GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomagamy sobie w nauce [3]

08.12.2008
17:23
[1]

hordziak [ Konsul ]

Pomagamy sobie w nauce [3]

Kolejny wątek z kategorii szkoła.
fizyka :
Szybkość fali głosowej w powietrzu wynosi 340 m/s. Oblicz, w jakich granicach zawierają sie długości fal akustycznych w tym ośrodku.?
Bardzo bym prosił o pomoc. Jednocześnie uchronienie przed jedynką.

08.12.2008
17:26
[2]

hordziak [ Konsul ]

up

08.12.2008
17:28
[3]

Gromfacer [ Nieznajomy ]

Nie za szybko na nową część?

08.12.2008
17:33
smile
[4]

hordziak [ Konsul ]

A była określona ilość postów w jednym wątku ? ;|

08.12.2008
17:34
[5]

egzi9000 [ Wytrawny Piwosz ]

A może mi koś wyjaśnić co to jest Echo questions i kiedy/jak się go stosuje :)

08.12.2008
17:37
[6]

lostfan15 [ Pretorianin ]

Echo question i qestion tags:

08.12.2008
18:13
[7]

egzi9000 [ Wytrawny Piwosz ]

lostfan 15 wielkie dzięki :)

08.12.2008
18:54
[8]

Ciekawy Fryzjer [ Semper Fidelis ]

-->
Obliczyć obwód
Podam dane bo są trochę niewyraźne

Trapez równoramienny o ramienicach 10 cm.
Wysokość 5 p. z 3
Zależność dłuższy bok jest 2 razy większy od mniejszego
Ramienia nachylone do podstawy pod kątek 60 stopni

HELP !


Pomagamy sobie w nauce [3] - Ciekawy Fryzjer
08.12.2008
19:03
[9]

Lt.Matts [ I'll write my epitaph ]

[8]-> litości ;P

08.12.2008
19:08
[10]

Arcy Hp [ Legend ]

2x - 10 = x

x=10

Reszte sobie doliczysz.

08.12.2008
21:33
smile
[11]

Kreciuch89 [ Pretorianin ]

hordziak-----> przestań co chwilę zakładać nową część tego wątku!!!! jak masz pytanie to trzeba sie dopisać do pierwszej części wątku a nie zakładać nową część

14.12.2008
17:59
[12]

kubicBSK [ Senator ]

Witam wszystkich

Potrzebuję Waszej pomocy, a mianowicie muszę napisać rozprawkę i tu pojawia się problem. Nie mogę za nic znaleźć żadnych argumentów, kompletne zero:/ Temat to - Czy w dzisiejszych czasach możemy spotkać skąpców?

Bardzo dziękuje za jakąkolwiek pomoc.

14.12.2008
18:05
[13]

j.a.c.k [ Heroes ]

Ja bym się zbytnio nie wysilał. Na próbnym teście gimnazjalnym pisałem dosyć bzdurne argumenty, a dostałem za to 14/16 pkt ;P

14.12.2008
18:17
[14]

kubicBSK [ Senator ]

Noo wiesz, różnie to bywa:) Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, bardzo proszę o pomoc.

14.12.2008
18:44
[15]

j.a.c.k [ Heroes ]

Przypomniał mi się pewien list w Teletygodniu.
Babka pisała, że jej mąż jest strasznie skąpy i psuje każdy wyjazd na weekend czy wakacje.
Po piwo, czy kiełbasę na grilla musiał jeździć do pobliskiego marketu zamiast kupować w droższych sklepach zaraz przy namiotach/działce. Tracił wolny czas na zaoszczędzenie kilku groszy i psuł wszystkim zabawę.


Muszę zrobić z matmy teraz :P

14.12.2008
18:51
[16]

kubicBSK [ Senator ]

Ok dzięki jack. Jakoś to tam na pewno wsadzę:)

14.12.2008
19:23
[17]

mateusz1993 [ Pretorianin ]

Zapomaniłem o tym wątku, więc przekleję

1. Kwadrat i trójkąt mają takie same pola. Bok kwadratu m tę samą długość co jeden z boków trójkąta, w wysokość trójkąta poprowadzona na ten bok jest równa 12. Oblicz pole trójkąta.

Co zrobiłem
P kwadratu = P trójkąta
a^2 = 1/2ah
h=12cm

co dalej?

2. W trójkącie prostokątnym równoramiennym długość przeciwprostokątnej jest równa 10cm. Oblicz pole tego trójkąta.
Tutaj trzeba coś z twierdzeniem Pitagorasa?

14.12.2008
19:25
smile
[18]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Akurat to nie jest ten wątek, tylko prostacka próba zrzucenia na kogoś roboty z odrabianiem lekcji za hordziaka, zresztą druga już. Tamten wątek nie miał drugiej części nawet.

14.12.2008
20:04
[19]

DamSon [ Pan Lodowego Ogrodu ]

mateusz1993

zad.1

a^2 = 1/2ah
h=12cm

wystarczy pod h podstawic 12:

a^2 = 1/2a12


zad 2

ten trojkąt jest połówką kwadratu, poszukaj wzoru na przekątną kwadratu i uloz równanie:

przekątna [ ] = 10

23.12.2008
12:38
[20]

Heretyk [ Generaďż˝ ]

Czy pochodna z (x+1)^2 równa się 2(x+1)?

27.12.2008
11:46
[21]

Ssao [ Legionista ]

Proszę o wytłumaczenie mi, jak zrobić to zadanie. Nie chodzi mi o rozwiązanie go, lecz o wytłumaczenie jak sie za to zabrać.
Znajdź rówanie dowolnej osi symetrii figury opisanej wzorem x^2 + y^2 + 4x -6y - 8 = 0

27.12.2008
11:57
[22]

$ebs Master [ Profesor Oak ]

Ssao - wzor ktory masz jest to rownanie okregu.

Ogolny wzor na okrag to:
x^2 + y^2 – 2ax – 2by + c = 0

gdzie:

a^2 + b^2 – r^2 = c
lub

(x – a)^2 + (y – b)^2 = r^2

Dlatego wystarczy ze wyznaczysz srodek okregu i poprowadzisz przez niego dowolna prosta, ktora jednoczesnie bedzie osia symetri tego okregu

gdzie a i b sa to wspolrzedne srodka okregu

27.12.2008
12:01
smile
[23]

Ssao [ Legionista ]

Dziękuje

27.12.2008
12:41
[24]

Ssao [ Legionista ]

Mam kolejne zadanie.
Napisz rówanie okręgu przechodzącego przez punkt A (4;7), o środku w punkcie S (-2;1)
Proszę o sprawdzenie czy dobrze myślę.

(x-a)^2 + (y-b)^2=r^2

(4+2)^2 -4 + (7-1)^2 - 1=r^2

(4+2)^2 + (7-1)^2 = 5

I tu już nie wiem, co robić. R^2 powinien być równy 5?

27.12.2008
13:47
[25]

Ssao [ Legionista ]

Z poprzednim zadaniem już sobie poradziłem, ale nie rozumiem dosłownie części tego zadania:


Skąd wzięło się tam Xw=-b/2a=-3
Chodzi o przykład a).

27.12.2008
13:57
[26]

Yakeem [ Pretorianin ]

Przy szukaniu najmniejszej/największej wartości funkcji w danym przedziale, najpierw należy sprawdzić współrzędne wierzchołka (do którego służy ten wzór Xw) i czy mieści się w tym określonym przedziale.

27.12.2008
14:02
[27]

jagged_alliahdnbedffds [ Rock'n'Roll ]

Takie proste funkcje to chyba najłatwiej narysować, tak około i widzisz czy w danym przedziale mieści się wierzchołek itp.

27.12.2008
15:48
[28]

Ssao [ Legionista ]

Zostało mi ostatnie zadanie, ale teraz to kompletnie nie wiem, jak sie za to zabrać.
Wyznacz maksymalny przedział, w którym funkcja f(x)=-2x^2+x+1 jest malejąca. Jak to zrobić?

27.12.2008
20:15
[29]

Ssao [ Legionista ]

Może jednak poradzicie coś w sprawie tego ostatniego zadania?

27.12.2008
20:23
[30]

EG2006_43107114 [ Senator ]

Ssao----> a jest ujemne czyli parabola jest skierowana w dół. Liczysz p i q i rysujesz wykres. Za wierzchołkiem funkcja będzie malała. Czyli przedział będzie wyglądał tak: <p,+ nieskończoność (nie ma tego symbolu na klawiaturze)>

28.12.2008
15:07
[31]

Ssao [ Legionista ]

Cześc, jak zrobić to zadanie? Napisz równanie stycznych do okręgu x^2 + y^2 -2x + 12y + 28 i prostopadłch do prostej y=-0.5x

I czy jest jakaś różnica w sposobie oliczania, gdy zamiast prostopadłych bedą równoległe?

28.12.2008
15:11
[32]

jagged_alliahdnbedffds [ Rock'n'Roll ]

Bierzesz wzór na równania stycznych do okręgu oraz wzór na równania prostych prostopadłych - robisz klamerkę i wyliczasz :)

28.12.2008
16:10
[33]

Ssao [ Legionista ]

Dziękuje. Możecie jeszcze sprawdzić, czy to dobrze zrobiłem?

Wyznacz długość promienia okręgu przechodzącego przez punkt A(4;2), o środku w punkcie S(2;1)


(x-a)^2 + (y-b)^2=r^2
(4-2)^2 + (2-1)^2=r^2
(2)^2+(1)^2=r^2
r^2=5

12.01.2009
21:20
smile
[34]

amadi1 [ Konsul ]

Witam. Mógłby ktoś rzucić okiem na poprawność językową i gramatyczną mojego dzieła? Temat przedstawiał się tak:

Twoja szkoła zorganizowała ostatnio Dzień Europejski, którego atrakcją była degustacja tradycyjnych europejskich potraw. W liście zawrzyj:
- cel i datę imprezy
- spis potraw oraz to, co przygotowałeś na tą imprezę
- informację o najbardziej lubianej potrawie
- swoje wrażenia i ocenę imprzey

120-150 słów

Oto list

XYZ, 12th January

Dear John and Anna

Two weeks ago in my school took place European Day. Main attraction of this day was tasting traditional dishes of European countries. Dishes were prepared for my friends from my class.

In the central table we’ve found the most popular dishes in the Europe: pizza, spaghetti, venison in mint sauce and many others. In home I prepared pizza with my mum. The dish which quickest disappear from table was spaghetti. Mmm, it was delicious. Good pasta with delicious sauce taste great. In my opinion spaghetti was the greatest dish in this event.

I think that this event was successful. Many of visitors and many smiles on their faces – there are the most important achievements.

Hope to see you soon

Kisses,

XYZ


Z góry dzięki ;)

16.01.2009
18:35
smile
[35]

Gaborone [ Pretorianin ]

Wie ktoś jakie wzory i z jakich działów są na tablicach matematycznych na podstawie?
Znalazłem różne tablice, ale potowy tych wzorów w ogóle nie mieliśmy i mieć nie będziemy!
Pytam bo teraz piszemy testy roczne!

16.01.2009
19:17
smile
[36]

mackof [ Prypiat ]

Proszę ładnie o poprawę i dodanie czegoś ciekawego do mojej rozprawki.

Wzorem dorosłych młodzi ludzie próbują łączyć się w pary. Ludzie dojrzali starają się wybierać rozsądnie i ich uczucie jest prawdziwe. Miłość dorosłych płynie prosto z serca, a jak jest u młodych? Ojciec Laurenty, bohater dramatu Williama Szekspira pt. "Romeo i Julia" zauważył, że miłość młodzieży, nie w sercu, a oczach leży". Uważam, że miał rację i postaram się to udowodnić.

Młodej miłości doświadczają w sporej większości osoby urodziwe. Każdy ma jakąś/jakiegoś wybranka/wybrankę jednak zdarza się, że nie spotka się z odwzajemnionym uczuciem. Powodem porażki jest niski poziom urody. Nie trudno zauważyć, że w młodzieżowym społeczeństwie miłość nie sięga brzydali – osób niemiłych dla oka.

Często zdarza się, że młody człowiek zakochuje się w osobie sławnej (aktorze, sportowcu). „Gwiazdy” są zwykle nieosiągalne, a ocenia je oko – źródło młodzieżowej miłości. Osoby sławne oceniać można tylko w kategorii urody, ponieważ widuje je się jedynie na zdjęciach.

Zdarzają się również przypadki miłości od pierwszego wejrzenia, które nie mają absolutnie nic wspólnego z prawdziwym uczuciem prosto z serca. Większość takich par rozstaję się po paru dniach, a w ekstremalnych przypadkach po kilku tygodniach. Wtedy, kiedy jeden z młodych zauważy u drugiego braki w osobowości. W dramacie Szekspira Pt. „Romeo i Julia” tytułowi bohaterowie również zakochali się w sobie, gdy zobaczyli się po raz pierwszy, a byli w bardzo młodym wieku. To kolejny przykład na władzę oka w miłości u młodych.

Myślę, że powyższe argumenty udowodniły rację tezy Ojca Laurentego. Młoda miłość jest niedojrzała i intuicyjna, dlatego miłość leży w oczach.

16.01.2009
19:23
[37]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Mackof w częsci pierwszej "prawdziwej" masz jeszcze moje argumenty na samym końcu ;)

16.01.2009
19:25
[38]

Mikami [ Generaďż˝ ]

Potrzebuje na angielski jakieś artykuły o polityce z Tima, Newsweeka, albo podobnej gazety. Szkoda, że sobie dopiero dzisiaj przypomniałem. Kto pomoże?

16.01.2009
19:31
[39]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]



Mikami troche ich jest - mam nadzieje ze wystarczy :)

16.01.2009
19:35
[40]

Mikami [ Generaďż˝ ]

DiabloManiak-----> Chodziło mi raczej o skany/pdf z papierkowych wydań, ale lepsze to niż nic. Dzięki.

16.01.2009
20:24
[41]

mackof [ Prypiat ]

Mackof w częsci pierwszej "prawdziwej" masz jeszcze moje argumenty na samym końcu ;)

Nie rozumiem tego, co napisałeś.

16.01.2009
20:26
[42]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Pierwsza część pomagamy sobie w nauce :) masz argumenty pod tą rozprawkę :)

16.01.2009
20:27
[43]

maviozo [ Man with a movie camera ]

O to chodzi?
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8384169&N=1

17.01.2009
15:36
smile
[44]

Gaborone [ Pretorianin ]

Jak się liczy punkt przecięcia z osiom y w funkcji kwadratowej?

Funkcja kwadratowa to oczywiście f(x) = ax2 + bx + c

17.01.2009
15:41
smile
[45]

mackof [ Prypiat ]

DiabloManiac - rzeczywiście :) dzięki

17.01.2009
17:34
[46]

Belert [ Senator ]

gabrone _wstaw x=0 to zobaczysz

17.01.2009
21:58
smile
[47]

mackof [ Prypiat ]

To już moja końcowa rozprawka. Czy teraz może ktoś sprawdzić? Chodzi mi głównie o interpunkcję i błędy językowe. Na pewno gdzieś się pojawiły, ale teraz nie jestem w stanie ich znaleźć.

Czy „miłość młodzieży, nie w sercu, a oczach leży”?

Wzorem dorosłych, młodzi ludzie próbują łączyć się w pary. Osoby dojrzałe starają się wybierać rozsądnie i dbają o to, aby ich uczucie było prawdziwe. Miłość dorosłych płynie prosto z serca. Ojciec Laurenty, bohater dramatu Williama Szekspira pod tytułem „Romeo i Julia” zauważył, że „miłość młodzieży, nie w sercu, a oczach leży”. Jestem przekonany, że miał rację i postaram się to udowodnić.

Na początku chciałbym zauważyć, że obiektami młodzieńczego zauroczenia są w sporej większości osoby urodziwe. Każdy posiada swój obiekt westchnień, jednak często zdarza się, że nie spotyka się z odwzajemnieniem uczucia. Powodem porażki jest zwykle niewystarczająca uroda. Nie trudno zauważyć, że w młodzieżowym społeczeństwie miłość nie sięga „brzydali”, czyli osób nieprzyjemnych dla oka.

Należałoby też dodać to, że młodzież często odwiedza takie miejsca jak siłownia, czy solarium. Młodzi intensywnie pracują nad swoim wyglądem, bo myślą, że bez tego nie znajdą osoby, która odwzajemni ich uczucia. Młodzież jest przeświadczona, że w miłości liczy się wygląd zewnętrzny, dlatego zamiast zmieniać swój charakter, próbuje przemianować swoją urodę.

Nie należy zapominać również o tym, że w młodzieżowych środowiskach zdarzają się przypadki miłości od pierwszego wejrzenia, które nie mają nic wspólnego z prawdziwym uczuciem prosto z serca. Większość par powstałych z takiej miłości rozstaje się po paru dniach - a w ekstremalnych przypadkach - po kilku tygodniach, gdy któryś z partnerów zauważa u drugiego niedoskonałości charakteru. Tytułowi bohaterowie dramatu Williama Szekspira pod tytułem „Romeo i Julia” również zakochali się w sobie przy pierwszym kontakcie. To dobitnie świadczy o władzy oka w miłości u osób młodych.

Warto dodać, że młody człowiek często zakochuje się w osobie sławnej (na przykład w aktorze albo sportowcu). Ludzie znani są zwykle nieosiągalni, a ocenia je tylko oko - źródło młodzieżowej miłości. Osoby sławne można oceniać tylko w kategorii urody, ponieważ są do zobaczenia jedynie na zdjęciach lub ekranie telewizora.

Przytoczone argumenty wystarczą by stwierdzić, że Ojciec Laurenty miał rację. Młodzieńcza miłość nie kieruje się żadnymi racjonalnymi przesłankami i zależy od fizycznych zalet ukochanej osoby. Nie bez powodu młodzież pracuje nad urodą. Wygląd zewnętrzny jest najważniejszy w uczuciu dwojga młodych osób. Potwierdza to zdanie Ojca Laurentego, który najwyraźniej wiedział o uczuciu Romea i Julii więcej niż oni sami.

17.01.2009
22:00
[48]

rpn [ płetfa ]

Nie ma ktoś może schematycznych rysunków mięśni?Bo kurde rysować to ja słońce chyba tylko potrafię a potrzebne mi to jest nawet bardzo.

17.01.2009
22:53
[49]

mackof [ Prypiat ]


coś takiego?

18.01.2009
16:32
[50]

|LoW|Snajper [ Senator ]

Rok temu Paweł był 2,5 razy starszy od Moniki. Ile lat ma każde z dzieci, jesli razem maja 16 lat?

Poczatek mam taki :
x - Paweł
y- Monika

x + y = 16

I dalej co zrobic ? z gory dzieki

18.01.2009
16:45
[51]

Kogee [ Kogi ]

x-1 ---- wiek pawla sprzed roku
y-1 ---- wiek moniki sprzed roku

x-1=2,5*(y-1)
x-1=2,5y-2,5
x=2,5y-1,5

podstawiamy do wzoru x+y=16
2,5y-1,5+y=16
2,5y+y=17.5
3,5y=17.5
y=5
x=16-5=11

18.01.2009
16:56
[52]

|LoW|Snajper [ Senator ]

Dzieki wielkie .
Umiem wszystko wyliczyc tylko nie umiem podstawic do wzoru.
Ostatnie zadanie:

Kasia zbiera 2zł-ówki i 5zł-ówki. Ile ma monet każdego rodzaju jak 2 zl ma 2 razy wiecej niz 5 zl. A laczna wartosc wynosi 180 monet?

18.01.2009
17:05
[53]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Dobrze pomyślałem?
x*2+y*5=180
x=2y

2y*2+y*5=180
9y=180 //9
y=20

x=40

[ed]laczna wartosc wynosi 180 monet?
yyyyyy, a nie 180zł? Bo ja tak pierwej przeczytałem i podpasowałem:)

18.01.2009
17:11
[54]

Kogee [ Kogi ]

Ilość 5zł --- x
Ilość 2zł --- y

y=2x

5x+2y=180
5x+4x=180
9x=180
x=20
y=40

Nie odświeżyłem. :)

18.01.2009
17:13
[55]

Krol Pawel [ Centurion ]

Jeśli wszystkich monet jest 180, a 2zł jest 2 razy wiecej, to 2 złotówki stanowią 2/3 wszyskich monet, czyli

2/3 * 180= 120

Jest 120 2ł i 60 5zł

19.01.2009
10:34
[56]

EwUnIa_kR [ Legend ]

Przyjrzyjcie się następującemu ciągowi liczb: 4, 2, 9, 1, 8, 5. Pytanie brzmi: według jakiej reguły został utworzony ten ciąg? Dopisz następne dwie liczby.

19.01.2009
23:18
[57]

kubicBSK [ Senator ]

Który ekran ma większą powierzchnię - 26" 9:16, czy 25" 4:3?

Mógłby mi ktoś dać jakąś wskazówkę, jak do tego się zabrać;]? Byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dzięki:)

19.01.2009
23:39
[58]

kubicBSK [ Senator ]

upnę:)

23.01.2009
19:29
[59]

mackof [ Prypiat ]

Poszukuję prostego wiersza do recytacji na język polski. Musi podejmować tematykę miłości. 21 wersów.

25.01.2009
15:38
smile
[60]

mackof [ Prypiat ]

Dzięki bardzo

26.01.2009
10:49
smile
[61]

Kretkaa [ Legionista ]

jeśli to jeszcze aktualne to polecam wiersze Haliny Poświatowskiej


Pomagamy sobie w nauce [3] - Kretkaa
26.01.2009
16:50
[62]

mackof [ Prypiat ]

Już znalazłem wiersz. :) Jeżeli kogoś to interesuje, to autorstwa Puszkina pt. "Do ***"

26.01.2009
16:55
[63]

Kretkaa [ Legionista ]

w takim razie miłej recytacji ;)

09.02.2009
21:15
[64]

Yamoussoukro [ Pretorianin ]

Kto mi wytłumaczy nie zrobi! zadanie z matematyki:

Sprawdź czy punkty A= (2, 12) B= (-7, -1) i C= (-10, -5) leżą na jednej prostej

09.02.2009
21:17
smile
[65]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Rysujesz wykres i sprawdzasz...

09.02.2009
21:19
[66]

Maciek987 [ Pretorianin ]

Narysuj układ współrzędnych i pozaznaczaj te pkt.

09.02.2009
21:20
[67]

|LoW|Snajper [ Senator ]

FIZYKA

Samochód porusza się ruchem jednostajnym podczas pracy silnika, a więc gdy na samochód działa stała siła F. Dlaczego nie porusza się on ruchem jednostajnie przyśpieszonym, skoro działa na niego stała siła?

Musze na to pytanie odpowiedziec ale jestem zielony w fizyce z gory dzieki za wyjasnienie.

09.02.2009
21:26
[68]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Yamoussoukro

dwie opcje :
1. geometryczna - zaznaczasz punkty i sprawdzasz ;)

2 . algebraiczna - wyznaczasz wzór funkcji łączącej 2 z tych punktów
bo jak wiesz jak by wszystkie leżały na tej samej prostej miały by ten wzór funkcji :)

czyli podstawiasz dwa z danych punktów (tu A= (2, 12) B= (-7, -1) i C= (-10, -5) )do wzoru

Y= ax + b (czyli obliczasz wzór funkcji łączącej dwa wybrane punkty)

i np. dla punktu A byłoby to 12 = a*2 + b
i np. dla C byłoby to -5 = -5*a + b

obliczasz z tego układu równań wspólczyniki a i b (czyli będziesz miał pełen wzór na funkcję ) i sprawdzasz czy trzeci punkt niewykorzystany w obliczaniu pasuje :)

jeśli tak - znaczy ze są na jednej prostej :)

09.02.2009
21:37
[69]

Yamoussoukro [ Pretorianin ]

Nie chodziło mi o rysowanie gdyż mam drugi podpunkt:

Dla jakiej wartości t punkty A = (2, -1), B= (-3, 4) i C = (t, 3t+2) są współliniowe?

09.02.2009
21:43
[70]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Yamoussoukro popatrz się na post 68
i masz tam w formie algebraicznej :)

09.02.2009
22:03
[71]

Belert [ Senator ]

z A i B tworzysz prosta a nastepnie za y wstawiasz t a za x 3t+2 .Oczywsicie do wzoru prostyej ekhm...I wyliczas t z tego dosc latwego rownania.

10.02.2009
19:20
smile
[72]

Yamoussoukro [ Pretorianin ]

Związane z modlitwą na O ??

10.02.2009
19:23
[73]

BeneQ junior [ gt: Adrianeo pl ]

Witam mam problem z dwoma zadaniami czy mogl by ktos naprowadzic jak je rozwiazac?

1. Na okregu o promieniu dlugosci r opisano trapez prostokatny. Dlugosc najkrotszego z bokow trabezu wynosi piec czwartych "r".Oblicz pole trapezu.

2. Udowodnij ze jezeli w trapez rownoramienny mozna wpisac okrag to srednica tego okregu jest srednica geometryczna dlugosci podstaw tego trapezu.

10.02.2009
19:26
[74]

Kherlon [ Konsul ]

Nie znacie jakieś strony gdzie były by opisane wszystkie bitwy powstania listopadowego rozgrywające się na Mazowszu??

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.