Davidian [ Generalissimus ]
Problem z gwarancja za dysk HDD
Witam,
W listopadzie kupiłem dysk Samsunga za 260 zeta niestety w styczniu sie posypal i polecial na gwarancje. Sklep odezwal sie do mnie ze producent orzekł zwrot kasy. Takie rozwiazanie mnie nie zadowala z tego wzgledu iż w tym momencie ten sam dysk kosztuje 360 złotych.
Czy mogę odmówić przyjęcia kasy i zażądać wydania mi sprawnego dysku?
Davidian [ Generalissimus ]
Up
_Slasher_ [ Konsul ]
Dobry trik . Zarobia na tobie :) ONi dostana nowke i sprzedadza za 360 i 100 na czysto sa
Davidian [ Generalissimus ]
Właśnie do takiego triku nie chce dopuścić
mirencjum [ operator kursora ]
A to trochę dziwne. Zawsze było ciężko uzyskać zwrot kasy. Wciskają inne dyski po naprawach lub nowe. Przecież producent chyba zdaje sobie sprawę, że po awarii ich dysku będziesz szukał innego u konkurencji.
Czyli to jest przekręt sklepu. Zażądaj okazania pisma z serwisu w którym zalecają zwrot pieniędzy.
Davidian [ Generalissimus ]
Za dysk zapłaciłem 260 teraz ten sam kosztuje 360. Więc nie dziwne ze chce odzyskać sprzęt zamiast kasy.