Mateck [ Senator ]
ArmA: Armed Assault [część 44]
• Armed Assault •
Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.
• FAQ:
• Wymagania:
• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:
- zapowiedź [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- recenzja [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3739
- recenzja Queen's Gambit [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4547
- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
• Serwer Ventrilo
Do komunikacji głosowej używamy programu o nazwie Ventrilo ( )
Hostname: v30.darkstarllc.com
Port: 4156
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)
Status serwera:
• Prywatny serwer Crazy Hussars
Hostname: GameServers.net - Crazy Hussars
IP: 82.192.78.75
Port: 2302
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)
Status serwera:
Serdecznie zapraszamy nowych graczy :)
• Addony zainstalowane na naszym serwerze
--------------
A.C.E. Mod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A.C.E. Mod - ftp://dl2.6thsense.eu/arma/ace/ACE-ArmA_Mod_v1.00full.exe
Dodatkowe mapy zainstalowane na serwerze -
A.C.E Mod należy uruchomić przez skrót z parametrem -mod=@ACE;@Maps bez dodatkowych addonów i modów.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• ArmA video:
Wild & Free -
Mateck's M1A1 - final teaser -
"Red Storm Rising" - Battle of Alfeld -
ArmA - Vodka! -
• Uaktualnienia:
(Należy instalować w podanej kolejności)
Patch 1.05 -
Patch 1.08 -
Patch 1.14 -
• Newsy:
- ruszyła oficjalna strona ArmA 2 -
- ukazał się nowy trailer ArmA 2 -
- beta patch 1.15 do ArmA wydany -
- A.C.E. Mod wydany!
• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o pojedynku OFP2 vs ArmA2
- o staruśkim, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8482751
T_bone [ Master Sergeant ]
Na serwerze są już dwie odmiany afgan patrol z Urban Patrol Scriptem, zostawiłem jednak kilka jednostek tak jak były bo miały fajne pozycje. Pierwsza wersja "night" jest dla jednostek armii-sił specjalnych i dzieje się w nocy ze wsparciem AH-6 (łatwo zginąć od ognia z ziemi więc nie należy szaleć) oraz Stryker MGS (działo 105 mm ma coś koło 8 pocisków więc trzeba oszczędzać;p). Druga wersja jest dla marines oraz force recon i dzieje się za dnia bez wsparcia ciężkich pojazdów naziemnych ale ze wsparciem Cobry (wykastrowana ma podczepione 4 Hellfire i parę niekierowanych), dodałem stanowiska DszKa aby śmigłowiec nie miał za łatwo.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Blah! A Tygrysa Królewskiego jak nie było tak nie ma w logu :<
Mateck [ Senator ]
Tiger --> Nowe loga robię jak mi się za bardzo nudzi ;).
Mateck [ Senator ]
Przypominam listę plików, których nie powinno być w folderze @ACE\Addons i w żadnym innym folderze Addons. To tak w razie gdyby ktoś przeoczył ją w poprzednim wątku.
ion_rte.pbo
map_eu.pbo
map_eu.pbo.map.bisign
map_services.pbo
map_services.pbo.map.bisign
six_missions_bc_ace.pbo
six_sys_bc.pbo
six_sys_core.pbo
six_sys_menu.pbo
six_sys_spect.pbo
Są to pliki wymagane przez Battle Center, którego nie używamy z powodu pewnych problemów.
eJay [ Gladiator ]
Pogzebałem trochę w misji i nie znalazłem żadnych wyzwalaczy (dziwne). Przejrzałem też mission.sqm i nie ma żadnych warunków ani nic co by mogło dac nadzieję na pomyślne zakończene misji. Jutro podeslę z rana wersję do obszerniejszych oględzin:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Możesz Mateck napisać co nie tak wczoraj zrobiłem z tym UPS ? Żebym wiedział jak to poprawiać ;p
Mateck [ Senator ]
Jednak moja teoria o znikających znacznikach startu misji i twierdzy talibów wzięła w łeb, bo nie są one wykorzystywane przez UPS.
Co do tego co wczoraj było nie tak z UPS... Został on wywołany poprawnie i z pewnością działał, jednak jego konfiguracja mogła sprawić, że było za mało akcji ;). Zastrzeżenia:
1. znaczniki pokrywały zbyt duży obszar, w 1/2 pustynia
2. wszędzie została użyta opcja "random" co w połączeniu ze zbyt dużymi znacznikami mogło sprawić, że AI zrespawnowało się w dużej odległości od głównego celu misji
Moja rada do tej misji jest taka, żeby zmniejszyć zasięg znaczników do miejsc gdzie talibowie w rzeczywistości mogliby się zasadzić (na pewno nie na otwartym polu), w razie potrzeby podzielić znaczniki na kilka mniejszych. Następnie usunąć parametr "random" ponieważ wszystkie jednostki i tak mają już ustawiony promień rozmieszczenia.
Teraz słów kilka o ukrywaniu znaczników. Metoda z transparentnym kolorem jest dobra. Najważniejsze, że spełnia swoje zadanie. Trudno jest jednak edytować taką misję. W poniższym linku przesyłam zmodyfikowaną wersję USMC, w której znaczniki ukrywane są przez skrypt hidemarkers.sqf. Skrypt ten wywoływany jest przez komendy w pliku init.sqf.
W zmodyfikowanej wersji zmniejszyłem też nieco znaczniki. Nie usunąłem jednak opcji "random". Tę najlepiej usunąć za pomocą notatnika i opcji ctrl+F ;).
Mateck [ Senator ]
Inny motyw z upewnieniem się, że znaczniki zostaną ukryte przez UPS nawet po kilku JIP.
Wrzuć Bone do misji poniższą wersję UPS.sqf.
Zmień kolory markerów na nieprzezroczyste (możesz skorzystać z wersji którą podałem w powyższym poście tylko usuń pliki init.sqf i hidemarkers.sqf), pozmieniaj co tam masz jeszcze zmienić w misji i wrzuć ją dzisiaj na serwer do testów.
T_bone [ Master Sergeant ]
Jak pamiętasz eJay modyfikował wczoraj tą misję i jeszcze musi nanieść objective.
T_bone [ Master Sergeant ]
Dla Karaca, błyski z luf w nocy ;p Jest więc jak ma być.
Mateck [ Senator ]
No to w takim razie niech eJay umieści UPS.sqf, który podałem i zamieni kolor markerów na nieprzezroczyste ;).
eJay [ Gladiator ]
Mam chwilowe problemy z kompem, wiec zassajcie to -
Dokończcie edycje. Wszystkie zachcianki Bone'a odnośnie pojazdów spełnione i klas spełnione. Dodałem wyzwalacze zakończenia misji (oby działały:)). Do poprawki UPS i pewne błędy. Aha i wykasowałem ten głupi szlaban:> Sprawdzcie czy mapa działa.
Karac [ Hammer Head ]
Fakt, też już mam ten ogień:) W opcjach miałem postefekty wyłączone.
Dekert [ Generaďż˝ ]
Sorrki Panowie ale straciłem serce do grania w dniu dzisiejszym po serii tzw. " epic fail ". Szczególne sorki w stronę Bona..... A wyzwania drogi Bone jak najbardziej lecz to tylko Arma ot .....
eJay [ Gladiator ]
Szkoda Dekert bo największego faila załapaliśmy przy twierdzy Abdulów, kiedy oberwaliśmy z ZSU:) A Cobra dostała bęcki:>
Nasz komandir dzisiaj ---->
T_bone [ Master Sergeant ]
Dekert---> ;P Mniejsza o wyzwania, śmierć od drzewa zniechęci każdego ;) Jak zauważyłeś na pewno stosowaliśmy dziś powolne metody działania rodem z Full Spectrum Warrior...
O ile bywały momenty tzw. "nudy" to mam nadzieję że przeczytam tu zaraz o tym co się działo po pojedynku ze snajperem jak przekraczaliśmy dolinę :>:>
Początki --->
T_bone [ Master Sergeant ]
Tiger, dowodził assault teamem i radził sobie świetnie.
eJay [ Gladiator ]
Ratujemy kogo się da, a za chwile nastąpił wspomniany fail:>
T_bone [ Master Sergeant ]
Zagadka z cyklu "Znajdź snajpera", cud że nikt nie zginął zgadując :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Bardzo krótki epizod z Cobrą, tyle.
Było świetnie, dzięki że nie jęczeliście na moje wydumane rozkazy i spokojne momenty :)
Karac [ Hammer Head ]
Szkoda, szkoda Dekert, że nas opuściłeś. Później była bardzo emocjonująca gra z "grande finale" na pustyni gdzie wróg nas dosłownie zalał ze wszystkich stron i w końcu wyciął nas w pień. Ale kilkunastu zabraliśmy ze sobą;)
eJay [ Gladiator ]
Nowa fotka z Transformers 2:) Podoba mi się:>
Co do misji pod ACE. Właśnie zaczynam robić jedną. To będzie "coś" nowego:D Oby się spodobało:>
T_bone [ Master Sergeant ]
Fotka LOL :D
Mateck---> Kluczowym usprawnieniem dla misji Afgan jest zapamiętywanie wyboru sprzętu po śmierci, jakieś rady co i jak trzeba wprowadzić ?
Dziś mnie nie będzie, może wrócę po 22 ale wątpie, macie szanse porządnie pograć w L4D ;)
Mateck [ Senator ]
Na szybko, to proponuję sprawdzić poniższą metodę.
1. Do pliku init.sqf dodaj: playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;
2. W edytorze misji wstaw wyzwalacz ustawiony na "Powtarzalny".
W polu "Warunek" wstaw: (count playerweapons != count (weapons player)) or (count playerammo != count (magazines player))
W polu "Przy aktywacji": playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;
3. Wstaw drugi wyzwalacz ustawiony na "Powtarzalny".
W polu "Warunek" wstaw: alive player
W polu "Przy aktywacji": removeAllWeapons player; ‹player addmagazine _x› forEach playerammo; ‹player addweapon _x› forEach playerweapons;
W ten sposób po każdej zmianie liczby magazynków albo broni w ekwipunku (nie ważne czy jesteśmy przy skrzynkach w bazie czy przy trupie Abdula) powinna się zapisać nowa zawartość, która następnie zostanie wczytana po respawnie.
Jeżeli chcesz aby ekwipunek zapisywał się tylko w konkretnym miejscu, np. przy skrzynkach w bazie, w polu "Warunek" wyzwalacza z punktu drugiego wpisz: (player distance nazwa_skrzynki < 5) and ((count playerweapons != count (weapons player)) or (count playerammo != count (magazines player)))
Sprawdź czy działa, ale nie powinno być problemu, bo takie coś jest w Evo ;).
EDIT.
W punkcie 2 zamiast znaków ‹ i › powinny być klamerki ;).
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Jako że wczoraj było kilka ciekawych akcji naszła mnie moja super twórczość. Prawie wszystko, co w niej jest, zdarzyło się wczoraj :>
eJay [ Gladiator ]
Bla bla bla ---> Genialne i realistyczne zarazem :D
T_bone [ Master Sergeant ]
Tiger---> ROTFL, dałeś czadu.
Mateck---> Gdzie wkleić w init.sqf, mają być jakieś klamerki i inne pierdoły czy tak dobrze:
playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;
if (local Server) then
‹
null = [] execVM "hidemarkers.sqf";
›;
null = [] execVM "hidemarkers.sqf";
Punkt 2 wchodzi bezbłędnie tylko jak go wkleję tak jak go podałeś, po zamianie ! na ) już nie. EDIT a może chodziło ci o [...] albo ...
Punkt 3 nie wchodzi w ogóle, niepoprawne blablabla.
Mateck [ Senator ]
Do init.sqf możesz wkleić na początku.
Punkt 2 wchodzi bezbłędnie tylko jak go wkleję tak jak go podałeś, po zamianie ! na ) już nie.
Oczywiście chodziło mi o punkt 3 a nie 2 :P. Sorki ;).
i ma być zamienione na nawiasy klamrowe.
T_bone [ Master Sergeant ]
Wciąż brak sukcesów w punkcie 3, może wersja w notatniku ? ;p
Mateck [ Senator ]
GG
Swoją drogą co ma GOL przeciwko nawiasom klamrowym? :P
T_bone [ Master Sergeant ]
Zapewne jest to symbol nazistowski ;p
Karac [ Hammer Head ]
Tiger
Bomba:)
Bone
Zachęcony Twoimi ochami i achami, kupiłem "Czerwony Sztorm" T.C. Jakoś nie miałem okazji przeczytać wcześniej:)
I zamówiełem też dziś "Inside Delta Force". Za 3 tygodnie powinna dojść:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac---> Wczujesz się w klimat nadchodzącego moda Projekt 85 :>
eJay [ Gladiator ]
Na serwerze leży już nowa misja:)
co7 - Pielęgniarki z nocnej zmiany
Naszym zadaniem jest eskorta afgańskiej, lokalnej gwiazdy porno do jego prywatnego helikoptera. Wszystko byłoby cacy, gdyby nie to, że gwiazdora chcą podziwiać zarówno marines oraz mieszkańcy wioski. Trzeba im rozdac po autografie i po kłopocie. Niestety w wiosce czyha trochę niespodzianek np. IEDy, patrole, posterunki itd.:) Ogolnie misja jest zapewne niedorobiona i niedotestowana. Slot porno-stara musi być obsadzony:) Calosc zrobiona w 2 h wiec jak cos nie dziala to sie to poprawi pozniej:P
adamb6 [ Konsul ]
Zamawiam w takim razie slot gwiazdora ;D
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay---> Był taki odcinek The Unit :D
eJay [ Gladiator ]
The Unit nie oglądałem, więc nie wzorowałem się na tym:) Po prostu wpadło mi do głowy to, że nigdy nie gralismy ccopa w stylu Vip-Escort.
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay---> Załatwi sobie 6 odcinek 3 sezonu, spodoba ci się :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Wchodzę na Venta ;p
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Mała prowokacja - chrzanić L4D, TF2 i tak jest lepsze, huahua! :>
T_bone [ Master Sergeant ]
Na armaholic wyszły 3 misje pod ACE&Avgani, będzie co grać.
T_bone [ Master Sergeant ]
Fragment "The Pentagon Wars" :D
Mateck [ Senator ]
Laser guided bomb miażdży :D
eJay [ Gladiator ]
Paveway never missed :D
Ogolnie szukam tego filmu i szukam. Jak znadję to dam znać:>
Buby [ Senator ]
Panowie, jako, że mnie nie było ostatnio na vencie..
Życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku ;-) Oby ceny za serwery taniały, kule łatwiej trafiały i aby rok 2009 przyniósł nam jeden, ale cholernie dobry mod :-)
A sobię życzę, bym częściej się tu pojawiał :P
Pozdrawiam wszystkich :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Buby---> Wzajemnie :)
Szczęśliwego nowego panowie ;p
Volt ma namiary na "Pentagon Wars" więc jak ktoś chce to do niego albo do mnie.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Ja, ja, happy new year bastards :> Wszystkiego, co tam chcecie.
Mateck [ Senator ]
Aye!
... i aby w tym nadchodzącym roku wydana została ArmA 2, która spełni wszystkie nasze oczekiwania i będzie najlepszym symulatorem pola walki w historii :).
T_bone [ Master Sergeant ]
Lol patrzcie co znalazłem przy tworzeniu misji :D Jest nawet opcja "bunnyhop", ma niezłe animacje i super dzwonek ;)
eJay [ Gladiator ]
Aye! Ja życze wszystkim aby ArmA II spełniła nasze oczekiwania, aby P'85 zerwał czerep wszystkim niedowiarkom, aby wasze plany biznesowe zakonczyly sie sukcesem i przede wszystkim abysmy obudzili sie w miare wczesnie i rozpoczynali skladke na venta:)
Zaraz uploaduje moja misje z poprawkami. Dzialaja juz wyzwalacze (przynajmniej na localu:>), dodalem jeden Humvee.
adamb6 [ Konsul ]
A ja życzę wszystkiem pełnej wersji ACE, wydania nie-beta ArmA 2 i aby OF2 był grywalny D:.
Mateck [ Senator ]
Witam wszystkich w nowym roku.
Jest w miarę wcześnie, więc co z tym ventem eJay? :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Wrzucamy money na twoje konto Mateck i jest ;p
Lista na Venta:
- T_bone
-
-
-
-
Wrzucam na serwer 5 nowych misji :>
Tygrys205 [ Tank Commander ]
W tym roku też mogę się dorzucić.
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
-
-
-
Mateck [ Senator ]
Pytanie czy zakładamy oddzielny serwer czy składamy się razem z BF-owcami ;). No i wolałbym, żeby ktoś inny sprawował pieczę nad ventem :>. Nie chcę być odpowiedzialny za wszystko, no i nie mam konta Pay Pal ;). Trzeba też wybrać providera, ale na razie dopisujmy się do listy.
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
-
-
Karac [ Hammer Head ]
Czołem panowie! Jako, że chyba na stałe zagoszczę na Armie (i nie tylko), i ja się dorzucę:)
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
-
T_bone [ Master Sergeant ]
Jestem za oddzielnym, nie będziemy się obawiać że wpuszczenie kogoś nowego czy wysoka frekwencja naruszy równowagę w przyrodzie, do tego może będą mniejsze pingi. Nie ma raczej problemu żebym był adminem. Tego PayPal to nie posiadam ;p
eJay [ Gladiator ]
Nie rozumiem, czemu nie chcemy połączyć się z BF2. To nic nie zaszkodzi, bo osoby, ktore zaplaca zostana do serwera przyp[isane, wiec slotow nie zabraknie. Poczekajcie, az moj stan wroci do rownowagi po upojnej nocy:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Pełnia władzy to jest to ;p Gdzieś tam widzę oczyma wyobraźni kanały Red i Blue gdzie każda strona ma 5 graczy i spore oddziały AI pod sobą i nie wiedzą co knuje strona przeciwna ;>
Tygrys205 [ Tank Commander ]
eJay - jeśli będzie nas czasami za dużo na ArmA (co akurat może się zdarzyć), to zaburzymy równowagę w umysłach BFowców i znowu rozpoczną swoją Świętą Krucjatę ku wolności kanału BFa ;p
eJay [ Gladiator ]
Dlatego proponuje wynajac serwer na 20 slotow. Wyjdzie nas to nawet taniej. Im mniej slotow tym wiekszy koszt jednego slota.
T_bone [ Master Sergeant ]
A o jakich kwotach mowa ;p
Mateck [ Senator ]
Tiger --> Nie przeinaczaj faktów. BF-owcy nigdy nie sprawiali większych problemów ;).
Co do tego co mówi Bone, czyli tworzymy sobie kilka kanałów do ArmA, a nawet do L4D, to ja jestem za :).
Żeby lista nie zaginęła trzeba ją co jakiś czas przypominać :>.
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
-
eJay [ Gladiator ]
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
-
Ale najpierw postarajmy sie pogadac z BFcami.
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
Odłączacie się?
No jaaaaka szkoda :)
Szczęśliwego :P
btw, wiecie, że admin kanału może stworzyć podkanały? więc jaki problem z "władzą"?
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Mateck - tylko koloryzuje ;p
Mateck [ Senator ]
btw, wiecie, że admin kanału może stworzyć podkanały?
W takim razie jestem za obgadaniem sprawy z BF-owcami ;).
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
Kurde.... Nieeee. nie mówiłem tego :(
fuck :(
eJay [ Gladiator ]
Tygrys weź nie koloryzuj. Połączenie z BF2 nie będzie sprawiać ządnych problemow, a w kilku momentach ulatwi nam zycie. Ja np. mam zamiar popykac od czasu d czasu w BF2 vanilla.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mi wszystko jedno aczkolwiek jeśli przyjdzie dobra świeża krew z okazji premiery ArmA 2 to kto wie jak to będzie. Zapraszając 10 nowych na kanał Venta miałbym wrażenie że nadużywamy gościnności.
P.S Wiem, jestem optymistą, nikt nie będzie grał w ArmA 2 poza nami ;p
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
To co było teraz przedstawiało następująco. Każdy człek, który płacił dawał kasę za 2 sloty. 1 dla siebie+ 1 bonus. jeżeli zapłaci was 10, to będziecie mieli 10 slotów dla "nowych", gwoli oddania swego slotu. Tak jest teraz. Czy przestrzegane?
Mateck [ Senator ]
Matts --> Ta zasada miała obowiązywać tylko w przypadku zapełnienia się po brzegi serwera. Albo coś w tym stylu. W każdym bądź razie skoro serwer jest w godzinach szczytu w połowie pusty. to po co się o to burzyć :>.
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
Ta zasada jest zasadą. Obowiązuje ciągle. W razie zapełnienia serwera ludzie bezslotowi byliby automatycznie usuwani :)
Ale jak to napisałeś, nie rozgrzebujmy.
Wszystko zależy od podejścia. Są ludzie, którym nie podoba się takie "naginanie", a są tacy, którzy naginają i walczą, by tak było :)
Farben-> moje prawo. Mam pełnoprawny slot od tsunamiego. Jakbym płacił :)
Mutant z Krainy OZ [ Farben ]
Matts ty nie płaciłeś za venta a się wpieprzasz :P
Slotów mamy teraz od cholery, jak rozdają innym to niech rozdają, jak będzie full, to się wykopie tych którzy nie płacili i po kłopocie. A nigdy nawet pod fulla nie podeszło, więc nie wiem o co chodzi.
T_bone [ Master Sergeant ]
Niech ktoś zarzuci cennikiem bo sądząc po żywiołowości dyskusji mowa tu o kwotach z paroma zerami :D
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
miedzy 13-20zł chyba :)
mogę za to kupić sobie 10 prince polo!!
2000 gr :)
eJay [ Gladiator ]
Ceny są śmiesznie niskie po prostu. Jeszcze lepiej, że teraz jest zniżka na Ventrilo w wysokosci 42%:D
Mutant z Krainy OZ [ Farben ]
~40 zł a 50 osób? Tyle to sam mogę zapłacić, żeby tylko nikt nie płakał.
T_bone [ Master Sergeant ]
Za tyle mógłbym mieć Volta na własność :D
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
-
Co do spółki nie spółki to myślę że powinniśmy założyć że zostaje jak jest.
Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]
Bone-> to kwota zeszłoroczna :P
ile taki volt?
Mateck [ Senator ]
Z tego co ja widzę, to na stronce podanej przez eJaya za 50 slotów na 12 miechów musielibyśmy zapłacić około 384 PLN. Czyli na łepka powinno być jakieś 10-15 PLN.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę ;).
Wszystko zależy od podejścia. Są ludzie, którym nie podoba się takie "naginanie", a są tacy, którzy naginają i walczą, by tak było :)
Chodzi o to, żeby tak naginać aby nie przegiąć :).
Buby [ Senator ]
Zbiórka na co i ile trzeba dołożyć?
Bo nie wiem, czy mogę się wpisać. : d
eJay [ Gladiator ]
Chodzi o to, żeby tak naginać aby nie przegiąć :).
Filozof, ale w ciul prawdy jest w tym. High five!
adamb6 [ Konsul ]
Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
- Volt
Za 40zł się nie dam!
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Jednak Wasze marzenia o ACE + P85 pójdą się... :) W wątku P85 napisali, że "most likely" nie będzie kompatybilny z ACEm. I o ile sami nie będą mieć czegoś na poziomie ACE, to IMO jedyne co zostanie warte zwrócenia uwagi będą modele i MOŻE wyspa. A same modele są, za przeproszeniem, gówno warte bez wielu rzeczy, które wprowadził ACE (chociażby system ran).
T_bone [ Master Sergeant ]
Tiger proszę cię, skończ pie*** bo nic nie widziałeś więc przestań złośliwie krytykować :D Po pierwsze nikt nie mówił o ACE+P85 tylko o ACE i P85 a to ogromna różnica, wybieramy na serwie jedno z dwóch w zależności od weny.
P85 posiada system walki nie mniej ciekawy niż ACE i o samą rozgrywkę w tym modzie nie trzeba się martwić tyle powiem.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
To, że nic nie widziałem nic nie znaczy. I tak wiem, że aż oh-so-awesome to i tak nie będzie :>
eJay [ Gladiator ]
Tiger STFU! P85 opiera się częściowo na ECS, więc źle nie jest i nie będzie.
Przede wszystkim ACE to mod zmieniajacy gameplay. Z kolei P85 to taki "ficzer mod", w ktorym znajdziemy 110 nowych modeli zolnierzy, broni i pojazdow. To naprawde duza liczba.
adamb6 [ Konsul ]
Skoro wszyscy już są, to może zamiast chrzanić o wyższości kotła nad garnkiem, zagramy cuś?
T_bone [ Master Sergeant ]
Tygrys---> To co wiesz a czego nie wiesz nie ma znaczenia, twoje jeżdżenie po dobrowolnej, darmowej pracy sporego grona ludzi jak po dupie nosorożca jest co najmniej niesmaczne. Najzabawniejsze jest to że sam będziesz potem pomykał wypasionym T-80BW co zalatuje motherfucking hipokryzją.
Więc proszę cię, odrobina dystansu ;p
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Najzabawniejsze jest to że sam będziesz potem pomykał wypasionym T-80BW
Sure, jak nie będzie wyboru to tak. Poza tym na całe szczęście część pojazdów robili ludzie od RHSu, dlatego też nie będą zalatywać kimś innym :>
Mateck [ Senator ]
Między innymi to co napisał eJay, P85 opiera się na ECS-sie, TrueRangeAI i innych True modach (przynajmniej wersja, którą miałem okazję testować) i gameplay jest o niebo lepszy od tego z podstawowej ArmA i nawet jeżeli nie dorówna on temu z ACE, to pozostaje jeszcze masa nowych pojazdów i klimat zimnej wojny.
Restart serwera z innym modfolderem trwa góra 5 minut także nas problem kompatybilności tych dwóch modów nie powinien martwić.
Przypomnienie. Tematem dnia jest przedłużenie umowy na serwer komunikacji głosowej.
Lista osób składających się na serwer Ventrilo:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
- Volt
T_bone [ Master Sergeant ]
Misja eJaya, eskortujemy gwiazdę porno przez Afganistan.
T_bone [ Master Sergeant ]
W obawie przed IEDami musieliśmy jeździć bocznymi drogami.
T_bone [ Master Sergeant ]
Ostrzał ZU+przebieganie przez drogę za zasłoną dymną=zawał serca.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck opatruje rannego.
Tyle na dziś, dzięki za grę :)
qLa [ MPO Medic ]
Co do Venta:
na chwile obecna jest 20 osob chetnych, pewnie dojdzie jeszcze pare osob z ekipy CoD'a.
Obecnie jest to 139.13 / 20 = 20,60
Lista jest jeszcze otwarta do niedzieli.
Wybierzcie jakas jedna odpowiedzialna osobe, ktora dostanie admina.
Nr konta podam w niedziele.
Zainteresowani niech zagladaja do watku marud...
Pozdrawiam
Karac [ Hammer Head ]
Bone
Co mnie straszyłeś, że save'y w CMSF nie będą działały z patchem 1.11?:) Właśnie wyczytałem, że save'y zrobione między misjami w kampani będą działały.
Dziś ściągnę łatkę i spróbuję.
Jeśli będziesz niedługo chciał poprawić sobie humor, to może zorganizujemy jakąś małą potyczkę?:)
P.S. Dziś będę około 20.30.
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac---> ;P No mogłem się pomylić. Mam nadzieję że teraz gra nie będzie mi się wieszać przy loadingu większych bitew kampanii ale marne nadzieje. Potyczkę możemy stoczyć kiedy tylko chcesz, może znajdę nawet jakieś scenariusze bo quick battle to różne cuda generuje.
Mateck [ Senator ]
Z cyklu "Mały mission maker"...
Pytanie: Jak ustawić ludzi\obiekty w budynkach?
Odpowiedź:
W przypadku AI rozwiązanie jest proste - należy dodać punkt nawigacyjny dla AI przyczepiony do budynku i we właściwościach punktu nawigacyjnego wybrać z listy "Pozycja w domu" odpowiednią pozycję. Po uruchomieniu misji AI postara się dotrzeć do tej pozycji. Jest tylko jeden warunek - budynek musi być dobrze skonfigurowany. Innymi słowy metoda ta rzadko działa na budynkach zrobionych przez community, natomiast niemal zawsze na budynkach z podstawowej ArmA.
Alternatywną metodą ustawiania AI na i w budynkach jest komenda "setPos". Jest to również jedyna metoda dla ustawiania przedmiotów martwych na różnych wysokościach. Sprowadza się ona do tego, że w polu init jednostki\obiektu wstawiamy następujący kod:
this setPos [(getPos this select 0), (getPos this select 1), wysokość];
W miejsce "wysokość" należy wstawić odpowiednią wysokość (1 = 1m).
T_bone [ Master Sergeant ]
Ciekawe czy w ArmA 2 doczekamy się płynności animacji bliższej rzeczywistości ;P 2 "ładne" filmiki z czego pierwszy ma świetny podkład hyhy ;)
Zresztą co tam płynność, jak w ArmA 2 będą trzymać broń na więcej niż jeden sposób to będzie cud ;)
Mateck [ Senator ]
Byłoby super gdyby dali więcej niż jedną animację przeładowywania broni, a najlepiej gdyby jednostki SF nie różniły się tylko wyglądem i ewentualnie możliwością chowania ciał, a np. szybkością przeładowywania broni (tactical reload ;)) i ogólnie poruszali się bardziej profesjonalnie niż inne jednostki. Albo inaczej, żeby cywile nie poruszali się jak SF :D...
Ech, marzenia ściętej głowy ;).
BTW. Dzisiaj już na bank będzie można zagrać w It's Hot in Avgani, choć nie wiem czy zdążę dodać brakujące komunikaty i briefing. W razie czego będę tłumaczył ;). Obawiam się tylko, że serwer może nie podołać tej wersji :P.
T_bone [ Master Sergeant ]
Ja wrzuciłem poprawione Patriot Games z wrogami na safe i respawnem działającym jak trzeba.
Mateck---> Fajnie by było gdyby np. klikając P postać wyciągała pistolet odrzucając karabin na lewą rękę a nie plecy, tak jak na 1 filmiku :>
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Comic is up! IMO gorszy niż ostatni, ale miał być to jest :>
T_bone [ Master Sergeant ]
Nic na siłę Tiger :D
To nie adminowskie zdolności uciszyły AI dowódcę a samobójstwo i zajęcie na nowo slota dowódcy ;)
Mateck [ Senator ]
Tiger przyznaj się, to Ty robisz komiksy dla GOL-a? :D
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Bone - musiałem to zmienić, żeby było śmieszniejsze.
Mateck - oczywiście, że ja ich nie robię. Moje są lepsze :D
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck--> Szkoda że w paczce naszych wysp na serwer jest Schmalfelden a nie wyciągnięta z moda FDF wyspa. Gdyby władować tam samą wyspę to ludzie nie musieliby ciągnąć całego FDF ;p
Mateck [ Senator ]
Spoko, jak by co to mogę uaktualnić paczkę.
T_bone [ Master Sergeant ]
Kolejna edycja misji "Hot in Avgani" zapowiadała się wyśmienicie ale bug spowodował że musieliśmy ją przerwać.
eJay [ Gladiator ]
Miałem średnią wenę, ale wysmażyłem 2 komiksy:) Sorry za piękną "kreskę" ale była 2 w nocy i yłem po obejrzeniu "Godfellas", czyli w pełnej euforii:)
Tygrys205 [ Tank Commander ]
eJay - sehr gut!
Mateck [ Senator ]
Dobra wiadomość. Jest już rozwiązanie problemu niedziałającego systemu medycznego w niektórych misjach (dla ciekawskich chodzi o użycie komendy onPlayerConected). Także teoretycznie w misji ACE - It's Hot in Avgani system leczenia powinien już działać.
Ponadto jest już nowa wersja ACE Domination, w której rozwiązano ten problem ;).
eJay --> :D
OFman [ Legionista ]
Cześć, świetne screeny :)
Muszę się w końcu uwolnić od CWRa i zacząć robić coś nowego bo pomysłów nie brakuje. Napewno czas na zmianę klimatów. Może macie jakieś propozycje na czym jeszcze fajnie by było się postrzelać?
Pozdrawiam.
qLa [ MPO Medic ]
Czy ktos z Was jest mi sklonny podpowiedziec co musze miec, zeby pograc na XRServer (Warfare)?
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Tak się składa, że sam próbowałem grać w Warfare na tym serwerze, ale na czystej ArmA nie wpuszcza na serwer. Możliwe, że potrzebne są jakieś addony, ale pewien nie jestem, a już na pewno nie wiem, jakie to addony.
qLa [ MPO Medic ]
No tak, addony sa i jest ich calkiem sporo, wiec serwer oleje.
Ktos poleci jakis serwer, na ktory nie trzeba ssac 2gb addonow? Bo chcialem troche gre ogarnac...
T_bone [ Master Sergeant ]
OFman---> Miło że wpadłeś :)
Gdzie fajnie byłoby postrzelać ? Z pewnością na czasie byłaby dolina Korangal:
Z innej beczki Osetia Południowa i przykładowo tereny Cchinwali:
Lub któreś inne:
qLa---> Na publikach to do gry można się raczej zrazić ;p Wiele osób które tu grają nie miały żadnego wcześniejszego doświadczenia z ArmA więc ogarniać można i u nas.
eJay [ Gladiator ]
Mnie dzisiaj raczej nie będzie.
T_bone [ Master Sergeant ]
Na początku było Avgani i poprawnie działająca misja Matecka.
T_bone [ Master Sergeant ]
Tym Humvee Karac i Tiger, jak dobrze pamiętam, przejechali przez zmasowany ogień wrogich AK i ZU,
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay bierze zamach ;) 4 przyłożenia w jednym meczu.
T_bone [ Master Sergeant ]
Domination także było bardzo przyjemne, ostrzał BMP robił "klimacik" ;p
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac i SMAW, nie martw się Karac, początki zawsze są trudne ;)
Karac [ Hammer Head ]
Bone, jak będziesz chciał to możemy dziś jeszcze potestować CM'a:) Na razie takie bitwy jak wczoraj, a z czasem coś poważniejszego.
T_bone [ Master Sergeant ]
Pytanie tylko kiedy ;P Przed 16 jestem względnie dyspozycyjny, potem to kwestia pewnych manipulacji :>
Wczorajsza horda Humvee ;) --->
qLa [ MPO Medic ]
Wiec mamy tak - 139,13 na 21 osob co daje 20zl. Wiec moze ustalmy sume 21zl gdyby byly jakies dodatkowe oplaty za przelew itp.
Konto do przelewu:
36 1050 1328 1000 0023 0151 0810
Prosze rowniez po przelaniu kasy wyslac maila na [email protected] potwierdzajacego przelanie.
Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)
qLa [ MPO Medic ]
W tytule przelewu dajcie:
Ksywka - Vent
Karac [ Hammer Head ]
Bone,
Może być przed 16, np. o 15. Stoczymy ze 2-3 krótkie potyczki i akurat do 16 się wyrobimy.
T_bone [ Master Sergeant ]
14:30 ? ;P
Karac [ Hammer Head ]
Sure, może być:)
qLa [ MPO Medic ]
W obecnym ukladzie przy 21 osobach skladajacych mamy po 2 sloty na kazdego + 8 wolnych slotow.
Prosilbym w miare przestrzegac tego i nie sprowadzac calego gimnazjum/liceum/zakladu pracy :D
Mateck [ Senator ]
Prosilbym w miare przestrzegac tego i nie sprowadzac calego gimnazjum/liceum/zakladu pracy.
Spoko. Nigdy tego nie robiliśmy i robić nie będziemy ;).
qLa [ MPO Medic ]
Ja tylko dmucham na zimne :)
qLa [ MPO Medic ]
Tak mysle, ze za te 139$ bylby dobry melanz
eJay [ Gladiator ]
Dobrze, że ukończyłeś stomatologię bo w razie czego straciłbyś parę zębów za ten melanż:D
qLa [ MPO Medic ]
:D
T_bone [ Master Sergeant ]
Fenomenalny After Action Report z DCS: Black Shark:
Karac [ Hammer Head ]
Rzeczywiście fajna sprawa:) W multi ta gra byłaby pewnie kapitalna. Podejrzewam jednak, że trzeba by poświęcić ogrom czasu aby choć w małym stopniu opanować ten symulator.
Kiedyś miałem ambitny plan grać dużo w Lock On. Na planie się skończyło. Symulatory lotu chyba zawsze najbardziej lubiłem ale są właśnie najbardziej czasochłonne i wymagające.
eJay [ Gladiator ]
Dzisiaj już mnie napewno nie będzie:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Lock On nie był taki trudny ze względu na to że nie miał klikanego kokpitu i wszystkie funkcje zmieszczono na klawiaturze. Owszem funkcji tych i tak nie było mało ale biorąc pod uwagę że np. MiG-29, F-15C są zdolny jedynie do prowadzenia walki powietrznej, było ich mniej niż więcej.
To czego nie lubiłem w Lock On to liniowe kampanie i cisza w eterze ;p Gra zapewne rozwijała skrzydła podobnie jak Ił-2 w multi ale o tym nie dane mi było się przekonać.
Karac [ Hammer Head ]
Obejrzałem sobie film z wprowadzenia do tego BS's. Nie powiem, robi wrażenie. Najbardziej podobał mi się tryb arcade ala konsole;) Nawet o czymś takim pomyśleli żeby zachęcić ludzi;)
T_bone [ Master Sergeant ]
Mi się podoba filmik jak koleś przez 10 minut odpala wszystkie systemy pokładowe maszyny :D A jeszcze lepsza jest jedna z prezentacji SimHQ gdzie w jednym momencie koleś wysyła skrzydłowego aby zebrał dane po czym stwierdza "Niestety nie opanowałem jeszcze obsługi systemu odpowiedzialnego za odbiór informacji" :D
Mateck [ Senator ]
Zrobiłem mały test. Przygotowałem misję Its'hot in Avgani, która nie wykorzystuje UPS-a (tylko cywile chodzą na UPS-sie, ale ich wyłączyłem) i jednostki przeciwnika nadal lagują gdy się na nie patrzy z dystansu. Innymi słowy, wydaje mi się, że UPS nie jest winny tego typu lagów.
Karac [ Hammer Head ]
A gdzie na SimHQ są te filmiki? Nie mogę ich znaleźć na stronie...
T_bone [ Master Sergeant ]
Jeden z nich :)
eJay [ Gladiator ]
Panowie, obowiązkowo zobaczcie film "Traitor" -
Karac [ Hammer Head ]
Bone, pewnie wiedziałeś, że po BS maja się brać za A-10 i AH-64:)
Obawiam się jednak, że będą je traktować jako oddzielne symulatory a nie dodatki i cena znów będzie dość zaporowa.
Mateck [ Senator ]
Pogrzebałem w ustawieniach serwera i AI już tak bardzo nie laguje kiedy patrzy się na nich z dużej odległości. Nadal są lekkie przeskoki ale o wiele mniejsze niż wcześniej.
Nowe ustawienia mogą jednak wpłynąć negatywnie na wydajność serwera podczas rozbudowanych misji (nowe lagi). Zużycie CPU serwera wzrosło dość znacznie, ale przynajmniej w przypadku It's Hot in Avgani wydajność jest jeszcze dobra. Po prostu trzeba te nowe ustawienia przetestować ;).
T_bone [ Master Sergeant ]
Scenka z filmu "Eagle Eye", od razu chce się zagrać w ArmA :>
eJay [ Gladiator ]
Eagle Eye ma jeden wielki ból - zrzyna z każdej klasyki kina akcji i s-f:) Ale oglada sie to miło:>
PaZur76 [ Gladiator ]
O lol, to że się krzywo spojrzałem wcale nie oznacza, że mi się nie podobało :-).
qLa [ MPO Medic ]
Panowie, czekam na przelewy:)
Mateck [ Senator ]
qLa --> Jutro przeleję kasę na 99% ;)
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay miał jakieś namiary podać ;p
Mateck [ Senator ]
Jeżeli będzie coś dzisiaj grane to poproszę o cynk na GG ;).
qLa [ MPO Medic ]
Wiec mamy tak - 139,13 na 21 osob co daje 20zl. Wiec moze ustalmy sume 21zl gdyby byly jakies dodatkowe oplaty za przelew itp.
Konto do przelewu:
36 1050 1328 1000 0023 0151 0810
Prosze rowniez po przelaniu kasy wyslac maila na [email protected] potwierdzajacego przelanie.
Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)
Moje dane personalne ma eJay, wiec pytajcie go.
eJay [ Gladiator ]
Dane poszły do Matecka i Bone'a, sry za zwłoke, ale dzisiaj miałem hard day na wydziale:>
Przyjechał niemiecki profesor na specjalne wykłady i gadał z iście teksańskim akcentem, przez co ciężko go było zrozumieć.
eJay [ Gladiator ]
Mateck, srrory za prywate, ale masz kogoś w Koninie z rodziny kto zajmuje się sprzedażą filmów na DVD?:)
Mateck [ Senator ]
Dziwne pytanie ;). Nie, nie mam.
eJay [ Gladiator ]
Kupiłem na Allegro Zakładnika na DVD i sprzedawca miał w danych personalnych takie samo nazwisko jak ty i był z Konina :D No cóż Konin to nie wieś, a duże miasto.
Mateck [ Senator ]
Hehe, może jakiś daleki kuzyn :).
eJay [ Gladiator ]
Spanel ty kłamco, miał byc edytor 3 D...i go nie będzie :( Równie "ciekawie" rozwiązano problem z chowaniem się w trawie - AI może Cię usłyszeć i strzelić przez przewrócone drzewo (sic!). Jest pare fajnych rzeczy, ale główny ficzer który mnie jarał został praktycznie nienaruszony.
Mateck [ Senator ]
AI może Cię usłyszeć i strzelić przez przewrócone drzewo (sic!).
Aha, czyli tak samo jak w ArmA 1? :D
eJay [ Gladiator ]
Nie. Wcześniej AI Cię nie słyszało, tylko widziało. Teraz Cię usłyszy i zobaczy:D
sweep [ Konsul ]
Qrcze, ale bym sobie z Wami pograł multi.
T_bone [ Master Sergeant ]
ROTFL czyli w ArmA 1 to był "ficzer" :D:D
Karac [ Hammer Head ]
Czy mogę znać imię i nazwisko szanownego Pana qLi?:) Chciałbym dziś przelew zrobić.
Reavek [ Tukan ]
Karac - wpisz np. Kulewicz. To nie ma większego znaczenia.
T_bone [ Master Sergeant ]
Ja bym Ci Karac podał ale jak nie masz GG to tak jak byś nie miał telefonu hyhy.
sweep [ Konsul ]
Co mam zrobić, żeby móc z Wami zagrać?
Jeżeli chodzi o zrzutę na serw to mogę się dołożyć oczywiście.
Karac [ Hammer Head ]
Przelew za venta zrobiony. Pozdrawiam!
Mateck [ Senator ]
sweep --> Co zrobić, żeby z nami zagrać? Zakręcić się trochę w wątku, żebyśmy mogli cię lepiej poznać. Przykładowo możesz napisać czemu interesujesz się Armą i od jak dawna, albo czy interesuje cię gra zespołowa, etc. Jak zdobędziesz w jakiś sposób naszą sympatię, to zapewne damy Ci hasło do Ventrilo i wtedy będziesz mógł z nami zagrać :).
T_bone [ Master Sergeant ]
Inną metodą gwarantującą szybkie wkręcenie się w nasze rozgrywki jest znalezienie wszystkich żołnierzy na załączonym obrazku ;D
eJay [ Gladiator ]
Wywiad z kłamcą:)
Po francusku, ale zawsze coś.
Mateck [ Senator ]
Dla zainteresowanych...
Zrobiłem mały update naszych tanków. W nowej wersji naprawiłem (przynajmniej tak mi się wydaje) problem z nie wczytywaniem się tekstur po wczytaniu zapisanego stanu gry w grze dla pojedynczego gracza.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Jak to mówią keep up the good work ;)
Wyszła nowa seria screenów z VBS2 i jest nawet australijski Abrams, powiedziałbym że porównując z twoją robotą Mateck można by je pomylić ;D
Więcej:
eJay [ Gladiator ]
"A widzisz Staszek, tu kiedys były te słynne tureckie dywany. A teraz można tu Ipoda kupić!"
qLa [ MPO Medic ]
Czy istnieje jakis dodatek do Army, ktory przenosi nas w realia IIWŚ i jest on uzywany na jakims serwerze?
eJay [ Gladiator ]
Jest, ale żal o nim pisac. Jest kiepski, ale mamy nadzieję, że będzie lepszy:)
Mateck [ Senator ]
Mogłeś po prostu napisać, że nie ma :).
eJay [ Gladiator ]
Obiecana niskobudżetówka T2:)
qLa [ MPO Medic ]
1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch
7. Areczki
8. RaV
9. Dzidek
10. Ptolemeusz
11. T_bone
12. Tiger
13. Mateck
14. Karac
15. eJay
16. Volt
17. Kowciu
18. Kosmit
19. piokos
20. Dekert
21. GoorkA
qLa [ MPO Medic ]
T_Bone, Tiger, Dekert - prosilbym o wplacenie kaski do niedzieli.
Reavek [ Tukan ]
qLa nawet jak dziś zrobią przelew to kasę dopiero na poniedziałek otrzymasz, w weekendy przelewy nie śmigają.
T_bone [ Master Sergeant ]
Kasę wysłałem, tu kończy się moja rola ;p
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Dopiero teraz wróciłem i dopiero w poniedziałek mogę wpłacić kasę na serwer. Inaczej się nie da.
qLa [ MPO Medic ]
Primo - jakis Down Wam bajzel robi:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8588901&N=1
Secundo:
1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch
7. RaV
8. Mateck
9. Karac
10. eJay
11. Volt
12. piokos
13. Dekert
14. GoorkA
15. Ptolemeusz
16. Kowciu
17. Areczki
18. Dzidek
19. T_bone
20. Tiger
21. Kosmit
T_bone [ Master Sergeant ]
Na screenie tego nie widać ale w okół Volta latało od cholery pocisków ;p
T_bone [ Master Sergeant ]
Czyszczenie bazy, ominęliśmy mały szczegół... Oficera czyli cel misji.
Dekert [ Generaďż˝ ]
qLa---> Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)
qLa [ MPO Medic ]
Dekert
Pros ludzi, ktorzy jeszcze nie wplacili, a nie mnie
T_bone [ Master Sergeant ]
Hahaha :D Recenzja M1 Matecka :D
eJay [ Gladiator ]
Complicated Readme
Żal:D
T_bone [ Master Sergeant ]
Jak widać co człowiek to opinia, pamiętam jak Wozu stwierdził że zawartość .rar jest chaotyczna bo nie ma kluczowych rzeczy w formacie @M1Abrams :D
Ta inicjatywa Armaholic może się im jeszcze odbić czkawką, szczególnie kiedy ocenią bronie RobertaHammera wyżej od broni Vilasa ;)
Mateck [ Senator ]
Takiego czegoś się nie spodziewałem :D.
Jednego zarzutu nie rozumiem:
Security all the models are binarized the config is not.
Jak nie jest jak jest ;).
T_bone [ Master Sergeant ]
Cytat z pewnej obszernej książki, mowa o Arystotelesie "Wkrótce potem, w roku 322/321, zmarł na jakąś chorobę".
Filozofowie to są jedna zimne dranie :D
Dekert [ Generaďż˝ ]
Właśnie do oglądałem "Traitor", po stwierdzeniach eJay bałem się trochę o zakończenie, ale nie rozczarowuje, no przynajmniej mnie :). Polecam bez dwóch zdań, kolejny film który przeszedł bez echa a szkoda :(.
eJay [ Gladiator ]
Dekert, bynajmniej nie chodziło mi o samo zakończenie, które łącze w sobie antyhollywódzkość z pełnym kompromisem:) ale o rozwój historii Samira.
Dekert [ Generaďż˝ ]
To prawda, ten element ze spoilera mógłby (?) być poprowadzony może bardziej finezyjnie ale i tak historia Samira robi wrażenie.
OFman [ Legionista ]
Ok, dwa dni roboty za mną, przedstawiam pierwsze (nieoficjalne) screeny z ProjectX :)
OFman [ Legionista ]
Narazie biednie to wygląda, wiem. Za parę dni dojdzie sieć dróg i kolejne teksturki terenu.
eJay [ Gladiator ]
I tak wygląda lepiej niż 3/4 konwertów z OFP:) Już mi się podoba klimat.
T_bone [ Master Sergeant ]
OFman---> Teren robi wrażenie autentycznego i z pewnością wygląda inaczej niż obszary które obecnie mamy w ArmA. Tekstura mimo iż początkowa nadaje bardzo fajny mroczny klimacik kraju zbrukanego wojną.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Cholera, nie wiedzieć czemu, ale ten krajobraz kojarzy mi się z Wietnamem :D Ale tak czy siak wygląda póki co świetnie.
T_bone [ Master Sergeant ]
No ja też nie wiem czemu ci się kojarzą z Wietnamem :D
Mi przypominają tereny Słowacji a konkretnie te gdzie kręcono film "Za linią wroga" gdzie robiły za Bałkany ;p
OFman [ Legionista ]
A mi nie wiedzieć czemu przypomina krajobraz Czarnorusi, tylko nie taki ładny :) Ogólnie dużo gór porośniętych lasami, zimno, brudno, mokro, biednie itd
qLa [ MPO Medic ]
Ok co do kaski to mysle, ze do srody mozna spokojnie wplacac, bo mam urwanie glowy do tego czasu na uczelni, wiec i tak watpie, ze znajde czas na oplacenie tego wczesniej.
Prosilbym wszystkich zeby do srody wplacili.
T_bone [ Master Sergeant ]
Och dzięki Bogu, jesteśmy uratowani :D
qLa [ MPO Medic ]
Lol
Mateck [ Senator ]
A mnie ta nowa mapka OFmana przypomina Assault on Mestia :>.
Zapowiada się świetnie, bo przede wszystkim są to krajobrazy, których w ArmA ze święcą szukać :).
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay próbuje zniszczyć T-90, ostatecznie się to nie udało ;p
Szkoda że Karaca nie było, no ale wiemy że "Żelazny Orzeł 3:Asy" leciał w TV więc wybaczamy.
Xarexon [ Konsul ]
[279]
nie za duże te m14?
T_bone [ Master Sergeant ]
To M-21.
Xarexon [ Konsul ]
aaa to przepraszam ;]
Mateck [ Senator ]
Pochwalę się w końcu modelem, który skleiłem jakiś tydzień temu dla mojego kuzyna. T-34/85 w skali 1-72 to pierwszy model, który skleiłem od dobrych kilku lat i wydaje mi się, że całkiem fajnie wyszło :>.
eJay [ Gladiator ]
Ja chcę piątaka:D
Piękny model, przyjemna dla oka zieleń.
Karac [ Hammer Head ]
Jak zobaczyłem w programie TV, że leci Iron Eagle 3 to nie mogłem sobie darować:) Zapomniałem jaka genialna to jest komedia:)
Dziś już się raczej pojawię, tak około 20.30.
T_bone [ Master Sergeant ]
Jeśli moje obliczenia są poprawne zjawię się około 20:40, chyba że czynnik losowy sprawi że się spóźnię ;p
qLa [ MPO Medic ]
Czy Pan Piondło to ktos od Was? Bo nie raczyl ksywy wpisac.
Tiger - gadka byla o 21 zl, a ty przelewasz 20zl w sumie nie ma roznicy, ale do kazdego jakos dotarlo tylko ty miales problem ze zrozumieniem....
eJay [ Gladiator ]
Tajger zje....ś!
qLa [ MPO Medic ]
1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch
7. RaV
8. Mateck
9. Karac
10. eJay
11. Volt
12. piokos
13. Dekert
14. GoorkA
15. Ptolemeusz
16. Kowciu
17. Areczki
18. Kosmit
19. Tiger
20. T_Bone
21. Dzidek
T_Bone
Kiedy przelejesz?
Dekert [ Generaďż˝ ]
Co qLa zaokrągliłeś w dół ...... a propos [289]
Mateck [ Senator ]
Bone -->
qLa [ MPO Medic ]
Dekert
Jezeli kazdy placi 21zl + 3 osoby placa po 25zl, ja pisze z 3 razy i tutaj i w watku BF'a, ze skladamy sie po 21zl, to skladamy sie po 21zl - w dupie mam sama zlotowke, ale skoro tak zrobila jedna osoba to rownie dobrze mogl tak zrobic kazdy...
Pozatym na piwka mi przez to braknie :D
Mateck
Wlasnie wczoraj ogladalem ten odcinek :D A poszlo o zaklad na 50$ :D
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Kuźwa, w pośpiechu zapomniałem o tej cholernej złotówce. Na początku była mowa tylko o 20zł, a że później mówiono o 21zł to po drodze w pośpiechu zapomniałem.
qLa [ MPO Medic ]
Spoko, jakos przezyjemy
eJay [ Gladiator ]
Będę koło 21:30, może później.
T_bone [ Master Sergeant ]
qla---> Jako że nie lubię się powtarzać odsyłam do posta 243, przelew poszedł z ajencji to może trochę dłużej potrwać.
T_bone [ Master Sergeant ]
Dekert leży, Mateck się załamał... "Don't die, not here ! Not Now ! Fuck...".
eJay [ Gladiator ]
Mateck, podesłałem Ci na maila moje misje SP na maila. Dokładnie przepisz stare klasy użyte w scenariuszach i zastąp nowymi:) Nie powinno być tego dużo, bo w zasadzie powielałem conieco pojazdów.
Karac [ Hammer Head ]
eJay
Na stronie battlefrontu pojawiło się demo najnowszej wersji CM Shock Force'a - v.1.11. Sprawdź jak Ci chodzi a najlepiej to sobie kup od razu tutaj:
10 zł za tę gre to jest śmieszna cena. Niedługo może im się nakład skończyć. Nawet jak nie bedziesz grał od razu to warto wg mnie mieć tę grę.
eJay [ Gladiator ]
Tu nie chodzi o to, że żałuje kasy:) Bo nawet jeśli gra by mi się spodobała to dałbym stówę. Ale najpierw sprawdze demo, a potem postaram się doszukać w kalendarzu czasu na rozgrywkę:)
adamb6 [ Konsul ]
Polska wersja ssie, zdaje się ,że do teraz nie wyszedł do niej patch i trzeba użyć mniej legalnych sposobów...
Karac [ Hammer Head ]
adamb6
To tylko częściowo prawda. Owszem, trzeba czekać aż polskie wersje patchy wyda Cenega. Na razie chyba 1.11 jeszcze nie wydali. 1.10 już jest od jakiegoś czasu.
Natomiast jak kupisz dodatek Marines, to możesz ściągać łatki z zachodu i będa działały. Podczas instalacji dodatku trzeba tylko zmienić nazwę jednego katalogu. To wszystko:)
Ja nie mam żadnych problemów.
T_bone [ Master Sergeant ]
Pomijając że ja nie mogę grać kampanii bo mam błędy "Out of memory" a kod multiplayer jest jednym z najgorszych jakie widziałem to nie ma żadnych problemów :)
Karac [ Hammer Head ]
Ciii, nie zniechęcaj eJay'a:) A tam wiem, że oni na pewno ten multi poprawią i w końcu będziemy toczyć wielkie boje;)
A ten drugi problem to pewnie wina Twojej super duper Visty:p
eJay [ Gladiator ]
Jak Boniasty ma out of memory to ja będę mieć "out of mana":D Jak w 1.11 nie poprawili wydajności to naarzie będę omijać ten tytuł szerokim łukiem. A narazie wracam zajęć na uczelni, czyli bazy danych ośrodków turystycznych w Polsce:>
T_bone [ Master Sergeant ]
Ja tam liczę że uda nam się rozegrać ten jeden scenariusz co nie robił przerw na kawę ;p
Ostatni pacz mnie zwyczajnie załamał, nie wyeliminował najważniejszych błędów, wręcz pojawiły się nowe ;p
Mateck [ Senator ]
Zapraszam do nowej części, tej prawdziwej :> - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8604302&N=1