GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 5 Ma造 jubileusz

26.10.2002
07:21
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Icewind Dale II cz. 5 Ma造 jubileusz

No i jest 5 jubileuszowa cz w靖ku o Icewind Dale.

Link do poprzedniej czci:

26.10.2002
09:40
[2]

Irenikus [ Pretorianin ]

No, teraz mo瞠 ja sie pochwale: Paladyn\Asimar\Wielkie miecze\jest niez造 wojownik\cz這wiek\oburecznisc\m這ty duze miecze\ ten jest najleprzy wojownik\krasnolud tarczowy\topory\tez jest dobry 這trzyk\kobieta\逝kidruid\Asimar\maczugi\ nie wiem czy tak dobrze bo asimar jest o 1 poziom do ty逝 a tu sie licza czary mag\mezczyzna\kije\talent-wywo造wanie\ Poczatek gry ale mysle ze druzyna sie spisze:)

26.10.2002
09:41
[3]

Irenikus [ Pretorianin ]

oj sorry, nie przenios貫m druida do nowej linii..

26.10.2002
10:59
[4]

Dwalin [ Reggae ]

Irenikus --> Nie przejmuj si z ty poziomem bo dzieje si tak do 10 levelu. Ja mam dru篡ne z這穎n z samych os bkt鏎e maj opuniony awans. M鎩 Drow/Czarodziej (awans opuniony o 2 levele) po prostu zmiata przeciwnik闚 swoimi czarami (czyt. 3 kule ognia + paj璚zyna)

26.10.2002
11:14
[5]

Zombiek [ Pretorianin ]

W pewnej lokacji niejaki Torok [Tarok?] przetrzymuje ludzkich wiezniow i trzeba przejsc przez brame, aby zaskoczyc orkow i wytluc ich od tylu. Problem w tym ze nie wiem gdzie jest ten klucz do bramy. A moze trzeba to jakos inaczej zrobic?? Dzieki z gory za pomoc.

26.10.2002
11:28
[6]

flame [ Genera ]

Zombiek-->Nie trzeba klucza.Obok bramy jest ob霩 Taroka i zaraz jak wejdziesz do tego obozu kieruj sie w lewo.Tam jest pokr皻這 , kt鏎e otwiera bram.Je赧 chesz uwolni tych ludzi w m造nie , podczas wejcia do obozu Taroka nikt Cie nie mo瞠 zobaczy.Jesli masz 這trzyka/這wce z mo磧iwoci krycia si u篡j tego i wejd tak 瞠by Cie niezuwa篡li.

26.10.2002
11:49
[7]

Januszjt [ Pretorianin ]

czy ktos mi podpowie jak zabic szesciu gostkow na cmentarzu w Kuldahar jak chce sie wziasc miecz dal pala ??

26.10.2002
12:53
smile
[8]

tymczasowy78652 [ Junior ]

W podziemiach ( misja z twierdz goblin闚 ) jast taki niby most. S tam dwie runy, cho nie wiem po co. Jak wchodz na most to mnie zabija. Pom騜cie.

26.10.2002
13:35
[9]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Hmm to chyba kwestia posiadania dw鏂h kamieni runicznych, znajduj鉍ych si w zw這kach goblin闚 nieco dalej.

26.10.2002
16:25
[10]

Dwalin [ Reggae ]

Mam problem gdzie mam z這篡 i sk豉dniki kt鏎e potrzebne s do naprawy statku Oswalda? Czy wystarczy po jednej sztuce ka盥ego sk豉dniku czy nie?

26.10.2002
17:17
[11]

Valencis [ Transmuter ]

Dwalin --> Po堯 je na stole obok Oswalda. Diamenty potrzebne s dwa, pozosta貫 przedmioty (chyba) wystarcz w jednym egzemplarzu, przy czym przez to, 瞠 one nie maj w grze ju innego zastosowania, zniknie ich tyle, ile ich zostawisz. Jeli wszystko jest w porz鉅ku zobaczysz nad stolikiem b造sk czaru Przemian i sk豉dniki zakl璚ia naprawy znikn. W zasadzie nie jeste pierwszym, ani nawet drugim, kt鏎y tu zadaje to pytanie... he he za這篡貫 w靖ek i teraz nie mo瞠sz go czyta, 瞠by nie zepsu sobie zabawy. :) A tak przy okazji - uda這 Wam si wszystkim znale dwa diamenty, ja mia貫m tylko jeden, ale nie chcia貫m zwleka z inicjacja zakl璚ia, wi璚 musia貫m drugi kupi. Jeszcze taka sprawa - bez przerwy widz, jak przeciwnicy b造skaj si, jakby rzucali czary. Czemu ma to s逝篡?

26.10.2002
17:23
[12]

Valencis [ Transmuter ]

Dobra, ju si domyli貫m - to barbarzy鎍y u篡waj sza逝 bojowego.

26.10.2002
17:39
[13]

glum [ Pretorianin ]

Valencis -> jak pamietam 1 diament jest w lokalizacji gdzie jest rozbity zamek a 2 nastepne w lodowym zamku na 1 lvl wiec mozna nawet sprzedac :)

26.10.2002
17:56
[14]

Valencis [ Transmuter ]

glum --> To nie 瘸逝j, bo mam zwyczaj prowadzi walki do efektu w postaci zwyci瘰twa z minimalnymi stratami, przez co pi tak rzadko, 瞠 nie m鏬豚ym si po這篡 na mimowolny odpoczynek na pocz靖ku wi靖yni, gdyby zakl璚ie naprawy jeszcze nie dzia豉這. :)

26.10.2002
20:22
[15]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Valencis --> apropo dw鏂h diament闚: jeden jest tu ko這 rozbitego statku (chyba zreszt nawet na jego pok豉dzie), drugi za znajduje si w p馧nocno-wschodniej czci planszy (tam gdzie jest gniazdo 簑k闚, dru篡nka z wiochy na A itd.) na takim kolistym wyniesieniu (wciniesz ALT i b璠zie tam chyba z 6-8 miejsc do przeszukania na planie ko豉) Ja mam inne pytanko: jak r鉉ie te du瞠 mr闚y to gdy one maj ok. rednie obra瞠nia jest napisane, 瞠 co im z ty趾a wyrasta... nie przeszkadza to w klepaniu, ale nie do ko鎍a pojmuj tego sens.

26.10.2002
20:56
[16]

Valencis [ Transmuter ]

MateyToB --> Nie atakowa貫m mieszka鎍闚 Andory; widzia貫m, 瞠 maj tam zw鎩 "Kamiennej sk鏎y", ale nie mam nikogo, kto m鏬豚y go zapami皻a, wi璚 nawet to mnie nie skusi這. Co do wiecenia si remorhaz闚 - chodzi o wyci鉚 thrymowy, mikstur t destyluje si z ich cia (przeczytaj opis przedmiotu), ale jak wida wewn靖rz potwor闚 tworzy si ona (wraz z butelk...) jeszcze przed powaleniem.

26.10.2002
22:10
smile
[17]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

poprzednim razem przeszed貫m gr z efim dwurecznym wojownikiem na ataku, teraz postanowilem zrobic cos bardziej mobilnego, a wiec wybur padl na krasnoluda (duergara), barbarzynce, w zwiazku ze jak narazie jest on s豉bszy od mojego poprzedniego wojownika mam kilka pytan ? 1. specjalizacja w toporach czy m這tach ? 2. oburecznosc czy walka jedn broni i tarcz ? 3. w co inwestowac z trzech g這wnych cech (sila,kondycha,zrecznosc) ?? narazie mam : sila : 17 zrecznosc : 18 kondycja : 20 moje spostrzezenia sa takie, ze moj poprzeni drowi wojownik walczacy dwoma bronmi naraz byl o wiele bardziej niebezpieczny, mimo ze zadawal nie wysokie obrazenia to atakowal czesto na runde i dzieki temu byl prawdziw maszynk do mielenia miesa, natomiast barbarzynca prowadzony przeze mnie w chwili obecnej nie dosc, ze jest wolny to trafia zadko i obrazen jakis cudownie wysokich nie zadaje, czy dobrze zrobilem tworz鉍 tak postac ? interesuj mnie takze odpowiedzi na 3 powyzsze pytania ?

26.10.2002
22:12
[18]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

efim = elfim wybur = wyb鏎

26.10.2002
22:23
smile
[19]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no to jeszcze jedno pytanie p鏦i jestem :)) waszym zdaniem lepszy jest zwykly mag (czarodziej) czy czarownik , prosi豚ym o jakies uzasadnienie a nie np. w stylu "jest lepszy bo tak" i jezeli czarownik, ktorego podstawow cech jest charyzma to czy to znaczy, ze w inteligencje u niego nie trzeba juz wogole pakowac ??

26.10.2002
23:06
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Nostradamus. --> Ty grasz jedn postaci? Przecie to obrzydliwie mechaniczne; nie widz w tym 瘸dnego powodu do satysfakcji... A co do mag闚 (a w豉ciwie czarodziei, do tej pory okrelenie 'czarodziej' sta這 na p豉szczynie podzia逝 zbrojni-kap豉ni-這trzykowie-czarodzieje, a teraz 'czarodziej' to nazwa klasy - trzeba si b璠zie przyzwyczai... ) i czarownik闚, to w moim sk豉dzie mam i czarodzieja (transmutera, a fe () - chyba sobie zmieni ranking w wyrazie pogardy dla tej klasy) i czarownika, i jestem zadowolony z tego, 瞠 mam obu. Ilo tych naprawd u篡tecznych czar闚 nie jest a tak du瘸, aby by這 to dla czarownika ograniczaj鉍e, a zamiast pakowa w nie maj鉍 znaczenia dla tej klasy Inteligencj tylko dla dodatkowych atut闚, lepiej powi璚i pozosta貫 po Charyzmie punkty na Zr璚zno. Magowi dajemy wysok Inteligencj, bo czerpie z niej podw鎩n korzy - ilo atut闚 przy powiedzmy 20 jest ogromna w por闚naniu z ich liczb dla tych, kt鏎zy nie rozwijali, lub nawet oszcz璠zali na tej cesze, przy okazji - dodatkowe czary za wysok Inteligencj czyni t klas bardzo atrakcyjn w por闚naniu do "jedynki". Jako bezstronny s璠zia przyznaj racj zamys這wi podzia逝 klasowego i m闚i, 瞠 瘸dna z tych profesji nie jest gorsza od drugiej. Ale z osobistego sentymentu zawsze wybieram czarodzieja, bo prowadzenie czarownika jest zbyt uproszczone i mija si z ide gry.

26.10.2002
23:31
smile
[21]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Wg. mnie lepszy jest czarownik. Mam w dru篡nce czarownic drowk i jest b.fajna. Wybierasz kilka najlepszych czark闚 i ju na pocz靖ku przy wysokiej int. i charyzmie (po 20 :) ma znacznie wi璚ej pocisk闚 itd. A atuty na blef, dyplomacj itd. + te od inteligencji hmm mi鏚. Jedyn wad jest nieuczenie si ze zwoj闚, ale po這wa czar闚 i tak nie jest zbytnio potrzebna... Podsumowuj鉍 : CZAROWNICE RULEZ

26.10.2002
23:44
[22]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Valencis [Transmuter] Nostradamus. --> Ty grasz jedn postaci? Przecie to obrzydliwie mechaniczne; nie widz w tym 瘸dnego powodu do satysfakcji... ------------------------------------------------------------------------------- oczywiscie, ze nie moje pytanie dotyczylo postaci ktora akurat mam w pierwszej lini ataku, a gram 4 osobami ( pierwszy raz iwd 2 przeszlem 6 osobami) ps. to moze jednak odpowie mi ktos na 3 drecz鉍e mnie pytania ;))

26.10.2002
23:45
[23]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> po co sorcererowi tak wysoka inteligencja??? juz lepiej te pkt. wpakowac w kondycje lub zrecznosc

26.10.2002
23:46
[24]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

hmm zapomnialem w poprzednim poscie, czyli jednak nie warto zabym zaczynal od nowa z czarownikiem zamiast czarodzieja ??

26.10.2002
23:53
[25]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> moje propozycje to: 1. mlot (dochodzi tarcza i mloty rzucane) i dwureczny miecz. masz 2 rodzaje obrazen ciete i mlotkowe - czasem niektore stworki sa odporne na jakis typ dmg. 2. wez to pyt tanie uloz inaczej, bo nic z niego nie wynika :). chodzi o 2 bronie czy bronie dwureczne? 3. za duzo zrecznosci a za malo sily, dodawaj w to drugie

27.10.2002
00:01
smile
[26]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- ad 2. chodzilo mi o to czy lepiej specjalizowac go w walce np. dwoma mlotami naraz, czy jedym m這tem razem z tarcz ad 3. to znaczy narazie nie dawalem nic w zrecznosc, tyle ustawilem na poczatku 4 :-). a kondycje nie dodawac punktow, w koncu to zawsze troche hp wiecej ?

27.10.2002
00:19
[27]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> majac w 2 rece inna bron niz sztylet czy krotki miecz dostajesz kare za trafienie (chyba -4). osobiscie wole bron 2reczna - zadaje wiecej dmg. na ture przy wiekszej szansie trafienia. mozna dawac w kondycje, ale ja wole sile. moj krasnal przy 20 kondychy na 30 lvl mial prawie 500hp wiec starcza w zupelnosci :). poza tym wieksza sila to: wieksze dmg. i wieksza trafialnosc

27.10.2002
00:24
smile
[28]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- rozumiem b璠e wiec inwestowal w si貫 :)) btw. tylko zastanawiam si nad wymian czarodzieja na czarownika, tylko oczywiscie musialbym zaczac grac od nowa, tylko czy nie szkoda zachodu, czy w 4 osobowej druzynie czarownik bedzie lepiej sie sprawdzal od czarodzieja ??

27.10.2002
00:36
smile
[29]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

jeszcze jedno :)) glum <-- "osobiscie wole bron 2reczna" czyzby byly dwureczne mloty czy mowiles tylko o toporach i mieczach ??

27.10.2002
00:37
[30]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> pomiedzy jednyn a drugim nie ma wielkiej roznicy. upraszczajac 1 czar wiecej na korzysc ...tego od charyzmy (nie wiem ktory to, bo mam eng. ver.) specjalizacja wizardow to pomylka, praktycznie w kazdej szkole jest jakis niezastapiony czar. jezeli wybrales zwyklego wizarda to go pozostaw, jezeli jakiegos specjaliste to sugeruje zmiane na sorcerera :)

27.10.2002
00:44
[31]

glum [ Pretorianin ]

2h mlotow nie ma a szkoda. mialem na mysli 2h miecze - i dobrze trafilem, bo sa lepsze do znalezienia w grze niz topory. z reszta fighter ma tyle featow, ze mozna sie wyspecjalizowac i w 4 broniach a pozniej nie ma w co rozdawac pkt. :)

27.10.2002
01:06
[32]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no ale czy wypada krasnoludowi z mieczem dwureczny :PP coz pozostaje mlot i tarcza :)

27.10.2002
07:37
[33]

Dwalin [ Reggae ]

M鎩 Duergar bije si toporem/morgeszternem (zale篡 co mam leprze pod r瘯) i tarcz. Pomys z wrzuceniem krasnalowi miecza dwur璚znego jest dobry i zastanawiam si nad t mo磧iwoci.

27.10.2002
10:49
smile
[34]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Dwalin toz to herezja, widziales kiedys krasnala z mieczem 2x wiekszym od niego samego (czytaj : dwurecznym) :PPP btw. kto waszym zdaniem lepiej wypada w bezposredniej konfontacji, woj czy barbarzynca, bo jak narazie moj barb szczegolnie skuteczny nie jest :/

27.10.2002
11:14
[35]

Harpo [ Pretorianin ]

Nostradamus --> wydaje mi sie, ze na poczatku przewage ma woj z powodu ilosci featsow ale barbarzynca dostaje wiecej punktow zycia na poz wiec pozniej chyba sie to wyrownuje.

27.10.2002
11:32
smile
[36]

KRYZYS24 [ Legionista ]

MOJM ZDANIEM NAJLEPSZY POMYS TO CZARODZIEJ PRZYWOΧWACZ

27.10.2002
11:35
smile
[37]

KRYZYS24 [ Legionista ]

co mam zrobi w lodowej wi靖yni 瞠by pomuc tym skrzydlatym poczwar

27.10.2002
11:44
[38]

Katane [ Useful Idiot ]

Nostradamus --> Barb rzadzi i dzieli, nie bluznij ;)

27.10.2002
12:07
smile
[39]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ekhem... to teraz ja si wypowiem. υwca/ Ksi篹ycowy elf/ Katany i ㄆki/ WYMIATA !!! (jak zwykle, tak si dzieje od BG :] ) Wojownik/ Szary Krasnolud/ Topory i m這ty/ Ten kole jak ma w章czonu Power Attack jest nie do zatrzymania Czarowniczka/ P馧-elf/ Proca, kije/ Magiczny pocisk rz鉅zi :) Kap豉nka Tempusa/ Drow/ Topory/ Animate Dead wymiata - zawsze si trafia Wi瘯szy Kociany golem :) Z這dziej/ Nizio貫k/ Kr鏒kie miecze, sztylety/ Cios w plecy - i wszystko jasne :] Bard/ Cz這wiek/ ㄆki/ Chromatic orb wymiata :)

27.10.2002
12:46
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Przywo造wacz... typowy przyk豉d bezmylnego powtarzania gdzie zas造szanych slogan闚. Wyjanij mi KRYZYS24 dlaczego uwa瘸sz maga bez "Kuli ognia" za najlepszy wyb鏎? :/ W sprawie abiszaj闚 nie trzeba robi nic, co by Ci mog這 omin寞 podczas zag喚biania si w wiatyni Lodowej Dziewicy.

27.10.2002
12:46
smile
[41]

Gorgon [ Legionista ]

A ja znowu mam problem:(. Mianowicie jestem w wi靖ynie auri(czy jako tak to jest ta lodowa) i nie moge otrzow篡cz drzwi ze znakiem b造skaicy(te przy kturych by這 to lustro z gosciami uwionymi)Help!!!

27.10.2002
12:51
[42]

Valencis [ Transmuter ]

Gorgon --> Sta przy dziale na rodku lokacji i strzelaj po kolei we wszystkie kierunki wiata (z wyj靖kiem zachodu, bo wtedy zniszczysz urz鉅zenie). Na pewno otworzy si co, co wczeniej by這 zamkni皻e.

27.10.2002
13:33
[43]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

next question : Jestem ciekawy czy warto uzywac featow typu power atak, rapid shot itp. Szczegolnei interesuje mnie czy jest to pozyteczne dla (wiadomo kogo :P) barba krasnala :-)

27.10.2002
13:36
[44]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Nostradamus --> Wed逝g mnie, Power Attack jest idealnym featem dla Krasnoluda Barbarzy鎍y/ Wojownika. Zawsze te 5 HP wi璚ej zabierze, a uwzgl璠niaj鉍 si喚 krasnolud闚 nie trac鉍 wcale na celnoci trafienia.

27.10.2002
13:43
[45]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odpowiadaj鉍 na pytanie: int 20 po to, aby mog豉 bra atuty dla charyzmy (blef, dyplom. itp.) + atuty magiczne. A tak swoj drog co jest wg. was lepsze: woj czy barb ?

27.10.2002
13:48
smile
[46]

Gorgon [ Legionista ]

thx nie zauwa篡w貫m przekrencanego lustara:)

27.10.2002
15:01
[47]

Dwalin [ Reggae ]

A jednak m鎩 Duergar ma miecz dwur璚zny :) Jak mam zabi t kap豉nke Orie czy jako tak. Po zabiciu zamienia si w widmo i nie mo積a jej zrani.

27.10.2002
15:10
[48]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

"A jednak m鎩 Duergar ma miecz dwur璚zny :)" Dwalin <-- to musi wygl鉅ac conajmniej smiesznie :DDD

27.10.2002
15:12
smile
[49]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin-->to bardzo proste wystarczy 瞠 wejdziesz do wewn皻rznego sanktuarium(w章cznik w sali gier) dok豉dniejsze instrukcje dostaniesz od tego maga w sypialni.

27.10.2002
15:14
[50]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB--> mojim zdaniem barb jest lepszy szczegulnie krasnolud lub p馧ork

27.10.2002
17:18
smile
[51]

Trapez [ ND4SPD ]

Mam pytanie, czci z Was mo瞠 ono wyda si banalne, ale ja od godziny ju sie m璚z i nic nie mog poradzi. Jestem na pocz靖ku gry w豉nie wylaz貫m z Targos i doszed貫m do brodu. Wyr積像em tam dwie grupy ork闚 (tych przy wejciu i tych ko這 domku Deretha. Potem z nim pogada貫m powiedzia co o zaginionej 穎nie i o k這dach na rzece, potem by這 uj璚ie pokazuj鉍e co na kszta速 barykady ("A" na mapce). Id tam i nijak nie mog przej ani nic ruszy. W punkcie B, tu obok Deretha s dwie k這dy. T po prawej odrzucam bez problemu, ale tej lewej si nie da. W punkcie "C" za k這dami czasem pojawia si grupa ork闚, ale r闚nie nie mog si tam dosta. Prosz pom騜cie bo mnie ju krew zalewa.

27.10.2002
18:00
[52]

Gilmar [ Easy Rider ]

Trapez----------> Dereth powinien otworzyc Ci przejscie A po obietnicy uratowania zony,przejscie C otworzy zona Deretha,ktora musisz odszukac.Nie mysl tylko o walce troche rozmawiaj.

27.10.2002
19:17
[53]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Powiniene by w stanie doj do pkt A. Id鉍 dalej spotkasz 穎nk, ona otworzy pkt C. Pkt B. otwiera si od lewej strony rzeki, bodaj瞠 przekraczaj鉍 pkt A (albo C).

27.10.2002
19:29
smile
[54]

YackOO [ Konsul ]

Jeli chodzi o pkt B to po najechaniu kursorem na jedn z k堯d b璠zie mozliwoc jej zniszczenia. Po tym, trzeba podej z drugiej strony i tak瞠 zniszczy k這d. Po tym droga jest ju wolna.

27.10.2002
21:22
[55]

Dwalin [ Reggae ]

Znacie jaki alternatywny spos鏏 na Kryszta這we Golemy (te w wi靖yni Auril) bo mam z nimi najwi瘯szy k這pot.

27.10.2002
21:25
smile
[56]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Dwalin --> Wystarczy, 瞠 masz bronie obuchowe :)

27.10.2002
21:31
[57]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin -- >nie zmyl si nazw mistrz krzysta這wych golem闚 to jest znacznie s豉bszy do zwyczjnego(takie ja przynajmiej odnosi貫m wra瞠nie)nawet nie wyjmow豉me broni obuchwych nie niego tylko z sieczych go klepa喚m

28.10.2002
08:40
[58]

Januszjt [ Pretorianin ]

skonczylem sklad pal,woj,kapl,zlodz,mnich,czar(od charyzmy) wszyscy lev 16-17 woj zabil 34% reszta po 11-14 % zlodziej i kaplan mieli po 4 lev woj najtrodniejsza walka - cmentarz w Kuldachar o miecz dla pala najczesciej uzywane czary - ochronne /skora ,+sila,+zrecznosc, psalmy zlo itp/ przyspieszenie ruchow !! kula ognia, uwiad ostroznie z czarami obszarowymi /mozna zniechecic NPEcow ktrzy sklonni sa nam pomoc - np zebym sie nie cofnol to nie wiedzial bym ze w finalowej walce moga pomoc mnisi bo ich szefa wczesniej ubilem w wiezieniu/ Podpowiedz- finalowa walka prosciutka pod warunkiem ze cala druzyna udasz sie natychmiast na poludniowy wsod i uciukasz czarownika i kaplana reszta to pestki, w drugiej polowie finalu natychmiast sie wysofaj na korytarz i zalatw wychodzaca ochrone W trakcie gry bronie nie sa rewelacyjne/za wyjatkiem duzego miecza dla pala/ . W samej koncowce masz cala kupe ogromnych mieczy +5 wampiryczne. Nie udalo mi sie znalezc rewelacyjnego topora /kaplan nim walczyl/ natomiast niezle sa dlugie miecze, morgensztajny, halabardy, palki to tyle zaczolem w trybie fury i na razie oczyscilem doki /lekko nie jest/. Mam pytanko - gdzie sa ci kupcy z rewelacjami z exkluzywnego dodatku ??? i jeszcze udalo . cos z tymi kradziezami nie tak , zadnych rewelacji nie udalo mi sie ukrasc.

28.10.2002
14:19
smile
[59]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

moze ktos mi powiedziec o co chodzi z tym mieczem dla pala z cmentarza w kuldahar, mimo ze gram drugi raz to po raz pierwszy o nim s造sze, mile widzia豚ym jakies szczegoly typu w豉sciwosci miecza i sytuacje w ktorej sie go zdobywa ??

28.10.2002
15:13
smile
[60]

Trapez [ ND4SPD ]

Gilmar; MateyToB; YackOO; ----> Thx za pomoc. Co si musia這 pokrzaczy, bo Dereth pokazywa to przejcie na po逝dniu, ale go nie otwiera. Przeszed貫m tych ork闚 jeszcze raz i tym razem odsun像 ju te k這dy i wreszcie mog przej :)) Gilmar --> ja wcale nie myl tylko o walce :D

28.10.2002
16:37
[61]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Mam pewn niemia章 propozycj: mo瞠 kto, kto przeszed ju ID2 pokusi豚y si o wypisanie najlepszych wg. niego broni z jakim podstawowym opisem ? Ja na razie nie trafi貫m jeszcze na 瘸dn godn pozycj... (klepi lodowe kap豉nki aktualnie). Ponadto jak du瘸 r騜nica jest mi璠zy Furi a zwyk造m poziomem trudnoci ? Kolejna sprawa: czy jest w ID2 co takiego jak baldurowe opnienie ? Czy w zasadzie halabarda kosi r闚nie szybko co kij itd. ?

28.10.2002
20:07
smile
[62]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Jestem na 1.pi皻rze lodowego zamku. 1.Jak uwolni wini闚 przy trzech drzwiach ? Rozmawia貫m ju z Nickodemusem, podobno trzeba przestawi to badziewie z NW na NE. Problem w tym, 瞠 da to si przestawia po jednym z鉉ku, czyli NW potem N i NE. A takie co nie dzia豉. Jak to zrobi ? 2.Portal w obrazie. Podobno teleportuje do skarbca itp. Ja w opcji dialogu widz TYLKO sypialnie (z rzeczy wymienionych przez Nickodemusa) i jest to notabene pok鎩 w kt鏎ym z nim gada貫m. A co ze skarbcem itd. ? 3.Pi皻ro nr 2. Gra w kwadraty. Czy aby uko鎍zy gr trzeba sko鎍zy 5 czy 10 poziom闚 ? Ponadto potwory na poszczeg鏊nych kwadratach dobierane s losowo z danego stopnia trudnoci ? 4.Ten jele Nathaniel i jego sprz皻. Dowiedzia貫m si, 瞠 ta wykoszona dru篡nka mia豉 jego equip, ale nadal nie mam opcji w dialagu aby mu te mi瘰o odda. Czy trzeba pozbiera wszystkie rupiecie po tych lolach ?

28.10.2002
21:18
[63]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> jesli chodzi o szczegoly zdobycia to nie wiem, po prostu wpadl mi w lapki :). a oto no (wersja HoF) Light of Cera Sumat Damage: 1d8 + 10 Attack Bonus: +10 Enchantment: +5 Damage Type: Slashing Special: Holy: +2d6 against evil creatures. Resistance: +30 Spell Resistance Spell Power: Can cast the spell Dispel Magic, No Limit per Day Weight: 5 lb. Feat Requirement: Martial Weapon, Large Sword Type: One-handed

28.10.2002
22:49
[64]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB -- > 1 To u蕨dzenie napewno dzia章 tylko trzeba kr璚i w lewo albo w prawo(wed逝g rady) pozatym na tych dwiach pisze jak je otow篡. 2. tylko do jednego z 3 starbc闚 da si dosta przez poratal(dopiero po jakim czasie kiedy pojwai si nowa odpowie ktur mo瞠sz da obrazowi) 3. nie mama poj璚ia ja tylko zdoby貫m klucz do ostatniej arcyka豉nki 4.on ma wszystko w swojej torbie przechowania kt鏎a jest w jednym ze skarbc闚(3)

29.10.2002
07:25
[65]

Januszjt [ Pretorianin ]

Mam pytanko Nigdy nie gralem druidem /od BG1 w zwyz/ gra mia sie bardzo podoba a wiec sprobuje jeszcze raz w innym skladzie no i druid ma czrowac i strzelac czy walczyc w zwarciu ? jak sie w cos zamieni to czy atrybuty sily tez sie zmieniaja ?? jaki nalezy wiec ustawic w miare optymalnie statystyke dla druida i lowcy ? Przeszedlem NWN mnichem zrecznosciowyn + fet finezja i wymiatal tutaj jezeli decydujecie sie na mnicha to i sily troche trzeba czekam na podpowiedzi

29.10.2002
07:38
[66]

-27fps- [ Konsul ]

Ale wam wszystkim zazrdroszcz ..... gracie sobie jush w IWD 2 albo ukonczylicie gr na wszystkie mo磧iwe sposoby a ja cholera jeszcze czekam na 1cd z gry kt鏎y by wadliwy i wymieni貫m to trwa jush jakie dwa t6ygodnie od przys豉nia mi gry - a mnie szlag jasny trafia :)P

29.10.2002
09:33
[67]

Danger [ Konsul ]

MateyToB--->Nie rozumiem twoich problem闚 w lodowym zamku. Przecie tam nie trzeba za du穎 kombinowa. Troche pokr璚isz ty, troch pogadasz z tamtym, zabijeszt tego i od ca豉 filozofia.

29.10.2002
10:04
smile
[68]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Danger --> No No uwaza豚ym z takimi powiastkami, 瞠 nie rozumiesz problem闚 z Zamkiem Lodowym :)) Nie jest to 豉twa lokacja troch sie trzeba nam璚zy, szczeg鏊nie jak sie nie korzysta ze spoiler闚 !!! I jest tam sytuacja troche zakr璚ona, czasem wystarczy nie wiedzie np. jak pokr璚i tym k馧kiem aby otworzy co niekt鏎e drzwi., niby ma造 drobiazg ale kr璚i mo積a w prawo i w lewo w zale積oci z kt鏎ej strony staniemy :)) Tak te nie m闚 ze dla Ciebie to odrazu by這 oczywiste ?! Ja w t gr przeszed貫m dwa razy, raz w angielsk i drugi raz w PL, powiem wi璚ej jak za pierwszym razem wydaje mi si z mia貫m mniej problem闚 ni za drugim razem mimo i by豉 po PL. Innym problemem jest np. maszynka strzelaj鉍a jakimis tam b造skawicami, jeli w z貫 po這瞠nie ustawimy to on poprostu sie zepsuje i nie jest mo磧iwe otwarcie pozosta造ch drzwi jak te problem z otworzeniem drzwi prowadz鉍ych do samego o速arza. Tak te nie wiem jak dla Ciebie to jest banalne skoro ju pierwszym tygodniu wypuszczenia gry na oficjalnym boardzie o IWD2 - Bioware by這 mn鏀two post闚 na ten temat, na kt鏎e odpowiadali sami tw鏎cy, nie m闚i o patche kt鏎y zosta r闚nie do szybko wypuszczony. Reasumuj鉍 granie bez 瘸dnych spoiler闚 nie jest 豉twe, tak te po to s grupy dyskusyjne, gdy razem jest 豉twiej a stwierdzenia Twojego typu nie s tu na miejscu ! ( bez obrazy dla Twojej osoby) pozdrawiam

29.10.2002
10:20
[69]

Yancy [ Senator ]

Mam takie mieszne pytanko. Przy wejciu do lodowego pa豉cu musia貫m stoczy pojedynek z p馧smoczyc (nie pami皻am jak si nazywa豉), w trakcie pojedynku zmuszony by貫m si wycofa i waln寞 ma章 drzem - bo by這 kiepsko. Po przebudzeniu doko鎍zy貫m walk - ale niestety owej p馧smoczycy ju nie by這. Gdzie znik豉. Problem w tym 瞠 zrobi貫m z rozp璠u zapis i nie mam jak wr鏂i do momentu przed walk. Mo瞠 mi kto powiedzie czy walka z ow p馧smoczyc powinna si zako鎍zy jej ubiciem (jeli tak to czy zostawia co ciekawegi), czy te ona tak czy siak si gdzie teleportuje. Nie chcia豚ym bowiem przechodzi potem ponownie ca貫go rozdzia逝 gdyby okaza這 si 瞠 nie mog dalej przej.

29.10.2002
11:01
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Nie martw sie t p馧smoczyc, poniej jeszcze raz ja spotkasz, najwa積iejsza jest ta druga osoba, gdy posiada cenny sk豉dnik Belladon potrzebny do czaru Oswalda :))

29.10.2002
11:04
smile
[71]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Sorki pomyli這 mi sie z sytuacj przed wejsciem do lokacji w Andorze :))

29.10.2002
12:04
smile
[72]

~ㄆpie盧a~Umys堯w~ [ sp. z o.o. ]

Panowie mam pytanie Czemu nie moge rzuca czar闚 kap豉nem ??? Gdy biore ikonk z czarami pal mi si na szaro i nie moge ich rzuca .

29.10.2002
12:18
[73]

Yancy [ Senator ]

Bodziu ---> A ju si przez moment ucieszy貫m. Czyli jednak nale瘸這 ubi przy wejciu do lodowego pa豉cu t p馧smoczyc :(. Pami皻a mo瞠 kto czy co ciekawego po sobie zostawi豉?

29.10.2002
12:39
smile
[74]

busy [ Pretorianin ]

Witam. w koncu dzisiaj bede mial zamowiona 2 tyg temu karte graf. GF3 TI200 Gainward i oczywiscie ICWD2 PL. wieczor zapowiada sie mroznie ;) pozdrawiam.

29.10.2002
13:36
[75]

Yancy [ Senator ]

busy ---> GF akurat w IWD Ci wiele nie pomo瞠...

29.10.2002
14:09
smile
[76]

busy [ Pretorianin ]

Yancy ---> GF jest pod katem Morrowinda ktorego spodziewam sie miec (o ile CDP nie przesunie premiery PL) w grudniu.

29.10.2002
14:15
[77]

Yancy [ Senator ]

busy ---> aaa to inna sprawa ;)

29.10.2002
15:13
[78]

Januszjt [ Pretorianin ]

przypominam sie z pytaniem jak prowadzic druida /strzela + czary czy w zwarciu/ jakie staty poczatkowe ?

29.10.2002
15:33
[79]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

janusz <-- na druida aasimar, statsy poczatkowe to oczywiscie g這wnie m鉅rosc, i troszeczke w zrecznosc i kondycje, podczas awansow na nastepne poziomy tylko w m鉅rosc (przynajmniej ja tak robilem) druid jest o tyle ciekaw postaci, ze swietnie wspomaga druzyne czarami lecz鉍ymi o ochronnymi (aura witalnosci) a takze potrafi przywalic kilkoma czarami ofensywnymi (plonaca kula soe, meteorydy), na wyzszych poziomach gdy natomiast osi鉚nie mozliwosci zamiany w zywiolaki potrafi byc takze bardzo grozny w zwarciu, uwazam ze tej postaci nie powinno zabraknac w zadnej druzynie, naprawde w iwd2 jest to chyba najbardziej ulepszona klasa, sta豉 sie bardzo potezna

29.10.2002
17:42
[80]

Gorgon [ Legionista ]

Yancy -- > jedyny ciekawy przedmiot jaki zostawi章 z tego co pamientam to wielki miecz demage 2d6+2 na ludzi+3

29.10.2002
18:00
smile
[81]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odnonie tego zamku i otwarcia drzwi: wszystko pi瘯nie pogada貫m z tym Nickodemusem wietnie, wietnie. Mam drzwi przekr璚i z p馧nocnego zachodu na p馧nocny wsch鏚. Ustawiam sobie na NW, potem kr璚 w prawo na N i nast瘼nie znowu w prawo na NE. I shit happens. To samo jad鉍 od NW przez N na NE. NIC SI NIE DZIEJE. Czy da si od razu przekr璚i z NW na NE ???

29.10.2002
20:30
[82]

Danger [ Konsul ]

Bodziu----> Bodziu jeli chodzi o jakie kolwiek poradniki to nie u篡wam ich. W lodowym zamku musz przyzna trzeba ostro pokombinowa, cho nie wydaje mi si to zbyt trudna lokacja ( raczej rednia ).

29.10.2002
20:34
smile
[83]

Danger [ Konsul ]

Mam jeszcze takie pytanko: Gdzie s ci bonusowi sprzedawcy, mam ich zainstalowanych ale po篡czy貫m bonusow p造t koledze ( na niej by這 napisane gdzie si znajdyj ) i niechcia bym ich przegapi.

29.10.2002
20:46
[84]

Danger [ Konsul ]

Mniejsza ju znalaz貫m, a to dla tych kt鏎zy mieli by takie same pytanie: Tower Store To find the new store, head to the town of Kuldahar. There you will see a tower in the northwest corner of the map. After entering the tower, you will go into dialogue with an NPC. After you finish this dialogue, go to the air elemental in the the western part of the room. He has all of the unique items for sale, except for one... The Avarine Decanter In the Wandering Village, you will meet up with an NPC named Nym. Nym has the Avarine Decanter for sale in his store. It is a very unique item, but it is up to you to decipher its mysteries.

29.10.2002
21:20
[85]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Ta lokacja faktycznie jest xTWA, ale niekt鏎e opisy akcji s wr璚z DRAMATYCZNIE SxBO opisane. Chocia瘺y to otwarcie drzwi. <=== UP

30.10.2002
08:44
[86]

Yancy [ Senator ]

Gorgon ---> Wspomniany przez Ciebie miecz posiadam, zdoby貫m go gdzie w okolicach lodowego pa豉cu - ale na pewno nie zostawia go p馧smoczyca (tej nie ubi貫m). Ten mieczyk dwur璚zny by mi造 - ale pozby貫m si go, bo p鏦i co nie koncentruj si na dwur璚znych broniach.

30.10.2002
09:26
smile
[87]

Yans [ Wi瞛ie Wiecznoci ]

Mam pytanie na jakim sprz璚ie ID 2 ma szans chodzi w miar dobrze ? (pomijaj鉍 zalecenia producenta) Ja mam PII 350 , 256 RAM, GF 2 MX 400 64 MB, czy jest szansa, 瞠 gra b璠zie dzia豉章 w miar sensownie ?

30.10.2002
09:30
[88]

Katane [ Useful Idiot ]

Bodziu, przesadzasz troch, nie jest to a tak tragiczna lokacja :) Bardziej zakecony jest chyba Fellwood, tam trzeba troszk pog堯wkowa :)

30.10.2002
19:05
[89]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

CZY NIKT Z WAS NIE OTWORZY TYCH ### DRZWI ??? <== UUUPPPP

30.10.2002
19:23
[90]

glum [ Pretorianin ]

Yacy -> pojdze, ja gram na [email protected], 192ramu i TNT2 - w 600*800 bez problemu MateyToB -> jakby ci zalezalo to juz dawno bys sam znalazl. juz chyba 3 raz podaje link do solucji...

30.10.2002
19:26
[91]

glum [ Pretorianin ]

Yans -> sorry za przekret :)

30.10.2002
19:46
[92]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

"Open Doors to Abisai Den Left North; Right North" Tyle jest na tej stronie. Tyle te wyczyta貫m w wypowiedziach Nickodemusa i na symbolu na drzwiach. Ale jeszcze raz si pytam : Da si od razu z NW na NE przekr璚i za jednym razem ???? Z NW na N i NE ju robi貫m.

30.10.2002
20:09
[93]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> przekrecic za jednym razem sie nie da, nie ma tez takiej potrzeby - zawsze otwieralem (a gram 3 raz) te drzwi w podany sposob. jezeli mimo to nie potrafisz odworzyc drzwi to wystarczy isc na okolo. (wejscie jest na zewnatrz zamku, prawy gorny rog)

30.10.2002
20:14
smile
[94]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

czy to prawda, ze u wojownika ktory ma nosic pe軟 p造towke nie warto pakowac w zrecznosc powyzej 13 bo i tak nie bedzie czerpa z tego zadnych korzysci (tak by wynika這 z tabel) ??

30.10.2002
20:21
[95]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> prawda. chociaz lepiej dac 14. pozniej jest dostepna zbroja 10, +2 max bonus dex.

30.10.2002
20:25
[96]

kiowas [ Legend ]

Jestem w pomieszczeniu z lawa w smoczym oku (poziom z resztkami posiadlosci Pyrosa). Chce sie dostac do fields of slaughter ale wejscia zabrania mi jakis beholder (nie pamietam imienia). Moge oczywiscie podjac z nim walke, ale nie wiem czy o takie rozwiazanie wlasnie chodzi? Co mam robic? I jeszcze jedno - na jednej z wysepek wsrod lawy jest skrzynka do ktorej nie moge sie dostac. Czy da sie tam jakos dojsc?

30.10.2002
20:29
[97]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> spralem beholdera - metoda prosta i skuteczna :). do skrzyki pozniej bedziesz mial dostep (po 3 albo 4 skoku w czasie)

30.10.2002
20:34
[98]

kiowas [ Legend ]

No to mam kolejna zagwozdke. Przez wiadomy most dostalem sie majac tylko dwie liny i nie bylo to wystarczajace ale spadajac na poziom nizej jakos sie dalej przedostalem. Sek w tym, ze teraz nie moge wrocic bo znow spadam na nizszy poziom i nie idzie dalej sie ruszyc. Czy to oznacza, ze musze cala lokacje robic jeszcze raz (sejw jest poziom wyzej) ?!?!?!? (a jesli tak to wielka jest glupota programistow - zeby mozna sie bylo tak zaciac....)

30.10.2002
20:38
[99]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> do naprawy mostu potrzebne sa 4 liny, wszystkie sa do znalezienia w smoczym oku. dokladne miejsca znaldziesz w linku, ktory dalem pare postow wyzej

30.10.2002
20:38
smile
[100]

~ㄆpie盧a~Umys堯w~ [ sp. z o.o. ]

Witam . Gra貫m jaki czas w ID 2 i okaza這 si ,瞠 moja dru篡na jest zupe軟ie do niczego :) Nie rozumiem troch tej trzeciej edycji zasad Dungeons & Dragons ( tych wszystkich nowych zdolnoci ) . Tu w豉nie mam do was prob . Je瞠li mo瞠cie napiszcie jak dru篡n powinienem zagra ( profesja i jak rozda wszystkie punkty , no i te zdolnoci ) . I jeszcze jedno zawsze w grach typu BG by z這dziej ,jak lub kim zosta zast雷iony w Icewind Dale II ? Z g鏎y dzi瘯i za pomoc .

30.10.2002
22:07
[101]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

mAm , MaM , MAM !!! ( lepiej p騜no niz wcale :) ) gra dla mnie jest super . Nigdzie daleko jeszcze nie doszed貫m ale i tak mi sie podoba - na szczescie nie jest to tylko r鉉anka jak w id1 - sa zadania nawet na miere bg2 :) kim gram ? : Palladyn helma\asimar Mnich starego zakonu \cz貫k 這wca\elf ksiezycowy czarownica\dziki elf 這trzyca\nizio貫k wedrowny kap豉nka lechiandera (?)\kobieta- cz貫k pierwszy raz tworzy貫m druzyne w AD&D3 wiec pewnie cos skopa貫m....zdaje mi sie ze najbardziej mnicha... czy ktos moze napisac jakie optymalne wartosci cech wpakowa w dan klase postaci ?

30.10.2002
22:08
[102]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

nie ma teraz wyskecjalizowanego z這dzieja - najlepiej pakowac umiejetnosci z這dziejskie w 這trzyka, ew w 這wce

31.10.2002
17:48
[103]

Dwalin [ Reggae ]

Zaraz b璠zie nowy w靖ek...

31.10.2002
17:52
[104]

Dwalin [ Reggae ]

Link do nast瘼nej czci:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.