GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

najlepsze stare gry

14.02.2009
11:48
smile
[1]

wex800 [ Chor��y ]

najlepsze stare gry

Dawajcie nazwy waszym zdaniem najfajniejszych starych gier



Moja propozycja: Incoming

14.02.2009
11:53
[2]

DEFEDos [ Konsul ]

Warhammer: Dark Omen

14.02.2009
11:54
smile
[3]

mefsybil [ Relapse ]

Blood
Chasm: The Rift
Wolfenstein 3D

14.02.2009
11:55
[4]

Chrupenc [ Konsul ]

HoM&M

14.02.2009
11:56
[5]

ppaatt1 [ Trekker ]

Mario, Tanks, Contra

14.02.2009
11:58
[6]

sajlentbob [ Vetus Fungus ]

Ufo: EU
Laser Squad (spectrum/c64)
Jagged Alliance2
Fantasy General
People's General
Master of Magic
Warhammer:Dark Omen
Thief
System Shock2
Deus Ex
Baldurs Gate
Planescape Torment

14.02.2009
12:06
[7]

Serson ( Wasylus) [ Konsul ]

Jak stare mają być :P ?

Pirates! (wersja oryginalna z lat 80ych) - praktycznie wszystki gry microprose były dobre albo bardzo dobre, Pirates! była jedną z najlepszych.
Betrayal at Krondor - jeden z ciekawszych rpg-ów jakie powstały.
Wizardry 7 - to się nazywa długa i trudna gra.
Secret of Monkey Island - król(owa) wszystkich przygodówek.
Panzer General - świenie zrobiona lekka gra wojenna, powstało ponad pół tuzina kontynuacji.
UFO: Enemy Unknown (a.ka. X-Com: Ufo Defense) - do dzisiaj jedna z najlpeszych gier w sowim gatunku.

14.02.2009
12:23
[8]

DarthNerever [ Konsul ]

To zależy jak stare mają być. Z początku lat 90-tych:
Alone in the Dark
Another world
Flashback
Heroes of Might and Magic
Prince of Persia
UFO: Enemy Unknown
Pirates
The Settlers

Z końca lat 90-tych:
Planescape:Torment!
Duke Nukem 3D
Blood
System Shock 2
Fallout
Heroes 3
Unreal
Blade Runner
Sanitarium
The Curse of Monkey Island

14.02.2009
12:46
smile
[9]

Karl_o [ maniaC ]

Bezapelacyjnie Heroes of Might and Magic III, gra kultowa, w którą gram do dzisiaj (właśnie niedawno skończyłem kolejną misję :D). No i jeszcze Starcraft :)

14.02.2009
12:48
[10]

Patison47 [ Konsul ]

Oczywiście dwie gry mojego dzieciństwa, czyli Duke Nukem 3D i Tyrian.

14.02.2009
12:48
[11]

jetix200 [ Człowiek ]

StarCraft

14.02.2009
12:49
[12]

DVDdawDVD [ Xbox rządzi! ]

Super Mario

14.02.2009
12:50
[13]

żelazna_pięść [ Chris Redfield ]

Heroes of Might and Magic III
Resident Evil
GTA 3
GTA: Vice City
Devil May Cry
Gothic 1 i 2
Ratchet and Clank
Metal Gear Solid 1 i 2

14.02.2009
12:50
[14]

Sky Angel [ Konsul ]

Age of Empiries II
Ghost Recon
HL

14.02.2009
12:51
[15]

rogalinho [ God's Son ]

Crash Bandicoot
Crash Team Racing
Jurassic Park
Medieval
Morhuuhn Kart
Max Payne
Heroes IV i III
Age of Empires
Praetorians
ISS Pro Evolution Soccer 2
Full Specrum Warriors (nie takie stare)
GTA 2
Commandos

14.02.2009
12:51
smile
[16]

Punk z Woodstocku [ Dancehall god ! ]

paperboy

Serio, moja pierwsza gra, ta na pc z 19któregośtam, te piksele.... :)

14.02.2009
12:51
smile
[17]

Maciek987 [ Pretorianin ]

Mario

14.02.2009
12:54
smile
[18]

Serson ( Wasylus) [ Konsul ]

GTA:Vice City to "stara" gra. Echh ja rozumiem, że to pojęcie jest bardzo nieprecyzjne ale gra wydana w rolu 2002 albo 2003 (PC) to już lekka przesada.

14.02.2009
12:56
[19]

żelazna_pięść [ Chris Redfield ]

A co nikt nie powiedzial jaka stara gra ma juz 7 lat dla mnie stara jest juz gra z 2005 roku.

14.02.2009
12:57
[20]

Cougar/ALV'Y [ 3DFX is still alive ]

Mario, NFS I,II, Hot pursuit.
Duke Nukem. Doom, Quake I, II,
Unreal Return To Na-Pali.
TankRacer, MotoRacer.
Gta2, Rayman2, Worms Armageddon.
Ojj-duużo tego było.

Ahaaa-jeszcze septerra core

14.02.2009
12:57
[21]

RPRT07 [ Maximum Impact ]

Silent, NFS III, IV, V

14.02.2009
12:58
[22]

Asmodeusz [ Senator ]

sajlentbob [ Level: 81 - Vetus Fungus ]

Ufo: EU
Laser Squad (spectrum/c64)
Jagged Alliance2
Fantasy General
People's General
Master of Magic
Warhammer:Dark Omen
Thief
System Shock2
Deus Ex
Baldurs Gate
Planescape Torment


O widze ze ktos pamieta Peoples generala? IMO swietny - "chińśkie wojśka rakietowe gotowe wodźiu!". Zawsze masa piechoty + tona wyrzutni rakiet :D Niestety nie daly rady jak Europa przywiozla tone smiglowcow bojowych :( Zapomnialem o AA :(

A do listy:
Syndicate
Syndicate Wars
EOB1-3
Might and magic 3, 4, 5
Panzer General 1 i 2
The Horde
Terror From The Deep (wiem, ze niektorzy go nie lubia ale imo UFO1 i UFO2 sa swietne)
Prince of persia 2 (medusa heads, anyone? ;p)
Ishar 1-3
Reunion (ta gra jest BOSKA ale transport surowcow recznie wkurza ;p)
Ascendancy
Master of orion 1 i 2
Centurion (nadal calkiem fajny)
Golden Axe

Prawde mowiac moglbym jeszcze dlugo tak wymieniac :)

Ktos pamieta moze Wolfpack? :)

14.02.2009
13:03
smile
[23]

Serson ( Wasylus) [ Konsul ]

żelazna_pięść [ Level: 10 - Generał ]

"A co nikt nie powiedzial jaka stara gra ma juz 7 lat dla mnie stara jest juz gra z 2005 roku.
"

No tak, dla 10 latka, 18 latek jest "stary", a dla 18 latka 25 latek. Coś jest na rzeczy.

14.02.2009
13:21
[24]

żelazna_pięść [ Chris Redfield ]

Jak juz to mam w tym roku 23 lata o wielu grach zapomnialem np
Doom2
Jazz Jackrabit
Fifa 94

Edit
A tak w ogole nie grywam w stare gry w pamieci zapadly mi tylko Resident Evil Heroes III i Doom 2.

14.02.2009
13:22
[25]

Shadow_PL9 [ Generaďż˝ ]

PC:
Worms 2
Duke Nukem
Wolfenstein 3D
Hi-octane
NES:
Super Mario Bros
Contra
SNES:
Super Mario All-Stars
Puty
Chrono Trigger
F-Zero
Street Fighter 2
Amiga:
Yo! Joe!
Global Gladiators
Super Frog
PushOver
Test Drive
North & South
Golden Axe
Alladin
James Pond
Lotus 3
Chaos Engine
Jim Power
The Settlers
Benefactor
N64:
Super Mario 64
Paper Mario
PSX:
Rascal
Crash Team Racing
GEX
Hoghs Of War
Nightmare Creatures
C64:
Flimbo's Quest [kocham tą gre :D]
Turrican
OutRun
Bart vs the space mutants
Boulder Dash

Nazw gierek z Atari i Zx Spectrum już nie pamiętam >.<
Troche się tego nazbierało :P.

14.02.2009
13:24
smile
[26]

JaSiEk1996 [ Silent Assassin! ]

Wolfenstein 3D
Duke Nukem
Resident Evil
System Shock2
Deus Ex

14.02.2009
13:37
[27]

Leon86 [ THE WOLRD IS YOUR ]

Duke Nukem
Wolfenstein 3D
NFS II, Hot Pursuit
Half-Life
Jagged Alliance 2
Original War
Fallout
Contra
GTA
Commandos

I wiele wiele innych;)

14.02.2009
13:40
[28]

Texel [ Junior ]

Grand Theft Auto 1, London, 2 i 3 (reszta to nowe)
Worms 2 i World Party
Super Mario Bros. 3

Tyle.

14.02.2009
13:42
[29]

Neo12 [ Prince of Persia ]

Dla mnie stara gra to gra sprzed 12 lat lub coś w tych granicach. Podawanie np: Ghost Recona jako starej gry to jedno, wielkie nieporozumienie.

EDIT:

A co nikt nie powiedzial jaka stara gra ma juz 7 lat dla mnie stara jest juz gra z 2005 roku.

Sądząc po stylu wypowiedzi jesteś bardzo ograniczonych 23-latkiem.

14.02.2009
13:50
smile
[30]

JanP_ [ MoonWalker ]

Wacki : Kosmiczna rozgrywka.

14.02.2009
13:54
[31]

PitbullHans [ Things Will Be Different ]

Quake, GTA, Mario;)

14.02.2009
14:09
[32]

żelazna_pięść [ Chris Redfield ]

Neo12 -> a wedlug mnie twoja pisownia jest ograniczona: bardzo ograniczonch 23-latkiem. Co to znaczy? Ja sadze ze w dobie GTA IV czy MGS 4 mozna uznac ze GTA 3 i MGS to stare gry.

14.02.2009
16:06
[33]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Dorzucę jeszcze:

Albion
Dune
Dune 2
Dungeon Master 2
Dungeon Keeper 1 i 2
Little Big Adventure (aka Twinsen's Odyssey)
Magic: The Gathering
Majesty
Quarantine
War Inc.

14.02.2009
16:13
[34]

Kune [ Renault Clio Sport ]

HALO HALO!!

a HALF LIFE - lub bardziej Counter Strike!! Przeciez to byla chyba najpopularniejsza gra typowo OnLine.

Gry typu Quake I i II, NFS I, NFS II, NFS II SE juz malo kto pamieta.
O grach typu Prehistoric to malo kto juz pamieta, gdy byl jeszcze Windows 3.1.
Kolejna popularna gra byl Scortch (czy jakos tak pisane) - lata przed Wormsami - zasada ta sama tylko grało się czołgami. Pamietam jeszcze jak na 486 ta gra tak smigala ze nie nie bylo widac "strzałów" nie to co na 286 :)

Bardzo duzo bylo gier nad ktorymi siedzialo sie godzinami, pierwsze czesci NHL (rewolucja w NHL 00), Fify i innych gier w ktore "pykalo" sie ze znajomymi na jednym sprzecie...

To nie to co teraz... kazdy sam... ustawka na GG i po internecie :-/

PS. I oczywiscie RED ALERT i RED ALERT 2 :) AoE I + Rise of Rome :)

14.02.2009
16:23
[35]

orzinn [ GOD LIKE ]

Pacman ;p

14.02.2009
17:07
[36]

Asmodeusz [ Senator ]

Kune - Scorch (dokladniej Scorched Earth)

Najzabawniejsze, ze dostalem ja jak kupowalem jakies gry na gieldzie (nie jestem pewien teraz czy w Wawie czy w Gdanskim Żaku) - jeszcze wtedy gdy piraty byly "legalne". Gra ktora chcialem nie dzialalal (Mad Dog? chyba - 40 czy 50 dyskietek) ale za free dostalem Scorcha. A gralo sie w niego DUZO :)

14.02.2009
17:27
[37]

SheogoRaTh [ Junior ]

moje najlepsze stare gry :D

Myth
Myth 2
Turok Dinosaur hunter
Turok 2
Blood 2
NFS 2,3,4
Age of Empires
Gta 1 i 2 ^^
Commandos + dodatek
Rayman 2
i jeszcze Half life!

14.02.2009
17:34
[38]

Andruskill [ Konsul ]

To są waszym zdaniem stare gry? xD
Moje typy jeśli ktoś pamięta:
Prehisto
Fox
Ancient qonqest
A i jeszcze z "nowszych":
Doom 1 i 2
Heretic

14.02.2009
17:47
smile
[39]

Barto789 [ Pretorianin ]

Doom 1,2
Wolfestein 3D
Quake
Test Drive
King's Bounty
Apostołowie: Święte Ziemie
Tomb Raider
Mario
Może jeszcze coś napiszę

14.02.2009
19:50
[40]

wex800 [ Chor��y ]

hmm dużo tego pora na głosowanie!!!

robimy to tak:


piszemy nazwę gry która nam się spodobała a po - osobę ktora ją dodała (ostro! nie czuję jak rymuję!!)
Schemat:


###-*****

gdzie # tam nazwa gry.
gdzie * tam nazwa zioma który ją dodał.
każdy głos równa się jednemu punktowi.
jak dojdzie do 75 postów podliczamy.
wygra Ziom który zbierze najwięcej punktów
nadal można dodawać propozycje!!


ja zacznę:


StarCraft-jetix200

a tak wogle to elo jetix

14.02.2009
20:36
[41]

Neostradek [ Pretorianin ]

Mario, GTA I, GTA II, Quake I i II, NFS I

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.