GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate - część 54

12.11.2002
03:55
smile
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Baldur's Gate - część 54

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział : historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...
...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, wystarczy tyle, że Asch w językach gemańskich znaczy zadek, jest średniowiecznym palestyńczykiem, uwielbia wysadzać się kulami ognia ;)
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znajacy tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, uwielbia się denerwować i nienawidzi ankiet, które służą jako respiratory dla tego wątku :)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony(i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadrzędnych Admirałów Tropcieli Faerunu
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- gofer,stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelius, tyle tylko że zajmuje się odrobaczaniem czegoś tak wspaniałego, jak TDD
- Hayabusa,Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza,bardzo rozmowny,a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasm odpowie, nikt nie wie jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący,ale łopata i powtarzanie wkółko robi swoje
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj-to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Xelloss ,tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@ ,niestety, miejsce, gdzie miał zwyczaj siedzieć zarekwirowane i pozostał tylko tajemniczy napis... ja tu wrócę,pod przebraniem mnicha...


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie - uważaj ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce (poza tym możesz dostać gofrem z bitą śmietaną w twarz)!!! Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

link do poprzedniej części:


12.11.2002
03:56
smile
[2]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Skoro stali bywalcy nie zalozyli, to spelniam prosbe - nowy watek, zgodnie z zyczeniem :)

12.11.2002
12:21
[3]

Jozzo [ Konsul ]

Pierwszy?

12.11.2002
12:23
[4]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Drugi ?

12.11.2002
12:28
smile
[5]

Ines [ Ines ]

Jeszcze link do tego watku w poprzedniej czesci trzeba dodac ;-). Hathor--> sprawdz poczte, cos tam napisalam do ciebie. Ale odpowiedz (mam nadzieje, ze nadejdzie ;-) ) bede mogla przeczytac dopiero wieczorem, teraz juz wychodze do pracy.

12.11.2002
13:40
smile
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ines --> Dalam link! Jest pod tekstem pierwszego posta. Na pewno odpisze, ale tez teraz nie moge :) Coz oznaczaja posty "pierwszy" i "drugi" !!!????

12.11.2002
13:41
smile
[7]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ines --> Sprry, masz racje - w poprzedniej czesci, hi hi! ;)))

12.11.2002
14:06
[8]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Hello everybody ! Mam jedno, malutkie pytanie: ile jest obszarów w dodatku Aurelinusa?

12.11.2002
16:27
[9]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Dobrym rozwiązaniem przy wprowadzaniu postaci na obszar byłoby użycie InifinityEngine Tilset Map Editor. Bo jak się domyślam ty używsza aktualnie NearInfinity. Za pomocą NI też powinno dać się dodać nowe postacie do obszaru tylko w tej chwili nie moge sprawdzć jak to zrboić gdyż utraciłem Java Enviroment w wyniku ostatnich problemów z wirusami. Niedługo będe miał ponownie JE i jeszcze postaram się zobaczyć jak za jego pomocą dodawać postacie. Nie wiem dlaczego musiałaś dokonywać reinstalacji gry, zazwyczaj nie jest to potrzebne i wystarczy usuniećie plików które edytowałaś z katalogu Override (którego zresztą kopię zapasową powinnaś posiadać.. to tak na przyszłość). Co do day&night to nie mam pojęcia na czym może polegać problem (odczówam coraz bardziej brak NI). Nie za bardzo zrozumiałe o co chodziło ci w tym zdaniu: >Aktor powinien byc wprowadzany na obszarze w katalogu z obszarami czy na kopii w override? (Wszystkie postacie mam utworzone w override, ale obszarow nie eksportowalam). Co do BNów. To bay poprawnie funkcjonowali muszą oni zostać wprowadzeni do pliku Bgaldur.GAM. Nie za bardzo wiem jak ten plik działa, są jednak odpowiednie programy za pomocą, których można dodać własnego NPCa do Baldur.GAM. Jeśli chodzi o samą zasadę to postacie wpisane do pliku Baldur.GAM moga przenosić sie bez problemów między obszarami gry. I włąsnie nie wprowadzenie do pliku GAM może być przyczyną problemów z twoją grą. Co do awansowania bohatera (jeśli dobrze rozumiem chodzi tu o postacie które przyłączamy do gry), jest na rozwiązanie tego kilka sposobów. Jednym z lepszych jest chyba ten który zaraz zaprezentuję, chociaż go jeszcze nie sprawdzalem więc nie jestem do końca pewnien czy działa to tak jak napiszę. - Tworzymy postać mormalnie podczas staru gry. Eksportujemy ja do pliku CHR. Następnie za pomoca NI i opcji CHR -> CRE zamieniamy plik postaci CHR na CRE dzięki czemu otrzymujemy upragnioną postać na poziomie jakim chcieliśmy. Mam nadzieję, że jest to to czego potrzebowałąś i pomoże ci w rozwiązaniu twoich probleów. W razie czego możesz spytać się jeszcze raz. Chyba, że Aurelinus wróci i udzieli ci lepszych porad (ja już dawno nie bawiłem się z IE więc nie jestem pewien czy wszystko dobrze pamiętam.

12.11.2002
16:30
[10]

-grjgori- [ Konsul ]

Hayabusa --> Nie jesem dokładnie pewnien ile nowych obszarów dodał Aurelinus, jestem jednak pewien że jest ich kilka (jeśli ni kilkanaście) i z tego co pamiętam niektóre z nich są też całkeim dobrze rozbudowane.

12.11.2002
16:34
[11]

Dwalin [ Reggae ]

Witajcie przyjaciele !!! Dawno się nie odzywał bo zająłem się Icewind Dale II ale to nie znaczy, że owas zapomniałem. :) Pozdrowienia No i zapraszam oczywiście na watek którego jestem administratorem: (to się nazywa krypto reklama :)

12.11.2002
16:36
[12]

-grjgori- [ Konsul ]

Aha i jeszcze zapomiałem dodać, ze Hathor ma rację Dynaheir nie pojawia się w BG2. Valencis poprostu się pewnie przejęzyczył co zadarza się nawet najlepszym. !!!! SPOILER !!!!! W wyniku czego Minsc może "uzyskać" nową wiedźmę, którą moze ochraniać. PS. Przepraszam, że nie umieściłem wszystkiego w jednym poście tylko tak co hwilę coś dodawałem, ale tak się spieszyłem, ze jakoś tak wyszło.

12.11.2002
18:20
smile
[13]

Valencis [ Transmuter ]

Słucham?! Ja mam czyste sumienie, gdyby Hathor przeczytała uważniej to co napisałem, nie szukałaby dziury w całym.

12.11.2002
18:47
[14]

Valencis [ Transmuter ]

Dwalin --> Spoko. Cały czas mam Twój wątek podwieszony, ale rzadko czytam co piszecie, żeby się nie dowiedzieć za dużo. :) wszyscy --> Kto to jest Jozzo?

12.11.2002
20:35
[15]

-grjgori- [ Konsul ]

Valencis --> Z ego co widziałem po twoich postach to wynikało, że Dynaheir można znaleźć w BG2. Możliwe, że jednak coś źle przeczytałem i nie zrozumiałem do końca co mówiłeś. A co do Jozzo to nie mam pojęcia kto to jest, chociaż dawno tu niezaglądałem i mogłem coś przegapić. Hathor --> W końcu udało mi się uruchomić NI, nie wiem co było nie tak bo JE miałem zainstalowane, ale jakoś uporałem się z tym problemem. A co do dodawania postaci za pomocą NI to o ile posiadasz najnowszą wersję to zostało to chyba troche zmienione w porównaniu ze starszą wersją której jakiś czas emu używałem. Tam dodawanie postaci było łatwiejsze. W najnowszym NI należy chyba poprostu skopiować jakiegoś 'ACTORA' i użyć opcji PASTE. Następnie poprawić współrzędne gdzie ma się pojawić ustawić i uustawić pozostałe zmienne. Co do pocji Day&Night to rzeczywiście są tam teraz tylko godziny. Najwtyraźniej zapoznano sie trochę lepiej z całym działaniem tego efektu i dlatego został w ten sposób zmieniony.

12.11.2002
21:41
smile
[16]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Witam. Niestety wciąz czekam na kompa... Ale pono jutro koniec męki. Zamierzam zabrać się za coś nowego, ale zaczne od poprawiania tego nieszczęsnego ToB i jak znam siebie, to zamiast go poprawić (czyli stworzyć w nim jakiś sens, logikę i klimat) wyjdzie coś nowego, co pewnie nazwę BG III, daj Boże. Zobaczymy. Dla grających w dodatek: tzw map jest 4 z DSotSC i 6 moich oraz 1 mapa pierwotnie zawarta w DSotSC i umiejscowiona tam, gdzie kradniemy kapcie zimowe kupcowi przy mostku. Teraz nazywa się Północny Las i jest przeniesiona tam gdzie nazwa wskazuje, a kupcowi znowu mo0zna rąbnąć kapcie. Wraz z moim dodatkiem wreszcie do czegoś się nadadzą (NO, Z WYJĄTKIEM WILKÓW ŚNIEŻNYCH) Do tego sa dwie lokacje na wyspach (NIE POJAWIAJĄ SIĘ NA MAPIE). W dwóch lokacjach są dodane nowe lochy - Most Firewine i Świątynia Poranka (Beregost - przy wejsciu drze się jakiś klient). Spotkacie tam mojego ulubionego czarnego charaktera - Misia Zagładę... Hathor---->Przy pomocy Near Infinity nie da się dodać nowej postaci przyłączalnej do gry plikiem Baldur.gam. Służy do tego IEEPro, ale ten z kolei bardzo nawala. W BG I wogóle nie skutkował, choć wiem czemu (i jest to dosyć niejasne, jak wiele spraw w BG I) Sachmet--------> daj mi twój mail, wyślę ci poprawkę do kopalni. Innych chętnych proszę również. Jest tam mały błąd niezawiniony przeze mnie (i u mnie można grać z nim), ale zapewne większość kompów może się burzyć. GRAJĄCYCH proszę o stałe relacje, bo będę mógł coś podpowiedzieć...

12.11.2002
21:58
smile
[17]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> już niedługo...niedługo... A co do Jozziego, to chłopak po prostu chciał być pierwszy....może myślał, że to karczma jakaś...;)))

12.11.2002
22:27
[18]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Aurelinus <-- prosze o łatke na maila :)) email w profilu

12.11.2002
23:36
smile
[19]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgori --> Ja juz mam postacie w plikach cre, chodzilo mi o to, ze by awansowac w NI musze wpisac wszystkie statystyki - a to troche skomplikowane - np. znane czary maga/kaplana... Juz probowalam to robic i rozne byly efekty. Teraz zrobilam rekawice, ktore moze nosic tylko zly mag i.... mag ich nie moze nosic ;) Po prostu mam zdolnosci! W kazdym razie chceialabym podpakowac postac tak jak w grze - awans, wybieram czary kaplanskie (tyle ile mozna, z tych ktore mozna) itd. Bo co bedzie, jak dam nekromancie czary szkoly przeciwnej i to te z 5 poziomu na drugim? Chyba, ze ten program jest madrzejszy ode mnie i na to nie pozwoli (i chyba w Bg nie ma szkol przeciwstawnych). Musialam reinstalowac BG, bo probowalam zapisywac "string nr jakistam" - imie postaci lub opis przedmiotu - widac zapisalam je na plikach istniejacych, bo gra sie nie chciala uruchomic, a NI zamknac (w kolko pojawial sie komunikat o bledzie). "Nie za bardzo zrozumiałe o co chodziło ci w tym zdaniu: >Aktor powinien byc wprowadzany na obszarze w katalogu z obszarami czy na kopii w override? (Wszystkie postacie mam utworzone w override, ale obszarow nie eksportowalam). " - o to, ze nie zapisalam kopii obszaru w override, do ktorego dodalam postac (wlasnie podmieniajac krowe w Candlekeep na klona Viconii, nieco zmodyfikowanego; po reinstalacji juz jej tam nie ma; ) Aurelinus --> Czyli nie da sie wprowadzic NPC ktorzy opuszcza plansze? Bop przylaczyc sie to chciala nawet sirina, ale nie konczylo sie to najlepiej dla "wieszalnosci" gry... Programow z TeamBG na razie nie uzywalam, nie wiem co mam zrobic vb6pkg, a bez tego reszta nie chce dzialac. (Poza tym polowa mi sie zle sciagnela, musze pobrac raz jeszcze :/ ) Ale IEEP mam, tylko zainstalowac vb6pkg...

12.11.2002
23:38
[20]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Ja tez poprosze o latke, bo wkrotce bede miec Twoj dodatek :)

13.11.2002
09:37
[21]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Następnym razem zanim zaczniesz robić jakiekolwiek modyfikacjie w grze zrób kopie następujących rzeczy: - katalog OVERRIDE - tu trafiają wszelkie zmienione pliki, które mają działać w nowej grze; - pliki Dialog.tlk i DialogF.tlk - zawierają wszelkie teksty pojawiajace się w grze; - plik chitin.key - plik, dzięki któremu można "korzystać" z BIFów; To one ulegają najczęsciej zmianie podczas "eksperymentowania" i przywrócenie ich poprzedniej wesji zazwyczaj wystarcza, aby pozbyć się jakichkolwiek problemów. Co do awanswania postaci to nie mam incyh pomysłów. Nigdy sie w to nie bawiłęm i nie wiem jak inaczej można to rowiązać. Jesli zaś chodzi o przenoszenie postaci między obszarami, to jedyną skuteczna metodą byłoby wprowadzenie ich do pliku Baldur.gam. Można jeszcze próbować bawić sie ze skryptami, jest to jednak naprawdę trudne i tzrzeba sobie z tym nieźle radzić.

13.11.2002
17:30
smile
[22]

Sachmet [ Pretorianin ]

Aurelinus --> moj mail to [email protected] (jest tez pod nickiem).

13.11.2002
20:45
smile
[23]

Mściwy [ Legionista ]

Wiecie co ciekawość mnie zżera o ten dodatek z 1-nki od Aurelinusa. Będę chyba musiał odszykać swoje sejwy z BG-1 i troszkę odświeżyć pamięć bo przez te trzy lata niegrania dyżo się zapomniało. Aurelinus niebyło by nietaktem przypomnieć w tum wątku link do dodatku :))) Wiem gdzie on jest ale ja jestem strasznym leniem i potrzebowałbym jakiegoś bodzca. apropo Valencis już posiadam tą moją Zbroję Boga :))) Dzięki za wkazówki. Pozdrawiam

14.11.2002
14:50
smile
[24]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Panowie mam takie krótkie pytanie . Gdzie mam zanieść to ciało -------->

14.11.2002
15:04
[25]

Attyla [ Legend ]

Jesli znalazles go w jamie Ankhegow, to do chlopa na wschod od jamy. A jezeli to ten z lokacji z pajakami, to przy wejsciu do lokacji jest facio, ktory zleca jego odnalezienie.

14.11.2002
15:07
[26]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Attyla ----> Znalazłem go w lokacji przy latarni morskiej . Jakaś babka mówiła mi ,że był kiedyś kapitanem strarzy w Nashkel . Zadał mi jakieś pytanie,źle odpowiedziałem i mnie zaatakował no i mam ciało ... aaaaaa ... Mówiła jeszcze ,że urządzał tam sobie jakąś rzeź .

14.11.2002
16:30
[27]

Valencis [ Transmuter ]

~Łupieżca~Umysłów~ --> Nazywa się chyba Oublek, stoi przed świątynią Helma w Nashkel. Możesz też porozmawiać z helmitą zanim oddasz komuś ciało.

14.11.2002
20:06
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Sachmet----> wysłałem, daj znać czy doszło. Instrukcja w środku. Kochani, nie każcie mi szukać po profilach - korzystam z kafejki i szkoda mi czasu. Piszcie te maile w wątku. Patch jest gotowy, choć nie wiem, co jest źle, więc poprawiałem do skutku wszystko. Hathor---------> by NPC przesuwał się pomiędzy planszami potrzebny jest uaktualniony plik Baldur.Gam, podobno da sie to zrobić skryptem, ale jeszcze nie widziałem takiej udanej akcji. PYTANIE ZA 100 PUNKTÓW: czy ktoś ma jakąś fajną mapkę krain? Ale taką, która zawiera większe obszary niż te w grach Byłbym wdzięczny za pomoc.

14.11.2002
20:20
smile
[29]

tymczasowy86752 [ Junior ]

Hehe... do you know who I am ? :) (Wiedzieć mogą jedynie dwie osoby:])

14.11.2002
20:53
smile
[30]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

-- > czy ktos kto dostał patcha od Aurelinusa mógłby mi wysłać na [email protected] ??? < -- Aihonen <-- Bullzeye jak tam leci :PPP

14.11.2002
23:41
smile
[31]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgorij, Aurelinus --> Gdy zainstaluje IEEP, pojawia sie taki komunikat, nie moge go uruchomic... czego tu brakuje? Moze to wina vb6pkg - nie wiem jak to zainstalowac, gdzie wgrac... Podobny komunikat pojawia sie przy uruchamianiu innych (nie wszystkich) programow z TeamBG. Moj adres to [email protected] - to na latke :) Kopie override i dialogow juz zrobilam, nie popsuje wiecej trwale gry ;)

14.11.2002
23:51
smile
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> mam mapke FR - Wrota Baldura, Dolina Lodowgo Wichru, Neverwinter i inne miejsca, ale to nie jest unikatowa mapka, mam ja z sieci. Zalaczam obrazek (pomniejszony). Jesli jej nie masz, to podaj mi mail, a Ci wysle wlasciwy rozmiar i w dobrej jakosci.

15.11.2002
09:02
[33]

Zbyniek_K [ Legionista ]

>Hathor Czy ja również mógłbym się 'załapać' na tę mapkę. Robię sobie własną 'Krainę' i coś na wzór bardzo mi się przyda. Zresztą nawet jak jej nie dokończę to i tak się świetnie bawię. Mój link [email protected].

15.11.2002
12:08
[34]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Cze !!! Dzięki za odpowiedź, od razu dorzucę kilka spraw. Znalazłem przypadkiem sposób na dostanie się do Wrót przed Knieją Otulisko i tym wszystkim: udałem się spod bram do Brody Ulgotha, i stamtąd do farmy otoczonej przez zombie. Wychodząc z tej lokacji do wrót, trafiłem na kawałek zielenii po drugiej stronie mostu i w ten sposób znalazłem się w mieście. Co do dodatku ogólnie: cały czas moja ocena pozostaje wysoka, zwłaszcza po nauczeniu się masy nowych czarów przez moją postać we Wrotach. Co prawda ma niską inteligencję ( 12, jak na maga nie za dużo), ale po 3 miksturach geniuszu... AJedna, malutka sprawa typu potrzebna pomoc: nie wiem, jak dostać się na sam szczyt Wieży Durlaga. Dostałem się łatwo na dach, zlikwidowałem bazyliszki, ale ta ostatnia, najwyższa wieża nie ejst dostępna, nie potrafię znaleźć wejścia. Jak tam sie dostać, jeśli w ogóle jest to możliwe? Chciałbym rozejrzeć się po okolicy. Na razie

15.11.2002
12:23
smile
[35]

Sachmet [ Pretorianin ]

Aurelinus --> niestety nie doszlo :(. Bylabym wdzieczna jesli przyslalbys jeszcze raz. A moze ktorys z reszty forumowiczow ma juz tego patcha? Jesli tak to bardzo prosze o przeslanie na [email protected] :). A moze jest jakis link pod ktorym mozna patcha sciagnac?

15.11.2002
13:32
[36]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Czy nikt naprawde nie nie dostał tego patcha od Aurelinusa ?? Hathor <-- tez bym prosil o wysłanie tej mapki na maila : [email protected]

15.11.2002
16:21
[37]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

hmmm ten dodatek Aurelinusa nie ma zadnej instalki, czy to znaczy, ze wystarczy skopiowac wszystkie pliki oprocz dialogowych do override i normalnie uruchomic gre ??

15.11.2002
16:50
smile
[38]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Widzę. że nasz wątek się rozkręca. Dodam od siebie, że jutro, a może nawet i dziś zainstaluję IWD...part 1...a może później 2...kto wie...:DDD

15.11.2002
17:07
[39]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

IWD jest cokolwiek liniowe, ale... muzę wziąłem właśnie stamtąd, jest IMO lepsza od oryginalnej z BG. Poza tym widzę że parę elementów dodatku wzięło się z IWD.

15.11.2002
17:28
[40]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Tan błąd o kótrym mówisz najprawdopodobniej wynika z tego, że nie masz zainstalowanego VB6PKG. Bez tego większość programów TeamBG nie będzie ci działało, o czym sama się zresztą przekonałaś. Jeśli sama nie potrafisz sobie za bardzo poradzić to troche dziwne. Plik znajdując się na TeamBG jest zwykłym EXEkiem i wszystko powinno zainstalować się samo w odpowiednim miejscu. Spróbuj uruchomić ten plik, a jeśli podczas instalacji będzie trzeba wprowadzić jakiś katalog (w co wątpię) to poprostu zostaw katalog domyślny. I jeszcze chciałbym poprosić o tę mapkę krain skoro ten temat został już poruszony. [email protected]

15.11.2002
18:10
smile
[41]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Widze, ze miaj mapka sie przyda, a dalam info tak na wszelki wypdaek, bo bylam przekonana, ze to rzecz calkiem wszystkim znana... A jednak dobrze podac czasem cos "tak na wszelki wypadek" ;) Mapka zamowiona do poludnia jest juz w drodze, pozostale zaraz wysle :))

15.11.2002
18:12
smile
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dodam jeszcze, ze posiadam ponadto 3 mapki Wybrzeza Mieczy, zainteresowani dostana ich kopie wraz z powyzsza mapka. Tez tak na wszelki wypadek... Ja to chyba sciagnelam z Bezpiecznej Przystani. Hmmm..

15.11.2002
19:00
smile
[43]

Sachmet [ Pretorianin ]

A czy ja tez moge prosic o mapke? :) [email protected]

15.11.2002
21:17
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Proszę uprzejmie o zameldowanie mi : 1. Jak wygląda instalacja mojego dodatku? Robiło ją CDProjekt, bowiem w ostatniej chwili znalazłem kilka małych byków i trzeba było przepakować wszystko. W pirwotnej wersji instalator pytał o folder docelowy gry i rozpakowywał się automatycznie gdzie trzeba. Wszysko było w pliku EXE. 2. Jak obsługuje się wysyłanie załączników w Wirtualnej Pieprzonej Polsce? Czy ja czegoś nie wiem? Większości z was wysłałem dwa maile - tak na wszelki wypadek, bo miałem kłopot z tym załączaniem. Proszę o pomoc. Sprawdźcie obie wiadomości. MÓJ MAIL: [email protected] Najlepiej wyślijcie mi na mail wasze wiadomości o potrzebie wysłania patcha do tej nieszczęsnej lokacji, co pozwoli szybko odpowiadać. Patch waży 6 kB. PROSZĘ O MAPKĘ. Sterowniki Vb6cośtam same się rozpakowują, gdzie trzeba.

15.11.2002
21:37
smile
[45]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hej ludzie. Kto ze mną pogra w IWD 1 po sieci?????

15.11.2002
21:39
[46]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Właśnie męczę się z IWD II. Jeśli ten typ gier ma rozwijać się w takim kierunku, to ja dziękuję. Umieram z nudów. Poza tym interface zrobił się strasznie skomplikowany i zamiast bawić się grą próbuję nie wkurzyć się na obsługę i tryb przełączania się pomiędzy nim a ekranem gry. Przesadą byłoby odradzać grę w to coś, ale zachwytu nie wzbudza. Od razu zatęskniłem za Sagą, nawet z ToB... Czy ktoś wpadłby na pomysł, że zabicie jednej sztuki goblina może trwać pięć minut, a cała ekipa trzepie z łuków.... Wciąż nikt nie wpadł na pomysł, że kusze to szajs jak mawia Caspenar, a przecież jest to broń , która w grze powinna być może mniej celna, ale bardzo kuku robiąca (bardziej niż łuki). Ogólnie zapomysł 6, za realizację 2! , bo to zwykły plagiat IWD I, na dodatek nic nowego nie wnoszący. BTW: Magia zrobiła się w tej grze strasznie skomplikowana... Jak widzę takie cuda, to od razu dostaję napadu zrobienia dodatku, ale IWD zostawię w spokoju... myślę o BG II. To może się udać i nie być implantacją armii wrogów do wymordowania (ave TDD), ale przede wszystkim poprawieniem wszystkich dziwact dwójki (takiej nielogiczności itp). Grjgori ---------> czy mógłbyś wkleić na te forum jakiś opis obsługi i modyfikacji plików 2da do BG II (tych, które znasz), szczególnie interesuje mnie, czy można dobrać się do dupy zasadom 2da i trochę implantować 3da, tych dobrych z IWD II.?

15.11.2002
23:15
[47]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus, Sachmet --> wysle zaraz mapki, no - moze za doooobra chwile...jak wejde drugi raz do sieci Moje vb6pkb nie rozpakowuje sie samo...albop ze mna cos nie tak ;) ale nie ma tam zadnego pliku exe, juz wyslalam dokladny opi Grjgoriemu, moze cos wymysli, a jak nie, to sciagne nowa wersje... Co do WP to chyba nie zawsze poprawnie dziala, najlepiej gdybys mogl w kafe skorzystac z outlooka, czasami jest to mozliwe.

15.11.2002
23:55
[48]

Sachmet [ Pretorianin ]

Aurelinus --> wysylasz przez wp? Raczej nie ma szans zeby ten mail doszedl do kogokolwiek :). Niestety wp po ostatnich zmainach przestalo poprawnie funkcjonowac. Maile nie dochodza (i dziala to w obie strony) a maile z zalacznikami juz w ogole.

15.11.2002
23:58
[49]

Astrea [ Genius Loci ]

Aurelius ---> Rzeczywiscie malo jest czarow ktore maja szerokie pole razenia a atakuja tylko wrogow - nad tym bardzo ubolewalam. Poza tym za czesc stworkow nie dostaje sie PD mimo tego, ze nie sa to stworki latwe do usieczenia :-/ Strategia tworcow byla taka, ze im masz wiecej doswiaczenia - tym za trudniejesze potwory dostajesz PD - bzdura bo energia zuzyta w walce i czas ida na marne.

16.11.2002
01:22
[50]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Mapy w drodze. Jesli ktos prosil o mape, a nie doszla, to poprosze o info na mail. Co do IwD II, to niektorym graczom nawet w Sercu Furii jest za latwo ;) Podziwiam, bo ja jednak wole grac, a nie sie meczyc. Choc nie wykluczone, ze kiedys wlacze ten tryb; na pewno dla IwD 1, ktora juz dobrze znam i ma dla mnie niepowtarzalny klimat :) IwDII juz takiego klimaciku nie ma. Podobnie BGI & BGII.

16.11.2002
01:23
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zeby bylo jasne, bo zamotalam - BGII juz nie ma takiego klimatu, jak BG1 :)

16.11.2002
09:45
smile
[52]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Wysłałem ci odpowiedź mozę to ci jakoś pomorze. I wielkie dzięki za mapki. Auurelinus --> Widzę, ze coraz głośniej o twoim dodatku, wieć jeśli już zaczniesz coś robić to z chęcią bym się dołączył i troche ci pomógł. Co do @DA to zobacze co da się zrobić, chociaż nie za bardzo rozumiem co masz na mysli przez zaimplementowanie 3DA. Jak już byś sie chciał za coś takiego zabrać to pewnie 2DA same by nie wysarczyły i trzeba by się jeszcze dodać prawdopodobnie jakieś skrypty i zająć się czarami. Jak będe miał troche czasu to postaram się pisać pliki, które znam myślę, ze jednak będzie tego sporo ;)

16.11.2002
09:50
smile
[53]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Hathor --> Odnośnie klimatu bym polemizował :)

16.11.2002
19:26
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori ---------> głównie interesują mnie możliwości uczynienia gry bardziej "naturalnej" tzn. żeby broni można było używać tylko, gdy ma się punkty w danej branży, broni dwuręcznej używać jako jednoręcznęj, gdy masz odp. siłę, wprowadzić niszczenie się zbroi i mieczy (można je będzie) naprawić, bardzo ważne - wprowadzić słynną reputację tak, by złe postacie nie musiały unikać konsekwencji dobrych/zlych uczynków tzn. dla dobrych postaci reputacja w górę, a dla złych w dół -----> ceny w sklepach uniezależnić od tej zmiennej. Pierwszy pomysł to usunięcie z początku BG II Minsca i Jaheiry - będą gdzie indziei, czyli do znalezienia. Spróbuję jeszcze dziś wysłać ten plik przez WP, jeśli się nie powiedzie, to jutro odpalę jakąś inną skrzynkę.

16.11.2002
19:33
smile
[55]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Aurelinus <-- jezeli sie nie uda przez wp, mozesz w sekundke zalozyc konto na www.edysk.pl , tam umiescic plik i dac haslo na forum, w ten sposob kazdy bedzie mogl go sciagnac , ewentualnie na jakis komercyjny serwer (republika itp.)

16.11.2002
19:38
[56]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dobrze jest. Do jednej osoby dotarło, więc wysyłam też innym. Chyba dziś się uda. Patch działa!

16.11.2002
19:43
[57]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nostradamus/@@@ ----> patch wysłany. Co to za Genowefa Okoniewska?

16.11.2002
19:43
[58]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

do mnie doszło , przy okazji skoro jestes to takie małe pytanie, czy aktywowałeś ten quest ze świecą, którego pozostałości były w orginalnym bg ??

16.11.2002
19:47
[59]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

eee to dane mojej babci, pewnie zapomnialem zmienic w profilu jak pisałem dla niej cos na kompie :)

16.11.2002
19:49
[60]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

przy okazji wrzuce patcha na serwa i dam linka w wątku na forum cdprojektu bo tam ze zniecierpliwieniem na niego czekają :P

16.11.2002
19:52
[61]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Myślałem, że to żart. Świeca jest. Sachmet mówiła, że nadziała się na gościa w Chmurnych Szczytach. Quest robił dawny Luremaster.

16.11.2002
19:56
[62]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Patch można ściągnąć stąd:

16.11.2002
19:57
[63]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

tez sie na niego nadzialem dlatego sie spytalem, chcialem sie upewnic czy to nie pomyłka :) dla reszty, zeby nie trzeba kazdemu osobno wysylac patcha umiecilem go na ---> Aurelinus <--- na forum cdprojektu było kilku chetnych, ktorzy podjeliby się przetłumaczenia reszty tekstu z tdd, skontaktowali sie z tobą ??

16.11.2002
19:58
smile
[64]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

heh prawie w tym samym czasie wysłałem posta i nie zauwazylem, ze juz dalej swojego linka, ale chyba nic nie szkodzi :)

16.11.2002
20:05
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pewnie, że nie. Coś tam robią, ale niech skończą, a wtedy to spakuję i uporządkuję i wystawi się na CDProjekt.

16.11.2002
20:54
[66]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nostradamus--------> wysyłam ci nową wersję patcha, bo na forum CDProjekt znalezli jeszcze jeden wesoły błąd dotyczący animacji niedźwiedzia jaskiniowego. Wrzuć go na twój www i podaj nowy link.

16.11.2002
21:48
[67]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Patrząc na to co chcesz zrobic uważam, ze 2DA na niewiele się tu zdadzą. Według mnie wymagana byłaby tu raczej praca ze skryptami. mogę jeszcze ewntualnie przejrzeć pliki 2DA i zobaczyć czy udałoby się jakoś je wykorzystać, jednak z całą pewnością do większości twoich planów wymagana byłaby praca ze skryptami.

16.11.2002
21:58
[68]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

here you are ---> btw. gdzie wystepowal ten bład z niedzwiedziem ?

16.11.2002
22:15
[69]

Ines [ Ines ]

jestem w podziemiach wiezy Durlaga. Weszlam do pokoju Islanne, znalazlam dwa kamienie straznicze i teraz nie moge wyjsc z tego pokoju. jka bralam te kamienie to pisalo,ze slychac zgrzyt otwieranych w poblizu drzwi. Ale wszystkie sa pozamykane. Prosze o porade.

16.11.2002
22:16
[70]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ines --> miałem problem z tym samym i nie rozwiązałem go niestety...czuje w tym rękę Gilmoura...bug jakiś chyba...:((

16.11.2002
22:18
smile
[71]

Sachmet [ Pretorianin ]

Hej. Sciagnelam tego patcha, zkopiowalam pliki tam gdzie trzeba, uruchamiam gre a ona sama sie minimalizuje. Wiec klikam na pasek zadan, przez chwile widac czarny ekran a potem znowu pasek zadan. Nie moge tego obejsc i jedyne co mi pozostaje to wylaczyc gre. Czy to ja cos zle robie czy moze moj komp zle dziala albo ten patch nadal nie ulatwia gry w BG :). Czy komus w ogole udalo sie z nim uruchomic gre? Dobrze ze mam chociaz save'a zanim weszlam na teren kopalni bo w innym przypadku bym sie zalamala :).

16.11.2002
22:22
[72]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Sachmet <-- u mnie wszystko dziala gut btw. przezylem lekki szok, ostatni miesiąc pogrywalem w iwd2, gdy z okazji dodatku aurelinusa postanowilem wrocic do bg1 myslalem, ze to jakas gra z atari, po prostu nie moge uwierzyc jak mozna bylo przez te lata tak mocno zmodyfikowac ten sam engine, toz to niebo a piekło :)

16.11.2002
22:32
smile
[73]

Sachmet [ Pretorianin ]

Ja juz na serio nie wiem co robic. Kopiowalam te pliki jeszcze raz i nic. Gra nadal sie minimalizuje... Chyba kupie sobie Sage BG (teraz gram na piratach i to bez jednej lokacji :))) ) zainstaluje gre od poczatku (oczywiscie zabezpiecze swoje save'y), potem dodatek i patcha. Jesli nie bedzie dzialalo juz nigdy wiecej nie chwyce po Baldur's Gate ;).

17.11.2002
02:27
smile
[74]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ines--> Wgraj wczesniejszego save, chyba, ze jeszcze nie otworzylas jakiejs szuflady/skrzyni z kluczem (jeden klucz jest w stercie klamotow, ale nie pamietam czy to w tej komnacie). Jesli nie zadziala, musisz sie cofnac. Zdarzylo mi sie to w sali z tronem (chyba to tron), gdzie jest helm do zdobycia. Raz tez zamknelam sobie klucz w szufladzie i musialam sie cofac w grze ;) (to byl klucz od tej szuflady, bez niego sie nie otwierala, tez pewnie bug!?)

17.11.2002
11:25
[75]

-grjgori- [ Konsul ]

No to zaczynam opisywać pliki 2DA te które mogą się ewentualnie do czegoś przydać. (2DA wykorzystywane w ToBie, mogą się nieznacznie różnić od tych z BG1 i BG2:SoA oraz pozostałych gier IE) ABCLASRQ - minimalne wymagania statystyk dla poszczególnych profesji; ABCLSMOD - modyfikatory do cech odawane przez poszczególne profesje; ABDCDSRQ - wymagane cechy abyśmy mogli uzyskac poszczególne klasy; ABDCSCRQ - wymagane statystyki poszczegolnych profesji aby możliwe bylo uzyskanie drugiej klasy; ABRACEAD - modyfikatory cech dla poszczególnych ras; ABRACERQ - minimalne i maksymalne cechy dla poszczególnych ras (bez uwzględnionych modyfikatorów); ALIGNMNT - charaktery dla poszczególnych profesji; BACKSTAB - wartości ciosu w plecy na poszczególnych poziomach; CHRMODST - modyfikatory charmyzmy(reakcji); CLABxxyy- pliki z umiejętnościami specjalnymi dla poszczególnych profesji (chyba nie muszę tłumaczyć ich znaczenia); CLASWEAP - bronie których mogą używać poszczególne klasy; DEXMOD - bonusy wynikające ze zręczności; DUALCLAS - możliwości zmiany klasy dla poszczególnych profesji; HPCONBOD - bonusy wynikające z kondycji; HPxxx - punkty życia uzyskiwane na poszczególnych poziomach; INTMOD - bonusy wynikające z inteligencji; INTOXCON - czas powracania do zdrowia po zatruciu; KITLIST - spis ooszczególnych klas, ich opisów i restrykcji; KITTABLE - lista plików z klasami początkowymi dla poszczególnych ras; K_x_y - lista poszczególnych indeksów kals pojawiających sie podczas tworzenia postaci i wybierania profesji; LAYHANDS - wartości nakładania rąk dla poszczególnych poziomówu paladyna; LORE - wiedza uzyskiwana na poszczególnych poziomach zależnie od klasy; LOREBON - bonusy do wiedzy za inteligencję i mądrość; LUABBR - tabela z odośnikami do plików LUxxx dla poszczególnych profesji; LUxxx - zdolności specialne uzyskiwane w ToBie (xxx - odwołanie do LUABBR); LUNUMAB - ilość uzyskiwanych zdolności specjalnych przez poszczególne klasy i poziomy od których zaczyna się ich zdobywanie; MXSPLxxx - tabela uzyskiwanych czarów na poszczególnych poziomach; PROFS - ilość punktów specializacji na pierwszym poziomie i czestotliwość ich uzyskiwania; PROFSMAX - maksymalna ilość specializacji na pierwszym i pozostałych poziomach; REPMODST - modyfikator ceny przedmiotów zalenie od reputacji; REPSTART - wartość reutacji podczas rozpoczęcia gry zależnie od charakteru; REPUTATI - modyfikatory reputacji zależnie od tego co czynimy; wartości modyfikatorów podane są w procentch; RMODCHR - modygfikator reakcji NPC zeleżnie od charyzmy; RMODREP - modygfikator reakcji NPC zeleżnie od reputacji; SAVExxx- tabele rzutów obronnych dla poszczególnych klas postaci; SKILLxxx (BRD, RNG) - wartości cech złodziejskich dla poszczególnych klas; SKILLDEX - modyfikatory cech złodziejskich zależnie od zręczności; SKILLRNG - modyfikatory cech złodziejskich zależnie od rasy SPLSRCKN - iość nowych czarów dla czarnoksiężnika na poszczególnych poziomach STRMOD - bonusy wynikające z siły; STRMODEX - bonusy do siły dla poszczególnych wartości suiły 18/xx; THAC0 - wartości TRAK0 na poszczególnych poziomach; WEAPPROF - maksymalne wartości specializacji w poszczególnych broniah oraz ich opisy i nazwy; WSPATCK - modyfikatory szybkości ataku; WSPECIAL - modyfikatory do trafienia, obrażeń i szybkości ataku zależnie od poziomu specjalizacji; XPBONUS - doświadczenie za poszczególne czynności zlodziejskie; XPCAP - maksymalne wertości doświadczenia; XPLEVEL - wartości doświadczenia niezbędne do uzyskania kolejnych poziomów; XPLIST - ilość doświadczenia zdobyta za wykonianie poszczególnych zadań w grze; Mam nadzieję, że to jest to o co ci chodziło Aurelinus.

17.11.2002
11:45
smile
[76]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no gdyby Aurelinusowi udało sie wtłoczyc chociaz w czesci 3 zasady D&D do bg2 to byłoby naprawde cos wspanialego ;)

17.11.2002
11:55
[77]

-grjgori- [ Konsul ]

Wtłoczenie części zasad nie powinno stanowić problemu. Z wprowadzeniem wszystkich zasad mogłyby być problemy jednak jakby się bardzo postarać to mozna by nawet cłkiem nieżle upodobnić BG2 do 3 edycji

17.11.2002
12:08
smile
[78]

Sachmet [ Pretorianin ]

Ha! Udalo mi sie odpalic BG!!! Haha. Pokopiowalam te pliki jeszcze kilka razy, zajrzalam do configa, do baldurs.ini (sama nie wiem po co) zrestartowalam kompa i zaczelo dzialac :). No a potem przeszlam prawie cala kopalnie. Dlaczego prawie cala? Otoz jak tylko wchodze na IV poziom kopalni (tam gdize jest Davaeron) gra wychodzi do Windowsa :(. Nawet nie wyskakuje blad. Po prostu sie wylacza i juz. Chyba kolejny blad :). Aha. I juz nie mam saveow sprzed wejscia do kopalni wiec jesli takowy bedzie potrzebny rzuce sie z mostu ;).

17.11.2002
12:12
[79]

Ines [ Ines ]

Zawisza Czarny i Hathor--> macie racje, to bug! Nadzialam sie juz drugi raz wlasnie w sali tronowej. Teraz robie co chwila normalny save, a nie Quicksave, bo musialam dobry kawalek wracac.

17.11.2002
12:41
smile
[80]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sachmet--> nie wiem co sie dzieje, ale szkoda, ze nie masz save. Robcie sobie co jakis czas sejwa z danej lokacji - moze za jakis czas sie okaze, ze trzeba wrocic, bo cos poszlo nie tak, zly wybor(trucizna)? To szczegolnie wazne w BG2 (moze tez w IwD2, nie wiem?). Raz odpowiesz Viconii niewlasciwie i klapa ;) W kazdym razie ja robie sobie zwykle zapisy na poczatku lokacji i potem je przerzucam gdzies na dysk, by nie przeszkadzaly(najwiecej mam z IwD). Jak za pol roku zachce mi sie wejsc do Smoczego Oka (IwD) to nie musze zaczynac gry od zera ;) A i w Bg2 w ten sposob romans uratowalam (koszt = powrot 1 rozdzial do tylu) Bullzeye_NEO --> a zatem polemizuj odnosnie klimatu :)

17.11.2002
12:47
smile
[81]

Sachmet [ Pretorianin ]

Hathor --> nie dobijaj mnie :). Wiem ze glupio zrobilam ze go nie zachowalam ale sadzilam ze wszystko juz bedzie z ta kopalna ok :). Wie ktos gdize jest najblizszy most? ;) A tak w ogole gdzie jest Aurelinus kiedy go potrzebuje!? :)

17.11.2002
12:55
smile
[82]

Sachmet [ Pretorianin ]

Ha! Jednak mam tego save'a!! :) Przypomnialo mi sie ze wczoraj dla bezpieczenstwa skopiowalam swoje save'y do innego katalogu - gdyby jednak z patchem bylo cos nie tak :). Most nie jest juz potrzebny ale nowy patch chyba tak :).

17.11.2002
13:00
[83]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sachmet --> sorry, nie zamierzalam Cie dobijac, tylko rada na przyszlosc. Sama wracalam z konca BG (z tunelu za Sarewokiem) do... jakiejs planszy gdzie sie szuka psa... :/ do polowy gry..... bo mnie otruli i mi druzynka padla ://// Znalazlam na jednej stronie kilka nieznanych mi zupeknie - nawet z nazwy - modow: 1. Black Tidings for BG1 2. Fragile Alliance TC for BG2 3. Minsc Romance for BG2 4. Romeo and Juliet for BG2 5. Rowan for BG2 6. Realms of Black Lotus for NWN (+ spis na obrazku) Wiecie cos o nich???? Na dole link do strony.

17.11.2002
13:16
[84]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> O większości z tych modów można niewile powiedzić gdyż są one dopiero w produkcji. Słyszałem o kilku z nich ale dokładniejszych informacji nie jestem w stanie udzilić. Nie ma tu zaś moda na którego ja czekam a mianowicie DLTC czyli Dragonlance TC. Jest to chyba jeden z najlepiej zapowiadających się modów do BG2. nic tylko czekać na efekty pracy, dość sporej grupy programistów.

17.11.2002
13:17
[85]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> O większości z tych modów można niewile powiedzić gdyż są one dopiero w produkcji. Słyszałem o kilku z nich ale dokładniejszych informacji nie jestem w stanie udzilić. Nie ma tu zaś moda na którego ja czekam a mianowicie DLTC czyli Dragonlance TC. Jest to chyba jeden z najlepiej zapowiadających się modów do BG2. nic tylko czekać na efekty pracy, dość sporej grupy programistów.

17.11.2002
13:20
[86]

-grjgori- [ Konsul ]

Przepraszam za podwójny post. Problemy z połączeniem.

17.11.2002
16:45
[87]

Ines [ Ines ]

Mam pytanie odnosnie umiejetnosci zlodzieja "Cios w plecy". W jaki sposob moj Coran ma to wykonac? Nie ma takiej opcji.

17.11.2002
16:48
[88]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Ines backstab pojawia się gdy masz złodzieja ukrytego w cieniu i wykonujesz atak z zaskoczenia. Wtedy otrzymujesz bonus do damage co jest napisane w statystykach np. Backstab x4.

17.11.2002
17:11
smile
[89]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ines --> znaczy się atak z zaskoczenia wygląda mniej więcej tak: - kryjesz się w cieniu - podchodzisz do wroga od tyłu ( u niektórych niestety nie można rozpoznać gdzie tył, a gdzie przód :))) - wciskasz spację - atakujesz wroga - wciskasz spację raz jeszcze...i sprawdzasz czy udało się...jak masz Trak0 wysokie to powinno... End.

17.11.2002
18:42
[90]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori-------> dzięki za opisy - kontynuuj. Teraz do 25. XI muszę zakuwać, bo mam tajny egzamin, ale potem namyślę się co bym chciał i ci powiem dokładnie o co chodzi. Muszę zgłębić te opisy. Wkurza mnie nowa wersja NI - za dużo przełączania. A propos mapki - strasznie nieczytelna... Nie mamy lepszej rozdzielczości? Skrzynka na wp,pl wytrzymuje do 2MB. Programistów, powiadasz? Sachmet--------> takie wysypki do Windowsa zdarzają się nawet w oryginalnej grze np. wchodząc do kaplicy helma w Nashkel, więc nie wiń dodatków. Musisz po prostu uzbroić się w cierpliwość i... podrasować sprzęt, To cechy słabej karty graficznej (z reguły). Z tego co wiem patch działa bez zarzutu. Dzis jeszcze wyślę patch wersję nr 3 do Nostradamusa/@@@. Poprawia te nie istniejące sztylety wampirków. Ines--------> kiedy zwiedzasz ten poziom kopalni pamietaj, że jeden gość musi zostać do obsługi dźwigni tzn tych dwóch statui w pokoju z gobelinem i do strzelania w kukły treningowe. Dzwi otwierają się (i zamykają) w kombinacji tych kukieł i i pomników. Więc jak weszłaś całą ekipą, to ból.

17.11.2002
18:44
[91]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - mówiąc o kontynuacji mam na myśli byś spróbował opisać, jak zrobić w/w idee np, by broń była dwu lub jednoręczna itp.

17.11.2002
18:51
[92]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

A jeszcze a propos modów---------> większość chyba jest większym lub mniejszym kopiowaniem TDD lub DSotSC i na dodatek, jak znam życie idą za nimi armie bugów..., mam wszystkie dotychczas wydane i jakoś żaden nie przypadł mi do gustu. Dlatego głównie zawziąłem się na zrobienie czegoś samemu. Mam nadzieję, że to dobra kontrpropozycja dla, co tu ukrywać, miernoty anglojęzycznych dodatków. Ludzie za bardzo się spieszą, a na dodatek na siłę starają się zmienić rpg w gry akcji.

17.11.2002
19:08
smile
[93]

Sachmet [ Pretorianin ]

Aurelinus --> niestety. porbowalam juz kilka razy i zawsze gra wysypywala sie do Windy kiedy wchodzilam na 4 poziom kopalni. Ale postaram sie - moze sie uda. I nie sadze zeby GF2 byla za slaba do gry w Baldur's Gate 1 :).

17.11.2002
19:30
smile
[94]

Ines [ Ines ]

Dziekuje za odpowiedzi. Teraz mam inny problem. jestem w podziemiach wiezy Durlaga na jakims nasepnym poziomie (na poczatku byl pokoj z wybuchami ognia). Jestem w miejscu, gdzie musze pokonac 4 zywioly. BYlam juz w pierwszym/woda i ostatnim/ogien. jestem w drugim - laza tu galarety roznorakie. Problem polega na tym ze jestem tu juz od kilu godzin i nie moge ich wybic. najpierw myslalam, ze sie po prostu odradzaja. A teraz zauwazylam inna rzecz - mianowicie, zabijam kolejna galarete, pisze ze druzyna zdobyla 3000 PD, a statystykach bohaterow nic sie nie zmienia. Czyli te punkty nie so zaliczane. i tak to chyba bedzie trwalo w nieskonczonosc...

17.11.2002
19:33
[95]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Ines być możew twoje postacie osiągnęły już maxymalny poziom doświadczenia. Pamiętaj ,że postacie dual i multi class dzielą całkowity limit doświadczenia na liczbę klas którymi się pałają. Bo nie widze innego wytłumaczenia dla faktu ,że nie przyrasta ci w statystykach exp.

17.11.2002
20:02
smile
[96]

Ines [ Ines ]

Poszlam do innego pokoju, zatluklam wywerne, powinnam zdobyc za to 5000 exp, a tu znowu nic. Prosze rzucic okiem na moja postac. Pisze ile mam miec na nastepnym poziomie, wiec powinnam jeszcze te exp zdobywac. A one nie dodaja sie u zadnej postaci w druzynie. W tym momencie gra przestaje miec sens.

17.11.2002
20:13
[97]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

heh, ten Aurelinus wydaje chyba najszybciej na świecie patche :)) o to kolejny -->

17.11.2002
20:16
[98]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Ines mówiłam ci ,że Dual-class postacie dzielą expa miedzy swoje profesje. W Baldur's Gate 1 bez TOSC max expa wynosi 98 000. W dodatku podniesli ten pułap do ponad miliona i z twojego screena wynika ,że ten pułap to 80500x2=1601000. Dla mnie to już pewne ,że osiągnełaś limit doświadczenia jaki postać mnoże zdobyć i tego następnego poziomu nigdy już nie zdobędziesz w BG1 z TOSC. Możesz wyeksportować taką postać do BG II i tam może zdobyć kolejne poziomy ,bo limit expa jest znacznie podwyższony. Ale tutaj już nic się nie da zrobić.

17.11.2002
20:18
[99]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Wkradł się błąd z tym milionem za co przepraszam -już byłam myślami przy BG 2

17.11.2002
20:19
[100]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ines --> jest dokładnie tak jak mówi Lady...znaczy się w ToSC jest limit do 161 000 pkt. doświadczenia....ściągnij i zainstaluj x-cap removera....linka poszukaj na którymś z poprzednich wątków....wstecz oczywista i dosyć dużo...

17.11.2002
20:26
smile
[101]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Wypadałoby założyć nowy odcinek. ktoś chętny?

17.11.2002
20:36
[102]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Lady --> owszem

17.11.2002
20:38
[103]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Założyć czyb ty chcesz? Co prawda ja tu w tym tasiemcu nowa ,ale BG przeszłam jakies 3 lata temu ,więc nie krzyczcie na staruszke jak sobie czasem pokaże ,że jeszcze może ;)

17.11.2002
20:41
smile
[104]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Lady --> już niestety założyłem....następna Twoja :))) Jak widać jest już kolejna część wątku. Link poniżej:

19.11.2002
14:42
[105]

Mściwy [ Legionista ]

musze coś zprawdzić

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.