GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kierunek na studia...

13.02.2009
21:39
[1]

meetball [ Generał ]

Kierunek na studia...

Witam serdecznie kieruje pytanie do starszych forumowiczów w tym roku zdaje maturę z WOSu i Geografi.. Nadszedł czas na wybranie kierunku na studia lecz nie mam zielonego pojęcia co wybrać.

Bardzo bym nie chciał mieć matematyki ponieważ z tego przedmiotu jestem całkowita noga.

Bardzo Proszę o pomoc w wyborze z góry dziękuje i pozdrawiam

13.02.2009
21:42
smile
[2]

Ogon. [ Uzależniony od Marysi ]

https://irk.uw.edu.pl/kierunki.php?tryb=katalog

Do wyboru do koloru... może coś ciekawego Ci się rzuci w oczy :)

13.02.2009
21:42
[3]

HumanGhost [ Senator ]

Religioznastwo.. nie ma matematyki..
Głupie pytanie to i głupia odpowiedź. Mamy za ciebie wybrać? A czym się interesujesz?

13.02.2009
21:43
smile
[4]

raziel88ck [ Senator RaZieL ]

zarzadzanie
administracja
politologia

takie nasuwaja mi sie na mysl, ja studiuje administracje, no coz stwierdzam ze to nie moj kierunek, watpie by na studiach byly latwe kierunku, mnie najbardziej na dministracji rozwala filozofia, psychologia, socjologia oraz logika prawnicza

13.02.2009
21:44
smile
[5]

brzydki potworek [ apatryda ]

Hehe, no to mamy kolejnego kandydata na zasilenie armii bezrobotnych za 5 lat.

13.02.2009
21:45
[6]

meetball [ Generał ]

raziel to juz 3 osoba mi doradza moze i to jest dobre a na zarzadzaniu jest matma hehe

13.02.2009
21:45
[7]

HumanGhost [ Senator ]

Za 5 lat? Nie wiadomo co bedzie za rok a co dopiero za 5 lat. ;D

13.02.2009
21:47
[8]

meetball [ Generał ]

jakby ktoś jeszcze coś poradził bardzo był bym wdzięczny. Bardzo interesuje mnie np grafika komputerowa :)

13.02.2009
21:49
[9]

Ogon. [ Uzależniony od Marysi ]

meetball -> jesteś uzdolniony plastycznie? Jeśli tak to ASP. A jeśli nie to raczej ciężko będzie o grafikę bez matmy na studiach... chyba, że jakieś kursy czy studium.

13.02.2009
21:51
smile
[10]

Saburau [ Konsul ]

Zazdroszczę ci talentu do WOS-u i geografii. Ja tam tylko na matmie i ledwo zdanym WOS-ie poszłam dalej ( nie przydał mi się, a o humanistycznych nie wspominając ). Tak na serio to brzydki ma racje. Za dużo już jest na rynku ludzi po administracji, ekonomii lub zarządzaniu. Te dwa ostatnie to dobre są dla tych co chcą mieć własny biznes. Na zarządzaniu jest o wiele łatwiejsza matma niż na kierunkach inżynierskich ( nie ma całek i innych takich, z którymi mam do czynienia od pół roku ).

Porozmawiaj z rodzicami i znajomymi. Bliscy lepiej znają twoje zainteresowania, lepiej ci doradzą.

13.02.2009
21:52
[11]

meetball [ Generał ]

Hmm... Wszystko było by ok tylko ta matematyka mnie przeraża

13.02.2009
21:53
[12]

meetball [ Generał ]




Takie coś znalazłem

13.02.2009
21:55
[13]

<_Goral_> [ Konsul ]

Jak przeczytalem ze geografia to mialem polecic turystyke :) baaardzo przyjemny kierunek a i nie taki ciezki...no tyle ze o grafice komputerowej to tam nic sie nie dowiesz ;)


edit: no i nie ma majcy hehe :)

13.02.2009
21:55
[14]

Saburau [ Konsul ]

A skąd jesteś? Jakie uczelnie bierzesz pod uwagę?

13.02.2009
21:58
[15]

meetball [ Generał ]

Hehe Praktycznie cała polska :) Jestem z Leżajska miasteczko piwem i mrożonkami płynące:D

13.02.2009
21:58
[16]

Ogon. [ Uzależniony od Marysi ]

meetball -> będziesz miał tam sporo matmy...
Moim zdaniem idź na studia humanistyczny (w drugim poście masz całkiem spory spis) czy np na tą turystykę, a z grafiki to sobie porób kursy (będziesz miał tam wtedy tylko grafikę... bez informatyki i matmy).

13.02.2009
22:02
[17]

meetball [ Generał ]

Ogon kurcze jestes genialny!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.