yestri [ Konsul ]
Need for Speed 5 Porsche - pmoc z tuningiem
Mam a just little problem z optymalnym usawieniem autka w NFS5.
Pokupilem parę części żeby zostawić oponentom zapach palonej gumy na starcie ale ku mojemu i ich :) zdziwieniu to ja zostaję na starcie zepchniety z 4 na ostatnią pozycję gdzie potem musze się nieźle napocić żeby znów wskoczyć na 4 pzycję!! :/
co by tu mogłą przyśpieszyćmoje autko hmm...krótsze biegi ..no ok..ale okno z tymi ustawieniami mam nieaktywne!!>>
jest jakiś sposób na jego aktywacjębądż inny na przyśpieszenie ( znaczące) autka??
Dryf Wiatrów Zachodnich [ Konsul ]
Suwaki - pierwszy max w lewo, 3 pozostale w prawo.
Tire pressure zawsze na maxa.
Downforce wedlug uznania, ale z tylu zawsze wiecej niz z przodu. Odradzam schodzic ponizej 50 z tylu i 30 z przodu. W 914 powiedzmy 55 i 30 powinno byc optimum.
Brake balance - dawaj max na przod.
Co do opon, zawsze sliki, nawet w alpach. Kupuj najdrozsze czesci i bedzie dobrze [moze poza kolem zamachowym, czasem oplaca sie zastosowac zwykle, ale nie zauwazysz na tym poziomie roznicy].
Biegi bedziesz mogl pozmieniac chyba tylko w autach z klasy wyscigowej, jak GT1, Moby Dick i Spyder. Ale wtedy biegi sie zawsze przedluza [na minus lecisz], przynajmniej pierwsze 2 biegi z tego co pamietam jak najdluzsze, potem coraz mniej to widoczne, ale praktycznie nic nie skracasz. Najwazniejszy bedzie wspolczynnik "Final", on sie wacha miedzy -10 a -40 czy cos kolo.
Aha, i jak dojdziesz do opcji zakupu Moby Dicka [bo Spydera juz chyba ominales] kupuj tyle ile sie da, z czasem bardzo zyskuja na wartosci.
Dryf Wiatrów Zachodnich [ Konsul ]
Dobra, cos mi sie przypomnialo:
1. 914 to straszna dziwka wsrod aut, niewiele go podkrecisz. Jesli robisz tryb kariery i wlasnie sciagasz sie ze starymi 911 to chyba najciezszy moment w grze.
2. Niedlugo dojdziesz do 944, to dopiero zobaczysz co daje tuting.
3. Nie wiem na jakiej skrzyni jezdzisz, ale polecam automat, mozesz sie bardziej skupic na drodze.
4. Nie wiedzialem ze ktos w to jeszcze gra, jestem przyjemnie zaskoczony ;)
[edit]
Nie mam pewnosci, ale ta kolorowa wersje co wygrales nie jest dopuszczona do wyscigow w ewolucji, musisz kupic niepomalowany model. W przyszlosci w trybie kierowcy fabrycznego wygrasz podobnie ubazgranego Boxtera.
yestri [ Konsul ]
dzięki, załatwiłem ich dobrą przyczepnością i mocą silnika..ale itak na początku zostałem z tyłu:/ o cóż to mam za sobą ale terazznów pojawia się problem!! mam tournament klas 2/3
o dziwo pojawiła się 911 2.7 z test drive factory >> którą nie mogę jechać:// a ta sama jest do kupienia..bug??
Ezrael [ Very Impotent Person ]
Problemem jest raczej technika jazdy. Bez żadnej zabawy w tuning (nie mówię o częściach) można komputerowych graczy odstawić na conajmniej kilkaset metrów, a często na ponad dwa kilometry. Po prostu trzeba poćwiczyć i starać się jeździć bezkolizyjnie - w tej grze jest to w przybliżeniu równe optymalnej jeździe.
Dryf - Przerobiłem tę grę wiele razy i nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek był przymus ścigania się 914 vs 911 w tournamentach. Ich istotą są przecież wyścigi w konkretnej klasie, albo konkretnym modelem.
Dryf Wiatrów Zachodnich [ Konsul ]
Ezrael - faktycznie, pomylilo mi sie z momentem jak pierwsze 911 po tuningu odstawialo Spydera ktorego tuningowac sie nie da.
A jesli chodzi o 914 jest chyba wyscig gdzie sa dopuszczone 914 i 944, i jak komus zabraknie do 944 to ma powazny problem.
C4tA [ Legionista ]
Az sie lezka w oku kreci :`< Pikne gry kiedys robili. Teraz same gnioty ...
yestri [ Konsul ]
aha...a co z problemem 911 carrera 2.7??
mam kupic drugą?
Ezrael [ Very Impotent Person ]
Akurat z forsą nie ma problemów, wystarczy naprawić parę samochodów i po kłopocie.
yestri - Tak, masz kupić drugą Carrerę'73. Firmowymi autami nie można jeździć w tournamentach.
psiuniek [ Konsul ]
A ja mam inny problem :(
Nie mogę zainstalować...
Kiedy w autorunie klikam instaluj po chwili pokazuje mie się okienko z napisem Error 105 Setup is unable to find installation languages in blebleble...
Oryginał.
Może ktoś pomóc?
yestri [ Konsul ]
próbowałeś z kompatybilnoiścią?