GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ilu jest zarejestrowanych użytkowników forum????

04.11.2002
20:02
smile
[1]

gacek [ Litzmannstadt ]

Ilu jest zarejestrowanych użytkowników forum????

Czy można wiedzieć tak z ciekawości????

04.11.2002
20:03
[2]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Dwóch - ja i ty.

04.11.2002
20:05
smile
[3]

Annihilator [ ]

a po 9 miesiącach ja też

04.11.2002
20:05
smile
[4]

Mastyl [ Legend ]

Też to kiedyś chciałem wiedziec, ale w pore zreflektowałem że ciekawośc to pierwszy stopień do piekła!

04.11.2002
20:06
[5]

gacek [ Litzmannstadt ]

Ja obstawiam że ok 500

04.11.2002
20:06
smile
[6]

Dagger [ Legend ]

Echhhhhhhhh - najeżdzasz kursorem na nick i na dolnym pasku masz numer rejestracyjny klienta - terez tylko sprawdź jakiegos nowego i bedziesz wiedział Cos ponad 40 tys - ale nalezy pamietac ze to dotyczy chyba calego serwisu - no i uwzglednia podwójne nicki !

04.11.2002
20:07
smile
[7]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

No to już czterech. Ktoś chce jeszcze się zarejestrować? :)

04.11.2002
20:07
[8]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

6ciu?!

04.11.2002
20:07
smile
[9]

wysiu [ ]

gacek --> Aktualnie tak na oko 37170

04.11.2002
20:08
smile
[10]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

7!!!!!!!

04.11.2002
20:09
[11]

gacek [ Litzmannstadt ]

To teraz zarejestruje jakiś nowy nick i bede wiedział:))

04.11.2002
20:11
[12]

gacek [ Litzmannstadt ]

Soul ma nr 2 a kto ma 1?

04.11.2002
20:12
smile
[13]

Annihilator [ ]

Gacek -> Bóg?

04.11.2002
20:12
[14]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Fajek albo inny Prefekt.

04.11.2002
20:13
[15]

wysiu [ ]

ILE RAZY?? Nie ma numeru 1, to byl numer testowy, dawno skasowany..

04.11.2002
20:14
[16]

Annihilator [ ]

Wysiu -> a numer 0? wszak wiadomo że w informatyce wszystko liczymy od zera :)

04.11.2002
20:15
[17]

Dagger [ Legend ]

Z tego co pamietam to Soul mówił ze nr 1 mial uzytkownik testowy albo ktos kto juz nie pracuje w serwisie or smth - musze poszukac tego watku

04.11.2002
20:18
smile
[18]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

No wiecie...... Nie lubie się chwalić...... ;)

04.11.2002
20:30
smile
[19]

Dagger [ Legend ]

Dobra - Roma locuta - causa finita "[18.08.2002] 13:03 Soulcatcher [Prefekt] ok, w nagrodę za to że czytacie moje nudne wątki, dzisiaj wyjątkowo i jednorazowo, lista tych co się tu wpisali z numerkami Hellmaker - 130 Raziel - 382 FreshMeat - 445 Youmak - 657 wysiu - 1207 Dagger - 1273 evs - 2067 sheld0n - 2221 Beren - 2473 Katane - 2934 xywex - 4552 gofer - 5110 yazz_aka_maish - 8852 ale jako _yazz_aka_maish - 214 Elthan - 14702 Kade - 16722 Chupacabra - 20089 to tak a propos tego czy starsi stażem użytkownicy piszą na forum czy nie :) i już nigdy więcej, to tylko ten jeden raz numeru 1 nie ma bo został wyrejestrowany w celach testowych a pierwszy numer spoza GOLa to "wierzba" - 3 programista który ze swoim zespołem praktycznie stworzył to forum w takiej formie jak było dwa lata temu. " Jak widac troche mi sie pomieszało z tym numerem 1 ==>wysiu Nie wiem czy pamietasz ale to ty sie Soula zapytałeś kto ma nr .1 ?

04.11.2002
20:34
[20]

wysiu [ ]

Dagger --> To sie przewijalo od tamtego czasu jeszcze przynajmniej kilka razy..:)

04.11.2002
20:36
smile
[21]

gacek [ Litzmannstadt ]

No to musiałe to przegapić teraz juz wim co i jak . Dzieki

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.