GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

VW Golf IV TDI --- Fiat Stilo JTD

16.11.2008
14:17
[1]

Yaper [ GłoDOmoR ]

VW Golf IV TDI --- Fiat Stilo JTD

VW Golf IV TDI --- Fiat Stilo JTD

Witam,
Chciałbym dowiedzieć się jakie jest wasze zdanie na temat tych aut.
Które się wam podoba bardziej, a może ktoś z Was ma któreś z nich i może powiedzieć coś więcej.

a teraz pytanie do osób które bywają na Giełdach Samochodowych lub które sprowadzać te auta z zagranicy, jakie są przedziały cenowe i ile dać by nie przepłacić?

Pozdrawiam, YAPER

16.11.2008
14:24
[2]

Michael_999 [ Achievement Hunter ]

To się powtórzę ;)

Z tych dwóch aut, brałbym zdecydowanie GOLFA IV. Jeśli jeszcze Diesel to już na pewno Golf. Niemiecka jakość :) Jak diesel to jeszcze zależy jaki. Moim zdaniem najlepsze jednostki to 1.9 TDI 110 KM albo 2.0 TDI 140 KM. Koszty sprowadzenia? Nie mam pojęcia. Wszystko zależy od rocznika samochodu.

16.11.2008
14:26
[3]

Yaper [ GłoDOmoR ]

też myślę nad TDI 1.9 110km, a co z silnikami około 80Km, czy rzeczywiście są słabsze?

Panowie, na razie muszę wyjść, więc czekam na opinie i porady, wnioski :)

16.11.2008
14:28
[4]

sebu9 [ Konsul ]

Jeśli chodzi o silniki to w zasadzie remis (ze wskazaniem na 1,9 TDI jeśli chodzi o trwałość)
Co do sylwetki to Fiat moim zdaniem jest jednym z brzydszych (popatrz na obecny model Bravo :D ) Golf piękny też nie jest ale jego kształty nie opatrzą się nawet za pięć lat.
Gabaryty podobne, jakość spasowania lepsza w Golfie (materiały też).
Utrata wartości w przypadku fiata jest ogromna więc kupisz go tanio ale oczywiście tanio go też sprzedaz ...

Podsumowując: ja bym brał golfa :D

16.11.2008
14:29
smile
[5]

Volk [ Legend ]

1.9 TDI w wersji 110 KM nie ma jeszcze pompowtryskiwaczy tak wiec pali troche mniej ale za to charakteryzuje sie duzo nizsza kultura pracy niz te bardziej nowoczesne.
Plus jest taki, ze nie jest az tak wrazliwy na jakosc paliwa wiec mozna pokombinowac z tanszymi opcjami ;)

16.11.2008
16:21
[6]

Yaper [ GłoDOmoR ]

Up,

Proszę o pomoc :))

16.11.2008
16:30
[7]

qLa [ MPO Medic ]

W zyciu nie bierz Fiata, bylo juz pare Fiatow w mojej rodzinie ( nie mowie o maluchach ) i te auta po 7 latach maja multum drobnych usterek, ktore naprawde wkurwiaja.
Zdecydowanie polecam VW, sam jezdze teraz 8 letnim Golfem IV TDI i nie mam na co narzekac.

16.11.2008
16:33
[8]

zarowka [ ]

Jezeli chodzi o silnik to tylko fiatowskie jtd !
Jezeli o caloksztalt to szmelcwagen

16.11.2008
20:45
smile
[9]

Yaper [ GłoDOmoR ]

up :)

16.11.2008
21:05
[10]

TheMan [ Pretorianin ]

silnik jtd jest dobrym silnikiem, posiadam fiata ducato 2.3 jtd przejechane prawie 500, 000 km i pracuje bez poważniejszych napraw, nie wiem jak z tdi ale slyszalem ze malo awaryjne,dynamiczne i oszczędne silniki.

16.11.2008
21:15
[11]

TheMan [ Pretorianin ]

nie moglem edit :/
myślałes nad oplem ?

16.11.2008
21:38
[12]

Yaper [ GłoDOmoR ]

TheMan --> słyszałem właśnie bardzo dużo bardzo pozytywnych opinij na temat JTD, nie zawodne i bardzo wytrzymałe,

co do Opla się nie zastanawiałem, na początku miałem kupić Golfa III, ale z przyczyny takiej że egzamin na prawko mam 26 Listopada, to nie będę kupował auta na zimę, a zarobie sobie trochę więcej Kasy i kupie w Golfa IV (strasznie mi się podoba no i Tata mówi Golf ;), a Fiat to taki spontaniczny pomysł, tanie i dobre lecz mało popularne i problematyczne ze sprzedaniem potem)

A co z Opli mógł byś polecić?

17.11.2008
15:26
[13]

Yaper [ GłoDOmoR ]

akt rozpaczy, up

17.11.2008
15:57
[14]

N2 [ negroz ]

Ja miałem jazdę próbną Fiatem Stilo 1.9 JTD MuliJet 140KM, po 30minutowej jeździe cóż mogę powiedzieć.
Fajna sprawa wspomaganie city, wraz ze wzrostem prędkości sztywnieje kierownica, przy jeździe parkingowej można kręcić jednym palcem.
Ja osobiście lubię siedzieć w aucie nisko dupą, w wersji 5d siedzi się jak w minibusie, wysoko, ale komfortowo. Nadwozie jest o wiele większe od Golfa, zawieszenie miększe. Jakoś wykonania i spasowanie plastików nieco lepiej wygląda w Golfie.
Golf o wiele mniej przestronniejszy w środku, Stilo jest definitywnie bardziej rodzinnym samochodem, chodzi szczególnie o wersję 5d.

Zalezy ile masz kasy, Golf o wiele droższy jest.

Silniki JTD mają bardzo dobra opinię. Ja niewiele mogę powiedzieć, chciałem mu dac po garach troszku, dałem w palnik 80km/h i usłyszałem 'jedziemy zgodnie z przepisami'.

Silnik 1.9 TDI to juz legenda, sprawdzone, niezawodne od kilkudziesieciu lat. Pali niewiele przy czym dynamika super, szczególnie w wersji 110KM, chociaż na wersję 90KM też nie można nic złego powiedzieć. Oba silniki mają dużą podatność na chip tuning.

Należy też wziąc pod uwagę, iż golf ma słabe wyposażenie, z tego co pamiętam vw kazał sobie płacic słono dodatkowo za wszystko, każdą niemal drobnostkę, dlatego też jest mnóstwo wersji ubogich. Z reszta nie od dziś wiadomo, ze vw to chytrus.

17.11.2008
16:02
[15]

Yaper [ GłoDOmoR ]

Przeznaczam na to 20,000 zł, ale biorąc pod uwagę że do zakupu zajdzie w Czerwcu przyszłego roku, mogę liczyć na spadki cen (a nóż)

chip tuning raczej bym tego nie kupował, powoli ale chyba skutecznie niszczy auto, chyba że słyszałem złe opinie,

Samochodzik ma mi długo służyć, nie ma być autem rodzinnym, no dobra + dziewczyna, paru Kumpli :)

17.11.2008
16:15
[16]

Łysack [ Przyjaciel ]

Pomyśl nad Mazdą, Toyotą, albo ostatecznie nad jakąś nowszą Kią - podobno też nieźle się trzymają:)

Dla przykładu - 7-letni golf to wydatek rzędu nieco ponad 20 tysięcy

W tej cenie możesz kupić:
2-letnią Kię Cerato
5-letnią Mazdę 323
4-letnią Mazdę 2
6-letnią Toyotę Avensis
5-letnią Toyotę Corollę
5-letniego Fiata Stilo:)

Ja raczej wybierałbym coś nowszego niż 5 lat, więc zapewne mazdę:D

17.11.2008
16:16
[17]

N2 [ negroz ]

dobry chip tuning nigdy nie zaszkodzi
to jest podobnie jak z procesorami, czemu zapas mocy ma się marnować skoro można go owocnie wykorzystać

17.11.2008
16:19
[18]

N2 [ negroz ]

łysack - cene golfa nieco zawyżyłeś, a ceny reszty auto sporo zaniżyłeś, nie wiem skad te ceny z kosmosu chyba...
zwróć uwagę, że kolega chce diesla, a nie benzyniaka 1.6 w budzie z najuboższą wersją

17.11.2008
16:42
[19]

Łysack [ Przyjaciel ]

z allegro i lokalnej gazety z ogłoszeniami

Golf 1.9 w dieslu z 2001 roku - 22.900
Kia Cerato 2.0 CRDi, 2006 - 24 tysiące (to akurat z gazety)
Mazda 323 2.0 TDi 2003 - 21.900
Mazda 2 1.4 CD 2004 - 23.900
Toyota Avensis 2.0 D4D 2002 - 19.900
Toyota Corolla 2.0 D4D 2004 - 23.900

Coś jeszcze zawyżyłem lub zaniżyłem? :)

17.11.2008
16:49
[20]

N2 [ negroz ]

Kolega chce przeznaczyć na to jak wspomniał 20tys, a w przyszłym roku ma nadzieję, że kupi jeszcze taniej. A 20 tys a 24 to jednak spora różnica.
A ceną jednego egzemplarza nie ma co brać pod uwagę. Bierz średnią.
Golfa z 2002 w dieslu z silnikiem tdi AFN można dostać z klimą za 21 koła.
Poza tym wziąłeś pod uwagę cene golfa jako jedną z wyższych w ogłoszeniu a pozostałych modeli najniższą. Nie ładnie ;)

17.11.2008
16:55
[21]

Łysack [ Przyjaciel ]

N2 -> jedną z wyższych? z tego co przejrzałem pierwszą strone z golfami to był najtańszy, inne z tego rocznika były w cenie 25-26 tysięcy:)

co do 24 tysięcy to do czerwca spadnie ze dwa, a autor wątku drugie dwa dorobi i będzie akurat:)

I tylko w wypadku Toyoty wybrałem ewidentnie najtańszą - w przypadku pozostałych różnica w cenie wynosiła około 100zł w porównaniu do innych modeli z tego samego roku i w tym samym silniku:) czyli na przykład było kilka mazd 323 za 22 tysiące:)

17.11.2008
17:19
[22]

Volk [ Legend ]

Za 20 tys z dieslem

Golf - 99/00
Stilo - 02/03

Alfa Romeo 147 - 01/02
Audi A3 - 98/99
BMW 3 - 97/98
Citroen Xsara - 02/03
Ford Focus - 01/02
Mazda 323 - 00/01
Mercedes C - 98/99
Mitsubishi Carisma - 00/01
Nissan Almera - 00/01
Opel Astra - 01/02
Peugeot 307 - 01/02
Renault Megane - 02/03
Seat Leon - 99/00
Skoda Octavia - 00/01
Toyota Corolla - 00/01
Volvo S40 - 00/01

17.11.2008
17:44
[23]

Yaper [ GłoDOmoR ]

hmm ciekawe propozycje padły... naprawdę, trzeba się będzie zastanowić

lecz naprawdę trzyma mnie na myśli Golfik ;)


17.11.2008
18:12
[24]

TheMan [ Pretorianin ]

opel astra 2 w dieslu ?

japońce (mazda,honda itd) słaba blacha

17.11.2008
18:33
[25]

TheMan [ Pretorianin ]

Golf - 99/00
Stilo - 02/03

Alfa Romeo 147 - 01/02
Audi A3 - 98/99
BMW 3 - 97/98
Citroen Xsara - 02/03
Ford Focus - 01/02
Mazda 323 - 00/01
Mercedes C - 98/99
Mitsubishi Carisma - 00/01
Nissan Almera - 00/01
Opel Astra - 99/02
Peugeot 307 - 01/02
Renault Megane - 02/03
Seat Leon - 99/00
Skoda Octavia - 00/01
Toyota Corolla - 00/01
Volvo S40 - 00/01

Samochody zaznaczone grubą czcionką są według mnie najlepsze, do reszty nie ma co się pchać.

17.11.2008
18:44
[26]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Najlepsze pod jakim względem? Ja na przykład chętnie przygarnałbym Focusa albo Corollę, natomiast na Astrę nawet bym nie spojrzał :>

17.11.2008
18:45
[27]

Łysack [ Przyjaciel ]

The Man -> na pewno nie wmówisz mi, że opel ma lepszą blachę od japońców :D

Sam mam astrę z 96/97 i zaczęła rdzewiec po 5 latach pod lusterkami (na szczęście nic więcej do tej pory). Siostra miała służbową astrę II z 98 rocznika i gdy nią jeździła (2003/2004) już miała spore ogniska korozji na błotnikach i przy progach.
A do tego spalanie.. w gazie 13 litrów, w benzynie nieco ponad 10, przy silniku 1.4 niezależnie od liczby zaworów:)

Z wymienionych odgrubiłbym Mercedesa C, za coraz gorszą jakość aut, Carismę za awaryjność, Astrę, bo wiem, że muszę się czym prędzej tego pozbyć, ale pogrubiłbym Corollę, z Focusem też mam dobre wspomnienia:)

a BMW za stare jak na tę cenę, moim zdaniem:)

17.11.2008
18:52
[28]

N2 [ negroz ]

łysack -> jakie to z focusem masz dobre wspomnienia? których nie masz z astrą ii?
Astra II ma lepsze zapezpieczenie antykorozyjne niż Focus, który gnije jak cholera.
Klapa, drzwi, progi... zachodzą ruda juz w 3letnich egzemplarzach.

Carisme za awaryjność? Za awaryjność czego?

17.11.2008
18:52
smile
[29]

TheMan [ Pretorianin ]

Paudyn ---> to ty ;) wybór należy do założyciela wątku.

Łysack ---> pod względem wytrzymałości blachy opla a jakiegokolwiek japońca jest duża różnica (porównaj crashtesty opla i hondy przykładowo), natomiast ze na oplu szybko pojawia się korozja, to wiadoma sprawa ;) mam 2 ople na podwórku. od 1999 roku opel zaczął produkować samochody z ocynkowaną blachą, tak że korozja to żadkość.

PS. Paudyn ---> nie miałem styczności z fordem, ale uwierz mi, każdy ford w dieslu, nawet te z nowszych modeli, które widzę na drogach, kopcą (oczywiście nie każdy). Korozja to zmora, ale niestety to normalka u forda. Tak że nie mam przekonania do forda.

N2 ---> dobrze prawisz;)

17.11.2008
18:56
[30]

Huntelaar [ a ty lowelku jedź ]

a może honde

17.11.2008
18:56
[31]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Najwidoczniej znamy egzemplarze z różnych serii, bo ja nie znam ani jednego gnijącego, czy kopcącego Focusa, natomiast Astra nie dość, że nam pordzewiała, to jeszcze zawieszenie siadało, jak cholera. Nigdy więcej Astry :/

Co do kopcenia jeszcze, to jest na ten przykład także domeną Passata. Czy mimo wszystko jest taki, który by sie nie skusił? :> Ja wziąłbym z pocałowaniem w rekę :-P

17.11.2008
18:59
[32]

Łysack [ Przyjaciel ]

N2 -> brak awaryjności przy aucie z tego samego rocznika, znacznie niższe spalanie przy podobnej mocy, brak jakiejkolwiek rdzy po 9 latach bez garażowania. Koszty eksploatacji astry II, gdyby nie była służbowa przewyższyłyby cenę samochodu w ciągu niespełna dwóch lat (mam tutaj na myśli ceny napraw i różnicę w spalaniu w porównaniu do Focusa) :)

Carisma to jedno z najbardziej awaryjnych mitsubishi, co było potwierdzane w różnych rankingach, a ceny części na poziomie toyoty/audi/bmw.

TheMan -> to może że od tej strony podchodzimy do blachy - crashtestów nie widziałem, więc się nie wypowiadam:)

Kopcenie do domena silników w escortach i starych passatach:P tamte kopcily na czarno i do tej pory kopcą:P

17.11.2008
19:01
[33]

N2 [ negroz ]

To, ze Diesel kopci to już taka jest przypadłość.
A i nowy diesel potrafi czarnego dymka puścić, jak za dużo mu w podłoge wciśniesz, to co nie zdąży spalić spala sie w układzie wydechowym.

17.11.2008
19:04
[34]

N2 [ negroz ]

łysack - zakladając, ze oba samochody były bezwypadkowe?
nie zapominajmy, że duże znaczenie ma tutaj historia auta, jeśli naprawa byla zrobiona byle jak to i nawet na ocynkowanym audi b4 wyskoczy ruda

17.11.2008
19:06
smile
[35]

zbm [ Staly bywalec ]



może troszkę pomogę:)

astrea stoi razem z francuzami i fiatami:) *ciach*, ajmsory

mazda 323, honda civic golfik i corolka. to chyba dosyć jasne przesłanie.
JEŚLI MÓWIMY O DIESLU to raczej golf (w benzynie raczej brałbym japońce), powód?

toyota miała w owym czasie dosyć awaryjne turbodisle (polecam lekturę ostatniego dodatku do Autoświata opisującego najpopularniejsze używane toyoty - np nowa turbina kosztuje połowę ceny twojego auta) - btw moja niepotwi4erdzona teoria mówi mi, że własnie przez awarie d4d jest tak daleko w rankingach:)
civic to nie wiem czy miał wtedy w ogóle diesla:) edit: ok my bad, jednak miała, ale też chyba pozyczanego, naprawdę dobry diesel to dopiero i-cdti ale te są poza twoim zasięgiem finansowym i jeszcze długo będą:)
mazda ma dtid, ale nie wiem czy to ich własna konstrukcja, czy pożyczona od forda

golf i niezajeżdżalne tdi:)

edit2: Łysack -> dzięki, chyba za dużo pracuję, że nic nie widzę;)

17.11.2008
19:07
[36]

TheMan [ Pretorianin ]

powiedzcie sami, każdy człowiek woli inny samochód ;) tak że nie ma powodów żeby rozwijać kłótnie. Ja osobiście nie przepadam za fordami, starymi jak i tymi nowszymi, bardzo lubię opla, volkswagena, Audi i Mercedesa. A na awaryjność nie ma co narzekać, każdy samochód się psuje ;)

17.11.2008
19:11
[37]

Łysack [ Przyjaciel ]

zbm -> focus jest przed francuzami, fiatami i astrami :)

N2 -> tak, obydwa bezwypadkowe, kupione w salonie o doskonale znanej przeszłości:)

17.11.2008
19:14
[38]

TheMan [ Pretorianin ]

Z dwóch samochodów wymienionych przez autora, wybrał bym Golfa, aczkolwiek nie zaszkodzi pooglądać Ople i Audi, czy samochody tego typu.

PS. na Opla złego słowa nie mogę powiedzieć, ponieważ jeżdżę oplami i jeszcze ani razu mnie nie zawiódł na trasie i ogólnie na drodze.

17.11.2008
19:15
smile
[39]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

*ciach*, ajmsory

Rychło w czas, bo już miałem się przyczepić.

17.11.2008
19:36
smile
[40]

Yaper [ GłoDOmoR ]

Hmm ThaMan mój znajmy ma Opla Vectre z 2000 któregoś roku... narzeka strasznie, non stop coś sie psuje... być może taki model/rocznik kiepski.
Oglądałem Ople Astre II i jakoś to autko mi się nie podoba... chyba bym go odrzucił,
co do Japońców i Disli jeżeli jest to prawda że są kiepskie to papap (Civic jest nawet nawet)

Apropo Audi A3 - co o tym można powiedzieć, warte uwagi czy raczej awaryjne, paliwo żerne?

17.11.2008
19:44
[41]

mos_def [ Senator ]

Jesli Stilo to wylacznie 3d i najlepiej rocznik 2003-2004 (najlepiej wyposazozne)
Akurat wloskie silniki diesla sa calkiem dobre, wiec tutaj nie ma co sie martwic, bardziej jesli chodzi o duperele w srodku i na zewnatrz (rozne uchwyty, materialy, drobne elementy zawieszenia jak gumy, przeguby) z tym beda troche wieksze problemy, ale rekompensuje to cena.
Ja bym chyba wybral jakies fajnie wyposazone Stilo 3D, z golfami jest ten problem gdy zostawisz na parkingu pod hipermarketem to potem pol godziny szukasz ktory z tych setek podobnych jest twoj :D

17.11.2008
19:46
[42]

N2 [ negroz ]

Yaper -> A3 ma te same silniki co vw skoda czy seat.
Diesel 110KM AFN pali ok 4,5l na trasie.
A3 to taki luksusowy Golf. Lepiej wykonany, lepiej wyposazony.
To samo co Passat a A4.

17.11.2008
19:51
[43]

mos_def [ Senator ]

N2 >> a jak normalnie jedziesz to ile?

Podziwiam wiare ludzi, ktorzy raz przejada sie super oszczednie zeby moc powiedziec - moj pali tylko XXX!
Choc potem gdy juz jeszcze normalnie na codzien wynik jest zupełnie inny.

17.11.2008
19:54
[44]

TheMan [ Pretorianin ]

zastanów się nad a3, jednak ople w benzynie najlepsze ;) nie pożałował bys po zakupie opla ;), ale to twoja decyzja ;)

17.11.2008
20:01
[45]

mos_def [ Senator ]

Opla przed 50tka? Chyba trzeba miec jakis udar mozgu.

Astra/Vectra to najnudniejsze i najbrzydrze auta w swojej klasie (jeszcze Astra 3d jako tako wyglada)

edit
O starej Omedze jeszcze mozna powiedziec pare ciepłych słow, reszta to rozpacz..

17.11.2008
20:12
smile
[46]

Yaper [ GłoDOmoR ]

A co powiecie na temat Hondy Civic VII (2001-2005) CTDI? Jak sprawuje się to autko, awaryjność, spalanie?

Jakie są ceny tego autka, czy można liczyć na obniżki cen aut w przyszłym roku? (chodzi mi o podane modele, Golf, Honda)

17.11.2008
20:24
[47]

Volk [ Legend ]

mos_def

Srednia ponizej 6l bez zadnego oszczedzania mozna osiagnac przy tym silniku spokojnie, zwlaszcza w A3.


A3 to taki luksusowy Golf. Lepiej wykonany, lepiej wyposazony.
To samo co Passat a A4.


Co do pierwszej analogii to sie zgadzam ale z druga juz niekoniecznie. W Passacie jest ze dwa razy wiecej miejsca w srodku niz w A4. Blizej juz jej do A3 z doczepianym bagaznikiem - cos jak Golf i Bora.

17.11.2008
20:33
[48]

mos_def [ Senator ]

No wlasnie, ponizej 6l, czyli takie 5,5l bedzie standardem wspierajac sie autocentrum.
Jednak to nie 4,5 jeszcze troche i dojdziemy do 1l/100km u niektorych fanow.

18.11.2008
01:44
[49]

Volk [ Legend ]

4,5 to przy jezdzie 100 km/h w trasie. Wtedy osiagalne.

18.11.2008
02:16
smile
[50]

N2 [ negroz ]

mos_def -> A4 98rok sedan, 1.9 TDI 110KM (AFN) pali 4,5l na trasie przy oszczędnej jeździe, średnio ok 80-90km/h
nie ubarwiam, tak jest - w mieście ok 5,5-6,5
jestem bardzo przeczulony co do oszczędnosci ropy, więc wiliczałem spalanie baaardzo skrupulatnie
na każdej trasie o długości od 100-400km
Widac, że nie miałeś styczności z tymi dieslami od vw, szczerze mało kto wierzy mi jak mówię ile spala, ale tak jest na prawdę, ten filnik AFN (110KM) pali mniej nijeżeli AHH o mocy 90KM.
Z resztą jak nie wierzysz w takie niskie spalanie zapraszam na forum a4, może tam Cię przekonać uda :)
Jak mu dasz po garach to i spali 7,5l, jak mi ostatnio po świrowaniu na lotnisku. Ale to było 1-podłoga-2-podłoga itd.

18.11.2008
02:23
[51]

N2 [ negroz ]

volk -> heh
a3 jest o wiele mniejsze od a4 nawet gdybyś doczepił ten bagażnik :)
poza tym w a3 jest ta sama płyta podłogowa co w golfie, także... kompakt
fakt w passacie jest o wiele wiecej miejca nijeżlei w a4, większy bagażnik itp
ale a4 jest o niebo lepiej wykonane, lepsze spasowanie materiałów i w ogóle co ja Ci będe mówić to jest klasa premium :) jest wiele osób którzy stoja przed dylematem a4 vs passat
passat'ów jest od cholery no i najbardziej podatne auto w PL na kradzież
mimo to oba samochody maja wiele cech wspólnych, nawet to samo 'słabe na polskie realia' zawieszenie ;)

18.11.2008
03:04
smile
[52]

Alick [ Konsul ]

A wiecie co trzeba zrobic, zeby jezdzic Subaru Legacy Kombi 2.0 RA rocznik 2008, cena 20 000 pln rozlozone na 20 rat?

spoiler start

Wystarczy powiedziec:
- Dziekuje tato.

spoiler stop

18.11.2008
05:54
[53]

blood [ Killing Is My Business ]

A może autor wątku jest zainteresowany VW Passatem z 2000r? Bardzo zadbany, tdi 1.9 116km. Konkat na gg (jest w wizytówce).

18.11.2008
15:49
[54]

TheMan [ Pretorianin ]

Jednak silniki występujące w nowszych modelach VW mianowicie 2.0 tdi to już nie to samo co 1.9 ;) 2.0 kompletnie im się nie udały.

18.11.2008
15:52
[55]

Volk [ Legend ]

A co im dolega (poza wyzszym niz w 1.9 spalaniem)?

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.