GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale"

17.02.2009
00:10
[1]

Mateck [ Senator ]

ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale"

• Armed Assault •

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

• FAQ:

• Wymagania:

• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:

- zapowiedź [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- recenzja [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3739
- recenzja Queen's Gambit [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4547

- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094

• Serwer Ventrilo
Do komunikacji głosowej używamy programu o nazwie Ventrilo ( )

Hostname: v30.darkstarllc.com
Port: 4156
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)

Status serwera:

• Prywatny serwer Crazy Hussars

Hostname: GameServers.net - Crazy Hussars
IP: 82.192.78.75
Port: 2302
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)

Status serwera:

Serdecznie zapraszamy nowych graczy :)

• Addony zainstalowane na naszym serwerze

--------------
A.C.E. Mod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A.C.E. Mod 1.02 - ***last update: 12.02.2009***
A.C.E. Mod patch 1.03 - ***NEW***
A.C.E. Mod patch 1.04 - ***NEW***
Zestaw dodatkowych map -

A.C.E Mod należy uruchomić przez skrót z parametrem -mod=@ACE;@Maps bez dodatkowych addonów i modów.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

• ArmA video:
Mateck's M1A1 - final teaser -
"Red Storm Rising" - Battle of Alfeld -
ArmA - Vodka! -

• Uaktualnienia:
(Należy instalować w podanej kolejności)
Patch 1.05 -
Patch 1.08 -
Patch 1.14 -

• Newsy:
- ruszyła oficjalna strona ArmA 2 -
- ukazał się nowy trailer ArmA 2 -
- beta patch 1.15 do ArmA wydany -
- A.C.E. Mod wydany!

• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o pojedynku OFP2 vs ArmA2
- o staruśkim, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów


Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8665220


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Mateck
17.02.2009
00:57
[2]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Ha mój pierwszy post i ostatni aż do marca!

nawiązując do obrazka: I'LL BE BACK

17.02.2009
08:50
[3]

Karac [ Hammer Head ]

Sorki Panowie, za wcześniejsze wychodzenie. Moje dalsze porządne granie stoi w zasadzie pod znakiem zapytania. Raczej będę teraz wpadał tak na godzinkę, może 1,5 i koniec zabawy.

W piątki i soboty pewnie dłużej będę mógł pograć. Dziś postaram się zaktualizować Armę choć nie ukrywam, że cały czas jestem zauroczony PR'em:)

17.02.2009
11:41
smile
[4]

eJay [ Gladiator ]

A ja się dostałem do bety BF Heroes!

17.02.2009
13:58
[5]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Ostatnio wyszedł też IMHO ciekawy mod do CoHa:



Waży tylko ok. 40MB a dodaje masę nowych i ciekawych rzeczy. Warte wypróbowania.

18.02.2009
08:57
smile
[6]

Karac [ Hammer Head ]

Pod nieobecność Bone'a potrzebny dowódca na dzisiejszy PR:) Mateck, eJay, can we count on YOU?

18.02.2009
14:09
[7]

T_bone [ Master Sergeant ]

O broniach i tym jak strzelać w PR:


"You maybe want to start aim for foots or ass because of the recoil." ;)

18.02.2009
17:47
[8]

eJay [ Gladiator ]

Dzisiaj powinienem być:) Może uda się zagrac Armę, PR lub... Lefta:)

Polecam Slumdog Millionaire - kapitalny film, po prostu łyka się go i te 2 h mija błyskawicznie:) Duża szansa na Oskara:> Więcej na moim blogu:P

18.02.2009
20:05
[9]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Będzie coś dzisiaj? PR? Anything?


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
18.02.2009
21:54
smile
[10]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Ja jestem .......

18.02.2009
21:55
smile
[11]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Dekert - mam dla Ciebie wiadomość - za późno! :>

18.02.2009
21:58
smile
[12]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Tygrys---> W Twoim wypadku wcale mnie to nie dziwi ....

19.02.2009
16:24
[13]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dziś mnie niestety jeszcze nie będzie, pojawię się w piątek :(

Volt rzucił ostatnio hasło "Bone, instaluj FSX", okazało się że mam go już na dysku ;p Udałem się na mały przelot testowy B-52 z Australii do Bali.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
19.02.2009
16:25
[14]

T_bone [ Master Sergeant ]

Lądowanie w Balii Int.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
19.02.2009
16:27
[15]

T_bone [ Master Sergeant ]

Imponująca Stratoforteca.

Tyle na dziś ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
19.02.2009
17:13
[16]

adamb6 [ Konsul ]

Nowy filmik z OF2 :)

19.02.2009
17:27
smile
[17]

T_bone [ Master Sergeant ]

1:57 czyli "If you see a flash... You can still order flanking manouver and have a smoke :D".
Za dużo gadania w tym filmiku, wolę formę promocji ArmA2.

19.02.2009
18:01
smile
[18]

eJay [ Gladiator ]

Nieźle to wygląda, edytor daje radę. Jeżeli nawet nie będzie to na poziomie ArmA, tylko powiedzmy Ghost Recona to i tak w to zagram:)

19.02.2009
18:09
[19]

T_bone [ Master Sergeant ]

Może w OPF 2 będą Tygrysy :D --->
Codemasters pewnie weźmie się za gry wojenny jeśli ta odniesie sukces.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
19.02.2009
20:06
[20]

Mateck [ Senator ]

Jak dla mnie bomba :). Przede wszystkim dlatego, że będzie, jak się wydaje, zaawansowany edytor misji. Sam silnik może przyciągnie twórców PR :).

P.S. Ja też najpewniej wpadnę w piątek... no może w sobotę na granie.

19.02.2009
20:09
smile
[21]

eJay [ Gladiator ]

19.02.2009
20:20
smile
[22]

Mateck [ Senator ]

Zajebioza :).

Moim zdaniem stare dźwięki psują nieco efekt, ale motyw muzyczny z Kolgujev buduje niezły klimat :).

19.02.2009
20:30
[23]

T_bone [ Master Sergeant ]

No nie powiem ciarki mnie przeszły oglądając ten filmik z ArmA 2, jeden z najlepszych "kawałków" z OPF+ryk T-72 oraz przelatujące śmigłowce... Wspaniały klimat natarcia w zimnowojennym stylu. Do tego w nocy bardzo ładnie widać pociski smugowe, inaczej wygląda też wsiadanie do śmigłowca niż w ArmA.

19.02.2009
22:19
[24]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przyglądnąłem się scenie gdy nadjeżdża T-72 i... Rozumiem że model z ArmA ale żeby takie coś zostawić ? ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
19.02.2009
22:43
[25]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mnie bardziej martwi to, że czołgi ciągle są przyklejone do podłoża. Wciąż i tak jest lepiej niż w takim np. BFie IMO.

19.02.2009
23:19
[26]

T_bone [ Master Sergeant ]

"Mnie bardziej martwi to, że czołgi ciągle są przyklejone do podłoża".

Chyba nie jest to najlepsze określenie w odniesieniu do maszyny o masie 41 ton, latać to może na pokazach... Rozumiem że chodzi ci o efekt przeniesienia masy (a raczej mocy silnika :P) przy przyspieszaniu i hamowaniu ? I tak jest lepiej niż w OPF, ArmA i nie jest to już "rewia na lodzie", wręcz uginają się w zależności od nawierzchni.

19.02.2009
23:37
[27]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Nie, chodzi mi o to w jaki sposób czołgi "przechodzą" załamania terenu (górki itd.). Po prostu wygląda to tak, jakby środek ciężkości pojazdu był "przyklejony" do terenu, a kiedy przejeżdża przez załamanie terenu, środek ciężkości przenosi się na ten drugi teren. Najlepiej wytłumaczy to skrin.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
19.02.2009
23:41
[28]

T_bone [ Master Sergeant ]

No ja w tej kwestii widzę poprawę aczkolwiek po filmikach trudno ocenić jej skalę.

20.02.2009
11:25
[29]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ukazało się wysokiej jakości WDW do ArmA:


Filmik z rosyjskim WDW rockiem:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
14:07
[30]

T_bone [ Master Sergeant ]

"Film" z OFP nie miał zbyt ciepłego przyjęcia na forum Codemasters... Polecam ostatniego posta w linku:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
14:58
[31]

eJay [ Gladiator ]

Ładnie gość wygarnął wady, ale nie byłbym tak czepialski. To wciąż WIP, a wiele minusów tego posta wiąże się też z ArmA. Aczkolwiek ArmA ma to do siebie, że za pomocą paru kliknięć myszą można łatwo edytować takie błędy.

EDIT

Na screenie z posta o VDV zauważyłem płeć piękną?:D Nioch nioch:P

20.02.2009
15:10
[32]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Problem w tym że OPF2 ma być bezwzględnie lepsze od ArmA, chyba taki jest logiczny cel tej gry ? W.I.P oczywiście można zrozumieć ale większość błędów wynika ze złego planowania/źródeł... Wystarczyło o niektórych rzeczach poczytać.

P.S I tak jestem daleki od skreślenia OPF2 jakoby miało nie spełnić podstawowych oczekiwań.

20.02.2009
15:17
[33]

eJay [ Gladiator ]

T_bone--->Logiczny cel tej gry to bycie godnym następcą OFP 1 (bo to o markę chodzi), a nie bycie lepszym od ArmA :) Nie ukrywam, że w związku z obowiązującym trendem "casual gaming for all!" mam spore obawy co do tego tytułu. I to nie dlatego, że CM nie umie. CM umie (a przynajmniej ma potencjał aby umieć, wszak w zespole jest mnóstwo osób związanym z community OFP), ale musi zrobić grę która przyniesie konkretny zysk. Gdyby wydali hardkorową pozycję to ile by sprzedali kopii gry? 200-300 tysięcy? Max. Przy budżecie godnym kolejnego GTA to dla nich klęska. Muszą pójść na pewne kompromisy. Dlatego ja ustawiam poprzeczkę dla Dragon Rising powiedzmy na średnim poziomie. Podejrzewam, że będzie to pozycja z dużą mapą, ładną grafiką, dźwiękiem i ....poziomem skomplikowania rozgrywki rodem z Ghost Recon. Już sam interfejs i system rozkazów na taki wygląda. Tak czy siak na bank w to zagram.

20.02.2009
15:29
[34]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Casual czy hardcore nie ma żadnego znaczenia w kwestiach do których się odnoszę. Jeśli np. umundurowanie, sprzęt będą realistycznie odwzorowane to gra zyska w oczach nie tylko casuali (bo fajnie wygląda... Takie, takie... Cool wow) ale i w oczach wyjadaczy którzy docenią takie detale. Uważam że w takich aspektach CM ma/miało wszelkie predyspozycje prześcignąć ArmA, w której takie rzeczy musieli naprawiać moderzy. Naprawdę, byłoby fajnie gdyby developerzy poczytali chociażby publikacje Osprey o sprzęcie/formacji którą modelują.
Co do gameplaya to na pewno będzie dużo ustawień do wyboru a taktyczne A.I zapewne jeszcze jako takie nie istnieje na tym etapie.

20.02.2009
15:34
[35]

adamb6 [ Konsul ]

Wystarczy, że uproszczą pierwowzór oraz nadadzą ciut więcej dynamiki na rzecz mniejszych odległości i przerw (bo imho tutaj jest chyba największa "wada" dla casuali, przynajmniej tyle wnioskuję po wątku BF'a ;) ) i dostaniemy w miare dobrą grę i przy tym równie realistyczną. W ArmA potrafi odstraszyć głównie sam panel dowodzenia i klawiszologia, która z początku jest dosyć skomplikowana. Czy aspekt ArmA'owego realizmu odstrasza? Myślę, że jest wręcz przeciwnie, lecz wystarczy podać w odpowiedniej oprawie.

20.02.2009
15:39
[36]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Wystarczy, że uproszczą pierwowzór oraz nadadzą ciut więcej dynamiki na rzecz mniejszych odległości i przerw (bo imho tutaj jest chyba największa "wada" dla casuali, przynajmniej tyle wnioskuję po wątku BF'a

Dokładnie. Jeśli tylko dłużej poczekasz czy posiedzisz w jednym miejscu od razu jest to kampieniem ;p Tylko żeby znowu te przerwy nie były ZA krótkie, bo wyjdzie z tego kolejny COD. Poza tym i tak ciągle nie podoba mi się to sztuczne trzęsienie bronią. Z resztą kto cały czas biega z bronią orzy oku?

20.02.2009
17:13
[37]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone---> Czy typowy casual rózróżni camo woodland od marpat? Nie. To będzie miało dla niego mniejsze znaczenie, wręcz czwartorzędne. Casual chce uczestniczyć w wojnie, strzelać, jeździć wozem, strzelać, zabijać i znowu strzelać. Detale będą miały znaczenie tylko dla wyjadaczy. Jak wyjadacze będą narzekać to gry nie kupią. Jak gameplay będzie dopracowany (aczkolwiek dopracować nie zawsze znaczy"wnieść realizm") to tytuł kupi spora grupa casuali. Dlatego przed CM trudne zadanie - albo rybka, albo pip...tfu akwarium :) Albo jedno i drugie przy czym obarczone jakimiś błędami.

20.02.2009
17:19
smile
[38]

Karac [ Hammer Head ]

Kurczę, to ja chyba zaliczam się do casuali. Umundurowanie jest dla mnie czwartorzędną kwestią, tak samo jak, która wersja pojazdu jest w grze przedstawiona i czy oby na pewno płytki pancerza są na swoim miejscu;)

20.02.2009
19:08
[39]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Czytając preview...


Wcale nie czuję że gra jest adresowana do jakichś każuali (jak to będzie po polsku ? Niedzielny gracz ? :P). Powiedziałbym że przez takie myślenie że nie można połączyć wielu aspektów, zrobić dobrej grę ze smaczkami-szczegółami, światek "growy" znajduje się w takim stanie impotencji twórczej w jakim się znajduje. Ja stoję na stanowisku że nawet jeśli causal nie rozróżnia czegoś to należy się przyłożyć i zrobić to jak trzeba, kasy brakuje ? A może konsultanci i pracownicy zostali zwolnieni na czas kryzysu ?

P.S Left 4 Dead... Giera o zombie a jak nad głowami przelatuje samolot to Bill mówi "C-130, piękna maszyna...", do tego model przyzwoity. Mogli wsadzić jakiś "generic military aircraft" ale nie zrobili tego, diabeł tkwi w takich szczegółach. Gierka prosta w założeniach ale twórcom się zwyczajnie chciało.

Karac---> W takim razie dobrze że nie grałeś w nowe Brothers in Arms, tam mundury grają pierwsze skrzypce ;p

20.02.2009
19:22
smile
[40]

Karac [ Hammer Head ]

Gwoli ścisłości, bardzo się cieszę, jak twórcy się przykładają do detali i nie odwalają fuszerki, jednakże jeśli wspomniane mundury są powiedzmy bardzo zbliżone do tych autentycznych a brakuje im tylko jakiś wykończeń lub drobniejszych rzeczy, to nie ma to dla mnie znaczenia.

Natomiast jakbym zobaczył w grze biegającą 101 DPD w dresach, to na pewno bym gorąco zaprotestował:)

Co do BIA HH, to czekam tylko na promocję na Steam'ie i biorę bez wahania, jako ogromny fan wcześniejszych części.

20.02.2009
19:23
smile
[41]

eJay [ Gladiator ]

Another area which has been considerably developed since the original game is multiplayer. "The big, big focus of Flashpoint is online, multiplayer co-op," Lenton reckons. "Your fire team is you and three other guys, and it seems obvious to me that they should be your mates. I'm really building this as a co-op experience, that's the core thing we're doing. Every campaign mission is playable as co-op. If you play it single-player, it's co-op with three AI players. It's that balanced, and every mission is built around that concept."


T_bone jak można traktować OFP2 jako uber symulację, skoro dla nich "rozbudowany" multiplayer to coop dla 4 osób:D Poza tym 3/4 tekstu jest głównie o AI, a jak wiadomo nie o samo AI chodzi. Zresztą w zapowiedziach ArmA też wyglądała po prostu rewelacyjnie, a wyszło jednak ekhmmm coś innego niż widniało w założeniach. Żyjemy w takich czasach, że trzeba swoje oczekiwania opuścić diametralnie w dół, aby się nie zawieść. Tak po prostu. Ja na przykład nie oczekuję wielkiego skoku jakościowego w ArmA II. Bardziej liczę na dodanie pewnych bajerów potrzebnych do konstruowania misji itd. Dla mnie ArmA wystarczy taka jaka jest obecnie (tzn. bez większych buraków:P). Jeżeli będziemy jarać się jakąś grą na rok przed wydaniem tym większy będzie zawód po zagraniu.

Z Left 4 Dead jest o tyle ciekawie, że 90% graczy w ogóle zlewało na ten tytuł. Najczęściej na forach pojawiały się głosy w stylu "Coop dla 4 graczy, z hordami zombie?!? To będzie nudne i proste! I do tego robi to Turtle Rock, ci od żenującego Condition Zero". Jednak zostawmy wypruwanie flaków, zajmijmy się true symulacją pola bitwy:)

20.02.2009
19:27
[42]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Akurat misje z kampanii w 4 osoby to fajny pomysł i dodam cytat... Pokazuje on że coop w 4 osoby nie jest bezsensu. Co nie znaczy że takie ograniczenie w skali całej gry to coś dobrego.

The United States Marine Corps summarizes its fireteam organization with the mnemonic "ready-team-fire-assist", the following being the arrangement of the fireteam when in a column:

* Rifleman: acts as a scout for the fireteam; "Ready".
* Team Leader (M203): also works as the grenadier; "Team".
* Automatic Rifleman (currently M249 SAW, formerly BAR): also serves as second in command for the fireteam; "Fire".
* Assistant Automatic Rifleman: carries extra ammunition; "Assist".

20.02.2009
19:34
[43]

eJay [ Gladiator ]

T_bone--->To jest jedna zaleta, ale ma ona również 100 wad m.in. brak możliwości organizacji szerzej zakrojonych akcji z udziałem ludzi. Szczególnie na tak dużym obszarze. Dlatego sądzę, że doczekamy się raczej skromnych scenariuszy z udziałem special forces lub walk, gdzie u boku po prostu walczą oddziały AI. Jeżeli AI będzie na tyle dobre, aby ogarniać sytuację to nie jest to do końca zły pomysł, aczkolwiek takie ograniczenie i tak jest do...

20.02.2009
19:41
smile
[44]

T_bone [ Master Sergeant ]

Do premiery jeszcze dużo czasu. Na razie nie ma powodu żeby ją skreślać z listy "do kupienia", nawet jeśli nie będzie jakaś wybitna ;p

20.02.2009
20:13
[45]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jestem na Vencie :P

Nowy wpis do blogu BIS:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:05
smile
[46]

Mateck [ Senator ]

Czy CM wyjaśnił już na czym będzie polegał limit graczy w multi? Chodzi mi o to czy napisał, że limit graczy w multi będzie "hardcoded", tak jak przykładowo w BF2, czy może twórcy misji będą mogli ustawić dowolną\dużą liczbę grywalnych jednostek tak jak w OFP\ArmA?
Jeżeli nie napisali, że liczba graczy w multi nie ma prawa przekroczyć liczby graczy z podstawowych trybów gry to lipa, ale jeżeli tego nie napisali, to narzekanie na coop dla 4 graczy w kampanii moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu. Nie przed premierą.

20.02.2009
23:13
smile
[47]

Karac [ Hammer Head ]

Demo Empire TW na szczęście już działa:) Jedna z bardzo niewielu gier (w zasadzie chyba jedyna w tym roku), którą kupuje w dniu premiery. Poezja!

20.02.2009
23:16
[48]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dzięki za grę :D Ucieczka technicalem przed Apachem była niesamowita ;)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:44
[49]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ostatnio bawimy się z Voltem w FSX i jest całkiem przyjemnie. Oto parę fotek z naszego przelotu wybrzeżem Australii.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:46
[50]

T_bone [ Master Sergeant ]

Niby tylko lot w formacji a ile frajdy że udaje się nam ją utrzymać ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:47
[51]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nasz samolot to C-119 ;p Volt podchodzi do lądowania.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:48
[52]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja dowiozłem cygara a Volt kanadyjskie piwo ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:51
[53]

T_bone [ Master Sergeant ]

I lot DC-3 z Plymouth na wyspę Guernsey. Wylecieliśmy z angielskiej mgły nad kanał.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:52
[54]

T_bone [ Master Sergeant ]

Za Voltem ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
20.02.2009
23:53
[55]

T_bone [ Master Sergeant ]

I ostatnie po lądowaniu ;p Już was nie zanudzam :>


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
21.02.2009
12:04
smile
[56]

T_bone [ Master Sergeant ]

Może to klasyk ale wcześniej tego nie widziałem :D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
21.02.2009
13:47
smile
[57]

Caine [ Książę Amberu ]



podręcznik FM 7-8 US Army. Na forum Poject Reality jest przynajmniej trzech świrów twierdzących że stosują zawartość w grze. Is that awesome?

21.02.2009
15:03
[58]

T_bone [ Master Sergeant ]

Podobnie jest w ArmA, wszystko rozbija się jednak o odpowiednią liczbę zorganizowanych ludzi, trudno robić "fix&flank" jednym oddziałem.

21.02.2009
15:16
[59]

T_bone [ Master Sergeant ]

Filmik PR - Karbala, polecam:

21.02.2009
18:01
[60]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Prawda jest taka że trudno jest cokolwiek sensownego robić jednym oddziałem.....

22.02.2009
11:23
[61]

[BB]Obej [ Chor��y ]

Cześć chłopaki :) mamy z lechmanem już wszystko poinstalowane i wracamy do gry heheh lamienia czas zacząć gracie dzisiaj ? i czy można sie dołączyć ? a i co się robi z tym plikiem z mapami

pozdrawiam serdecznie

22.02.2009
11:40
[62]

T_bone [ Master Sergeant ]

Do map najlepiej stworzyć sobie folder @Maps (tak samo jak w folderze gry jest folder @ACE) i odpalać grę ze skrótu -mod=@ACE;@Maps. Można też je po prostu wrzucić do addons. Pewnie dziś zagramy jeśli będzie odpowiednia liczba osób.

Robimy ten upload FFN na serwer ?

Foty z wczoraj --->


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
22.02.2009
11:41
[63]

T_bone [ Master Sergeant ]

Misja w Afganistanie jak zwykle nie zawiodła i zapewniła sporą dawkę wrażeń. W końcówce załatwił nas IED schowany pod jakimś wiejskim wozem...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
22.02.2009
11:44
smile
[64]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przeżył Mateck ale próba jego uratowania przy pomocy śmigłowca zakończyła widokiem masy flar, eksplozji itp. Mimo to wszyscy byli uradowani bo jak to określił Mateck "Wyglądało to niesamowicie epicko :D".


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
22.02.2009
12:04
[65]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ohoho :D Patrzcie:


Ciekawe co na to król ;p

22.02.2009
13:31
smile
[66]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - król jak to zobaczy to pewnie k*rwicy dostanie :D

22.02.2009
14:46
smile
[67]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak wiadomo w PR 0.9 na 99% pojawią się Niemcy, o tym już pisał kiedyś Mateck:


Muszę powiedzieć że pomysł mapki Iron Thunder na Białorusi vs nieznana frakcja brzmi intrygująco.
Świetnie zapowiada się także nowa mapa afgańska:


Spore postępy robi moduł izraelski:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
22.02.2009
14:54
[68]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

I komiks. Osobiście wydaje mi się, że jest średni, ale sami ocenicie.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
22.02.2009
14:54
[69]

Tygrys205 [ Tank Commander ]


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
22.02.2009
14:55
[70]

Tygrys205 [ Tank Commander ]


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
22.02.2009
14:55
[71]

Tygrys205 [ Tank Commander ]


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
22.02.2009
14:55
[72]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Koniec :)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
22.02.2009
14:57
smile
[73]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zasadniczo tak to wyglądało ;p Skąd mogliśmy wiedzieć że to IED heh.

22.02.2009
15:30
[74]

Mateck [ Senator ]

Co do FFN'a, to na razie się wstrzymajmy. Skoro jest szansa, że będzie grało nas trochę więcej niż zwykle, to nie ma co mieszać w głowach ;).

FFN wymaga też dogłębnych testów na serwerze i lepiej nie wtajemniczać nikogo z poza wczorajszego grona, żeby nie było tak jak z BattleCenter, który wyrzuciliśmy po 1 dniu.

22.02.2009
16:17
[75]

Dekert [ Generaďż˝ ]

A mnie wczoraj nie było, ja też chcę do grona ..... Buuuuuuuu........

23.02.2009
00:06
[76]

T_bone [ Master Sergeant ]

Było jak było ;p Dobra gra z Tigerem na Kashanie, potem już problemy z serwerami, team balance itp.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
23.02.2009
00:06
[77]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger jako strzelec wyborowy.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
23.02.2009
00:38
smile
[78]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Aha, żeby nie przepadło - dwa Tureckie geje, które nas napastowały na Kaszanie :D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - Tygrys205
23.02.2009
13:46
smile
[79]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Z innych śmiesznych rzeczy - też dostałem się do bety BF Heroes :D

23.02.2009
14:42
smile
[80]

eJay [ Gladiator ]

Tygrys poclikash rażem ze mnom?

23.02.2009
15:38
smile
[81]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Sure thing mate!

23.02.2009
21:28
smile
[82]

Tantalwz88 [ Chor��y ]

Dobry wieczór ja z zapytaniem "którędy na Grunwald" bo z ja chęcią postrzelam się w PR,słyszałem że tu można dostać namiary na siakiegoś ventyla czy coś ;-)

23.02.2009
21:32
smile
[83]

Buby [ Senator ]

O.. Misiu... to jest Tantal. :P

23.02.2009
21:59
[84]

T_bone [ Master Sergeant ]

A no można ;p Myślę że Buby poda :> Aczkolwiek ze swojej strony dodam że jest u nas dość spontanicznie i raz gramy w ArmA a raz PR w zależności od frekwencji itp.

A teraz krótki raport z lotu w FSX z Voltem...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
23.02.2009
22:04
[85]

T_bone [ Master Sergeant ]

Maszyna na którą patrzycie to rozwojowa wersja samolotu Lockheed Constellation którego możecie kojarzyć z filmu "Aviator", konkretnie jest to L-1649 Starliner.
Samolot wspaniały, wymagający. Nasz pierwszy lot z Hawany do Miami zakończył się w morzu... Zarznęliśmy, że się tak wyrażę, silniki.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
23.02.2009
22:08
[86]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kiedy już nauczyliśmy się jak obsługiwać silniki, polecieliśmy z Miami do Orlando w nocy. Przy lądowaniu Starliner znowu pokazał pazura, Volt użył hamulca powietrznego, silniki jakimś cudem utraciły moc i samolot rozbił się przy lądowaniu.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
09:21
smile
[87]

MANOLITO [ Generaďż˝ ]



ten w środku to pewnie eJay ;)

24.02.2009
09:50
smile
[88]

eJay [ Gladiator ]

Hah dobre:D ALe to nie ja:

1. Sam sobie potrafie robić kanapki
2. W pokoju jestem tylko ja i brat, który pracuje na lapku
3. nie wydzieram sie tak przez mica:>

24.02.2009
13:17
[89]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wyszedł BMD-1 oraz BMD-1P do ArmA autorstwa Soul Assassina. Koleś był częściom grupy "Combat" w OPF więc musiałem sprawdzić jak to wygląda :> Addon nie tylko ma wysokiej jakości tekstury, model, dźwięki i wszystko inne co powinno być ale ma też szereg nowości. Zawieszenie pojazdu można obniżać aby zmniejszyć jego sylwetkę, do tego pracuje ono w czasie jazdy znacznie realistyczniej niż w pojazdach BISu. BMD robi użytek z możliwości implementacji kilku "wieżyczek" więc tym sposobem mamy działające z przodu PKMy. Wyrzutnie 9M135M1 na wersji P także obsługuje się realniej niż zwykle.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
18:12
smile
[90]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jest szansa że dziś będę na coś (ArmA, PR, FSX, Left4Dead) o 21:30.

24.02.2009
20:07
[91]

Tantalwz88 [ Chor��y ]

Ktoś dzisiaj ochoten spilen machen w PR ??

24.02.2009
20:10
[92]

T_bone [ Master Sergeant ]

Po kolacji, koło 21 się pomyśli ;p

24.02.2009
20:41
[93]

Karac [ Hammer Head ]

Ja dopiero za 2 tygodnie się pojawię. Dziś mecze, jutro mecze, a w piątek jadę na ferie. Przerwa od grania dobrze mi zrobi. Jakoś ostatnio nie mam w ogóle chęci na bieganie z karabinem.

24.02.2009
21:01
[94]

T_bone [ Master Sergeant ]

To dowód na to że ArmA jest lepsza niż PR, zauroczenie tym drugim spowodowało odruch wymiotny w przypadku kontaktu z jakąkolwiek grą FPP :D

spoiler start

Żartuje :P

spoiler stop

24.02.2009
23:39
[95]

T_bone [ Master Sergeant ]

Graliśmy godzinę w PR, bardzo dobra runda na Al Basrah.

Potem była ArmA i sprawdzona misja "Afgan Raid".

Od lewej stoją: eJay, ja, Dekert. Kucają Volt i Mateck ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
23:41
[96]

T_bone [ Master Sergeant ]

Noc, flary i masa insurgentów atakująca z lasu...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
23:41
[97]

T_bone [ Master Sergeant ]

Podobne ujęcie ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
23:43
[98]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay, "I like to keep this for close encounters".


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
23:44
[99]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wschód słońca... Wróg podkradł się pod te krzewy przed nami, przeżył tylko Volt ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
24.02.2009
23:46
[100]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wstajemy, wstajemy ;p

Thx for the game :>


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
25.02.2009
21:13
smile
[101]

Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]

Ja mam takie pytanie - czy dodatek do ArmA jest samodzielny? I ogólnie opłaca się go mieć, nie mając podstawki? :)

25.02.2009
22:24
[102]

eJay [ Gladiator ]

Barthex x--->Musisz posiadać podstawową wersję gry. Moim zdaniem opłaca się go mieć. Raz, że jest tani (razem w pakiecie kosztuje jakieś 40 zł) i wprowadza 2 fajne kampanie do gry. Dwa, że mnóstwo nowych addonów bazuje właśnie na Queen's Gambit.


Tyle sobie dzisiaj z wami pograłem:( UPC jak zwykle majstruje na łączach.

25.02.2009
22:27
smile
[103]

Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]

A jak się ma sprawa z multi? :) Dużo osób gra? :)

25.02.2009
22:41
smile
[104]

Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]

Aha i jeszcze jedno - miałem kiedyś ArmA i, jeśli chodzi o kampanię, poddałem się i odłożyłem grę w kąt po tym, jak nie potrafiłem przejść pierwszej misji, w której trzeba było użyć śmigłowca. I tu pytanie - czy da sięopanować sterowanie śmigłowcem na klawiaturze, czy trzeba mieć joystick? ;> Jak wy gracie? :)

25.02.2009
22:46
smile
[105]

eJay [ Gladiator ]

A jak się ma sprawa z multi? :) Dużo osób gra? :)

Gra dużo osób, nie problem znaleźć serwer z +25 graczami grającymi naraz. Należy jednak wcześniej uzbroić się w paczki addonów, bo każdy serwer wymaga różnych rzeczy. Teoretycznie teraz warto mieć jedynie ACE MOD + kilka mapek. Tryby multi to oczywiście typowe deathmatche i CTF oraz te najważniejsze tryby - cooperative i warfare.

I tu pytanie - czy da sięopanować sterowanie śmigłowcem na klawiaturze, czy trzeba mieć joystick? ;> Jak wy gracie? :)

To zależy jak dawno grałeś, bo od patcha 1.02 bodajże model lotu się zmienił na łatwiejszy. Ja gram na klawiaturze i jakoś nie umiem się roztrzaskać. Warto sobie poćwiczyć w edytorze - ustawić helikopter i siebie i sobie polatać po mapie.

25.02.2009
22:48
smile
[106]

Buby [ Senator ]

Po patchach da się sterować helikopterami na klawiaturach.

Przynajmniej na tyle, by przejść te "zasrane" misje :-)


Co do multi... po co grać gdzie indziej, skoro gramy my? :D

25.02.2009
22:52
smile
[107]

Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]

Buby - w sumie racja :P

eJay - no możliwe, że nie miałem tego patcha... Bo pamiętam, że ja nawet z joystickiem nie potrafiłem sobie poradzić :P

25.02.2009
22:58
[108]

T_bone [ Master Sergeant ]

Moje łącze nie było dziś lepsze niż eJaya :(

26.02.2009
16:58
[109]

eJay [ Gladiator ]

Fajny screen z Valhalla Mod do ArmA. Mod mi tam zwisa, ale niektóre elementy są powalające - oto przykład okienka dialogu między postaciami. Ciekawe jak będzie to wyglądać w ArmA II.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
17:00
[110]

T_bone [ Master Sergeant ]

Oho... BIS i Codemasters trochę jak małżeństwo po rozwodzie, niby już dawno po ale...



I jeszcze małe co nieco, wybaczcie że nie przetłumaczę :P

W jednej z zapowiedzi pojawiło się stwierdzenie:
Clive Lindop, the game's senior designer, AI specialist and a veteran of the original Flashpoint team.

Po czym BIS rzucił:
Originally Posted by Maruk
Clive Lindop was never involved in the development of Operation Flashpoint (the first one, not this second one that carries the same name) in any way as far as I can tell. I think it's a very legitimate question to ask Eurogamer and Codemasters what work he did in the original Flashpoint team. And what of his work is in the game he apparently created?

He was never part of the Bohemia Interactive team, his name never, ever came to my attention during the whole period that we developed Operation Flashpoint: Cold War Crisis (with myself as the project lead) and from what I gather he only joined Codemasters in October 2005, after we completed our last project with Codemasters; Operation Flashpoint: Elite for Xbox, despite the fact he lists himself in such a way that some people may believe he was “Art Director” for Operation Flashpoint: Cold War Crisis.

I believe it is very sad that Codemasters are not satisfied simply with owning the Operation Flashpoint name and are also trying to copy everything that made it good and replicate it (how creative is that?), but it sounds like they are also trying to behave like they really are the people behind the development of the original classic Operation Flashpoint Cold War Crisis. Weird.

I really like competition, so Operation Flashpoint 2 (or whatever it’s called today) is good additional motivation for us to make a better game, but this type of attitude is completely unacceptable to me.

I would like to repeat some facts: we worked on the first Operation Flashpoint for a very long time (since 1997), we signed the deal with Codemasters in August 2000 and the game launched in June 2001. I believe that speaks for itself. To anyone interested in learning more about the road to Flashpoint, I definitely suggest [url=] our post mortem over at Gamasutra

26.02.2009
17:06
[111]

eJay [ Gladiator ]

Sprawa jest o tyle śmieszna, że raczej nie zaważy na obu tytułach. Ot po prostu ktoś żeruje na popularności OFP.

26.02.2009
19:27
smile
[112]

Karac [ Hammer Head ]

Ja tylko chciałem Wam życzyć udanych sesji w grach i mam nadzieję, że po powrocie z ferii wróci mi chęć do dalszej zabawy czy to w ArmA czy PR, czy jakieś inne cudo:)

Jeszcze pochwalę się i powiem, że skorzystałem dziś z promocji i kupiłem za łącznie 48 zł Crysis'a oraz C&C 3 - oba wydania premierowe. Promocja jest w sklepie gram pl. Za dwie gry od EA płacisz jak za jedną, a bardzo dużo zostało przecenionych na właśnie 48 zł. Całkiem fajne.

Trzymajcie się i do usłyszenia!

26.02.2009
19:54
smile
[113]

eJay [ Gladiator ]

- wejdzcie dod zialu Eclusive footage

Nowy filmik samochodów z Transformers: Revenge of the Fallen. Przy okazji - jeden z wozów będzie nazywac się.... Volt:D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
19:59
[114]

adamb6 [ Konsul ]

Zabawny miks chevrolet'a aveo z voltem. Tutaj macie oryginał koncept car ;) .

26.02.2009
22:44
smile
[115]

eJay [ Gladiator ]

Grało się nad wyraz sympatycznie.

Pierwsze wcielenie Tajgera:)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
22:44
smile
[116]

eJay [ Gladiator ]

Drugie wcielenie Tajgera


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
22:45
smile
[117]

eJay [ Gladiator ]

Trzecie wcielenie Tajgera:)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
22:47
smile
[118]

eJay [ Gladiator ]

Super akcja:D Siedzimy na poddaszu, Brytole zdejmuja naszych. Zostaję sam. Na dole pełno wrogów (widze tylko źle wyświetlane cienie w formie cheata:X). Co robie? Schodze, kosze jednego, drugiego. Wchode do budynku, a tam rally i co najmniej czteroosobowy oddzial:) Z ratio 1:4 zrobiło się nagle 8:5:>


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
22:48
smile
[119]

eJay [ Gladiator ]

Krzyczący T_bone - "eJay! chodź no tutaj i mnie zreanimuj!"


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
26.02.2009
22:56
smile
[120]

Tantalwz88 [ Chor��y ]

Dzięki za grę

27.02.2009
14:53
smile
[121]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - wejdź może coś koło 1900 na venta to sprawdzimy, czy w BFH jest coś takiego, jak teamplay :D

27.02.2009
15:31
[122]

T_bone [ Master Sergeant ]

Volt---> Jeśli nigdy tego klasyka nie widziałeś, to obejrzyj :D

27.02.2009
18:24
[123]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wrzuciłem 6 nowych misji na serwer ArmA, liczę że dziś będzie frekwencja ;p

P.S A jak nie będzie to może przeprowadzi się testy FFN jak będzie możliwość.

27.02.2009
18:25
[124]

eJay [ Gladiator ]

Tygrys--->Sure thing, mate. Koło 19:10-15 bede na 100%

27.02.2009
18:37
[125]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wkrótce ukaże się symulator lotniczy który być może pozwoli nam polatać w większym gronie a przy tym będzie realistyczny. Jak to możliwe ? Cóż, samoloty z czasów I wojny nie miały zbyt rozbudowanej awioniki (Red Baron WTF) :D Myślę że joy+odrobinka cierpliwości wystarczą ;)
"Rise of Flight" będzie na mocno podrasowanym silniku "Szturmowika", jest więc szansa na dobry kod sieciowy, oto zapowiedz:

27.02.2009
18:47
[126]

adamb6 [ Konsul ]

As expected, RoF will need a system with a strong CPU, video card and RAM. neoqb has the requirements for RoF already on their web site:
Processor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz
RAM: 3 GB
Hard Disk Space: 6 GB
Video Card: 512MB (NVIDIA GeForce 9800 Series or AMD ATI Radeon 4850 Series)
Internet Access: 512 kb/sec Connection (or better)
Operating System: Windows XP or Windows Vista

Cool.

27.02.2009
18:52
[127]

T_bone [ Master Sergeant ]

W finalnej zapewne będą niższe, na takim etapie to można sobie wróżyć z fusów.

27.02.2009
19:08
[128]

Mateck [ Senator ]

Żałuję, że mnie dzisiaj nie będzie... jutro już na 100% się pojawię ;).

27.02.2009
19:45
smile
[129]

eJay [ Gladiator ]

Gramy z Tigerem w Heroes. Cool!

27.02.2009
22:22
[130]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zapuściliśmy FFNa na serwerze i działa :D

Kocie ruchy Volta --->


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:23
[131]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nowy styl poruszania się wywołał u nas "Arni mode", strzelaliśmy do wszystkiego bo eJaya "Zabrała pustynia" :D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:24
[132]

T_bone [ Master Sergeant ]

Epicka misja obronna, wróg zbiega ze wzgórz...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:25
[133]

T_bone [ Master Sergeant ]

Było lotnictwo i czołgi...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:26
[134]

T_bone [ Master Sergeant ]

Większych szans nie mieliśmy ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:26
[135]

T_bone [ Master Sergeant ]

I jeszcze jeden.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
27.02.2009
22:29
smile
[136]

eJay [ Gladiator ]

Kuźwa znowu net szwankuje :/

28.02.2009
15:02
[137]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wczoraj odbyły się także 2 loty z Voltem w FSX.

Pierwszy był z Salt Lake City do Las Vegas, ja w Boeingu 727 a Volt w 757. Piękna pogoda, brak turbulencji, nic tylko latać ;p Przez chwilę nawet się ścigaliśmy, szybko udowodniłem przewagę aerodynamiczną 727 osiągając jakieś 648 km/h ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
28.02.2009
15:07
[138]

T_bone [ Master Sergeant ]

Czas lądowania był już mniej przyjemny. Podchodziłem za wysoko i za szybko więc dałem pełną moc i poszedłem na drugi okrąg. Volt uparcie wylądował ale chyba zapomniał wyłączyć auto-przepustnicy bo opuścił lotnisko, wjechał na autostradę i uderzył w jakiś słup. Moje trzecie podejście znowu musiałem przerwać bo za ostro wystawiłem klapy, za czwartym razem się udało.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
28.02.2009
15:09
[139]

T_bone [ Master Sergeant ]

Volt chciał udowodnić że umie wylądować więc wybraliśmy się na szybko wycieczkę z Filadelfii do Nowego Jorku. Tym razem ja w B757 a Volt w "Jumbo Jetcie" czyli 747.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
28.02.2009
15:11
[140]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pogoda była nieprzyjemna, ale po wzbiciu się nad chmury było niesamowicie pięknie. Ostatecznie wylądowaliśmy na lotnisku JFK bez żadnych problemów, nawet Volt posadził swoją krowę :)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
28.02.2009
15:13
smile
[141]

eJay [ Gladiator ]

Czy na 7900GS FSX będzie działa jako tako?:)

28.02.2009
15:18
[142]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nie mam pojęcia choć widziałem screeny robione na starszych kompach więc na optymalnych ustawieniach powinno być dobrze. Najlepiej ściągnąć 800 MB dema:


Nie wiem jaki wpływ na wydajność miały dwa service packi.

28.02.2009
15:27
[143]

Buby [ Senator ]

Ja mogem od dziś grać.
Tylko troszkę ciężko u mnie z lądowaniem, ale co tam :P

Co do screenów... żeby to tak u mnie wyglądało :(

Bone -> da się zmienić język w grze? Bo widzę, że masz wszystko po polsku.

28.02.2009
15:29
[144]

T_bone [ Master Sergeant ]

Buby---> No w grze się nie da ;p Trzeba mieć polish experten version. Co do wyglądu to pogadamy o tym na Vencie ;p

28.02.2009
16:10
smile
[145]

Mateck [ Senator ]

Ciekawy W.I.P report na temat deformacji terenu w czasie rzeczywistym -
Mowa oczywiście o deformacji terenu w ArmA ;).

Oczywiście nie ma co wyczekiwać, że projekt zostanie ukończony, ale sam fakt, że community pracuje nad tym dość istotnym elementem gameplaya, podczas gdy BIS chwali się tylko nowymi shaderami, bez większych zmian w silniku gry, sprawia, że BIS dużo traci w moich oczach.

28.02.2009
16:20
[146]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - jest też możliwość, że BIS się tym zainteresuje i może wyjdzie z tego coś ciekawego :>

28.02.2009
16:22
[147]

Mateck [ Senator ]

Jest taka możliwość, ale zapewne dadzą to najpierw do VBS-a... chwileczkę, chyba już jest tam coś takiego :P.

28.02.2009
16:42
smile
[148]

eJay [ Gladiator ]

Zagrałem sobie w demo FSX i chyba bez joya nie da się grac:D Spróbowałem na padzie, ale rozbijam się przy starcie. Poza tym u mnie wygląda to jak jakaś gra za 20 zł i chodzi też tak samo:P

28.02.2009
16:55
[149]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jedyną namiastkę latania na padzie będziesz miał jak go wyrzucisz przez okno.

28.02.2009
17:00
smile
[150]

eJay [ Gladiator ]

Zrozum, że próbowałem chociaż:) Chciałem tylko sprawdzić jak mi działa:P Działa kiepsko, tzn płynnie, ale przy niskich ustawieniach. To już wole sobie sprawdzić FS2004 na maksymalnych ustawieniach:>

Właśnie ściągam demko 2004:>

28.02.2009
17:05
[151]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nie chodzi mi o to jak ci działa tylko z czym do tego podchodzisz :/ Sorry ale z padem to nie pograsz nawet z 0% ustawień realizmu niezależnie czy to będzie Il-2, Lock On czy seria FS... A nawet jeśli by się udało to co to za frajda ? Na pada polecam Hawx ;p Joystick to podstawa, tylko taki co się w poziomie obraca ;p

28.02.2009
17:10
smile
[152]

eJay [ Gladiator ]

Ja wiem, że bez joya te gry nie mają sensu, ale tak jak wspomniałem - chciałem sprawdzić wydajność bo mam w planach zakup jakiegoś urządzenia wskazującego i symulatora lotu. Robię teraz rozeznanie, na co stać mój sprzęt. Być może na wakacje coś się zmieni (może dolar spadnie:P) i nowa karta graficzna pozwoli mi zagrać w to co chcę.

28.02.2009
17:18
[153]

T_bone [ Master Sergeant ]

Trzeba było tak od razu ;p Jak kupisz joya to bez problemu pograsz na swoim obecnym sprzęcie w IL-2 1946.

28.02.2009
23:49
[154]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dobry dokument z doliną Korengal w tle:

01.03.2009
00:20
[155]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kto jest fanem mechów a nigdy nie wpadł na tą galerię to "must see":


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
01.03.2009
09:38
smile
[156]

eJay [ Gladiator ]

Fajna galeria:) Generała Daimosa też można doczepić :>

01.03.2009
11:30
[157]

T_bone [ Master Sergeant ]

To Battletech a jakiś japoński shit :D

Swoją drogą grałem kiedyś w dobrego moda do CnC:Generals:

01.03.2009
12:50
[158]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dla fanów CoHa:

01.03.2009
23:35
smile
[159]

eJay [ Gladiator ]

Epic battle:) BF2 vanilla wymięka przy wymianie ognia:)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
01.03.2009
23:36
[160]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ale był dziś PR ! Epicka obrona Foward Outpost, taktyczny zwiad, ostra walka na linii frontu i TIR samobójca... Niestety tylko jeden screen bo czasu nie było ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
01.03.2009
23:38
smile
[161]

Dekert [ Generaďż˝ ]

No, grało się że uff.... , co i teraz to się będzie porównywać tak jak wtedy na Al Bashra

02.03.2009
18:37
smile
[162]

eJay [ Gladiator ]

Zagadka zagadka!

O jakiej grze mowa: jestem ciekawy jak wyszła ta gra... jeśli przynajmniej tak jak M$ FS X: DELUXE to kupuje na 100%

02.03.2009
19:44
[163]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zapewne chodzi HAWXXX :P

02.03.2009
20:01
smile
[164]

eJay [ Gladiator ]

Brawo!

W nagrodę dostajesz ładnego screena:)

A teraz do rzeczy - demko zajmuje 1,2 GB i zawiera 2 misje - tutorial i bitwę na Rio:) Tak wiem, to jest arcade (ze stalla wychodzi się w 2 sekundy, mało tego stall stanowi za zwykły trick w oszukiwaniu wroga i szybkiej zmianie kierunku lotu:D), ale gra się o dziwo... lepiej niż sądziłem po filmikach z gameplaya. Jakiś taki fun płynie z rozgrywki. Można niezłe jaja robić samolotem. Grafika całkiem ładna, dobrze zoptymalizowana (mi chodzi płynnie na high). Jasne, że nie można tej gry traktować poważnie (cała otoczka jest rodem z Top Gun, gadki pilotów, briefing, realizm tylko w wyglądzie samolotów). Ogólnie to bardzo dopieszczona gierka. Można się pośmiać:>


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
02.03.2009
20:02
smile
[165]

eJay [ Gladiator ]

Zdjęcie z intra - pilot robi drugiemu psikusa i 5 metrowym loopem w miejscu siada mu ta tyłku:D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
03.03.2009
17:26
[166]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dziś jednak będę ;p

03.03.2009
20:18
smile
[167]

Tantalwz88 [ Chor��y ]

Project Reality ktoś ma ochotę ,T_bone i ja czekamy na wentylacji ;-)

03.03.2009
22:56
smile
[168]

Mateck [ Senator ]

Dwa lata z rzędu na drugim miejscu, ale w końcu się udało...


Oby tylko twórcy PR nie spoczęli na laurach ;).

03.03.2009
23:14
smile
[169]

eJay [ Gladiator ]

Mateck, gdzieś tydzień temu wysłałem Ci maila. Odebrałeś?:)

04.03.2009
00:13
[170]

T_bone [ Master Sergeant ]

Trzeba nam takiego urala w ArmA :D


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
04.03.2009
00:31
smile
[171]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Jeśli The Mentalist jest taki dalej jak początek pierwszego odcinka to się nieźle zapowiada, tyle po pierwszych paru minutach ...... oglądam dalej.

04.03.2009
02:12
smile
[172]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Właśnie skończyłem odcinek nr II i nadal jest dobrze, jak mi się zdaje ...

04.03.2009
10:06
[173]

FunMen [ FunMan forever ]

1.Ile osób gra w ArmA?
2.Opłaca się kupować, czy czekać na OFP 2 lub ArmA 2.

3. Ile zajmuje wgrywanie patchy? xD
Bo nie chce mi się wgrywać tych wszystkich...ale gra miodzio.

04.03.2009
11:02
smile
[174]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Fun--->
1. Jakoś tak nigdy nie liczę ile jest ludzi na servie ale zwykle wokół 5. Co do public ów to nie wiem jaka jest frekwencja.My gramy głownie co-opy.
2. Cóż Arma ma niezłego singla, a multi jak się ma z kim grać jest b. ciekawy.... My oczywiście czekamy pogrywając.
3. To zależy od możliwości kompa, ale generalnie dość długo, ja osobiście nie żałuje wydanego czasu na pociągnięcie i update.

04.03.2009
12:24
smile
[175]

qLa [ MPO Medic ]

Panowie, czy ktorys z Was gra cos w "Men of War" i reflektowalby kiedys na partyjke?:)

04.03.2009
12:52
smile
[176]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Qla---> Jak, miło, a może byś coś powiedział na temat "Men of war" facetowi opanowanemu przez dysgoolizm ..... ;).

Bone --> Nie chciałbyś rady za 1 dolca ........

04.03.2009
13:01
[177]

qLa [ MPO Medic ]

Dekert
Gierka raczej taktyczna niz strategiczna, masz okreslona ilosc zolnierzy i wykonujesz jakies misje, typu zajecie przyczółka, przedarcie sie przez linie wroga itp - nie operujesz na tak duzych ugrupowaniach strategicznych, raczej po parenascie/paredziesiat jednostek.
Sympatyczna grafika, trzeba troche poglowkowac grajac :) Jak dla mnie takie polaczenie strategii z Commandos. Z tego co pamietam CoH to MoW jest czyms w tym stylu, tyle ze tutaj nic nie budujesz.
Jak multi wyglada nie wiem, bo nie gralem.

https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=10959



Dysgolizm :D

Edit:
Wlasnie teraz obadalem - najwieksze ugrupowanie w multi to regiment.

04.03.2009
13:10
[178]

qLa [ MPO Medic ]

Szukam Ci linka do FilePlanet, ale znalezc nie moge, skad to sciagnac. Poszukaj.

04.03.2009
13:19
[179]

eJay [ Gladiator ]

MoW to kontynuacja Soldiers: Heroes of WWII

Dobra gra, ale z ciulem wad. Nie wiem jak prezentuje sie kontynuacja

04.03.2009
13:32
smile
[180]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Qla---> Wiedziałem że mogę na Ciebie liczyć.

PS miało być dysgooglizm, a tak wyszło że mam problem z ghulami albo cholera wie z czym

04.03.2009
13:43
smile
[181]

qLa [ MPO Medic ]

Dekert
Zawsze i wszedzie :]

04.03.2009
13:52
[182]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dekert---> Fajnie że się podoba ;D

"Men of War" war to kolejna część z serii Soldiers i Faces of War. To ostatnie pogrywałem z Tygrysem z multi, pocieszne aczkolwiek technicznie było słabo, zdarzały się mocne lagi. Tygrys na pewno się na kolejną część skusi ;p

Tymczasem obiecałem opisać wrażenia z Mechcommander :) To co jest kluczowe przy takiej grze to "wczuć się w klimat" a można to zrobić jedynie poznając świat "Battletech". Historia jest na kilkadziesiąt książek (i takie też powstały), ja po staram się tu w absolutnym skrócie nakreślić o co biega. Przede wszystkim trzeba zaznaczyć że nie ma tutaj jakichś niezwierzęcych kosmitów, inteligentnych obcych ras itp. Wszystko to ludzie po podboju galaktyki, w jak się przyjęło mówić XXXI stuleciu.
Fabułę wypada nakreślić od kluczowych wydarzeń, jest więc rok 2766, Liga Gwiezdna (Star League) skupiająca większość planet tzw. Sfery Wewnętrznej (Inner Sphere), została zawłaszczona przez uzurpatora Amarisa co spowodowało wojnę domową. Generał Aleksandr Kerensky pokonuje zdrajce, mimo to poszczególni lordowie wciąż walczą ze sobą o władze. Kerensky udaje się wraz z armią obrony ligi na exodus w nieznane gdzie planuje utworzyć nowy ład. 300 lat później sfera wewnętrzna wciąż jest w ogniu walki, bez większego postępu technologicznego a nawet lekko cofnięta... W 3050 wydawałoby się że z znikąd, sferę atakują tzw. klany (jak się potem okazuje potomkowie wojowników Kerensky'ego ;p), zaawansowane technologicznie i świetnie wyszkolone.
Mechcommander zaczyna się 8 lat później, państwa sfery wewnętrznej zwane wielkimi domami (Great Houses) podpisały nową konstytucje ligi gwiezdnej i szykują się do operacji "Bulldog" mającej na celu zniszczenie klanu Smoke Jaguar... Tu wkraczamy my :P

Więcej historii Mechwarrior tutaj:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
04.03.2009
14:17
[183]

T_bone [ Master Sergeant ]

Grę odpaliłem na Viście64 kopiując zawartość płyty na dysk. Technicznie nie sprawia żadnych problemów, myszka przesuwa się w odpowiednim tempie, rozdzielczość to chyba 800x600 na pełnym ekranie, wcale nie odstrasza bowiem jest to naprawdę szczegółowe 2D. Mamy dwa rodzaje przybliżenia mapy, gdy wszystko jest oddalone można lepiej dowodzić, gdy jest przybliżone, możemy podziwiać mechy.

Wszystko rozpoczyna kultowe intro:


Jak wygląda rozgrywka ? Nie jest to normalny RTS, nie ma tu bazy a i sama walka jest inna. Każdą misję zaczynamy odprawą, następnie możemy zakupić sprzęt-mechy, pilotów, amunicje i uzbrojenie. W Mechlab możemy modyfikować konstrukcje. Kasę na to wszystko dostajemy za misje lub np. sprzedając wraki zdobycznych mechów. Cała ta warstwa logistyczna jest ultra ważna, złe zakupy mogą się zemścić bardzo nieprzyjemnie. Wraz z każdą misją nasz dropship może przewozić większy tonaż mechów.
Misje są bardzo wymagające, przejście niektórych wymaga wyciśnięcia maksimum ze swoich oddziałów (na początku 3 mechy). Zielone paski nad mechami nie mają takiego znaczenia jak w przeciętnym RTSie, jest to dość ogólny stan, mech może się zrobić czerwony po jednej ostrej salwie, która odstrzeli mu rękę lub nogę. Jeśli trzema lekkimi mechami pójdziemy na szeryfa z 75-tonowym Mad Catem to przegramy boleśnie. Warto tu zaznaczyć że mechy klanowe z którymi walczymy są zwyczajnie lepsze od tych posiadanych przez nas, jeśli jednak takowego zniszczymy jest szansa że będziemy mogli zabrać wrak i go naprawić.
Bardzo przydatny jest rozkaz pozwalający na określenie jaki dystans ma trzymać mech w stosunku do wroga, czy ma stać czy się poruszać. To czego na pewno brakuje w mechcommander to przegrzewania się mechów. Inne elementy walki poza bogatym systemem uszkodzeń to elektronika, w ruchu zasięg czujników mecha jest mniejszy niż przy postoju, niektóre posiadają bardziej zaawansowane zabawki tego typu co jest przydatne przy omijaniu wroga.

Czy warto ? Tak, jak się lubi mechwarriora i bierze poprawkę na to że gra jest z przełomu 1998/99.

Do ściągnięcia za darmo i legalnie tutaj:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
04.03.2009
20:11
[184]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Niejaki Yamato8 napisał do mnie PM-a na forum BIS, a tyczył się on...
Pogadamy na vencie ;).

eJay --> Dostałem tego maila i jeszcze się zastanawiam co odpisać ;)... Myślałem, że w tym tygodniu znajdę więcej wolnego czasu ale się chyba na to nie zanosi.

04.03.2009
22:55
[185]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kolejny dzień na Al Basrah ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
05.03.2009
11:16
smile
[186]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Ech ile razy patrzę na tego screen a Bona to mnie boli w boku, według PR większa rzeczka jest przeszkodą wymiaru Wisły w swym najszerszym i najgłębszym miejscu.... Uffff..... .

05.03.2009
11:35
smile
[187]

eJay [ Gladiator ]

Dekert, niektórzy są zdolniejsi i miewają wypadki w miejscach stricte przeznaczonych pod czołgi:)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
05.03.2009
13:06
smile
[188]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Wow to jest numer. Chętnie zobaczyłbym jaki to miało przebieg, musiało być niezłe kino. Mam tylko nadzieje że załoga wyszła bez szwanku.

05.03.2009
14:15
[189]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dowód na to że wchodzenie pod górę w PR jest realistyczne ;)



Trochę o ego pilotów :D



W związku z wczorajszą przygodą Dekerta, przypomnijmy sobie jeszcze to:


05.03.2009
15:34
smile
[190]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

qLa - mam wersję nabytą metodami operacyjnymi (:>) MoW, także można się w jakiś weekend zgadać.

05.03.2009
16:53
smile
[191]

qLa [ MPO Medic ]

Tygrys
:x
Ok, wiec albo w ten albo w przyszly jakos sie zgadamy, bo chwilowo musze sie ogarnac i w koncu wziasc sie za Farmakologie....

05.03.2009
21:46
smile
[192]

eJay [ Gladiator ]

Po dzisiejszym PR mam ochotę zrobić to

05.03.2009
21:59
[193]

DEFEDos [ Generaďż˝ ]

>>>T_bone

uwielbiam całą serię o mechach - ale najlepszy jest Mechwarrior 4 :)

05.03.2009
23:41
[194]

T_bone [ Master Sergeant ]

DEFEDos---> Moje ulubione intro to zdecydowanie to z MW3 :) Najlepsza cześć... Trudno powiedzieć, gdyby nie MW2 może nigdy bym tej tematyki nie poznał, MW3 oszołomił grafiką i wciąż był mocno symulacyjny, MW4 miał zacny multiplayer. Piękna seria i tyle, trzymam kciuki za Mechwarrior: Living Legends ;)


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
06.03.2009
10:47
smile
[195]

Dekert [ Generaďż˝ ]

No proszę to już wiem który mech siedział mi w głowie, to ten właśnie, intro nadal sprawia miłe wrażenie. Może go gdzieś jeszcze znajdę ;).

Widzę że wczoraj zwycięski pochód w PR został zatrzymany... . Ja miałem nieszczęście obejrzeć Revolutionary Road i nie dlatego że aktorstwo i tym podobne ale film jak dla mnie mocno dołujący, choć jak czytam opinię eJay a.


PS Smile do pierwszej części postu.

06.03.2009
14:25
[196]

eJay [ Gladiator ]



Fajnie prezentują się Rosjanie. Zauważyliście jak heli i samoloty ładnie lecą w formacji?

06.03.2009
15:57
[197]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pocieszne, aczkolwiek dźwiękowo słabo i za dużo Su-34.

06.03.2009
17:25
smile
[198]

eJay [ Gladiator ]

Bardzo ważna sprawa - trzeba przepisać klasy jednostek w misjach do nowej wersji P'85. Da ktoś radę?

Mnie dzisiaj nie ma (idę na wybory MISS do klubu:P), ale podaje link do dokumentu z nazwam -

A tu są misje

Hasła znacie:)

07.03.2009
11:56
[199]

T_bone [ Master Sergeant ]

HWM wydał AH-64A:


Warto opisać addon bo jest on rewolucyjny choć niedoskonały. Zacznijmy od początku czyli od ściągnięcia, instalacja to przerost formy nad treścią, niby addon jest samodzielny a jednak czegoś tam z HWM wymaga. Brak odpowiednich stringtables (a może jakiegoś addonu HWM) powoduje że addon nie ma nazwy w edytorze. Sama paczka zawiera jeszcze zestaw UH-1 w malowaniach z Wietnamu (cool !). Ale zostawmy te aspekty techniczne i przejdźmy do samego addonu...

Strona wizualna jak widać najwyższej klasy, to oczywiste ;p


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
11:58
[200]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wszystkie drzwiczki się otwierają ;p Wirnik wygląda realistycznie, śmigłowiec posiada model zniszczeń HWM który moim zdaniem jest mało praktyczny ze względu na multi.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
12:01
[201]

T_bone [ Master Sergeant ]

I przechodzimy do tego czemu addon jest rewolucją, posiada mianowicie podstawową awionikę. Mamy więc działający wyświetlacz MFD pozwalający na obsługę - Target Acquisition and Designation Sight/Pilot Night Vision Sensor (TADS/PNVS), systemów ostrzegania RWR. Wskaźniki w kokpicie oczywiście działają, podobnie jak panel o uszkodzeniach wskazujący jakie element maszyny są uszkodzone.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
12:03
[202]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kolejna rewolucja to działający FLIR, i to nie w jednym trybie. Mamy dwie odmiany systemów Nightvision oraz FLIR standardowy jak na obrazku w pod trybach Black&White...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
12:07
[203]

T_bone [ Master Sergeant ]

I Filter FLIR którego kolory można zmieniać ;p Do tego MFD zawiera też informacje o uzbrojeniu i paru innych rzeczach których jeszcze nie zgłębiałem.
Addon rzekomo jest kompatybilny z XEH, ma jakiś system flar czy też raczej system zakłócania w podczerwieni AN/ALQ-144.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
12:13
[204]

T_bone [ Master Sergeant ]

To jeszcze nie koniec bowiem pilot wyposażony jest w celownik na hełmowy (IHDSS). Addon ten sprawił więc że musiałem sięgnąć po instrukcje z Jane's Longbow 2. Można powiedzieć że dostajemy prosty symulator AH-64 w ArmA, choć mam lekkie wrażenie że to król bez królestwa mając na myśli misje czy multiplayer.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
07.03.2009
12:17
[205]

eJay [ Gladiator ]

Bardzo ładnie się prezentuje. Od razu zapytam - co to za wyspa? Ta od FDF?

BTW. Mateck where are you?!? We need you more than ever... :)

07.03.2009
12:23
[206]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tak, to Podoga.

07.03.2009
12:33
[207]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Jeżeli chodzi o podmianę klas, to ja zapewne nie ściągnę bety przed wyjściem oficjalnej wersji. Wolę dzisiaj pograć w ArmA/PR.

Co do filmiku z ArmA2... Formacje bardzo ładne, ale dźwięki, jak już zauważył Bone, nieco rozczarowujące.

Co do AH-64... Cool ;).

07.03.2009
13:11
smile
[208]

eJay [ Gladiator ]

Jeżeli nie będzie kogoś kto zechce przemienić klasy to może oddać P'85 wszystkie nasze misje, aby sobie sami przerobili? Tak będzie uczciwiej i w sumie jest szansa, że wszystkie nasze dzieła się ukażą.

Ja niestety nie mam czasu.

---->


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - eJay
07.03.2009
13:18
smile
[209]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

A dzielny kolega zza wschodniej granicy, nie zważając na wszystkie przeciwności losu, wydał swojego zerżniętego Tygrysa i paczkę piechoty :>

07.03.2009
13:21
[210]

eJay [ Gladiator ]

Fajna ta paczka. Nie znam historii addonu, ale Tiger ma dobre niestandardowe wnętrze z teksturami (ale nie można obracać głową:/). MP40 zrobione zgodnie z tradycją - ciężko tym ubić kogokolwiek na dystans:)

07.03.2009
13:24
[211]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Fakt, tak będzie najuczciwiej.

07.03.2009
13:43
[212]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay -

07.03.2009
16:32
[213]

edward erlic [ Konsul ]

czesc wojacy :D skad mozna pobrac dobre mody i addony do arma armed assault 1.14?

07.03.2009
18:33
[214]

Mateck [ Senator ]

Najlepiej szukać na Armacholic.com albo Armed Assault Info.


07.03.2009
21:15
[215]

Mateck [ Senator ]

Nie Bone, wcale nie jestem rozczarowany :P.

07.03.2009
22:56
smile
[216]

Karac [ Hammer Head ]

Witam wszystkich!

Szczęśliwie wrócilem z narciarskiej podróży (ależ to cudowny sport:) Myślę, że od jutra zacznę się pojawiać na granie.

Bone

Przeczytałem "Czerwony Sztorm":) Praktycznie pochłonąłem go w 5 dni. Kapitalna książka. Non stop miałem ochotę odpalić bądź Dangerous Waters, bądź Fleet Command:) A teraz bardzo poważnie rozważam zakup Harpoon 3 ANW;)


P.S.
Czy ktoś już zakupił Empire TW? Jeśli tak, to jak wrażenia?

08.03.2009
11:25
[217]

T_bone [ Master Sergeant ]

Karac---> Teraz możesz przeczytać "Team Yankee" :>

Odnośnie gier w tym klimacie to ja wiązałem duże nadzieje z "World in Conflict". Niestety twórcy rozwiązali problem równowagi tworząc dwie identyczne strony konfliktu a sama rozgrywka ograniczała się do szybkiego klikania czy tracenia oddziałów od pomocy taktycznych. Mimo to gra miała bardzo klimatyczne przerywniki i fajne odprawy (Alec Baldwin jako lektor !).

Poniżej link do fenomenalnego wątku na MP.net o fotach NATO z zimnej wojny, idealne żeby wczuć się w klimat nadchodzącego P85:


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
11:26
[218]

T_bone [ Master Sergeant ]

Egipt 1983, prawie jak Transformers 2 :P


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
12:47
[219]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pozwólcie że dam ponownie upust swojemu mechowemu fanboystwu i opiszę misję którą właśnie przeszedłem w Mechcommander :>

To już trzecia operacja w kampanii, mam bogaty park maszyn aczkolwiek głównie są to kupione mech Sfery Wewnętrznej a nie zdobyczne, wypasione zabawki klanowe (mam taką tylko jedną ;p). Trzon grupy uderzeniowej stanowi nowoczesny, dysponujący 3 działami plazmowymi, 80 tonowy Awesome. Mój najcięższy mech (i chyba ulubiony) to 100 tonowy Atlas, stara i uniwersalna kupa masy będąca jednak przykładem że waga to nie wszystko. Czas naprawić sprzęt po ostatniej misji...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:00
[220]

T_bone [ Master Sergeant ]

Cele misji są trzy, po pierwsze przejąć centrum nasłuchowe, po drugie zniszczyć budynek administracji, po trzecie uciec do punktu ewakuacyjnego. Później problemem okaże się teren bo jak widać na mapie, na północ prowadzą tylko dwa mosty.
Dobieram 295 tonową grupę uderzeniową i 145 tonową grupę wsparcia z ciężarówką techniczną.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:02
[221]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ruszamy w kierunku pierwszego celu, na początku najlepiej oszczędzać amunicje i stosować broń energetyczną, chyba że wpadniemy na wrogiego mecha...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:05
[222]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mijam zabudowania i zza lasu wyłaniają się dwie Catapulty, jedna odbija w lewo i atakuje moją grupę uderzeniową, druga skręca w prawo i próbuje zakraść się od tyłu. Las sprawa że pojedynek toczy się wyłącznie przy pomocy rakiet dalekiego zasięgu.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:07
[223]

T_bone [ Master Sergeant ]

Centuriony stoję na straży tyłów dopadają catapulte która próbowała nas obejść. Pojedynek kończy się naszym zwycięstwem.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:10
[224]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zajęliśmy pierwszy cel, przez północny most przybywają posiłki wroga, grupa ciężkich, starych Jagermechów.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:14
[225]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wróg został zmieciony z powierzchni ziemi. Tutaj żeby za bardzo nie spamować/zanudzać was przeskoczę przez pewne wydarzenie... A mianowicie chcąc sobie ułatwić, zrzuciłem artylerię na dwa mechy broniące północnego mostu i przy okazji rozwaliłem też most :( Udałem się więc na południowy most, niestety jeden z broniących go mechów zdążył go rozwalić. W skrócie mission EPIC fail.
Ale rozpocząłem od początku, wskoczmy od momentu w którym odparliśmy kontratak...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:16
[226]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przebiliśmy się przez północny most, obrona na drugi brzegu napsuła nam trochę nerwów, nienawidzę stacjonarnych wyrzutni rakiet. Do tego budynek administracji broniony był przez parę mechów. Cel mimo to został zniszczony.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:19
[227]

T_bone [ Master Sergeant ]

I tu się zaczyna tzw. assrape w stylu Left 4 Dead. Pozostało tylko dotrzeć do punktu ewakuacji ale... Samolocik zwiadowczy wykrył że podejrzane źródło energii przy nim to klanowy Mad Cat.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:21
[228]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mimo to nie pozostaje nam nic innego jak zaatakować, wróg pierwszy otwiera ogień i jak się okazuje nie jest wcale sam (to by było zbyt proste ;p). Są dwa dodatkowe mech plus wrzody na tyłku w postaci ciężkich czołgów.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:25
[229]

T_bone [ Master Sergeant ]

Koncentruje ogień na dużym, złym kotku. Mimo to dostajemy mocne baty, Centurion dostaje taką salwę że pilot nie zdążył się katapultować, chwilę potem podobny los spotyka Atlasa. Mad Cat zostaje jedna zniszczony, próbuje zniszczyć wredne czołgi i ostatniego wrogiego mecha. Mój elitarny Awesome zostaje zamieniony w kupę złomu, tracę mojego jedynego elitarnego pilota. Ostatecznie na placu boju pozostają...


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:26
[230]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dwa moje mech w całości i jakieś widmo trzeciego, mimo to zadanie wykonane tylko za jaką cenę.


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:27
[231]

T_bone [ Master Sergeant ]

Raport po bitwie, zdobyliśmy wrak Mad Cata co jest ogromnym sukcesem (ciekawe jak będzie z częściami zamiennymi). Boli jednak strata dobrych pilotów których szkoliłem od początku kampanii :(

The end, dziękuję za uwagę :>


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - T_bone
08.03.2009
13:31
smile
[232]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Kurcze Bone może ja jednak poszukam tego Mecha.

08.03.2009
13:34
[233]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dekert---> :) To paradoks że z całej mojej ekipy przeżyły tylko kobiety, to pewnie tak na dzień kobiet ;p
Pamiętaj że obie części mechcommander można mieć za darmo:

08.03.2009
13:41
smile
[234]

Karac [ Hammer Head ]

Ja sobie właśnie ściągam. W wolnym czasie postaram się przetestować. Nie wiem nic o tym świecie ale jak jest tam taktyka to może mi się spodoba. Ściągam wersję Gold. To jest jedynka czy dwójka, i która jest lepsza?

A teraz się biorę za instalację Crysis'a:)

08.03.2009
13:46
[235]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mechcommander 2 gorzej działa na współczesnych kompach ;p Zalecam cześć 1 Gold. Taktyka jest, tylko inna (pisałem o tym w poście 183)... Ważny jest odpowiedni dobór mechów do misji (lekki nie znaczy zły), odpowiednie uzbrojenie. W instrukcji opisane są skróty klawiszowe które powodują że nasze mech atakują wroga na wybrany dystans lub celują w odpowiednią cześć (Aim for the head ! :D).

Karac też kupiłem Crysisa i trochę gram, umilając sobie czekanie na tego moda :P

08.03.2009
14:49
smile
[236]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

LOL - :D

08.03.2009
14:56
smile
[237]

eJay [ Gladiator ]

Buahahaha co to jest?:D

08.03.2009
14:56
smile
[238]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Jak to co? Stalin vs. Martians!

08.03.2009
16:18
[239]

edward erlic [ Konsul ]

ja taki maly offtop :P fajnie sie przy tym szarzuje :P sry za offtop chyba mnie nikt nie znienawidzi? co?

08.03.2009
17:16
[240]

adamb6 [ Konsul ]

@Karac

Cóż, od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Empire Total War i gra jest świetna. Nie miałem żadnych problemów z instalacją, a sama gra zainstalowała mi się po angielsku (prawdopodobnie dlatego, iż mam angielską wersje steama) i sam proces trwał góra 10 minut (15gb danych + dościąganie małego pliku). Loadingi wcale tak strasznie nie są jak je malują, Medieval 2 na modach nieraz ładował się znacznie dłużej. Jeśli chodzi o samą płynnosć, z tą bywa różnie. Przy większych bataliach gra potrafi się naprawde przyciąć (>2500 jednostek na mapie) , ale z reguły da się przyjemnie popatrzeć zza pleców żołnierzy ;). Gra się bardzo przyjemnie, sporo uproszczeń w stosunku do poprzedniej części, ale i dużo usprawnień jak dyplomacja. Gre mogę spokojnie polecić zwłaszcza dla fanów poprzedniej części ;).


ArmA: Armed Assault [część 47] "Don't f***k with Christian Bale" - adamb6
08.03.2009
17:52
smile
[241]

Karac [ Hammer Head ]

Volt

Dzięki za info:) Tak też myślałem, że nie ma co się oglądać tylko kupować. Z tymże teraz na pewno nie miałbym na nią czasu więc się na razie wstrzymam. Dziś zacząłem grać w Crysis i kupiłem też ostatnio C&C 3. Ponadto wracam jak Bone do klasyki i gram w Fleet Command:)

08.03.2009
22:57
smile
[242]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Bone---> Znalazłem Mechcommandera 3 a także Mechwarrior 4, zobaczymy zobaczymy.

08.03.2009
23:18
[243]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dekert---> Rozumiem że chodzi o Mechwarrior 3 :> Na obecnych kompach najlepiej chodzi podobno MW4+dodatek mercenaries (ludzie wciąż grają w multi a do tego są do ściągnięca tzw. mechpaki).

09.03.2009
15:13
[244]

Karac [ Hammer Head ]

Bone

Warto kupić Mechwarrior'a 4? Na allegro znalazłem nową z dodatkiem za 30 zł.

09.03.2009
15:24
[245]

T_bone [ Master Sergeant ]

Warto, obecnie gra Dekert co zachęca mnie do przypomnienia sobie.

09.03.2009
15:58
[246]

Karac [ Hammer Head ]

A tak w dużym skrócie z czym to się je? Rozumiem, że gra nie jest wyłącznie rozpierduchą z wielkimi robotami i jakąś taktykę trzeba stosować?

Edit

Za 30 zł mogę zaryzykować. Kupiłem Vengeance + Black Knight Expansion.

09.03.2009
16:34
[247]

T_bone [ Master Sergeant ]

MW4 mimo że bardziej dynamiczny od MW3 to wciąż symulator (mimo że odwzorowuje działania czegoś co nie istnieje) i z tym terminem łączy się miedzy innymi taktyka walki. Joystick to podstawa dobrego sterowania.

Polecam stronę o światku Battletech:


I taktykach w MW4:

09.03.2009
16:50
smile
[248]

Karac [ Hammer Head ]

No dobra. Jak już w takim razie będę miał, to się zgłoszę i zagramy w multi.
Do tego czasu poczytam sobie troszkę na tych stronach.

09.03.2009
17:51
[249]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dziś jednak będę wieczorem więc może uda się coś zagrać. Wrzucam na serwer Evo Ace (podobno przyjemna wersja), ot tak czemu by nie ;p

09.03.2009
20:37
[250]

Mateck [ Senator ]

Będę po 21.

BTW. Fajna przeróbka filmików z ArmA 2 :).

10.03.2009
16:07
[251]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dziś o 22:35 na TVP1 arcydzieło amerykańskiej komedii czyli wspaniały "Fletch" :> W roli głównej Chevy Chase, człowiek który definiował w tamtym okresie pojęcie komedii z takimi postaciami jak John Candy, Dan Aykroyd czy Bill Murray.
Kultowy motyw z tego filmu towarzyszy bohaterowi przez całą długość jego trwania, po jego oglądnięciu widz zastanawia się czy nie będzie słyszał tej piosenki idąc do toalety albo wychodząc do pracy ;p


spoiler start

Przesadzam celowo ;p Faktem jest że mile wspominam komedie lat 80/90.

spoiler stop

10.03.2009
16:15
smile
[252]

eJay [ Gladiator ]

Akurat nie przesadzasz. Fletch jest rewelacyjny, a przy dzisiejszych komediach to dzieło wręcz wybitne i epokowe. O muzyce nie ma co pisać bo Faltenmeyer nie popełnił jeszcze błędu:)

Szczególnie pamięta się kultową scenę wizyty u urologa :) -

spoiler start
Moooon riiiveeerrrr!
spoiler stop

10.03.2009
19:57
[253]

Mateck [ Senator ]

Dzisiaj pewnie długo nie pogramy to z chęcią obejrzę, tym bardziej, że na TVP filmy ogląda się z przyjemnością :).

Na Megaupload wrzucam Podogę (mapka z paczki FDF'a). Jest parę misji pod nią na serwerze, także warto ją w końcu przetestować.

Link do ściągnięcia podam za jakieś 0.5h.

10.03.2009
20:26
[254]

Mateck [ Senator ]

No to na wypadek gdybyśmy chcieli zagrać dzisiaj w ArmA na nowej mapce, w nowe misje ;).

FDF Podoga -

Wszystkie pliki najlepiej wrzucić do folderu @Maps/Addons.

10.03.2009
23:16
smile
[255]

Mateck [ Senator ]

Nowa część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8812410&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.