GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jaki kabel do przesyłania danych między notebookiem a PC????

11.01.2009
20:32
[1]

tauren [ Pretorianin ]

jaki kabel do przesyłania danych między notebookiem a PC????

poszukuj kabla, aby połączyć notebooka z pecetem, aby przesyłać między nimi dane. Proszę o konkretne odpowiedzi.
Zaznaczam, że jest mi potrzebny taki kabel, bo na razie nie mam kasy na dysk przenośny, pendrive'a też nie chcę...

11.01.2009
20:33
[2]

Madril [ I Want To Believe ]

Skrosowany Ethernet.

11.01.2009
20:37
[3]

tauren [ Pretorianin ]

ale nie mam karty sieciowej w notebooku

11.01.2009
20:45
[4]

pecet007 [ - ]

kup kabel USB-USB do przesyłu danych, sam kupiłem z 20 zł coś co się nazywa speedlink i umożliwia przesyłanie danych przez USB właśnie

11.01.2009
20:53
[5]

tauren [ Pretorianin ]

dzięki :)

11.01.2009
21:25
[6]

Cougar/ALV'Y [ 3DFX is still alive ]

Pod DOSem był jakiś programik... przesyłało się kablem pod port szeregowy bądź równoległy.
Ale z brau DOSa-USB, jak to wyżej zostało powiedziane

11.01.2009
21:40
[7]

wysiak [ Senator ]

Laptop bez sieciowki bedzie mial zapewne usb1, o ile w ogole data link po usb sie uda zestawic, to transfery beda makabrycznie tragiczne (choc i tak lepsze, niz przy laczeniu przez rs-232..) - z moich doswiadczen wynika, ze te cholerstwa sa strasznie niestabilne... Imho lepiej byloby dokupic sieciowke czy to na usb, czy na pcmcia.

11.01.2009
21:43
[8]

emorg [ Senator ]

jak lubisz to najlepij Długi....

11.01.2009
21:44
[9]

emorg [ Senator ]

1z 3
2z 6
6 z 2
3 z 1

To cross

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.