GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 5 Mały jubileusz

26.10.2002
07:21
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Icewind Dale II cz. 5 Mały jubileusz

No i jest 5 jubileuszowa część wątku o Icewind Dale.

Link do poprzedniej części:

26.10.2002
09:40
[2]

Irenikus [ Pretorianin ]

No, teraz może ja sie pochwale: Paladyn\Asimar\Wielkie miecze\jest niezły wojownik\człowiek\oburecznisc\młoty duze miecze\ ten jest najleprzy wojownik\krasnolud tarczowy\topory\tez jest dobry łotrzyk\kobieta\łukidruid\Asimar\maczugi\ nie wiem czy tak dobrze bo asimar jest o 1 poziom do tyłu a tu sie licza czary mag\mezczyzna\kije\talent-wywoływanie\ Poczatek gry ale mysle ze druzyna sie spisze:)

26.10.2002
09:41
[3]

Irenikus [ Pretorianin ]

oj sorry, nie przeniosłem druida do nowej linii..

26.10.2002
10:59
[4]

Dwalin [ Reggae ]

Irenikus --> Nie przejmuj się z ty poziomem bo dzieje się tak do 10 levelu. Ja mam drużyne złożoną z samych osó bktóre mają opuźniony awans. Mój Drow/Czarodziej (awans opuźniony o 2 levele) po prostu zmiata przeciwników swoimi czarami (czyt. 3 kule ognia + pajęczyna)

26.10.2002
11:14
[5]

Zombiek [ Pretorianin ]

W pewnej lokacji niejaki Torok [Tarok?] przetrzymuje ludzkich wiezniow i trzeba przejsc przez brame, aby zaskoczyc orkow i wytluc ich od tylu. Problem w tym ze nie wiem gdzie jest ten klucz do bramy. A moze trzeba to jakos inaczej zrobic?? Dzieki z gory za pomoc.

26.10.2002
11:28
[6]

flame [ Generaďż˝ ]

Zombiek-->Nie trzeba klucza.Obok bramy jest obóz Taroka i zaraz jak wejdziesz do tego obozu kieruj sie w lewo.Tam jest pokrętło , które otwiera bramę.Jeśłi chesz uwolnić tych ludzi w młynie , podczas wejścia do obozu Taroka nikt Cie nie może zobaczyć.Jesli masz łotrzyka/łowce z możliwością krycia się użyj tego i wejdź tak żeby Cie niezuważyli.

26.10.2002
11:49
[7]

Januszjt [ Pretorianin ]

czy ktos mi podpowie jak zabic szesciu gostkow na cmentarzu w Kuldahar jak chce sie wziasc miecz dal pala ??

26.10.2002
12:53
smile
[8]

tymczasowy78652 [ Junior ]

W podziemiach ( misja z twierdzą goblinów ) jast taki niby most. Są tam dwie runy, choć nie wiem po co. Jak wchodzę na most to mnie zabija. Pomóżcie.

26.10.2002
13:35
[9]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Hmm to chyba kwestia posiadania dwóch kamieni runicznych, znajdujących się w zwłokach goblinów nieco dalej.

26.10.2002
16:25
[10]

Dwalin [ Reggae ]

Mam problem gdzie mam złożyć i składniki które potrzebne są do naprawy statku Oswalda? Czy wystarczy po jednej sztuce każdego składniku czy nie?

26.10.2002
17:17
[11]

Valencis [ Transmuter ]

Dwalin --> Połóż je na stole obok Oswalda. Diamenty potrzebne są dwa, pozostałe przedmioty (chyba) wystarczą w jednym egzemplarzu, przy czym przez to, że one nie mają w grze już innego zastosowania, zniknie ich tyle, ile ich zostawisz. Jeśli wszystko jest w porządku zobaczysz nad stolikiem błysk czaru Przemian i składniki zaklęcia naprawy znikną. W zasadzie nie jesteś pierwszym, ani nawet drugim, który tu zadaje to pytanie... he he założyłeś wątek i teraz nie możesz go czytać, żeby nie zepsuć sobie zabawy. :) A tak przy okazji - udało Wam się wszystkim znaleźć dwa diamenty, ja miałem tylko jeden, ale nie chciałem zwlekać z inicjacja zaklęcia, więc musiałem drugi kupić. Jeszcze taka sprawa - bez przerwy widzę, jak przeciwnicy błyskają się, jakby rzucali czary. Czemu ma to służyć?

26.10.2002
17:23
[12]

Valencis [ Transmuter ]

Dobra, już się domyśliłem - to barbarzyńcy używają szału bojowego.

26.10.2002
17:39
[13]

glum [ Pretorianin ]

Valencis -> jak pamietam 1 diament jest w lokalizacji gdzie jest rozbity zamek a 2 nastepne w lodowym zamku na 1 lvl wiec mozna nawet sprzedac :)

26.10.2002
17:56
[14]

Valencis [ Transmuter ]

glum --> To nie żałuję, bo mam zwyczaj prowadzić walki do efektu w postaci zwycięstwa z minimalnymi stratami, przez co śpię tak rzadko, że nie mógłbym się położyć na mimowolny odpoczynek na początku świątyni, gdyby zaklęcie naprawy jeszcze nie działało. :)

26.10.2002
20:22
[15]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Valencis --> apropo dwóch diamentów: jeden jest tuż koło rozbitego statku (chyba zresztą nawet na jego pokładzie), drugi zaś znajduje się w północno-wschodniej części planszy (tam gdzie jest gniazdo żuków, drużynka z wiochy na A itd.) na takim kolistym wyniesieniu (wciśniesz ALT i będzie tam chyba z 6-8 miejsc do przeszukania na planie koła) Ja mam inne pytanko: jak rąbie te duże mrówy to gdy one mają ok. średnie obrażenia jest napisane, że coś im z tyłka wyrasta... nie przeszkadza to w klepaniu, ale nie do końca pojmuję tego sens.

26.10.2002
20:56
[16]

Valencis [ Transmuter ]

MateyToB --> Nie atakowałem mieszkańców Andory; widziałem, że mają tam zwój "Kamiennej skóry", ale nie mam nikogo, kto mógłby go zapamiętać, więc nawet to mnie nie skusiło. Co do świecenia się remorhazów - chodzi o wyciąg thrymowy, miksturę tą destyluje się z ich ciał (przeczytaj opis przedmiotu), ale jak widać wewnątrz potworów tworzy się ona (wraz z butelką...) jeszcze przed powaleniem.

26.10.2002
22:10
smile
[17]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

poprzednim razem przeszedłem grę z efim dwurecznym wojownikiem na ataku, teraz postanowilem zrobic cos bardziej mobilnego, a wiec wybur padl na krasnoluda (duergara), barbarzynce, w zwiazku ze jak narazie jest on słabszy od mojego poprzedniego wojownika mam kilka pytan ? 1. specjalizacja w toporach czy młotach ? 2. oburecznosc czy walka jedną bronią i tarczą ? 3. w co inwestowac z trzech głownych cech (sila,kondycha,zrecznosc) ?? narazie mam : sila : 17 zrecznosc : 18 kondycja : 20 moje spostrzezenia sa takie, ze moj poprzeni drowi wojownik walczacy dwoma bronmi naraz byl o wiele bardziej niebezpieczny, mimo ze zadawal nie wysokie obrazenia to atakowal czesto na runde i dzieki temu byl prawdziwą maszynką do mielenia miesa, natomiast barbarzynca prowadzony przeze mnie w chwili obecnej nie dosc, ze jest wolny to trafia zadko i obrazen jakis cudownie wysokich nie zadaje, czy dobrze zrobilem tworząc taką postac ? interesują mnie takze odpowiedzi na 3 powyzsze pytania ?

26.10.2002
22:12
[18]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

efim = elfim wybur = wybór

26.10.2002
22:23
smile
[19]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no to jeszcze jedno pytanie póki jestem :)) waszym zdaniem lepszy jest zwykly mag (czarodziej) czy czarownik , prosiłbym o jakies uzasadnienie a nie np. w stylu "jest lepszy bo tak" i jezeli czarownik, ktorego podstawową cechą jest charyzma to czy to znaczy, ze w inteligencje u niego nie trzeba juz wogole pakowac ??

26.10.2002
23:06
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Nostradamus. --> Ty grasz jedną postacią? Przecież to obrzydliwie mechaniczne; nie widzę w tym żadnego powodu do satysfakcji... A co do magów (a właściwie czarodziei, do tej pory określenie 'czarodziej' stało na płaszczyźnie podziału zbrojni-kapłani-łotrzykowie-czarodzieje, a teraz 'czarodziej' to nazwa klasy - trzeba się będzie przyzwyczaić... ) i czarowników, to w moim składzie mam i czarodzieja (transmutera, a fe () - chyba sobie zmienię ranking w wyrazie pogardy dla tej klasy) i czarownika, i jestem zadowolony z tego, że mam obu. Ilość tych naprawdę użytecznych czarów nie jest aż tak duża, aby było to dla czarownika ograniczające, a zamiast pakować w nie mającą znaczenia dla tej klasy Inteligencję tylko dla dodatkowych atutów, lepiej poświęcić pozostałe po Charyzmie punkty na Zręczność. Magowi dajemy wysoką Inteligencję, bo czerpie z niej podwójną korzyść - ilość atutów przy powiedzmy 20 jest ogromna w porównaniu z ich liczbą dla tych, którzy nie rozwijali, lub nawet oszczędzali na tej cesze, przy okazji - dodatkowe czary za wysoką Inteligencję czynią tę klasę bardzo atrakcyjną w porównaniu do "jedynki". Jako bezstronny sędzia przyznaję rację zamysłowi podziału klasowego i mówię, że żadna z tych profesji nie jest gorsza od drugiej. Ale z osobistego sentymentu zawsze wybieram czarodzieja, bo prowadzenie czarownika jest zbyt uproszczone i mija się z ideą gry.

26.10.2002
23:31
smile
[21]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Wg. mnie lepszy jest czarownik. Mam w drużynce czarownicę drowkę i jest b.fajna. Wybierasz kilka najlepszych czarków i już na początku przy wysokiej int. i charyzmie (po 20 :) ma znacznie więcej pocisków itd. A atuty na blef, dyplomację itd. + te od inteligencji hmm miód. Jedyną wadą jest nieuczenie się ze zwojów, ale połowa czarów i tak nie jest zbytnio potrzebna... Podsumowując : CZAROWNICE RULEZ

26.10.2002
23:44
[22]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Valencis [Transmuter] Nostradamus. --> Ty grasz jedną postacią? Przecież to obrzydliwie mechaniczne; nie widzę w tym żadnego powodu do satysfakcji... ------------------------------------------------------------------------------- oczywiscie, ze nie moje pytanie dotyczylo postaci ktora akurat mam w pierwszej lini ataku, a gram 4 osobami ( pierwszy raz iwd 2 przeszlem 6 osobami) ps. to moze jednak odpowie mi ktos na 3 dreczące mnie pytania ;))

26.10.2002
23:45
[23]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> po co sorcererowi tak wysoka inteligencja??? juz lepiej te pkt. wpakowac w kondycje lub zrecznosc

26.10.2002
23:46
[24]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

hmm zapomnialem w poprzednim poscie, czyli jednak nie warto zabym zaczynal od nowa z czarownikiem zamiast czarodzieja ??

26.10.2002
23:53
[25]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> moje propozycje to: 1. mlot (dochodzi tarcza i mloty rzucane) i dwureczny miecz. masz 2 rodzaje obrazen ciete i mlotkowe - czasem niektore stworki sa odporne na jakis typ dmg. 2. wez to pyt tanie uloz inaczej, bo nic z niego nie wynika :). chodzi o 2 bronie czy bronie dwureczne? 3. za duzo zrecznosci a za malo sily, dodawaj w to drugie

27.10.2002
00:01
smile
[26]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- ad 2. chodzilo mi o to czy lepiej specjalizowac go w walce np. dwoma mlotami naraz, czy jedym młotem razem z tarczą ad 3. to znaczy narazie nie dawalem nic w zrecznosc, tyle ustawilem na poczatku 4 :-). a kondycje nie dodawac punktow, w koncu to zawsze troche hp wiecej ?

27.10.2002
00:19
[27]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> majac w 2 rece inna bron niz sztylet czy krotki miecz dostajesz kare za trafienie (chyba -4). osobiscie wole bron 2reczna - zadaje wiecej dmg. na ture przy wiekszej szansie trafienia. mozna dawac w kondycje, ale ja wole sile. moj krasnal przy 20 kondychy na 30 lvl mial prawie 500hp wiec starcza w zupelnosci :). poza tym wieksza sila to: wieksze dmg. i wieksza trafialnosc

27.10.2002
00:24
smile
[28]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

glum <-- rozumiem będe wiec inwestowal w siłe :)) btw. tylko zastanawiam się nad wymianą czarodzieja na czarownika, tylko oczywiscie musialbym zaczac grac od nowa, tylko czy nie szkoda zachodu, czy w 4 osobowej druzynie czarownik bedzie lepiej sie sprawdzal od czarodzieja ??

27.10.2002
00:36
smile
[29]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

jeszcze jedno :)) glum <-- "osobiscie wole bron 2reczna" czyzby byly dwureczne mloty czy mowiles tylko o toporach i mieczach ??

27.10.2002
00:37
[30]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> pomiedzy jednyn a drugim nie ma wielkiej roznicy. upraszczajac 1 czar wiecej na korzysc ...tego od charyzmy (nie wiem ktory to, bo mam eng. ver.) specjalizacja wizardow to pomylka, praktycznie w kazdej szkole jest jakis niezastapiony czar. jezeli wybrales zwyklego wizarda to go pozostaw, jezeli jakiegos specjaliste to sugeruje zmiane na sorcerera :)

27.10.2002
00:44
[31]

glum [ Pretorianin ]

2h mlotow nie ma a szkoda. mialem na mysli 2h miecze - i dobrze trafilem, bo sa lepsze do znalezienia w grze niz topory. z reszta fighter ma tyle featow, ze mozna sie wyspecjalizowac i w 4 broniach a pozniej nie ma w co rozdawac pkt. :)

27.10.2002
01:06
[32]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no ale czy wypada krasnoludowi z mieczem dwureczny :PP coz pozostaje mlot i tarcza :)

27.10.2002
07:37
[33]

Dwalin [ Reggae ]

Mój Duergar bije się toporem/morgeszternem (zależy co mam leprze pod ręką) i tarczą. Pomysł z wrzuceniem krasnalowi miecza dwuręcznego jest dobry i zastanawiam się nad tą możliwością.

27.10.2002
10:49
smile
[34]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Dwalin toz to herezja, widziales kiedys krasnala z mieczem 2x wiekszym od niego samego (czytaj : dwurecznym) :PPP btw. kto waszym zdaniem lepiej wypada w bezposredniej konfontacji, woj czy barbarzynca, bo jak narazie moj barb szczegolnie skuteczny nie jest :/

27.10.2002
11:14
[35]

Harpo [ Pretorianin ]

Nostradamus --> wydaje mi sie, ze na poczatku przewage ma woj z powodu ilosci featsow ale barbarzynca dostaje wiecej punktow zycia na poz wiec pozniej chyba sie to wyrownuje.

27.10.2002
11:32
smile
[36]

KRYZYS24 [ Legionista ]

MOJM ZDANIEM NAJLEPSZY POMYSŁ TO CZARODZIEJ PRZYWOŁYWACZ

27.10.2002
11:35
smile
[37]

KRYZYS24 [ Legionista ]

co mam zrobić w lodowej świątyni żeby pomuc tym skrzydlatym poczwarą

27.10.2002
11:44
[38]

Katane [ Useful Idiot ]

Nostradamus --> Barb rzadzi i dzieli, nie bluznij ;)

27.10.2002
12:07
smile
[39]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ekhem... to teraz ja się wypowiem. Łowca/ Księżycowy elf/ Katany i Łuki/ WYMIATA !!! (jak zwykle, tak się dzieje od BG :] ) Wojownik/ Szary Krasnolud/ Topory i młoty/ Ten koleś jak ma włączonu Power Attack jest nie do zatrzymania Czarowniczka/ Pół-elf/ Proca, kije/ Magiczny pocisk rządzi :) Kapłanka Tempusa/ Drow/ Topory/ Animate Dead wymiata - zawsze się trafia Większy Kościany golem :) Złodziej/ Niziołek/ Krótkie miecze, sztylety/ Cios w plecy - i wszystko jasne :] Bard/ Człowiek/ Łuki/ Chromatic orb wymiata :)

27.10.2002
12:46
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Przywoływacz... typowy przykład bezmyślnego powtarzania gdzieś zasłyszanych sloganów. Wyjaśnij mi KRYZYS24 dlaczego uważasz maga bez "Kuli ognia" za najlepszy wybór? :/ W sprawie abiszajów nie trzeba robić nic, co by Cię mogło ominąć podczas zagłębiania się w światynię Lodowej Dziewicy.

27.10.2002
12:46
smile
[41]

Gorgon [ Legionista ]

A ja znowu mam problem:(. Mianowicie jestem w świątynie auri(czy jakoś tak to jest ta lodowa) i nie moge otrzowżycz drzwi ze znakiem błyskaicy(te przy kturych było to lustro z gosciami uwięźonymi)Help!!!

27.10.2002
12:51
[42]

Valencis [ Transmuter ]

Gorgon --> Stań przy dziale na środku lokacji i strzelaj po kolei we wszystkie kierunki świata (z wyjątkiem zachodu, bo wtedy zniszczysz urządzenie). Na pewno otworzy się coś, co wcześniej było zamknięte.

27.10.2002
13:33
[43]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

next question : Jestem ciekawy czy warto uzywac featow typu power atak, rapid shot itp. Szczegolnei interesuje mnie czy jest to pozyteczne dla (wiadomo kogo :P) barba krasnala :-)

27.10.2002
13:36
[44]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Nostradamus --> Według mnie, Power Attack jest idealnym featem dla Krasnoluda Barbarzyńcy/ Wojownika. Zawsze te 5 HP więcej zabierze, a uwzględniając siłę krasnoludów nie tracąc wcale na celności trafienia.

27.10.2002
13:43
[45]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odpowiadając na pytanie: int 20 po to, aby mogła brać atuty dla charyzmy (blef, dyplom. itp.) + atuty magiczne. A tak swoją drogą co jest wg. was lepsze: woj czy barb ?

27.10.2002
13:48
smile
[46]

Gorgon [ Legionista ]

thx nie zauważywłem przekrencanego lustara:)

27.10.2002
15:01
[47]

Dwalin [ Reggae ]

A jednak mój Duergar ma miecz dwuręczny :) Jak mam zabić tą kapłanke Orie czy jakoś tak. Po zabiciu zamienia się w widmo i nie można jej zranić.

27.10.2002
15:10
[48]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

"A jednak mój Duergar ma miecz dwuręczny :)" Dwalin <-- to musi wyglądac conajmniej smiesznie :DDD

27.10.2002
15:12
smile
[49]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin-->to bardzo proste wystarczy że wejdziesz do wewnętrznego sanktuarium(włącznik w sali gier) dokładniejsze instrukcje dostaniesz od tego maga w sypialni.

27.10.2002
15:14
[50]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB--> mojim zdaniem barb jest lepszy szczegulnie krasnolud lub półork

27.10.2002
17:18
smile
[51]

Trapez [ ND4SPD ]

Mam pytanie, części z Was może ono wydać się banalne, ale ja od godziny już sie męczę i nic nie mogę poradzić. Jestem na początku gry właśnie wylazłem z Targos i doszedłem do brodu. Wyrżnąłem tam dwie grupy orków (tych przy wejściu i tych koło domku Deretha. Potem z nim pogadałem powiedział coś o zaginionej żonie i o kłodach na rzece, potem było ujęcie pokazujące coś na kształt barykady ("A" na mapce). Idę tam i nijak nie mogę przejść ani nic ruszyć. W punkcie B, tuż obok Deretha są dwie kłody. Tą po prawej odrzucam bez problemu, ale tej lewej się nie da. W punkcie "C" za kłodami czasem pojawia się grupa orków, ale również nie mogę się tam dostać. Proszę pomóżcie bo mnie już krew zalewa.

27.10.2002
18:00
[52]

Gilmar [ Easy Rider ]

Trapez----------> Dereth powinien otworzyc Ci przejscie A po obietnicy uratowania zony,przejscie C otworzy zona Deretha,ktora musisz odszukac.Nie mysl tylko o walce troche rozmawiaj.

27.10.2002
19:17
[53]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Powinieneś być w stanie dojść do pkt A. Idąc dalej spotkasz żonkę, ona otworzy pkt C. Pkt B. otwiera się od lewej strony rzeki, bodajże przekraczając pkt A (albo C).

27.10.2002
19:29
smile
[54]

YackOO [ Konsul ]

Jeśli chodzi o pkt B to po najechaniu kursorem na jedną z kłód będzie mozliwośc jej zniszczenia. Po tym, trzeba podejść z drugiej strony i także zniszczyć kłodę. Po tym droga jest już wolna.

27.10.2002
21:22
[55]

Dwalin [ Reggae ]

Znacie jakiś alternatywny sposób na Kryształowe Golemy (te w świątyni Auril) bo mam z nimi największy kłopot.

27.10.2002
21:25
smile
[56]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Dwalin --> Wystarczy, że masz bronie obuchowe :)

27.10.2002
21:31
[57]

Gorgon [ Legionista ]

Dwalin -- >nie zmyl się nazwą mistrz krzystałowych golemów to jest znacznie słabszy do zwyczjnego(takie ja przynajmiej odnosiłem wrażenie)nawet nie wyjmowłame broni obuchwych nie niego tylko z sieczych go klepałęm

28.10.2002
08:40
[58]

Januszjt [ Pretorianin ]

skonczylem sklad pal,woj,kapl,zlodz,mnich,czar(od charyzmy) wszyscy lev 16-17 woj zabil 34% reszta po 11-14 % zlodziej i kaplan mieli po 4 lev woj najtrodniejsza walka - cmentarz w Kuldachar o miecz dla pala najczesciej uzywane czary - ochronne /skora ,+sila,+zrecznosc, psalmy zlo itp/ przyspieszenie ruchow !! kula ognia, uwiad ostroznie z czarami obszarowymi /mozna zniechecic NPEcow ktrzy sklonni sa nam pomoc - np zebym sie nie cofnol to nie wiedzial bym ze w finalowej walce moga pomoc mnisi bo ich szefa wczesniej ubilem w wiezieniu/ Podpowiedz- finalowa walka prosciutka pod warunkiem ze cala druzyna udasz sie natychmiast na poludniowy wsod i uciukasz czarownika i kaplana reszta to pestki, w drugiej polowie finalu natychmiast sie wysofaj na korytarz i zalatw wychodzaca ochrone W trakcie gry bronie nie sa rewelacyjne/za wyjatkiem duzego miecza dla pala/ . W samej koncowce masz cala kupe ogromnych mieczy +5 wampiryczne. Nie udalo mi sie znalezc rewelacyjnego topora /kaplan nim walczyl/ natomiast niezle sa dlugie miecze, morgensztajny, halabardy, palki to tyle zaczolem w trybie fury i na razie oczyscilem doki /lekko nie jest/. Mam pytanko - gdzie sa ci kupcy z rewelacjami z exkluzywnego dodatku ??? i jeszcze udalo . cos z tymi kradziezami nie tak , zadnych rewelacji nie udalo mi sie ukrasc.

28.10.2002
14:19
smile
[59]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

moze ktos mi powiedziec o co chodzi z tym mieczem dla pala z cmentarza w kuldahar, mimo ze gram drugi raz to po raz pierwszy o nim słysze, mile widziałbym jakies szczegoly typu własciwosci miecza i sytuacje w ktorej sie go zdobywa ??

28.10.2002
15:13
smile
[60]

Trapez [ ND4SPD ]

Gilmar; MateyToB; YackOO; ----> Thx za pomoc. Coś się musiało pokrzaczyć, bo Dereth pokazywał to przejście na południu, ale go nie otwierał. Przeszedłem tych orków jeszcze raz i tym razem odsunął już te kłody i wreszcie mogę przejść :)) Gilmar --> ja wcale nie myślę tylko o walce :D

28.10.2002
16:37
[61]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Mam pewną nieśmiałą propozycję: może ktoś, kto przeszedł już ID2 pokusiłby się o wypisanie najlepszych wg. niego broni z jakimś podstawowym opisem ? Ja na razie nie trafiłem jeszcze na żadną godną pozycję... (klepię lodowe kapłanki aktualnie). Ponadto jak duża różnica jest między Furią a zwykłym poziomem trudności ? Kolejna sprawa: czy jest w ID2 coś takiego jak baldurowe opóźnienie ? Czy w zasadzie halabarda kosi równie szybko co kij itd. ?

28.10.2002
20:07
smile
[62]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Jestem na 1.piętrze lodowego zamku. 1.Jak uwolnić więźniów przy trzech drzwiach ? Rozmawiałem już z Nickodemusem, podobno trzeba przestawić to badziewie z NW na NE. Problem w tym, że da to się przestawiać po jednym ząbku, czyli NW potem N i NE. A takie coś nie działa. Jak to zrobić ? 2.Portal w obrazie. Podobno teleportuje do skarbca itp. Ja w opcji dialogu widzę TYLKO sypialnie (z rzeczy wymienionych przez Nickodemusa) i jest to notabene pokój w którym z nim gadałem. A co ze skarbcem itd. ? 3.Piętro nr 2. Gra w kwadraty. Czy aby ukończyć grę trzeba skończyć 5 czy 10 poziomów ? Ponadto potwory na poszczególnych kwadratach dobierane są losowo z danego stopnia trudności ? 4.Ten jeleń Nathaniel i jego sprzęt. Dowiedziałem się, że ta wykoszona drużynka miała jego equip, ale nadal nie mam opcji w dialagu aby mu te mięso oddać. Czy trzeba pozbierać wszystkie rupiecie po tych lolach ?

28.10.2002
21:18
[63]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> jesli chodzi o szczegoly zdobycia to nie wiem, po prostu wpadl mi w lapki :). a oto no (wersja HoF) Light of Cera Sumat Damage: 1d8 + 10 Attack Bonus: +10 Enchantment: +5 Damage Type: Slashing Special: Holy: +2d6 against evil creatures. Resistance: +30 Spell Resistance Spell Power: Can cast the spell Dispel Magic, No Limit per Day Weight: 5 lb. Feat Requirement: Martial Weapon, Large Sword Type: One-handed

28.10.2002
22:49
[64]

Gorgon [ Legionista ]

MateyToB -- > 1 To użądzenie napewno działą tylko trzeba kręcić w lewo albo w prawo(według rady) pozatym na tych dźwiach pisze jak je otowżyć. 2. tylko do jednego z 3 starbców da się dostać przez poratal(dopiero po jakimś czasie kiedy pojwai się nowa odpowieć kturą możesz dać obrazowi) 3. nie mama pojęcia ja tylko zdobyłem klucz do ostatniej arcykałanki 4.on ma wszystko w swojej torbie przechowania która jest w jednym ze skarbców(3)

29.10.2002
07:25
[65]

Januszjt [ Pretorianin ]

Mam pytanko Nigdy nie gralem druidem /od BG1 w zwyz/ gra mia sie bardzo podoba a wiec sprobuje jeszcze raz w innym skladzie no i druid ma czrowac i strzelac czy walczyc w zwarciu ? jak sie w cos zamieni to czy atrybuty sily tez sie zmieniaja ?? jaki nalezy wiec ustawic w miare optymalnie statystyke dla druida i lowcy ? Przeszedlem NWN mnichem zrecznosciowyn + fet finezja i wymiatal tutaj jezeli decydujecie sie na mnicha to i sily troche trzeba czekam na podpowiedzi

29.10.2002
07:38
[66]

-27fps- [ Konsul ]

Ale wam wszystkim zazrdroszczę ..... gracie sobie jush w IWD 2 albo ukonczyliście grę na wszystkie możliwe sposoby a ja cholera jeszcze czekam na 1cd z gry który był wadliwy i wymieniłem to trwa jush jakieś dwa t6ygodnie od przysłania mi gry - a mnie szlag jasny trafia :)P

29.10.2002
09:33
[67]

Danger [ Konsul ]

MateyToB--->Nie rozumiem twoich problemów w lodowym zamku. Przecież tam nie trzeba za dużo kombinować. Troche pokręcisz ty, trochę pogadasz z tamtym, zabijeszt tego i od cała filozofia.

29.10.2002
10:04
smile
[68]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Danger --> No No uwazałbym z takimi powiastkami, że nie rozumiesz problemów z Zamkiem Lodowym :)) Nie jest to łatwa lokacja trochę sie trzeba namęczyć, szczególnie jak sie nie korzysta ze spoilerów !!! I jest tam sytuacja troche zakręcona, czasem wystarczy nie wiedzieć np. jak pokręcić tym kółkiem aby otworzyć co niektóre drzwi., niby mały drobiazg ale kręcić można w prawo i w lewo w zależności z której strony staniemy :)) Tak też nie mów ze dla Ciebie to odrazu było oczywiste ?! Ja w tę grę przeszedłem dwa razy, raz w angielską i drugi raz w PL, powiem więcej jak za pierwszym razem wydaje mi się zę miałem mniej problemów niż za drugim razem mimo iż była po PL. Innym problemem jest np. maszynka strzelająca jakimis tam błyskawicami, jeśli w złe położenie ustawimy to on poprostu sie zepsuje i nie jest możliwe otwarcie pozostałych drzwi jak też problem z otworzeniem drzwi prowadzących do samego ołtarza. Tak też nie wiem jak dla Ciebie to jest banalne skoro już pierwszym tygodniu wypuszczenia gry na oficjalnym boardzie o IWD2 - Bioware było mnóstwo postów na ten temat, na które odpowiadali sami twórcy, nie mówią o patche który został również dość szybko wypuszczony. Reasumując granie bez żadnych spoilerów nie jest łatwe, tak też po to są grupy dyskusyjne, gdyż razem jest łatwiej a stwierdzenia Twojego typu nie są tu na miejscu ! ( bez obrazy dla Twojej osoby) pozdrawiam

29.10.2002
10:20
[69]

Yancy [ Senator ]

Mam takie śmieszne pytanko. Przy wejściu do lodowego pałacu musiałem stoczyć pojedynek z półsmoczycą (nie pamiętam jak się nazywała), w trakcie pojedynku zmuszony byłem się wycofać i walnąć małą drzemę - bo było kiepsko. Po przebudzeniu dokończyłem walkę - ale niestety owej półsmoczycy już nie było. Gdzieś znikła. Problem w tym że zrobiłem z rozpędu zapis i nie mam jak wrócić do momentu przed walką. Może mi ktoś powiedzieć czy walka z ową półsmoczycą powinna się zakończyć jej ubiciem (jeśli tak to czy zostawia coś ciekawegi), czy też ona tak czy siak się gdzieś teleportuje. Nie chciałbym bowiem przechodzić potem ponownie całego rozdziału gdyby okazało się że nie mogę dalej przejść.

29.10.2002
11:01
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Nie martw sie tą półsmoczycą, poźniej jeszcze raz ja spotkasz, najważniejsza jest ta druga osoba, gdyż posiada cenny składnik Belladonę potrzebny do czaru Oswalda :))

29.10.2002
11:04
smile
[71]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Yancy --> Sorki pomyliło mi sie z sytuacją przed wejsciem do lokacji w Andorze :))

29.10.2002
12:04
smile
[72]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Panowie mam pytanie Czemu nie moge rzucać czarów kapłanem ??? Gdy biore ikonkę z czarami palą mi się na szaro i nie moge ich rzucać .

29.10.2002
12:18
[73]

Yancy [ Senator ]

Bodziu ---> A już się przez moment ucieszyłem. Czyli jednak należało ubić przy wejściu do lodowego pałacu tą półsmoczycę :(. Pamięta może ktoś czy coś ciekawego po sobie zostawiła?

29.10.2002
12:39
smile
[74]

busy [ Pretorianin ]

Witam. w koncu dzisiaj bede mial zamowiona 2 tyg temu karte graf. GF3 TI200 Gainward i oczywiscie ICWD2 PL. wieczor zapowiada sie mroznie ;) pozdrawiam.

29.10.2002
13:36
[75]

Yancy [ Senator ]

busy ---> GF akurat w IWD Ci wiele nie pomoże...

29.10.2002
14:09
smile
[76]

busy [ Pretorianin ]

Yancy ---> GF jest pod katem Morrowinda ktorego spodziewam sie miec (o ile CDP nie przesunie premiery PL) w grudniu.

29.10.2002
14:15
[77]

Yancy [ Senator ]

busy ---> aaa to inna sprawa ;)

29.10.2002
15:13
[78]

Januszjt [ Pretorianin ]

przypominam sie z pytaniem jak prowadzic druida /strzela + czary czy w zwarciu/ jakie staty poczatkowe ?

29.10.2002
15:33
[79]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

janusz <-- na druida aasimar, statsy poczatkowe to oczywiscie głownie mądrosc, i troszeczke w zrecznosc i kondycje, podczas awansow na nastepne poziomy tylko w mądrosc (przynajmniej ja tak robilem) druid jest o tyle ciekawą postacią, ze swietnie wspomaga druzyne czarami leczącymi o ochronnymi (aura witalnosci) a takze potrafi przywalic kilkoma czarami ofensywnymi (plonaca kula soe, meteorydy), na wyzszych poziomach gdy natomiast osiągnie mozliwosci zamiany w zywiolaki potrafi byc takze bardzo grozny w zwarciu, uwazam ze tej postaci nie powinno zabraknac w zadnej druzynie, naprawde w iwd2 jest to chyba najbardziej ulepszona klasa, stała sie bardzo potezna

29.10.2002
17:42
[80]

Gorgon [ Legionista ]

Yancy -- > jedyny ciekawy przedmiot jaki zostawiłą z tego co pamientam to wielki miecz demage 2d6+2 na ludzi+3

29.10.2002
18:00
smile
[81]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Odnośnie tego zamku i otwarcia drzwi: wszystko pięknie pogadałem z tym Nickodemusem świetnie, świetnie. Mam drzwi przekręcić z północnego zachodu na północny wschód. Ustawiam sobie na NW, potem kręcę w prawo na N i następnie znowu w prawo na NE. I shit happens. To samo jadąc od NW przez N na NE. NIC SIĘ NIE DZIEJE. Czy da się od razu przekręcić z NW na NE ???

29.10.2002
20:30
[82]

Danger [ Konsul ]

Bodziu----> Bodziu jeśli chodzi o jakie kolwiek poradniki to nie używam ich. W lodowym zamku muszę przyznać trzeba ostro pokombinować, choć nie wydaje mi się to zbyt trudna lokacja ( raczej średnia ).

29.10.2002
20:34
smile
[83]

Danger [ Konsul ]

Mam jeszcze takie pytanko: Gdzie są ci bonusowi sprzedawcy, mam ich zainstalowanych ale pożyczyłem bonusową płytę koledze ( na niej było napisane gdzie się znajdyją ) i niechciał bym ich przegapić.

29.10.2002
20:46
[84]

Danger [ Konsul ]

Mniejsza już znalazłem, a to dla tych którzy mieli by takie same pytanie: Tower Store To find the new store, head to the town of Kuldahar. There you will see a tower in the northwest corner of the map. After entering the tower, you will go into dialogue with an NPC. After you finish this dialogue, go to the air elemental in the the western part of the room. He has all of the unique items for sale, except for one... The Avarine Decanter In the Wandering Village, you will meet up with an NPC named Nym. Nym has the Avarine Decanter for sale in his store. It is a very unique item, but it is up to you to decipher its mysteries.

29.10.2002
21:20
[85]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Ta lokacja faktycznie jest ŁATWA, ale niektóre opisy akcji są wręcz DRAMATYCZNIE SŁABO opisane. Chociażby to otwarcie drzwi. <=== UP

30.10.2002
08:44
[86]

Yancy [ Senator ]

Gorgon ---> Wspomniany przez Ciebie miecz posiadam, zdobyłem go gdzieś w okolicach lodowego pałacu - ale na pewno nie zostawia go półsmoczyca (tej nie ubiłem). Ten mieczyk dwuręczny był miły - ale pozbyłem się go, bo póki co nie koncentruję się na dwuręcznych broniach.

30.10.2002
09:26
smile
[87]

Yans [ Więzień Wieczności ]

Mam pytanie na jakim sprzęcie ID 2 ma szansę chodzić w miarę dobrze ? (pomijając zalecenia producenta) Ja mam PII 350 , 256 RAM, GF 2 MX 400 64 MB, czy jest szansa, że gra będzie działałą w miarę sensownie ?

30.10.2002
09:30
[88]

Katane [ Useful Idiot ]

Bodziu, przesadzasz trochę, nie jest to aż tak tragiczna lokacja :) Bardziej zakecony jest chyba Fellwood, tam trzeba troszkę pogłówkować :)

30.10.2002
19:05
[89]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

CZY NIKT Z WAS NIE OTWORZYŁ TYCH ### DRZWI ??? <== UUUPPPP

30.10.2002
19:23
[90]

glum [ Pretorianin ]

Yacy -> pojdze, ja gram na 333@415, 192ramu i TNT2 - w 600*800 bez problemu MateyToB -> jakby ci zalezalo to juz dawno bys sam znalazl. juz chyba 3 raz podaje link do solucji...

30.10.2002
19:26
[91]

glum [ Pretorianin ]

Yans -> sorry za przekret :)

30.10.2002
19:46
[92]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

"Open Doors to Abisai Den Left North; Right North" Tyle jest na tej stronie. Tyle też wyczytałem w wypowiedziach Nickodemusa i na symbolu na drzwiach. Ale jeszcze raz się pytam : Da się od razu z NW na NE przekręcić za jednym razem ???? Z NW na N i NE już robiłem.

30.10.2002
20:09
[93]

glum [ Pretorianin ]

MateyToB -> przekrecic za jednym razem sie nie da, nie ma tez takiej potrzeby - zawsze otwieralem (a gram 3 raz) te drzwi w podany sposob. jezeli mimo to nie potrafisz odworzyc drzwi to wystarczy isc na okolo. (wejscie jest na zewnatrz zamku, prawy gorny rog)

30.10.2002
20:14
smile
[94]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

czy to prawda, ze u wojownika ktory ma nosic pełną płytowke nie warto pakowac w zrecznosc powyzej 13 bo i tak nie bedzie czerpał z tego zadnych korzysci (tak by wynikało z tabel) ??

30.10.2002
20:21
[95]

glum [ Pretorianin ]

Nostradamus -> prawda. chociaz lepiej dac 14. pozniej jest dostepna zbroja 10, +2 max bonus dex.

30.10.2002
20:25
[96]

kiowas [ Legend ]

Jestem w pomieszczeniu z lawa w smoczym oku (poziom z resztkami posiadlosci Pyrosa). Chce sie dostac do fields of slaughter ale wejscia zabrania mi jakis beholder (nie pamietam imienia). Moge oczywiscie podjac z nim walke, ale nie wiem czy o takie rozwiazanie wlasnie chodzi? Co mam robic? I jeszcze jedno - na jednej z wysepek wsrod lawy jest skrzynka do ktorej nie moge sie dostac. Czy da sie tam jakos dojsc?

30.10.2002
20:29
[97]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> spralem beholdera - metoda prosta i skuteczna :). do skrzyki pozniej bedziesz mial dostep (po 3 albo 4 skoku w czasie)

30.10.2002
20:34
[98]

kiowas [ Legend ]

No to mam kolejna zagwozdke. Przez wiadomy most dostalem sie majac tylko dwie liny i nie bylo to wystarczajace ale spadajac na poziom nizej jakos sie dalej przedostalem. Sek w tym, ze teraz nie moge wrocic bo znow spadam na nizszy poziom i nie idzie dalej sie ruszyc. Czy to oznacza, ze musze cala lokacje robic jeszcze raz (sejw jest poziom wyzej) ?!?!?!? (a jesli tak to wielka jest glupota programistow - zeby mozna sie bylo tak zaciac....)

30.10.2002
20:38
[99]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> do naprawy mostu potrzebne sa 4 liny, wszystkie sa do znalezienia w smoczym oku. dokladne miejsca znaldziesz w linku, ktory dalem pare postow wyzej

30.10.2002
20:38
smile
[100]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Witam . Grałem jakiś czas w ID 2 i okazało się ,że moja drużyna jest zupełnie do niczego :) Nie rozumiem trochę tej trzeciej edycji zasad Dungeons & Dragons ( tych wszystkich nowych zdolności ) . Tu właśnie mam do was prośbę . Jeżeli możecie napiszcie jaką drużyną powinienem zagrać ( profesja i jak rozdać wszystkie punkty , no i te zdolności ) . I jeszcze jedno zawsze w grach typu BG był złodziej ,jak lub kim został zastąpiony w Icewind Dale II ? Z góry dzięki za pomoc .

30.10.2002
22:07
[101]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

mAm , MaM , MAM !!! ( lepiej póżno niz wcale :) ) gra dla mnie jest super . Nigdzie daleko jeszcze nie doszedłem ale i tak mi sie podoba - na szczescie nie jest to tylko rąbanka jak w id1 - sa zadania nawet na miere bg2 :) kim gram ? : Palladyn helma\asimar Mnich starego zakonu \człek łowca\elf ksiezycowy czarownica\dziki elf łotrzyca\niziołek wedrowny kapłanka lechiandera (?)\kobieta- człek pierwszy raz tworzyłem druzyne w AD&D3 wiec pewnie cos skopałem....zdaje mi sie ze najbardziej mnicha... czy ktos moze napisac jakie optymalne wartosci cech wpakować w daną klase postaci ?

30.10.2002
22:08
[102]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

nie ma teraz wyskecjalizowanego złodzieja - najlepiej pakowac umiejetnosci złodziejskie w łotrzyka, ew w łowce

31.10.2002
17:48
[103]

Dwalin [ Reggae ]

Zaraz będzie nowy wątek...

31.10.2002
17:52
[104]

Dwalin [ Reggae ]

Link do następnej części:

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.