GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 6

31.10.2002
17:52
smile
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Icewind Dale II cz. 6

Icewind Dale II po raz 6

Link do poprzedniej części:

31.10.2002
18:49
smile
[2]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Mozecie mi powiedziec jak pozbyc sie przypadlosci zwanej potocznie Energy Drain??? Bardzo mnie to irytuje tym bardziej ze spadla mi ona do 8 :-(

31.10.2002
18:52
[3]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Musisz udać się do najbliższej kapłanki i skorzystać z czaru "Przywrócenie (restoration)". Pewnie twój kapłan już powinien się nauczyć tego zaklęcia...

31.10.2002
19:01
[4]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Dopiero zacząłem grać. Jetsem w obozie orków i mam sie przekraść do zagrody z jeńcami. Czy wejście jest przez ta jaskinię? Bo jeśli tak, to nie mogę sie do niej dostać, bo ork stoi na drodze i cała tarasuje. Nie mogę sie przekraść, a jak zaatakuję to znika mi niewidzialnosć.

31.10.2002
19:54
smile
[5]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Bullzeye--> dzieki - nawet mam to zaklecie u kaplana ale niestety nie wiedzialem ze to to :-) Shadowmage--> Nie przekradaj sie do jaskini ale po lewej od wejscia(do obozu- oboz jest po prawej od wejscia do zakladnikow) jest wneka i tam jest ta dzwignia. Wchodzac w ta wneke mozesz spokojnie wyjsc z ukrycia i ja przekrecic. Nikogo nie atakuj dopoki nie wrocisz do druzynki :-) i nie odbijesz zakladnikow. Zakladnikow po otwarciu tej gajgi nie musisz odbijac po cichu. Wlatujesz na hurra i rzezaj wszystko co Ci pod reke wleci :-)

31.10.2002
20:13
smile
[6]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

W moim przypadu nie jest to tyle kwestia dostania się do tych zwierząt, albowiem jest mi wiadome że można się tam dostać drzwiami w prawym górnym rogu. Chcę ich po prostu uwolnić, a da się to zrobić zapewne tylko otwierając te trzy drzwi. Czy jest jakiś patch do ID2 ? Może to bez niego u mnie nic się nie dzieje po kombinacji NW--N--NE ?

31.10.2002
22:02
[7]

Yancy [ Senator ]

Na początku gry bardzo oględnie zapoznałem się z nowymi zasadami i w efekcie moja drużyna mimo że dobra - jednak mogła być lepsza. Najbardziej smuci mnie złodziej, który w rozbrajaniu pułapek za dobry nie jest :(( Dałem nieco za mało punktów w inteligencję i jest to już nie do nadrobienia.

01.11.2002
07:25
[8]

Dwalin [ Reggae ]

Yancy --> Nie wiem za badzo po co Łotrzykwoi inteligencja to raz. A dwa że można to nadrobić bo co którys tam poziom możesz dodać jeden punkt do jednej z cech.

01.11.2002
10:22
[9]

Gilmar [ Easy Rider ]

Pomóżcie. Jak przejść Upadły Las, byłem na polanie Driady, polanie Pająków, zabiłem mnóstwo kościotrupów i nic, spodziewałem się znależć róg dla upiora z kurhanu.W Wędrującej Wiosce chcą pomocy w sprawie upiora i kółko się zamknęło--- stoję.

01.11.2002
10:34
smile
[10]

Siemens [ Junior ]

Mam DUŻy problem. W OKu smoka jest facet, który zleca mi odnalezienie kolegi, który miał zamienić jakiś korzeń. Odnajduje go martwego, a potem daje miecz. Następnie pokazuje się scenka , w której pokazuje mi zawaloną stertę głazów i mówi że ucisnął tam korzeń. Ale tam przecierz nie ma rzadnego korzenia! To gdzie on w końcu jest? A tak a propos to jak naprawić tą dzwignię w komnacie z obrazem dużego zielonego węża czy tam ssetha. Oblatałem wszystkie trzy poziomy i nic nie znalazłem. Pomórzcie!!!

01.11.2002
10:47
[11]

minius [ Generaďż˝ ]

Gilmar--->Masz rację, że róg upiora znajduje się w Upadłym Lesie. Odp.: Powinieneś mieć w drużynie łowcę z dobrze rozwiniętą wiedzą o pustkowiach, wtedy sam wyszukuje kierunek w którym drużyna ma się udać.

01.11.2002
10:56
smile
[12]

Siemens [ Junior ]

Proszę pomórzcie mi. Przez takie badziewne questy chce mi się roz... komputer.

01.11.2002
10:57
[13]

Gilmar [ Easy Rider ]

minius------> a jeżeli nie mam łowcy i co to znaczy dobrze rozwinięta wiedza o pustkowiach--ile pkt. Czy to jedyne rozwiązanie problemu?

01.11.2002
11:03
smile
[14]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

eh ale spotkałem wczoraj paskudnego buga :((( Mianowicie zacząłem grac postaciami pierwszopoziomowymi od pczątku na Furii, czyścilem tunele pod magazynem w Targos zgoblinów i gdy po ciezkiej walce wszystkie padły okazało się..... ze jeden przezyl i najnormalniej w swiecie "wrósł w sciane". Po jego postac znalazła się na scianie i w zaden sposob nie moge go zabic aby ukonczyc zadanie, słysze bez przerwy odgłos gobline i czasami bardzo zadko zobacze go jak doslowonie stoi na scianie korytarza i tyle, nic nie moge zrobic. Poprzedniego save'a mimo, ze mam z początku gry czyli nie daleko to jednak na furii jest to kupe czas grania, nie chce sie znowu męczyc godzinami moimi słabiutkimi postaciami własnie w tym trybie gry (SERCE FURII), i w tym momencie pytam sie czy jest jakis "cheat" aby moc oczyscic pojedynczą małą mapke własnie tych tuneli z tym nieszczesnym wrosnietym w sciane goblinem z potworow. Nie mam wyboru i musiałbym się tutaj posłuzyc kodem, zeby zaoszczedzic kilka godzin grania od nowa.

01.11.2002
11:15
smile
[15]

Siemens [ Junior ]

Błagam!!! Czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie!!!!!!?

01.11.2002
11:27
smile
[16]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Yancy --> Co czwarty poziom można dodawać jeden punkt do statystyk, więc nie jest to do nadrobienia, a jeżeli potrzebujesz sprawnego złodzieja już teraz to skorzystaj z Dale Keepera II, aby obniżyć niepotrzebną cechę (np. charyzmę) a podwyższyć inteligencję. Możesz zmniejszyć także siłę i podwyższyć zręczność, bo potem można wybrać sobie feat "Finezyjna walka (weapon finesse)", dzięki któremu modyfikatory od trafienie będą brane ze zręczności a nie z siły. A wysoka zręczność zawsze się złodziejowi przyda... PS Link do Dale Keepera II (Beta) poniżej.

01.11.2002
11:49
[17]

minius [ Generaďż˝ ]

Gilmar ---> inną klasą też możesz awansować w "wiedzę o pustkowiach" - to może jest rozwiązaniem Twojego problemu. Mój łowca miał 15pkt i doskonale sobie radził w Upadłym Lesie.

01.11.2002
13:03
[18]

Gilmar [ Easy Rider ]

minius--------> żeby dać komuś punkty do wiedzy o pustkowiach trzeba zdobyć pkt. doświadczenia a gdzie mogę je zdobyć skoro plączę się między Upadłym Lasem a Wędrowną Wioską, jak pójść dalej? Czy mogę olać Upadły Las, przynajmniej na razie?

01.11.2002
13:07
[19]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Hi. Takie prozaiczne pytanie. Tryb serce Furii bardzo wzmacnia potwory. Moje pytanie czy to ma jakiś wpływ na tak wychwalaną opcje autodopasowywania się poziomu trudności gry do umiejętności gracza?

01.11.2002
13:14
[20]

minius [ Generaďż˝ ]

Gilmar ---> Większość questów w tej lokacji jest do zrobiena właśnie w Upadłym Lesie :( więc nie wydaje mi się, że możesz olać Upadły Las. Mało tego, by przejść do następnej lokacji musisz również podążyć przez ten miły lasek, uporać się z drzewcami ale tu wiedza o pustkowiach nie będzie już tak potrzebna. Nie potrafię Ci pomóc w inny sposób. Poprostu nie pamiętam, w którym momencie należy podążyć którą ścieżką. Ten las jest za bardzo zakręcony.

01.11.2002
13:24
[21]

Gilmar [ Easy Rider ]

minius------> dzięki, tak właśnie myślałem, muszę sobie jakoś poradzić, będę łazić po lesie do skutku.

01.11.2002
15:29
smile
[22]

Danger [ Konsul ]

minius----> Męcze się z tym Upadłym Lasem od wczoraj i popieram cię jest nieźle pokręcony :)

01.11.2002
15:38
[23]

Dwalin [ Reggae ]

Ile poziomów ma świątyna Auril ?? Bo już mi się nudzi biegać po lodowych komnatach :)

01.11.2002
15:42
[24]

Katane [ Useful Idiot ]

2

01.11.2002
15:49
[25]

Dwalin [ Reggae ]

Co trzeba zrobić aby architekt dał mi nową misje w świątyni Auril ??

01.11.2002
16:17
[26]

Katane [ Useful Idiot ]

Przejść 85 % gry :)

01.11.2002
18:06
smile
[27]

Martinez [ Konsul ]

Mam czarownice na 4 poziomie, rasa drow (efektywnie 6 poziom) - nie moge rzucac czarów ŻADNYCH, choc sa w okienku czarów dostepne, ale podświetlone na szaro... Kiedy bede mógł używać czarów? czy to jakiś bug?

01.11.2002
18:08
smile
[28]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Martinez: wydaje mi się, iż jest to kwestia odpoczynku drużyny. Wówczas powinno być wszystko OK.

01.11.2002
18:28
[29]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Martinez --> Pewnie masz za mało charyzmy...

01.11.2002
18:31
smile
[30]

Martinez [ Konsul ]

MateyToB=-> raczej nie, bowiem restuje po kazdej walce i nic... Bullzeye-----> mam charyzmy 10pkt, mam w drużynie czarodziejke i ona ma tez 10 charyzmy i jest wszystko ok... wiec??? jakies nowe teorie?

01.11.2002
18:49
[31]

minius [ Generaďż˝ ]

Martinez -----> Twoja czarodziejka może i owszem mieć 10 charyzmy bo polega na wiedzy i rozumie. Czarownice niestety (dla Ciebie) muszą mieć "troszku" więcej charyzmy. Ich czrary uzależnione są od tej właśnie cechy.

01.11.2002
18:54
[32]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Martinez --> Moja czarownica miała charyzmy 12 i to nie starczało żeby mogła rzucać chociażby "Nienaruszalną Sferę Otuluke' a", więc dodałem sobie w Dale Keeperze II + 2 do charyzmy, a odjąłem 2 z siły...

01.11.2002
19:01
[33]

glum [ Pretorianin ]

Bullzeye_NEO -> to ciagle za malo. dobry sorcerer pominien miec 18 lub 20 charyzmy zaraz na starcie. docelowo z przedmiotami 30 i wiecej :)

01.11.2002
19:06
[34]

Martinez [ Konsul ]

Bullzeye ---> dzieki, wlasnie zrobilem w ten sam sposób ;) dodalem charyzmy, odejmujac inne cechy. glum---> nie zartuj 18-20?

01.11.2002
19:19
[35]

glum [ Pretorianin ]

Bullzeye_NEO -> nie zartuje, to podstawowa wielkosc dla sorcerera. od charyzmy dostaje dodatkowe czary na poziom czyli im wiecej tym lepiej. niezbedne minimum to 19 (bez przedmiotow) aby moc rzuczac czary z 9 poziomu - oczywiscie przy odpowiednim levelu

01.11.2002
19:20
[36]

glum [ Pretorianin ]

sorry, strzaleczka byla do Martineza :)

01.11.2002
19:28
[37]

Martinez [ Konsul ]

glum--->a dla czarodziejki ile wystarczy? inteligencje mam 21 a charyzme 14... moze tak byc? czarownicy juz zmienilem ;)

01.11.2002
19:55
[38]

glum [ Pretorianin ]

Martinez -> dla czarodzieja (wizarda) robi sie podobnie tylko tu jest wazna inteligencja. czyli 18-20 na poczatku a pozniej na maxa :). reszta atrybutow nie jest juz tak wazna wiec mozna dac wedle uznania. moje to: 8/16/10/16/10/20 (str/dex/const/intel/wis/char) dla sorcerera dla wizarda zamienilem ilteligencje z charyzma. gralem takimi postaciami i bylem z nich zadowolony :)

02.11.2002
09:50
smile
[39]

HopkinZ [ Senator ]

Yo ziomki :D......ostatnio była dyskusja co do tego upadłego lasu...........teraz nie wiem ale wszytkie posty z tamtąd zniknęły ale ja se wcczoraj kombinacja jak przejsc do rogu dla ducha zapisałem :D.....więc jesli ktos tam (w forum na temat poradnika) nie wylookal to tutaj podaje zaznaczam ze informacje amm od PB który spisał ze skullportu N - Północ (góra:D) S - Południe (dół:D) W - Zachód (lewo:D) i E - Wschód (prawo:D) W lokacji z duchem mysliwego idzesz na NW następnie : N W N E E W W NE SE NW SE i tu leży trup z rogiem i forsą :D........teraz pokonałem dwa smoki i wpadłem do Smoczego Oka.....aż sie łezka kręci jak sobie przypomnę jak sie tam męczyłem w IWD1 :D......

02.11.2002
09:56
[40]

Dwalin [ Reggae ]

A ja jeszcze w tej nudnej świątyni pomykam ech... dzisiaj będe musiał odbrobić zaległości z IWD II :)

02.11.2002
11:06
smile
[41]

HopkinZ [ Senator ]

ehhh....świątynia to było jeszcze do wytrzymania :D......męczyłem sie pare godzin co zrobic jak jush wszytko wyczyściłem :d.....bo nie miałem pojęcia jak te jedne drzwi otworzyc ....a teraz w tym smoczym oku a te hakowe poczwary z nikąd sie pojawiają :D

02.11.2002
11:39
smile
[42]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ta, Hook Horrory są pojebeznadziejne... Najgorzej, że atakują dziesiątkami... LUDZIE ! MOJA KAPŁANKA TEMPUSA WYMIATA ! Za każdym razem przywołuje zaklęciem "Raise Dead" Większego Kościanego Golema !

02.11.2002
11:43
[43]

Katane [ Useful Idiot ]

Bullzeye --> Poczekaj, aż zacznie przywoływać Apocalyptic Boneguards - pacjenci wymiatają 4 razy an runde po średnio 35 obrażęń :)

02.11.2002
13:11
smile
[44]

HopkinZ [ Senator ]

To wy macie postacie ilu poziomowe :D??.....ja wskoczyłem do tego podmroku (smoczego oka?) i mam kazdego na 11 poziomie...... opracowałem pewna taktykę na tych hakowych monsterów......moj magus oczywiscie w srodku formacji idze i jak tylko zobacze stado hakerów :-) to rzucam im zamęt.....wszytkie sie rozbiegaja i od razu na tyły rzucam ognista kulę.....ci co mnie od tylca chcieli zaatakowac maja srednie/powazne rany......potem druga ognista kula i jush tylko łucznikami wybijam gostków bo wojacy nie zdązą podejśc......potem tych co mieli zamęt wybjam jush z łatwością.... tak btw. to czytałem że IWD2 jest dłuższe od IWD1 i IWD: HOW razem wziętych....

02.11.2002
14:25
[45]

Half-org [ Pretorianin ]

Jak zabic tego straznika w swiatyni yuan-ti ? to jest smok , zadalem mu juz chyba lacznie ze 150 obrazen i on nadal ma lekke rany . Co mam zrobic ?

02.11.2002
14:32
[46]

Half-org [ Pretorianin ]

A jak chce go trafic dezintegracja i mi wychodzi to ze ginie to wylazi mi do windowsa . Jak bym do tej gry wprowadzil moje postacie z Baldur's Gate to by go zalatwily w 5 sekund . Np : moj mnich pod koniec gry zadawal srednio 30 obrazen , wlanczyl bym mlyniec i bym go rozwalil od razu . A w IWD 2 mnich to cienka pala . Mam nim 20 sily i jego obrazenia to tak mniej wiecej 12 - 20

02.11.2002
15:54
[47]

PB [ Centurion ]

Mam pytanie, gdy pokonaliście smoki i weśliście do jaskiń; w jaskiniach jest 'baza" krasnoludów, durlagów - czy coś podobnego (sorki za przekręcenia), macie dwie opcje, wali z nimi albo pokojowe rozwiązanie. Którą opcję wybraliście, która lepsza??

02.11.2002
16:01
[48]

Bunia [ Pretorianin ]

Narazie zazynam zabawe i jestem w przed obozem Goblinskim(orkowskim?!? nniepamientam) no i mam pytanie czy wy tez jak spicie to np 40 kilka dni ? to wywoluje smieszne sytulacje np prosze kogos zeby nas pilnowal jak my bediziemy spac i poozniej pokazuje mi sie - odpoczynek trwal 36 dni i ta biedna sierota czuwala nad nami te 36 dni ;) albo jescze z misja na moscie nie zabilam jeszce tej babki na moscie i pomyslalam ze sie przespie ;) i tak spalam te kilkadziesiat dni a ona dalej ta siedziala a ten ogr daelj rozwalal most :> smieszne sytuacje z tymi odpoczynkami wy tez tak macie ?

02.11.2002
16:18
smile
[49]

tymczasowy26404 [ Junior ]

ta giera jest spoko nawet nawet bleeeeee

02.11.2002
16:59
[50]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Bunia --> Dzieje się tak dlatego, ponieważ nie masz kapłana, który mógłby Cię podczas odpoczynku leczyć i dlatego leczenie ran jest dużo wolniejsze :(

02.11.2002
18:38
smile
[51]

FreeSoul [ Pretorianin ]

Jak zmniejszyć szanse niepowodzenia rzucenia czaru?? Czasami jest to wkurzające jak nieuda sie rzucić czaru.

02.11.2002
19:03
[52]

HopkinZ [ Senator ]

PB też tam jestem :D.....zaraz ide przechodzić dalej ale ja stawiam na pokojowe rozwiązanie......kijowe jest to ze jak ktoś otworzy jakąś skrzynke to sie wszyscy na cviebie rzucają.....BTW ma ktoś z was moze Palladyna w Teamie?.....bo jak do takiego(takiej?) kapłanki podejdziesz to ona ci mowi ze kłamiesz......sądze ze palladynem mozna by tam było doświadczenia zarobic bo przeciez palladyn niggdy nie kłamie :D....

02.11.2002
19:31
[53]

DEXiu [ Pretorianin ]

HopkinZ--> Ja mam p-dyna w teamie i jakoś się z tym problemem nie spotkałem.

02.11.2002
19:35
smile
[54]

DEXiu [ Pretorianin ]

A tak by-the-way. Może mi ktoś powiedzieć od czego zależy możliwość uczenia się przez Czarodzieja czarów. Mam takiego Nekromantę (niby nie jmoże się uczyć Zaklinania i Iluzji) Inteligencja coś koło 18 i nie mogę się nauczyć niektórych czarów, chociaż mam wiele innych z tego samego poziomu. Niby nekromanta a Zamrażającego Dotyku sie nie może nauczyć.

02.11.2002
19:37
[55]

Katane [ Useful Idiot ]

DEXiu --> Jest ograniczenie, co do liczby czarów, jakich mag moze się nauczyć. Być moze Twój zna za dużo.

02.11.2002
19:42
smile
[56]

DEXiu [ Pretorianin ]

No nie wiem... 5 to za dużo. A poza tym jak chcę się nauczyć innych czarów to jakoś wchodzą

02.11.2002
19:51
[57]

PB [ Centurion ]

-->HopkiZ Ja poszedłem na walkę, wszystkich wytukłem.....

02.11.2002
19:51
[58]

Katane [ Useful Idiot ]

Może bug? A zamrażający dotyk to jaka szkoła? Nekromancja? Ps. Olej ten czar, jest beznadziejny :)

02.11.2002
19:56
smile
[59]

DEXiu [ Pretorianin ]

Nekromancja (taku mi sie zdaje, bo tak pisze :-))

02.11.2002
19:59
smile
[60]

HopkinZ [ Senator ]

Ale z Was KoloSy (umbrowe zresztą)........a o CHARYŹMIE to nie pomyśleliście??....zapewno to jest właśnie problem......dzis na przyklad qmpel dzowni do mnie i mowi "sluchaj mam kapłana 7 poziom a zaklęcia moge rzucac tylko z drugiego......nie wiesz czemu?".....ja do niego...."fajnie ile masz mądrości" a ten 12! :D.....no to powodzenia :d......daj se więcej do charyzmy gostku i nie powinno byc problemuu...... PB --> ja poszedłem na pokoj bo jakis gostek mi mówi ze jak oczyszcze cały dolny poziom to mi da nagrodę :D....to sądze ze sie opyla....a tak BTW to pokonałem Władce Bestii i reszte gram jutro.....a teraz dobranooc wszytkim....moze wpadne kolo 1.00 w nocy (rodzice na balandze ale siostra tłucze na kompie w HOM&M4 :-))

02.11.2002
19:59
smile
[61]

DEXiu [ Pretorianin ]

Też uważam że do kitu, ale te dobre też nie idą :-((((((((((((((((

02.11.2002
20:00
smile
[62]

HopkinZ [ Senator ]

o rany sorry....MaJ MisteJk :d.......trza mowic ze amsz czarownika a nie czarodzieja :D......bo czarownicy to ci co tak samo jak kapłanie sami sie uczą czarów tak??....jesli tak to jush nie wiem czemu nie umie sie czarów uczyc....

02.11.2002
20:03
smile
[63]

DEXiu [ Pretorianin ]

HopkinZ--> Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale śmieszne. Ale kiedyś tu był podobny problem i z tego wynikało, że charyzma to raczej do czarownika, chociaż może się nie znam bo jeszcze nie przeczytałem całej instrukcji.

02.11.2002
20:05
smile
[64]

1michał [ Generaďż˝ ]

Jestem w wędrującej wiosce.(To ta przy Upadłym Lesie). Załatwiłem już sprawę z tym całym duchem Kyostiego(czy jak mu tam:)). I teraz dostałem zadanaie z jakimiś Mrocznymi Drzewcami. W związku z tym pytanie : Gdzie to znależć ,Co z tym zrobić, I co potem?

02.11.2002
20:05
smile
[65]

DEXiu [ Pretorianin ]

No prOblem. Ale dzięki za radę.

02.11.2002
20:05
smile
[66]

HopkinZ [ Senator ]

WłaŚnie NiE........CHaRyZmA dla Czarodzieja (uczy sie ze zwojów) ale do końca nie wiem Jak Jest Z CZaRoWniKiem.....ja w teamie mam CZarOdzieJa i wporzo :d......4 kwasowe strzały.......4 ogniste kule :d....przywołanie kilku CieNi :d.....

02.11.2002
20:07
smile
[67]

DEXiu [ Pretorianin ]

No dobra. Dopakuje mu ciut charyzmy i zobacze co bedzie.

02.11.2002
20:08
smile
[68]

HopkinZ [ Senator ]

Rany Boskie Michał :d.......ty najpierw cos poprubuj a potem pisz na forum :d....idzesz do upadłego lasu i tam załatwiasz kilu MroCznych EntóW.......z lokacji gdzie keidys był Duch mysliwego idziesz albo na wschód albo na północy wschód i ci sie przejscie otworzy....

02.11.2002
20:09
smile
[69]

DEXiu [ Pretorianin ]

Rany!!! To DZIAŁA. On się uczy czarów. NIeee możliwe. (ŻARTUJE)

02.11.2002
20:12
smile
[70]

Astrea [ Genius Loci ]

Witajcie :-) Od dzis wieczor bede tu czesciej zagladac bowiem zaczynam gre... :-)))))) No i mam od razu pytanie - kim zaczac?

02.11.2002
20:13
[71]

1michał [ Generaďż˝ ]

dzięki HopkinZ --> Katane w instrukcji napisali że zmrażający dotyk to Nekro

02.11.2002
20:22
smile
[72]

1michał [ Generaďż˝ ]

-->Astrea Mój niezawodny team z obu Baldurów i Icewinda 1: 1.Wojownik -Krasnoludek-na maxa siły, kondycji, zręczności i Charyzmy na min Inteligencji i mądrości(no co nie on ma myśleć, nie?:)) 2.Łowca-Człowiek-podobnie jak Wojownik(tylko może 1-2 pkt charyzmy zamień na mądrość) 3.Złodziej-Niziołek(najlepiej Osiadły)-jak Wojownik 4.Druid- Półelf-max siły,KON,ZRĘ,MĄD(MĄD koniecznie!!!)na min CHA,INT 5.Czarownik-Człowiek-max KON,,INT,MĄD,CHA ze 5 pkt siły i ze 6 zręczności (aha charyzmę pakuj jak tylko możliwe i kiedy):)) 6.Czrodziej-człowiek-podobnie jak czarownik-tylko troche więcej siły i ZRĘ a mniej CHA I to by było na tyle:)))

02.11.2002
20:31
[73]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

1michał -- > twe rady ( jesli to były rady :) ) odnosnie tworzenia druzyny , z id2 nie maja zbyt wiele do czynienia...w bg1 bg2 id1 były inne zasady - teraz np. nie mógłbym grac moja czarownica gdyby nie miała 19 puntów na charyzme..... zreszta doszło sporo nawych ras i podras wiec tworzenie takiej druzyny jak "kiedys" moze sie wydawac nudne :) a ja jestem w pałacu aruli - tu po zabiciu tej półsmoczycy - czy ktos moze mi powiedzec ile juz przeszedłem ? mam nadzieje ze bardzo mało bo gra jest super i chce w nia grac jak najdłuzej :) a , jakie jest jeszcze inne miasto oprócz targos gdzie moge sie wyspac w normalnych warunkach ? :)

02.11.2002
20:34
smile
[74]

1michał [ Generaďż˝ ]

-->Hebron Ta drużyna sprawdza się znakomicie także tu w id2

02.11.2002
20:35
[75]

Astrea [ Genius Loci ]

1michał ---> Dzieki :-) Powiedz mi jeszcze jak jest z mnichami? Od ktorego poziomu naprawde zaczyna wymiatac? I czemu polelf jest lepszy do elfa? ;))

02.11.2002
21:04
smile
[76]

1michał [ Generaďż˝ ]

-->Astrea hmm.... Nigdy nie miałem mnicha w drużynie więc nie wiem co powiedziec)))) A co do półelfa to po prostu zawsze nimm gram bo Jaheira(kapłan z Baldurs Gate'a 2) to połelf

02.11.2002
21:15
[77]

glum [ Pretorianin ]

1michał -> nie zartuj, jak ty chcesz za jednymn razem wymaxowac 4 cechy np. przy wojowniku. to ja powiem lepiej: wymaxuj wszystko a bedzesz mial superpostac :P

02.11.2002
21:22
[78]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Astrea <--- poleecam tak :) 1. barbarzynca - krasnolud tarczowy 2. palladyn - aasiamar 3. kaplan - czlowiek 4. druid - aasimar 5. iluzjonista - gnom głebinowy 6. czarownik - drow Jest to druzyna przystosowana do gry na "Furii". btw. nie warto w iwd2 wogole brac do druzyny łotrzyka, w add3 nie ma jako takiego złodzieja, a ma go zastąpic własnie łotrzyk, jednak moim zdaniem o wiele lepiej wziąc za niego inną klase a umiejetnosci typowo złodziejskich uczyc innnych członkow druzyny (np. czarownik - przeszukiwanie, pułapki | drugi mag- otwieranie zamkow | tym sposobem wogole nie potrzeba łotrzyka ;)

02.11.2002
21:28
smile
[79]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Astrea <-- Mnich może byc dobra klasa jednak wymagany jest dosyc wysoki poziom, idealne prowadzenie postaci (statystyki) oraz odpowiedni ekwipunek , w innym wypadku jest marną imitacją wojownika. Jezeli zamierza się grac na jakimkolwiek poziomie trudnosci mniejszym od "Furii" to atrakcyjną alternatywą jest prowadzenie 4-osobowej druzyny. Taki team zdobywa dosyc szybko doswiadczenie i juz w 1/3 gry jest dosyc potezny :) , przykladowy sklad : 1. barbarzynca(lub wojownik) - duergar 2. driud - aasimar 3. kaplan np. Tempusa - czlowiek lub jakakolwiek inna rasa pasująca do kaplana 4. czarodziej (lub czarownik) - drow

03.11.2002
00:03
[80]

PB [ Centurion ]

Przeszedł, ktoś już 8 pokoi???

03.11.2002
09:26
smile
[81]

HopkinZ [ Senator ]

8 POkoI???.....ja zaraz ide grac jakies 2 godzinki (mam dziś urodziny to komp tylko dla mnie :D) to moze tam dojde i jakby co to tu napisze

03.11.2002
09:39
[82]

1michał [ Generaďż˝ ]

A który to rozdzia te 8 pokoi? I jaka lokacja jest poZimnych Bagnach?

03.11.2002
09:45
smile
[83]

HopkinZ [ Senator ]

Zimne Bagna??.....to pewnie upadły Las.....to wtedy zaraz po tem jest podmrok(smocze oko?)

03.11.2002
09:48
smile
[84]

1michał [ Generaďż˝ ]

Zaraz,zaraz.....smocze oko to już gdzieś było....ale gdzie....ale gdzie...?

03.11.2002
10:28
[85]

Astrea [ Genius Loci ]

Nostradamus ---> Za pozno... Juz mam w druzynie zlodzieja :-) Nie bralam ras ze specjalizacjami bo nie podobalo mi sie to, ze awansują wolniej niz pozostali czlonkowie druzyny. Moj team wyglada tak: 1. Czlowiek/Paladyn (Si 16, Zr 12, Ko 14, In 4, Mąd 16, Cha 14) 2. Czlowiek/Wojownik (18, 18, 18, 6, 8, 8) 3. Niziolek wedrowca/zlodziej (10, 20, 12, 18, 8,8) 4. Elf księżycowy/Czarodziej nekromanta (12, 14, 16, 18, 12, 4) 5. Czlowiek/Kaplan straznik Tempus (10, 10, 12, 8, 18, 18) 6. Krasnolud/wojownik (nie zapisalam :PPP) Zastanawiam sie, czy nie zaczac jeszcze raz bez zlodzieja, w sumie jestem dopiero w dokach. Chociaz, pozniej moze zadawac cios w plecy. No nie wiem juz sama... Poradz cos :-)

03.11.2002
10:29
[86]

Astrea [ Genius Loci ]

Ps. Nie gram postaciami ktore nie moga byc praworzadne dobre ;)) Poradz mi jeszcze cos odnosnie druida. Czy on moze przywolywac zwierzeta tak mocne jak w BGII?

03.11.2002
10:32
smile
[87]

HopkinZ [ Senator ]

DruId Był mocny w HOW.....a tu to nie wiem.....lepiej brać mnicha.......... Smocze Oko to oczywiscie było w IWD1 :D jestem w tych 8 pokojach i dupa......juz mnie atakuje z 11 kamiennych mnichów i nie mam pojecia co zrobic :-(

03.11.2002
10:35
[88]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Astrea --> Ja gram składem bez złodzieja i doskonale zastępuje go.. mag:) Ponieważ mag ma najwięcej inteligencji, to co każy poziom ma do rozdysponowania 5 punktów umiejętności. Co prawda ma on ograniczone możliwości rozwoju rozbrajania pułapek i otwierania zamków, ale gdzieś co 2 drugi poziom ograniczenie to przesuwa się o 1 punkt wzwyż:) Ja złodzieja zastąpiłem bardem, który w IWD2 spisuje się doskonale. Gdzieś co 3 poziom dostaje nową pieśń, potrafi rczucać czary jak czarownik i to wcale niejnajgorzej (w repertuarze ma kilka czarów kapłańskich), może też ulżyć czarodziejowi i rozwinąć się w rozbrajaniu pułapek oraz przeszukiwaniu:)

03.11.2002
10:37
[89]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Hmm.. trochę namieszałem.. Otóż złodzieja w drużunie zastępuje mi bard, natomiast umiejętności złodziejskie przejął mag:) Astrea --> A tak wogóle na początku gry umiejętność otwierania zamków nie jest potrzebna, bo krasnolud wszystko może rozwalić z topora, czy co tam ma w łapie;-))

03.11.2002
10:38
[90]

Astrea [ Genius Loci ]

Mac ---> Dzieki :-))) Powiedz mi jeszcze czy bard "dziala" jak wojownik? Zniechecilam sie do bardow w BGII - przez ich slabosc w walce.

03.11.2002
10:43
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Astrea --> W walce kontaktowej jest taki sobie, zresztą jak założysz mu zbroję to ograniczysz jego zdolności magiczne. Natomiast z łuku napradę dobrze strzela:) Mój ma obecnie łuk refleksyjny +2 z powracającą strzałą i spisuje się znakomicie:) Poza tym już na starcie może śpiewać pieśń dodającą +1 do rzutów:)

03.11.2002
10:45
[92]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Astrea --> Zapomniałem dodać, że w drużynie potrzebny jest ktoś do gadania. Bard nadaje się idealnie, bo jego najważniejszą cecha do charyzma, a blef i dyplomacja koszyują tylko 1 punkt rozwoju.

03.11.2002
10:59
[93]

Astrea [ Genius Loci ]

Mac ---> U mnie gadaczem jest wódz druzyny ;)) Dalam mu (a wlasciwie jej :)) 4 punkty w dyplomacje. Ps. Nadal nie mam przekonania do bardow. Chyba stworze druzyne jeszcze raz z czterema wojownikami, kaplanem i czarodziejem, co Ty na to?

03.11.2002
11:10
smile
[94]

HopkinZ [ Senator ]

Druzyna Idealna to 1.łowca 2. Wojak 3.kapłan 4.czarodziej 5 złodziej / bard / czarownik 6. wojak punkt 5 dobirac weglug własnego upodobania CO ZROBIC W PIERWSZEJ KOMNACIE????????!!!!!!!!!1

03.11.2002
11:15
[95]

PB [ Centurion ]

Dokładnie to jest 8 komnat Lokacja ta znajduje sie w klasztorze mnichów aby przejść przez terminal pod klasztorem, nalezy najpierw stać sie członkiem klasztoru, to z kolei prowadzi do sprwdzenia swoich możliwości w 8 komnatach

03.11.2002
11:16
smile
[96]

HopkinZ [ Senator ]

LUDA LUDA MAM ODPOWIEDZ :D wchdozicie do komnaty i macie 5 przełączników najpierw klikacie : 1. pierwszy 2. piąty 3. trzeci 4. drugi 4. i czwarty..... powodzenia

03.11.2002
11:32
smile
[97]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ludzie, wykazujecie zero inwencji. Nie ma idealnej drużyny, są tylko takie z którymi się utożsamiamy, a ja utożsamiłem się najbardziej z : 1. Łowca - Księżycowy elf 2. Wojownik (lub Barbarzyńca) - Szary Krasnolud 3. Czarownica - Pół - elf 4. Złodziej - Niziołek 5. Kapłanka Tempusa - Drow 6. Bard - Człowiek A odnośnie komnat, to ja przeszedłem na razie 5, jestem w 6. A to mój sposób : Wchodzę kapłanem lub magiem i rzucam czary przywołań kreatur. Potem rozwiązuje wszystkie zagadki, a mój Większy Lord Zombich tłucze się z mnichami żywiołow. Tyle wystarczy, żeby wswzystkie przejść (chyba).

03.11.2002
11:36
[98]

PB [ Centurion ]

-->HopkinZ Dzięki, ale to już wiem, teraz męczę się w 4 komnacie - mechanicznej.Na nią kurde, nie mam sposobu

03.11.2002
11:44
[99]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Astrea --> To chyba trochę monotematyczna drużyna nie uważasz? ;-)) Ja stworzyłem sobie drużynę zróżnicowaną, żeby było ciekawiej, a niekoniecznie łatwiej: 1. Tarczowy Krasnolud - Wojownik 2. Tiefling - Bard 3. Aasimar - Mnich 4. Księżycowy Elf - kapłan Tempusa 5. PółElf - Nekromanta 6. Dziki Elf - Czarownik Od razu powiem co sądzę o mnichu. Na początku jest on słabiutki (dobrze jest zainwestować sporo w kondycję), ale z poziomu na poziom coraz mocniejszy i w chwili obecnej doskonale spełnia się jako wojownik i szpieg (rozwinąłem mu ukrywanie się i skradanie) Z takim składem gra nie sprawiła mi do tej pory najmniejszych problemów. Zazwyczaj po prostu włażę na chama i rozwalam wszystko co żyje. A jeśli zginę, to load, psalmy, recytacje, nadzieje, inne takie i teraz radzę już sobie bez problemu;-)

03.11.2002
11:45
[100]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Astrea <-- "1. Czlowiek/Paladyn (Si 16, Zr 12, Ko 14, In 4, Mąd 16, Cha 14)" za duzo w madrość za malo w kondycje i zrecznosc, docelowo kazdy wojownik, ktory nie bedzie walczyl dwoma rodzajami broni powinnien miec 13 zrecznosc gdyz i tak nie uzyska wiekszego bonusu po zalozeniu pelnej płytówki. jako rase proponuje aasimara, ktory jest praktycznie ze swoimi bonusami rasowymi stworzony idealnie do roli palladyna "2. Czlowiek/Wojownik (18, 18, 18, 6, 8, 8)" ten wojownik powinnien walczyk koniecznie dwoma bronmi naraz, dzieki czemu bedzie czerpal z wysokiej zrecznosci bonusy do rzutow obronnych, reakcji, szybkosci. W innym wypadku kazdy zbrojny powinnien miec co najwyzej 13/14 zrecznosci "3. Niziolek wedrowca/zlodziej (10, 20, 12, 18, 8,8)" jak juz mowilem zlodziej to pomyłka dlatego nie warto brac go jako odzielnej klasy, inni swietnie wypelnią tą luke, szczegolnie mag z wysoką inteligencją, zamiast niego na przyklad druid (swietna postac) "4. Elf księżycowy/Czarodziej nekromanta (12, 14, 16, 18, 12, 4)" tylko jeden mag w druzynie i na dodatek ze specjalizacją ?? zablokujesz sobie przez to dostep do niektorych czarow przeciwnych dla twojej szkoly zaklec. Wogole w calym iwd2 szkoly czarow u magow to jedna wielka pomylka gdyz nie ma tak jak w bg2 czy iwd2 idealnej szkoly "5. Czlowiek/Kaplan straznik Tempus (10, 10, 12, 8, 18, 18)" zdecydowanie zrecznosc podwyzyc do 13 aby mogl czerpac pelne bonusy po zalozeniu ciezkiej zbroi, sądząć po wysokiej charyzmie ma on spelniec zadanie głownie odpedzania nieumarłych, jednak ja wole tworzyc kaplana bitewnego, ktory rowniez w walce bedzie siał popłoch "6. Krasnolud/wojownik (nie zapisalam :PPP)" 3 zbrojny ? to zdecydowanie jedna z głownych błedow początkujacych, stawiają na ilosc a nie na jakosc, zdecydowanie lepiej miec dwoch idealnych napastnikow niz 3 takich sobie, ten slot powinni sie wstawić 'czarodzieja' Wg mnie jesli chcesz grac na normalu spokojnei mozna stworzyc wartosciową 4-osobową druzyne, i nie przejmuj się ograniczeniami raswymi typu wole zdobywanie poziomow poniewaz trwa to tylko do czasu osiągniecia co dzieje sie dosyc szybko (na furii w godzine).

03.11.2002
11:48
[101]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

w ostatnim zdaniu mialo byc : (...) do czasu osiągniecia 10 poziomu (...)

03.11.2002
11:49
smile
[102]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Pozwoliłem sobie założyć nowy wątek... Sznurek poniżej...

03.11.2002
11:49
[103]

HopkinZ [ Senator ]

heeeej...a co zrobic w 3 komnacie?!

03.11.2002
11:56
smile
[104]

HopkinZ [ Senator ]

ale ze mnie ciota....hehe....jush wiem :d......lece teraz na tort i prezent jakis moze dostane :d.....narka

03.11.2002
11:58
[105]

PB [ Centurion ]

Musisz pokonać 2 mnichów

03.11.2002
12:36
smile
[106]

HopkinZ [ Senator ]

Ha...Ha...Ha......przeszedłem wszytkie pokoje.....ile razy probowaliscie ostatnią komnatę??....mi sie udało dopiero za 3 razem :-)

03.11.2002
12:43
smile
[107]

Siemens [ Junior ]

WŁAŚNIE PRZESZEDŁEM SERCE FURII !!!!!!!! TERAZ!!!!!!!!! Poprzednim razem zapomniałem rozwalić tej cholernej kuli , co dawała nieśmiertelność Grablezom, czy jakoś tak

03.11.2002
13:06
smile
[108]

HopkinZ [ Senator ]

sluchajcie....mam dylemat.....jakis kolo Daevon cośtam mi mowi zebym tam rozwalił driedów czy jak im tam ale mam do wyboru text "Słyszałem ze ktos o takim imieniu zginął 30 lat temu w głębi Dorna" nie chce tego wybirac bo jestem nie wypoczęty i jak sie rzuca na mnie to mnie wybijął.....wiec nie wiecie moze czy lepiej z nimi walczyc czy moze rozwiązac ich problem?

03.11.2002
13:20
[109]

PB [ Centurion ]

Oj to teraz jesteś ciut przede mna. Ja męczę się w 7 komnacie.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.