GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1

20.02.2009
00:20
smile
[1]

tomecki91 [ Konsul ]

Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1

Dlaczego się tak baliśmy BUKI ?!
Co było w niej okropnego ?
Czy nadal się jej boicie ?


Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1 - tomecki91
20.02.2009
00:24
smile
[2]

dziecko neostrady xP [ Milk Makes Electricity ]

kto to o_O

20.02.2009
00:26
[3]

tomecki91 [ Konsul ]

#2 powiedz, że żartujesz i tak naprawdę wiesz kim jest BUKA

spoiler start
chyba ze masz mniej niz 18 lat chociaz to i tak dziwne ze jej nie znasz
spoiler stop

20.02.2009
00:27
[4]

req_ [ duszpasterz trzezwosci ]

Haha, ja kiedys wiedzialem, zeby nie ogladac tego gowna ;f Nie mam zlych wspomnien i wali mnie ta postać ;)

20.02.2009
00:27
smile
[5]

[email protected] [ Pretorianin ]

Ja się cały czas boję Buki...i włóczykija...

20.02.2009
00:27
smile
[6]

Yaper [ GłoDOmoR ]

nigdy sie nie balem

20.02.2009
00:28
[7]

_MaZZeo [ Senator ]

Koszmary to możę nie, ale przełączałem kanał jak Buka była w którymś odcinku :/

20.02.2009
00:28
[8]

dziecko neostrady xP [ Milk Makes Electricity ]

ona(?) chyba jest z jakiejs kreskowki(?) ale tego nie ogladalem jak bylem maly

20.02.2009
00:30
smile
[9]

[email protected] [ Pretorianin ]

Z muminków...

Muminki się cieszą że kogoś powieszą za jajaaaa...za jajaaa...

20.02.2009
00:31
smile
[10]

Łysack [ Przyjaciel ]

pamiętam jak się zimno robiło, jak nadchodziła BUKA! :O

20.02.2009
00:33
smile
[11]

Backside [ Senator ]

ta.... było zatykanie oczu jak zawiał lodowy wiatr w Dolinie Muminków :).... swoją drogą tylko azjaci mogli wymyślić tak dosadną wizję tego motywu

20.02.2009
00:33
[12]

Kozi89 [ Legend ]

Jako bojaźliwe dziecko Buki bać się po prostu musiałem. Szmata zamieszkała zresztą pod moim łóżkiem wiec lekko nie było.

20.02.2009
00:34
[13]

Ciekawy Fryzjer™ [ Generał ]

Jakbym sukę teraz dorwał to nie wiem co bym jej zrobił
przez nią przesrane pół dzieciństwa

20.02.2009
00:35
smile
[14]

tomecki91 [ Konsul ]

I jeszcze te stworki co się przed Buką pojawiały ach straszne!

20.02.2009
00:35
smile
[15]

slavo_cc [ ]

A ja uwielbiam Buke i Małą Mi !

20.02.2009
00:35
smile
[16]

[email protected] [ Pretorianin ]

Backside --->

ta.... było zatykanie oczu jak zawiał lodowy wiatr w Dolinie Muminków :).... swoją drogą tylko azjaci mogli wymyślić tak dosadną wizję tego motywu

To dziwne bo Muminki do fińska bajka...

20.02.2009
00:37
[17]

Pr0Gh0sT [ Jack Bauer ]

Bo był wielki,ciemny,robil te wielkie galy ;P i ogólnie straszny byl xD?

20.02.2009
00:38
smile
[18]

hopkins [ Zaczarowany ]

Jak tak czytam to teraz tacy twardzi jestescie, a przyszlo by co do czego to by wam Buka buzki poobijala!

20.02.2009
00:38
[19]

Backside [ Senator ]

[email protected] ---> książka tak. Bajka o której mówią tu wszyscy - głównie azjatycka

20.02.2009
00:38
[20]

Morbus [ TIR DRIVER ]

podczas ogladania czulem w "powietrzy" ze zachwile muzyka nabierze groznego brzmienia.. i na ekranie pojawi sie ONA ! niestety czasami balem sie wyjsc z lozka bo myslalem ze juz sie zbliza.. ;)


pewnie ktos usunie ten obrazek z postu nr 1 ale on odzwierciedla rowniez moje uczucia wobec tej postaci.

20.02.2009
00:39
smile
[21]

[email protected] [ Pretorianin ]

Backside--->faktycznie zwracam honor...dokładnie japońsko-fińsko-holenderska bajka...

20.02.2009
00:39
smile
[22]

tomecki91 [ Konsul ]

Muzyka była świetnie dobrana :)


Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1 - tomecki91
20.02.2009
00:43
[23]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Taki klub już istnieje :>

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7012390

20.02.2009
00:46
smile
[24]

yo dawg [ Pretorianin ]

Nawet on się jej boi :)


Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1 - yo dawg
20.02.2009
00:48
smile
[25]

tomecki91 [ Konsul ]

2 Paudyn - Tak ale nie można się tam już dopisywać:)

20.02.2009
00:49
smile
[26]

Kub$ki [ Generał ]

[24] nie wiem czemu ale mnie rozśmieszyło ;)

A co do buki pamiętam ją, ale czy się jej bałem to już nie pamiętam

20.02.2009
00:52
[27]

tomecki91 [ Konsul ]




Ja pitole ja się nadal tego boje :P Aż mnie ciarki przeszły jak ją zobaczyłem po tylu latach.

20.02.2009
03:09
smile
[28]

emii [ Generał ]

Nie pamiętam, żebym się bała buki :| ale teraz mnie to rozbawiło

20.02.2009
18:24
[29]

KDV [ Pretorianin ]

tomecki91------.Mam nadzieje że żartujesz :D Buka mi nie straszna !

20.02.2009
18:27
smile
[30]

kubomił [ Don't Worry, I'll MANAGE ]

<--------------------[15]

20.02.2009
18:31
smile
[31]

tomecki91 [ Konsul ]

:) Nie no trochę przesadzam. Ale jak byłem sporo młodszy to byłem wrażliwy na cudze nieszczęścia. I jak do Muminków przychodziła Buka to się bałem, że coś im zrobi. A jak już z nimi skończy to przyjdzie do mnie ;)

20.02.2009
18:47
smile
[32]

===Schejkimenn=== [ VI LO Spunky Guy ]

Najbardziej niepokojącą postacią w "Muminkach" był Bobek,koniec i kropka :)

20.02.2009
18:52
smile
[33]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Ja pierniczę, żeś mi przypomniał koszmar z dzieciństwa... Swoją drogą to autorzy Muminków byli ostro pojechani dodając tam postać straszącą wszystkei dzieci...

20.02.2009
18:58
smile
[34]

Drako18 [ Pretorianin ]

Oj pamiętam te niezapomniane chwile z dzieciństwa jak się pod ławę właziło bo buka nadchodziła :)

Ta bajka ma jakiś niepowtarzalny klimat pełen grozy i strachu :)

nadal mnie straszy :)

Ej słuchajcie a może zorganizujemy akcję "Buka" Wszyscy ustawiamy sobie buke w avatarze by straszyć userów i oddać hołd naszej przyjaciółce buce. co wy na to ?

20.02.2009
19:01
smile
[35]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Heh, dodam jeszcze, że to jedna z najbardziej sugestywnie przedstawianych postaci chyba... Większego obrazka nie mogłem znaleźć, ale...


Buka - ANTY FANI - Wpisywać się ! - #1 - rzaba89nae
20.02.2009
19:06
[36]

olivierpack [ Generał ]

Niewątpliwie autorzy bajki mieli bogatą przeszłość w kwestii problemów psychicznych, żeby taką psychodelą katować małe dzieci...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.