GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fajne artykuly z Faktu

06.01.2009
16:52
[1]

logicznyalek [ Konsul ]

Fajne artykuly z Faktu

Macie linki/obrazki jakis fajnych? Cos w stylu "kon z piekla kopnal mnie w nerke, teraz do konca zycia bede musial sikac na siedzaco" ?

06.01.2009
16:54
[2]

ppaatt1 [ Trekker ]

Jeszcze jest dobry z liczbami toto lotka które podali obcy.


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
06.01.2009
16:55
[3]

tchesyek [ Pretorianin ]

Są na joemonster.

06.01.2009
16:58
[4]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
06.01.2009
16:58
[5]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
06.01.2009
16:59
[6]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
06.01.2009
17:00
[7]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
21:31
[8]

logicznyalek [ Konsul ]

^

07.01.2009
21:32
smile
[9]

boskijaro [ Nowoczesny Dekadent ]

Dobre te artykuły

07.01.2009
21:33
smile
[10]

Halucyn89 [ Senator ]

Do tej z postu 7 bym nawet na dobrej kapie nie dotknął :O
Powinna się cieszyć że wszedł jej

07.01.2009
21:37
smile
[11]

mariaczi [ Alone ]

Nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie czytają te rzeczy :)
I te fotki :D

07.01.2009
21:39
smile
[12]

rzaba89nae [ WTF!? ]

OMG !!!

07.01.2009
21:41
[13]

TeRiKaY [ Konsul ]

mewa kidnaper wymiata

07.01.2009
21:44
[14]

PrzeEemek [ Pretorianin ]

Mewa kidnaper... Mają głowe ludzie z faktu aby taki przydomek dać mewie xD

07.01.2009
21:49
[15]

ppaatt1 [ Trekker ]

Zapomniałeś o tym -->


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
21:53
smile
[16]

SysOp [ Pretorianin ]

Ale to głupie wszystko... Że normalnie zdrowi na umyśle ludzie kupują i czytają takie bzdety.

07.01.2009
21:54
smile
[17]

Lethal Doze [ Pretorianin ]

Ciekawe ile ci ludzie dostają za takie fotki do Faktu, że chowają wstyd do kieszeni :)

07.01.2009
21:54
[18]

al asaid [ Konsul ]

Ta gazeta to jedna wielka porażka....

07.01.2009
21:55
[19]

Conath [ Senator ]

o lol, to moze byc gruby watek:D wiecej!

07.01.2009
22:00
[20]

ppaatt1 [ Trekker ]

proszę bardzo

Oczywiście zdjęcia z neta :) Żeby nie było że czytam :P


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
22:02
smile
[21]

ronn [ moralizator ]

kolesie z faktu są ostro pojechani. nie dziwiłbym się gdyby to ekpia gumiaków szwagra pisała oO

07.01.2009
22:11
smile
[22]

smuggler [ Patrycjusz ]

KIedys pewien czlowiek opisywal jaka metoda robilo sie teksty do bodaj skandali.
Siadalo trzech ludzi i na trzy...czte-i-ry! kazdy rzucal jakies slowo odpowiednio egzotyczne. Np.
- UFO!
- Dinozaur!
- Alaska!

A potem siadali i kombinowali
- Moze tak: Na Alasce znaleziono UFO z dinozaurem na pokladzie?
- Niezle. Ale moze reaczje: Znaleziono zywego dinozaura na Alasce, czyzby uciekl z UFO?
- Ja mam chyba lepsze: Na Alace UFO poluje na Eskimosow, wypuszczajac z pokladu drapieznego dinozaura!
- Faktycznie, niezle. To ktory machnie tekst na 2 strony? Ja pojde pogadac z grafikami, zeby zrobili jakis montaz zdjec...

Ponoc robili tez konkursy na najbardziej pojechane teksty. Z tego co pamietam to pierwsze miejsce zajal sensacyjny reportaz o pracownikach szpitala, ktorzy pedzili bimber z moczu chorych na cukrzyce (bo zawiera duzo cukru...). Byl tez tekst o psie, ktory zarazil sie wirusem... komputerowym i zarl wlascicielom dyskietki...

07.01.2009
22:11
smile
[23]

ronn [ moralizator ]

"mewa kidnaper" zbliżają się do poziomu montypajtona

07.01.2009
22:12
smile
[24]

rzaba89nae [ WTF!? ]

To w Ameryce sprzedają Krakowską ?

07.01.2009
22:14
[25]

ronn [ moralizator ]

rzaba

to w ameryce sprzedają krakowską ?

dziwnym nie jest

07.01.2009
22:14
smile
[26]

mariaczi [ Alone ]



<----
o psie, ktory zarazil sie wirusem... komputerowym i zarl wlascicielom dyskietki...
Rozpadłem sie :D

07.01.2009
22:15
[27]

Moshimo [ FullMetal ]

i tak najbardziej miazdzy -->


Fajne artykuly z Faktu - Moshimo
07.01.2009
22:17
[28]

Snakepit [ aka Hohner ]

CO DO POSTU NR [20]



Also in DeLand, two weeks later, police said Gregory Allan Praeger, 46, admitted hitting his mother in the head with a 3-pound pack of Polish sausage.

07.01.2009
22:18
smile
[29]

DarthRadeX [ Zagłębie Lubin ]

"Kredens" miażdży wszystko ;D

07.01.2009
22:20
smile
[30]

ronn [ moralizator ]


Fajne artykuly z Faktu - ronn
07.01.2009
22:20
smile
[31]

Rasta' [ Konsul ]

[15] niemożliwe, jak to się stało xD

07.01.2009
22:21
smile
[32]

Śmiałuś [ Nudziarz ]

'trzymam kredens'
'pobił matkę krakowską'

Najlepsze.

07.01.2009
22:21
smile
[33]

Łyczek [ Legend ]

Tytuł "Nie śpię bo trzymam kredens" jest mocny !

07.01.2009
22:21
smile
[34]

wolkov [ |Drummer| ]

smuggler - ze "Skandali" najbardziej utkwiły mi w pamięci: pożar fabryki, gdzie z dymu zrodziła się twarz Szatana (efektowne foto), kobieta o 3-metrowych włosach (nie obcinała bo były ukrwione :P) oraz zabójcza chińska 100-letnia babcia, szefowa Triady, bezlitośnie traktująca oponentów :)
To tak w przybliżeniu bo to było 20 lat temu z górką :), pamiętam, że wprost szalałem za tym :)

07.01.2009
22:23
smile
[35]

Halucyn89 [ Senator ]

Kredens premistrz

07.01.2009
22:23
smile
[36]

simson__ [ Generał ]

"Kredens" mnie zabił

07.01.2009
22:24
smile
[37]

boskijaro [ Nowoczesny Dekadent ]

Kredens = zniszczenie

Przebija nawet ten artykuł gdzie pisali o kolesiu który wytrenował chomika do latania na paralotni z aparatem i robienia zdjec w szatni dziewczyn :D Ma ktoś zdjęcie ?

07.01.2009
22:28
[38]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:30
[39]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:30
[40]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:30
smile
[41]

smuggler [ Patrycjusz ]

Rzaba - pewnie, ze sprzedaja. Kiedys opowiadala nam native-spikerka ze szkoly angielskiego, jak usilowala przemycic "wspaniala polska kelbasa" do USA, zeby zobaczyli jak ten polski przysmak smakuje. A za wwozenie zywnosci sie placi do 10.000 $ grzywny. I jej pies w w bagazu wywachal, miala stresa maksymalnego, bo rewizja, grozba grzywny itd. SKonczylo sie na pouczeniu, ale zmarnowala pare godzin na to. I wychodzi z lotniska zestresowana, wiec idzie do najblizszego sklepu zrobic "shopping" na poprawienie nastroju - i pierwsze co widzi to wielki napis 'WIELKI WYBOR POLSKIEJ KIELBASY, 50 GATUNKOW". Troche ja to dobilo. :)

07.01.2009
22:31
[42]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:32
[43]

ppaatt1 [ Trekker ]

kolejny


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
22:33
[44]

logicznyalek [ Konsul ]

prawdziwe?


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:34
[45]

ppaatt1 [ Trekker ]

następny


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
22:35
[46]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:37
[47]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:38
[48]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:39
[49]

ppaatt1 [ Trekker ]

to dobre :)


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
22:41
[50]

ppaatt1 [ Trekker ]

:)


Fajne artykuly z Faktu - ppaatt1
07.01.2009
22:42
[51]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:43
smile
[52]

na zaś [ Konsul ]

logiczny wez kurna przestan tak spamowac! nowa forma spamu czy co?

jakbys linkow do tych obrazkow w jednym poscie nie mogl dac

07.01.2009
22:45
[53]

Lethal Doze [ Pretorianin ]

po co dawałeś ten z lodówką??????

07.01.2009
22:46
[54]

logicznyalek [ Konsul ]


Fajne artykuly z Faktu - logicznyalek
07.01.2009
22:46
[55]

logicznyalek [ Konsul ]

No tak najpierw prosza a pozniej jada.

07.01.2009
22:47
[56]

Jamkonorek [ Jandulka ]

Spakuj resztę i prosimy o link.

07.01.2009
22:48
[57]

na zaś [ Konsul ]

ja nie prosilem, poza tym calkiem niedawno byl taki watek

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8438529

07.01.2009
22:50
[58]

logicznyalek [ Konsul ]

07.01.2009
22:53
[59]

Jamkonorek [ Jandulka ]

Przepraszam, proszę o link.

Może być ?


08.01.2009
15:14
smile
[60]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Smuggler >to mnie zszokowałeś, autentycznie! Cholerka, a jak mówili, że w USA dostaniesz wszystko, to myślałem, że tak tylko gadali...

A co do samych "artykułów", to wielka jest zawsze tylko strona, a tekstu jest jakieś 15 zdań(plus obrazki edytowane chyba w Paincie) . Z początku to nawet pamiętam, że Fuckt pisał coś konkretnego o polityce i społeczeństwie, ale z czasem stał się zwykłą satyrą. To koronny dowód, że debilizm jest w cenie. Może nawet doczekamy się takiego zawodu*...

*nie mylić z 'polityk'

08.01.2009
15:21
[61]

tchesyek [ Pretorianin ]

logicznyalek : wrzuć jeszcze kilka :) Niezłe są, pomyśleć, że ludzie to czytają :D

24.01.2009
14:06
smile
[62]

promilus1 [ Człowiek z Księżyca ]

Jesteśmy na Wykopie;) Kto kryje się pod nickiem Gorgeus?

24.01.2009
15:57
[63]

sliwonk [ wiem , beznadziejny nick ]

"na zaś" - nie da sie umieścić kilku obrazków w jednym poście

24.01.2009
16:03
[64]

Michael_999 [ Achievement Hunter ]

Euro im zwisa :D


Fajne artykuly z Faktu - Michael_999
24.01.2009
16:41
[65]

Przewodnik Syriusza [ sygnowano JK ]

rzaba - dział opinii "Fakt" ma dalej bardzo rozbudowany

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.