GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 5 Ma³y jubileusz

26.10.2002
07:21
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Icewind Dale II cz. 5 Ma³y jubileusz

No i jest 5 jubileuszowa czêœæ w¹tku o Icewind Dale.

Link do poprzedniej czêœci:

26.10.2002
09:40
[2]

Irenikus [ Pretorianin ]

No, teraz mo¿e ja sie pochwale: Paladyn\Asimar\Wielkie miecze\jest niez³y wojownik\cz³owiek\oburecznisc\m³oty duze miecze\ ten jest najleprzy wojownik\krasnolud tarczowy\topory\tez jest dobry ³otrzyk\kobieta\³ukidruid\Asimar\maczugi\ nie wiem czy tak dobrze bo asimar jest o 1 poziom do ty³u a tu sie licza czary mag\mezczyzna\kije\talent-wywo³ywanie\ Poczatek gry ale mysle ze druzyna sie spisze:)

26.10.2002
09:41
[3]

Irenikus [ Pretorianin ]

oj sorry, nie przenios³em druida do nowej linii..

26.10.2002
10:59
[4]

Dwalin [ Reggae ]

Irenikus --> Nie przejmuj siê z ty poziomem bo dzieje siê tak do 10 levelu. Ja mam dru¿yne z³o¿on¹ z samych osó bktóre maj¹ opuŸniony awans. Mój Drow/Czarodziej (awans opuŸniony o 2 levele) po prostu zmiata przeciwników swoimi czarami (czyt. 3 kule ognia + pajêczyna)

26.10.2002
11:14
[5]

Zombiek [ Pretorianin ]

W pewnej lokacji niejaki Torok [Tarok?] przetrzymuje ludzkich wiezniow i trzeba przejsc przez brame, aby zaskoczyc orkow i wytluc ich od tylu. Problem w tym ze nie wiem gdzie jest ten klucz do bramy. A moze trzeba to jakos inaczej zrobic?? Dzieki z gory za pomoc.

26.10.2002
11:28
[6]

flame [ Genera� ]

Zombiek-->Nie trzeba klucza.Obok bramy jest obóz Taroka i zaraz jak wejdziesz do tego obozu kieruj sie w lewo.Tam jest pokrêt³o , które otwiera bramê.Jeœ³i chesz uwolniæ tych ludzi w m³ynie , podczas wejœcia do obozu Taroka nikt Cie nie mo¿e zobaczyæ.Jesli masz ³otrzyka/³owce z mo¿liwoœci¹ krycia siê u¿yj tego i wejdŸ tak ¿eby Cie niezuwa¿yli.

26.10.2002
11:49
[7]

Januszjt [ Pretorianin ]

czy ktos mi podpowie jak zabic szesciu gostkow na cmentarzu w Kuldahar jak chce sie wziasc miecz dal pala ??

26.10.2002
12:53
smile
[8]

tymczasowy78652 [ Junior ]

W podziemiach ( misja z twierdz¹ goblinów ) jast taki niby most. S¹ tam dwie runy, choæ nie wiem po co. Jak wchodzê na most to mnie zabija. Pomó¿cie.

26.10.2002
13:35
[9]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Hmm to chyba kwestia posiadania dwóch kamieni runicznych, znajduj¹cych siê w zw³okach goblinów nieco dalej.

26.10.2002
16:25
[10]

Dwalin [ Reggae ]

Mam problem gdzie mam z³o¿yæ i sk³adniki które potrzebne s¹ do naprawy statku Oswalda? Czy wystarczy po jednej sztuce ka¿dego sk³adniku czy nie?

26.10.2002
17:17
[11]

Valencis [ Transmuter ]

Dwalin --> Po³ó¿ je na stole obok Oswalda. Diamenty potrzebne s¹ dwa, pozosta³e przedmioty (chyba) wystarcz¹ w jednym egzemplarzu, przy czym przez to, ¿e one nie maj¹ w grze ju¿ innego zastosowania, zniknie ich tyle, ile ich zostawisz. Jeœli wszystko jest w porz¹dku zobaczysz nad stolikiem b³ysk czaru Przemian i sk³adniki zaklêcia naprawy znikn¹. W zasadzie nie jesteœ pierwszym, ani nawet drugim, który tu zadaje to pytanie... he he za³o¿y³eœ w¹tek i teraz nie mo¿esz go czytaæ, ¿eby nie zepsuæ sobie zabawy. :) A tak przy okazji - uda³o Wam siê wszystkim znaleŸæ dwa diamenty, ja mia³em tylko jeden, ale nie chcia³em zwlekaæ z inicjacja zaklêcia, wiêc musia³em drugi kupiæ. Jeszcze taka sprawa - bez przerwy widzê, jak przeciwnicy b³yskaj¹ siê, jakby rzucali czary. Czemu ma to s³u¿yæ?

26.10.2002
17:23
[12]

Valencis [ Transmuter ]

Dobra, ju¿ siê domyœli³em - to barbarzyñcy u¿ywaj¹ sza³u bojowego.

26.10.2002
17:39
[13]

glum [ Pretorianin ]

Valencis -> jak pamietam 1 diament jest w lokalizacji gdzie jest rozbity zamek a 2 nastepne w lodowym zamku na 1 lvl wiec mozna nawet sprzedac :)

26.10.2002
17:56
[14]

Valencis [ Transmuter ]

glum --> To nie ¿a³ujê, bo mam zwyczaj prowadziæ walki do efektu w postaci zwyciêstwa z minimalnymi stratami, przez co œpiê tak rzadko, ¿e nie móg³bym siê po³o¿yæ na mimowolny odpoczynek na pocz¹tku œwi¹tyni, gdyby zaklêcie naprawy jeszcze nie dzia³a³o. :)

26.10.2002
20:22
[15]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Valencis --> apropo dwóch diamentów: jeden jest tu¿ ko³o rozbitego statku (chyba zreszt¹ nawet na jego pok³adzie), drugi zaœ znajduje siê w pó³nocno-wschodniej czêœci planszy (tam gdzie jest gniazdo ¿uków, dru¿ynka z wiochy na A itd.) na takim kolistym wyniesieniu (wciœniesz ALT i bêdzie tam chyba z 6-8 miejsc do przeszukania na planie ko³a) Ja mam inne pytanko: jak r¹bie te du¿e mrówy to gdy one maj¹ ok. œrednie obra¿enia jest napisane, ¿e coœ im z ty³ka wyrasta... nie przeszkadza to w klepaniu, ale nie do koñca pojmujê tego sens.

26.10.2002
20:56
[16]

Valencis [ Transmuter ]

MateyToB --> Nie atakowa³em mieszkañców Andory; widzia³em, ¿e maj¹ tam zwój "Kamiennej skóry", ale nie mam nikogo, kto móg³by go zapamiêtaæ, wiêc nawet to mnie nie skusi³o. Co do œwiecenia siê remorhazów - chodzi o wyci¹g thrymowy, miksturê t¹ destyluje siê z ich cia³ (przeczytaj opis przedmiotu), ale jak widaæ wewn¹trz potworów tworzy siê ona (wraz z butelk¹...) jeszcze przed powaleniem.

26.10.2002
22:10
smile
[17]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

poprzednim razem przeszed³em grê z efim dwurecznym wojownikiem na ataku, teraz postanowilem zrobic cos bardziej mobilnego, a wiec wybur padl na krasnoluda (duergara), barbarzynce, w zwiazku ze jak narazie jest on s³abszy od mojego poprzedniego wojownika mam kilka pytan ? 1. specjalizacja w toporach czy m³otach ? 2. oburecznosc czy walka jedn¹ broni¹ i tarcz¹ ? 3. w co inwestowac z trzech g³ownych cech (sila,kondycha,zrecznosc) ?? narazie mam : sila : 17 zrecznosc : 18 kondycja : 20 moje spostrzezenia sa takie, ze moj poprzeni drowi wojownik walczacy dwoma bronmi naraz byl o wiele bardziej niebezpieczny, mimo ze zadawal nie wysokie obrazenia to atakowal czesto na runde i dzieki temu byl prawdziw¹ maszynk¹ do mielenia miesa, natomiast barbarzynca prowadzony przeze mnie w chwili obecnej nie dosc, ze jest wolny to trafia zadko i obrazen jakis cudownie wysokich nie zadaje, czy dobrze zrobilem tworz¹c tak¹ postac ? interesuj¹ mnie takze odpowiedzi na 3 powyzsze pytania ?

26.10.2002
22:12
[18]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

efim = elfim wybur = wybór

26.10.2002
22:23
smile
[19]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no to jeszcze jedno pytanie póki jestem :)) waszym zdaniem lepszy jest zwykly mag (czarodziej) czy czarownik , prosi³bym o jakies uzasadnienie a nie np. w stylu "jest lepszy bo tak" i jezeli czarownik, ktorego podstawow¹ cech¹ jest charyzma to czy to znaczy, ze w inteligencje u niego nie trzeba juz wogole pakowac ??

26.10.2002
23:06
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Nostradamus. --> Ty grasz jedn¹ postaci¹? Przecie¿ to obrzydliwie mechaniczne; nie widzê w tym ¿adnego powodu do satysfakcji... A co do magów (a w³aœciwie czarodziei, do tej pory okreœlenie 'czarodziej' sta³o na p³aszczyŸnie podzia³u zbrojni-kap³ani-³otrzykowie-czarodzieje, a teraz 'czarodziej' to nazwa klasy - trzeba siê bêdzie przyzwyczaiæ... ) i czarowników, to w moim sk³adzie mam i czarodzieja (transmutera, a fe () - chyba sobie zmieniê ranking w wyrazie pogardy dla tej klasy) i czarownika, i jestem zadowolony z tego, ¿e mam obu. Iloœæ tych naprawdê u¿ytecznych czarów nie jest a¿ tak du¿a, aby by³o to dla czarownika ograniczaj¹ce, a zamiast pakowaæ w nie maj¹c¹ znaczenia dla tej klasy Inteligencjê tylko dla dodatkowych atutów, lepiej poœwiêciæ pozosta³e po Charyzmie punkty na Zrêcznoœæ. Magowi dajemy wysok¹ Inteligencjê, bo czerpie z niej podwójn¹ korzyœæ - iloœæ atutów przy powiedzmy 20 jest ogromna w porównaniu z ich liczb¹ dla tych, którzy nie rozwijali, lub nawet oszczêdzali na tej cesze, przy okazji - dodatkowe czary za wysok¹ Inteligencjê czyni¹ tê klasê bardzo atrakcyjn¹ w porównaniu do "jedynki". Jako bezstronny sêdzia przyznajê racjê zamys³owi podzia³u klasowego i mówiê, ¿e ¿adna z tych profesji nie jest gorsza od drugiej. Ale z osobistego sentymentu zawsze wybieram czarodzieja, bo prowadzenie czarownika jest zbyt uproszczone i mija siê z ide¹ gry.

26.10.2002
23:31
smile
[21]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Wg. mnie lepszy jest czarownik. Mam w dru¿ynce czarownicê drowkê i jest b.fajna. Wybierasz kilka najlepszych czarków i ju¿ na pocz¹tku przy wysokiej int. i charyzmie (po 20 :) ma znacznie wiêcej pocisków itd. A atuty na blef, dyplomacjê itd. + te od inteligencji hmm miód. Jedyn¹ wad¹ jest nieuczenie siê ze zwojów, ale po³owa czarów i tak nie jest zbytnio potrzebna... Podsumowuj¹c : CZAROWNICE RULEZ

26.10.2002
23:44
[22]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Valencis [Transmuter] Nostradamus. --> Ty grasz jedn¹ postaci¹? Przecie¿ to obrzydliwie mechaniczne; nie widzê w tym ¿adnego powodu do satysfakcji... ------------------------------------------------------------------------------- oczywiscie, ze nie moje pytanie dotyczylo postaci ktora akurat mam w pierwszej lini ataku, a gram 4 osobami ( pierwszy raz iwd 2 przeszlem 6 osobami) ps. to moze jednak odpowie mi ktos na 3 drecz¹ce mnie pytania ;))

26.10.2002
23:45
[23]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> po co sorcererowi tak wysoka inteligencja??? juz lepiej te pkt. wpakowac w kondycje lub zrecznosc

26.10.2002
23:46
[24]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

hmm zapomnialem w poprzednim poscie, czyli jednak nie warto zabym zaczynal od nowa z czarownikiem zamiast czarodzieja ??

26.10.2002
23:53
[25]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> moje propozycje to: 1. mlot (dochodzi tarcza i mloty rzucane) i dwureczny miecz. masz 2 rodzaje obrazen ciete i mlotkowe - czasem niektore stworki sa odporne na jakis typ dmg. 2. wez to pyt tanie uloz inaczej, bo nic z niego nie wynika :). chodzi o 2 bronie czy bronie dwureczne? 3. za duzo zrecznosci a za malo sily, dodawaj w to drugie

27.10.2002
00:01
smile
[26]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- ad 2. chodzilo mi o to czy lepiej specjalizowac go w walce np. dwoma mlotami naraz, czy jedym m³otem razem z tarcz¹ ad 3. to znaczy narazie nie dawalem nic w zrecznosc, tyle ustawilem na poczatku 4 :-). a kondycje nie dodawac punktow, w koncu to zawsze troche hp wiecej ?

27.10.2002
00:19
[27]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> majac w 2 rece inna bron niz sztylet czy krotki miecz dostajesz kare za trafienie (chyba -4). osobiscie wole bron 2reczna - zadaje wiecej dmg. na ture przy wiekszej szansie trafienia. mozna dawac w kondycje, ale ja wole sile. moj krasnal przy 20 kondychy na 30 lvl mial prawie 500hp wiec starcza w zupelnosci :). poza tym wieksza sila to: wieksze dmg. i wieksza trafialnosc

27.10.2002
00:24
smile
[28]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- rozumiem bêde wiec inwestowal w si³e :)) btw. tylko zastanawiam siê nad wymian¹ czarodzieja na czarownika, tylko oczywiscie musialbym zaczac grac od nowa, tylko czy nie szkoda zachodu, czy w 4 osobowej druzynie czarownik bedzie lepiej sie sprawdzal od czarodzieja ??

27.10.2002
00:36
smile
[29]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

jeszcze jedno :)) glum <-- "osobiscie wole bron 2reczna" czyzby byly dwureczne mloty czy mowiles tylko o toporach i mieczach ??

27.10.2002
00:37
[30]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> pomiedzy jednyn a drugim nie ma wielkiej roznicy. upraszczajac 1 czar wiecej na korzysc ...tego od charyzmy (nie wiem ktory to, bo mam eng. ver.) specjalizacja wizardow to pomylka, praktycznie w kazdej szkole jest jakis niezastapiony czar. jezeli wybrales zwyklego wizarda to go pozostaw, jezeli jakiegos specjaliste to sugeruje zmiane na sorcerera :)

27.10.2002
00:44
[31]

glum [ Pretorianin ]

2h mlotow nie ma a szkoda. mialem na mysli 2h miecze - i dobrze trafilem, bo sa lepsze do znalezienia w grze niz topory. z reszta fighter ma tyle featow, ze mozna sie wyspecjalizowac i w 4 broniach a pozniej nie ma w co rozdawac pkt. :)

27.10.2002
01:06
[32]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no ale czy wypada krasnoludowi z mieczem dwureczny :PP coz pozostaje mlot i tarcza :)

27.10.2002
07:37
[33]

Dwalin [ Reggae ]

Mój Duergar bije siê toporem/morgeszternem (zale¿y co mam leprze pod rêk¹) i tarcz¹. Pomys³ z wrzuceniem krasnalowi miecza dwurêcznego jest dobry i zastanawiam siê nad t¹ mo¿liwoœci¹.

27.10.2002
10:49
smile
[34]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Dwalin toz to herezja, widziales kiedys krasnala z mieczem 2x wiekszym od niego samego (czytaj : dwurecznym) :PPP btw. kto waszym zdaniem lepiej wypada w bezposredniej konfontacji, woj czy barbarzynca, bo jak narazie moj barb szczegolnie skuteczny nie jest :/

27.10.2002
11:14
[35]

Harpo [ Pretorianin ]

Nostradamus --> wydaje mi sie, ze na poczatku przewage ma woj z powodu ilosci featsow ale barbarzynca dostaje wiecej punktow zycia na poz wiec pozniej chyba sie to wyrownuje.

27.10.2002
11:32
smile
[36]

KRYZYS24 [ Legionista ]

MOJM ZDANIEM NAJLEPSZY POMYS£ TO CZARODZIEJ PRZYWO£YWACZ

27.10.2002
11:35
smile
[37]

KRYZYS24 [ Legionista ]

co mam zrobiæ w lodowej œwi¹tyni ¿eby pomuc tym skrzydlatym poczwar¹

27.10.2002
11:44
[38]

Katane [ Useful Idiot ]

Nostradamus --> Barb rzadzi i dzieli, nie bluznij ;)

27.10.2002
12:07
smile
[39]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ekhem... to teraz ja siê wypowiem. £owca/ Ksiê¿ycowy elf/ Katany i £uki/ WYMIATA !!! (jak zwykle, tak siê dzieje od BG :] ) Wojownik/ Szary Krasnolud/ Topory i m³oty/ Ten koleœ jak ma w³¹czonu Power Attack jest nie do zatrzymania Czarowniczka/ Pó³-elf/ Proca, kije/ Magiczny pocisk rz¹dzi :) Kap³anka Tempusa/ Drow/ Topory/ Animate Dead wymiata - zawsze siê trafia Wiêkszy Koœciany golem :) Z³odziej/ Nizio³ek/ Krótkie miecze, sztylety/ Cios w plecy - i wszystko jasne :] Bard/ Cz³owiek/ £uki/ Chromatic orb wymiata :)

27.10.2002
12:46
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Przywo³ywacz... typowy przyk³ad bezmyœlnego powtarzania gdzieœ zas³yszanych sloganów. Wyjaœnij mi KRYZYS24 dlaczego uwa¿asz maga bez "Kuli ognia" za najlepszy wybór? :/ W sprawie abiszajów nie trzeba robiæ nic, co by Ciê mog³o omin¹æ podczas zag³êbiania siê w œwiatyniê Lodowej Dziewicy.

27.10.2002
12:46
smile
[41]

Gorgon [ Legionista ]

A ja znowu mam problem:(. Mianowicie jestem w œwi¹tynie auri(czy jakoœ tak to jest ta lodowa) i nie moge otrzow¿ycz drzwi ze znakiem b³yskaicy(te przy kturych by³o to lustro z gosciami uwiêŸonymi)Help!!!

27.10.2002
12:51
[42]

Valencis [ Transmuter ]

Gorgon --> Stañ przy dziale na œrodku lokacji i strzelaj po kolei we wszystkie kierunki œwiata (z wyj¹tkiem zachodu, bo wtedy zniszczysz urz¹dzenie). Na pewno otworzy siê coœ, co wczeœniej by³o zamkniête.

27.10.2002
13:33
[43]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

next question : Jestem ciekawy czy warto uzywac featow typu power atak, rapid shot itp. Szczegolnei interesuje mnie czy jest to pozyteczne dla (wiadomo kogo :P) barba krasnala :-)

27.10.2002
13:36
[44]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Nostradamus --> Wed³ug mnie, Power Attack jest idealnym featem dla Krasnoluda Barbarzyñcy/ Wojownika. Zawsze te 5 HP wiêcej zabierze, a uwzglêdniaj¹c si³ê krasnoludów nie trac¹c wcale na celnoœci trafienia.

27.10.2002
13:43
[45]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odpowiadaj¹c na pytanie: int 20 po to, aby mog³a braæ atuty dla charyzmy (blef, dyplom. itp.) + atuty magiczne. A tak swoj¹ drog¹ co jest wg. was lepsze: woj czy barb ?

27.10.2002
13:48
smile
[46]

Gorgon [ Legionista ]

thx nie zauwa¿yw³em przekrencanego lustara:)

27.10.2002
15:01
[47]

Dwalin [ Reggae ]

A jednak mój Duergar ma miecz dwurêczny :) Jak mam zabiæ t¹ kap³anke Orie czy jakoœ tak. Po zabiciu zamienia siê w widmo i nie mo¿na jej zraniæ.

27.10.2002
15:10
[48]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

"A jednak mój Duergar ma miecz dwurêczny :)" Dwalin <-- to musi wygl¹dac conajmniej smiesznie :DDD

27.10.2002
15:12
smile
[49]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin-->to bardzo proste wystarczy ¿e wejdziesz do wewnêtrznego sanktuarium(w³¹cznik w sali gier) dok³adniejsze instrukcje dostaniesz od tego maga w sypialni.

27.10.2002
15:14
[50]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB--> mojim zdaniem barb jest lepszy szczegulnie krasnolud lub pó³ork

27.10.2002
17:18
smile
[51]

Trapez [ ND4SPD ]

Mam pytanie, czêœci z Was mo¿e ono wydaæ siê banalne, ale ja od godziny ju¿ sie mêczê i nic nie mogê poradziæ. Jestem na pocz¹tku gry w³aœnie wylaz³em z Targos i doszed³em do brodu. Wyr¿n¹³em tam dwie grupy orków (tych przy wejœciu i tych ko³o domku Deretha. Potem z nim pogada³em powiedzia³ coœ o zaginionej ¿onie i o k³odach na rzece, potem by³o ujêcie pokazuj¹ce coœ na kszta³t barykady ("A" na mapce). Idê tam i nijak nie mogê przejœæ ani nic ruszyæ. W punkcie B, tu¿ obok Deretha s¹ dwie k³ody. T¹ po prawej odrzucam bez problemu, ale tej lewej siê nie da. W punkcie "C" za k³odami czasem pojawia siê grupa orków, ale równie¿ nie mogê siê tam dostaæ. Proszê pomó¿cie bo mnie ju¿ krew zalewa.

27.10.2002
18:00
[52]

Gilmar [ Easy Rider ]

Trapez----------> Dereth powinien otworzyc Ci przejscie A po obietnicy uratowania zony,przejscie C otworzy zona Deretha,ktora musisz odszukac.Nie mysl tylko o walce troche rozmawiaj.

27.10.2002
19:17
[53]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Powinieneœ byæ w stanie dojœæ do pkt A. Id¹c dalej spotkasz ¿onkê, ona otworzy pkt C. Pkt B. otwiera siê od lewej strony rzeki, bodaj¿e przekraczaj¹c pkt A (albo C).

27.10.2002
19:29
smile
[54]

YackOO [ Konsul ]

Jeœli chodzi o pkt B to po najechaniu kursorem na jedn¹ z k³ód bêdzie mozliwoœc jej zniszczenia. Po tym, trzeba podejœæ z drugiej strony i tak¿e zniszczyæ k³odê. Po tym droga jest ju¿ wolna.

27.10.2002
21:22
[55]

Dwalin [ Reggae ]

Znacie jakiœ alternatywny sposób na Kryszta³owe Golemy (te w œwi¹tyni Auril) bo mam z nimi najwiêkszy k³opot.

27.10.2002
21:25
smile
[56]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Dwalin --> Wystarczy, ¿e masz bronie obuchowe :)

27.10.2002
21:31
[57]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin -- >nie zmyl siê nazw¹ mistrz krzysta³owych golemów to jest znacznie s³abszy do zwyczjnego(takie ja przynajmiej odnosi³em wra¿enie)nawet nie wyjmow³ame broni obuchwych nie niego tylko z sieczych go klepa³êm

28.10.2002
08:40
[58]

Januszjt [ Pretorianin ]

skonczylem sklad pal,woj,kapl,zlodz,mnich,czar(od charyzmy) wszyscy lev 16-17 woj zabil 34% reszta po 11-14 % zlodziej i kaplan mieli po 4 lev woj najtrodniejsza walka - cmentarz w Kuldachar o miecz dla pala najczesciej uzywane czary - ochronne /skora ,+sila,+zrecznosc, psalmy zlo itp/ przyspieszenie ruchow !! kula ognia, uwiad ostroznie z czarami obszarowymi /mozna zniechecic NPEcow ktrzy sklonni sa nam pomoc - np zebym sie nie cofnol to nie wiedzial bym ze w finalowej walce moga pomoc mnisi bo ich szefa wczesniej ubilem w wiezieniu/ Podpowiedz- finalowa walka prosciutka pod warunkiem ze cala druzyna udasz sie natychmiast na poludniowy wsod i uciukasz czarownika i kaplana reszta to pestki, w drugiej polowie finalu natychmiast sie wysofaj na korytarz i zalatw wychodzaca ochrone W trakcie gry bronie nie sa rewelacyjne/za wyjatkiem duzego miecza dla pala/ . W samej koncowce masz cala kupe ogromnych mieczy +5 wampiryczne. Nie udalo mi sie znalezc rewelacyjnego topora /kaplan nim walczyl/ natomiast niezle sa dlugie miecze, morgensztajny, halabardy, palki to tyle zaczolem w trybie fury i na razie oczyscilem doki /lekko nie jest/. Mam pytanko - gdzie sa ci kupcy z rewelacjami z exkluzywnego dodatku ??? i jeszcze udalo . cos z tymi kradziezami nie tak , zadnych rewelacji nie udalo mi sie ukrasc.

28.10.2002
14:19
smile
[59]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

moze ktos mi powiedziec o co chodzi z tym mieczem dla pala z cmentarza w kuldahar, mimo ze gram drugi raz to po raz pierwszy o nim s³ysze, mile widzia³bym jakies szczegoly typu w³asciwosci miecza i sytuacje w ktorej sie go zdobywa ??

28.10.2002
15:13
smile
[60]

Trapez [ ND4SPD ]

Gilmar; MateyToB; YackOO; ----> Thx za pomoc. Coœ siê musia³o pokrzaczyæ, bo Dereth pokazywa³ to przejœcie na po³udniu, ale go nie otwiera³. Przeszed³em tych orków jeszcze raz i tym razem odsun¹³ ju¿ te k³ody i wreszcie mogê przejœæ :)) Gilmar --> ja wcale nie myœlê tylko o walce :D

28.10.2002
16:37
[61]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Mam pewn¹ nieœmia³¹ propozycjê: mo¿e ktoœ, kto przeszed³ ju¿ ID2 pokusi³by siê o wypisanie najlepszych wg. niego broni z jakimœ podstawowym opisem ? Ja na razie nie trafi³em jeszcze na ¿adn¹ godn¹ pozycjê... (klepiê lodowe kap³anki aktualnie). Ponadto jak du¿a ró¿nica jest miêdzy Furi¹ a zwyk³ym poziomem trudnoœci ? Kolejna sprawa: czy jest w ID2 coœ takiego jak baldurowe opóŸnienie ? Czy w zasadzie halabarda kosi równie szybko co kij itd. ?

28.10.2002
20:07
smile
[62]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Jestem na 1.piêtrze lodowego zamku. 1.Jak uwolniæ wiêŸniów przy trzech drzwiach ? Rozmawia³em ju¿ z Nickodemusem, podobno trzeba przestawiæ to badziewie z NW na NE. Problem w tym, ¿e da to siê przestawiaæ po jednym z¹bku, czyli NW potem N i NE. A takie coœ nie dzia³a. Jak to zrobiæ ? 2.Portal w obrazie. Podobno teleportuje do skarbca itp. Ja w opcji dialogu widzê TYLKO sypialnie (z rzeczy wymienionych przez Nickodemusa) i jest to notabene pokój w którym z nim gada³em. A co ze skarbcem itd. ? 3.Piêtro nr 2. Gra w kwadraty. Czy aby ukoñczyæ grê trzeba skoñczyæ 5 czy 10 poziomów ? Ponadto potwory na poszczególnych kwadratach dobierane s¹ losowo z danego stopnia trudnoœci ? 4.Ten jeleñ Nathaniel i jego sprzêt. Dowiedzia³em siê, ¿e ta wykoszona dru¿ynka mia³a jego equip, ale nadal nie mam opcji w dialagu aby mu te miêso oddaæ. Czy trzeba pozbieraæ wszystkie rupiecie po tych lolach ?

28.10.2002
21:18
[63]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> jesli chodzi o szczegoly zdobycia to nie wiem, po prostu wpadl mi w lapki :). a oto no (wersja HoF) Light of Cera Sumat Damage: 1d8 + 10 Attack Bonus: +10 Enchantment: +5 Damage Type: Slashing Special: Holy: +2d6 against evil creatures. Resistance: +30 Spell Resistance Spell Power: Can cast the spell Dispel Magic, No Limit per Day Weight: 5 lb. Feat Requirement: Martial Weapon, Large Sword Type: One-handed

28.10.2002
22:49
[64]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB -- > 1 To u¿¹dzenie napewno dzia³¹ tylko trzeba krêciæ w lewo albo w prawo(wed³ug rady) pozatym na tych dŸwiach pisze jak je otow¿yæ. 2. tylko do jednego z 3 starbców da siê dostaæ przez poratal(dopiero po jakimœ czasie kiedy pojwai siê nowa odpowieæ ktur¹ mo¿esz daæ obrazowi) 3. nie mama pojêcia ja tylko zdoby³em klucz do ostatniej arcyka³anki 4.on ma wszystko w swojej torbie przechowania która jest w jednym ze skarbców(3)

29.10.2002
07:25
[65]

Januszjt [ Pretorianin ]

Mam pytanko Nigdy nie gralem druidem /od BG1 w zwyz/ gra mia sie bardzo podoba a wiec sprobuje jeszcze raz w innym skladzie no i druid ma czrowac i strzelac czy walczyc w zwarciu ? jak sie w cos zamieni to czy atrybuty sily tez sie zmieniaja ?? jaki nalezy wiec ustawic w miare optymalnie statystyke dla druida i lowcy ? Przeszedlem NWN mnichem zrecznosciowyn + fet finezja i wymiatal tutaj jezeli decydujecie sie na mnicha to i sily troche trzeba czekam na podpowiedzi

29.10.2002
07:38
[66]

-27fps- [ Konsul ]

Ale wam wszystkim zazrdroszczê ..... gracie sobie jush w IWD 2 albo ukonczyliœcie grê na wszystkie mo¿liwe sposoby a ja cholera jeszcze czekam na 1cd z gry który by³ wadliwy i wymieni³em to trwa jush jakieœ dwa t6ygodnie od przys³ania mi gry - a mnie szlag jasny trafia :)P

29.10.2002
09:33
[67]

Danger [ Konsul ]

MateyToB--->Nie rozumiem twoich problemów w lodowym zamku. Przecie¿ tam nie trzeba za du¿o kombinowaæ. Troche pokrêcisz ty, trochê pogadasz z tamtym, zabijeszt tego i od ca³a filozofia.

29.10.2002
10:04
smile
[68]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Danger --> No No uwaza³bym z takimi powiastkami, ¿e nie rozumiesz problemów z Zamkiem Lodowym :)) Nie jest to ³atwa lokacja trochê sie trzeba namêczyæ, szczególnie jak sie nie korzysta ze spoilerów !!! I jest tam sytuacja troche zakrêcona, czasem wystarczy nie wiedzieæ np. jak pokrêciæ tym kó³kiem aby otworzyæ co niektóre drzwi., niby ma³y drobiazg ale krêciæ mo¿na w prawo i w lewo w zale¿noœci z której strony staniemy :)) Tak te¿ nie mów ze dla Ciebie to odrazu by³o oczywiste ?! Ja w tê grê przeszed³em dwa razy, raz w angielsk¹ i drugi raz w PL, powiem wiêcej jak za pierwszym razem wydaje mi siê zê mia³em mniej problemów ni¿ za drugim razem mimo i¿ by³a po PL. Innym problemem jest np. maszynka strzelaj¹ca jakimis tam b³yskawicami, jeœli w z³e po³o¿enie ustawimy to on poprostu sie zepsuje i nie jest mo¿liwe otwarcie pozosta³ych drzwi jak te¿ problem z otworzeniem drzwi prowadz¹cych do samego o³tarza. Tak te¿ nie wiem jak dla Ciebie to jest banalne skoro ju¿ pierwszym tygodniu wypuszczenia gry na oficjalnym boardzie o IWD2 - Bioware by³o mnóstwo postów na ten temat, na które odpowiadali sami twórcy, nie mówi¹ o patche który zosta³ równie¿ doœæ szybko wypuszczony. Reasumuj¹c granie bez ¿adnych spoilerów nie jest ³atwe, tak te¿ po to s¹ grupy dyskusyjne, gdy¿ razem jest ³atwiej a stwierdzenia Twojego typu nie s¹ tu na miejscu ! ( bez obrazy dla Twojej osoby) pozdrawiam

29.10.2002
10:20
[69]

Yancy [ Senator ]

Mam takie œmieszne pytanko. Przy wejœciu do lodowego pa³acu musia³em stoczyæ pojedynek z pó³smoczyc¹ (nie pamiêtam jak siê nazywa³a), w trakcie pojedynku zmuszony by³em siê wycofaæ i waln¹æ ma³¹ drzemê - bo by³o kiepsko. Po przebudzeniu dokoñczy³em walkê - ale niestety owej pó³smoczycy ju¿ nie by³o. Gdzieœ znik³a. Problem w tym ¿e zrobi³em z rozpêdu zapis i nie mam jak wróciæ do momentu przed walk¹. Mo¿e mi ktoœ powiedzieæ czy walka z ow¹ pó³smoczyc¹ powinna siê zakoñczyæ jej ubiciem (jeœli tak to czy zostawia coœ ciekawegi), czy te¿ ona tak czy siak siê gdzieœ teleportuje. Nie chcia³bym bowiem przechodziæ potem ponownie ca³ego rozdzia³u gdyby okaza³o siê ¿e nie mogê dalej przejœæ.

29.10.2002
11:01
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Nie martw sie t¹ pó³smoczyc¹, poŸniej jeszcze raz ja spotkasz, najwa¿niejsza jest ta druga osoba, gdy¿ posiada cenny sk³adnik Belladonê potrzebny do czaru Oswalda :))

29.10.2002
11:04
smile
[71]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Sorki pomyli³o mi sie z sytuacj¹ przed wejsciem do lokacji w Andorze :))

29.10.2002
12:04
smile
[72]

~£upie¿ca~Umys³ów~ [ sp. z o.o. ]

Panowie mam pytanie Czemu nie moge rzucaæ czarów kap³anem ??? Gdy biore ikonkê z czarami pal¹ mi siê na szaro i nie moge ich rzucaæ .

29.10.2002
12:18
[73]

Yancy [ Senator ]

Bodziu ---> A ju¿ siê przez moment ucieszy³em. Czyli jednak nale¿a³o ubiæ przy wejœciu do lodowego pa³acu t¹ pó³smoczycê :(. Pamiêta mo¿e ktoœ czy coœ ciekawego po sobie zostawi³a?

29.10.2002
12:39
smile
[74]

busy [ Pretorianin ]

Witam. w koncu dzisiaj bede mial zamowiona 2 tyg temu karte graf. GF3 TI200 Gainward i oczywiscie ICWD2 PL. wieczor zapowiada sie mroznie ;) pozdrawiam.

29.10.2002
13:36
[75]

Yancy [ Senator ]

busy ---> GF akurat w IWD Ci wiele nie pomo¿e...

29.10.2002
14:09
smile
[76]

busy [ Pretorianin ]

Yancy ---> GF jest pod katem Morrowinda ktorego spodziewam sie miec (o ile CDP nie przesunie premiery PL) w grudniu.

29.10.2002
14:15
[77]

Yancy [ Senator ]

busy ---> aaa to inna sprawa ;)

29.10.2002
15:13
[78]

Januszjt [ Pretorianin ]

przypominam sie z pytaniem jak prowadzic druida /strzela + czary czy w zwarciu/ jakie staty poczatkowe ?

29.10.2002
15:33
[79]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

janusz <-- na druida aasimar, statsy poczatkowe to oczywiscie g³ownie m¹drosc, i troszeczke w zrecznosc i kondycje, podczas awansow na nastepne poziomy tylko w m¹drosc (przynajmniej ja tak robilem) druid jest o tyle ciekaw¹ postaci¹, ze swietnie wspomaga druzyne czarami lecz¹cymi o ochronnymi (aura witalnosci) a takze potrafi przywalic kilkoma czarami ofensywnymi (plonaca kula soe, meteorydy), na wyzszych poziomach gdy natomiast osi¹gnie mozliwosci zamiany w zywiolaki potrafi byc takze bardzo grozny w zwarciu, uwazam ze tej postaci nie powinno zabraknac w zadnej druzynie, naprawde w iwd2 jest to chyba najbardziej ulepszona klasa, sta³a sie bardzo potezna

29.10.2002
17:42
[80]

Gorgon [ Legionista ]

Yancy -- > jedyny ciekawy przedmiot jaki zostawi³¹ z tego co pamientam to wielki miecz demage 2d6+2 na ludzi+3

29.10.2002
18:00
smile
[81]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odnoœnie tego zamku i otwarcia drzwi: wszystko piêknie pogada³em z tym Nickodemusem œwietnie, œwietnie. Mam drzwi przekrêciæ z pó³nocnego zachodu na pó³nocny wschód. Ustawiam sobie na NW, potem krêcê w prawo na N i nastêpnie znowu w prawo na NE. I shit happens. To samo jad¹c od NW przez N na NE. NIC SIÊ NIE DZIEJE. Czy da siê od razu przekrêciæ z NW na NE ???

29.10.2002
20:30
[82]

Danger [ Konsul ]

Bodziu----> Bodziu jeœli chodzi o jakie kolwiek poradniki to nie u¿ywam ich. W lodowym zamku muszê przyznaæ trzeba ostro pokombinowaæ, choæ nie wydaje mi siê to zbyt trudna lokacja ( raczej œrednia ).

29.10.2002
20:34
smile
[83]

Danger [ Konsul ]

Mam jeszcze takie pytanko: Gdzie s¹ ci bonusowi sprzedawcy, mam ich zainstalowanych ale po¿yczy³em bonusow¹ p³ytê koledze ( na niej by³o napisane gdzie siê znajdyj¹ ) i niechcia³ bym ich przegapiæ.

29.10.2002
20:46
[84]

Danger [ Konsul ]

Mniejsza ju¿ znalaz³em, a to dla tych którzy mieli by takie same pytanie: Tower Store To find the new store, head to the town of Kuldahar. There you will see a tower in the northwest corner of the map. After entering the tower, you will go into dialogue with an NPC. After you finish this dialogue, go to the air elemental in the the western part of the room. He has all of the unique items for sale, except for one... The Avarine Decanter In the Wandering Village, you will meet up with an NPC named Nym. Nym has the Avarine Decanter for sale in his store. It is a very unique item, but it is up to you to decipher its mysteries.

29.10.2002
21:20
[85]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Ta lokacja faktycznie jest £ATWA, ale niektóre opisy akcji s¹ wrêcz DRAMATYCZNIE S£ABO opisane. Chocia¿by to otwarcie drzwi. <=== UP

30.10.2002
08:44
[86]

Yancy [ Senator ]

Gorgon ---> Wspomniany przez Ciebie miecz posiadam, zdoby³em go gdzieœ w okolicach lodowego pa³acu - ale na pewno nie zostawia go pó³smoczyca (tej nie ubi³em). Ten mieczyk dwurêczny by³ mi³y - ale pozby³em siê go, bo póki co nie koncentrujê siê na dwurêcznych broniach.

30.10.2002
09:26
smile
[87]

Yans [ Wiêzieñ Wiecznoœci ]

Mam pytanie na jakim sprzêcie ID 2 ma szansê chodziæ w miarê dobrze ? (pomijaj¹c zalecenia producenta) Ja mam PII 350 , 256 RAM, GF 2 MX 400 64 MB, czy jest szansa, ¿e gra bêdzie dzia³a³¹ w miarê sensownie ?

30.10.2002
09:30
[88]

Katane [ Useful Idiot ]

Bodziu, przesadzasz trochê, nie jest to a¿ tak tragiczna lokacja :) Bardziej zakecony jest chyba Fellwood, tam trzeba troszkê pog³ówkowaæ :)

30.10.2002
19:05
[89]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

CZY NIKT Z WAS NIE OTWORZY£ TYCH ### DRZWI ??? <== UUUPPPP

30.10.2002
19:23
[90]

glum [ Pretorianin ]

Yacy -> pojdze, ja gram na 333@415, 192ramu i TNT2 - w 600*800 bez problemu MateyToB -> jakby ci zalezalo to juz dawno bys sam znalazl. juz chyba 3 raz podaje link do solucji...

30.10.2002
19:26
[91]

glum [ Pretorianin ]

Yans -> sorry za przekret :)

30.10.2002
19:46
[92]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

"Open Doors to Abisai Den Left North; Right North" Tyle jest na tej stronie. Tyle te¿ wyczyta³em w wypowiedziach Nickodemusa i na symbolu na drzwiach. Ale jeszcze raz siê pytam : Da siê od razu z NW na NE przekrêciæ za jednym razem ???? Z NW na N i NE ju¿ robi³em.

30.10.2002
20:09
[93]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> przekrecic za jednym razem sie nie da, nie ma tez takiej potrzeby - zawsze otwieralem (a gram 3 raz) te drzwi w podany sposob. jezeli mimo to nie potrafisz odworzyc drzwi to wystarczy isc na okolo. (wejscie jest na zewnatrz zamku, prawy gorny rog)

30.10.2002
20:14
smile
[94]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

czy to prawda, ze u wojownika ktory ma nosic pe³n¹ p³ytowke nie warto pakowac w zrecznosc powyzej 13 bo i tak nie bedzie czerpa³ z tego zadnych korzysci (tak by wynika³o z tabel) ??

30.10.2002
20:21
[95]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> prawda. chociaz lepiej dac 14. pozniej jest dostepna zbroja 10, +2 max bonus dex.

30.10.2002
20:25
[96]

kiowas [ Legend ]

Jestem w pomieszczeniu z lawa w smoczym oku (poziom z resztkami posiadlosci Pyrosa). Chce sie dostac do fields of slaughter ale wejscia zabrania mi jakis beholder (nie pamietam imienia). Moge oczywiscie podjac z nim walke, ale nie wiem czy o takie rozwiazanie wlasnie chodzi? Co mam robic? I jeszcze jedno - na jednej z wysepek wsrod lawy jest skrzynka do ktorej nie moge sie dostac. Czy da sie tam jakos dojsc?

30.10.2002
20:29
[97]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> spralem beholdera - metoda prosta i skuteczna :). do skrzyki pozniej bedziesz mial dostep (po 3 albo 4 skoku w czasie)

30.10.2002
20:34
[98]

kiowas [ Legend ]

No to mam kolejna zagwozdke. Przez wiadomy most dostalem sie majac tylko dwie liny i nie bylo to wystarczajace ale spadajac na poziom nizej jakos sie dalej przedostalem. Sek w tym, ze teraz nie moge wrocic bo znow spadam na nizszy poziom i nie idzie dalej sie ruszyc. Czy to oznacza, ze musze cala lokacje robic jeszcze raz (sejw jest poziom wyzej) ?!?!?!? (a jesli tak to wielka jest glupota programistow - zeby mozna sie bylo tak zaciac....)

30.10.2002
20:38
[99]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> do naprawy mostu potrzebne sa 4 liny, wszystkie sa do znalezienia w smoczym oku. dokladne miejsca znaldziesz w linku, ktory dalem pare postow wyzej

30.10.2002
20:38
smile
[100]

~£upie¿ca~Umys³ów~ [ sp. z o.o. ]

Witam . Gra³em jakiœ czas w ID 2 i okaza³o siê ,¿e moja dru¿yna jest zupe³nie do niczego :) Nie rozumiem trochê tej trzeciej edycji zasad Dungeons & Dragons ( tych wszystkich nowych zdolnoœci ) . Tu w³aœnie mam do was proœbê . Je¿eli mo¿ecie napiszcie jak¹ dru¿yn¹ powinienem zagraæ ( profesja i jak rozdaæ wszystkie punkty , no i te zdolnoœci ) . I jeszcze jedno zawsze w grach typu BG by³ z³odziej ,jak lub kim zosta³ zast¹piony w Icewind Dale II ? Z góry dziêki za pomoc .

30.10.2002
22:07
[101]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

mAm , MaM , MAM !!! ( lepiej pó¿no niz wcale :) ) gra dla mnie jest super . Nigdzie daleko jeszcze nie doszed³em ale i tak mi sie podoba - na szczescie nie jest to tylko r¹banka jak w id1 - sa zadania nawet na miere bg2 :) kim gram ? : Palladyn helma\asimar Mnich starego zakonu \cz³ek ³owca\elf ksiezycowy czarownica\dziki elf ³otrzyca\nizio³ek wedrowny kap³anka lechiandera (?)\kobieta- cz³ek pierwszy raz tworzy³em druzyne w AD&D3 wiec pewnie cos skopa³em....zdaje mi sie ze najbardziej mnicha... czy ktos moze napisac jakie optymalne wartosci cech wpakowaæ w dan¹ klase postaci ?

30.10.2002
22:08
[102]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

nie ma teraz wyskecjalizowanego z³odzieja - najlepiej pakowac umiejetnosci z³odziejskie w ³otrzyka, ew w ³owce

31.10.2002
17:48
[103]

Dwalin [ Reggae ]

Zaraz bêdzie nowy w¹tek...

31.10.2002
17:52
[104]

Dwalin [ Reggae ]

Link do nastêpnej czêœci:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.