GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

3D Studio MAX i inne, czyli watek dla grafikow cz 2

30.10.2002
17:10
smile
[1]

Minas Morgul [ Senator ]

3D Studio MAX i inne, czyli watek dla grafikow cz 2

kontynuacja watku.
czesc poprzednia:

30.10.2002
17:13
smile
[2]

Minas Morgul [ Senator ]

Moze wstepniak nie jest jakis bombowy, ale wazne, ze watek jest

30.10.2002
17:34
[3]

Bremen [ The Dude ]

co do tego avika...to tak ogladnolem...nie powalil mnie tak jak "Katedra" Baginskiego...ale ogolnie to fajne...jedyne do czego mozna sie przyczepic to kolorystyka :D:D...proponowalbym...zebys brzegi srobil zielone...najnormalniejsze niebo i wode...i np. napis wynurzalby sie z wody :D:D...co do brzegu to np. zwisajaca trawa albo cos podobnego :D:D

30.10.2002
17:37
smile
[4]

Minas Morgul [ Senator ]

A co do Katedry Baginskiego, to jest na prawde arcydzielo. Teraz jeszcze sobie sciagne ten filmik, o ktorym piszecie. W kazdym razie to jest dopiero Trailer z Catedry. Ciekawe, jak bedzie wygladac dokonczony film

30.10.2002
18:15
smile
[5]

Cracko [ Gladiator ]

bremen - hehe ja się tylko bawię - a nie na poważnie na poważnie to zerknij na https://sentinel.mj12.eu.org

30.10.2002
19:05
[6]

Vein [ Sannin ]

hmm cosik nikt sie nie odzywa, nie przychodza dla mnie maile, ehh cosie tuaj dzieje........

30.10.2002
20:27
[7]

Bremen [ The Dude ]

Cracko --> zabawa zabawa ale fajne by bylo jak bys to zrobil takie z klasa :D:D...a co to jest ten Sentinel ???? Pracujesz tam ? Vein --> zarzuc tematem to pogadamy :P

30.10.2002
20:37
[8]

Vein [ Sannin ]

"zarzuć temat" aha juz wiem, hehe ale was zagne, jak zrobic efekt by trawy wygladaly jakby sie chwialy pod wplywem wiatru ? heh to dopiero zgadka, aha chodzi mi o metode latwa i przyjemna a nie " animuj zazdy klosek" :P a wlasnie i jeszcze jedno, jaka trawa najlepiej wyglada i jak ja wykonac? acha a co do ruchu to tez mi chodzi o wode, i wlasnie jaka woda ?

30.10.2002
20:47
[9]

YackOO [ Konsul ]

Vein -> Jeśli idzie o ruchomą powierzchnie wodną, to najlepiej ponakładać na siebie 2-3 boxy zmodyfikowane "Noie Modfier". Potem już tylko zmiana "seed" na 100 w kienku "noise" i animacja... Jeśli chodzi o stałą powierzchnię, to tutaj masz link do ciekaweo toturiala https://www.max3d.pl/tutoriale/kurs41/morze.htm Polecam też resztę toturiali, z któych naprawde możecie sie dużo dowiedzieć i nauczyc

30.10.2002
20:51
[10]

Bremen [ The Dude ]

Vein --> moge ci powiedziec ze najlepiej trawe robic z pluginem Shag Fur :D:D...przynajmniej ja tak uwazam bo mozna latwo animowac wszelakiego rodzaju wlosy czy trawe...a mianowicie robisz tak : - jako deflektora mozesz uzyc jakiegos emitera :D:D..pArey (czy cos kolo tego :P) - wlaczyc opcje precalculated zeby bylo ladnie wszystko widac walisz gravitacje i wiater :D:D...wszystko wychodzi * ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ten tekst zostal oparty o poradzie "Bacry" z max3d.pl

30.10.2002
21:04
[11]

Vein [ Sannin ]

co trzeba wlaczyc by obraz wygladal tak:

30.10.2002
21:05
[12]

Vein [ Sannin ]

a nie tak:

30.10.2002
21:08
[13]

Vein [ Sannin ]

aha juz znalazlem :P

30.10.2002
21:37
smile
[14]

Minas Morgul [ Senator ]

Yeeeeeaaaaah musze sie pochwalic. Kumpel przyniosl mi 3ds Maxa (nie mial piatki tylko czwore). Powywalalem wszystkie pozostalosci po tym, ktory sie zarejestrowac nie chcial i wyhehalem wszystkie klucze z rejestru oraz chyba wszystko, co bylo z 3dsMaxem zwiazane i sie na moim kompie znajdowalo. No i wreszcie jakims fartem udalo mi sie to zarejestrowac (i character studio tez). No to teraz trzeba sie wziac do nauki 3dsMaxa, bo nie przesadzajac Vein jest w porownaniu do mnie expertem w tej dziedzinie :)

30.10.2002
21:48
[15]

Bremen [ The Dude ]

minas --> No to teraz dawan pytanka na forum i od razu sie orzywi :D:D

30.10.2002
21:55
smile
[16]

Minas Morgul [ Senator ]

Jestem w tym programie na razie tak zielony, jak neandertalczyk w konstruowaniu bomb nuklearnych <|:o) Podajcie na poczatek moze kilka internetowych tutkow. Jak bede mial jakies zielone pojecie, mniej wiecej o co chodzi, to zaczne zadawac jakies konkretne pytania.

30.10.2002
21:58
[17]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> tak jak poprzednio ktos pisal strona adka w dziale Tutoriale...masz je pogrupowane

30.10.2002
22:59
[18]

Bremen [ The Dude ]

eee...nie pamietam kto sie pytal o ta animowana trawe ale pamietam ze mowilem cos tam o tym ze mozna ja w Shag Fur zrobic...no wiec na tej animacji pokazuje jak to mniej wiecej wyglad, moze wyglada nieco dupowato ale robilem na szybko :D:D...sorka za mala rozdzialke ale przynajmniej wazy tylko 310 kilo :P

31.10.2002
01:36
[19]

Ths [ Konsul ]

Witam.Moglibyście powiedzieć mi gdzie można zobaczyć "Katedre"????

31.10.2002
13:00
[20]

Minas Morgul [ Senator ]

Ths --> jasne. https://www.max3d.pl/animacje.php Mam do was pytanie: w tutorialu jest takie zdanko "3. Tworzymy teraz kamerę -> "target camera" w oknie "Top" o współrzędnych 0,0,0 do 0,-500,0 (tak jak na rysunku niżej). Ja użyłem kemery "35mm": " Gdzie mam znalezcto target camera, czy to okno top, bo wczoraj szukalem i sie niczego nie doszukalem

31.10.2002
15:21
smile
[21]

Minas Morgul [ Senator ]

HA moj pierwszy rysuneczek :)))) Wiem, ze to badziewne dno bezdenne, ale zrobilem to w 5 minut, wiec nic lepszego nie moglo mi wyjsc :)

31.10.2002
15:33
[22]

Minas Morgul [ Senator ]

zapomnialem wstawic zdjecie ;/

31.10.2002
16:28
[23]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> patrz rysunek -------->>>

31.10.2002
16:33
[24]

Ths [ Konsul ]

Minas Morgul ->Dzieki bardzo

31.10.2002
18:41
[25]

Bremen [ The Dude ]

Ths --> I co ogladnoles sobie Katedre ? I jak wrazenia ?

31.10.2002
18:54
[26]

Vein [ Sannin ]

to nie jest katedra !!!!!!!!! to jest tylko trailer !!!

31.10.2002
18:56
smile
[27]

Minas Morgul [ Senator ]

Bremen. Na prawde dzieki!!!! Teraz dokoncze ta jaskinie i zaczne pracowac nad tekstem metalicznym. A co do katedry, to Baginski zrobil niesamowita robote. Gosc musi miec na prawde leb! Juz nie moge sie doczekac az powstanie pelna wersja katedry.

31.10.2002
19:18
[28]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> Na pelna katedre to osobiscie zapraszma do kin bo od pewnego czasu ja graja :D:D...PRAWDZIWY WYPAS :DDDDDDDDDD.... Vein --> Wiem ze to trailer :D:D...ale przeciez nie bede pisal..."No i jak wrazenia z trailera Katedry" :D:D

31.10.2002
22:19
[29]

Bremen [ The Dude ]

haloooo!!!! :D:D...jest tu kto :D:D...no jest to forum o grafice no to pokazujcie ja :D:D... Minas --> walnij jakas teksturke na ten sowoj render :D:D...TCHNIJ W NIEGO ZYCIE :P a potem sie pochwal :)

31.10.2002
22:24
[30]

Vein [ Sannin ]

hmm mi sie teraz jakos niechce tego robic :), moze jeszcze dzisiaj zkoncze jaskinie :), ahaqmpel pokazywal mi jak zrobic realistyczna fale ktra by przeleciala przez jaskinie :) tylko ze niestety komp mi sie zawiesil przyliczeniu :P

31.10.2002
22:31
[31]

Bremen [ The Dude ]

Vein --> hehe...ja tez tak kiedys mialem...proponuje zebys obnizyl ilosc polygonow :D:D.. A tak na marginesie to do robienia efektow wodnych to polecam Real Flow (niestety troszku trudny) :(

31.10.2002
22:40
smile
[32]

Minas Morgul [ Senator ]

siedze na 3dsMAxie juz od paru godzin (bez skutku) i co jakis czas odswiezam ten watek. Probowalem ustawic material na metal (udalo mi sie, ale mam inne ustawienia niz w tutorialu i to jakos brzydko wyglada. Mozecie mi wytlumaczyc, gdzie szukac tego czegos, co tu podaja? : Teraz nadszedł czas na zrobienie tekstury metalu. Użyj 'METAL Shading', jasnego DIFFUSE i ustaw SHININESS na 90-100. Poniżej możecie zobaczyć przykładowe ustawienia:" oraz "Teraz użyjcie RAYTRACE na mapie REFLECTION. Prawie wszystkie domyślne ustawienia są OK, ale powierzchnia metalu potrzebuje także kilku dodatkowych map "reflections bitmap", nie tylko RAYTRACE MAP. Te "bitmap reflections" dają prawdziwe odbicia otoczenia. Jako "reflections maps' użyj bitmap z wieloma nachyleniami (gradients) lub zdjęć terenów (na teksturę metalu te pierwsze są lepsze). Bitmapa jak ta poniżej jest w porządku, ale jeśli nie masz dobrej mapy możesz użyć "NOISE MAP"." bede wdzieczny za pomoc :D A tak w ogole, to ten watek nie upadnie, bo z kazda minuta mam wiecej pytan, tylko nie chce dzisiaj zepsuc klawiatury, dlatego ich nie pisze ;]

31.10.2002
22:45
[33]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> wez wyjasnij w skrucie o co ci chodzi bo z tej litani to ja juz nie wiem o co :D:D

31.10.2002
22:46
[34]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

3d maxa dorwałem 2 dni temu, ale wczesniej bawiłem się gmaxem. jest to darmowa wersja bez renderingu. i tylko teraz pytanie jak w 3dsie wytexturowac obiekt?

31.10.2002
22:50
[35]

Bremen [ The Dude ]

BIGos --> w zakladce Rendering masz Material Editor...tam ustawiasz sobie jakies teksturki (wedlug zyczenia) a potem przenosisz to na obiekt

31.10.2002
22:50
[36]

Minas Morgul [ Senator ]

tez sie do pytania BIGosa przylaczam. Bremen. Powiem prosciej. Co zrobic, zeby pokazalo mi sie to okienko?:

31.10.2002
22:53
[37]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

ha! że w material editorze to i ja wiem. tyle że nie da się przenieść porządnie wyglądającej (zwykłej) teksturki. są takie w maxie, wyglądają jak jakies cegiełki itp. są jeszcze kolory (materiały, wiadomo o co chodzi), z tymi nie ma probelemu

31.10.2002
23:00
[38]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> niech zgadne masz maxa4 a to jest bodajze max 3 albo 2 i sie troche gubisz...dobra zaraz postaram sie to ci napisac ale to zajmie kapke minut :D:D

31.10.2002
23:06
[39]

Minas Morgul [ Senator ]

No wlasnie zauwazylem :) tutki nie sa zle, tylko ze elementy sa calkowicie inaczej nazwane i nie wiem czesto o co chodzi, dlatego czasem musze przerywac prace, gdy juz jest prawie na ukonczeniu, bo nie wiem, o co chodzi A tak w ogole to THX

31.10.2002
23:16
[40]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

aha i jeszcze 1 pytanie jak zmusisć żeby renderowany obraz był z wybranej i umiejscowionej przeze mnie kamery? do wyboru mam jedynie rendering z tych 4 perspektyw

31.10.2002
23:35
smile
[41]

Minas Morgul [ Senator ]

heh moj skromniutki obrazek -------> to nie to, co chcialem, ale jakby to powiedziec: nie poddam sie ;] bede tyle kombinowal, az mi wyjdzie to, co chcialem.

31.10.2002
23:40
[42]

Bremen [ The Dude ]

jesli chodzi ci o to co uzyskalem na tym piczkerze ---> to zrob tak : - stworz wlasnie sobie jakis tam dzban - jakies tam podloze z dowolna teksturka No i teraz przechodzimy do tekstury dzbanak (ma byc swiecaca w miare mozliwosci i odbijac podloze..jak na rys. Trawe :P) - stworz obiekt typu Anistropic - teraz przejdz do zakladki Specular Highlight : *Specular Level ustaw na 77 *Glossiness na 82 *Anisotropy na 23 - teraz idzemy do zakladki Maps: *Reflection = 100 i (Mapa Raytrace) (a w mapie Raytrace ma byc Chromic.jpg - powinienes miec to w mapach w folderze Reflection jesli masz Maxa 4) *Refraction = 100 i Mapa (Reflect/Refract) teraz render i powinienes otrzymac cos podobnego jak ja :P:P Aha nie zaponij o dodaniu jakiego swiatla moze byc omni moze byc ja w tutku spot...jak by cos bylo jeszcze nie jesne to wal smialo na GG albo na Maila albo tu na Froum :P

31.10.2002
23:54
[43]

Minas Morgul [ Senator ]

dzieki! juz o wiele lepiej A czy podlozem moze byc zwykly BOX o odpowiednich rozmiarach ?

01.11.2002
00:00
smile
[44]

Minas Morgul [ Senator ]

no to zrobilem juz prowizoryczne "cos" rysunek oczywiscie jest okaleczony, no ale postaram sie cos z nim zrobic. Jeszcze raz dzieki. Ide teraz sie porzadnie wyspac, a jutro bede to poprawial, bo w tej chwili juz nie rozrozniam myszy od monitora ;]

01.11.2002
01:26
[45]

Ths [ Konsul ]

Wygląda zaje...Rozumiem dlaczego zdobyła nagrodę.Szkoda tylko że to trailer.A tak wogóle,bo ja w tych sprawach jestem gorzej niż początkującym,ile czsu trwa zrobienie takiej animacji???

01.11.2002
02:13
[46]

Ths [ Konsul ]

A mam jeszcze jedno pytanie,trochę z innej beczki.Co byście mi powiedzieli o tych dwóch monitorach -CTX711FT i NEC FE791 SuperBright????

01.11.2002
10:20
[47]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> Noo..ten rysunek moim zdaniem o wiele lepiej wyglada niz tamten :D... Ths --> O ile sie nie myle to robil to chyba ze 2 lata moze dluzej i to dzieki temu ze mog kozystac z kompo swojej firmy Platige :D:D..do przeliczen :P. Co do monitorow to nie odpowiem bo nie mam bladego pojecia o nich :)

01.11.2002
12:03
smile
[48]

Minas Morgul [ Senator ]

hehe obudzilem sie 20 minut temu :D no to zabieram sie do pracy sprobuje jeszcze ulepszyc ten tekscik. Dodam z tylu niebo i troche wiecej swiatel

01.11.2002
12:06
[49]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> nie zapomnij ze jak z tylu dodasz niebo to bedzie sie rowniez niebo odbijac...co do swiatel to nie przesadz zeby sie za mocno nie jazylo :D:D

01.11.2002
12:09
smile
[50]

Minas Morgul [ Senator ]

jak dalem wczoraj zle swiatla, to jarzyl sie tylko jeden element, a wszystko wokol bylo czarne :) Mimo, ze to takie proste, to czasami klopot moze sprawic

01.11.2002
12:12
smile
[51]

Minas Morgul [ Senator ]

Mala rzecz, a cieszy :)

01.11.2002
12:20
[52]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> eee...a co to jest ??? Bo kurcze nie moge niczego sie dopatrzyc...wez daj lepsze oswietlenie i zmien kamere bo tak to ja tu nic nie wiedz :P

01.11.2002
12:24
smile
[53]

Minas Morgul [ Senator ]

eeeee... niewazne co to jest :) w tej chwili renderuje ten rysuneczek. Ciekawe, co mi wyjdzie W kazdym razie dluuuuuuuuuugo bedzie sie renderowal, bo to chyba troche skomplikowanyrysuneczek. Jak wyrenderuje, to dam znac

01.11.2002
12:25
[54]

Bremen [ The Dude ]

a ile ma polygonow ?

01.11.2002
12:28
smile
[55]

Minas Morgul [ Senator ]

e a gdzie to sie sprawdzalo. Wczoraj jakos wykombinowalem z polygonami, ale nie zwrocilem na to uwagi i juz nie wiem, gdzie. Ale jeszcze w tym programie Lam`er jestem ;]

01.11.2002
12:32
smile
[56]

Minas Morgul [ Senator ]

JAcie juz sie konczy :) zaraz zamieszcze :)

01.11.2002
12:34
smile
[57]

Minas Morgul [ Senator ]

No wreszcie :)

01.11.2002
13:04
smile
[58]

Pamir [ Generaďż˝ ]

NO no, ja sie bawie caly czas nad moim statkiem podwodnym, tak sie zaczytalem, ze chyba ponownie zaczne cos rysowac w 3d. Napiszcie co o tym myslicie, wprawdzie statek nie jest jeszce texturowany ale niebawem bedzie tylko materialy musze zrobic. Pozdrowienia Pamir

01.11.2002
13:07
[59]

Pamir [ Generaďż˝ ]

jeszcze render narazie maly bo czasu nie mam :)

01.11.2002
13:09
[60]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> jak patrze sie na twoj stateczek to nie wiem czemu ale kojarzy mi sie to z Muppetami :P...a tak na serio to wez zrob render tego statku tak zeby byl wiekszy i wtedy podeslij :D:d...bo tak to jest to bardzo male i trugno cos tam wybadac :P

01.11.2002
13:11
[61]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> Fajnie wyglada..teraz odp. teksturka i wsio :D:d...naprawde mi sie podoba...male ale cieszy oko :)

01.11.2002
14:14
[62]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

noo jak ustawuć zeby rendering był z kamery a nie z okna perspective czy tych 3 innych? i jeszcze jedno - moja wersja maxa nie posiada żadnych tekstur :(( musze sam zrobic, albo skądś sciągąć. moglibyście mi wysłać waszą zawartość katalogu Maps ? albop podac stronę z jakimis teksturami?

01.11.2002
14:18
[63]

Bremen [ The Dude ]

BIGos --> Zeby ustawic kamere to wystarczy ze zrobisz sobie jakos tam kamere w kajimstam punkcie...potem idziesz do okna perspectiv albo kazdego innego i klikasz c. Katalogu MAPS ci nie przesle bo u mnie zajmuje on 106MB :D:D

01.11.2002
14:21
[64]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

niespodziewanka :)) a jakieś strony z texturami może znasz?

01.11.2002
14:25
[65]

Bremen [ The Dude ]

- www.3dcafe.com - www.imageafter.com - www.3dbuzz.com z tych stron korzystam ale wiem ze jest sporo innych :D:D

01.11.2002
14:28
[66]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

wielkie thx! zaraz sciągne jakies packi i zaczne texturowac modele :)

01.11.2002
14:31
[67]

Minas Morgul [ Senator ]

nom bardzo ladne tekstureczki tam maja (szkoda ze platne) Teraz popracuje nad czyms innym zamierzam sie zabrac za ta jaskinie, skoro juz mniej wiecej wiem, o co chodzi. Ale jak znam zycie, to zaraz wyskocze z kilkunasttoma problemami :D

01.11.2002
15:20
[68]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> No ty pytaj bo jak to sie mowi...kto pyta nie bladzi :D

01.11.2002
15:26
smile
[69]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Bremen >> THx narazie nie chcialo mi sie textur robic, a niestety odpowiednich nie mam :(, wiec zaczolem prace nad nowym projektem "cela" zamieszczam bardzo wczesny 'render' mam nadzieje ze sie spodoba, wiem ze modele nie sa narazie za extra ale jeszce to dopracuje i dodam nowe rzeczy. Minas Morgul >>> spox masz jakis problem wal smialo, moze bede wstanie cos doradzic, no i oczywiscie czekam na rezultaty, pochwal sie jak idzie :) BIGos >>> sporo tego jest na : https://perso.club-internet.fr/lemog/lemog_textures/acc_textures01.html# Pozdrowienia Pamir

01.11.2002
16:56
[70]

Minas Morgul [ Senator ]

Spox dzieki wszystkim. Pamir --> rzuc na forum tego rendera :) Nawet, jesli nie jest dokonczony, to i tak pewnie jest lepszy niz wszystko, co do tej pory zrobilem :D Jak na razie jedyna moja pracka, ktora mi sie w miare podoba, to te literki. Jaskinie juz prawie zrobilem, ale komp mi sie zawiesil, a nie zapisalem. Juz nie moge sie doczekac, az zrobie UPGRADE`a sprzetu, bo ten celeron 433 + voodoo 3 2000, to jak sami wiecie nie jest zbytnio dobre narzedzie do grafiki. Mysle, ze w styczniu juz bede mial nowy komputerek.

01.11.2002
17:08
[71]

Vein [ Sannin ]

hmmm ja przed chwila mialem "maly" problemik :P z systemem, drobne 17 godzin pierdzielenia sie ( od 11 w nocy do teraz) wiec muzse wszystko zaczynac od nowa :(, mam nadzieje ze szybko zainstaluje 3d studio maxa........

01.11.2002
17:11
[72]

Vein [ Sannin ]

aha a co do tego "zmniejsz ilość polyglonów" hehhee chyba zartujesz jakim cudem ma zrobić wilka fale wodna z emiterem cząsteczek zmniejszając ilość polyglonów, co ? i to nie jest zwykla "fala" to tak jakby hmm przez rure puscic wode, tak jakby "puściła" tama jakaś czy cuś :), drobne 10000 cząsteczek

01.11.2002
17:37
smile
[73]

Minas Morgul [ Senator ]

Przy robieniu mysliwca mam przy extrude zmienic UNIFORM SCALE. Czy to nie jest to samo, co Bevel ??

01.11.2002
17:57
[74]

Minas Morgul [ Senator ]

A wlasciwie to chodzi mi o zrobienie dziobu do tego samolocika:

01.11.2002
18:39
[75]

Minas Morgul [ Senator ]

^UP^

01.11.2002
23:13
[76]

Pamir [ Generaďż˝ ]

hehe no tak zapomnialem dodac obrazek :) Wiec oto moj nowy projekt "cela" - prosze o ocene pracki, ps sorki ze taki maly ale ja mam 433 :) i troszke to zajmuje czasu, ale jak skoncze to final render napewno bedzie juz w jakiejs sensownej roz. Pozdrowienia Pamir

01.11.2002
23:14
[77]

Pamir [ Generaďż˝ ]

ups gdzie on

01.11.2002
23:15
smile
[78]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

hyhy zonk? :)

01.11.2002
23:18
[79]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> z dziobem chyba juz sobie poradziles wiec nie musze pisca ? Pamir -->eee...no coz cos te teksturki sa nie takie ni owakie...wez pomnoz je to beda wygladaly bardziej realistycznie...dodaj do tego Bumpa i bedzie jeszcze lepiej. A teraz pytanie co do oswietlenia...czemu w celi jest jasno a za kratami widze ciemnosc...jak robisz cos takiego to staraj sie wymoscic cos takiego zeby ogladajacy zobaczyl ze swiatlo wpada z zewnatrz do wewnatrz a nie tajne wewnetrzne swiatlo a na zewnatrz kompletna ciemnia :)

01.11.2002
23:24
smile
[80]

Pamir [ Generaďż˝ ]

wiec tak, textury wiem ze do bani bo wstawilem pierwsze lepsze jaki mi wpadly w oko, co do oswietlenia to pierwotny plan byl taki, ze bedzie jakas lampa naftowa albo pochodnia, ale chyba jednak wstawie cos za oknem tak aby kraty robily cien do srodka, cool pomysl THx juz sie biore do roboty :), THX za krytyke tego mi bylo trzeba. Pozdrowienia Pamir

01.11.2002
23:27
[81]

Pamir [ Generaďż˝ ]

heh bump juz byl i to nawet na 100 ;)

01.11.2002
23:34
[82]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> ja bump byl to jakis nie widzoczny...a pamietaj ze bump moze byc nawet do 999 :D:D co do teksturek to nie chodzi o to ze dales pierwsze lepsze chodzi o to w jaki sposob jedalej a dales niechluje :D:D popatrz na ten render i ocen ktora lepsza po prawej czy lewej stronie :):)...dodam ze tekstura ta sama :D:D

01.11.2002
23:43
[83]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

bremen - nie to żebym wątpił, ale ta tekstura na obu wygląda IMO tak samo :)

01.11.2002
23:47
[84]

Bremen [ The Dude ]

BIGos --> no bo to jest ta sama tekstura..tylko jak sie przyjzysz ta po lewej wogule nie ma niczego...jest rozciagnieta i wsio...natomiast ta po prawej nie jest zbytnio rozciagnieta i ma ze sie tak wyraze "wgniecenia".

01.11.2002
23:53
[85]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

no w sumie ta pierwsza też ma wgniecenia, tylko są takie hm.. płaskie?

02.11.2002
00:01
[86]

Pamir [ Generaďż˝ ]

ehhh tak..... ale niestety za malo umiem :( ale spokojnie dopiero sie ucze :)

02.11.2002
11:34
[87]

Minas Morgul [ Senator ]

JEsli ty malo umiesz, to ja nic nie umiem :D

02.11.2002
11:57
[88]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> A czy ja nie jestem spokojny...po prostu daje rady takie jakie kiedys inni mi dawali kiedy bylem poczatkujacy :) Minas --> tak na dobra sprawe to ja tez za wiele nie umiem :D:D

02.11.2002
12:29
[89]

Minas Morgul [ Senator ]

Wczoraj koncertowo rozwalilem moj piekny mysliwiec. Wlasciiwie, jakby go ustawic pod pewnym katem, to te male nierownosci i bledy nie sa widoczne, ale i tak nie moglem wybrac dobrej tekstury dla niego :(

02.11.2002
12:53
[90]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> a zreszta to moze byc nawet do wszystkich...do robienia fajnych tekstur jest dobry Body Paint :D:D...dlaczego poniewaz masz np. taki model samolotu. Zapisujesz go w formacie *.3DS . Potem odpalasz body painta...otwierasz w nim pliczek np. mysliwiec.3ds i w tym BP jest on w trojwymiarze...potem tylko malojesz go tak jak chcesz...zapisujesz teksturke, wpadasz do maxa wpierniczasz teksturke , render i masz zajebiscie ladny model mysliwca w piekna tekstura ktora sam zrobiles.

02.11.2002
12:57
smile
[91]

Minas Morgul [ Senator ]

Dzieki! Tego body painta mozna sciagnac ?? a zredxta po co sie pytam, bo na pewno mzna. A jak juz, to jaka wersje i ile to zajmuje ? i mam jeszcze takie pytanko: robiliscie cos juz z Character Studio ?

02.11.2002
13:14
[92]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> Wersje..hmmm...nie wiem jaka znajdziesz w iMESH-u albo Kaazie :D...co do CS to jest to zajebiste srodowisko ale tez zajebiscie trudne :D:D...ja sie tym obecnie bawie i idzie mi to dosc topornie ale jak mi juz cos wyjdzie to wychodzi zajebiscie :D

02.11.2002
13:17
smile
[93]

Minas Morgul [ Senator ]

To wrzuc cos! chcialbym zobaczyc, co mniej wiecej mozna w tym zrobic :) Jak widze osiagniecia innych, to mnie to czesciowo tez motywuje do pracy :D

02.11.2002
13:22
[94]

Minas Morgul [ Senator ]

Chodzi mi o to, ze kolega wyrenderowal wrecz niesamowitego demona. Jak go zobaczylem, to az zbladlem z zachwytu. Dziwie sie jeszcze, czego nie ma swojej galerii na max3d.pl tylko wlasnie chciaLem wiedziec, czy takie rzeczy mozna zrobic w CS

02.11.2002
13:47
[95]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> TO wez tego rendera wrzuc tutaj albo wez przeslij mi na maila :D:D...chetnie bym zobaczyl. Co do tego programu to chodzilo mi o Deep Paint 3D :P ale Body tez moze byc choc mi sie nie podoba

02.11.2002
13:52
[96]

Minas Morgul [ Senator ]

Niestety nie mam rendera, bo kolega internetu nie ma i wydrukowal mi tego demonika na kartce. Boze, gdybym mial skaner.... Spytam sie go, czy mi tego demonika na dyskietke nie da, to wtedy dam na forum. No to jeszcze raz ponawiam pytanko: w czym mozna robic wlasnie takie demoniki :D ? w 3ds Max, czy potrzeba rowniez tych pluginow z character studio. A z tym Deep Paint, to dzieki. Jeszcze dzisiaj bede to sciagal.

02.11.2002
14:02
[97]

Vein [ Sannin ]

powiem wam cusik :P, a minowicie nie używajcie standardowego rendera z 3dsmaxa !!!!!! używajcie brazila lub final rendera ( oba sa na moim FTP), jezeli chccie sie ze mna zkontaktowac to moje gg: 1504380 tlen: [email protected]

02.11.2002
14:05
[98]

Vein [ Sannin ]

spis softu ktorego jestem w posiadaniu jest na www.vein.prv.pl

02.11.2002
14:12
[99]

Minas Morgul [ Senator ]

wyslalem Ci maila moze ktos zrobic nastepny watek, bo ten ma juz troche postow.

02.11.2002
14:15
[100]

Vein [ Sannin ]

oto jedna postać z ut2k3, zaarz bede ja animowal....

02.11.2002
14:57
[101]

Bremen [ The Dude ]

Vein --> to prawda z renderem zgodze sie sam uzywam fR :D:D...i jestem bardzo zadowolony choc ciezki w obsludze...co do tego ut2k3 to proponuje zaanimowac w CS...

02.11.2002
14:58
smile
[102]

Minas Morgul [ Senator ]

slyszeliscie moze o takim dodatku do maxa, jak creature creator ? mozecie to skomentowac ??

02.11.2002
15:01
[103]

Bremen [ The Dude ]

Minas --> slyszalem, sciagnolem i dupa nie poszlo mi :(....ale moj kumpel na tym robil i musze przyznac ze kreaturki fajne porobil choc jak wiadomo lepiej jest zrobic sobie swoja wlasna :D:D...tak przy okazji wez ktos nowy watek zaluz :)

02.11.2002
15:31
[104]

Minas Morgul [ Senator ]

Nowy watek:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.