GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Opony :D ;p

31.12.2008
13:00
[1]

HiSin [ Pretorianin ]

Opony :D ;p

Mam takie pytanie czym się różnią opony zimowe :D od tych letnich ;p

W takim razie jak się zmienia je na zimie to poco znów na lato?

czy nie można zostawić zimowych w lecie? :p

31.12.2008
13:03
[2]

doctore16 [ Ignacjusz ]

Opony dzielimy na letnie i zimowe, oznaczane często M+S czyli błotno-śniegowe (z ang.: mud & snow). Różnią się one między sobą budową bieżnika i miękkością mieszanki gumowej.

mozna zostawic zimowe w lecie i vice versa, ale po kiego grzyba?

31.12.2008
13:04
[3]

gregol [ Junior ]

A czemu w zimowcach chodzi się zimą a w trampkach latem? A nie na odwrót?

31.12.2008
13:04
[4]

hctkko. [ The Prodigy ]

1 - bieżnik w zimowych jest szerszy i głębszy, żeby śnieg i błoto było lepiej odprowadzane
2 - zimowe mają optymalną miękkość w niskich temperaturach = są bardziej przyczepne

31.12.2008
13:05
[5]

HiSin [ Pretorianin ]

Chłopie w Trampkach też chodzi się zimą ;p
polecam Converse nie przemakają i są ciepłe :p

31.12.2008
13:09
[6]

gregol [ Junior ]

HiSin -> No i w letnich da się zimą. Tylko pytanie po co?

31.12.2008
13:09
[7]

Volk [ Legend ]

zimowe latem duzo szybciej sie zuzywaja poniewaz sa wyprodukowane z bardziej miekkiej mieszanki i maja wiekszy opor toczenia co ma wplyw na zwiekszone zyzycie paliwa i gorsze osiagi

31.12.2008
13:10
[8]

Antemos [ Pretorianin ]

Letnie zaś, zimą, stają się twarde jak kamień, co skutkuje zmniejszoną przyczepnością, a co za tym idzie, każdy wie.

31.12.2008
13:12
[9]

gandalf2007 [ Konsul ]

ja do swojego terenowego kupiłem całosezonówki. Wydałem co prawda 4000zł za wszystkie 4 ale teraz nie muszę zmieniać.

31.12.2008
13:13
[10]

mikmac [ Senator ]

masz zdecydowany zakaz uzywania opon zimowych w zimie.
Uwazam, ze selekcja naturalna jest zbyt wolna i nalezy ja wspomagac uswiadamianiem co poniektorych osobnikow...

gandalf -->
gratuluje. Tzw calosezonowki maja mieszanke o twardosci opon zimowych (aby nie tracily przyczepnosci) oraz bieznik pomiedzy zimowym a letnim. Za waski na zime (tworzy sie aquaplanning) za szeroki na lato (mniejsza powierzchnia styku, mniejsza przyczepnosc). Ale to wszystko pikus przy tym, ze owa mieszanka gumy w temperaturach letnich zuzywa sie w tempie iscie ekspresowym i przy dzisiejszych predkosciach i mocach aut mozna jes spokojnie zjechac w jeden sezon.
Gratuluje wydania 4K ;)

31.12.2008
19:30
[11]

lagol [ Centurion ]

[9] fail

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.