GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Bohater jakiego nam trzeba (tylko dla fanów Heroes III) - 3

10.01.2009
17:40
[1]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Bohater jakiego nam trzeba (tylko dla fanów Heroes III) - 3

Zainspirowany wątkiem Armia Glizd (tylko dla fanów Heroes III) - 2 (https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8529079&N=1) postanowiłem odkurzyć tą wspaniałą gierkę. Zachęcony popularnością tego, i poprzedniego, wątku pomyślałem, że skoro już ustalono jaka armia jest najlepsza i najgorsza to może porozmawiamy dla odmiany o bohaterach?

No właśnie jaką kombinację umiejętności uważacie za najskuteczniejszą? No i oczywiście jaką taktykę wtedy stosujecie w czasie walk?

10.01.2009
17:55
[2]

D:-->K@jon<--:D [ Żubr z puszczy ]

umiejetnosci to na pewno:
-skutecznosc ataku
-madrosc
-dowodzenie
-magia ziemi
-logistyka lub znajdowanie drogi (zaleznie od mapy)
-platnerz
-dyplomacja (o ile mapka tego warta)
-magia ... (zaleznie od mapy i przeciwnikow i innych przeciwskazan losu)

10.01.2009
18:29
[3]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Platnerz?

10.01.2009
18:33
smile
[4]

maviozo [ Man with a movie camera ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8466931&N=1 [115]

11.01.2009
13:21
[5]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

Oj a podliczył ktoś jaka armia jest najgorsza itd. tak jak to było przy okazji najlepszej armii? Autor poprzednich tematów zrobił pod koniec ładne zestawienie :)

Co do talentów:

Mądrość to podstawa
Magia Ziemi i Powietrza, bez tych dwóch działów sztuki magicznej jest bardzo trudno, czasami wręcz niemożliwie.
Te wyżej to konieczność, resztę dobieram wedle uznania, zależnie od mapy, kim gram, kto jest przeciwko etc. etc.
Za dużo kombinacji by wymieniać.

12.01.2009
15:52
[6]

lazurek [ malowany człowiek ]

-mądrość
-madia ziemi
-miagia powietrza
-płatnerstwo
-atak
-logistyka
-talent magiczny
-odpornosc na magie

12.01.2009
15:54
[7]

Katane [ Rainwalker ]

-madrosc
-magia ziemi
-logistyka
-atak
-lucznictwo
-magia wody (Klonowanie wtf? o.0)
-magia powietrza
-hmm, platnerstwo albo dowodzenie

12.01.2009
15:55
smile
[8]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

Z dziedziny magii wody wymienić należy jeszcze grupowe rozproszenie i uleczenie oraz modlitwę i błogosławieństwo.

13.01.2009
22:09
[9]

craym [ Senator ]

-mądrość - wiadomo dlaczego
-logistyka - chyba najważniejsza umiejętność, szybki hero jak nic innego daje nam przewage nad przeciwnikiem
-magia ziemi - najwazniejsza magia, tylko ja powinno sie rozwijac a 3 pozostale olac, spowolnienie+wskrzeszenie i niczego innego nam nie potrzeba, czasami mozna jeszcze uzyc implozji

to sa trzy podstawowe umiejetnosci, teraz wymienie drugorzedne:

dyplomacja - przydaje sie w grach pve
dowodzenie - bo jak statystyczne zlapiemy dodatkowy ruch raz na 2 tury podczas bitwy to tak jakbysmy mieli jeszcze 1/2 jednostki = duza przewaga (poza tym to lepsze niz szczescie)
atak - wiadomo dlaczego (atak jest duzo lepszy od platnerstwa, bo dobzi gracze atakuja jako pierwsi, duzo czesciej bija swoimi jednostkami niz sa bici)
taktyka - przydaje sie szczegolnie gdy walczymy z silniejszym przeciwnikiem, ale tez zestawienie "wszystkie jednostki jak najbardziej do przodu z taktyki + slow na poczatku" potrafi niezle namieszac
ewentualnie talent magiczny, ale z tego co pamietam to on wspomaga tylko czary ofensywne, a ja ich niezbyt czesto uzywam bo kieruje sie zasada "pokonaj cala armie przeciwnika nie tracac ani jednej jednostki" i najczesciej czaruje wskrzeszenia

reszte umiejetnosci mozna w sumie olac

14.01.2009
07:33
[10]

Jade empire spox gra [ Junior ]

-logistyka
-dowodzenie
-łucznictwo
-atak
-płatnerstwo
-szczęście
-taktyka

14.01.2009
07:54
[11]

Katane [ Rainwalker ]

-magia ziemi - najwazniejsza magia, tylko ja powinno sie rozwijac a 3 pozostale olac, spowolnienie+wskrzeszenie i niczego innego nam nie potrzeba, czasami mozna jeszcze uzyc implozji

A teraz wyobraz sobie sytuacje: grasz zamkiem, masz magie ziemi i zadna inna - jedno Twoje resurrect wskrzesza 15 czampionow (i to jak juz masz sporo spell power), podczas gdy Twoja armia to powiedzmy 150 archaniolow, 300 czampionow itd. A mogles miec magie wody, rzucac clone na poczatku tury na archanioly i wskrzeszac tych czampionow w dziesiatkach.

14.01.2009
11:16
[12]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

Co zrobisz z magią ziemi, gdy przeciwnik zacznie walkę, rzuci ci spowolnienie masowe na twoje jednostki, ty rzucisz na jego, ale on sobie rzuci grupowe przyspieszenie i następnej rundzie nawet jego golem ruszy się przed twoją najszybszą jednostką.

Każda magia jest przydatna, magia ognia najmniej, ale dobrze rzucony berserk, czy oślepienie na ekspercie, po którym nie otrzymuje się kontrataku, też potrafi zmienić losy bitwy.

I zdecydowanie bardziej wolę magię powietrza na ekspercie niż logistykę, bo za pomocą teleportacji dojdę dalej niż bohater z logistyką. Poza tym przelecę nad każdą bramą graniczną, lasem, jeziorem i innymi przeszkodami terenowymi.
Logistyka jest dobra, ale gdybym miał wybrać między nią a magią powietrza, to zdecydowanie wybrałbym tę drugą.
Grupowe przyspieszenie, teleportacja na mapie i w czasie walki, powietrzna tarcza, która ze strzelców wroga robi bezużyteczne kołki i oczywiście hipnoza. Te argumenty są dla mnie wystarczające.

W magii wody choćby to klonowanie wymienione przez Katane, ale również czary, które niwelują magię rzuconą przez wroga, czy choćby zapomnienie - kolejny czar eliminujący skutecznie strzelców.

Slow na początku rzucisz grając Zamkiem lub Confluxem, w innych przypadkach przeciwnik ma taką samą lub większą szansę na to, by to ciebie potraktować spowolnieniem na starcie.
A wtedy bez magii wody lub powietrza masz po prostu wielki problem.

14.01.2009
16:02
[13]

davis [ ]

Ja najszczęśliwszy byłbym mając zawsze u Bohatera te cechy:

1. Mądrość
2. Inteligencja
3. Logistyka
4. Magia powietrza
5. Magia ziemi
6. Taktyka
7. Dowodzenie
8. Łucznictwo

Skłonny jestem rozważyć przydatność inteligencji i dowodzenia kosztem ataku i dyplomacji jednak to jest zależne od rodzaju mapy i wylosowanego miasta.

Nie mogę teraz rozwinąć tematu dlatego tak krótko :)

14.01.2009
16:08
[14]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Autor tej części trochę wysypał ogólną ideę wątku :P

14.01.2009
16:21
[15]

Ralion [ Deva ]

Moi bohaterowie to: Crag Hack, Gundula, Neela, Mephala, Tazar.
logistyka
4 magie
mądrość

Nikt nie podskoczy.

15.01.2009
11:28
[16]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

Blazkovitch --> No widzisz, trzeba było brać sprawy w swoje ręce :)

19.01.2009
18:41
smile
[17]

davis [ ]

Nie wiem czy to tylko moje odczucie ale mam wrażenie, że kiedy bohater nie ma w ogóle Dyplomacji, a ma rozwinięte Dowodzenie to neutralne jednostki chętnie się do niego przyłączają. Czy to fakt czy tylko moje "zwidy"?

22.01.2009
12:42
[18]

OldDorsaj [ Senator ]

grupy skilli dzielę na 3 poziomy,te co zawsze biorę jak mam szansę czyli:
-mądrość,
-magia ziemi,
-magia powietrza,
-magia ognia(nie wiem dlaczego tu tak niedoceniona-praktycznie gdy ja mam to wróg zabija sie sam i nawet nie ucieknie jak mu morale nie wejdzie)
-dyplomacja

druga grupa to skille bardzo przydatne,czyli:
-taktyka,
-logistyka,
-dowodzenie,
-łucznictwo,
-nekromancja(dla nekromanty oczywiście)

i reszta(magii wody praktycznie nie używam,clone się sprawdza bardzo rzadko,przeważnie wróg rozwala je najsłabszym łucznikiem,magią czy balistą-jedynie czasem wykorzystuje to przy silnych,żeby zaatakował jednostki sklonowane a nie podstawowe i czasem gdy klony maja szansę zaatakować pierwsze)

23.01.2009
17:08
smile
[19]

GregorK1986 [ Pretorianin ]

1. Mądrość
2. Inteligencja
3. Logistyka
4. Magia powietrza
5. Magia ziemi
6. Taktyka
7. Dowodzenie
8. Szczęście

27.01.2009
00:00
[20]

qaq [ CCCP ]

Preferuje grę magami więc:

- logistyka (kiedys uwazalem ze jest niepotrzebna - ale polecam, jeśli cenisz mobilnosc, co jest wazne na poczatku kazdej mapy przy odkrywaniu terenow i szybkiego wycofywania sie dla wsparcia)
- atak
- płatnerstwo
- nauka (zawsze sie przydaje:P)
- talent magiczny
- magia ognia/wody/powietrza/ziemi (zalezy od preferencji i typu miasta/wieży magów)
- jeszcze jedna magia lub mądrość
- cos uzupelniającego - np. nekromancja dla nekropoli (same jednostki z nekropolii sa słabe i czesto sie zdarzalo, ze tylko koscieje mnie wyratowaly - jak np. w walce z licznymi czarnymi smokami, które wybiły mi całą, silną nawet armię oprócz kilku tysiecy koscieji:D), odpornosc przeciwko walce z innymi magowi, dowodzenie (wole wyzsze morale niz szczescie), mistycyzm lub inteligencja


Ale duża część umiejętnosci zalezy od tego, jakie ma byc zastosowanie armii, z kim ma walczyc... no i od szczescia, bo czasami "wylosuja" ci sie umiejetnosci ktorych nie chcesz (np. balistyka:P) a nie masz wyboru...:/


I jeszcze pytanie: czy znacie i polecacie jakas dobrą XL-ową mapkę w stylu Labiryntu (liczne pulapki, wiele atrakcji itp), którą już ktoś chyba w 1 czesci watku polecał?

27.01.2009
00:22
[21]

blazerx [ ]

Nie bede oryginalny i powiem logistyka.

01.02.2009
18:14
[22]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Uzupełnienie. Ja kończę sesję jak najszybciej i wracam do Heroes :)


Idealna Armia
1: Centaur (Centaur Bojowy)
2: Łucznik (Kusznik)
3: Elf (Szary Elf)
4: Wampir (Wampir Lord)
5: Minotaur (Minotaur Królewski)
6: Naga (Naga Królewska)
7: Gigant (Tytan)

Armia Glizd
1: Chochlik (Chowaniec)
2: Ożywieniec (Zombie)
3: Zjawa (Upiór)
4: Demon (Rogaty Demon)
5: Żywiołak Ziemi (Żywiołak Magmy)
6: Wiwrena (Królewska Wiwrena)
7: Kościany Smok (Upiorny Smok)

Najlepsze Miasto:
Zamek - 48 punktów + wyróżnienie za wymienione jednostki ze wszystkich poziomów

Najgorsze Miasto:
Wrota Zywiołów - 25 punktów "negatywnej popularności"

Najpopularniejsza jednostka:
Łucznik (Kusznik)

Najbardziej znienawidzona jednostka:
Żywiolak Ziemi (Żywiolak Magmy)

Miano zagwozdki wątku otrzymuje...
1: Scenariusz "Na Południe Od Piekła"
2: Twory fanów "Lord Of War" i "Labirynt"

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.