GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z gwarancja za dysk HDD

19.02.2009
17:50
smile
[1]

Davidian [ Generalissimus ]

Problem z gwarancja za dysk HDD

Witam,

W listopadzie kupiłem dysk Samsunga za 260 zeta niestety w styczniu sie posypal i polecial na gwarancje. Sklep odezwal sie do mnie ze producent orzekł zwrot kasy. Takie rozwiazanie mnie nie zadowala z tego wzgledu iż w tym momencie ten sam dysk kosztuje 360 złotych.

Czy mogę odmówić przyjęcia kasy i zażądać wydania mi sprawnego dysku?

19.02.2009
19:28
[2]

Davidian [ Generalissimus ]

Up

19.02.2009
19:57
[3]

_Slasher_ [ Konsul ]

Dobry trik . Zarobia na tobie :) ONi dostana nowke i sprzedadza za 360 i 100 na czysto sa

19.02.2009
21:13
[4]

Davidian [ Generalissimus ]

Właśnie do takiego triku nie chce dopuścić

19.02.2009
21:19
[5]

mirencjum [ operator kursora ]

A to trochę dziwne. Zawsze było ciężko uzyskać zwrot kasy. Wciskają inne dyski po naprawach lub nowe. Przecież producent chyba zdaje sobie sprawę, że po awarii ich dysku będziesz szukał innego u konkurencji.

Czyli to jest przekręt sklepu. Zażądaj okazania pisma z serwisu w którym zalecają zwrot pieniędzy.

19.02.2009
21:22
[6]

Davidian [ Generalissimus ]

Za dysk zapłaciłem 260 teraz ten sam kosztuje 360. Więc nie dziwne ze chce odzyskać sprzęt zamiast kasy.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.