GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

N-aciągacze (ostrzeżenie przed telewizją nowej degeneracji)

22.12.2008
16:41
smile
[1]

massca [ ]

N-aciągacze (ostrzeżenie przed telewizją nowej degeneracji)

Rok temu zakupiłem sobie telewizję n. Na nowym osiedlu nie było kablówki, ja mialem dużo czasu i nowy duży telewizor HD.

Chciałem ostrzec wszystkich przed tymi naciągaczami, bo przejechałem sie na nich właśnie boleśnie. Ida święta, n-aciągacze robią promocję, uważajcie na wszystko co kupujecie, podpisujecie albo nawet akceptujecie słownie przez telefon.

Mnie zrobili w konia dwa razy.

Pierwszy raz przy zakupie dekodera - dostałem w pakiecie "gratis" chyba sześć pakietów tematycznych, chociaz chcialem mieć tylko 3. Płacić miałem dopiero po upływie pół roku. Wówczas okazało się że zrezygnować można tylko z jednego pakietu miesięcznie, a jednorazowa opłata za rezygnację wynosi 20 złotych.

Drugi raz, boleśniej o taktykach marketingowych n-ki przekonałem się dzisiaj.
Jakieś dwa miesiące temu zadzwonił do mnie przedstawiciel n-ki i zaproponował darmowy pakiet HBO - zero opłat , zero zobowiązań, dwa miesiące gratis na próbę. Mimo że nie oglądam telewizji po za informacjami i dokumentami, zgodziłem się bo nic mnie to miało nie kosztować. Dopytałem sie tylko co się dzieje wraz z końcem darmowego oglądania filmów - trzeba jedynie przed upływem 2 miesięcy zadzwonić i zrezygnować z oferty. No dobra, biorę.

Poniewaz termin upływał w sobote, dzwoniłem intensywnie od piątku. Niestety.
Jedyne co mogłem uslyszeć to muzyka jak z windy w szeratonie i zapewnienie automatu że wszyscy konsultanci są bardzo zajęci i żebym czekał. NO więc czekałem. 10 minut, 15 minut, 20 minut. Komórka nabijała rachunek, muzyczka grała, nikt nie odpowiadał.

Za którymś razem wsłuchałem się w komunikaty o dostępnych opcjach i dotarło do mnie że można taki pakiet wyłączył wciskając odpowiednie klawisze w menu. Co tez zrobiłem, mając spokojne sumienie że w końcu udało mi się pozbyć zbędnego balastu w postaci abonamentu HBO.

Dzisiaj próbowałem dzwonić dalej, żeby skasowac pozostałe zbędne promocje i pakiety sprzed roku. Po 18 minutach znanej mi już muzyczki (mam nagranie video aparatu z licznikiem trwania połączenia) w końcu usłyszałem ludzki głos na drugiej stronie telefonu.

Ku mojemu zaskoczeniu okazało się ze "termin promocji HBO minał 20-go grudnia" a ponieważ nie zgłosiłem chęci rezygnacji na czas, umowa została automatycznie przedłużona i teraz obowiązuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Innymi slowy - 3 miesiące bulenia za coś czego od początku nie chciałem.

Oczywiście automatycznej rejestracji rezygnacji system nie zarejestrował. How nice.

Mam nadzieję, że Wy przed świętami będzieci ostrożniejsi. Pamiętajcie, nawet nic nie podpisując tylko gadając przez telefon możecie być wpuszczeni w maliny. Może bym nie pisał takich postów jakbym dał się wrobić przez jakies ściemnione gratisy podejrzanych kolesi z nikąd, ale nie wiedziałem że takie chwyty poniżej pasa stosuje ITI, co by nie mówić największy prywatny koncern mediowy w Polsce.

Bądźcie ostrożni i przekażcie ostrzeżenie przed n-aciągaczami Waszym znajomym, którzy przymierzają sie do zakupu.

22.12.2008
16:42
smile
[2]

Deadly.Chancellor [ Konsul ]

takie życie...

każdy walczy o kasę,myślisz,że ich obchodzisz

22.12.2008
16:44
smile
[3]

MistrzGrzegorz [ Generaďż˝ ]

Ja zawsze wiedzialem ze to zlodzieje i naciągacze...

22.12.2008
16:44
[4]

Cartman___ [ Konsul ]

Coz , kazdy takie cos robi , czy to tv czy to telefon i nny syf. Trzeba poprostu uwazac i nie brac DARMOWYCH rzeczy . Ja sma wzialem z UPC HBO na miecha za free , ale jutro dzwonie ze go nie chce . Jak nie odlacza do czasu i powiedza ze mam zaplacic , to oni beda placic za to , ze ze mna rozmawiali a nie wlascililem i osoba ktora podpyswala umowe , czyli moim tata ;)

A ze n to syf , kazdy wie :)

22.12.2008
16:44
smile
[5]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Dlatego nigdy nie uwierzyłem w cudowne promocje konsultantek z orange. Tylko zawsze: chcę taką umowę przeczytać w salonie, na co padała odpowiedź: a to w salonie to się nie da.

22.12.2008
16:45
smile
[6]

Cremek [ Konsul ]

Ja jakos mam i jestem zadowlony, zawsze sie znajdzie ktos kto czegos nie doslucha, nie doczyta itp. a potem biadoli, ze go okradli...

22.12.2008
16:45
[7]

Coolabor [ dajta spokój! :) ]

Przestań płacić abonament, to na pewno odetną.

22.12.2008
16:50
[8]

massca [ ]

Ja jakos mam i jestem zadowlony, zawsze sie znajdzie ktos kto czegos nie doslucha, nie doczyta itp. a potem biadoli, ze go okradli...

rożnica jest taka , że ja wszystkiego dosłuchałem bo sam pracowałem w marketingu i to w takiej branzy ktora żyje z niewiedzy nieczytających regulaminów - i właśnie dlatego się wściekam bo :
1. próbowałem sie dodzwonić i nikt nei odbierał
2. zrobiłem to co kazał zrobić automat i nie zadziałało

Jest na to jedno słowo: OSZUSTWO.
A nie moja niewiedza. Oczywiście n-ka powie że to
1. przeciążenie systemu w okresie systemu
2. błąd systemu - albo - że ja coś zle nacisnałem w komórce.

Żeby było ciekawiej - można sie zalogować do swojego konta przez www - co jest dla mnie naturalna sprawą - i mozna tez tam sobie poklikac pare razy i dodac nowe pakiety i usługi. Problem tylko, ze nie ma opcji odjęcia takich pakietów.

22.12.2008
16:50
[9]

j.a.c.k [ Heroes ]

Ja byłem w autoryzowanym punkcie z tatą umowę podpisać i wszystko nam powiedziała.
15 grudnia przyszliśmy do nich i wypowiedzieliśmy HBO i nara.
Oni nie są naciągaczami :P
A tak w ogóle bardziej martwiłbym się o jakość tej telewizji :D

22.12.2008
16:51
[10]

massca [ ]

Przestań płacić abonament, to na pewno odetną.

Po dwóch miesiącach. Plus miesiąc na rozpatrzenie reklamacji to wyjdzie na to samo jakbym od razu płacił grzecznie. No ale oczywiście nie mam zamiaru płacić, złożyłem od razu reklamacje.

22.12.2008
16:53
smile
[11]

Cremek [ Konsul ]

1. próbowałem sie dodzwonić i nikt nei odbierał
2. zrobiłem to co kazał zrobić automat i nie zadziałało


W takich sytuacjach zglasza sie reklamacje...

22.12.2008
16:53
smile
[12]

MistrzGrzegorz [ Generaďż˝ ]

Mi przysłali kiedyś smsa z wiadomościa że mogę dotawac codziennie za darmo smsa z wiadomościami i pogodą...ok skoro za darmo...wycisnąłem na klawiaturze rzadany numer. Super dostawałem codziennie smsa z wiadomościami. W końcu kiedys dostałem smsa że za kolejny nastepony tydzien będę musiał płacić(uwaga) 10 zeta(OMG WTF!!!)...w pore się skapnałem bo akurat w ostatnim dniu kiedy mogłem ta usługę wyłaczyc...miało być za DARMO a tu prosze...

22.12.2008
16:55
[13]

Jedziemy do Gęstochowy [ Racjonalista ]

Oszuści zwylki,a co się im dziwic?

chcą zarobić i tyle,jak każdy.

22.12.2008
17:06
[14]

siurekm [ Szef wszystkich szefów ]

Trzeba było brać cyfrę + i byś miał spokój.....

22.12.2008
17:09
[15]

massca [ ]

W takich sytuacjach zglasza sie reklamacje...

oczywiście, tylko najpierw trzeba sie dodzwonić. udało mi sie dzisiaj po 18 minutach ze stacjonarnego w firmie. nie wiem czy bym był zdolny do takiego poświęcenia po raz dziesiąty z komórki, na której wisiałem pare ładnych kwadransów przez weekend bez skutku.

22.12.2008
17:19
smile
[16]

Radko [ jestem zrobiony z drewna ]

Ojeju, Pan nie doczytał umowy czy też warunków promocji a teraz biadoli i ludzi wyzywa od złodziei. Cwaniaki, kombinatorzy, skubańce owszem. Ale nie złodzieje! Haha, wolne żarty. Było czytać? Każda promocja, usługa ma warunki opisane w najlepszym przypadku na kilku kartkach a4 drobnym druczkiem. Otóż oni bazują na tym że ludzie z lenistwa tego nie czytają, bo po co. A przecież kilkunastostronicowej umowy pani z infolini nie streści w pare chwil. A to że sie zgadzasz czy przez telefon, czy podpisując papiery jest Twoim problemem. Ponieważ słowna zgoda (w tym przypadku rejestrowana rozmowa telefoniczna z konsultantem) jest tak samo wiążąca jak zgoda na papierze. Zgadzając się na ich propozycje tym samym potwierdzasz znajomość regulaminów i umów. I potem właśnie wynikają z tego takie rzeczy. Cóż, masz nauczkę na przyszłość.

EDIT: No i trzeba było osobiście iść do salonu jak zrobił Pan j.a.c.k. Cóż, jednak lenistwo zrobiło swoje. Tak samo się nie chcę przespacerować do salonu jak czytać umów. I nie biadol mi że zawalony jesteś pracą, swiętami, nauką itd. Bo przecież można w któreś popołudnie skoczyć albo wracając z pracy czy też uczelni. Ta godzina - dwie Cię nie zbawią.

22.12.2008
17:23
[17]

massca [ ]

Radko - widze ze nie kumasz, nie doczytasz w czym problem i wyjeżdżasz z taką sama gadką jak wyżej. To nie chodzi o to że ja nie wiedziałem jaka jest promocja.

Chodzi o to że przez dwa ostatnie dni przed terminem rezygnacji żadna z metod rezygnacji nie działała. Jak termin minął - nagle sie dodzwoniłem (no nie nagle, po 18 minutach oczekiwania). I wtedy sie dowiedziałem że teraz to mam 3 miesiące płacić (czego sie spodziewałem niestety). Kumasz, wkur***m sie z bezsilności.
Gdybym zapomniał - OK. Jakoś bym to przeżył, chociaż 3 miesiące to i tak przegięcie.
Ale ja pamiętałem, dzwoniłem, wydałem chyba z 30 zeta na połaczenia, klikałem w to co automat kazał, napisałem maila z prosbą o kontakt, zalogowałem sie - NIC. zero efektów.

22.12.2008
17:28
[18]

graf_0 [ Nożownik ]

Ja stosuję prostą zasadę - nie biorę NIC co wciskają mi "za darmo". Bo i tak nie jest za darmo, a nawet jeśli to stracę czas na "rezygnowanie".

22.12.2008
17:29
[19]

Radko [ jestem zrobiony z drewna ]

Otóż wszystko doczytałem drogi Panie.

Pierwszy raz przy zakupie dekodera - dostałem w pakiecie "gratis" chyba sześć pakietów tematycznych, chociaz chcialem mieć tylko 3. Płacić miałem dopiero po upływie pół roku. Wówczas okazało się że zrezygnować można tylko z jednego pakietu miesięcznie, a jednorazowa opłata za rezygnację wynosi 20 złotych.

No comments, to chyba Ty mojego tekstu dokładnie nie zrozumiałeś i nie doczytałeś.
Po drugie
Poniewaz termin upływał w sobote, dzwoniłem intensywnie od piątku. Niestety.
Warto tak wszystko odkładać na ostatnią chwilę? Cholera wie czy im coś nie nawali. Jednak tutaj imho możesz spróbować reklamować. O ile jesteś w stanie im udowodnić. Zresztą dziwna jest trochę ta Twoja sytuacja. Mi sie nie zdarzyło jeszcze żeby ktoś nie odebrał.

EDIT:
Ale ja pamiętałem, dzwoniłem, wydałem chyba z 30 zeta na połaczenia, klikałem w to co automat kazał, napisałem maila z prosbą o kontakt, zalogowałem sie - NIC. zero efektów.

Pamiętałeś ale swoją drogą chyba Ci się przypomniało dopiero 2 dni przed terminem :P. Zreszta jesli piszesz ze masz udokumentowane itd to mozesz probowac reklamowac jak juz pisalem. Masz billing, oni nagrywaja rozmowy tak wiec w czym problem.

22.12.2008
17:33
smile
[20]

Blazkovitch [ Generał pułkownik ]

Napisz do Legii Warszawa żeby zdjęli sobie ich reklamę z koszulek, bo to oszuści.

22.12.2008
17:37
[21]

Piotrek.K [ ... broken ... ]

>>> massca
A ja Ci napisze tak. Polacy maja tendencje do robienia WSZYSTKIEGO na ostatnia chwile, a jak sie nie uda to, rzecz jasna, wina wszystkich innych. Widzisz. Mogles sie z nimi skontaktowac np. na poczatku tamtego tygodnia. Wszystko by sie spokojnie udalo i nie byloby problemu. Coz. Zdarza sie. Moze nastepnym razem sobie to uzmyslowisz...

22.12.2008
17:41
[22]

sparrhawk [ Mówca Umarłych ]

Co nie zmienia faktu, że utrudnianie rezygnacji z umowy chyba nie należało do regulamin który massca podpisywał. Naprawdę, tak staracie się udowodnić jemu, że to jego wina, że już nie wiecie co piszecie. Dla mnie wątek jest całkiem sensowny, dostałem kolejny sygnał, że w N nie warto się bawić.

22.12.2008
17:50
[23]

Kozi89 [ Legend ]

Mnie tak multimedia w @#$%^ robi od ponad roku z internetem.

22.12.2008
17:52
[24]

Silvestris [ Pretorianin ]

Ja mam cyfre, i na razie zero takich problemów

22.12.2008
17:54
[25]

Radko [ jestem zrobiony z drewna ]

sparrhawk
aj tam od razu utrudnianie. specjalnie telefonu nie odbierali bo wiedzieli ze massca dzwoni anulować usługę :D? Nie wiem co piszę? A ja tam mam w domu N od długiego czasu i nie narzekam. Co jakiś czas próbują wcisnąć jakąś ofertę to im ojciec dziękuję. I tak płaci chyba coś koło 40zł(co chyba nie jest zbyt wygórowaną ceną) za dosyć interesujące pakiety tematyczne. Cóż trzeba próbować jakoś sprzedawać swoje usługi.

22.12.2008
17:54
[26]

davis [ ]

massca --> Pozostaje ci napisać odwołanie, opisz dokładnie problemy z uzyskaniem połączenia do konsultanta i tonowym wybieraniem rezygnacji. Nie twoja wina, że to zawiodło dlatego pisz odwołania do upadłego.
Ja bym im nie zapłacił.
Też miałem kiedyś przejścia z providerem i też wymieniałem z nim masę pism, wszystko oficjalnie i w końcu odpieprzyli się ode mnie. Co prawda poszło o śmieszne pieniądze rzędu kilku złotych ale i tak szedłem w zaparte, bo niby z jakiej racji mam płacić jeśli z mojego punktu widzenia nie musiałem tego robić.
Oczywiście było straszenie sądem, rejestrem dłużników itp.
Nie poddawaj się tak łatwo.

22.12.2008
17:56
[27]

ronn [ moralizator ]

Napisz do Legii Warszawa żeby zdjęli sobie ich reklamę z koszulek, bo to oszuści.

generalnie to na tych oszustwach swietnie wychodza. dla przykladu takie 500mln publicznych pieniedzy na budowe stadionu legii wlasnie :/ (iti wlascicielem..)

22.12.2008
17:59
[28]

Kharman [ ]

massca --> to po co brałeś tą promocję skoro i tak ci niepotrzebna? Chciałeś 3 pakiety a wziąłeś 6. Oglądasz informacje i dokumenty a wcisnęli ci kanał filmowy. Wypada pogratulować n marketerów skoro człowieka z branży przekonali.

22.12.2008
18:01
[29]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Co do HBO to szczerze sam sobie jesteś winny - zapomniałeś o rezygnacji

teraz obowiązuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Innymi slowy - 3 miesiące bulenia za coś czego od początku nie chciałem.

No tak pisze w regulaminie (tam gdzie jest malutki druczek) :) ja też nie czytam ale trzeba się liczyć z haczykami


siurekm --> Trzeba było brać cyfrę + i byś miał spokój.....

Taaa i płacić 2-3 razy więcej i na dodatek i tak na tych kanałach nic niema. Jedynie co jest lepsze na cyfrze + to piłka nożna - którą też możesz przez neta oglądać i to za darmo :)

22.12.2008
18:02
[30]

.Eric Cartman. [ Black Sabbath Army ]

Ja korzystam z Cyfrowego Polsatu ;P słaba telewizja ;|

22.12.2008
18:04
[31]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Zrozumcie każda platforma jest tak naprawdę beznadziejna. N za jakość ale jest chyba najtańsza (ja właśnie ją mam i co oglądam? Comedy Central i Nsport jak jest liga mistrzów)

22.12.2008
18:37
[32]

sparrhawk [ Mówca Umarłych ]

Radko --->
aj tam od razu utrudnianie. specjalnie telefonu nie odbierali bo wiedzieli ze massca dzwoni anulować usługę :D?

Nawet bym się nie zdziwił, bo takie rzeczy widziałem już wcześniej. Nawet w teorii marketingu mówi się, że jeśli klientowi utrudni się rezygnację z jakiejś usługi, to może się zastanowi i uzna, że jednak ją zostawi. O tym, że wystawia to fatalną opinię firmie, już się zwykle nie mówi. W każdym razie głównie chodziło mi o automatyczną rejestrację.

22.12.2008
18:40
[33]

provos [ Clandestino ]

massca - skoro nie mogłeś się dodzwonić, to przynajmniej polecony mogłeś wysłać.

22.12.2008
18:51
smile
[34]

Davidian [ Generalissimus ]

Massca - mnie spotkało coś podobnego w UPC. Zamówiłem sobie TV "cyfrową" z nagrywarką i u nich taka promocja ze na miecha gratis HBO, Cinemax i Canal + koles mowi ze trzeba zadzwonic jezeli nie chce sie korzystac.
Nic poogladalem stwierdzilem ze zostawiam sobie C+ reszta out. Myslalem ze bede cwany i dzwonilem w niedziele rano. Czas oczekiwania na polaczenie 40 minut !! po czym trafilem do nie tej osoby co trzeba mowi ze przelaczy po czym slysze znajomy dzwiek rozlaczonej rozmowy. Agresja +10 kolejne oczekiwanie tym razem rozmowa sie powiodla C+ zostawiony reszta platnych dodatkowo out. Upewniem sie 3 razy czy na pewno to wszystko czy nie ma kruczkow.

Po czym sprawdzam sobie e-fakture i oczywiscie naliczony C+ bez ceny promocyjnej i HBO oraz Cinemax po prostu myslalem ze cos r********** Agresja - tego sie nie da okreslić.

Dzwonie na info i dowiaduje sie ze oni tak maja i ze odlicza mi to przy nastepnej fakturze. Slowa uznania dla tego ktory wymyslil ten system pozostawie do swojej wiadomosci.

22.12.2008
18:55
[35]

Narmo [ nikt ]

Telekomunikacja ostatnio robi dokładnie to samo ze swoją telewizją cyfrową. Naobiecywali moim rodzicom, że skoro i tak płacimy powyżej jakiejś tam kwoty za internet (1 MB + Livebox który od miesiąca leży w pudełku nie używany bo wolałem wydać 300 zł na router i modem do niego a nie korzystać z tego wiecznie wieszającego się od ostatnich paru miesięcy gówna) to możemy mieć za darmo do tego telewizję od nich. Mówiłem rodzicom, żeby tego nie brali i wróciłem do siebie. Na następny dzień mamuśka uradowana krzyczy, żebym robił miejsce bo niedługo przywiozą dekoder i antenę... Pytam się, dlaczego wzięli, skoro im odradzałem (jest w domu Cyfrowy Polsat, którego też prawie nikt nie ogląda). Okazało się, że pani konsultantka nobiecywała jej nie wiadomo czego. Za darmo C+, HBO i nie wiadomo co. Potem okazało się, że za darmo to jest w sumie może 30 kanałów, z czego połowa to telezakupy. Oczywiście ani Canal+ ani HBO nie było w pakiecie darmowym i trzeba za to dopłacić coś ekstra (przynajmniej nie wcisnęli na siłę). Bonus z tego jest taki, że dekoder może być podłączony do każdego innego routera niż Livebox (przynajmniej na Linksysie działa) i jak się kupi 2 telewizor to będzie można oglądać 2 różne kanały na raz (nawet, jeżeli to będzie jedynka, dwójka lub TVN...)

Niestety za to płacą tym konsultantom. Za szukanie frajerów. Zastanawiam się, czy nie kupić rodzicom telefonu z możliwością nagrywania rozmów. Wtedy przynajmniej można by coś im udowodnić, jeżeli będą"mijali się z prawdą"

22.12.2008
19:05
smile
[36]

Cremek [ Konsul ]

Ja tam z ciekawosci az przeczytalem swoja umowe z N (promocja swiateczna) i wszystko jest czarno na bialym, do kiedy co za darmo, kiedy rezygnowac z pakietow i za ile... no nie wiem czy tylko ja mam takie szczescie ?.

22.12.2008
19:23
[37]

massca [ ]

Oczywiście, że mogłem dokładnie przeczytać wszystko pod czym sie de facto podpisałem czyli Warunki Promocji, Cennik, Umowę, Warunki Korzystania, Regulamin i coś tam jeszcze. Tyle że logiczna analiza tych dokumentów w punkcie sprzedaży zabrałaby mi (bez pomocy prawnika) jakies 2-3 godziny, żeby mieć pewność że wszystko rozumiem. Jeden dokument odsyła co chwilę do drugiego, robi jakieś wyjątki, zastrzeżenia itd.
Zawsze w takich sytuacjach po prostu zadaję pytania sprzedawcy (przedstawicielowi) i w dobrej wierze ufam mu że powiedział mi wszystko co powinienem jako konsument wiedzieć.

Ale oczywiście nie mam pretensji do N że mi sprzedali 6 Pakietów (które w między czasie zamieniły się zgodnie z regulaminem w jakieś Opcje Dodatkowe) czy że zamotali tak wszystkie papiery że nie wiedziałem o co chodzi. Mam pretensje że nie można się do nich dodzwonić wtedy kiedy trzeba i że wpuszczają w maliny. Jaką mam pewność że ich system nie identyfikuje mojego telefonu i nie daje podglądu na stan konta, przez co nie moge uzyskać połączenia ? Tak, wiem to już pachnie teorią spiskową, ale takie problemy mam nie tylko ja, wystarczy zajrzeć na ich oficjalne forum (gdzie takie wątki lądują w kategorii "kosz" bo "się powtarzają")

22.12.2008
19:33
[38]

Mikami [ Generaďż˝ ]

N---> ITI---> Legia---> Walter---> Tusk---> PO...

22.12.2008
19:43
[39]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

massa -> mozna do n dzwonic za darmo, za pomoca programu skype. Masz to napisane w UMOWIE ktora podpisales, w mojej to jest. To pierwsza sprawa.
Druga. Czas oczekiwania w N jest skandaliczny, fakt, jednak zazwyczaj czeka sie okolo 9 minut, z komorki to troche kasy, ale ze stacjonarnego juz nie, a wspomniany skypy masz za darmo - nie mowmy o kosztach pradu itd....

Co do tej promocji.

Moze jestem dziwny, ale gdy ja ja bralem to dokladnie ja przeczytalem i w czasie rozmowy zapytalem konsultanta kiedy mam zadzwonic zeby zrezygnowac, w przeciwnienstwie do Ciebie zadzwonilem nie pod koniec miesiaca, ale 2 dnia tegoz miesiaca zeby mi HBO wylaczyli, wiedzialem, ze nie strace ani dnia, bo oni i tak wylacza ta opcje na koniec miesiaca. Dzieki tej promocji ogladalem 3 miesiace HBO za darmo i jestem z tego powodu zadowolony, obejrzalem lacznie 4 filmy, coz, to inna kwestia.

Co do forum i kosza...heh, bo to nie GOL tam, masz jeden watek o tym i konsultant i Ci tam zawsze odpowie, nawet na priv, po co zasmiecac forum skoro masz wszystko w jednym watku. Uzyskalem tam odpowiedzi wielokrotnie, a czasem bylem dosyc natarczywy.

22.12.2008
19:46
[40]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Cremek ja też mam chyba szczęście :)

Zero problemów z N na dodatek jescze mam HBO i Cinemax odkodowane a 2 miesiące temu niby wyłączyli :D

22.12.2008
19:47
[41]

Mac94 [ TF2 Player ]

Fajnie...xP Mój ojciec właśnie kilka dni temu kupił jakiś tam pakiet tej telewizji dla swoich rodziców..xPPP

22.12.2008
20:59
[42]

Herr Pietrus [ Gnuśny leniwiec ]

Może i autor watku jest sam sobie winien - bo dzisiaj nie można ufać nikomu, przynajmniej w biznesie ;-) - i moze w istocie postąpil co anjmniej nieodpowiedzialnie nie czytajac regulamiu, umowy i czego tam jeszcze nie mają pośród swoich dokumentów.

Ale dzięki niemu wiem, ze n ma przejrzystość umów na poziomie tej "fajowskiej" netii, tej "cu-do-wnej" telekomunikacji i orange. ( no, play nie jest świety, ale wypada o wiele lepiej ).
A firmom, które tak konstruują zapisy regulaminów nie ufam. zwykle na tyle, że nawet u nich nie kupuję...

22.12.2008
21:15
[43]

mos_def [ Senator ]

Piotrek.K [ Level: 50 - 'Dual Screen' player ]

>>> massca
A ja Ci napisze tak. Polacy maja tendencje do robienia WSZYSTKIEGO na ostatnia chwile, a jak sie nie uda to, rzecz jasna, wina wszystkich innych. Widzisz. Mogles sie z nimi skontaktowac np. na poczatku tamtego tygodnia. Wszystko by sie spokojnie udalo i nie byloby problemu. Coz. Zdarza sie. Moze nastepnym razem sobie to uzmyslowisz...



Dokładnie tak.

22.12.2008
21:18
[44]

tauren [ Pretorianin ]

9] jasne, że są naciągaczami, i się nie sprzeczaj, oni tylko w wała ludzi robią!!!Myślałem nad kupnem n-ki, ale p tym co przeczytałem, powoli mi się jej odechciewa :/

ahhh.... Takie życie...Niestety....

22.12.2008
21:48
[45]

legrooch [ MPO Squad Member ]

massca ==> informacja o rezygnacji z pakietów po jednym jest zawarta w umowie :) Czytać, czytać i jeszcze raz czytać :)
Sam się przejechałem, a później kuźwiłem na lewo i prawo :)

22.12.2008
21:48
smile
[46]

smuggler [ Patrycjusz ]

massca - dorosly czlowiek i tak sie pluje?A fuj. Ja tam mam N-ke, olalem wszelkie promocje (kupilem dekoder z nagrywarka za pelna cene), omijam "darmowe" promocje i sobie chwale. Zarabiasz przeca wystarczajaco duzo by unikac "darmochy" a jako czlek z branzy wiesz, ze nie ma darmowych obiadow.

No wiec po to te narzekania "ale sie nabralem, bo chcialem troszke zaoszczedzic"? Umieraj jak mezczyzna, plac jak frajer. :) Moge sie zalozyc ze wszelkie inne stacje stosuja identyczne metody.
A mnie tam N-ka ujela, przysylajac specjlny "spersonalizowany" kalendarz jako gift swiateczny. :)

Zeby jeszcze mieli w ofercie NG (albo NG HD), to juz bym w ogole nie narzekal.

22.12.2008
21:50
[47]

smuggler [ Patrycjusz ]

Mikami

N---> ITI---> Legia---> Walter---> Tusk---> PO... -> Rosja -ZSRR -> NKWD ->Beria ->Stalin -> Hitler -> II woina światowa.

Stary, dzwon do PiS, odnalazles UKLAD!!!

22.12.2008
21:52
[48]

Ziom91 [ ohjehr ]

smuggler - widzisz... Każdy chce trochę przyoszczędzić. Jaki kraj, takie społeczeństwo. Gościa całkowicie rozumiem bo miałem podobną sytuację z Erą (nie polecam zbytnio), ale N-ka to porządna marka i na razie nie narzekam.

22.12.2008
21:57
[49]

smuggler [ Patrycjusz ]

Widzisz. to jak z jechaniem na skroty - jak mi sie spieszy to nigdy nie jade na skroty (chyba, ze wczesniej przetestowalem) bo wiem, ze to mi zajmie wiecej czasu. :) A jest oczywistym dla mnie, ze jak mi cos daja "za darmo, za 1 zl itd.:" to wiadomym jest, ze bede musial za to slono zaplacic.

22.12.2008
21:59
smile
[50]

HopkinZ [ Legend ]

smuggler Moge sie zalozyc ze wszelkie inne stacje stosuja identyczne metody."

W UPC jest dokładnie to samo. Jak mi przyszedł rachunek z naliczonymi darmowymi pakietami to musiałem sięgać po pieprz trzeźwiący.

22.12.2008
21:59
[51]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

smuggler -> wyjasnij mi, dlaczego tutaj nie mamy HBO za darmo? Czy dlatego, ze massa nie przeczytal umowy dokladnie? Ja skorzystalem z tej promocji, zadzwonilem przez skypa i HBO przez 3 miesiace kosztowalo mnie 0 zł.

Zeby nie bylo.

Dzis dostalem 1 rachunek z Netii. Od razu go reklamowalem.
Mialo byc 56zł, natomiast przyslano mi dwa rachunki po 92zł, przeproszono mnie i powiedzieli, ze sie tam czegos nie dopatrzyli. Domyslam sie, ze to bylo celowe zagranie, bo moze jeden na stu jest taki glupi ze zaplacil by te dwa rachunki po prawie 93zł.

22.12.2008
21:59
smile
[52]

Halucyn89 [ Senator ]

No cuż dżwignia reklamą handlu.

22.12.2008
22:01
[53]

Ziom91 [ ohjehr ]

smugg - Wiem... Większość promocji to bujda. Ale zdarzają się naprawdę okazje (takie jak n-ka) których warto nie przegapić! To żadni naciągacze. Mówię ci! (Chcesz, sam sprawdź tą promocję, nie oszukają cię, a jak nie to ci wiszę dwa piwka :)). Ale ogólnie się zgadzam

22.12.2008
22:01
[54]

smuggler [ Patrycjusz ]

Nie wiem czemu nie mamy, ja nie mam bo nie chce :), bo i tak nie mam czasu na ogladanie tego, co mam (3 pakiety + informacyjny), jak do tej pory 1 film na VoD zamowilem, teraz moze i drugi... po kiego mi HBO? Za darmo, czy nie - nie chce, po diabla mi swiadomosc, ze mam iles tam kanalow, ktorych i tak nie obejrze?

22.12.2008
22:06
[55]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Dokładnie, ja sie skusilem dla Casino* Royale w HD i Ghost Rider HD. Za darmo, bylo pare filmow to zadzwonilem, zamowilem i potem w odpowiedni czasie zrezygnowalem.

Do marca N-ka zrobi dwa kanaly HD podobne do C+ FILM HD i wtedy moze sie zastanowie czy tego nie zamowic, o ile bedzie warto. Po co piracic skoro za te 30zł mamy te 5-6 premier... jak chocby Nowy Bourne w C+ FIlm w te swieta.

* - pierwotnie napisalem Port Royale :)

22.12.2008
22:06
[56]

Maxblack [ SalieriMT ]

Dobrze, że to przeczytałem, bo wiem, że teraz na pewno nki nie kupię :). Co by ludziska nie mówili, nie będą korzystał z usług firmy, która stosuje takie praktyki... nie ważne czy to telefonia komórkowa, telewizja, internet czy bank...

Dla przykładu podpisując umowę ze swoim bankiem... nawet jej nie czytałem, bo wiem, że w ciula mnie nie zrobią, a jeśli kiedyś mnie zrobią... to się pożegnamy, napisze posta na forum i będę zadowolony :)... bo wile do stracenia na razie nie mam, a swojemu bankowi tak jakby ufam.

I tak, dla mnie takie coś to jest oszustwo... nie ważne, że zgodnie z prawem to robią, dla mnie jest to zwykłe oszustwo i naciągnie ludzi.

22.12.2008
22:07
[57]

blazerx [ ]

Polska, mam nadzieje, ze dozyje momentu w ktorym szacunek do klienta i starania o jego zadowolenie dorowna temu z zachodu.

22.12.2008
22:07
smile
[58]

mos_def [ Senator ]

No ale masz. TY masz, a inni, oni NIE MAJA. Porzadny konsument musi miec. Popraw krawat i do szeregu.

22.12.2008
22:08
[59]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Maxblack -> to nie jest dobry przyklad. Massa sam zadzownil do n-ki zeby skorzystac z promocji, to, ze jej nie rozumial to juz inna sprawa, a druga to fakt, ze n-ka ma skandaliczna infolinie. Jednak malo ktora firma ma dobra, chyba tylko TPSA, ale tam dodzwonic sie daje latwo, ale konsultanci sa czesto mizerni.

PS:
Jezeli skorzystanie z promocji jest dla kogos czyms zlyt to sorka, ale nie kumam. Po to skorzystalem z promocji, zeby sprawdzic czy warto kupic HBO. IMO nie warto dlatego zrezygnowalem.

22.12.2008
22:14
[60]

Maxblack [ SalieriMT ]

Nawet jeśli... to jednak nka, właśnie po to robi takie promocje, aby ludzie zapomnieli zrezygnować przed upływem określonego czasu... i później muszą płacić, a coś takiego mi się nie podoba po prostu.

Hm dzisiaj założyłem konto w Alior banku... to moje drugie konto no i do niego jeszcze przekonany nie jestem. Założyłem dlatego bo mieli mi dać 100 zł... za udział w konkursie i dali. Naprawdę wierze, że tej stówy w żaden sposób mi nie zabiorą, jeśli tak się stanie, bo się okażę, że coś tam w regulaminie zapisali, to zrezygnuje z tego konta po prostu i będę się czuł oszukany... Miła pani w oddziale powiedziała, że dostaje stówę i tyle i chciałbym aby tak było... podobnie w przypadku każdej innej promocji :).

22.12.2008
22:17
smile
[61]

punisher93 [ Pretorianin ]

suuuper a ja w niedziele kupilem dekoder "n" xD
nie mogles wczesniej napisac xD ?

22.12.2008
22:26
[62]

smuggler [ Patrycjusz ]

Wiesz, 1000 zadowolonych nie pisze, bo po co - a jak kogo boli, to krzyczy :). Sie nie przejmuj i ciesz sprzetem :)

22.12.2008
22:54
smile
[63]

Aceofbase [ El Mariachi ]

upsi dejzi, przepraszam serdecznie, bez pilota wlasniem lece i watki pomylilem ;]

22.12.2008
22:57
[64]

MANOLITO [ Generaďż˝ ]

ja akurat z Nki jestem generalnie zadowolony, ale jest i kilka uwag, po pierwsze burdel w windykacji, rachunki przychodzą o dwa tygodnie zapóźno i jeszcze wysyłają na "telewizor" ponaglenie do zapłaty, ale to jest mały miki, największy skandal, to infolinia, dodzwonienie się do nich to tragedia, gdyby nie służbowy telefon, zbankrutowałbym, standart to ostatnio minimum 20minut słuchania muzyczki, jak ktoś dzwoni z prywatnego, można się wkurwić

22.12.2008
23:29
[65]

smuggler [ Patrycjusz ]

To fakt,

22.12.2008
23:39
[66]

K4B4N0s [ Filthy One ]

Niektorzy z was pisza, ze to normalne teraz. Ale zastanowiliscie sie, czy normalne - czeste. znaczy dobre? I czy nie trzeba sie przeciwstawiac tej niby normalnosci?

23.12.2008
00:04
[67]

massca [ ]

Massa sam zadzownil do n-ki zeby skorzystac z promocji, to, ze jej nie rozumial to juz inna sprawa,

O nie nie kochany. Jak dzisiaj pamietam ten moment dwa miesiace temu - jade samochodem na zakupy z żoną, dzwoni pan z N-ki i proponuje darmowy pakiet HBO. Mówie mu że mi nie zależy bo nie ogladam filmow poza serialami na DVD ale pan z N-ki jest uparty i przekonuje mnie że przecież nic nie kosztuje. Pytam sie jakie są formalności, że lubie zobaczyć umowe a on mi mówi że wszystko można załatwić przez telefon, żebym sie tylko zgodził a jak wróce do domu to juz bede miał HBO, coś tam jeszcze i HBO w HD. upewniłem się jakie sa warunki rozwiązania, powiedział żebym w połowie grudnia zadzwonił po prostu i ich poinformował że rezygnuję. no to próbowałem się dodzwonić. teraz mam 3 miesiące płacenia.


nskype - bez żartów. cisza w eterze.


23.12.2008
00:10
[68]

albz74 [ Legend ]

Też mam n-kę i też korzystałem z tej promocji. Nie miałem problemów z jej odwołaniem - nie zostawia się takich rzeczy na ostatnią chwilę, ot i cała tajemnica sukcesu. Po 5 latach abonowania Cyfry + nie uważam, żeby n-ka naciągała w jakiś szczególny sposób klientów. Wręcz przeciwnie.

23.12.2008
09:08
[69]

legrooch [ MPO Squad Member ]

suuuper a ja w niedziele kupilem dekoder "n" xD
Nie mogłeś kupić, bo małolatom nie sprzedają bez dowodu.

23.12.2008
10:04
[70]

Lookash [ Senator ]

Myślałem, że przeczytam faktycznie o jakimś oszustwie. A przeczytałem posta gościa, który płacze, bo nie doinformował się przy zakupie dekodera, zostawił rezygnację z ważnej sprawy na ostatnią chwilę i w dodatku nie przewidział, że w okresie przedświątecznym będzie tłok na linii.

Mogłeś się chociaż nie przyznawać, że to też twoja branża. Całkowicie nie rozumiem, jak mogłeś się dać złapać na promocje, skoro znasz mechanizmy.

Ja nie korzystam z różnych dzwoniących i pukających do drzwi naciągaczy, którzy są "przedstawicielami handlowymi". Ale przecież ich jest mnóstwo, dzwonią z promocjami z sieci komórkowych, wysyłają smsy, chodzą po domach z telewizjami kablowymi, cyfrowymi, wystają w supermarketach w budowlach z telewizorów. Rany, można było przez kawał czasu wyrobić sobie mechanizmy obronne...

23.12.2008
11:49
[71]

Herr Pietrus [ Gnuśny leniwiec ]

Eee... no w sumie dla odmiany muszę przyznać, ze ostatnio to dzieki takiemu naciagaczowi z dialogu dowiedziałem się, ze maja fajna promocje i warunki lepsze niz w TP.

Ale fakt, umowy czy nawet wstępnego zinteresowania to mu nie potwierdziłem, tylko grzecznie wszedłem na strone Dialogu i przecztałem regulamin ;-)

23.12.2008
12:25
[72]

rog1234 [ The King of Fighters ]

Nie ma czegoś co jest "darmowe". Nigdy, nigdzie.

23.12.2008
12:49
[73]

massca [ ]

Lookash - jeszcze raz, powoli i wyraźnie: uważam że n-ka to OSZUŚCI bo dają opcję wyłączenia usługi z promocji przez tonowe wybieranie numerów które NIE DZIAŁA. Najpierw nie możesz się dodzwonić, potem decydujesz sie na opcje z automatem a potem dowiadujesz się ze i tak masz płacić przez 3 miesiące.

Oczywiście zawsze mam prawo do reklamacji i z niego skorzystam - wątek jest tylko po to żeby ustrzec innych przed tymi naciągaczami, głównie dlatego że to wielka i znana firma, i takich zagrywek bym sie nie spodziewał akurat po ITI.

23.12.2008
12:55
smile
[74]

Seledynowy [ Konsul ]

Też buliłem za wyłączenie DARMOWEJ promocji.
Od tamtej pory nie korzystam z żadnych promocji, żeby nawet były super duper hiper :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.