GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem w szkole

13.02.2009
14:05
[1]

muczaczos94 [ Centurion ]

Problem w szkole

Siema. Mamy z kumplami problem w szkole. Na religii jest bardzo głośno, ksiądz sobie z tym nie radzi. No i ksiądz kazał zapisywać koleżance osoby które gadają na listę. no i dzisiaj w szkole do klasy wchodzi pani dyrektor i pan dyrektor. no i mowie ze zadzwonią do naszych rodziców, ze jakieś pismo wyślą, ze będą z nimi rozmawiać... Przyznajemy sie, gadaliśmy. ale nie tylko my! Połowa dziewcząt gadała a dostało się wszystkim chłopakom. Koleżanka zapisała tylko nas. Co teraz mamy zrobić? Jak udowodnić ze nie tylko my gadamy?

13.02.2009
14:06
[2]

logicznyalek [ Konsul ]

Po co chodzicie na religie, skoro robicie tam burdel? Nie macie szacunku do nauczyciela? Nikt wam nie kaze, droga do wypisania wolna. Po co grac na nerwach.

13.02.2009
14:10
[3]

muczaczos94 [ Centurion ]

Ale nie tylko my gadamy a dostało się nam! To jest niesprawiedliwe!

13.02.2009
14:10
[4]

garettt [ Konsul ]

Alek- 1. Może się nie da wypisać - nie jest to takie proste.
2. Dziecko 13 letnie (czy tam 14) nie może o tak o siebie wypisać, a rodzice nie pozwolą na to.
3. Wiesz jak jest w polskim społeczeństwie z chrześcijaństwem - niechodzenie na religię byłoby niepopularne, rodzice by się bali, że stracą w oczach innych ludzi.

Muczaczos- sprawiedliwe, czy nie, musisz się nauczyć, że tak jest. To, że wam się dostało za gadanie jest sprawiedliwe bo sam przyznajesz, że gadałeś, a to że tylko wam to inna sprawa. Life is brutal stary.

13.02.2009
14:11
[5]

Gimli z Mezopotami [ Mistrz Topora ]

Srogiego księdza macie warto go posłuchać pewnie fajne rzeczy mówi

13.02.2009
14:11
smile
[6]

Narmo [ nikt ]

W dobie telefonów z możliwością nagrywania video udowodnienie takiego czegoś jest jeszcze problemem?

13.02.2009
14:13
[7]

Pawlo94 [ Pretorianin ]

Zawsze tak bylo jest i bedzie dziewczyna ma zapisywac i chroni kumpele to tylko chlopakow zapisuje a dziewczyny sa bezkarne sam to przezywalem kiloka razy a z tym ze pismo do rodzicow to czesto sciema nie wiem nagrajcie je w budzie jak gadaja i bedziesz mial dowod ew powiedzcie zeby chociaz raz chlopak zapisywal i wszystko sie okaze

13.02.2009
14:14
[8]

esaar [ e5 > all ]

Kobiety należy ukarać i pokazać im sprawiedliwość.
Na brak pomysł zobacz jak załatwia się takie sprawy w innych krajach:

13.02.2009
14:14
[9]

muczaczos94 [ Centurion ]

Narmo - tylko ze u nas jest zakaz przynoszenia telefonów. No ale przyjmijmy ze wezmę. To jak nagrać coś takiego żeby ksiądz nie widział?

edit; pawlo - ale teraz jak je zapiszemy to nam dyrektor nie uwierzy, a ksiądz nie pozwoli tak czy tak żadnemu z nas zapisywać

13.02.2009
14:15
[10]

===Schejkimenn=== [ VI LO Spunky Guy ]

Cholera! U mnie taka sama sytuacja! Ksiądz nowy,zdecydowanie sobie nie radzi z młodzieżą,więc nic nie robi. Mamy w klasie trzy pizdy, które drą się w wniebogłosy na lekcji,a gdy zwróci się im uwagę warczą jak rasowe pitbulle.
Spytałem się starszych,czy wypisaliby mnie z lekcji,lecz się nie godzą. No cóż,będzie mi dane spędzenie jeszcze jednego semestru w tym burdelu.

muczaczos94 ===> Ksiądz powinien zainterweniować,zwalić winę na całą klasę. Byłoby sprawiedliwie.

13.02.2009
14:16
[11]

Kogee [ Kogi ]

1. Masz fajną koleżankę.
2. Przejmujesz się tym?
3.
Jak udowodnić ze nie tylko my gadamy?
Na tej zasadzie, że jeżeli tobie się oberwało, to kolegom też chcesz dokopać?

13.02.2009
14:16
[12]

logicznyalek [ Konsul ]

garettt -> ale skoro zachowuja sie jak bydlo, to niech na takiej lekcji zamiast do sali ida do stodoly czy gdzies. Przez nieobecnosc na religii nic sie niestanie, z tego przedmiotu nie mozna nikogo uwalic. A lekcja bedzie wygladala jak powinna, a nauczyciel nie bedzie sie stresowal.

Kiedys bylem na niesamowitej lekcji religii. Bydlo zrobilo taki burdel, ze ksiadz wyszedl _DOSLOWNIE_ z placzem z lekcji. Nie wytrzymal psychicznie. I NA CO TO KOMU?!

13.02.2009
14:19
[13]

muczaczos94 [ Centurion ]

logicznyanalek - nie tylko my gadamy! jak wyjdziemy to tez będzie bydło!

13.02.2009
14:25
[14]

Pawlo94 [ Pretorianin ]

kome mozesz schowac do kieszeni a starsi ci wierza jak to jest takie niesprawiedliwe to niech ida do dyrki ich pewnie wyslucha albo idzcie wszyscy razem do niej u nas pomoglo jak widziala ze tyle osob jest zaangazowane to od razu inna rozmowa (dobrze ze mi sie dzisiaj ferie zaczynaja :P)

13.02.2009
14:29
[15]

Niejaki Don Jotem [ Pretorianin ]

Słuchaj postaraj się z dziewczynami dogadać, ja się np. z nimi kumpluję. Z kumpli mam tylko 4 chłopaków na 11 w klasie ;D i nigdy nie mam takich problemów ;)

13.02.2009
14:30
[16]

logicznyalek [ Konsul ]

inna sprawa, ze zazwyczaj wysylani nauczyciele religii prawie nie znaja pedagogiki i nie powinni uczyc w szkolach...

13.02.2009
14:45
smile
[17]

karmel1414 [ Pretorianin ]

[16] <brawo>

13.02.2009
15:28
smile
[18]

Mikami [ Generał ]

Mój kolega dawno temu opowiadał mi podobną historię. Parę razy były jakieś awantury, dyrektor wchodził do klasy i dziewczyny aniołki wychodziły zawsze cało z opresji. I tak kumpel z innymi sobie wykombinowali jak sobie z tym poradzić... Poprosili kumpli ze starszych klas by zarwali laski. Podobno większa część dziewczyn została zaliczona, a nawet mieli na nie jakieś nagrania... Dziewczyny już nie podskakiwały.

Głupia historia, ale może się komuś przyda:P

13.02.2009
15:31
[19]

karmel1414 [ Pretorianin ]

Mikami ----> Jezykiem tibijczyka:

ZZZZAAAAAAAAAALLLLLLLLLL.PL

13.02.2009
15:35
smile
[20]

zombie czu-czu [ Konsul ]

'muczaczos94' a co ty myslisz ze cos w polsce jest normalne i sprawiedliwe....

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.