GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wykaż się wiedzą! Quiz Sportowy. Edycja 1.

04.02.2009
23:47
[1]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Wykaż się wiedzą! Quiz Sportowy. Edycja 1.

Zapraszam do nowej zabawy!

UWAGA
Zadaj 5 pytań. Nie musisz odpowiadać na pytanie żeby móc zadać swoje 5 pytań!
UWAGA


Chciałbym żeby to nie polegało TYLKO na szybkim googlowaniu.
Niestety w internecie mamy obecnie wszystko zatem będzie ciężko.
Nawet jeżeli ktoś będzie się opierał tylko na tym to przynajmniej czegoś się dowie.

O co chodzi?

Zadajemy 5 pytań.
Pytania powinny zawierać zróżnicowany poziom trudności, jednak nie powinny byc tak banalne, jak pytanie o wynik aktualnie trwającego meczu!

Ważna sprawa

Pytania może zadać każdy i to w dowolnym moemncie gry! Nie musisz czekać, aż poprzednie zagadki zostaną rozwiązane!

Odpowiadamy na tyle pytań na ile zdołamy odpowiedzieć
Czas odpowiedzi to jeden dzień. Po tym czasie autor jest zobowiązany do przyznania punktu +- 5 godzin. Jeżeli tego nie zrobi to punkt nie jest naliczany, ale zabawa trwa nadal. W takim wypadku można podlinkować wszystkie swoje poprawne odpowiedzi ( koniecznie 5 ) i przyznać sobie punkt.

Gdy ktos odpowie poprawnie na zadane przez nas pytania to zaliczamy mu 1 pkt.

W momencie gdy ktoś zdobędzie 10 pkt wygrywa daną edycję.


Jeżeli nie jest to jasne to mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni w trakcie. Nie jest to gra na odczep się, raczej dla wytrwałych.

spoiler start
Myślałem o reaktywacji gry futbolowej, ale poprzednie nie odniosły skutku.
spoiler stop



Pierwsze 5 pytań
1. Kto przyznaję Złotą Piłkę?
2. Ile lat Liverpool czeka na mistrzostwo Anglii?
3. Najdlużej pracujący obecnie trener piłkarski to?
4. W którym roku ma zostać oddany do użytku nowy stadion Legii Warszawa?
5. Jedyny Bułgar który dostał wspomniana wcześniej Złotą Piłkę magazynu...:)

Zadałem pytania piłkarskie, możecie mieszać pytania z różnych dyscyplin lub tak jak ja tylko z jednej.


Pamiętajcie, ze juz w tej chwili możecie zadać pytania! Nie trzeba czekać na odpowiedzi!


Życze miłej gry. Jeżeli zabawa nie wypali to tylko z winy która sie nazywa "lenistwo"

04.02.2009
23:52
[2]

Mortan [ ]

spoiler start
1 france footbal
2 19
3 saf
4. 2010
5 stoiczkow *

zjebalem bo przeczytalem wegier ;)
spoiler stop

04.02.2009
23:52
[3]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

1. C'est France Foooball
2. Od sezonu 89/90, a więc 19 lat
3. Alex Ferguson?
4. Nie wiem... 2011?
5. Christo Stoiczkow


Aha. Ja sobie myślę, że profil takiego wątku można ustawić tylko na futbol, bo w sumie pytania wymagają trochę poszukiwań, a i na wszystkie trudno znaleźć odpowiedź. W związku z czym jedyna słuszna dyscyplina mogłaby się uratować :)

04.02.2009
23:59
[4]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Od razu napomne tylko, zeby nie edytowac postow w ktorych sa odpowiedzi. Lepiej napisac drugiego posta. Najlepiej natomiast zastanowic sie dluzej przed odpowiedzia :)

Jak bedzie pelna poprawna odpowiedz to dam znac :)

Jezeli bedzie taka koniecznosc to mozna zostawic tylko futbol.

Jednak licze na to, ze znajdzie sie grupa oosb interesujacych sie siatkowka, pilka reczna, lekkoatletyka. Oni beda rywalizowac ze znawcami futbolu itd :)

05.02.2009
00:00
[5]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Mój edt odnosił się tylko do tego "aha". Nic więcej.

05.02.2009
00:02
[6]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Blazkovitch -> wiem :) Chodzi o to, zeby uniknac sytuacji, ze ktos ma pretensje :)

Generalnie zachecam do zadawania pytan.

05.02.2009
00:52
[7]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

1. C'est France Foooball
2. Od sezonu 89/90, a więc 19 lat
3. Alex Ferguson?
4. 2009
5. Christo Stoiczkow

Korekta odpowiedzi :)

Jeśli wygrałem to zdam takie pytania, że się mocno spocicie, a google nie pomogą.

05.02.2009
00:56
[8]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Nadal zle.

Zadaj ptania, tez bym chcial sie pobawic :)


Jak macie jakies propozycje, watpliwosci to czekam.

Moze za duzo pytan trzeba zadac? Moze zamienic to na 3 pytania? Jednak to troche niszczy caly system. Chyba 2 minutki na wymyslenie pytan nie jest karkolomnym zadaniem? Mozna dawac stosunkowo proste pytania takie jak ja, albo bardziej ambitne, jak kto woli :)

Blazkovitch-> jesli wygrasz? Po co masz wygrac? Zadawaj pytania :) To jest niekonwencjonalna gra, tutaj zadaje pytania kazdy kto chce a nie ten co poprawnie odpowiedzial na pozostale pytania. Myslalem, ze to jasne.

Jezeli zadasz wyjatkowo trudne pytania to nikt na nie nie odpowie i tyle. Gra na tym nie ucierpi jak w innych grach na GOLu :) hehe :D

05.02.2009
01:06
[9]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Źle? Pewno chodzi o stadion, ewentualnie o trenera, ale Guy Roux już dawno nie jest trenerem Auxerre :))

5 pytań jest ok. Oto moje pytania. Zmierzcie się z tym.

1. Jak się nazywał jedyny włoski trener w dziejach Borussii Dortmund?
2. Proszę o nazwisko piłkarza, który skończył karierę Marka Citko?
3. Snajper z Nigerii, który z Warszawy trafił do Baku nazywa się?
4. W bramce Mistrzów Świata z 1994 w piłce nożnej roku stanął nie kto inny, tylko...?
5. Który gracz Legii strzelił gola w meczu z Vicenzą w eliminacjach PZP?

05.02.2009
01:08
[10]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Doczytałem edit snopka po czasie, ale myślę, że na pytania nie są aż tak trudne odpowiedzi jeśli ktoś zna historię futbolu z lat 90-tych :)))

05.02.2009
01:39
[11]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

1. Nevio Scala
2. Sowisz
4. Taffarel
5. Jacek Kacprzak

Na pozostale pytania nie znam odpowiedzi :)
Co do konca kariery Marka Citko, to przeciez On zakonczyl kariere nie z powodu kontuzji. Chyba, ze masz na mysli zalamanie kariery z powodu kontuzji w 97 roku? Jak tak to nie wiem kto go wtedy faulowal.
Strzelam: Sowisz?

Aha, jak odpowiedzialem na jakies pytania poprawnie ( nie odpowiadaj na jakie i na ile )a uplynie dzien od daty zadania pytania i nikt nie odpowie na wiecej pytan poprawnie to dostaje punkt :)

No ale pewnie ktos odpowie :)

05.02.2009
02:34
[12]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Ok. Rozumiem w czym w rzecz.
Co do pytania drugiego chodziło mi oczywiście o kolesia, który skończył karierę Marka Citko, a więc pozbawił go złudzeń na wielką karierę, zerwał ścięgno Achillesa itd. Rok 1997.

05.02.2009
09:52
[13]

Robi27 [ Mes que un club ]

1. scala
2. nie wiem
3. udenkwor
4. taffarel
5. kacprzak

05.02.2009
10:46
[14]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Wprowadziłem bardzo drobne poprawki.

Ze swojej strony czekam na prawidlowe odpowiedzi na moje pytania ;)
Nie powiem na ile sa poprawne pozostale odpowiedzi, ale sa bliskie sedna :)

05.02.2009
17:11
[15]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Jeszcze sie nie poddaje. Licze, ze wiecej osob sie tym zainteresuje!

Mozna zrobic tak, ze jak ktos chce to moze zadac 3 serie 5 pytan za jednym razem!

Kolejna propozycja. Jak ktos nie odpowie na wszystkie pytan, ale byl pierwszy to trzyma nie 1 pkt, ale 0,5 pkt.

Nowe pytania:


1. Kto był królem strzelców IO w Barcelonie? [ Piłka nożna ]
2. Jedyny czarnoskóry zawodnik który strzelił gola przewrotka w polskiej lidze?*
3. Chciał grac w kadrze Polski, ale występ w młodzieżowej kadrze Argentyny mu to zablokował, O kim mowa?
4. Pierwszy zagraniczny król strzelców w naszej ekstraklasie?
5. "Cała Polska widziała"- który selekcjoner wypowiedział te słynne słowa?

* Jeże ktos znajdzie inna odpowiedź niż moja to poprosze o link z bramka, albo newsem. [ 1 liga ]


teraz z zagranicy :)

1. Na ME w 1996 strzelil przepięknego gola podcinką. O kim mowa?
2. Kto nie strzelił decydującego karnego na MS w 1994 r?
3. Jaki piłkarz twierdzi, że strzelił ponad tysiąc goli?
4. Postawiono mu pomnik. Gracz Fiorentiny.
5. Jaki mecz otwierał stadion Legii?

05.02.2009
17:15
[16]

===Schejkimenn=== [ VI LO Spunky Guy ]

2. Kto nie strzelił decydującego karnego na MS w 1994 r?
Roberto Baggio

4. Postawiono mu pomnik. Gracz Fiorentiny.
Gabriel Batistuta?

1. Na ME w 1996 strzelil przepięknego gola podcinką. O kim mowa?
Olivier Bierhoff (strzał kompletny)

3. Jaki piłkarz twierdzi, że strzelił ponad tysiąc goli?
Chodzi o Romario?

05.02.2009
20:17
[17]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Jeżeli gra od teraz nie wzbudzi zainteresowania to ja odpuszczam.

Odpowiadam na 1 zagadke.

1. C'est France Foooball
2. 19 lat
3. Alex Ferguson
4. 2011?
5. Christo Stoiczkow


Klasyfikacja gry

Blazkovitch - 1 pkt.

Jednocześnie przepraszam, ze napisalem, iz tam jest blad :) Za pierwszym razem daje sobie reke uciac tam przy Legii byla data 2010!

05.02.2009
23:32
smile
[18]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

A co ja mam teraz zrobić jak snopek9 i Robi27 mają po 4 dobre odpowiedzi? Komu zaliczyć punkt?
Drugiego nikt nie trafił, a piłkarz nazywał się Gruszka. Pozostałe OK. Kto ma punkta???

05.02.2009
23:34
[19]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Ja nie moge miec 4 odp poprawnych. Moge miec 3 :)

Gdyby byla taka sytuacja jak ja opisales to punkt ma osoba ktora odpowiedziala wczesniej. Chyba, ze nastepna osoba pominela jedna z odpowiedzi poprzednika, ale dodala nowa ( nie wierze w taka sytuacje :> ).

05.02.2009
23:39
[20]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Ach, mój błąd. Sorry.

Klasyfikacja gry
Blazkovitch, Robi27 - 1 pkt (po "pkt" nie ma kropki ;))


Odpowiedzi do pierwszego koszyka :>
1. Juskowiak?
2. Zakari Lambo? :D
3. Cantoro?
4. Stanko Svitlica
5. Kulesza

05.02.2009
23:44
[21]

Saul Hudson [ Senator ]

trudne pytania

1. Stanik?
2. Zeigbo?
3. Cantoro
4. Svitlica
5. ???

w sumie to można zżynać odpowiedzi od innych
i proponowałbym inną punktację, bo jeden punkt za cały zestaw pytań to trochę mało

05.02.2009
23:58
[22]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Mozna zrzynac :) Dlatego radze dawac pelne odpowiedzi. W tym momencie malo osob chce grac to ryzyko to jest mniejsze...

Nie potrafie wymyslec logicznego punktowania w innyc sposob, skoro mozna od siebie zrzynac :) Jak masz jakis pomysl to slucham.

Mozna zrobic, ze jak ktos poda pierwszy przytnajmniej 4 odpowiedzi to otrzymuje pkt, a jak ktos potem napisze 5 poprawnych to ma 2, ale zawsze trzeba sie liczyc, ze ta druga osoba mogla nie znac odp na reszte pytan. ale fartem znala na to na ktore nie odpowiedzial poprzednik.


PS: Miales na mysla Staniek? :)

Wasze odpowiedzi nachodza na siebie :)

Klasyfikacja gry
Blazkovitch- 2 pkt
Robi27 - 1 pkt
Saul Hudson - 0,5 pkt

Dlaczego taka a nie inna punktacja?

Bowiem prawidlowe odp to:

1. Juskowiak?
2. Zeigbo
3. Cantoro
4. Stanko Svitlica
5. Kulesza

Ktos moglby to poskladac i by mu wyszla prawidlowa odpowiedz.
Saul Hudson tylko 0,5 pkt bowiem masz tylko 3 poprawne odpowiedzi. Jednak jedna jaka sie nie pojawila u poprzednika.

Zostala jedna moja zagadka i czekam na Wasze.

06.02.2009
00:12
smile
[23]

Saul Hudson [ Senator ]

Jasne że miałem Stańka na myśli, tylko się 'e' nie wcisnęło

1. Na ME w 1996 strzelil przepięknego gola podcinką. O kim mowa?
Karel Poborsky

2. Kto nie strzelił decydującego karnego na MS w 1994 r?
R. Baggio

3. Jaki piłkarz twierdzi, że strzelił ponad tysiąc goli?
Pele

4. Postawiono mu pomnik. Gracz Fiorentiny.

Batistuta

5. Jaki mecz otwierał stadion Legii?
Legia 1-1 CF Europa Barcelona (nieistniejący już klub)

06.02.2009
00:22
[24]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Saul Hudson +1 pkt.

Klasyfikacja gry
Blazkovitch- 2 pkt
Saul Hudson - 1,5 pkt
Robi27 - 1 pkt

Prawidlowa odpowiedzia na pytanie 3 jest rowniez Romario.

Warto wprowadzic obowiazek zadania pytania przez osobe ktora zdobyla jakis punkt.

06.02.2009
00:56
[25]

Saul Hudson [ Senator ]

1. Król strzelców Bundesligi w sezonie 1988.
2. "Pitbull" chory na jaskrę
3. Zdobył pierwszego złotego gola w historii spotkań międzynarodowych "z wyższej półki"
4. Na którym Mundialu po raz pierwszy zaprezentowano maskotkę turnieju?
5. Ostatni mecz na starym Wembley (kto z kim i z jakim skutkiem :P).

06.02.2009
01:03
smile
[26]

Blendon [ Generaďż˝ ]

snopek9 ---> Pytanie o wynik aktualnie trwajacego meczu wydaje Ci sie banalne? ;-P

06.02.2009
10:29
[27]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

1. Klinsmann
2. Davids
3. Bierhoff
4. 1966- Willie
5. Anglia 0-1 Niemcy - el MŚ 2002

06.02.2009
10:30
[28]

Saul Hudson [ Senator ]

I co teraz? Czekamy aż ktoś jeszcze odpowie?

06.02.2009
10:32
[29]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Jak mam dobrze wszystko to nie czekasz tylko dajesz punkt ;)
jak jest cos zle to czekasz. Mozesz napisac, ze jest cos zle, tylko nie mow co :)


Blendon-> a nie mam racji? Nawet odnalezienie wynikow egzotycznych lig jest w miare proste :)

06.02.2009
10:35
[30]

Saul Hudson [ Senator ]

No to masz wszystko dobrze :) Czyli +1?

Klasyfikacja gry
Blazkovitch- 2 pkt
Saul Hudson - 1,5 pkt
Robi27 - 1 pkt
snopek - 1 pkt

06.02.2009
10:56
[31]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

1. Strzelec najwiekszej ilosci goli w jednym sezonie w naszej ekstraklasie.
2. Zawodnicy tego kraju 3 razy z rzedu wywalczyli Puchar EUFA.
3. Gdzie odbedzie sie najblizszy final pucharu UEFA?
4. Jakie panstwa Europejskie nie naleza do UEFA?
5. Maja na koniec najwiecej wygranych w Copa America


Zachecam WSZYSTKICH do zadawania pytan. Dzieki temu bedzie wieksza szansa na zdobycie punktow.

Nie trzeba odpowiedziec dobrze na pytanie! ( Mozna zadac 3 serie po 5 pytan, dopiero wtedy czekamy na rozwiazania )

06.02.2009
22:42
[32]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Up ;/

06.02.2009
22:43
[33]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Nie przyjmie się :)
Za dużo pytań. Najlepsza formuła to taka na jedno pytanie (obrazek, tekstowe).

06.02.2009
22:48
[34]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Bo na GOLu duzo nierobow jest, bez urazy :)

Mozna dac po 1 zagadce, ale to juz bylo... jak chcecie, mozecie bawic sie w zgadywanke po staremu :)

Bo faktycznie to sie nie chce przyjac, cos, trudno :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.