GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

SONY Continuous Play

03.01.2009
11:06
[1]

volvo [ Konsul ]

SONY Continuous Play

Sprawa wygląda tak: miesiąc temu zepsuła mi się PS3 60 GB kupiona 1,5 roku temu w UK gdzie obecnie mieszkam. Konsoli nie da się włączyc i mam do czynienia z objawami znanymi jako YLOD (Yellow Light of Death), które po prostu oznacza jakieś uszkodzenie hardware'u. Podejrzewam że jest to awaria zasilacza, ale nie chce wymieniac w ciemno. Gwarancja skończyła mi się jakieś pół roku temu.

Nie dzwoniłem jeszcze do Customer Support SONY, ale wczoraj na ich stronce znalazłem ciekawe info o usłudze nazwanej Continuous Play.

Z tego co wyczytałem na ich stronce za 5 funtów miesięcznie moge wykupic sobie taką opcję, że w wypadku awarii konsoli nie z mojej winy w ciągu 2 dni (albo troche więcej) dostane odnawianą konsolę w miejsce uszkodzonej. Brzmi ciekawie i gdybym wiedział o tej usłudze wcześniej już dawno bym ją wykupił ....

Moje pytania: czy myślicie że uda się zrobic coś takiego, ze zapisze się do tego programu z moją zepsutą konsolą i powiedzmy dopiero za jakieś 2 tygodnie zgłosze awarię? Wiadomo, że będzie to wyglądało bardzo podejrzanie. Czy mogą odmówic mi wymiany sprzętu ponieważ konsola zepsuła się zaraz po wykupieniu usługi? No i wreszcie - czy jak zapisuje się do takiej usługi to czy zjawia się ktoś kto sprawdza stan mojej konsoli (czy działa czy nie) i dopiero wtedy ta usługa działa??? Było by to w miare logiczne ale nie sądze że coś takiego istnieje ....



Dzięki za odpowiedzi.


SONY Continuous Play - volvo
© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.