GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 32

27.10.2002
11:44
[1]

Gryffin [ Entil'Zha ]

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 32

Witamy

Co to jest TDZK? Jest to jedna z wielu, bardzo wielu gier on-line przez WWW.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to gra s-f, rozgrywająca się w kosmosie. Gracz posiada statek kosmiczny należącego do jednego z 9 typów, od frachtowca do pancernika. Co można robic w tej grze? Mozna handlować i zbierać surowce, co jest naszym podstawowym zajęciem na początku gry. Po kolejnych awansach na wyższe poziomy i uzbieraniu dostatecznej ilości gotówki możemy przesiąść się na okręt wojenny i napadać na porty, walczyć i polować na innych graczy lub NPC. Ostatecznym celem może być zdobycie i rozbudowa planety, jednek tego celu nie da się osiągnąć samotnie. Trzeba przyłączyć się do jednego z wielu sojuszy i dzięki temu będzie mozna osiągnąć ten cel.

Gra oferuje ona bardzo bogaty świat, w którym jest 26 systemów słonecznych, 6675 sektorów, 376 portów i 55 planet. Do wyboru jest 6 ras.


Sojusze zrzeszające graczy z GOL'a
GOL Silver Horde
Pełny - zapisywać się do drugiego:)

GOL Bronze Horde
hasło: hyper123

Silver Horde
Commander:
Jego Wielka Koronność Gryffin
Sub-commanders:
Hetman Koronny Gambit
Treasurers:
Podskarbi Wielki Koronny Danielfrompoland, czyli MOD

Przymierza:
GOL Bronze Horde - Full Alliance


Bronze Horde
Commander: Molok
Sub-commanders: Hetman Koronny Gwiezdny Pako
Treasurers:

Przymierza:
GOL Silver Horde - Full Alliance

Zasady:
- Nazwa statku powinna zawierać na początku S.H.S. czyli Silver Horde Ship. lub B.H.S. czyli Bronze Horde Ship
- przed zakończeniem gry powinno się wpłacić na konto sojuszu conajmniej 5-10% dziennego dochodu.
- pożyczki udzielamy obecnie w wysokości do 100 mln, na 25%


***********************************************
UWAGA: RESET W LISTOPADZIE - na razie drugi tydzień - nowa wersja gry, i gra od początku
***********************************************

Adres gry: https://216.128.73.12/
Strona sojuszu KAOS - tipsy, opis stacji itp: https://www.cherryredexpress.ca/sm/
Strona beta Siver Horde by Looz : https://www.sikretia.xo.pl/sh/
Kalkulator upgrade'ów: https://tdzk.madox.net/upgrade.php
Kanał IRC: #silverhorde

Poprzedni wątek:

27.10.2002
11:46
[2]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Niestety dzisiejsza próba ataku zakończyła się niepowodzeniem:( Atakowaliśmy port lv4 i okazał się za silny. W pierwszej turze padła Bunia w drugiej Dzik:( Dalszych strat nie odnotowano:)

27.10.2002
13:12
[3]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> to czemu nie atakowaliscie portu 3lvl? Aczkolwiek dzieki temu wiadomo ze na nasze statki sa za mocne... Chcialbym zobaczyc statki kaosu, ktorymi zdobywaja porty 9lvl...

27.10.2002
14:05
[4]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> po pierwsze myślelismy że nam się uda, no bo porty lv3 padały:) Poza tym tak jak powiedziałeś, wiemy, że na lv4 jestesmy jeszcze za słabi:)

27.10.2002
14:06
[5]

Gryffin [ Entil'Zha ]

A za doświadczenie trzeba płacić. Tym razem jednak ja na szczęście nie musiałem:)

27.10.2002
14:19
smile
[6]

yyy_yasne [ Konsul ]

Reset w drugim tygodniu listopada????

27.10.2002
14:24
smile
[7]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

no, znowu przesuneli :(

28.10.2002
08:21
[8]

kastore [ Troll Slayer ]

You sold 1575 Narcotics for 20790000 Credits! You gain 31500 Experience. hehehehehehehe

28.10.2002
09:17
[9]

kastore [ Troll Slayer ]

Ciekawe , dostalem 2 Niubaski , z jakiej okazji ??

28.10.2002
10:17
[10]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

-------------------------- Z dziennika pilota Pirxa-------------------------- 10/16/02 08:37:32 EDT Mam awarię silników, chyba nie dolecę do portu. Cholera, to już koniec, maszyny stoją, a tak mało mi brakowało, już prawie port... Zaczynam naprawę, za pół godziny maszyny ruszą, i mój kochany destroyer schroni się bezpiecznie w porcie. 10/25/02 21:22:24 EDT Cholera, jakiś statek wszedł w mój sektor, uzbrojony skubaniec, mam nadzieję ze ma pokojowe zamiary. ATAKUJE MNIE! Wszystkie działa OGNIA! Ha, dostał skubaniec za swoje, trochę go uszkodziłem, ale on mnie też trochę drasnął. Dobry jest skubaniec, 38 level z tego co widzę... Atakuje dalej, uparciuch, ja oczywiście odpowiadam ogniem. Hehm, chyba mam lepszy statek, on już stracił wszystkie osłony i większość pancerza, a ja ja mam jeszcze grubo ponad połowę. 10/25/02 21:23:52 EDT Heh, minęło już 10 tur, wróg jest skrajnie wyczerpany, ja się jeszcze trzymam... Ale nie jest dobrze, chyba zauważył że jestem uziemiony, odleciał... Ale czuję że zaraz wróci i zaatakuje ponownie w naprawionym statku... 10/25/02 21:25:02 EDT Znowu mnie atakuje! Już minęło ponad 30 tur, powoli tracę rachubę, a maszyny ciągle niesprawne... I znowu odleciał na stację, nie wytrzymał ognia moich dział... 10/25/02 21:27:16 EDT Znowu jest, zbiorę resztkę moci i zaatakuję z całą siłą jaką mam, nie jest dobrze, pancerz mam już słaby. JEST! DOSTAŁ SKUBANY, wywaliłem z niego ze wszystkich dział, był już słaby, a jak dostał jeszcze kilka ciosów krytycznych, jego statek eksplodował! Teraz trzeba się martwić czy nie nadleci ktoś inny, moje osłony są już na wyczerpaniu. 49 tur się z nim męczyłem, ale w końcu poległ skubany, zbytnio zaufał swoim umiejętnością... Martwi mnie tylko jedno, chyba widziałem escape poda oddalającego się z jego rozbitego statku... Jeśli przeżył i powiadomi kolegów z Kaosu... Nie chcę nawet o tym myśleć... 10/25/02 21:57:16 EDT Już za chwilę skończę naprawę maszyn. NASTĘPNY WRÓG!!! ATAKUJE MNIE! Cholera, ten jest lepszy od swojego kolegi, 41 poziom i niezły statek... 10/25/02 21:57:16 EDT A więc zniszczyli mi mój stateczek, 4 rundy wytrzymałem jego potężne ataki, ale moje osłony były już słabe, zaczynało brakować mocy, działa odmówiły posłuszeństwa, nie miałem szans... Ale nie poddałem się bez walki, dostał znaczne uszkodzenia, tylko co z tego jak mojego statku już nie ma... ALE ZEMSTA BĘDZIE SŁODKA, ZNAJDĘ ICH, CHOĆBYM MIAŁ LATA SZUKAĆ! -------------------------------------------------------------------------------------------

28.10.2002
16:59
[11]

vieko [ Pretorianin ]

Moze by tak maly rajdzik? Mam ponad 800 tur i chetnie bym zrobil pare wypadow na port :-) Stoje w 25. ale w kazdej chwili moge sie przeniesc w dowolne miejsce.

28.10.2002
17:16
[12]

Gryffin [ Entil'Zha ]

No właśnie dawno już nie mieliśmy rajdu. Zapraszam w okolice 21.

28.10.2002
17:58
smile
[13]

MOD [ Generaďż˝ ]

Wlasnie zdobylismy 4 MILIARDY bez strat wlasnych.

28.10.2002
18:02
[14]

vieko [ Pretorianin ]

I jakbysmy mieli jakies destroyery w odwodzie, to bylby jednego huntera z IGF mniej... Co prawda nie zdazyl do nas doleciec (albo sie bal, bo byl sam i mial 24 lvl, ale destr. mial rating grubo ponad 200/) i stal w pobliskiej stacji, ale... niegdy nie wiadomo :-) W kazdym razie udalo sie. Widac, ze port dawno nie rajdniety :-))

28.10.2002
18:05
[15]

vieko [ Pretorianin ]

RAPORT RAJDOWY Cel: 20223 (port lvl 2) Sklad: Gryffin (dowodca, battleship), MOD (repair carrier), vieko (battleship) Zysk: 4 mld w gotowce :-)) Straty: zadne :-)

28.10.2002
18:10
[16]

vieko [ Pretorianin ]

czas rajdu: ok. 7,5 minuty.

28.10.2002
18:30
smile
[17]

Urdaz [ Konsul ]

eh ja to mam pecha , znowu sie nie załapałem, btw zaczynają sie nas bać ? cy już mało kto lata ;)

28.10.2002
18:45
[18]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Urdaz --> jakby co to o 19:30 atakujemy jeszcze raz:) Około 19:15 spotykamy się na GG. Innych chętnych również zapraszamy do sysemu 20

28.10.2002
18:48
smile
[19]

Urdaz [ Konsul ]

siadła mi baza danych z gg tak że nie mam teraz zadnych waszych Numerów gg , jakby co to podaje mój 2789049 ,

28.10.2002
19:24
[20]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Urdaz --> odpal sobie gg i leć do 20212. Za 10 minut atak

28.10.2002
19:51
[21]

Urdaz [ Konsul ]

na zyczenie :) Destroyer ----- 10 x Targeting Computer 2 x Main Engine 3 x Armour Integrity 12 x Armour Upgrade ----- Subspace Jump Drive Shaped Charges Proximity Warheads ----- 4 x 120mm Sabot Cannon 4 x Doomsday Fusion Cannon 4 x Cluster Bomb (20) Level 145 Zallun Destroyer Rating: 108/40 Speed : 7 Manoeuvrability : 4 CDrones : 0 Shields : 1250 Armour : 2750 Power : 500 AI : 11 Self Rates Power Recharge Rate :250 Shield Recharge Rate :250 Armour Repair Rate :0 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 46/92 Shields: 680/1360 Armour: 680/1360 EMP: 0 *Weapons will use 160 power each combat turn *You can fire a total of 3 salvos

28.10.2002
19:56
[22]

Droll [ Centurion ]

Qrde jak pech to pech, przyleciałem do portu w którym odbywał się atak (tak żeby zobaczyć co i jak), a tu widzę że już nikogo nie ma tylko jeden od nas w escape podzie, nie wiem kto bo szybko dałem skok w bok no i zatrzymałem się w sektorze sąsiednim na dłuższą chwilę co było błędem i latam sobie teraz w escape podzie :)

28.10.2002
19:56
[23]

MOD [ Generaďż˝ ]

Ale wtopy :( Ghent12(2475) in the ship Fv Speed Burner destroyed S.H.S. Siresian, owned by Urdaz(17707), in sector 20213! Maximus(7562) in the ship Dont mess with the X destroyed S.H.S. Ankuz, owned by Drol(17717), in sector 20213! Ghent12(2475) in the ship Fv Speed Burner destroyed S.H.S Superstatek, owned by Danielfrompoland(17601), in sector 20212! Ghent12(2475) in the ship Fv Speed Burner destroyed S.H.S. Silver Dust, owned by Silver Sting(17622), in sector 20213!

28.10.2002
20:13
[24]

vieko [ Pretorianin ]

He, he... Ale wpadka, co? Tylu na raz nas rozwalili. W sumie co sie dziwic. Wpadlismy zrobic rozwalke w systemie, ktory wydaje sie byc mocno zagospodarowany i obstawiony :-) btw, kolesiowi, ktory nas rozwalil (z LoF) napisalem delikatnie, iz "Nice shooting :-) We're all practicing now, but dont't worry, we'll keep you in mind, after reset of course. So beware :-)))" Na co on napisal, ze owszem "I look forward to it!". Pogadam z nim, moze cos z niego wycisne ;-)

28.10.2002
20:35
smile
[25]

Urdaz [ Konsul ]

jeszcze raz Destroyer ----- 10 x Targeting Computer 2 x Main Engine 3 x Armour Integrity 12 x Armour Upgrade ----- Subspace Jump Drive Shaped Charges Proximity Warheads ----- 4 x 120mm Sabot Cannon 4 x Doomsday Fusion Cannon 4 x Cluster Bomb (20) Level 145 Zallun Destroyer Rating: 108/40 Speed : 7 Manoeuvrability : 4 CDrones : 0 Shields : 1250 Armour : 2750 Power : 500 AI : 11 Self Rates Power Recharge Rate :250 Shield Recharge Rate :250 Armour Repair Rate :0 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 46/92 Shields: 680/1360 Armour: 680/1360 EMP: 0 *Weapons will use 160 power each combat turn *You can fire a total of 3 salvos Ale teraz uwaga , trzeba sie troche pomęczyć ( no chyba ze komuś nie zalezy na kasie ) : najpierw 12094 kupujemy tam --> Destroyera subspace jump drive Shaped charges 4x Doomsday canon 4x 120mm sabot canon potem 12060 tam kupujemy --> 2x Main Engine 12x Targeting computer Proximity Warheads 4x Cluster Bombs no i wracamy do 12094 --> 3x Armour integrity 12x Armour upgrade No i finałowo mamy destroyera za ok 410mln całkiem niezłego jak na te pieniądze jedynym waznym dodatkiem moze być jednak power upgradew 12060 co było widoczne dzisiaj wywaliłem w ghenta 3 salwy po czym waliłem w niego już tylko secondary

28.10.2002
21:07
[26]

vieko [ Pretorianin ]

Pogadalem troche z tym Ghent12, ktory nas rozwalil. Koles lata sobie rangerem i ma 200 do evade :-)) Dlatego, mimo iz ma statsy 105/6 ciezko go trafic :-))) Pogadam jeszcze troche, to moze cos wycisne. W sumie koles ma wzglednie niski lvl, ale rowniez niski numer i wydaje sie, ze ma troche do powiedzenia :-)

28.10.2002
21:13
smile
[27]

Urdaz [ Konsul ]

Vieko , nie odbieraj mi radosci - myślałem ze go chociaż trafiłem :( BTW czy działa tu tzw zasada krytyka ? tzn że zawsze mamy w zalezności od broni te powiedzmy 5 - 10 % na trafienie?

29.10.2002
13:46
[28]

vieko [ Pretorianin ]

Urdaz --> chodzi o crt, czyli critical hit? W helpie znalazlem cos takiego: "Critical Hits Each time a weapon successfully hits a target, there is a chance that it will deal a critical hit. A critical hit will deal double the normal damage. The percent probability of a critical hit is listed in the Weapons Help File, and can be altered by certain pieces of Equipment." Wynika z tego, ze trafienie krytyczne moze miec miejsce tylko i wylacznie w przypadku gdy udalo sie zwykle trafienie. Innymi slowy, jesli trafisz goscia, to przed zadaniem mu obrazen jest liczone prawdopodobienstwo "krytyka" i jesli ma ono miejsce, to zadajesz podwojne obrazenia. Czyli najpierw trzeba trafic, a przy okazji moze uda sie zadac dodatkowe obrazenia. Mysle, ze dzieki temu evasion jest taka skuteczna bronia, oczywiscie w sprzyjajacych warunkach, m.in. najlepiej jak statek od razu ma wysoki poziom man. --> np. fregata ma 20, ranger ma 12, a battle 4 :-) Do tego dochodza modyfikatory rasowe (zallun battle ma 0 man :-) Ten koles, ktory nas zestrzelil byl kitaranem i miedzy innymi dlatego zamiast destroyerem lata rangerem. Ale, na pocieszenie znalazlem cos takiego w helpie: "There is a 5% chance of the weapon automatically hitting, even if the modified accuracy is less than 5%." Wynika z tego, ze nawet jesli koles ma tak wysoka manewrowosc, ze normalnie nie da go sie trafic (celnosc broni + roznica poziomow nie jest w stanie przewyzszyc manewrowosci celu) to jest cien szansy na trafienie. Powstaje pytanie, co kryje sie pod terminem "weapon automatically hitting" --> kazda bron czy tylko ta, ktora jest aktualnie aktywna (np. tylko secondary) czy np. tylko cdrony (bo one faktycznie atakuja automatycznie). Jesli tylko cdrony to porazka, bo wystarczy podniesc AI (armor integrity, tudziez armor strenght) na 10 i cdrony traca swa skutecznosc (tzn. ich obrazenia sa pochlaniane przez pancerz bez strat).

29.10.2002
13:59
[29]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Huh, wlasnie zauwazylem ze Silver jest w stanie wojny z IGF. Ktos im zalazl za skore i czy oprocz opisu cos sie zmienilo (scigaja nas)?

29.10.2002
14:05
smile
[30]

Urdaz [ Konsul ]

to oznacza ze miałem 0.25% szans na trafienie z każdego działa :) . BTW na przyszły reset planowałem grać Kitaranem i latać Rangerem hehe

29.10.2002
14:18
[31]

vieko [ Pretorianin ]

Po wczorajszej wpadce strasznie mnie ponioslo :-))) Ale zamiast nabluzgac kolesiowi policzylem do dziesiecu, wzialem gleboki oddech, lekko pogrozilem :-) i przepytalem na okolicznosc ataku oraz huntingu. Na razie mam kilka wskazowek, ale gosciu powiedzial, zebysmy pytali, kiedy bedzie potrzeba, zarowno jego jak i kolesi z KAOS czy ID/IG. Podobno sa oni chetni do pomocy, gdyz chca podniesc poziom rozgrywki, a tym samym zwiekszyc radosc z zabawy :-) Coz korzystajmy :-)) Czesc I Polowanie Przede wszystkim po raz kolejny koles potwierdzil znana prawde, ze trzeba na maksa wykorzystywac zdolnosci rasowe, zwlaszcza przy konstruowaniu statkow na polowania. W skrocie sprawa przedstawia sie tak: D estroyer, Battleship --> Zallun, Wraith, Derivian. Tylko te rasy sa w stanie wykorzystac mozliwosci tych statkow. Zwlaszcza Zalluni. Battlecarrier (lvl 200 -- 10 SHP, ok. 12 Drone Hangars) --> Sniv i Tamaran. W zasadzie statek dobry dla kazdej rasy, z wyjatkiem Zallunow, bo oni powinni siedziec w prawdziwych destr. lub battle. Superman ship (od super maneuver) --> alternatywa dla Kitaran zamiast battlecarriera. W tej chwili najlepszym kandydatem na supermana jest Ranger, ze wzgledu na 5 slotow equipment, dzieki czemu oprocz podstawowych 4 elementow wyposazenia: proximity warheads, IRM, Cloak and Jupm Drive mozna jeszcze wlozyc Scanner i mamy super statek na polowania :-) Taki Kitaran Ranger, ktorym np. latal ten koles, to zwykly ranger prosto ze stoczni + 6 SHP upgr (do 10 SHP) oraz 28 man upgr. (12 bazowo +4 rasowe + 28x3, bo Kitaranie maja za kazdy man upgr. +3 pkt zamiast +2), co daje 100 man, a w walce przy secondary only daje 200. Jak widac gosciu jest Kitaranem i dlatego najdokladniejszy opis jest dla Kitaran. Niemniej daje to ogolny zarys problematyki skutecznego polowania, ktorego podstawa jest maksymalne wykorzystanie bonusow rasowych.

29.10.2002
14:37
[32]

vieko [ Pretorianin ]

Czesc II - Naloty Konkretnie pod katem ostatniego ataku na port. 3 podstawowe bledy, mniej lub bardziej nam znane. 1. Bylismy za wolni. Zwlaszcza repair carrier musi miec b. dobre lacze, gdyz glownie od szybkosci napraw zalezy zarowno czas nalotu, jak i mozliwosci obrony przed ewentualnym zagrozeniem. 2. Brak strategii obronnej na wypadek zaklocenia nalotu przez huntera. Powinnismy zawczasu zdecydowac ktora startegie wybieramy, jesli zjawi sie hunter: a. wszyscy razem uciekamy na z gory upatrzone pozycje (czyli do stacji/portu) b. wszyscy razem zostajemy i walczymy z hunterem Jak widac niezaleznie od decyzji istotny jest zwrot "wszyscy razem" gdzyz dzieki temu hunter musi dzielic swoj ogien na piec statkow. Jesli sie rozdzielimy i zaczniemy polowac na niego pojedynczo, to stajemy sie latwiejszym celem dla huntera. 3. Also, you guys really needed Cloaking Devices... Bez komentarza :-)

29.10.2002
14:42
[33]

vieko [ Pretorianin ]

Odnosnie punktu 2, czyli stategii na wypadek ataku huntera, to wydaje mi sie, ze mozna spokojnie przy ucieczce rozproszyc sie. Jedynie przy obronie przed hunterem warto byc w jednym sektorze. Ewentualnie, jesli ktos ma kiepskie lacze, to faktycznie odwrot w grupie moze byc szansa na przezycie dla osob ze slabym laczem (slabszym od huntera). Nie zmienia to faktu, ze ataki na porty powinny byc znacznie lepiej zaplanowane. Jesli przewidujemy obrone przed hunterem (czyli nie ruszamy sie znad portu) to warto rozstawic miny, pamietacie, ze nawet Madox byl mile zaskoczony :-)) Miny maja min. 30% skutecznosc trafienia, wiec taki koles w Kitaran Ranger moglby nie przezyc 1 rundy ataku :-)

29.10.2002
15:02
[34]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> taktykę na wypadek ataku mieliśmy orpacowaną:) Czyli komunikat na GG spr i w nogi, rpzpraszamy się komu gdzie wygodnie i lecimy do portu lv9-10.

29.10.2002
15:22
[35]

Urdaz [ Konsul ]

vieko -> moge tylko dodać ze CRUISER jest niezłym statkiem dla huntera Zalluna jest wytrzymały i posiada drony które jako scouty może mieć rostawione po systemie CORVETTA ma wiecej broni ii jest szybszy , ale najbardziej dogiety jest INTERCEPTOR Kitaranski , najszybszy statek wojenny problem tylko ze nie może mieć mocnej broni ale jest prawie nie do trafieniea na odpowiednich upgradach

29.10.2002
15:42
[36]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin, Urdaz --> spoko, luz. :-) Ja tylko przytoczylem nieudolnie przetlumaczone wypowiedzi kolesia, ktory mimo naszej niebywalej taktyki rozwalil nasz atak i wyrznal 3/5 skladu :-))

29.10.2002
16:07
[37]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> nie przesadzajmy, po pierwsze chyba 2/5 składu, a po drugie MOD padł bo mu net padł:)

29.10.2002
16:39
smile
[38]

Urdaz [ Konsul ]

a to mały ścigacz kitarański :) Level 160 Kitaran Interceptor ----- 6 x Secondary Hardpoint 20 x Manoeuvrability ----- Subspace Jump Drive Proximity Warheads Cloaking Device ----- 4 x Heavy Flak Cannon 6 x Rocket Bomb (20) Rating: 69/5 Speed : 12 Manoeuvrability : 84 CDrones : 0 Shields : 300 Armour : 150 Power : 200 AI : 2 Self Rates Power Recharge Rate :50 Shield Recharge Rate :100 Armour Repair Rate :0 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 28/54 Shields: 620/1240 Armour: 640/1260 EMP: 0 *Weapons will use 16 power each combat turn *You can fire a total of 12 salvos

29.10.2002
16:44
[39]

Urdaz [ Konsul ]

dodam tylko ze kosztuje 670mln

29.10.2002
17:05
[40]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> dobrze, jesli mam byc precyzyjny to bylo tak: straty przy ataku 1/5 (ja) straty "przez net" 1/5 (MOD) straty po ataku 1/5 (Urdaz) Jak by na to nie patrzec w ostatecznym rozrachunku zamiast zdobyc port stracilismy 3 statki. 1. ja zginalem, bo MOD przestal mnie naprawiac i zanim zaczalem sie sam naprawiac koles mnie rozwalil, mimo, iz ucieklem w bok. 2. MOD z powodu padniecia netu przestal naprawiac i sam zginal 3. Urdaz zaczal polowac w pojedynke i dal sie podejsc. Tak to z grubsza wygladalo. Jesli chodzi o opinie kolesia, ktory nas rozwalil, to nie uwazam jej za dogmat, tylko wydaje mi sie, ze mial troche racji. Po pierwsze szybkosc ataku. Tylko raz rajd wyszedl dosc sprawnie - ok. 4 minut jak pamietam. Przy pozostalych mielismy szczescie, ze nikt nie przylecial. Po drugie taktyka ucieczki byla calkiem w porzadku, tyle ze jej wykonanie juz wyszlo gorzej. Ja zginalem bo za dlugo sie zastanawialem. Jak padla komenda do ucieczki, to mialem juz malo armor. Tuz przed komenda zorientowalem sie, ze cos jest nie tak (tzn. MOD mnie wciaz nie naprawial, a do tego mialem dalsze obrazenia, ktore wskazywaly albo na atak huntera, dosc cienkiego w dodatku albo na kontynuacje ataku portu). Gdybym poswiecil 100 tur na naprawe to nie zginalbym w okolicach portu, tylko zdazylbym uciec jak Ty i Bunia. Z drugiej strony jak wszyscy ucieklismy, to MOD zostal sam z padnietym laczem i mogila... Po trzecie, cloak rzeczywiscie moglby sie przydac, tyle ze jako zallun nie wiem gdzie go wsadzic, bo wszystkie sloty mam zajete. Ew. moge wywalic IRM i zainstalowac cloaka, tyle ze nie wiem czy w krytycznym momencie to wystarczy, czyli czy bardziej przyda sie IRM+troche tur na czarna godzine, czy raczej cloak.

29.10.2002
17:09
[41]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Co do szybkości to bym się tak nie czepiał.4 minutowy atak to był rajd na port lv1 i te w tym czasie robimy. Niestety porty lv2-3 są silniejsze, tak więc i ataki dłużej trwają:). No, ale atak na port lv4 trwał dosyć krótko, tylko 1.5 minuty:) Co do cloacka to i tak w czasie rajdu się nie przyda, bo jest autoamtycznie zrzucany po pierwszym ataku.

29.10.2002
17:14
[42]

vieko [ Pretorianin ]

Urdaz --> rozumiem, ze w czasie ataku scigacz wykorzystuje manewrowosc do obrony, czyli albo uzywa PHP albo SHP tak? Bo jesli ma miec caly czas all weapons, to bez sensu ladowac w manewrowosc, lepiej podniesc armor i shields, czyli najlepiej kupic cos innego niz ladowac w interceptora. Tak mi sie wydaje, przynajmniej teoretycznie. Jesli jednak ma wykorzystywac bron naprzemiennie (raz primary, innym razem secondary) to warto podciagnac jeszcze troszke man. Poza tym przydalby sie skaner oraz IRM. Ale do tego brakuje slotow. Pewnie dlatego tamten koles dla Kitaran proponuje Rangera (i sam nim lata), ktory moze pomiescic 5 equip, aczkolwiek nie uwazam, ze jego rady sa optymalne czy wyczerpujace, ot po prostu nastepne wskazowki.

29.10.2002
17:19
[43]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> to moze zastosujmy efekt skali. Albo lepsze battle, albo wiecej takich jak mamy. Do portow max lvl 3 lepsze (tzn. tansze) wydaje sie wyjscie drugie, czyli np. 5 battle po ok. 1 mld sztuka (czyli takie, ktorych do tej pory uzywalismy). Port lvl 2, ktory wczoraj zdobywalismy we dwojke zajal nam prawie 8 minut. W cztery statki mogloby byc ze dwa razy krocej. Niestety do portow lvl 4 i wiecej trzeba by dozbroic battle, tzn. zwiekszyc armor (moze tez AI). Tak czy inaczej carrier musi miec dobre lacze.

29.10.2002
17:27
[44]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> oczywiście, najlepiej atakować w 5 battle. Tylko w tej chwili jest raczej problem ze znalezieniem nawet 3 osób do rajdu, a co dopiero mówić o 5:) Także biorąc jeszcze pod uwagę reset nie ma co się szczypać i można kupić battle za 2-3 mld:) Ostatecznie stać nas na to:) Ale w Ai nie ma sensu inwestować, lepiej dokupić armora. Port zadaje po 200-300 hitów z każdej broni, także nawet 10 dodatowych AI nic by nie pomogło.

29.10.2002
17:32
[45]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> w tej chwili mamy przynajmniej 3 chetnych na pancerniki: Ty, Bunia i ja. W atakach uczestnicza tez Droll, MOD i Urdaz. Czyli daloby sie zebrac 6 osob, z czego wystarczy 1 carrier z dobrym laczem (pozwoisz, ze sie bede powtarzac :-) Co do pancerza, to mam takie samo zdanie. AI wystarczy 10, zeby drony nie zadawaly obrazen. Co do ilosci armor to nie wiem, ile potrzeba na port lvl 4 -- raz atakowaliscie, wiec wiadomo, ze 3000 to troche za malo. Ciekawe, ile potrzeba, zeby przetrwac 1 ture walki 4, 5k armor?

29.10.2002
17:37
[46]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> wiesz ja ten atak z 3000 armora przetrwałem :) To że inni zgineli to już nie moja wina:) A tak na poważnie to wydaje mi się, zę na lv 4 potrzeba przynajmniej 4k armora i tak z 1k shielda.

29.10.2002
17:46
[47]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> czy te 1k shields jest naprawde potrzebne? W moim budzetowym pancerniku za 800 mln mam 3k armor. Uprade do 4k kosztuje 2 mld, czyli koszt calkowity wzrasta do prawie 3 mld. Jesli do tego mam miec 1k shield to wychodzi mi ponad 5 mld :-) chce pozyczke z kasy :-)))

29.10.2002
17:52
[48]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> wiesz konieczny może nie jest, ale w tym rajdzie na lv4 dostawaliśmy tyle EMP, że strzelaliśmy może jedną-dwoma broniami Także przy 1k moze byśmy mieli trochę większą skutecznośćognia:)

29.10.2002
18:06
[49]

Urdaz [ Konsul ]

Vieko --> tak dokładnie strzelanie naprzemienne głównie sec . co do manewrowości wychodzi 168 chciałem sie zamknąć w jakiejś niskiej cenie . Za 1mld masz spokojnie 90 manuver co ci daje 180 evasion . A co do strat to sie dałem podejść to fakt ale jak sprawdzałem raport o stratach to sie okazało że mnie zaatakowało dwóćh naraz -> Ghent12 i Maximus

29.10.2002
18:10
smile
[50]

-=[Szuwar]=- [ Legionista ]

Mam pytanie czy pobyt na stacji jest bezpieczny, bo jej niby ie mozna atakowac??

29.10.2002
18:13
[51]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> Z tym EMP to jakas dziwna sprawa :-) W helpie napisali, ze "This is only dealt when the target's shields are down." Czyli, ze obrazenia EMP sa zadawane jesli zostaly zniszczone oslony. Tyle, ze podczas ataku na port chyba nigdy nie mialem 0 SHD (najczesciej min. 65), a mimo tego mialem obrazenia EMP. Urdaz --> spoko, 1mld za statek to nie jest duzo. Tylko pozostaje pytanie, na co polowac? Chyba tylko na drony, ewentualnie na traderow bez broni i cloaka (bo nie ma na wyposazeniu skanera).

29.10.2002
18:15
[52]

MOD [ Generaďż˝ ]

-=[Szuwar]=->>Stacje sa polaczone z portami,jesli padnie port to pada tez stacja.

29.10.2002
18:17
[53]

vieko [ Pretorianin ]

Szuwar --> nie ma bezpiecznego miejsca na wylogowanie... Sa tylko mniej lub bardziej niebezpieczne. Za najmniej niebezpieczne sa uwazane: 1. dobrze uzbrojone planety 2. wysokopoziomowe stacje lub porty ad. 1. planeta musi byc albo wlasna (np. sojuszu do ktorego nalezysz, lub jakiegos stowarzyszonego) albo otwarta dla wszystkich (sa takie) ad. 2. wysoki poziom to 9 lub 10. Niskopoziomowe porty (np. lvl 1) sa zbyt czesto napadane. Stacja jest powiazana z portem --> jak port zostaje zdobyty, rowniez ze stacji wszyscy wypadaja.

29.10.2002
19:04
[54]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Dajcie mi tak z mld to moge wam pomoc ;P A tak na serio to sobie zrobilem przerwe :) Za duzo nerwow :)

29.10.2002
19:23
[55]

vieko [ Pretorianin ]

LooZ^ --> e tam, jaka przerwe. Bierz miliard, rob battleshipa i lec z nami :-) Luzna robota, przylatujesz, stoisz, czasem sie naprawisz i po sprawie. Jak dobrze trafimy to pare miliardow do przodu :-)

29.10.2002
19:29
smile
[56]

Magnuss [ Pretorianin ]

Tak jest. Jak szaleć - to teraz. I tak bedzie reset. :) Ja postanowilem samotrzec zdobyc port. Na razie kombinuje wyposażenie. Po wymianie jednej salwy z portem 1 - zostało mi 700 armora z 3000. Ale spoko - w koncu go rozwale ;-)) A przy okazji potestuje rozne rodzaje broni

29.10.2002
22:14
[57]

Bunia [ Pretorianin ]

Magnuss jaki masz zestaw?

29.10.2002
23:35
[58]

-=[Szuwar]=- [ Legionista ]

W ktorym systemie sie handluje narkotykami???? Mam juz 150 000 000 i chcial bym dorobic jeszcze do jakiegos dobrego stateczku i zaatakowac jakas stacje. A z tego co wiem to na narkotykach dobry szmal sie robi :))))

29.10.2002
23:43
[59]

madcat [ Konsul ]

jesli reset jest w drugim tyg. listopada to czy wytlumaczyl by mi ktos jak w to sie gra bo chetnie bym sie zapisal po resecie:)

30.10.2002
07:21
[60]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Szuwar --> towarami nielegalnymi można handlować wszędzie, trzeba tylko mieć alligment poniżej -100. madcat --> latasz w kosmosie, na początku zajmujesz się handlem i zbieraniem surowców, a później możesz również walcyć z NPC i innymi graczami:)

30.10.2002
08:58
[61]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Jak zauważycie gdzieś większą ilość statków IGF to dajcie znac

30.10.2002
09:41
[62]

kastore [ Troll Slayer ]

You sold 1700 Narcotics for 22440000 Credits! You gain 34000 Experience. hehehehehehe

30.10.2002
10:52
[63]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

A więc jestem teraz szczęśliwym posiadaczem pięknego, lśniącego destroyera: Blyskawica ----- Level 175 Wraith Destroyer Rating: 207/35 Speed : 8 Manoeuvrability : 8 CDrones : 0 Shields : 1000 Armour : 2500 Power : 625 AI : 5 Self Rates Power Recharge Rate :275 Shield Recharge Rate :275 Armour Repair Rate :25 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 43/95 Shields: 720/1815 Armour: 1395/2740 EMP: 0 *Weapons will use 103 power each combat turn *You can fire a total of 4 salvos *Your ship can regenerate 138 shields per combat turn 3 x Secondary Hardpoint 5 x Primary Hardpoint 2 x Main Engine 15 x Armour Upgrade ----- Subspace Jump Drive Shaped Charges Internal Repair Module Cloaking Device (Racial) ----- 7 x Doomsday Fusion Cannon 2 x 80mm Sabot Cannon 1 x 120mm Sabot Cannon 3 x Heavy Beam Cannon 1 x Fusion Torpedo (1) 1 x Mortar (10) 4 x Resonance Rift Missile (20) 1 x Resonance Disruptor Missile (30) Niszczyciel przeznaczony jest do osłony atakujących port przed hunterami, do polowań na nieprzyjacielską flotę, itp. Co o nim sądzicie?

30.10.2002
10:52
[64]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

acha, i kosztował mnie ok. 1,5 miliarda :-)

30.10.2002
10:59
[65]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MarCamper --> beznadziejny dobór borni secondary:) Jeżeli nie uda ci się szybko załatwić shieldów bronią primary to praktycznie resonance będą się marnować. Poza tym mortar nie jest przeznaczony chyba na statki tylko na porty. Co do primary to czemu taka różnorodność, nie lepiej kupić np 3 saboty 120mm. A i zapomniałeś chyba o Target Computer, bez tego małe szanse na trafienie, szczególnie przy różnicy leveli na twoją niekorzyść. I chyba w ogóle lepiej kupić TC zamiast takiej ilości PHP i SHP:)Lepiej strzelać celniej niż więcej:)

30.10.2002
11:01
[66]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Ja będę wypróbowywał taki model:) Level 180 Wraith Destroyer ----- 12 x Targeting Computer 2 x Secondary Hardpoint 3 x Main Engine 3 x Armour Integrity 11 x Armour Upgrade ----- Subspace Jump Drive Advanced Homing Internal Repair Module Cloaking Device (Racial) ----- 8 x 120mm Sabot Cannon 6 x Harpoon Missile (10) Rating: 115/31 Speed : 9 Manoeuvrability : 8 CDrones : 0 Shields : 1000 Armour : 2100 Power : 625 AI : 11 Self Rates Power Recharge Rate :275 Shield Recharge Rate :275 Armour Repair Rate :25 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 10/20 Shields: 860/1080 Armour: 860/1080 EMP: 0 *Weapons will use 23 power each combat turn *You can fire a total of 22 salvos *Your ship can regenerate 138 shields per combat turn

30.10.2002
11:01
smile
[67]

Urdaz [ Konsul ]

niezły , mimo słabego Armor i armor integrity , no i niesety takim ścigaczom jak interceptory i rangery nic nie zrobisz bez tego minimum +60 do trafienia za targeting computer. :) wiem ze siła dział wyglada fajnie ale ja sie na tym przejechałem

30.10.2002
11:03
[68]

Urdaz [ Konsul ]

hmm to było do Marcampera , bardziej bym był za modelem Gryffina :)

30.10.2002
11:05
[69]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Urdaz --> :)

30.10.2002
11:38
[70]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

hehe, i tak niedługo reset, potrenuję na tym stateczku trochę, ale najprawdopodobniej macie rację :-) Gryffin --> nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi resonancami, zadają bardzo dużo do pancerza, (150-200), czemu miały by się marnować? Mortar rzeczywiście jest na porty zmienię go. A taka różnorodność broni dlatego, że każda ma inną skuteczność trafienia. Ale chyba rzeczywiście lepiej zainwestować w TC, zamiast w PHP i SHP i różne bronie. Robię właśnie drugiego destroyera, to zrobię go wg. waszych wskazówek :-) Ma ktoś na zbyciu 500 mln?? :-))) (Ksywa Marcamper).

30.10.2002
11:47
[71]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MarCamper --> kolejnośc zadawania obrażeń jest taka : combat drony, shield, armor. Czyli jeżeli nie rozwalisz dronów to broń niszcząca tylk oarmor/shield jest bezuzyteczna. Podobnie w tym przypadku jeżeli nie zniszczysz najpierw dronów i shield to rakietki się zmarnują bo nie będą mogły ich zniszczyć:)

30.10.2002
11:50
[72]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MarCamper --> posżło 500 mln

30.10.2002
13:31
[73]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Jakby ktoś był ainteresowany to oto plan zakupu mojego destroyera (jak najmniej tur) 12094 - kupno statku, Jump Drive i 120mm Sabot 12329 - Advanced Homing, Secondary Weapon, i Harpoons 12060 - Engine i Target Computer 12094 - Armor Integrity i Armor 15102 - IRM

30.10.2002
16:19
smile
[74]

madcat [ Konsul ]

No ja tesz potrenuje sobie teraz zebym po resecie wiedzial o co hodzi

30.10.2002
16:28
smile
[75]

madcat [ Konsul ]

dobra problemik maly jaka polecacie rase i czym sie charakteryzuja????

30.10.2002
16:49
[76]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Madcat --> tu masz wszystko opisane.

30.10.2002
17:00
[77]

madcat [ Konsul ]

A co proponujecie zeby ktora wziac???

30.10.2002
17:36
smile
[78]

madcat [ Konsul ]

Dobra wybralem derivian podpowiedzial by mi ktos jak zaczac???

30.10.2002
17:36
[79]

Bunia [ Pretorianin ]

Madcat to zalezy od tego kim chcesz sie poozniej zajmowac! vieko wypisal wszystko : ...Destroyer, Battleship --> Zallun, Wraith, Derivian. Tylko te rasy sa w stanie wykorzystac mozliwosci tych statkow. Zwlaszcza Zalluni. Battlecarrier (lvl 200 -- 10 SHP, ok. 12 Drone Hangars) --> Sniv i Tamaran. W zasadzie statek dobry dla kazdej rasy, z wyjatkiem Zallunow, bo oni powinni siedziec w prawdziwych destr. lub battle Superman ship (od super maneuver) --> alternatywa dla Kitaran zamiast battlecarriera. W tej chwili najlepszym kandydatem na supermana jest Ranger, ze wzgledu na 5 slotow equipment, dzieki czemu oprocz podstawowych 4 elementow wyposazenia: proximity warheads, IRM, Cloak and Jupm Drive mozna jeszcze wlozyc Scanner i mamy super statek na polowania :-) Taki Kitaran Ranger, ktorym np. latal ten koles, to zwykly ranger prosto ze stoczni + 6 SHP upgr (do 10 SHP) oraz 28 man upgr. (12 bazowo +4 rasowe + 28x3, bo Kitaranie maja za kazdy man upgr. +3 pkt zamiast +2), co daje 100 man, a w walce przy secondary only daje 200.

30.10.2002
17:38
[80]

Bunia [ Pretorianin ]

A masz moze gg ? to by latwiej bylo

30.10.2002
18:59
[81]

vieko [ Pretorianin ]

Bunia --> "vieko wypisal wszystko" :-))) Dobrze by bylo :-) Napisalem tylko to, co powiedzial mi koles, ktory rozwalil nasz ostatni rajd. W sumie dosc ogolne rady, niemniej wygladaja sensownie. madcat --> nalepiej, gdybys poswiecil chwilke na przeczytanie paru rzeczy. Przede wszystkim w starszych watkach (tak z dziesiec do tylu) w pierwszym poscie byl minifaq + porady dla handlowcow. Minifaq jest tez na stronie, ktora zrobil Looz^, ktorej adres znajdziesz na poczatku kazdego watku (sa tam tez inne przydatne adresy). Generalnie chodzi o kilka rzeczy. 1. Dobrze wykorzystac poczatkowe tury, tzw. "newbie". Przez pierwsze 500 tur masz absolutny immunitet - nikt cie nie zaatakuje, nie zniszczy, ale ty tez nie mozesz nikomu zaszkodzic. Ten czas nalezy dobrze wykorzystac, czyli starac sie rozwinac postac do przynajmniej 10 lvl, pod koniec newbie miec dobry statek i uciekac z niebezpiecznych sektorow (konkretnie z nexusa). 2. Najbardziej zrownowazony rozwoj zapewnia handel/zdobywanie surowcow. Wydobywajac surowce (lub je przetwarzajac) lub kupujac towary zdobywasz doswiadczenie. Sprzedajac towary zdobywasz doswiadczenie i kase. Doswiadczenie i kasa to podstawa w tej grze. 3. Za kase kupujesz statki, rozbudowujesz je (mozesz miec jednoczesnie tylko 1 statek, kupujac nowy automatycznie sprzedajesz za grosze stary pojazd) 4. Doswiadczenie (exp.) jest przeliczane na poziom pilota (lvl). Poczatkowo lvl szybko leca, potem roznice miedzy levelami powiekszaja sie (trzeba wiecej exp. na awans). 5. Im wyzszy level, tym wieksze szanse na przezycie w spotkaniu z innym graczem lub jego silami (forces - drony typu combat i miny). 6. Kase mozna zdobywac nie tylko z handlu, ale rowniez z rozboju. Mozesz walczyc z innym graczem, NPC lub zdobywac porty/stacje, zajmowac planety. Niestety do wiekszosci z tych akcji (zwlaszcza bezposredniej walki z innym graczem) wypadalo by miec jak najwyzszy poziom pilota (rozne zrodla roznie mowia, generalnie tak 30-40 lvl) oraz duzo kasy (czasem wystarczy niecaly miliard, czasem setki miliardow). To tyle tak z grubsza. Zrob sobie pilota, polataj, zapoznaj sie z interfejsem i w ogole. Poza tym poczytaj oficjalny help i faq do gry, przejrzyj poprzednie watki, zajrzyj na oficjalne forum gry. Powodzenia :-) v.

30.10.2002
19:02
[82]

vieko [ Pretorianin ]

madcat --> zapomnialem, zapisz sie do ktorejs z hord (ewentualnie mozesz sprobowac inny sojusz). Zglos sie na starcie po pozyczke --> dostaniesz troche kasy na lepszy statek i wyposazenie, dzieki czemu wystartujesz z lepszej pozycji :-)

30.10.2002
19:03
[83]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> bawimy sie dalej w rajdy?

30.10.2002
19:08
[84]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --. oczywiście, czemu nie. Mam w tej chwili anwet jednego dosyć wypasionego destroyera (patrz wyżej) także mogę przylecieć jako osłona. A ty z Bunią możecie rajdnąć por. Tylko może po 20?

30.10.2002
19:12
[85]

vieko [ Pretorianin ]

Dzisiaj, to nie wiem, czy sie wyrobie. Ale poki co musze najpierw zrobic statek. Mam tylko 120 mln.

30.10.2002
19:30
[86]

Magnuss [ Pretorianin ]

--> Bunia Z małym opoznieniem odpowiadam: stantardowy battleship do ataku na porty ( 10xTriad Plasma Projectile Weaver, 6x Cluster ) Do tego 3000 armora i 500 oslony. Z tego co widze trzeba podpakowac oslony ( lub armora ) i clustery slabo sobie radza z dronami. Do tego musze kupic Internal Repair - bo obok nie ma portow. Kolejna proba dzisiaj

30.10.2002
19:32
[87]

Bunia [ Pretorianin ]

Magnuss - dzieki ;)

30.10.2002
19:58
[88]

Gryffin [ Entil'Zha ]

*************************** UWAGA UWAGA ********************************* Ogłaszamy polowanie na IGF. Sprawdzajcie systemy w których jesteście. Jeżeli znajdziecie system w którym znajdują się planety należące do IGF, porty na których jest dużo ich statków, dużą liczbe dronów itd. Ogólnie rzecz mówiąc, szukamy systemu opanwanego przez IGF. Przy okazji, jeżeli macie taką możliwość to rozwalajcie wszystkie ich scout drony:)

30.10.2002
20:02
smile
[89]

Bunia [ Pretorianin ]

**************************************** * * * Do boju(szukania ?!?!) Hordy!!!!!!!!!! * ****************************************

30.10.2002
20:05
[90]

vieko [ Pretorianin ]

Magnuss --> pozwole sobie na kilka uwag odnosnie wyposazenia twojego battle do samotnych atakow 1. zeby clustery byly jeszcze skuteczniejsze przeciw dronom potrzeba a) Proximity Warheads - zwieksza o 10 celnosc i podwaja obrazenia od broni rakietowej (a taka sa cluster bombs). b) wiecej shields --> jak spadna oslony to dostajesz obrazenia EMP, im wiecej EMP tym mniejsza szansa, ze twoja bron w ogole wystrzeli (jako zepsuta). Niestety port jako broniacy sie strzela w kazdej turze walki jako pierwszy, wiec moze sie okazac, ze ty strzelisz np. tylko jednym dzialem z dziesieciu c) wiecej clusterow :-) do tej pory atakowalismy w dwa, trzy statki i zwykle na drony bylo potrzeba ze dwie trzy tury. Tylko kazdy z naszych statkow mial po 8 clusterow. 2. odnosnie armor, to niestety IRM mimo iz umozliwia naprawy armor, to tak naprawde jest malo wydajny - naprawia 25 uszkodzen na 1 ture naprawy. Napisales, ze port zniszczyl ci jedna salwa prawie 2,5 tys. armor. Potrzebowalbys na kazda ture ataku po 100 tur na obrone. Jak masz speeda 9 to wystarczy ci na max 8 tur ataku (musisz najpierw doleciec do portu, a potem uciec). Latanie na stacje na naprawy tez moze nie byc super, ale przy uzyciu jumpa stracisz co najwyzej 22 tury na naprawy (2*10 na skok + 2 na dokowanie). Najlepszym wyjsciem z sytuacji jest... repair carrier. No ale w pojedynke? Moze pare hangarow z repair dronami (kazdy repair dron naprawia 5 uszkodzen na ture). Nie mowie, ze to jedyne rozwiazanie, raczej porownuje Twoje doswiadczenia z moimi, ktore nabylem w trakcie wspolnych atakow.

30.10.2002
20:16
smile
[91]

Tiamath [ Konsul ]

heh. Nie wytrzymałem do restartu:)))) Właśnie sprawdzam teorię w praktyce i wychodzi na to że przy przeciętnych cenach w trzy dni mam 16 lev i resourcera z 1200 cargo holds, 9 speed'a i typowym wyposażeniem ( external res., improved process.,micro rafinery i micro extract.) I to bez pomocy z zewnątrz. Jedyny błąd jaki zrobiłem to za szybko pozbyłem się frightera. Miałem go chwilkę i nie robiłem żadnych upgrade'ów a powinienem przynajmniej 1 cargo holds (co w wypadku Tamaran daje frightera z 500 cargo holds za około 2 miliony). Ale myślę że w wypadku gdy miałem pewny rynek luxury nie opłacało się marnować tur na przeloty i kupowanie dodatkowych cargo holds. I tak szybko przesiadłem się na resourcera. Inna sprawa że dalej nie wiem czy nie lepiej na początku pakować w Frightera i pohandlować prochami. Poszedłem drogą exp.+ kasa (resources-crystals), ale nie wiem czy nie opłaciło by się bardziej zrobić: kasa (prochy) a potem exp.+mało kasy (np:resources-chemicals). Problem w tym że dość dużo tur trzeba by było handlować normalnymi rzeczami żeby dorobić się odpowiedniego charakterka do prochów i nie wiem czy opłaca się tyle czekać.

30.10.2002
20:47
[92]

Magnuss [ Pretorianin ]

--> vieko 1a) Proximity Warheads oczywiscie mam :-) 1b) niestety widze, ze trzeba podpakowac shieldsy i armora co najmniej do 3500 1c) tez to zauwazylem ;-) , niestety w goraczce walki nie zachowałem screenow i nie moge teraz tego przeanalizowac. Bylem zbyt zaskoczony, ze przezylem ;-) EMP mialem na poziomie 30/100 2) nie majac w odwodzie repair carriera to jedyne wyjscie, choc troche uzupelnic armora. Repair drony raczej nie zdadza egzaminu - zreszta koszt dronow na statku o poziomie 170 jest zabojczy... W sumie widze, ze raczej nie mam szans na samotne zdobycie portu. Przy okazji zmienie uzbrojenie na np. typu mortar

30.10.2002
21:00
[93]

Magnuss [ Pretorianin ]

No i kicha - nie zmienie na mortar - trzeba miec mocno ujemny alligment A i ze stacji sie nie moge ruszyc - bo siedzi tu dwoch kilerow z Kaosu w destroyerach i to online. Miodzio :-(

30.10.2002
21:44
[94]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Gryff : Znalazles mi cel gry ! :) Niszczyc IGF ! :)

30.10.2002
21:50
[95]

Rav_s [ Konsul ]

Swego czasu duzo hunterow z IGF bylo w Kitara, dlatego musialem zmienic system. IGF niszczyl mnie chyba 4, albo 5 razy wiec wpelnij Was popieram, ale na razie i tak nie bede walczyl z nimi (co najwyzej z ich dronami), gdyz brakuje mi skila.

30.10.2002
22:08
[96]

Rav_s [ Konsul ]

Mam propozycje, zeby po restarcie zmienic nazwe sojuszu tzn. nazwe "GOL Bronze Horde" zmienic na np. "GOL Silver Horde." albo na "GOL Silver Horde - renegade", poniewaz nazwa "GOL Bronze Horde" jest po pierwsze zbyt rozna od "GOL Silver Horde", a po drugie juz sama nazwa wskazuje ze musi byc gorsza od silver. No i oczywiscie logo drugiego sojuszu musi byc takie samo jak pierwszego, a przynajmniej bardzo zblizone. Jako przyklad moge dac sojusz KAOS, ktory sklada sie z 4 sojuszow z czego wszystkie maja takie same loga (dlatego wydaje sie ze ich wszedzie pelno) i nazwy sojuszow typu "KAOS" oraz "KAOS."

30.10.2002
22:28
[97]

darkomen2 [ Konsul ]

Tak z ciekawosci to jak doszlo do wojny z IGF, co im zrobiliscie :)) Gryffin --- jezeli zostalo jeszcze troche forsy w kasie sojuszu to przejej mi cos na konto, pojutrze rano moge zlozyc jakis statek i polatac, chyba jeszcze raz destrojer bo w tym elemencie jestem najcienszy, mam nadzieje ze pozyje dluzej niz za pierwszym razem. Mam cos kolo 500 mln ale np. IRM kosztuje cos 160, wiec to z deka malo.

30.10.2002
22:35
[98]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Gdzie teraz glownie jestescie ? Albo gdzie jest IGF ? :>

30.10.2002
22:47
[99]

MOD [ Generaďż˝ ]

Ja jestem w 20000.Rozstawilem scouty na stacjach i w jump node.Ogolnie wpadlem na pomysl ze scout w jump node podczas rajdow to niezla mysl;)

30.10.2002
22:50
[100]

LooZ^ [ be free like a bird ]

15153 : IGF Tichondrius V.1 Destroyer L: 200 188/37 [CLOAKED] Pegasus[TG] [Online] Wraith L: 29

30.10.2002
22:54
[101]

LooZ^ [ be free like a bird ]

You were destroyed by Pegasus[TG] in the ship, IGF Tichondrius V.1, in Sector 15153! DAJCIE MI MILIARD... PROSZE BAARDZO !

30.10.2002
23:11
[102]

Bunia [ Pretorianin ]

Hej macie szukac IGF a nie dawac sie im Rozwalac ;P ale tak na serio to mamy w stosunku do nich plan tylko znajdzcie ich sektor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A o planie dowiecie sie po jego wykonaniu

30.10.2002
23:31
[103]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ok :P Ale ja chce pomoc ! :) W czymkolwiek :P

30.10.2002
23:35
smile
[104]

madcat [ Konsul ]

teraz czekam na haslo po 4godz jeszcze go nie dostalem statek nazwalem B.H.S.Hitman czyli chcialbym byc w bronze horde

30.10.2002
23:48
[105]

Bunia [ Pretorianin ]

Nowy Wtek

30.10.2002
23:51
smile
[106]

-=[Szuwar]=- [ Legionista ]

Ja sie poddalem. Wylaze z bazy, klikam odrazu na podroz do innego sektora i BUM nie ma mnie. No zdenerwowalem sie ale cuz bywa mam jeszcze sporo kasy to kupie se nowy. Jak pomyslalem tak zrobilem kupilem nowy resourser dopakowalem go do 850 cargo i 2xengine i pare innych dodatkow. lece sobie i skaczyly mi sie bezpieczne turki. Zostalem zabity przelatujac z bazy do bazy gdzie dobrze wiedzialem jak leciec i tylko klikalem gdzie ma teraz leciec. Wiec mam pytanie JAK ONI TO ROBIA?????? Ja rozumiem ze niszcza muj resourser jednym strzalem ale jak oni tak szybko mnie atakuja????? Mozna jakos nastawic statek aby kogos sam atakowal, albo drony????? Dla mnie to jest nie pojente. Przelalem 100 mil na kato BHS i daje se spokuj z ksztalceniem sie. Rozpoczne na nowo od restartu. Interesuje mnie jak z tymi narkotykami jest bo nie zdazylem sobie nawet aligmentu obnizyc aby zobaczyc jak sie nimi handluje - gdzie sie kupuje i gdzie sprzedaje. Czy sa one w kazdym porcie tylko ze trzeba mniec -100 aligmentu czy sa tylko w jakis sektorach????

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.