Marcinwin [ Konsul ]
Pytania dot. Fallout 3 do tych, co już grali.
1. O co chodzi z otwieraniem zamkow, znaczy z wlamywaniem sie do nich za pomocą spinek ? Wiem ze WSAD obracam srubokret, a myszką spinke, ale o co chodzi ?
2. Jesli wysadzilem megatrone, czy figurka ktora w niej byla jest bezpowrotnie stracona ?
3. Lepiej jest trzymac pozytywna/neutralna czy negatywna karme ? Jest w PiB-Boyu 3000 jakis wskaznik tego ?
Narmo [ nikt ]
1. Musisz po prostu tak ustawić spinkę, żeby przy przekręcaniu śrubokrętem zamka nic tego nie blokowało (jeżeli będzie blokowało spinka zacznie drgać i po chwili się złamie)
2. Tak
3. Pozytywną jeżeli chcesz skorzystać z moda znoszącego limit poziomów :P
Poza tym to nie ma to większego znaczenia jeżeli chodzi o fabułę. jedyna różnica jaką zauważyłem to komentarze w radiu. Jest ogólny wskaźnik karmy. O ile dobrze pamiętam będzie on tam, gdzie są statystyki postaci (pierwszy z 3 guzików na dole a potem jedna z opcji podrzędnych)
egzi9000 [ Wytrawny Piwosz ]
1. Chodzi o to by tak ustawić spinkę w zamku, by on mógł się przekręcić o 90 stopni w lewo. (Jak przesadzimy to spinka się złamie) można też wytrychem ale wtedy jest szansa że drzwi się zablokują na amen.
2. Tak. Chyba że masz wcześniejszy save i najpierw ją weźmiesz a potem wsadzisz megatonę .
3. Ja miałem negatywną. Potem lekko to utrudnia grę , ale i ą uprzyjemnia (nie chcę spolerować gry )