KukasMan [ Centurion ]
Głosujemy na najlepszy film wszechczasów !!!
Witam, chciałbym przeprowadzić głosowanie na najlepszy film jaki dotąd się pojawił. Można podać 6 propozycji w kolejności od tej która waszym zdaniem jest najlepsza. Po oddaniu 150 głosów podliczymy wyniki.
Jeżeli, komuś podobał się w film z jakiejś trylogi lub film który miał 5 części typu Władca Pierścieni: Powrót Króla lub Piła IV to podaję nazwę całej serii (Władca Pierścieni) a nie nazwę poszczególnej części. Jeżeli ktoś chce obok filmów może dawać linki do ich opisów. Oto mój głos:
1. Władca Pierścieni -
2. Piraci z Karaibów -
3. 300 Spartan -
4. Jestem Legendą -
5. Mroczny Rycerz (The Dark Knight) -
6. Troja -
Być może dzięki temu niektórzy dowiedzą się o ciekawych tytułach, których jeszcze nie obejrzeli a które ich zaciekawiły.
blazerx [ ]
1. Władca Pierścieni -
2. Piraci z Karaibów -
3. 300 Spartan -
4. Jestem Legendą -
5. Mroczny Rycerz (The Dark Knight) -
6. Troja -
żelazna_pięść [ Chris Redfield ]
1. Harry Potter
2. Wladca Pierscieni
3. Straszny Film
4. 300
5. Sin City
szuBZ [ HartigaN ]
To żeś walnął z tymi 150 głosami.
Janczes [ You'll never walk alone ]
Za szybcy za wściekli
Poranek Kojota
Chłopaki nie płaczą
Shrek (seria)
American Pie (seria)
Władca Pierścienia (seria)
HumanGhost [ Senator ]
1. Leon
2. Ojciec Chrzestny cz.2
3. Zielona Mila
4. Czas Apokalipsy
5. Forrest Gump
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
1. Władca Pierścieni -
2. Piraci z Karaibów -
3. 300 Spartan -
4. Jestem Legendą -
5. Mroczny Rycerz (The Dark Knight) -
6. Troja -
Vegetan [ Senator ]
1. Pulp fiction
2. Terminator
3. True romance
4. Requiem dla snu
5. Chłopaki nie płaczą
Jeremy Clarkson [ Prezenter ]
1. Rocky (cała seria)
2. Rambo (cała seria)
3. Kariera Nikosia Dyzmy
4. Chłopaki nie płaczą
5. Wasabi: Hubert Zawodowiec
6. Szklana pułapka (cała seria)
kluha666 [ ...Adam Małysz... ]
1.Filadelfia
2.Ojciec Chrzestny cz.2
3.Mroczny Rycerz
4.Szeregowiec Ryan
5.Człowiek z blizną
W32.Blaster [ Konsul ]
1. Chłopaki Nie Płaczą
2. Kiler
3. Shrek
4. Za szybcy za wściekli
5. Dzień Świra
6. Lista Schindlera
Metam [ Konsul ]
1. Teminator
2. Braveheart
3. Szeregowiec Ryan
4. Skazani na Shawhank
5. Byliśmy żołnierzami
6. Sami Swoi
SpaceCowboy [ Jenerał ]
Nie ma takiego filmu, może być czołówka, np. 10, 100 filmów wszech czasów, ale 1go nie da się wybrać.
Ja był dodał:
Podziemny Krąg
Siedem
Przekręt
Wściekłe Psy
Miasto Boga
Seria: Ocean's 11/12/13
Seria: Z Bournem
Gladiator
więcej mi si,e nie chce wymieniac, ide obejrzec ost odcinek dextera
mateuszek15 (2) [ Konsul ]
1. Władca Pierścieni
2. Piraci z Karaibów
3. Obcy -
4. Harry Potter
5. Wesele -
6. Troja
P.S. życzę powodzenia przy zliczaniu tych 150 głosów :D
Cahir Mawr [ rycerz ]
Wyjdzie tak że plebiscyt wygra:
"Mroczny Rycerz"
ta cała farsa...
żal
Halucyn89 [ Senator ]
1.Pulp Fiction
2.Symetria
3.Szeregowiec Ryan
4.Requiem dla snu
5.Wożonko
ps... Jutro są zaduszki ale czy sklepy są otwarte ?
ppaatt1 [ Trekker ]
Ciężko wybrać ten jeden najlepszy, dlatego wybiorę najlepsze z różnych kategorii.
Wojenne - Zdecydowanie "Braterstwo broni", Szeregowiec wymięka w przedbiegach. Później bym wstawił coś from CCCP np. "Idź i patrz" czy "wyzwolenie". Gdzieś dalej plasuje się "Ofiary Wojny".
Akcji - Seria Bonda, ot kupa akcji, kupa wyczepistych gadżetów, wiele filmów. Później Bourne, Pulp Fiction, itp. itd.
Epickie - kategoria mojego autorstwa :) Coraz więcej filmów gdzie widzimy epickie bitwy. Wygrywa Władca Pierścieni i 300.
Horrory - szczególnie te stare. Wybiorę Egzorcystę.
poschizowane - wygrywa Lynch i jego filmy:)
To te pewniaki innych kategorii nie podawałem gdyż ciężko mi było wybrać coś konkretnego.
AyenoKanno [ SomeoneElse ]
1.Pulp Fiction.
2.Chłopcy z ferajny.
3.Efekt Motyla.
4.A.I Sztuczna inteligencja.
5.Star Wars.
6.Gladiator
Jim Raynor [ Anesthesia ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8319222&N=1
tu masz ładnie podliczone. Przejrzyj sobie Halę Sławy i będziesz wiedział co warto obejrzeć.
kozak_007 [ Konsul ]
Ja zrobię na przekór. i zagłosuje TYLKO na MATRIXA, który moim zdaniem jest najlepszym filmem od początku świata, aż po zakończenie.
Uważajcie jak chcecie, ale ja wyraziłem swoje zdanie :D
lo0ol [ Jónior ]
1.Symetria (PL)
2.Forrest Gump
3.Zielona Mila
4.Scarface
simson__ [ Generaďż˝ ]
Jim ---> nie wiem czy ta lista jest obiektywna... np. dawanie Star Warsa w przegranych to jakieś nieporozumienie
Look@$ [ Pretorianin ]
Mgła* - horror.
Szeregowiec Ryan - film wojenny.
Kariera Nikosia Dyzmy** - śmieszne gówno, ot co.
Dzień świra*** - tak samo, jak wyżej.
Goście, goście - komedia
Godzilla (ta amerykańska...) - Science-Fiction
* Super film. Opowiada o nieszczęściach, jakie ludzie sami na siebie zesłali poprzez badania genetyczne i o tym, jak jedna osoba potrafi manipulować innymi i mieszać im w głowie. Na plus można zapisać również końcówkę filmu, jakiej jeszcze nigdy nie widziałem (ponieważ film NIE KOŃCZY się dobrze). Warto obejrzeć. Na prawdę!
** Mimo, że przesiąknięte wulgaryzmami, głupimi żartami i wcale nie mądrzejszymi aktorami, można się przy nim pośmiać bez konieczności zażywania gazu rozweselającego. :P
*** Jak wyżej.
pablo397 [ sport addicted ]
Donnie Darko
Snatch
Pulp Fiction
Chłopcy z ferajny
Miasto Boga
poza Donnim same gangsterskie :p
xKx [ FERRARI ]
Film wszechczasów? Myśle że to kategoria względna i każdy z nas będzie miał inną opinie na temat każdego filmu, a gdybyśmy się chcieli w to bardziej zagłębic, no to musielibyśmy odnieśc się nie tylko do fabuły filmu, ale i do muzyki, aktorów, efektów specjalnych a może ich braku, scenariusza, reżysera, scenerii itd ( może nie napisałem to po fachowemu, ale mniej wiecej wiadomo o co biega ).
Ja podam swoją liste filmów "godnych uwagi" :
1. Ojciec Chrzestny
2. Rocky
3. Gliniarz z Beverly Hills
4. Szklana Pułapka
5. Bad Boys
6. Władca Pierścieni
7. American Pie
Look@$ [ Pretorianin ]
^ Do [23] postu.
Mówiąc o filmie "Mgła", chodziło mi o ten nakręcony w 2007 roku na podstawie powieści S. Kinga. Zapomniałem o tym wcześniej wspomnieć, sorry.
siurekm [ Szef wszystkich szefów ]
1. Ojciec Chrzestny
2. Czas Apokalipsy
3. Forrest Gump
4. Lśnienie
5. Trylogia Władcy Pierścienia
7. Requiem For Dream
Chudy The Barbarian [ Senator ]
1. Ojciec Chrzestny
2. Łowca Jeleni
3. Full Metal Jacket
4. Powrót do przyszłości
5. Aliens
6. Skazani na Shawshank
To co akurat mi przyszło do głowy.
Wasylus [ Konsul ]
Geezas co za chały ludzie podają... W niektórych przypadkach to chyba dla jaj ale pewien nie jestem.
Jim Raynor [ Level: 13 - Pretty Fly ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8319222&N=1
tu masz ładnie podliczone. Przejrzyj sobie Halę Sławy i będziesz wiedział co warto obejrzeć.
Kolejny człowiek sobie jaja robi chyba. W hali sławy takie g... jak Dzień Niepodległości a w przegranych takie filmy jak Gwiezdne Wojny epizod IV, Wściekłe Psy, Sin City czy Rambo.
Co jest z tym "Władcą Pierścieni" ja rozumiem że może się podobać ale film wszechczasów ? Tym bardziej "Harry Potter". "Troja" ? Przecież to kicz i chała. Ale co ja się będę pluł, dla niektórych ogrodowe krasnale to szczyt dobrego smaku.
Kilka propozycji (mało oryginalnych):
Czas Apokalipsy
Pulp Fiction
Ojciec Chrzestny (1 i 2 niekoniecznie 3)
Łowca Androidów (a.k.a. Blade Runner)
Gwiezdne Wojny epizody IV-VI ("stara trylogia")
eros [ elektrybałt ]
Im wiecej filmow ogladam, tym bardziej sklonny jestem przyznac, ze ogromna wiekszosc z nich nie dorownuje dobrej powiesci. Tym bardziej, ze wspolczesnie film ma byc teledyskiem, tylko cokolwiek dluzszym. Gdzie de Sica, gdzie Bunuel, Bergman, gdzie inni wielcy? Pociag z miesem, panowie...
soul100rm [ Centurion ]
1. Plooton
2. Alien (pierwszy)
3. Lot nad kukułczym gniazdem
4. Psychoza
5. Amadeusz
6. Hair
paul665anka [ Denial,Anger,Acceptance ]
Goodfellas
Scarface
American Beauty
Forrest Gump
Pul Fiction
Szymon (zbanowany dudka) [ Generaďż˝ ]
Godfather
Zielona Mila
Forrest Gumph
Pulp Fiction
Skazani na Shawshank
Leon Zawodowiec
Efekt Motyla
K-pax
Podejrzani
Beaverus [ Bounty Hunter ]
1. Gwiezdne Wojny epizod 4 Nowa Nadzieja
2. Gwiezdne wojny epizod 5 Imperium Kontratakuje
3. Gwiezdne Wojny epizod 6 Powrót Jedi
c_N_mooris [ Pretorianin ]
1. K-PAX
2. Życie jest piękne
3. SAM
4. Philadelphia
5. My dzieci z dworca Zoo
6. Ogród Luizy
Hajle Selasje [ Eljah Ejsales ]
eros--->
Bo teraz to króluje kino postmodernistyczne. Dobry film to taki, z którego nie można nic zrozumieć, nie niesie za sobą żadnej treści, a tym bardziej, broń Cię Panie Boże, jakichś wartości :)
Chociaż przyznam, że Coenowie nadal mnie bawią :)
Filmów typować nie będę, bo żadnej klasyfikacji ulubionych produkcji w głowie nie mam ułożonej, zresztą nie wiem, czy bym chciał, żeby moi faworyci konkurowali tutaj z takimi filmami, jak niektóre z tych które padły, w pojedynku z takimi perełkami jak Kariera Nikosia Dyzmy czy Mgła i tak byłyby bez szans :)
reds23 [ redsov ]
1. Chłopcy z ferajny (Goodfellas)
"zajebisty film fajny"
;)
Deepdelver [ Legend ]
Macie rację, filmy nakręcone przed 2000 rokiem są nic nie warte.
Zresztą nie sposób się dziwić - trudno, żeby kinematografia, która istniała wtedy dopiero od 15 lat tworzyła wcześniej jakieś arcydzieła.
Wasylus --> masz rację, "Władca Pierścieni" wygląda kiczowato i niepoważnie przy Ewokach.
Hajle Selasje [ Eljah Ejsales ]
Deepdelver, ale z Ciebie kinowa konserwa.
eros [ elektrybałt ]
DD ---> Kazali mi nie wierzyc ludziom po trzydziestce, bo tak to bym pomyslal, ze Ewokow nie podziwiasz ;)
Hajle ---> Ostatnio wiecej razy rezygnuje z filmu niz ogladam po wstepnym zapoznaniu. Niestety, nie mozna wierzyc zadnej rekomendacji, zwlaszcza jakis czas temu wkurzylo mnie roztkliwianie sie nad wyjatkowoscia filmu "Litlle Miss Sunshine". Tylko jedna aktoreczka byla dobra i to do tego w innych filmach niz ten konkretny...
Aristos [ między słowami ]
A może lepiej po prostu link do ulubionych z filmwebu wklejać ?
Choć.. próba wartościowania 10 miejsc może być ciekawa (i subiektywna chwilą):
1. Brazil
2. Cinema Paradiso
3. Szeregowiec Ryan
4. Wielki Błękit
5. Kasyno <Ex aequo> Chłopcy z ferajny
6. Pluton
7. Romeo i Julia
8. Wściekłe psy
9. Przygody barona Munchausena <Ex aequo> Fisher King
10. Świadek <Ex aequo> Syriana
Jak teraz patrzę co mi wyszło, widać jakieś 'trendy' ;p. Dla spostrzegawczych: w top 10 trzy razy były członek Latającego Cyrku Monty Pythona, a dwa razy 'prawie ksiądz', który został reżyserem kina mafijnego :). Aha, i trzy razy ulubiony aktor tego reżysera ('Gorączka' zaraz za listą, niedużo , a mogło być cztery razy)
ps. Proponuję także uwzględnić filmy dokumentalne:
1. The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear
/ Video Eng:
2. Loose Change: Final Cut
/ Video PL subs (niestety wcześniejsza wersja)
3. Miasto słońca
4. Why We Fight - Anatomy of The American War Machine
/ Video eng:
5. September Clues
6. Orwell przewraca się w grobie / Video PL subs:
7. Fotograf wojenny
Belert [ Senator ]
tak wladca pierscieni to film eeee wybitny,300 i tym bardziej Jestem Legenda to sa firmy ktore byly kamieniami milowymi w historii swiatowego kina.Ale ten mroczny rycerz ?Co to za film, to nie batman?I zamykajacy zdecydowanie stawke piraci z karaibow. :))))
Widzący [ Legend ]
Belert -> w wątek wkradła sie drobna nieścisłość (chyba?), autorowi chodziło nie o "filmy" jako o dzieła sztuki a o "produkcje filmowe".
BuBaZ [ Konsul ]
1. Forrest Gump
2. Władca pierścieni
3. Oko
4. American Pie
5. Matrix
6. 300
lostman [ Pretorianin ]
1. Rocky I
2. Rocky II
3. Rocky III
4. Rocky IV
5. Rocky V
6. Rocky Balboa
karolzzr [ Pyskaty Beszczel ]
1. Requiem dla snu
2. Donnie Drako
3. Blow
4. Lot nad kukułczym gniazdem
5. Skazani na Shawshank
szymonmac [ Child of KoRn ]
Dobra:
1. Tenacious D: Kostka Przeznaczenia (tak wiem, walnąłem ale uwielbiam ich muzykę)
2. Forrest Gump
3. Monty Python i Święty Graal
4. Matrix
5. 300
6. Władca Pierścieni
Nie są to jakieś ambitne filmy, ale jednak moje ulubione :]
Blazkovitch [ Generał pułkownik ]
Krótko i na temat:
1. Lost Highway
2. Inland Empire
3. Mulholland Drive
4. One Flew Over the Cuckoo's Nest
5. Pulp Fiction
6. The Wall
MistrzGrzegorz [ Generaďż˝ ]
1) Star Wars( szystkie części)
2)Matrix Rewolucje
3) Piraci z Karaibów
4)Władca Pierścieni(świetne efekty i bitwy)
5)Van Helsing
mautrix [ Morgul ]
1. Piraci z Karaibów
2. Władca Pierścieni
3. Szeregowiec Ryan
4. Gladiator
5. Skazani Na Shawshank
6. I Am Legend
Blazkovitch [ Generał pułkownik ]
Pomyłka. Nie ten wątek.
Conroy [ Dwie Szopy ]
Większość chyba raczy sobie żartować.
Prytan [ Junior ]
Szerekowiec Ryjan... Może być ten film.
Blazkovitch [ Generał pułkownik ]
Conroy ==> Co masz na myśli, ramzesie? :)
Alkoholik [ Junior ]
1.Leon Zawodowiec
2.Obcy
3.28 days later
4.The Mist
5.Sunshine
Narmo [ nikt ]
Kolejność przypadkowa:
Dark Knight:
V for Vendetta:
Fifth Element:
Lucky Number Slevin:
Forest Gump:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy (wersja z 2005 roku):
Są to jedne z nielicznych filmów, które mogłem obejrzeć nawet kilka razy pod rząd (Piąty Element pewnego dnia nawet 4 razy).
Sznapi [ Rashômon ]
6 propozycji wg kolejności od najlepszej? Trudne, nie podejmę się :) Ale top 25 potrafię wymienić:
Pulp Fiction
Seven Samurai
2001: A Space Odyssey
Rashomon
Apocalypse Now
One Flew Over the Cuckoo's Nest
High Noon
Blade Runner
Forrest Gump
The Green Mile
Fargo
Goodfellas
The Godfather (trylogia, ale dwójka IMO najlepsza)
Saving Private Ryan
The Good, the Bad and the Ugly
Taxi Driver
Reservoir Dogs
Braveheart
The Shining
Full Metal Jacket
The Silence of the Lambs
The Shawshank Redemption
Leon
Psycho
Once Upon a Time in the West
...ale i tak trudno było :D
jajko w imadle [ ]
forest gump
szeregowiec ryan
zielona mila
pulp fiction
skazani na shawshank
requiem dla snu
Wasylus [ Konsul ]
@Deepdelver
Wasylus --> masz rację, "Władca Pierścieni" wygląda kiczowato i niepoważnie przy Ewokach.
Ironia nie wypaliła winny, jak to często bywa, brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że "Władca" jest kiczowaty, jedyne co napisałem o tym filmie to:
"Co jest z tym "Władcą Pierścieni" ja rozumiem że może się podobać ale film wszechczasów ?"
"Władca" nie jest specjalnie kiczowaty (w każdym razie nie jest to jego wielka wada) moim zdaniem, jeśli oczywiście chcesz je znać.
Edit: literówki.
Edit:
@Conroy
Większość chyba raczy sobie żartować
Też odnoszę takie wrażenie. Najsmutniejsze jest, że to chyba mylne wrażenie.
friends69 [ Junior ]
Fajny wątek;-))
Ostatni Mohikanin
Zielona mila
Jestem legendą
300
Mgła
Cienka czerwona linia
Forrest Gump
Leon zawodowiec
Wielki błękit
i wiele wiele innych.....
Conroy [ Dwie Szopy ]
Blazkovitch--> Myślę że wiesz co mam na myśli, generale pułkowniku.
Chupacabra [ Senator ]
ciezko wybrac, duzo mam fimow, do ktorych wracam:
1. Fight Club
2. The Crow
3. Forrest Gump
i wiele innych, Terminatory 2, Matrix, ogolnie, zadna nowosc, gdzie sa w sumie same efekty i jakies parodie fabuly
Adas1983 [ Konsul ]
1. Die Hard (Szklana pułapka)
2. Powrót do przyszłości
3. Gliniarz z Beverly Hills
4. Rambo
5. Kapuśniaczek
6. Resident Evil
Belert [ Senator ]
1.Blade Runner
2.Godfather
3.Some Like It Hot
koobon [ part animal part machine ]
Kolejność przypadkowa:
Czas apokalipsy
Fight Club
Powiększenie
Zelig
2001: Odyseja kosmiczna (trochę kiczowate, ale wciąż robi na mnie wrażenie)
Sens życia wg Monty Pythona
Obywatel Kane
Blade Runner
Zeszłego roku w Marienbadzie
Chłopcy z ferajny
Lost Highway
Pluton
American Beauty
i cały cykl filmów o Bondzie
KukasMan [ Centurion ]
Na razie filmowe "sagi" są na przedzie.
Devilyn [ Edgecrusher ]
Coś (The Thing)
Czas Apokalipsy (Apocalypse Now)
Monachium
Krąg (The Ring)(JAPOŃSKI!)
Desperado (:P, to dla mnie bardziej teledyskt niż film ale niech będzie ;P)
Lost (Serial)
Z Archiwum X (Serial)
Mechanik (The Mechanist)
Łowca Androidów (Blade Runner)