GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Orange Box

04.01.2009
17:29
[1]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

Orange Box

Witam mam pytanie: Czy opłaca się kupować "The Orange Box" na Xbox-a 360 skoro nie będzie się grało przez neta. To znaczy czy fajny jest "Single Player"?

04.01.2009
17:32
[2]

DJ Pinata [ Subterranean ]

Fajny, fajny, tylko Team Fortress sobie zmarnujesz, a to szkoda.

04.01.2009
17:33
[3]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

Aha kurcze szkoda bo w niego chciałem sobie pograć. A przez neta to tylko jak się kupi jakiś abonament?

04.01.2009
17:34
smile
[4]

CHESTER80 [ Uroboros ]

Opłaca się i to bardzo, masz trzy super gry Half-Life 2 (podstawka i dwa dodatki, z czego drugi rewelacyjny). No i jeszcze bardzo ciekawy Portal. A to wszystkie w cenie jednej gry (a w zasadzie jeszcze taniej).

04.01.2009
17:35
[5]

EG2006_43107114 [ Senator ]

Musisz mieć wykupiony abo na Xbox Live! Dużo to nie kosztuje, z tego co słyszałem to ok. 130zł / rok.

04.01.2009
17:37
[6]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

a gdzie go można kupić??

[edit] a lepiej się gra na kompie czy na Xboxie w orange boxa?

04.01.2009
17:44
smile
[7]

-=Esiu=- [ Everybody lies ]

no wiesz, w te gry lepiej sie operuje myszką + klawiaturą (w/g mnie)


Na allegro sprzedawane są steam keye za lekko ponad 20 zł...

04.01.2009
17:46
[8]

_MaZZeo [ Senator ]

Orange Box na konsole ma lepszą grafikę.

04.01.2009
17:47
[9]

EG2006_43107114 [ Senator ]

Sam tydzień temu kupiłem klucz do Steama na OB za 25zł :P Opłaca się jak cholera, tym bardziej że wersja pudełkowa (której zresztą nigdzie nie ma) kosztuje oficjalnie 140zł).
EDIT: Mazzeo---> Cytat jednej z recenzji którymi się kierowałem przy kupnie:
"With The Orange Box out on both the PC and the Xbox 360, it's worth noting that there are a handful of differences between them, but it's hard to go wrong with either version. For starters, the PC version is $10 cheaper and, provided that you have modern hardware, it also looks better than the Xbox 360 version. The 360 version doesn't run as smoothly, though its frame rate is hardly a problem, either. Furthermore, the textures used throughout Half-Life 2 simply don't look as good in 2007 as they did in 2004. Consequently, viewing them on a large HDTV doesn't really do them any favors, though the 360 version utilizes high dynamic range lighting that gives you more realistic-looking effects than Half-Life 2 had on the PC at its time of release."
Innych nie chce mi się szukać.

04.01.2009
17:50
[10]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

Wiecie co chyba wezme Orange Boxa na PC a kiedyś na Xboxa Halo 3 albo inną fajną gre. Nara dzięki za pomoc.

04.01.2009
17:52
smile
[11]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Też mam pytanie: czy do Orange Box trzeba dysku twardego i żeby grać trzeba coś rejestrować (jak w wersji PC) przez neta ?

04.01.2009
18:16
[12]

CHESTER80 [ Uroboros ]

Plusem edycji konsolowych jest brak tego cholerstwa co się nazywa Steam. Dysk chyba nie jest potrzebny (do singla na pewno). Ale warto ją zainstalować bo wtedy loadingi są dużo krótsze.

04.01.2009
22:54
smile
[13]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Uff, w takim razie kupię jak będę miał kasę

05.01.2009
20:27
[14]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

Witam chciałbym się spytać który z tych tytułów wybrać?(zaznaczem,że nie będe grał przez neta)

-Mirrors Edge
-Battlefield:Bad Company
-Medal of Honor:Airborne
-Halo 3
-Lost Planet:Extrome Conditions albo Colonies(Jaka jest różnica?)

To narazie wszystko jak coś będe jeszcze pytał.

PS:Jaka z tych gier pasuje na zapoznanie się z padem do strzelanek?

05.01.2009
20:42
[15]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

up

05.01.2009
20:43
smile
[16]

rzaba89nae [ WTF!? ]

Lost Planet bym wybrał, różnica taka, że Colonies ma coś tam dodatkowo, jest nowszym wydaniem.

Drugie pytanie nie ma racji bytu więc nie odpowiem :) (najlepiej zacznij od czegoś z autocelowaniem)

edit: Mirror`s Edge ma podobno skopany system celowania, a Battlefield i Halo 3 to gry nastawione raczej na multi, MoH:A ma skrypty, które są wnerwiające, więc sam wybrałbym LP

05.01.2009
20:49
[17]

CHESTER80 [ Uroboros ]

PS:Jaka z tych gier pasuje na zapoznanie się z padem do strzelanek?

Moim zdaniem Halo 3 na niższych poziomach. Wybrałem sobie tą grę właśnie na zapoznanie się z padem. I to był idealny wybór.

09.01.2009
13:16
[18]

Pit17 [ Mr.Pyro ]

Jaka gra jest najtańsza na Xboxa 360?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.