GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kolejne pytanie z cyklu : Co sie dzieje z moim kompem ?

10.11.2002
12:18
[1]

Arttrue [ Konsul ]

Kolejne pytanie z cyklu : Co sie dzieje z moim kompem ?

Witam!
Problem mam od ponad roku :), ale dopiero teraz wpadłem na pomysł, by moze forumowicze coś mi poradzili (oprócz znajomych informatyków, domorosłych informatyków i amatorów informatyków).
Mianowicie, gdy sprzątam, golę się itepe, lubie jak gra mi jakaś muzyczka. Odpalam kompa, włączam mp3 i zostawiam go w spokoju (a niech tam, niech gra). Po mniej więcej 10 - 15 minutach muzyczka dalej gra, lecz monitor wchodzi w "stan uśpienia". I tu jest pies pogrzebany. Po poruszeniu myszką, naciśnięciu "any key" komputer nie reaguje i nie włącza monitora ( no sporadycznie włącza) a muza dalej gra, lub nawet zawiesza się .
W ustawieniach monitora mam zaznaczoną opcję - nie wyłączaj nigdy dysków, monitorów, czyli schemat - zawsze włączony. I nic. Trochę denerwującey jest fakt, że z częstotliwością co 5 min lecę do kompa, pomacham myszką (lub żona :)))) żeby wszystko grało. Moze ktoś z Was miał taki problem - jeśli tak - HELP!
Aha, dane techniczne :
Monitor LG 775 FT, procek Athlon 1,2 itd.
Dziękuję za wszeleki rady.

10.11.2002
12:25
[2]

krixq3a [ Pretorianin ]

Znajomy mial podobny problem tylko ze mu sie tak dzialo nawet jak byl przy kompie. Ustawione mial oczywiscie wszystko na "nie wylączaj nigdy". W jego przypadku winna byla karta graficzna. Wiec moze zalatw sobie od kogos karte i sprawdz czy jest tak samo.

10.11.2002
12:30
[3]

Arttrue [ Konsul ]

GeForce 2 mx 400 :((((( Tak się nawet składa, że mam drugą w domu pod ręką. Ale moze jeszcze coś innego ? Słyszałem, że podobno AMD'ki mają czasem jakiś taki feler. Ale drugiego procka nie mam, żeby sprawdzić :)))

10.11.2002
13:27
[4]

Arttrue [ Konsul ]

Małe UP :)

10.11.2002
13:32
[5]

wysiu [ ]

Arttrue --> Wylaczanie monitora moze byc rowniez ustawiane w biosie..

10.11.2002
13:54
[6]

FalconTm [ Generał ]

Ewentualnie Power Saving w OSD monitora ...

10.11.2002
13:58
[7]

Adamss [ -betting addiction- ]

mozna by zalozyc watke cykliczny pod tytulem: "Co sie dzieje z moim kompem??" :P zaloze sie ze bedzie pelno odpowiedzi :D

10.11.2002
14:15
[8]

Arttrue [ Konsul ]

Z tym OSD nie próbowałem. Tylko dziwne, że dysk twardy nie reaguje w takiej sytuacji na standartowe nacisnięcie klawiszy CTRL+ALT+DELETE.

10.11.2002
14:44
[9]

FalconTm [ Generał ]

A skad wiesz ze nie reaguje jak masz ciemno na ekranie ?

10.11.2002
14:49
[10]

Arttrue [ Konsul ]

Falcon---> Bo twardziel w ogóle nie pracuje :) Jedynie przycisk reset pomaga. I tak jak mówiłem, podczas wciskania "any key" gdy monitor jest czarny, muzyczka zacina się i tworzą się czasem ciekawe loopy :)

10.11.2002
14:51
[11]

FalconTm [ Generał ]

A bios? ACPI? Powylaczaj wszystkie monitoringi w biosie

10.11.2002
15:50
[12]

Ths [ Konsul ]

A ja bym spróbował z jakimś innym systemem operacyjnym win xp, albo linuch.Jak tam będzie taki sam problem to pewnie coś jest ze sprzętem.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.