GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

8800gts padł i co dalej?(czyli pytanie w stylu:Zosia potrzebuje pomocy:))))

11.11.2008
17:44
smile
[1]

WolfHunter [ Konsul ]

8800gts padł i co dalej?(czyli pytanie w stylu:Zosia potrzebuje pomocy:))))

Witam.
Moja karta w ogóle nic nie wyświetla a jest to Gigabyte 8800gts 320mb, sprawdzałem na dwóch rożnych kompach żeby nie było watpilosci a w moim teraz siedzi 6800 wiec inne przyczyny niż padnięta grafa wykluczone.
Karta ma gwarancje i chciałbym się zapytać kogoś z was,jak to się odbywa w ramach gwarancji.Czy serwis naprawia starą kartę czy proponuje nowa(bo chyba już tego modelu nie produkują)?
I tu kolejne małe pytanko.Jeżeli nowa karta to jaka?Swoja zakupiłem w 2007.06 za około 900zł.(wtedy to była grafa na topie) no i nie wiem co by było teraz odpowiednikiem tej grafy a może to jest jakoś inaczej rozpatrywane.
Fajnie by było jakbyście się podzielili swoimi doświadczeniami lub może ktoś kto tym handluje mi odpowie.
Z góry dzięki

11.11.2008
17:59
[2]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Zwróć się do sklepu, gdzie kupiłeś kartę.
Mam pewne doświadczenia - dawno temu miałem problemy z 6600 gt. Kilkakrotnie mi padała - zawsze wymieniali mi na nową. Gdy przestali produkować ten model i skończyły się egzemplarze w magazynach zwrócili pieniądze. W sumie nieźle na tym wyszedłem - cała zabawa trwała prawie rok i za te same pieniądze nabyłem nieco lepszy sprzęt. Załatwienie sprawy trwa kilka tygodni.

11.11.2008
18:12
[3]

WolfHunter [ Konsul ]

No właśnie będę musiał się zwrócić do sklepu i dlatego pytam tutaj żeby mi jakiegoś kitu nie wstawili i zaproponowali coś co nie będzie się przekładało na cenę tej karty gdy była na czasie.Bo chyba na zwrot kasy to nie mam co liczyć bo teraz to za takie pieniążki to mniej/więcej gtx 260 można już wyhaczyć.

11.11.2008
18:23
[4]

mirencjum [ operator kursora ]

Kiedyś spaliła mi się karta Leadteka. Była na gwarancji więc zaniosłem ją do sklepu. Prawie dwa miesiące nie miałem komputera. Sklep wysłał do serwisu. Serwis odesłał naprawioną, która wcale nie uruchomiła się. Jeszcze raz to samo. Dopiero druga karta były dobra.
Chciałem dopłacić do lepszego modelu tej samej firmy. Nie chcieli nawet gadać.

11.11.2008
18:26
[5]

Narmo [ nikt ]

Musisz oddać do sklepu. Mają 14 dni roboczych na załatwienie tego (w wyjątkowych wypadkach 28 dni roboczych). jeeli do tego czasu nie będzie żadnej informacji, czy dostajesz naprawioną kartę albo nową taką samą są zmuszeni oddać ci kartę w conajmniej takiej samej cenie, w jakiej kupiłeś swoją starą.

11.11.2008
18:27
smile
[6]

ślimok [ ssset ]

Mam dokładnie tą samą kartę graficzną co ty i też mi się zepsuła (dokładnie to od początku już nie działała) wyświetlały się na ekranie paski różnego koloru. Wysłałem na gwarancję i po ok. tygodniu (może więcej nie pamiętam bo było to dosyć dawno) przyszła nowa (ten sam model) działająca karta którą mam do dziś.

11.11.2008
18:44
[7]

WolfHunter [ Konsul ]

Dzięki panowie.mniej więcej mi nakreśliliście co i jak.Jutro dzwonie lub idę do sklepu.Zobaczę co wymyślą trochę mi się nie chce czekać tych kilka tygodni tym bardziej że teraz jest wysyp nowych tytułów a COD5 już zamówione w pre-order:( No cóż jak pech to pech...pozdro

11.11.2008
18:47
[8]

beowulff [ Legend ]

Tez mialem podobny problem, od poczatku wariowala, oddalem do sklepu bodaj w poniedzialek w piatek juz mialem zupelnie nowa

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.