GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ArmA: Armed Assault [część 44]

28.12.2008
18:11
[1]

Mateck [ Senator ]

ArmA: Armed Assault [część 44]

• Armed Assault •

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

• FAQ:

• Wymagania:

• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:

- zapowiedź [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- recenzja [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3739
- recenzja Queen's Gambit [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4547

- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094

• Serwer Ventrilo
Do komunikacji głosowej używamy programu o nazwie Ventrilo ( )

Hostname: v30.darkstarllc.com
Port: 4156
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)

Status serwera:

• Prywatny serwer Crazy Hussars

Hostname: GameServers.net - Crazy Hussars
IP: 82.192.78.75
Port: 2302
Hasło: Po hasło proszę się zgłosić do kogoś ze stałych bywalców wątku (po ówczesnym zapoznaniu się na forum)

Status serwera:

Serdecznie zapraszamy nowych graczy :)

• Addony zainstalowane na naszym serwerze

--------------
A.C.E. Mod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A.C.E. Mod - ftp://dl2.6thsense.eu/arma/ace/ACE-ArmA_Mod_v1.00full.exe
Dodatkowe mapy zainstalowane na serwerze -

A.C.E Mod należy uruchomić przez skrót z parametrem -mod=@ACE;@Maps bez dodatkowych addonów i modów.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

• ArmA video:
Wild & Free -
Mateck's M1A1 - final teaser -
"Red Storm Rising" - Battle of Alfeld -
ArmA - Vodka! -

• Uaktualnienia:
(Należy instalować w podanej kolejności)
Patch 1.05 -
Patch 1.08 -
Patch 1.14 -

• Newsy:
- ruszyła oficjalna strona ArmA 2 -
- ukazał się nowy trailer ArmA 2 -
- beta patch 1.15 do ArmA wydany -
- A.C.E. Mod wydany!

• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o pojedynku OFP2 vs ArmA2
- o staruśkim, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów


Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8482751


ArmA: Armed Assault [część 44] - Mateck
28.12.2008
18:43
[2]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na serwerze są już dwie odmiany afgan patrol z Urban Patrol Scriptem, zostawiłem jednak kilka jednostek tak jak były bo miały fajne pozycje. Pierwsza wersja "night" jest dla jednostek armii-sił specjalnych i dzieje się w nocy ze wsparciem AH-6 (łatwo zginąć od ognia z ziemi więc nie należy szaleć) oraz Stryker MGS (działo 105 mm ma coś koło 8 pocisków więc trzeba oszczędzać;p). Druga wersja jest dla marines oraz force recon i dzieje się za dnia bez wsparcia ciężkich pojazdów naziemnych ale ze wsparciem Cobry (wykastrowana ma podczepione 4 Hellfire i parę niekierowanych), dodałem stanowiska DszKa aby śmigłowiec nie miał za łatwo.

28.12.2008
18:46
smile
[3]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Blah! A Tygrysa Królewskiego jak nie było tak nie ma w logu :<

28.12.2008
19:00
smile
[4]

Mateck [ Senator ]

Tiger --> Nowe loga robię jak mi się za bardzo nudzi ;).

28.12.2008
23:00
[5]

Mateck [ Senator ]

Przypominam listę plików, których nie powinno być w folderze @ACE\Addons i w żadnym innym folderze Addons. To tak w razie gdyby ktoś przeoczył ją w poprzednim wątku.

ion_rte.pbo
map_eu.pbo
map_eu.pbo.map.bisign
map_services.pbo
map_services.pbo.map.bisign
six_missions_bc_ace.pbo
six_sys_bc.pbo
six_sys_core.pbo
six_sys_menu.pbo
six_sys_spect.pbo


Są to pliki wymagane przez Battle Center, którego nie używamy z powodu pewnych problemów.

28.12.2008
23:47
[6]

eJay [ Gladiator ]

Pogzebałem trochę w misji i nie znalazłem żadnych wyzwalaczy (dziwne). Przejrzałem też mission.sqm i nie ma żadnych warunków ani nic co by mogło dac nadzieję na pomyślne zakończene misji. Jutro podeslę z rana wersję do obszerniejszych oględzin:)

28.12.2008
23:53
[7]

T_bone [ Master Sergeant ]

Raz ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
28.12.2008
23:53
[8]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dwa ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
28.12.2008
23:54
[9]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nie było dziś najlepiej oj nie.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
11:56
[10]

T_bone [ Master Sergeant ]

Możesz Mateck napisać co nie tak wczoraj zrobiłem z tym UPS ? Żebym wiedział jak to poprawiać ;p

29.12.2008
12:51
[11]

Mateck [ Senator ]

Jednak moja teoria o znikających znacznikach startu misji i twierdzy talibów wzięła w łeb, bo nie są one wykorzystywane przez UPS.

Co do tego co wczoraj było nie tak z UPS... Został on wywołany poprawnie i z pewnością działał, jednak jego konfiguracja mogła sprawić, że było za mało akcji ;). Zastrzeżenia:

1. znaczniki pokrywały zbyt duży obszar, w 1/2 pustynia
2. wszędzie została użyta opcja "random" co w połączeniu ze zbyt dużymi znacznikami mogło sprawić, że AI zrespawnowało się w dużej odległości od głównego celu misji

Moja rada do tej misji jest taka, żeby zmniejszyć zasięg znaczników do miejsc gdzie talibowie w rzeczywistości mogliby się zasadzić (na pewno nie na otwartym polu), w razie potrzeby podzielić znaczniki na kilka mniejszych. Następnie usunąć parametr "random" ponieważ wszystkie jednostki i tak mają już ustawiony promień rozmieszczenia.

Teraz słów kilka o ukrywaniu znaczników. Metoda z transparentnym kolorem jest dobra. Najważniejsze, że spełnia swoje zadanie. Trudno jest jednak edytować taką misję. W poniższym linku przesyłam zmodyfikowaną wersję USMC, w której znaczniki ukrywane są przez skrypt hidemarkers.sqf. Skrypt ten wywoływany jest przez komendy w pliku init.sqf.



W zmodyfikowanej wersji zmniejszyłem też nieco znaczniki. Nie usunąłem jednak opcji "random". Tę najlepiej usunąć za pomocą notatnika i opcji ctrl+F ;).

29.12.2008
13:13
[12]

Mateck [ Senator ]

Inny motyw z upewnieniem się, że znaczniki zostaną ukryte przez UPS nawet po kilku JIP.
Wrzuć Bone do misji poniższą wersję UPS.sqf.



Zmień kolory markerów na nieprzezroczyste (możesz skorzystać z wersji którą podałem w powyższym poście tylko usuń pliki init.sqf i hidemarkers.sqf), pozmieniaj co tam masz jeszcze zmienić w misji i wrzuć ją dzisiaj na serwer do testów.

29.12.2008
13:18
[13]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak pamiętasz eJay modyfikował wczoraj tą misję i jeszcze musi nanieść objective.

29.12.2008
13:32
[14]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dla Karaca, błyski z luf w nocy ;p Jest więc jak ma być.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
13:32
[15]

Mateck [ Senator ]

No to w takim razie niech eJay umieści UPS.sqf, który podałem i zamieni kolor markerów na nieprzezroczyste ;).

29.12.2008
13:34
[16]

T_bone [ Master Sergeant ]

Z nowych broni jest lepszy ;)

Mit obalony hyhy.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
13:59
[17]

eJay [ Gladiator ]

Mam chwilowe problemy z kompem, wiec zassajcie to -

Dokończcie edycje. Wszystkie zachcianki Bone'a odnośnie pojazdów spełnione i klas spełnione. Dodałem wyzwalacze zakończenia misji (oby działały:)). Do poprawki UPS i pewne błędy. Aha i wykasowałem ten głupi szlaban:> Sprawdzcie czy mapa działa.

29.12.2008
19:32
smile
[18]

Karac [ Hammer Head ]

Fakt, też już mam ten ogień:) W opcjach miałem postefekty wyłączone.

29.12.2008
19:50
smile
[19]

T_bone [ Master Sergeant ]

USAF też ma TrackIRy :D


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
22:42
smile
[20]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Sorrki Panowie ale straciłem serce do grania w dniu dzisiejszym po serii tzw. " epic fail ". Szczególne sorki w stronę Bona..... A wyzwania drogi Bone jak najbardziej lecz to tylko Arma ot .....

29.12.2008
23:20
smile
[21]

eJay [ Gladiator ]

Szkoda Dekert bo największego faila załapaliśmy przy twierdzy Abdulów, kiedy oberwaliśmy z ZSU:) A Cobra dostała bęcki:>

Nasz komandir dzisiaj ---->


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:20
smile
[22]

eJay [ Gladiator ]

A liitle bit of Mogadishu:)


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:21
[23]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dekert---> ;P Mniejsza o wyzwania, śmierć od drzewa zniechęci każdego ;) Jak zauważyłeś na pewno stosowaliśmy dziś powolne metody działania rodem z Full Spectrum Warrior...

O ile bywały momenty tzw. "nudy" to mam nadzieję że przeczytam tu zaraz o tym co się działo po pojedynku ze snajperem jak przekraczaliśmy dolinę :>:>

Początki --->


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:21
[24]

eJay [ Gladiator ]

Tiger i Volt.


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:22
[25]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger, dowodził assault teamem i radził sobie świetnie.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:22
smile
[26]

eJay [ Gladiator ]

Tajger usadzony zgodnie z normami bezpieczeństwa.


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:23
[27]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja i Gunny Mateck, moja prawa ręka lol :D


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:23
[28]

eJay [ Gladiator ]

Hop!


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:24
smile
[29]

eJay [ Gladiator ]

Pamiętna akcja, czyli kamperiada w wykonaniu brudasa.


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:25
smile
[30]

eJay [ Gladiator ]

I'm gonna finally teach you juggle...


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:25
[31]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mk-19 orało dziś pola.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:25
smile
[32]

eJay [ Gladiator ]

PFE - pure fuc... epic!


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:26
[33]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja i Karac po kolejnym żabim skoku.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:26
smile
[34]

eJay [ Gladiator ]

Ratujemy kogo się da, a za chwile nastąpił wspomniany fail:>


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
29.12.2008
23:27
[35]

T_bone [ Master Sergeant ]

Obie drużyny razem.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:29
[36]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zagadka z cyklu "Znajdź snajpera", cud że nikt nie zginął zgadując :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:29
smile
[37]

T_bone [ Master Sergeant ]

Bardzo krótki epizod z Cobrą, tyle.

Było świetnie, dzięki że nie jęczeliście na moje wydumane rozkazy i spokojne momenty :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
29.12.2008
23:41
smile
[38]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Tiger Team się posuwa


ArmA: Armed Assault [część 44] - Tygrys205
30.12.2008
00:07
smile
[39]

Karac [ Hammer Head ]

Szkoda, szkoda Dekert, że nas opuściłeś. Później była bardzo emocjonująca gra z "grande finale" na pustyni gdzie wróg nas dosłownie zalał ze wszystkich stron i w końcu wyciął nas w pień. Ale kilkunastu zabraliśmy ze sobą;)

30.12.2008
11:29
smile
[40]

eJay [ Gladiator ]

Nowa fotka z Transformers 2:) Podoba mi się:>

Co do misji pod ACE. Właśnie zaczynam robić jedną. To będzie "coś" nowego:D Oby się spodobało:>


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
30.12.2008
12:01
smile
[41]

T_bone [ Master Sergeant ]

Fotka LOL :D

Mateck---> Kluczowym usprawnieniem dla misji Afgan jest zapamiętywanie wyboru sprzętu po śmierci, jakieś rady co i jak trzeba wprowadzić ?

Dziś mnie nie będzie, może wrócę po 22 ale wątpie, macie szanse porządnie pograć w L4D ;)

30.12.2008
13:11
[42]

Mateck [ Senator ]

Na szybko, to proponuję sprawdzić poniższą metodę.

1. Do pliku init.sqf dodaj: playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;

2. W edytorze misji wstaw wyzwalacz ustawiony na "Powtarzalny".
W polu "Warunek" wstaw: (count playerweapons != count (weapons player)) or (count playerammo != count (magazines player))
W polu "Przy aktywacji": playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;

3. Wstaw drugi wyzwalacz ustawiony na "Powtarzalny".
W polu "Warunek" wstaw: alive player
W polu "Przy aktywacji": removeAllWeapons player; ‹player addmagazine _x› forEach playerammo; ‹player addweapon _x› forEach playerweapons;

W ten sposób po każdej zmianie liczby magazynków albo broni w ekwipunku (nie ważne czy jesteśmy przy skrzynkach w bazie czy przy trupie Abdula) powinna się zapisać nowa zawartość, która następnie zostanie wczytana po respawnie.

Jeżeli chcesz aby ekwipunek zapisywał się tylko w konkretnym miejscu, np. przy skrzynkach w bazie, w polu "Warunek" wyzwalacza z punktu drugiego wpisz: (player distance nazwa_skrzynki < 5) and ((count playerweapons != count (weapons player)) or (count playerammo != count (magazines player)))

Sprawdź czy działa, ale nie powinno być problemu, bo takie coś jest w Evo ;).

EDIT.

W punkcie 2 zamiast znaków ‹ i › powinny być klamerki ;).

30.12.2008
13:57
smile
[43]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Jako że wczoraj było kilka ciekawych akcji naszła mnie moja super twórczość. Prawie wszystko, co w niej jest, zdarzyło się wczoraj :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - Tygrys205
30.12.2008
14:00
smile
[44]

eJay [ Gladiator ]

Bla bla bla ---> Genialne i realistyczne zarazem :D

30.12.2008
14:01
[45]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger---> ROTFL, dałeś czadu.

Mateck---> Gdzie wkleić w init.sqf, mają być jakieś klamerki i inne pierdoły czy tak dobrze:

playerweapons = weapons player; playerammo = magazines player;

if (local Server) then

null = [] execVM "hidemarkers.sqf";
›;
null = [] execVM "hidemarkers.sqf";

Punkt 2 wchodzi bezbłędnie tylko jak go wkleję tak jak go podałeś, po zamianie ! na ) już nie. EDIT a może chodziło ci o [...] albo ‹...›
Punkt 3 nie wchodzi w ogóle, niepoprawne blablabla.

30.12.2008
14:16
[46]

Mateck [ Senator ]

Do init.sqf możesz wkleić na początku.

Punkt 2 wchodzi bezbłędnie tylko jak go wkleję tak jak go podałeś, po zamianie ! na ) już nie.
Oczywiście chodziło mi o punkt 3 a nie 2 :P. Sorki ;).

‹ i › ma być zamienione na nawiasy klamrowe.

30.12.2008
14:33
[47]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wciąż brak sukcesów w punkcie 3, może wersja w notatniku ? ;p

30.12.2008
14:36
[48]

Mateck [ Senator ]

GG

Swoją drogą co ma GOL przeciwko nawiasom klamrowym? :P

30.12.2008
14:40
[49]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zapewne jest to symbol nazistowski ;p

30.12.2008
14:54
smile
[50]

Karac [ Hammer Head ]

Tiger
Bomba:)

Bone

Zachęcony Twoimi ochami i achami, kupiłem "Czerwony Sztorm" T.C. Jakoś nie miałem okazji przeczytać wcześniej:)

I zamówiełem też dziś "Inside Delta Force". Za 3 tygodnie powinna dojść:)

30.12.2008
15:12
[51]

T_bone [ Master Sergeant ]

Karac---> Wczujesz się w klimat nadchodzącego moda Projekt 85 :>

30.12.2008
15:33
smile
[52]

eJay [ Gladiator ]

Na serwerze leży już nowa misja:)

co7 - Pielęgniarki z nocnej zmiany

Naszym zadaniem jest eskorta afgańskiej, lokalnej gwiazdy porno do jego prywatnego helikoptera. Wszystko byłoby cacy, gdyby nie to, że gwiazdora chcą podziwiać zarówno marines oraz mieszkańcy wioski. Trzeba im rozdac po autografie i po kłopocie. Niestety w wiosce czyha trochę niespodzianek np. IEDy, patrole, posterunki itd.:) Ogolnie misja jest zapewne niedorobiona i niedotestowana. Slot porno-stara musi być obsadzony:) Calosc zrobiona w 2 h wiec jak cos nie dziala to sie to poprawi pozniej:P

30.12.2008
15:53
[53]

adamb6 [ Konsul ]

Zamawiam w takim razie slot gwiazdora ;D

30.12.2008
15:54
smile
[54]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Był taki odcinek The Unit :D

30.12.2008
15:56
smile
[55]

eJay [ Gladiator ]

The Unit nie oglądałem, więc nie wzorowałem się na tym:) Po prostu wpadło mi do głowy to, że nigdy nie gralismy ccopa w stylu Vip-Escort.

30.12.2008
16:17
[56]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Załatwi sobie 6 odcinek 3 sezonu, spodoba ci się :)

30.12.2008
21:57
[57]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wchodzę na Venta ;p

30.12.2008
23:13
smile
[58]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mała prowokacja - chrzanić L4D, TF2 i tak jest lepsze, huahua! :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - Tygrys205
30.12.2008
23:53
[59]

T_bone [ Master Sergeant ]

Krótka zabawa z misją Armored Fist.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
30.12.2008
23:53
[60]

T_bone [ Master Sergeant ]

W ruchu.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
30.12.2008
23:54
[61]

T_bone [ Master Sergeant ]

Obrona przed wielkim atakiem BMP i T-90 ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
31.12.2008
00:11
[62]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na armaholic wyszły 3 misje pod ACE&Avgani, będzie co grać.

31.12.2008
12:55
smile
[63]

T_bone [ Master Sergeant ]

Fragment "The Pentagon Wars" :D

31.12.2008
13:54
smile
[64]

Mateck [ Senator ]

Laser guided bomb miażdży :D

31.12.2008
14:04
smile
[65]

eJay [ Gladiator ]

Paveway never missed :D

Ogolnie szukam tego filmu i szukam. Jak znadję to dam znać:>

31.12.2008
14:22
smile
[66]

Buby [ Senator ]

Panowie, jako, że mnie nie było ostatnio na vencie..


Życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku ;-) Oby ceny za serwery taniały, kule łatwiej trafiały i aby rok 2009 przyniósł nam jeden, ale cholernie dobry mod :-)


A sobię życzę, bym częściej się tu pojawiał :P

Pozdrawiam wszystkich :)

31.12.2008
14:27
[67]

T_bone [ Master Sergeant ]

Buby---> Wzajemnie :)

Szczęśliwego nowego panowie ;p

Volt ma namiary na "Pentagon Wars" więc jak ktoś chce to do niego albo do mnie.

31.12.2008
14:30
smile
[68]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Ja, ja, happy new year bastards :> Wszystkiego, co tam chcecie.

31.12.2008
14:38
smile
[69]

Mateck [ Senator ]

Aye!

... i aby w tym nadchodzącym roku wydana została ArmA 2, która spełni wszystkie nasze oczekiwania i będzie najlepszym symulatorem pola walki w historii :).

31.12.2008
14:40
[70]

T_bone [ Master Sergeant ]

Lol patrzcie co znalazłem przy tworzeniu misji :D Jest nawet opcja "bunnyhop", ma niezłe animacje i super dzwonek ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
31.12.2008
14:41
smile
[71]

eJay [ Gladiator ]

Aye! Ja życze wszystkim aby ArmA II spełniła nasze oczekiwania, aby P'85 zerwał czerep wszystkim niedowiarkom, aby wasze plany biznesowe zakonczyly sie sukcesem i przede wszystkim abysmy obudzili sie w miare wczesnie i rozpoczynali skladke na venta:)

Zaraz uploaduje moja misje z poprawkami. Dzialaja juz wyzwalacze (przynajmniej na localu:>), dodalem jeden Humvee.

31.12.2008
15:17
[72]

adamb6 [ Konsul ]

A ja życzę wszystkiem pełnej wersji ACE, wydania nie-beta ArmA 2 i aby OF2 był grywalny D:.

01.01.2009
12:37
[73]

Mateck [ Senator ]

Witam wszystkich w nowym roku.

Jest w miarę wcześnie, więc co z tym ventem eJay? :)

01.01.2009
12:58
[74]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wrzucamy money na twoje konto Mateck i jest ;p

Lista na Venta:
- T_bone
-
-
-
-


Wrzucam na serwer 5 nowych misji :>

01.01.2009
13:01
[75]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

W tym roku też mogę się dorzucić.

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
-
-
-

01.01.2009
13:09
[76]

Mateck [ Senator ]

Pytanie czy zakładamy oddzielny serwer czy składamy się razem z BF-owcami ;). No i wolałbym, żeby ktoś inny sprawował pieczę nad ventem :>. Nie chcę być odpowiedzialny za wszystko, no i nie mam konta Pay Pal ;). Trzeba też wybrać providera, ale na razie dopisujmy się do listy.

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
-
-

01.01.2009
13:10
smile
[77]

Karac [ Hammer Head ]

Czołem panowie! Jako, że chyba na stałe zagoszczę na Armie (i nie tylko), i ja się dorzucę:)

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
-

01.01.2009
13:16
[78]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jestem za oddzielnym, nie będziemy się obawiać że wpuszczenie kogoś nowego czy wysoka frekwencja naruszy równowagę w przyrodzie, do tego może będą mniejsze pingi. Nie ma raczej problemu żebym był adminem. Tego PayPal to nie posiadam ;p

01.01.2009
13:24
smile
[79]

eJay [ Gladiator ]

Nie rozumiem, czemu nie chcemy połączyć się z BF2. To nic nie zaszkodzi, bo osoby, ktore zaplaca zostana do serwera przyp[isane, wiec slotow nie zabraknie. Poczekajcie, az moj stan wroci do rownowagi po upojnej nocy:)

01.01.2009
13:27
smile
[80]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pełnia władzy to jest to ;p Gdzieś tam widzę oczyma wyobraźni kanały Red i Blue gdzie każda strona ma 5 graczy i spore oddziały AI pod sobą i nie wiedzą co knuje strona przeciwna ;>

01.01.2009
13:29
smile
[81]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - jeśli będzie nas czasami za dużo na ArmA (co akurat może się zdarzyć), to zaburzymy równowagę w umysłach BFowców i znowu rozpoczną swoją Świętą Krucjatę ku wolności kanału BFa ;p

01.01.2009
13:33
[82]

eJay [ Gladiator ]

Dlatego proponuje wynajac serwer na 20 slotow. Wyjdzie nas to nawet taniej. Im mniej slotow tym wiekszy koszt jednego slota.

01.01.2009
13:36
[83]

T_bone [ Master Sergeant ]

A o jakich kwotach mowa ;p

01.01.2009
13:37
[84]

Mateck [ Senator ]

Tiger --> Nie przeinaczaj faktów. BF-owcy nigdy nie sprawiali większych problemów ;).

Co do tego co mówi Bone, czyli tworzymy sobie kilka kanałów do ArmA, a nawet do L4D, to ja jestem za :).



Żeby lista nie zaginęła trzeba ją co jakiś czas przypominać :>.

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
-

01.01.2009
13:39
[85]

eJay [ Gladiator ]

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
-


Ale najpierw postarajmy sie pogadac z BFcami.

01.01.2009
13:39
smile
[86]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

Odłączacie się?
No jaaaaka szkoda :)

Szczęśliwego :P

btw, wiecie, że admin kanału może stworzyć podkanały? więc jaki problem z "władzą"?

01.01.2009
13:40
smile
[87]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - tylko koloryzuje ;p

01.01.2009
13:50
[88]

Mateck [ Senator ]

btw, wiecie, że admin kanału może stworzyć podkanały?

W takim razie jestem za obgadaniem sprawy z BF-owcami ;).

01.01.2009
13:52
smile
[89]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

Kurde.... Nieeee. nie mówiłem tego :(
fuck :(

01.01.2009
13:56
[90]

eJay [ Gladiator ]

Tygrys weź nie koloryzuj. Połączenie z BF2 nie będzie sprawiać ządnych problemow, a w kilku momentach ulatwi nam zycie. Ja np. mam zamiar popykac od czasu d czasu w BF2 vanilla.

01.01.2009
13:59
[91]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mi wszystko jedno aczkolwiek jeśli przyjdzie dobra świeża krew z okazji premiery ArmA 2 to kto wie jak to będzie. Zapraszając 10 nowych na kanał Venta miałbym wrażenie że nadużywamy gościnności.

P.S Wiem, jestem optymistą, nikt nie będzie grał w ArmA 2 poza nami ;p

01.01.2009
14:02
smile
[92]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

To co było teraz przedstawiało następująco. Każdy człek, który płacił dawał kasę za 2 sloty. 1 dla siebie+ 1 bonus. jeżeli zapłaci was 10, to będziecie mieli 10 slotów dla "nowych", gwoli oddania swego slotu. Tak jest teraz. Czy przestrzegane?

01.01.2009
14:07
[93]

Mateck [ Senator ]

Matts --> Ta zasada miała obowiązywać tylko w przypadku zapełnienia się po brzegi serwera. Albo coś w tym stylu. W każdym bądź razie skoro serwer jest w godzinach szczytu w połowie pusty. to po co się o to burzyć :>.

01.01.2009
14:09
smile
[94]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

Ta zasada jest zasadą. Obowiązuje ciągle. W razie zapełnienia serwera ludzie bezslotowi byliby automatycznie usuwani :)

Ale jak to napisałeś, nie rozgrzebujmy.

Wszystko zależy od podejścia. Są ludzie, którym nie podoba się takie "naginanie", a są tacy, którzy naginają i walczą, by tak było :)

Farben-> moje prawo. Mam pełnoprawny slot od tsunamiego. Jakbym płacił :)

01.01.2009
14:09
[95]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

Matts ty nie płaciłeś za venta a się wpieprzasz :P
Slotów mamy teraz od cholery, jak rozdają innym to niech rozdają, jak będzie full, to się wykopie tych którzy nie płacili i po kłopocie. A nigdy nawet pod fulla nie podeszło, więc nie wiem o co chodzi.

01.01.2009
14:12
smile
[96]

T_bone [ Master Sergeant ]

Niech ktoś zarzuci cennikiem bo sądząc po żywiołowości dyskusji mowa tu o kwotach z paroma zerami :D

01.01.2009
14:13
smile
[97]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

miedzy 13-20zł chyba :)
mogę za to kupić sobie 10 prince polo!!

2000 gr :)

01.01.2009
14:15
[98]

eJay [ Gladiator ]



Ceny są śmiesznie niskie po prostu. Jeszcze lepiej, że teraz jest zniżka na Ventrilo w wysokosci 42%:D

01.01.2009
14:17
smile
[99]

Mutant z Krainy OZ [ Farben ]

~40 zł a 50 osób? Tyle to sam mogę zapłacić, żeby tylko nikt nie płakał.

01.01.2009
14:19
smile
[100]

T_bone [ Master Sergeant ]

Za tyle mógłbym mieć Volta na własność :D

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
-

Co do spółki nie spółki to myślę że powinniśmy założyć że zostaje jak jest.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
14:19
smile
[101]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

Bone-> to kwota zeszłoroczna :P

ile taki volt?

01.01.2009
14:29
[102]

Mateck [ Senator ]

Z tego co ja widzę, to na stronce podanej przez eJaya za 50 slotów na 12 miechów musielibyśmy zapłacić około 384 PLN. Czyli na łepka powinno być jakieś 10-15 PLN.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę ;).



Wszystko zależy od podejścia. Są ludzie, którym nie podoba się takie "naginanie", a są tacy, którzy naginają i walczą, by tak było :)

Chodzi o to, żeby tak naginać aby nie przegiąć :).

01.01.2009
15:15
[103]

Buby [ Senator ]

Zbiórka na co i ile trzeba dołożyć?

Bo nie wiem, czy mogę się wpisać. : d

01.01.2009
15:16
smile
[104]

eJay [ Gladiator ]

Chodzi o to, żeby tak naginać aby nie przegiąć :).

Filozof, ale w ciul prawdy jest w tym. High five!

01.01.2009
15:54
[105]

adamb6 [ Konsul ]

Lista na Venta:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
- Volt

Za 40zł się nie dam!

01.01.2009
19:01
[106]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Jednak Wasze marzenia o ACE + P85 pójdą się... :) W wątku P85 napisali, że "most likely" nie będzie kompatybilny z ACEm. I o ile sami nie będą mieć czegoś na poziomie ACE, to IMO jedyne co zostanie warte zwrócenia uwagi będą modele i MOŻE wyspa. A same modele są, za przeproszeniem, gówno warte bez wielu rzeczy, które wprowadził ACE (chociażby system ran).

01.01.2009
19:07
[107]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger proszę cię, skończ pie*** bo nic nie widziałeś więc przestań złośliwie krytykować :D Po pierwsze nikt nie mówił o ACE+P85 tylko o ACE i P85 a to ogromna różnica, wybieramy na serwie jedno z dwóch w zależności od weny.
P85 posiada system walki nie mniej ciekawy niż ACE i o samą rozgrywkę w tym modzie nie trzeba się martwić tyle powiem.

01.01.2009
19:39
smile
[108]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

To, że nic nie widziałem nic nie znaczy. I tak wiem, że aż oh-so-awesome to i tak nie będzie :>

01.01.2009
19:40
[109]

eJay [ Gladiator ]

Tiger STFU! P85 opiera się częściowo na ECS, więc źle nie jest i nie będzie.

Przede wszystkim ACE to mod zmieniajacy gameplay. Z kolei P85 to taki "ficzer mod", w ktorym znajdziemy 110 nowych modeli zolnierzy, broni i pojazdow. To naprawde duza liczba.

01.01.2009
19:55
[110]

adamb6 [ Konsul ]

Skoro wszyscy już są, to może zamiast chrzanić o wyższości kotła nad garnkiem, zagramy cuś?

01.01.2009
20:00
[111]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tygrys---> To co wiesz a czego nie wiesz nie ma znaczenia, twoje jeżdżenie po dobrowolnej, darmowej pracy sporego grona ludzi jak po dupie nosorożca jest co najmniej niesmaczne. Najzabawniejsze jest to że sam będziesz potem pomykał wypasionym T-80BW co zalatuje motherfucking hipokryzją.
Więc proszę cię, odrobina dystansu ;p

01.01.2009
20:03
smile
[112]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Najzabawniejsze jest to że sam będziesz potem pomykał wypasionym T-80BW

Sure, jak nie będzie wyboru to tak. Poza tym na całe szczęście część pojazdów robili ludzie od RHSu, dlatego też nie będą zalatywać kimś innym :>

01.01.2009
20:13
[113]

Mateck [ Senator ]

Między innymi to co napisał eJay, P85 opiera się na ECS-sie, TrueRangeAI i innych True modach (przynajmniej wersja, którą miałem okazję testować) i gameplay jest o niebo lepszy od tego z podstawowej ArmA i nawet jeżeli nie dorówna on temu z ACE, to pozostaje jeszcze masa nowych pojazdów i klimat zimnej wojny.
Restart serwera z innym modfolderem trwa góra 5 minut także nas problem kompatybilności tych dwóch modów nie powinien martwić.




Przypomnienie. Tematem dnia jest przedłużenie umowy na serwer komunikacji głosowej.

Lista osób składających się na serwer Ventrilo:
- T_bone
- Tiger
- Mateck
- Karac
- eJay
- Volt

01.01.2009
23:08
[114]

T_bone [ Master Sergeant ]

Misja eJaya, eskortujemy gwiazdę porno przez Afganistan.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:09
[115]

T_bone [ Master Sergeant ]

W obawie przed IEDami musieliśmy jeździć bocznymi drogami.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:10
[116]

T_bone [ Master Sergeant ]

Krótki postój.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:11
[117]

T_bone [ Master Sergeant ]

Volt na rowerze.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:12
[118]

T_bone [ Master Sergeant ]

Volt co to za wąsy, zgolić mi to !


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:12
[119]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay odpala Javelina.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:13
[120]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przed "szturmem" na miasto.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:14
[121]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ostrzał ZU+przebieganie przez drogę za zasłoną dymną=zawał serca.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:15
[122]

T_bone [ Master Sergeant ]

Typowa pozowana fotka ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:16
[123]

T_bone [ Master Sergeant ]

M1127 Stryker w akcji.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
01.01.2009
23:17
[124]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck opatruje rannego.

Tyle na dziś, dzięki za grę :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
00:24
smile
[125]

qLa [ MPO Medic ]

Co do Venta:
na chwile obecna jest 20 osob chetnych, pewnie dojdzie jeszcze pare osob z ekipy CoD'a.
Obecnie jest to 139.13 / 20 = 20,60
Lista jest jeszcze otwarta do niedzieli.
Wybierzcie jakas jedna odpowiedzialna osobe, ktora dostanie admina.
Nr konta podam w niedziele.
Zainteresowani niech zagladaja do watku marud...
Pozdrawiam

02.01.2009
10:49
smile
[126]

Karac [ Hammer Head ]

Bone

Co mnie straszyłeś, że save'y w CMSF nie będą działały z patchem 1.11?:) Właśnie wyczytałem, że save'y zrobione między misjami w kampani będą działały.

Dziś ściągnę łatkę i spróbuję.

Jeśli będziesz niedługo chciał poprawić sobie humor, to może zorganizujemy jakąś małą potyczkę?:)

P.S. Dziś będę około 20.30.

02.01.2009
12:24
[127]

T_bone [ Master Sergeant ]

Karac---> ;P No mogłem się pomylić. Mam nadzieję że teraz gra nie będzie mi się wieszać przy loadingu większych bitew kampanii ale marne nadzieje. Potyczkę możemy stoczyć kiedy tylko chcesz, może znajdę nawet jakieś scenariusze bo quick battle to różne cuda generuje.

02.01.2009
12:50
smile
[128]

Mateck [ Senator ]

Z cyklu "Mały mission maker"...

Pytanie: Jak ustawić ludzi\obiekty w budynkach?

Odpowiedź:

W przypadku AI rozwiązanie jest proste - należy dodać punkt nawigacyjny dla AI przyczepiony do budynku i we właściwościach punktu nawigacyjnego wybrać z listy "Pozycja w domu" odpowiednią pozycję. Po uruchomieniu misji AI postara się dotrzeć do tej pozycji. Jest tylko jeden warunek - budynek musi być dobrze skonfigurowany. Innymi słowy metoda ta rzadko działa na budynkach zrobionych przez community, natomiast niemal zawsze na budynkach z podstawowej ArmA.

Alternatywną metodą ustawiania AI na i w budynkach jest komenda "setPos". Jest to również jedyna metoda dla ustawiania przedmiotów martwych na różnych wysokościach. Sprowadza się ona do tego, że w polu init jednostki\obiektu wstawiamy następujący kod:

this setPos [(getPos this select 0), (getPos this select 1), wysokość];

W miejsce "wysokość" należy wstawić odpowiednią wysokość (1 = 1m).

02.01.2009
14:40
[129]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ciekawe czy w ArmA 2 doczekamy się płynności animacji bliższej rzeczywistości ;P 2 "ładne" filmiki z czego pierwszy ma świetny podkład hyhy ;)





Zresztą co tam płynność, jak w ArmA 2 będą trzymać broń na więcej niż jeden sposób to będzie cud ;)

02.01.2009
15:06
[130]

Mateck [ Senator ]

Byłoby super gdyby dali więcej niż jedną animację przeładowywania broni, a najlepiej gdyby jednostki SF nie różniły się tylko wyglądem i ewentualnie możliwością chowania ciał, a np. szybkością przeładowywania broni (tactical reload ;)) i ogólnie poruszali się bardziej profesjonalnie niż inne jednostki. Albo inaczej, żeby cywile nie poruszali się jak SF :D...

Ech, marzenia ściętej głowy ;).

BTW. Dzisiaj już na bank będzie można zagrać w It's Hot in Avgani, choć nie wiem czy zdążę dodać brakujące komunikaty i briefing. W razie czego będę tłumaczył ;). Obawiam się tylko, że serwer może nie podołać tej wersji :P.

02.01.2009
15:09
[131]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja wrzuciłem poprawione Patriot Games z wrogami na safe i respawnem działającym jak trzeba.

Mateck---> Fajnie by było gdyby np. klikając P postać wyciągała pistolet odrzucając karabin na lewą rękę a nie plecy, tak jak na 1 filmiku :>

02.01.2009
15:38
smile
[132]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Comic is up! IMO gorszy niż ostatni, ale miał być to jest :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - Tygrys205
02.01.2009
15:40
[133]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nic na siłę Tiger :D
To nie adminowskie zdolności uciszyły AI dowódcę a samobójstwo i zajęcie na nowo slota dowódcy ;)

02.01.2009
15:44
smile
[134]

Mateck [ Senator ]

Tiger przyznaj się, to Ty robisz komiksy dla GOL-a? :D

spoiler start
A tak na serio to całkiem fajne :).
spoiler stop

02.01.2009
15:51
smile
[135]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - musiałem to zmienić, żeby było śmieszniejsze.

Mateck - oczywiście, że ja ich nie robię. Moje są lepsze :D

02.01.2009
16:01
[136]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck--> Szkoda że w paczce naszych wysp na serwer jest Schmalfelden a nie wyciągnięta z moda FDF wyspa. Gdyby władować tam samą wyspę to ludzie nie musieliby ciągnąć całego FDF ;p

02.01.2009
16:10
[137]

Mateck [ Senator ]

Spoko, jak by co to mogę uaktualnić paczkę.

02.01.2009
23:12
[138]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kolejna edycja misji "Hot in Avgani" zapowiadała się wyśmienicie ale bug spowodował że musieliśmy ją przerwać.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:13
[139]

T_bone [ Master Sergeant ]

Misja mojego autorstwa "Patriot Games" ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:14
[140]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pierwszy desant ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:15
[141]

T_bone [ Master Sergeant ]

Czyszcząc drugi obóz.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:16
[142]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ah te szejdery ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:16
[143]

T_bone [ Master Sergeant ]

Fajne klapki ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:17
[144]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pilotem dnia został Volt.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
02.01.2009
23:17
[145]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tuż nad falami ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
11:32
smile
[146]

eJay [ Gladiator ]

Miałem średnią wenę, ale wysmażyłem 2 komiksy:) Sorry za piękną "kreskę" ale była 2 w nocy i yłem po obejrzeniu "Godfellas", czyli w pełnej euforii:)


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
03.01.2009
11:32
smile
[147]

eJay [ Gladiator ]

i drugi


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
03.01.2009
12:02
smile
[148]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - sehr gut!

03.01.2009
13:47
[149]

Mateck [ Senator ]

Dobra wiadomość. Jest już rozwiązanie problemu niedziałającego systemu medycznego w niektórych misjach (dla ciekawskich chodzi o użycie komendy onPlayerConected). Także teoretycznie w misji ACE - It's Hot in Avgani system leczenia powinien już działać.
Ponadto jest już nowa wersja ACE Domination, w której rozwiązano ten problem ;).

eJay --> :D

03.01.2009
14:11
[150]

OFman [ Legionista ]

Cześć, świetne screeny :)
Muszę się w końcu uwolnić od CWRa i zacząć robić coś nowego bo pomysłów nie brakuje. Napewno czas na zmianę klimatów. Może macie jakieś propozycje na czym jeszcze fajnie by było się postrzelać?
Pozdrawiam.

03.01.2009
14:42
smile
[151]

qLa [ MPO Medic ]

Czy ktos z Was jest mi sklonny podpowiedziec co musze miec, zeby pograc na XRServer (Warfare)?

03.01.2009
14:48
[152]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Tak się składa, że sam próbowałem grać w Warfare na tym serwerze, ale na czystej ArmA nie wpuszcza na serwer. Możliwe, że potrzebne są jakieś addony, ale pewien nie jestem, a już na pewno nie wiem, jakie to addony.

03.01.2009
15:13
[153]

qLa [ MPO Medic ]

No tak, addony sa i jest ich calkiem sporo, wiec serwer oleje.
Ktos poleci jakis serwer, na ktory nie trzeba ssac 2gb addonow? Bo chcialem troche gre ogarnac...

03.01.2009
15:32
[154]

T_bone [ Master Sergeant ]

OFman---> Miło że wpadłeś :)
Gdzie fajnie byłoby postrzelać ? Z pewnością na czasie byłaby dolina Korangal:

Z innej beczki Osetia Południowa i przykładowo tereny Cchinwali:

Lub któreś inne:


qLa---> Na publikach to do gry można się raczej zrazić ;p Wiele osób które tu grają nie miały żadnego wcześniejszego doświadczenia z ArmA więc ogarniać można i u nas.

03.01.2009
17:32
smile
[155]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dobra metoda rekrutacji --->


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
18:05
[156]

eJay [ Gladiator ]

Mnie dzisiaj raczej nie będzie.

03.01.2009
23:27
[157]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na początku było Avgani i poprawnie działająca misja Matecka.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:28
[158]

T_bone [ Master Sergeant ]

Gdzieś tak przy drugim celu zaczęły się wpadki.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:29
[159]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tym Humvee Karac i Tiger, jak dobrze pamiętam, przejechali przez zmasowany ogień wrogich AK i ZU,


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:30
[160]

T_bone [ Master Sergeant ]

Farmerzy.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:31
[161]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay bierze zamach ;) 4 przyłożenia w jednym meczu.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:31
[162]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger "Fire in the hole".


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:32
[163]

T_bone [ Master Sergeant ]

Domination także było bardzo przyjemne, ostrzał BMP robił "klimacik" ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:32
[164]

T_bone [ Master Sergeant ]

Karac i SMAW, nie martw się Karac, początki zawsze są trudne ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
03.01.2009
23:33
[165]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tyłek uratował nam Javelin.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
04.01.2009
12:26
smile
[166]

Karac [ Hammer Head ]

Bone, jak będziesz chciał to możemy dziś jeszcze potestować CM'a:) Na razie takie bitwy jak wczoraj, a z czasem coś poważniejszego.

04.01.2009
12:31
[167]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pytanie tylko kiedy ;P Przed 16 jestem względnie dyspozycyjny, potem to kwestia pewnych manipulacji :>

Wczorajsza horda Humvee ;) --->


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
04.01.2009
12:42
smile
[168]

qLa [ MPO Medic ]

Wiec mamy tak - 139,13 na 21 osob co daje 20zl. Wiec moze ustalmy sume 21zl gdyby byly jakies dodatkowe oplaty za przelew itp.

Konto do przelewu:
36 1050 1328 1000 0023 0151 0810

Prosze rowniez po przelaniu kasy wyslac maila na [email protected] potwierdzajacego przelanie.

Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)

04.01.2009
12:56
[169]

qLa [ MPO Medic ]

W tytule przelewu dajcie:
Ksywka - Vent

04.01.2009
13:09
smile
[170]

Karac [ Hammer Head ]

Bone,
Może być przed 16, np. o 15. Stoczymy ze 2-3 krótkie potyczki i akurat do 16 się wyrobimy.

04.01.2009
13:11
smile
[171]

T_bone [ Master Sergeant ]

14:30 ? ;P

04.01.2009
13:35
smile
[172]

Karac [ Hammer Head ]

Sure, może być:)

04.01.2009
13:36
[173]

qLa [ MPO Medic ]

W obecnym ukladzie przy 21 osobach skladajacych mamy po 2 sloty na kazdego + 8 wolnych slotow.
Prosilbym w miare przestrzegac tego i nie sprowadzac calego gimnazjum/liceum/zakladu pracy :D

04.01.2009
14:02
[174]

Mateck [ Senator ]

Prosilbym w miare przestrzegac tego i nie sprowadzac calego gimnazjum/liceum/zakladu pracy.

Spoko. Nigdy tego nie robiliśmy i robić nie będziemy ;).

04.01.2009
14:19
[175]

qLa [ MPO Medic ]

Ja tylko dmucham na zimne :)

04.01.2009
14:24
smile
[176]

qLa [ MPO Medic ]

Tak mysle, ze za te 139$ bylby dobry melanz

04.01.2009
14:27
smile
[177]

eJay [ Gladiator ]

Dobrze, że ukończyłeś stomatologię bo w razie czego straciłbyś parę zębów za ten melanż:D

04.01.2009
14:33
smile
[178]

qLa [ MPO Medic ]

:D

04.01.2009
16:07
[179]

T_bone [ Master Sergeant ]

Fenomenalny After Action Report z DCS: Black Shark:

04.01.2009
18:16
smile
[180]

Karac [ Hammer Head ]

Rzeczywiście fajna sprawa:) W multi ta gra byłaby pewnie kapitalna. Podejrzewam jednak, że trzeba by poświęcić ogrom czasu aby choć w małym stopniu opanować ten symulator.

Kiedyś miałem ambitny plan grać dużo w Lock On. Na planie się skończyło. Symulatory lotu chyba zawsze najbardziej lubiłem ale są właśnie najbardziej czasochłonne i wymagające.

04.01.2009
18:24
smile
[181]

eJay [ Gladiator ]

Dzisiaj już mnie napewno nie będzie:)

04.01.2009
18:27
[182]

T_bone [ Master Sergeant ]

Lock On nie był taki trudny ze względu na to że nie miał klikanego kokpitu i wszystkie funkcje zmieszczono na klawiaturze. Owszem funkcji tych i tak nie było mało ale biorąc pod uwagę że np. MiG-29, F-15C są zdolny jedynie do prowadzenia walki powietrznej, było ich mniej niż więcej.
To czego nie lubiłem w Lock On to liniowe kampanie i cisza w eterze ;p Gra zapewne rozwijała skrzydła podobnie jak Ił-2 w multi ale o tym nie dane mi było się przekonać.

04.01.2009
19:10
smile
[183]

Karac [ Hammer Head ]

Obejrzałem sobie film z wprowadzenia do tego BS's. Nie powiem, robi wrażenie. Najbardziej podobał mi się tryb arcade ala konsole;) Nawet o czymś takim pomyśleli żeby zachęcić ludzi;)

04.01.2009
19:14
smile
[184]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mi się podoba filmik jak koleś przez 10 minut odpala wszystkie systemy pokładowe maszyny :D A jeszcze lepsza jest jedna z prezentacji SimHQ gdzie w jednym momencie koleś wysyła skrzydłowego aby zebrał dane po czym stwierdza "Niestety nie opanowałem jeszcze obsługi systemu odpowiedzialnego za odbiór informacji" :D

04.01.2009
19:27
[185]

Mateck [ Senator ]

Zrobiłem mały test. Przygotowałem misję Its'hot in Avgani, która nie wykorzystuje UPS-a (tylko cywile chodzą na UPS-sie, ale ich wyłączyłem) i jednostki przeciwnika nadal lagują gdy się na nie patrzy z dystansu. Innymi słowy, wydaje mi się, że UPS nie jest winny tego typu lagów.

04.01.2009
19:57
[186]

Karac [ Hammer Head ]

A gdzie na SimHQ są te filmiki? Nie mogę ich znaleźć na stronie...

04.01.2009
20:02
[187]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jeden z nich :)

05.01.2009
10:52
smile
[188]

eJay [ Gladiator ]

Panowie, obowiązkowo zobaczcie film "Traitor" -

05.01.2009
13:50
[189]

Karac [ Hammer Head ]

Bone, pewnie wiedziałeś, że po BS maja się brać za A-10 i AH-64:)

Obawiam się jednak, że będą je traktować jako oddzielne symulatory a nie dodatki i cena znów będzie dość zaporowa.

05.01.2009
14:53
[190]

Mateck [ Senator ]

Pogrzebałem w ustawieniach serwera i AI już tak bardzo nie laguje kiedy patrzy się na nich z dużej odległości. Nadal są lekkie przeskoki ale o wiele mniejsze niż wcześniej.
Nowe ustawienia mogą jednak wpłynąć negatywnie na wydajność serwera podczas rozbudowanych misji (nowe lagi). Zużycie CPU serwera wzrosło dość znacznie, ale przynajmniej w przypadku It's Hot in Avgani wydajność jest jeszcze dobra. Po prostu trzeba te nowe ustawienia przetestować ;).

05.01.2009
19:55
smile
[191]

T_bone [ Master Sergeant ]

Scenka z filmu "Eagle Eye", od razu chce się zagrać w ArmA :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
19:58
[192]

eJay [ Gladiator ]

Eagle Eye ma jeden wielki ból - zrzyna z każdej klasyki kina akcji i s-f:) Ale oglada sie to miło:>

05.01.2009
23:23
[193]

T_bone [ Master Sergeant ]

"ACOG contains..."


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:24
[194]

T_bone [ Master Sergeant ]

Szturmując antenę satelitarną ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:25
[195]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wielki głaz, 100% osłona.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:26
[196]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay dobrze sobie radził z SAW.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:27
[197]

T_bone [ Master Sergeant ]

Karac przyciąga rannego Volta.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:28
[198]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ah te sektory i kocie ruchy.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:29
[199]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pazur i Dekert :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
05.01.2009
23:36
[200]

PaZur76 [ Gladiator ]

O lol, to że się krzywo spojrzałem wcale nie oznacza, że mi się nie podobało :-).

06.01.2009
19:40
smile
[201]

qLa [ MPO Medic ]

Panowie, czekam na przelewy:)

06.01.2009
19:49
[202]

Mateck [ Senator ]

qLa --> Jutro przeleję kasę na 99% ;)

06.01.2009
20:03
smile
[203]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay miał jakieś namiary podać ;p

06.01.2009
20:10
[204]

Mateck [ Senator ]

Jeżeli będzie coś dzisiaj grane to poproszę o cynk na GG ;).

06.01.2009
20:24
[205]

qLa [ MPO Medic ]

Wiec mamy tak - 139,13 na 21 osob co daje 20zl. Wiec moze ustalmy sume 21zl gdyby byly jakies dodatkowe oplaty za przelew itp.

Konto do przelewu:
36 1050 1328 1000 0023 0151 0810

Prosze rowniez po przelaniu kasy wyslac maila na [email protected] potwierdzajacego przelanie.

Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)

Moje dane personalne ma eJay, wiec pytajcie go.

06.01.2009
21:31
[206]

eJay [ Gladiator ]

Dane poszły do Matecka i Bone'a, sry za zwłoke, ale dzisiaj miałem hard day na wydziale:>

Przyjechał niemiecki profesor na specjalne wykłady i gadał z iście teksańskim akcentem, przez co ciężko go było zrozumieć.

06.01.2009
23:24
smile
[207]

eJay [ Gladiator ]

Mateck, srrory za prywate, ale masz kogoś w Koninie z rodziny kto zajmuje się sprzedażą filmów na DVD?:)

06.01.2009
23:36
[208]

Mateck [ Senator ]

Dziwne pytanie ;). Nie, nie mam.

06.01.2009
23:38
smile
[209]

eJay [ Gladiator ]

Kupiłem na Allegro Zakładnika na DVD i sprzedawca miał w danych personalnych takie samo nazwisko jak ty i był z Konina :D No cóż Konin to nie wieś, a duże miasto.

spoiler start
Jedynym minusem jest jednak repertuar kina:>
spoiler stop

07.01.2009
00:39
smile
[210]

Mateck [ Senator ]

Hehe, może jakiś daleki kuzyn :).

07.01.2009
13:04
smile
[211]

eJay [ Gladiator ]

Spanel ty kłamco, miał byc edytor 3 D...i go nie będzie :( Równie "ciekawie" rozwiązano problem z chowaniem się w trawie - AI może Cię usłyszeć i strzelić przez przewrócone drzewo (sic!). Jest pare fajnych rzeczy, ale główny ficzer który mnie jarał został praktycznie nienaruszony.

07.01.2009
14:14
smile
[212]

Mateck [ Senator ]

AI może Cię usłyszeć i strzelić przez przewrócone drzewo (sic!).

Aha, czyli tak samo jak w ArmA 1? :D

07.01.2009
14:15
smile
[213]

eJay [ Gladiator ]

Nie. Wcześniej AI Cię nie słyszało, tylko widziało. Teraz Cię usłyszy i zobaczy:D

07.01.2009
14:18
[214]

sweep [ Konsul ]

Qrcze, ale bym sobie z Wami pograł multi.

07.01.2009
15:25
smile
[215]

T_bone [ Master Sergeant ]

ROTFL czyli w ArmA 1 to był "ficzer" :D:D

07.01.2009
18:47
smile
[216]

Karac [ Hammer Head ]

Czy mogę znać imię i nazwisko szanownego Pana qLi?:) Chciałbym dziś przelew zrobić.

07.01.2009
19:03
[217]

Reavek [ Tukan ]

Karac - wpisz np. Kulewicz. To nie ma większego znaczenia.

07.01.2009
19:08
[218]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja bym Ci Karac podał ale jak nie masz GG to tak jak byś nie miał telefonu hyhy.

07.01.2009
19:14
[219]

sweep [ Konsul ]

Co mam zrobić, żeby móc z Wami zagrać?
Jeżeli chodzi o zrzutę na serw to mogę się dołożyć oczywiście.

07.01.2009
20:27
smile
[220]

Karac [ Hammer Head ]

Przelew za venta zrobiony. Pozdrawiam!

07.01.2009
20:28
[221]

Mateck [ Senator ]

sweep --> Co zrobić, żeby z nami zagrać? Zakręcić się trochę w wątku, żebyśmy mogli cię lepiej poznać. Przykładowo możesz napisać czemu interesujesz się Armą i od jak dawna, albo czy interesuje cię gra zespołowa, etc. Jak zdobędziesz w jakiś sposób naszą sympatię, to zapewne damy Ci hasło do Ventrilo i wtedy będziesz mógł z nami zagrać :).

07.01.2009
20:54
smile
[222]

T_bone [ Master Sergeant ]

Inną metodą gwarantującą szybkie wkręcenie się w nasze rozgrywki jest znalezienie wszystkich żołnierzy na załączonym obrazku ;D

spoiler start

To oczywiście żart ;p

spoiler stop


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
07.01.2009
23:11
[223]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dziś Volt strzelał z Javelina --->


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
07.01.2009
23:12
[224]

T_bone [ Master Sergeant ]

Największym wyzwaniem w misji było ogrodzenie :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
07.01.2009
23:13
[225]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay dobrze sobie radził z M-240.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
07.01.2009
23:14
[226]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ładne widoczki ;)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
08.01.2009
10:00
smile
[227]

eJay [ Gladiator ]

Kilka fotosów

Karac przyjeżdża na ATV:)


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
10:01
smile
[228]

eJay [ Gladiator ]

Pilot, we have a problem!


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
10:01
smile
[229]

eJay [ Gladiator ]

Stryker w blasku Słońca.


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
10:02
smile
[230]

eJay [ Gladiator ]

Goldrush:D


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
10:03
smile
[231]

eJay [ Gladiator ]

Magazynki do MG się skończyły:P


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
11:55
[232]

eJay [ Gladiator ]

Wywiad z kłamcą:)

Po francusku, ale zawsze coś.

08.01.2009
15:16
[233]

Mateck [ Senator ]

Dla zainteresowanych...

Zrobiłem mały update naszych tanków. W nowej wersji naprawiłem (przynajmniej tak mi się wydaje) problem z nie wczytywaniem się tekstur po wczytaniu zapisanego stanu gry w grze dla pojedynczego gracza.

08.01.2009
17:54
[234]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Jak to mówią keep up the good work ;)

Wyszła nowa seria screenów z VBS2 i jest nawet australijski Abrams, powiedziałbym że porównując z twoją robotą Mateck można by je pomylić ;D

Więcej:


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
08.01.2009
18:02
smile
[235]

eJay [ Gladiator ]

"A widzisz Staszek, tu kiedys były te słynne tureckie dywany. A teraz można tu Ipoda kupić!"


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
08.01.2009
20:17
smile
[236]

qLa [ MPO Medic ]

Czy istnieje jakis dodatek do Army, ktory przenosi nas w realia IIWŚ i jest on uzywany na jakims serwerze?

08.01.2009
20:19
[237]

eJay [ Gladiator ]

Jest, ale żal o nim pisac. Jest kiepski, ale mamy nadzieję, że będzie lepszy:)

08.01.2009
20:21
smile
[238]

Mateck [ Senator ]

Mogłeś po prostu napisać, że nie ma :).

08.01.2009
21:40
smile
[239]

eJay [ Gladiator ]

Obiecana niskobudżetówka T2:)

08.01.2009
23:32
smile
[240]

qLa [ MPO Medic ]

1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch

7. Areczki
8. RaV
9. Dzidek
10. Ptolemeusz
11. T_bone
12. Tiger
13. Mateck
14. Karac
15. eJay
16. Volt

17. Kowciu
18. Kosmit
19. piokos
20. Dekert
21. GoorkA

09.01.2009
12:41
[241]

qLa [ MPO Medic ]

T_Bone, Tiger, Dekert - prosilbym o wplacenie kaski do niedzieli.

09.01.2009
12:42
[242]

Reavek [ Tukan ]

qLa nawet jak dziś zrobią przelew to kasę dopiero na poniedziałek otrzymasz, w weekendy przelewy nie śmigają.

09.01.2009
13:58
[243]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kasę wysłałem, tu kończy się moja rola ;p

09.01.2009
16:01
[244]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Dopiero teraz wróciłem i dopiero w poniedziałek mogę wpłacić kasę na serwer. Inaczej się nie da.

09.01.2009
18:17
[245]

qLa [ MPO Medic ]

Primo - jakis Down Wam bajzel robi:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8588901&N=1

Secundo:
1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch
7. RaV
8. Mateck
9. Karac
10. eJay
11. Volt
12. piokos
13. Dekert
14. GoorkA
15. Ptolemeusz
16. Kowciu

17. Areczki
18. Dzidek
19. T_bone
20. Tiger
21. Kosmit

09.01.2009
23:15
[246]

T_bone [ Master Sergeant ]

Prawie jak plaża Omaha ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:16
[247]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na screenie tego nie widać ale w okół Volta latało od cholery pocisków ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:19
[248]

T_bone [ Master Sergeant ]

Czyszczenie bazy, ominęliśmy mały szczegół... Oficera czyli cel misji.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:20
[249]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ach ta głębia M-203.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:20
smile
[250]

Dekert [ Generaďż˝ ]

qLa---> Konto mamy do 4 lutego wiec pospiechu nie ma, ale prosilbym zeby do konca przyszlego tygodnia sie wyrobic :)

09.01.2009
23:20
[251]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ruchy jak w ArmA 2 ;P


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:21
[252]

T_bone [ Master Sergeant ]

Carl Gustaw ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
09.01.2009
23:22
[253]

T_bone [ Master Sergeant ]

I na koniec żabi skok Matecka.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
10.01.2009
00:50
smile
[254]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Komiks nowej generacji TF2 vs L4D by me :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - Tygrys205
10.01.2009
14:18
smile
[255]

qLa [ MPO Medic ]

Dekert
Pros ludzi, ktorzy jeszcze nie wplacili, a nie mnie

10.01.2009
18:29
[256]

T_bone [ Master Sergeant ]

Hahaha :D Recenzja M1 Matecka :D



10.01.2009
18:32
smile
[257]

eJay [ Gladiator ]

Complicated Readme

Żal:D

10.01.2009
18:39
smile
[258]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak widać co człowiek to opinia, pamiętam jak Wozu stwierdził że zawartość .rar jest chaotyczna bo nie ma kluczowych rzeczy w formacie @M1Abrams :D
Ta inicjatywa Armaholic może się im jeszcze odbić czkawką, szczególnie kiedy ocenią bronie RobertaHammera wyżej od broni Vilasa ;)

10.01.2009
19:17
smile
[259]

Mateck [ Senator ]

Takiego czegoś się nie spodziewałem :D.

Jednego zarzutu nie rozumiem:
Security all the models are binarized the config is not.
Jak nie jest jak jest ;).

10.01.2009
20:47
smile
[260]

T_bone [ Master Sergeant ]

Cytat z pewnej obszernej książki, mowa o Arystotelesie "Wkrótce potem, w roku 322/321, zmarł na jakąś chorobę".

Filozofowie to są jedna zimne dranie :D

10.01.2009
23:47
smile
[261]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Właśnie do oglądałem "Traitor", po stwierdzeniach eJay bałem się trochę o zakończenie, ale nie rozczarowuje, no przynajmniej mnie :). Polecam bez dwóch zdań, kolejny film który przeszedł bez echa a szkoda :(.

11.01.2009
00:13
smile
[262]

eJay [ Gladiator ]

Dekert, bynajmniej nie chodziło mi o samo zakończenie, które łącze w sobie antyhollywódzkość z pełnym kompromisem:) ale o rozwój historii Samira.

spoiler start
To że okazał się podwójnym agentem totalnie rozłożyło mój pogląd na ta osobę i do tego w połowie fabuły. Wolałbym, aby murzyn okazał się totalnym bad guyem:)
spoiler stop

11.01.2009
00:19
smile
[263]

Dekert [ Generaďż˝ ]

To prawda, ten element ze spoilera mógłby (?) być poprowadzony może bardziej finezyjnie ale i tak historia Samira robi wrażenie.

11.01.2009
04:01
[264]

OFman [ Legionista ]

Ok, dwa dni roboty za mną, przedstawiam pierwsze (nieoficjalne) screeny z ProjectX :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - OFman
11.01.2009
04:03
[265]

OFman [ Legionista ]

Narazie biednie to wygląda, wiem. Za parę dni dojdzie sieć dróg i kolejne teksturki terenu.


ArmA: Armed Assault [część 44] - OFman
11.01.2009
11:07
smile
[266]

eJay [ Gladiator ]

I tak wygląda lepiej niż 3/4 konwertów z OFP:) Już mi się podoba klimat.

11.01.2009
11:22
smile
[267]

eJay [ Gladiator ]

WTF?:D


ArmA: Armed Assault [część 44] - eJay
11.01.2009
11:51
[268]

T_bone [ Master Sergeant ]

OFman---> Teren robi wrażenie autentycznego i z pewnością wygląda inaczej niż obszary które obecnie mamy w ArmA. Tekstura mimo iż początkowa nadaje bardzo fajny mroczny klimacik kraju zbrukanego wojną.

11.01.2009
12:30
smile
[269]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Cholera, nie wiedzieć czemu, ale ten krajobraz kojarzy mi się z Wietnamem :D Ale tak czy siak wygląda póki co świetnie.

11.01.2009
12:46
[270]

T_bone [ Master Sergeant ]

No ja też nie wiem czemu ci się kojarzą z Wietnamem :D
Mi przypominają tereny Słowacji a konkretnie te gdzie kręcono film "Za linią wroga" gdzie robiły za Bałkany ;p

11.01.2009
12:49
[271]

OFman [ Legionista ]

A mi nie wiedzieć czemu przypomina krajobraz Czarnorusi, tylko nie taki ładny :) Ogólnie dużo gór porośniętych lasami, zimno, brudno, mokro, biednie itd

11.01.2009
12:51
smile
[272]

qLa [ MPO Medic ]

Ok co do kaski to mysle, ze do srody mozna spokojnie wplacac, bo mam urwanie glowy do tego czasu na uczelni, wiec i tak watpie, ze znajde czas na oplacenie tego wczesniej.
Prosilbym wszystkich zeby do srody wplacili.

11.01.2009
12:56
smile
[273]

T_bone [ Master Sergeant ]

Och dzięki Bogu, jesteśmy uratowani :D

11.01.2009
13:46
smile
[274]

qLa [ MPO Medic ]

Lol

11.01.2009
16:04
smile
[275]

Mateck [ Senator ]

A mnie ta nowa mapka OFmana przypomina Assault on Mestia :>.

Zapowiada się świetnie, bo przede wszystkim są to krajobrazy, których w ArmA ze święcą szukać :).

11.01.2009
23:32
[276]

T_bone [ Master Sergeant ]

Screen nr. 1, Chinook w tle :)


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
11.01.2009
23:33
[277]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay próbuje zniszczyć T-90, ostatecznie się to nie udało ;p

Szkoda że Karaca nie było, no ale wiemy że "Żelazny Orzeł 3:Asy" leciał w TV więc wybaczamy.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
11.01.2009
23:33
[278]

T_bone [ Master Sergeant ]

UH-60 wracają do bazy.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
11.01.2009
23:34
[279]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zdobywcy :>


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
11.01.2009
23:36
[280]

Xarexon [ Konsul ]

[279]
nie za duże te m14?

11.01.2009
23:38
[281]

T_bone [ Master Sergeant ]

To M-21.

11.01.2009
23:41
[282]

Xarexon [ Konsul ]

aaa to przepraszam ;]

12.01.2009
13:15
smile
[283]

Mateck [ Senator ]

Pochwalę się w końcu modelem, który skleiłem jakiś tydzień temu dla mojego kuzyna. T-34/85 w skali 1-72 to pierwszy model, który skleiłem od dobrych kilku lat i wydaje mi się, że całkiem fajnie wyszło :>.


ArmA: Armed Assault [część 44] - Mateck
12.01.2009
13:16
[284]

Mateck [ Senator ]

#2


ArmA: Armed Assault [część 44] - Mateck
12.01.2009
13:17
[285]

Mateck [ Senator ]

#3


ArmA: Armed Assault [część 44] - Mateck
12.01.2009
13:18
smile
[286]

eJay [ Gladiator ]

Ja chcę piątaka:D

Piękny model, przyjemna dla oka zieleń.

12.01.2009
14:31
smile
[287]

Karac [ Hammer Head ]

Jak zobaczyłem w programie TV, że leci Iron Eagle 3 to nie mogłem sobie darować:) Zapomniałem jaka genialna to jest komedia:)

Dziś już się raczej pojawię, tak około 20.30.

12.01.2009
14:40
[288]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jeśli moje obliczenia są poprawne zjawię się około 20:40, chyba że czynnik losowy sprawi że się spóźnię ;p

12.01.2009
16:05
smile
[289]

qLa [ MPO Medic ]

Czy Pan Piondło to ktos od Was? Bo nie raczyl ksywy wpisac.

Tiger - gadka byla o 21 zl, a ty przelewasz 20zl w sumie nie ma roznicy, ale do kazdego jakos dotarlo tylko ty miales problem ze zrozumieniem....

12.01.2009
16:20
smile
[290]

eJay [ Gladiator ]

Tajger zje....ś!

12.01.2009
17:30
smile
[291]

qLa [ MPO Medic ]

1. qLA
2. zuro
3. Matts
4. Caine
5. Farben
6. legrooch
7. RaV
8. Mateck
9. Karac
10. eJay
11. Volt
12. piokos
13. Dekert
14. GoorkA
15. Ptolemeusz
16. Kowciu
17. Areczki
18. Kosmit
19. Tiger

20. T_Bone
21. Dzidek

T_Bone
Kiedy przelejesz?

12.01.2009
18:05
smile
[292]

Dekert [ Generaďż˝ ]

Co qLa zaokrągliłeś w dół ...... a propos [289]

12.01.2009
18:48
smile
[293]

Mateck [ Senator ]

Bone -->

12.01.2009
18:51
[294]

qLa [ MPO Medic ]

Dekert
Jezeli kazdy placi 21zl + 3 osoby placa po 25zl, ja pisze z 3 razy i tutaj i w watku BF'a, ze skladamy sie po 21zl, to skladamy sie po 21zl - w dupie mam sama zlotowke, ale skoro tak zrobila jedna osoba to rownie dobrze mogl tak zrobic kazdy...
Pozatym na piwka mi przez to braknie :D

Mateck
Wlasnie wczoraj ogladalem ten odcinek :D A poszlo o zaklad na 50$ :D

12.01.2009
19:20
[295]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Kuźwa, w pośpiechu zapomniałem o tej cholernej złotówce. Na początku była mowa tylko o 20zł, a że później mówiono o 21zł to po drodze w pośpiechu zapomniałem.

12.01.2009
19:31
smile
[296]

qLa [ MPO Medic ]

Spoko, jakos przezyjemy

12.01.2009
20:42
[297]

eJay [ Gladiator ]

Będę koło 21:30, może później.

12.01.2009
20:47
[298]

T_bone [ Master Sergeant ]

qla---> Jako że nie lubię się powtarzać odsyłam do posta 243, przelew poszedł z ajencji to może trochę dłużej potrwać.

12.01.2009
23:46
[299]

T_bone [ Master Sergeant ]

Polowanie na ZSU w lasach i górach.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
12.01.2009
23:47
[300]

T_bone [ Master Sergeant ]

Prośba o wsparcie artylerii.


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
12.01.2009
23:49
[301]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dekert leży, Mateck się załamał... "Don't die, not here ! Not Now ! Fuck...".


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
12.01.2009
23:51
[302]

T_bone [ Master Sergeant ]

I znowu Dekert, tym razem w obłokach eksplozji ;p


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
12.01.2009
23:52
[303]

T_bone [ Master Sergeant ]

"Do you feel lucky, punk ?"


ArmA: Armed Assault [część 44] - T_bone
13.01.2009
10:41
[304]

eJay [ Gladiator ]

Mateck, podesłałem Ci na maila moje misje SP na maila. Dokładnie przepisz stare klasy użyte w scenariuszach i zastąp nowymi:) Nie powinno być tego dużo, bo w zasadzie powielałem conieco pojazdów.

13.01.2009
13:19
[305]

Karac [ Hammer Head ]

eJay

Na stronie battlefrontu pojawiło się demo najnowszej wersji CM Shock Force'a - v.1.11. Sprawdź jak Ci chodzi a najlepiej to sobie kup od razu tutaj:



10 zł za tę gre to jest śmieszna cena. Niedługo może im się nakład skończyć. Nawet jak nie bedziesz grał od razu to warto wg mnie mieć tę grę.

13.01.2009
13:37
[306]

eJay [ Gladiator ]

Tu nie chodzi o to, że żałuje kasy:) Bo nawet jeśli gra by mi się spodobała to dałbym stówę. Ale najpierw sprawdze demo, a potem postaram się doszukać w kalendarzu czasu na rozgrywkę:)

13.01.2009
13:59
[307]

adamb6 [ Konsul ]

Polska wersja ssie, zdaje się ,że do teraz nie wyszedł do niej patch i trzeba użyć mniej legalnych sposobów...

13.01.2009
14:31
smile
[308]

Karac [ Hammer Head ]

adamb6

To tylko częściowo prawda. Owszem, trzeba czekać aż polskie wersje patchy wyda Cenega. Na razie chyba 1.11 jeszcze nie wydali. 1.10 już jest od jakiegoś czasu.

Natomiast jak kupisz dodatek Marines, to możesz ściągać łatki z zachodu i będa działały. Podczas instalacji dodatku trzeba tylko zmienić nazwę jednego katalogu. To wszystko:)

Ja nie mam żadnych problemów.

13.01.2009
14:51
smile
[309]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pomijając że ja nie mogę grać kampanii bo mam błędy "Out of memory" a kod multiplayer jest jednym z najgorszych jakie widziałem to nie ma żadnych problemów :)

13.01.2009
15:30
smile
[310]

Karac [ Hammer Head ]

Ciii, nie zniechęcaj eJay'a:) A tam wiem, że oni na pewno ten multi poprawią i w końcu będziemy toczyć wielkie boje;)

A ten drugi problem to pewnie wina Twojej super duper Visty:p

13.01.2009
15:33
smile
[311]

eJay [ Gladiator ]

Jak Boniasty ma out of memory to ja będę mieć "out of mana":D Jak w 1.11 nie poprawili wydajności to naarzie będę omijać ten tytuł szerokim łukiem. A narazie wracam zajęć na uczelni, czyli bazy danych ośrodków turystycznych w Polsce:>

13.01.2009
15:34
smile
[312]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja tam liczę że uda nam się rozegrać ten jeden scenariusz co nie robił przerw na kawę ;p

Ostatni pacz mnie zwyczajnie załamał, nie wyeliminował najważniejszych błędów, wręcz pojawiły się nowe ;p

13.01.2009
18:40
[313]

Mateck [ Senator ]

Zapraszam do nowej części, tej prawdziwej :> - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8604302&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.