GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz. XL

24.10.2002
23:16
[1]

AQA [ Pani Jeziora ]

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz. XL

Zapraszamy do wątku o najlepszej i najciekawszej grze cRPG FPP wszechczasów.


LINK DO STRONY made by TROLLF https://realms.proterians.pl/morrowind/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

A oto kilka linków:
linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg
Interaktywna MAPA z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/map/offline/mw_map_hires.zip

Strona z MOD'ami: srebna kosa, miecz zamiast tarczy(walka 2 mieczami) i kapelucz gandalfa.
https://www.dragonsight.com/~leiawen/morrowind.html
Strona z informacjami docyczącymi wszystkich gier Elders Scroll:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/files/morfiles.shtml
Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp?
Dla wszystkich zainteresowanych strongholdami. Oto link znaleziony na forum Morrowinda w wątku gdzie ludzie chwalą się swoimi twierdzami. Przedstawia Redoran Stronghold
https://www.hinterhalt.com/redoran.htm
Alchemia:
https://www.geocities.com/stonecourier/Alchemy.htm
Inne:
https://www.morrowindchronicles.com/library_factionsguilds.htm
https://www11.brinkster.com/morrowind/
Strona ze skillami
https://www.morrowindchronicles.com/library_skills.html
Potionki:
https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt
Fajna strona z modami
https://www.morrowind-mods.com
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com


Oraz link do poprzedniej części:

24.10.2002
23:26
[2]

GROM Giwera [ Sołdat ]

pierwszy

24.10.2002
23:26
[3]

GROM Giwera [ Sołdat ]

lol :)) nawet niewiem oczym to jest :P ale nudzilo mi sie i chciałem być pierwszy :D drugi :P

24.10.2002
23:29
[4]

AQA [ Pani Jeziora ]

GROM Giwera --> campowanie zaliczone :) A jak przeczytasz to, co jest napisane powyżej, będziesz wiedział, o czym wątek .....

24.10.2002
23:30
smile
[5]

GROM Giwera [ Sołdat ]

AQA- juz przeczytałem :)) zobaczyłem porpostu 2 watki obok siebie z "numerem" wiec sie wpisałem ;P

24.10.2002
23:47
smile
[6]

AQA [ Pani Jeziora ]

Long ---> o, jakby było dobrze, żebyś z jakiejś Warszawy był :)))))))

24.10.2002
23:49
[7]

DarkStar [ PowerUser ]

AQA ---> ciiiicho bo jeszcze twoj maz tu wejdzie i przeczyta...:))

24.10.2002
23:49
smile
[8]

Arminger [ Junior ]

I jak teraz z tym Vampirismem wyglada moja afro-kobita? Zeza sie dorobila aahgggrrr..... A sejwa wczesniej oczywiscie ni ma....

24.10.2002
23:51
[9]

AQA [ Pani Jeziora ]

Arminger ---> a próbowałeś/łaś tej misji, o której Ci napisałam (wkleiłam z angielska :))) ?

24.10.2002
23:53
smile
[10]

AQA [ Pani Jeziora ]

DarkStar ---> mój mąż gra ze mna w Morrowinda (szczerze mówiąc, to on walczy, a ja handluję i przenoszę "majątek" do nowego MODa :))))

24.10.2002
23:57
[11]

DarkStar [ PowerUser ]

AQA---> Mam oodobnie w Diablo:) Ja zbieram plyny czerwone a moj brat niebieskie...:))) Arminger---> Ja bym nic nie zmienial:) Jak sie zaraziles? Zmieniaja sie cechy? Tez chce byc wampirem:)

25.10.2002
00:05
smile
[12]

Arminger [ Junior ]

AQA ---> Jak przeczytalem jakie to proste to mi sie odechcialo... najlepsze ze bylem w tym shrine o ktorym pisza w opisie i tak myslalem zaciukac czy nie zaciukac tego pana co mnie nie atakuje - chyba dobrze miec dobre serce czasami.. DarkStar ---> Chorobe nabylem w drodze kontaktu bezposredniego z kolegami draculi (w jakims lochu blisko balmory , statsy chyba sie nie zmieniaja mozna sie tylko lepiej opalic na sloncu ale musze to jeszcze sprawdzic) a cos mi te vampiry jakies takie slabe wydawaly...

25.10.2002
00:09
[13]

DarkStar [ PowerUser ]

Pamietam w Daggerfallu przed wampirem otwieraly sie nowe mozliwosci - wampirze klany etc. Ale gralem dawno i juz nie za bardzo pamietam...

25.10.2002
00:14
[14]

AQA [ Pani Jeziora ]

Arminger ---> a sprawdzałeś książkę (trzeba ją znaleźć): Vampires of... tom II ? Nie mogę pomóc, bom wampirem nie została (willpower rządzi :))), ale poczytaj poprzednie części wątku (jestem pewna, że coś o tym było :) DarkStar ---> mogłeś sam zbierać i czerwone i niebieskie (zazwyczaj "wysypywały się" koło siebie; ) :P I nie musisz silić się na kąśliwość..puynny, to naprawdę inna osoba i naprawdę mój mąż :) Pożegnam się na dziś (tzn. na wczoraj, bo juz po północy:)))

25.10.2002
00:51
smile
[15]

DarkStar [ PowerUser ]

AQA---> Nie watpie:) Z plynami to zartowalem... braciszek zabija stworki strzelajace a ja cala reszte:) Arminger---> Na twoim miejscu pogralbym wampirkiem. W Daggerfallu bardzo ciezko bylo nim zostac- szansa <1%. Choroba trwala kilka tygodni, a po tym czasie umierales i rodziles sie ponownie, jako pan ciemnosci:))) Gra nabierala nowego wymiaru. Scigali sie cie lowcy, mogles nalezec do wampirzych klanow, wyraznie podnosily sie statsy... moze dopiero sie przemieniasz? Poczekaj kilka tygodni i jak zamienisz sie w prawdziwego wampira to ja od tego czasu bede latal tylko po grobowcach:)) A to znalazlem przed chwila:) Informacje wstepne o Morrowindzie napisane przed kilkoma laty: - Akcja. Gra będzie rozgrywała się w krainie mrocznych elfów, stąd jej nazwa. Niestety teren będzie już dużo mniejszy niż Daggerfalski Tamriel, ale będzie obfitował w liczne niespodzianki. - Rasy. Najprawdopodobniej do wyboru będziesz miał te same rasy co w poprzedniej części, ale istnieje prawdopodobieństwo pogrania sobie orkiem. - Grafika. Niestety chodzą słuchy, że gra będzie miała engine BattleSpire'a. Na szczęście to tylko pogłoski - z faktów wiadomo, że będzie to przynajmniej SVGA o nowym engine. Przewidywane wspomaganie dla akceleratorów. -Muzyka. Ma być bardzo dobra, nastrojowa i świeża. Klimat ma być budowany w większej części właśnie przez doskonałą muzykę. Ciekawostki. - Bohater będzie mógł brać udział w obchodach dni świąt. - Zwiększona zostanie liczba artefaktów. Staną się też bardziej przydatne. - Proces tworzenia bohatera też dozna wielu zmian. - Pojawią się też tajne lokacje, do których trafienie okaże się bardzo trudne. Ale istnieje możliwość uzyskania w tym pomocy od licznych i ważniejszych niż w Daggerfall NPC. - Gildie zostaną bardzo rozbudowane, a ich rola większa. - Liczba questów zostanie spotęgowana. Z nieoficjalnych źródeł wynika, że nie zaistnieje możliwość uzyskania dwa razy tego samego questa! - Dodatki. Gra będzie uatrakcyjniona kilkoma edytorami pewnych cech gry. - Wymagania. Pentium 166 z 32 RAM i akceleratorem będzie mile widziane. Chociaż P166 to absolutne minimum. - Data wydania. Gra ukaże się na rynku w pierwszym lub drugim kwartale 2000. :)))

25.10.2002
01:20
smile
[16]

Arminger [ Junior ]

AQA ---> Nie trzeba tej ksiazki poszedlem od razu do tego shrine'a , pogadalem z kim trzeba i teraz lece zabic corke tego pana (niezly tatus). A najlepsze ze ... wszedzie popylac z buta bo na moj widok ludzie jakos tak dziwnie reaguja i nie chca mnie nawec przewiezc sliderem (czy jak to sie nazywa) DarkStar ---> - Wymagania. Pentium 166 z 32 RAM i akceleratorem będzie mile widziane. Chociaż P166 to absolutne minimum. ROTFL A co do Vampira to ma jednak "male" usprawnienia: +30 do ok 10 skilli +20 do paru atrybutow 50% resistance to standard weapons. Z wad: nie poogladasz sobie za dlugo slonka (5 dmg/sec), 100% wrazliwosci na ogien No i jak juz wspomnialem nikt cie nigdzie nie przewiezie. (moze magowie ale nie jestem pewien) Ja jednak nie lubie po nocy z lacia zasuwac wiec cos z tym zrobie.

25.10.2002
10:25
smile
[17]

Verth [ Legionista ]

Z tego co wiem vampirkiem mozna chodzic spokojnie w czasie mgly i w dni pochmórne, przydaje sie mod dodajacy gildie magow pogodowych ;)

25.10.2002
12:48
[18]

Trollf [ ]

co do Vampow to dodam, ze mozna jeszcze wykonywac dla nich questy - w zaleznosci, przez jaki klan zostales zarazony, mozesz normalnie awansowac w jego hierarchii - klany to Quarra, Baerne oraz Audaee...

25.10.2002
17:29
smile
[19]

zorek_pj [ Chor��y ]

Gram od niedawna w Morrowind, dopiero zaczynam (7 level) i mam pytanie. Skąd wziąć jakiegoś scrola z potężnym czarem otwierającym(100 pts.).

25.10.2002
17:42
[20]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> Emalia zdrapana, kładę nową warstwę...

25.10.2002
18:13
smile
[21]

wampirusek [ Legionista ]

Mam problem przy instalacji pluginów w Morrowindzie, po instalacji i załączeniu cały czas pojawia mi się komunikat o błędzie z sejwami przy włączaniu. Co zrobić?

25.10.2002
18:18
smile
[22]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Robił ktoś z was "The pilgrim's path" w Vivec? Mam pytanko jeśli tak....nie mogę znaleźć jednego z shrinów "Shrine of courtesy" w The Puzzle Canal... pomoże kto...? PS: Zrobiłem 14 level w 5 dni i jestem z siebie wery dumny. BIK FENKS AQA ZA POMOC Z LEVELEM :)

25.10.2002
19:00
[23]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ----> ten etap jest nieco podchwytliwy :) Musisz wleźć pod wodę i .... utonąć (no, prawie); wtedy pojawi Ci się dopiero Dremora (generalnie nic Ci nie będzie :)

25.10.2002
19:10
smile
[24]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

A w którym miejscu mam "nie utonąć" ?

25.10.2002
19:16
[25]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> w sali z wodą :P Na poziomie 3 Puzzle Canal, przez tunel ; Dojdziesz do sali pełnej wody, a na środku będą schody, na górze schodów stoi "kapliczka":) Wtedy wchodzisz do wody, topisz się, pojawia się Dremora, a Ty jesteś zdrowy; dajesz Dremorze srebrny longsword (chyba) i git :)

25.10.2002
19:27
[26]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

AQA.....a gdzie jest Puzzle Canal i skąd zapożyczyć srebrnego longsworda.........(?) :)))

25.10.2002
19:50
[27]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> Puzzle Canal jest w Pałacu w Vivec -; srebrnego longsworda możesz znaleźć, np. poprzez zabicie kościotrupa w jakimś ancestralu; generalnie, powinieneś przeczytać "The Pilgims Path", bo tam jest wszystko napisane: co, dla kogo i gdzie :)

25.10.2002
20:14
[28]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

ale pałac jest zamknięty...aby go otworzyć trzeba mieć security 100 i usunąć pułapkę...

25.10.2002
20:20
[29]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> masz tu mapkę; nie musisz, jak widzisz, wchodzić do Pałacu :)

25.10.2002
20:21
smile
[30]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 --> a to, że zamek jest 100, nie oznacza wcale, że musisz mieć security na 100 :)

25.10.2002
22:33
[31]

Long [ Generaďż˝ ]

Kmineq0000 --> prawdę powiedziawszy, w ogóle nie musisz mieć security żeby otwierać zamki :) wampirusek --> Problem polega na tym, że w momencie zapisu gra rejestruje ogólny "stan świata". Jeżeli zainstalowany został nowy plugin, to istnieje ryzyko, że w miejscu gdzie save odnotował zmianę zaistniałą w wyniku działań gracza (np. po prostu postać gracza stoi w punkcie X) pojawi się zmiana dokonana przez mod (np. w punkcie X stoi nowy budynek). I odwrotnie - przy wyłączeniu moda gra stwierdza, że stan rzeczy zapisany przez gracza (np. posiadane przez niego przedmioty pochodzące z moda) nie zgadza się ze stanem faktycznym (po wyłączeniu moda w grze nie istnieją pochodzące z niego przedmioty więc gracz nie może ich posiadać). Na ogół komunikat pełni tylko funkcję ostrzegawczą a system radzi sobie z zaistniałymi paradoksami - gorzej jeżeli zapis nastapił w punkcie konfliktowym - postać może mieć problemy, jeżeli po wyłączeniu moda lokacja, w której dokonano zapisu po prostu zniknie. Rada ogólna: instalacja nowego moda jest zazwyczaj bezpieczna. Deinstalacja powinna zostać poprzedzona zapisaniem gry w "bezpiecznym miejscu" i po pozbyciu się "gorących" przedmiotów. Gra stale będzie informować o możliwych konfliktach z save'ami. Zauważyłem jednak, że po instalacji najnowszego patch'a system dokonuje chyba kontroli zgodności nowego modu z zapisami i komunikaty pojawiają się tylko sporadycznie. Zawsze wystąpią po deinstalacji. Trzeba się przyzwyczaić i zachować spokój :)

25.10.2002
22:34
[32]

AQA [ Pani Jeziora ]

Long ---> skoro jesteś, zdrap emalie po raz enty :)))

25.10.2002
23:49
[33]

Long [ Generaďż˝ ]

AQA --> Aye, aye, M'am! ...zdrap i zdrap, zdrap i zdrap... Muszę kota przyuczyć do kompa to przestanie meble drapać... ;)

26.10.2002
10:33
[34]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

Naphtali (The Winged Dunmer) - bardzo zaciekawil mnie ten mod, bo umozliwia grac skrzydlatymi czarnymi elfami, chetnie bym sprawdzil ale niestety nie moge sciagnac owego pliku, jesli ktos ma tego moda to prosba o przeslanie na adres [email protected] . z gory dzieki

26.10.2002
11:31
[35]

tymczasowy78604 [ Junior ]

Witam graczy Morrowinda :) Taka mala ciekawostke mozna spotkac lazac po swiecie: Gostek ma ciekawe mozliwosci dialogowe :) 'becoming a lich' mniam :) (ten screen pochodzi z podstawowej wersji gry a nie jakiegos plugina :)

26.10.2002
11:36
[36]

ssjmichal [ Pretorianin ]

Czesc , jestem posiadaczem Morrowinda.Ogólnie gra jest fajna ale , wolno dziala i skacze i teraz pytanie czy jak doloze 256 ram (133mhz) to bedzie lepiej ???( konfiguracja kompa - duron700 gf2mx32 128 ram )

26.10.2002
12:25
[37]

ssjmichal [ Pretorianin ]

I jeszcze jedno : Czy jedyny sposob na leczenie sie to odpoczywanie?

26.10.2002
13:07
[38]

AQA [ Pani Jeziora ]

ssjmichal ---> co do leczenia się: od tego są flaszki (Restore Health, Restore Magica) - możesz je "zmieszać" sam albo zakupić (do mieszania jakiejkolwiek flaszki potrzebne Ci jest para składników mających taką samą właściwość; restore health, to np. marshmerrow i cork bulb root; potrzebny jest Ci ponadto skill Alchemy) Są jeszcze czary leczące;

26.10.2002
14:05
[39]

Long [ Generaďż˝ ]

ssjmichal --> Dokładając RAM na pewno trochę przyspieszysz, ale cudów nie oczekuj. Na Athlonie 1700+, 512 DDR RAM i GF4Ti4200 liczba FPS utrzymuje się (w miastach) na ok. 18-20 (przy max. widoczności) a przy szybszych obrotach przycina. Trudno powiedzieć na jakiej konfiguracji ta gra chodzi naprawdę dobrze.

26.10.2002
14:22
smile
[40]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

-Byłem we wszystkich shrinach ( dzięki AQA za kolejną pomoc, co ja bym bez Ciebie zrobił:) ) i teraz wracam do Vivec...ciekawe co z tego będe miał...może jakąś "Standard potion of healing"? :) -Mam dość ciekawy a już napewno opłacalny myk ; postacie z większym skillem Mercantile mogą kupować u gości drogie przedmioty po niskiej cenie i odrazu je sprzedawać po wysokiej a że kupcom kasa sie odnawia codziennie (chyba) to jest to dobry sposób na chleb...poza tym kupując sobie drogi przedmiot kase można szybko odzyskać (stać nas na wszystko hahaha)... - jak używać skill'a "enchant" i co mi daje skill restoration?

26.10.2002
14:27
[41]

Long [ Generaďż˝ ]

Kmineq0000 --> Odnośnie "Enchant" - szeroko opisała ten skill AQA w jednym z poprzednich wątków. "Restoration" to natomiast szkoła magii, ogólnie rzecz biorąc lecznicza (uzdrawianie, przywracanie utraconych atrybutów itp.) - jej efektywność jest niestety niższa niż alchemii. "Merchant" to miły skill, ale szybkie i duże pieniądze leżą w alchemii (bo o złodziejstwie nie wspomnę), która jest poza tym bardziej wszechstronna.

26.10.2002
14:37
[42]

DarkStar [ PowerUser ]

U kogo moge kupic ksiazke Progress of Truth?

26.10.2002
14:41
[43]

Long [ Generaďż˝ ]

Riviir-Black-Flower --> Naphtali: ten mod znalazłem tylko na Morrowindfiles i też nie mogę go ściągnąć. Zgłosiłem problem i zobaczymy co zrobią.

26.10.2002
14:54
[44]

Long [ Generaďż˝ ]

DarkStar --> książka powinna być do dostania w Vivec Foreign Quarter Lower Waistworks: Jobasha's Rare Books

26.10.2002
14:55
[45]

DarkStar [ PowerUser ]

Szukalem u niego i nie znalazlem

26.10.2002
14:58
[46]

DarkStar [ PowerUser ]

Jednak jest. thx

26.10.2002
15:29
smile
[47]

waterhouse [ Novus Ordo Seclorum ]

Witajcie! Mam do Was małe pyatnie dot. jednego z questów w Balmorze, a konkretniej tego w którym trzeba zabić "bad people" czyli członków Cammona Tong w tym mieście. Nie wiem czy opłaca się to zrobić, no a poza tym mam dopiero 9-levelową postać i nie wiem czy dam radę. Nie jestem pewien czy ten temat był tutaj juz poruszany. Pozdrowienia!

26.10.2002
15:51
[48]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

-Za zrobienie pilgrim path nic nie dostałem ;( ... kazali mi w dodatku wywalić jakąś pinde z Vivec której nie mogę znaleźć... gdzież ona jest? -Enchant nadal nie rozumiem; mam gema, scrolla którego rzucam na jakiegoś syna i co dalej....

26.10.2002
16:41
[49]

ssjmichal [ Pretorianin ]

A teraz mam problem , a mianowicie jak znalezdz Dwemer Puzzle Box ??Laze po jakis podziemiach(?) zabilem 3 scampy , w jednym pomieszczeniu jest jakies kolo na ziemi a w drugim drzwi zamknite (10 lock trapped) .Pomozcie

26.10.2002
16:46
[50]

DarkStar [ PowerUser ]

Hehe slynne dwemer puzzle box:)))) Chyba kazdy mial kolopty z jego znalezieniem:) Odpowiedzi poszukaj we wczesniejszym watku.

26.10.2002
16:47
[51]

Puynny [ Generaďż˝ ]

ssjmichal --> popatrz do poprzedniego watku, tam jest odpowiedz...

26.10.2002
17:00
smile
[52]

ssjmichal [ Pretorianin ]

mam [16.10.2002] 20:42 AQA [Pani Jeziora] DarkStar ---> dwemer puzzle box :) o ranyyy:) Jak wejdziesz do Argh...itd, musisz zejść na dół (z tego pomieszczenia, do którego wszedłeś); dojdziesz do 3 par drzwi; na górze widzieć będziesz "antresolę"; do tej antresoli prowadzi z dołu skalna półka (ew. lewitacją się podeprzyj); jak już tam wlecisz, po lewej stronie zobaczysz drzwi; tam jest gostek do zabicia i, chyba na jakiejś półce, dwemer puzzle box (w każdym razie dobrze się rozglądaj:) Ale ja takiego miesjsca nie widze :(

26.10.2002
17:07
[53]

Marszall [ Centurion ]

Nastepny problem: Pierwsze zadanie z Gildii Złodziei w Balmorze. To z tymi szczurami. Zabijam pierwszego w domu tej kobiety, 2 nastepne powinny byc na pietrze w tym magazynie czy cos. Nie ma ich! Nie moge ukończyć tego zadania :-(. Nie mam pojecia dlaczego, a nie chce mi sie po raz 5 grac od nowa...

26.10.2002
17:08
[54]

Puynny [ Generaďż˝ ]

ssjmichal --> jest na 100% ;) po prostu wez sobie odpal "levitate" i wlec na ten niby-baloknik na gore, po lewej masz drzwi i za nimi jest D.P.Box.

26.10.2002
17:17
smile
[55]

Puynny [ Generaďż˝ ]

Marszall --> akurat ni jest to quest od gildii thieves-ow, ino od fightersow... w kazdym razie, od Drarayne Thelas dostales klucz do zamknietych drzwi na gorze, idz tam, zabij szczury i wroc do Drarayne, a ona da Ci cos tam (nie pamietam co) a potem do Eydis i zeznaj jej, ze misja zakonczona. i baw sie dobrze... :)))))))))

26.10.2002
17:17
[56]

Marszall [ Centurion ]

https://realms.proterians.pl/morrowind/ - stronka jest za*****ta. Tylko czemu tak nie po polsku???

26.10.2002
17:20
[57]

Marszall [ Centurion ]

Sorry pomylilo mi sie z tymi zlodziejami. Ale nie ma tych szczurów na górze! Nic! PUSTO! Jak ide gadac z ta Drarayne to pyta sie mnie kiedy wreszcie zabije te szczury...

26.10.2002
17:37
smile
[58]

Marszall [ Centurion ]

OK. Poradzilem sobie. Zabilem ta Drarayne. Jak poszedlem do Eydis to nie wiem czy mi zaliczyla, ale w każdym razie kazala mi robic nastepne zadanie. Czyż Morrowind nie jest piekny? Nawet jak jest jakis bład w grze to idzie to obejsc :-)

26.10.2002
17:48
[59]

Marszall [ Centurion ]

AQA --> mam pytanie: skad masz ten zarąbisty program z mapką? Ja mam mapke w wersji HTML (ta co jest do niej link u góry) i nie zprawdza sie zbyt dobrze...

26.10.2002
17:52
[60]

Puynny [ Generaďż˝ ]

Marszall --> mapa:

26.10.2002
18:22
smile
[61]

DarkStar [ PowerUser ]

Fakt niezla mapka:) Puynny (vel AQA) ---> Nabijasz mezowi licznik?:))))

26.10.2002
18:35
smile
[62]

Puynny [ Generaďż˝ ]

DarkStar --> ja czyli Puynny wlasnie siedze sobie w pracy i pisze co jakis czas na forum, AQA ma co innego do roboty, wiec nie pisze (gdyby bylo inaczej, ona odpowiadala na Wasze pytania) pozdrawiam :)

26.10.2002
18:41
[63]

ssjmichal [ Pretorianin ]

Mam nadal problem z dwemer puzzle box.wogole niewie gdzie mam dojsc.za mostem ma ktorym byl gosc (zabilem) ide w prawo , jest jakies wejscie ale zastawione wielką kulą . wchodze na gore , sa jakies posągi i budynki(?) , co dalej ??

26.10.2002
18:47
smile
[64]

Puynny [ Generaďż˝ ]

ssjmichal -> no i jak jestes juz za mostem i widzisz ta "kule"(z daleka) to po lewej stronie bedziesz mial taka korbke. Przekrec korbke, zacznie sie otwierac ta "kula". Jak juz bedziesz w srodku to dalej wiesz juz co masz robic.

26.10.2002
18:52
smile
[65]

DarkStar [ PowerUser ]

ssjmichal---> Po wejsciu do Arth... skrecasz w lewo. Jest tam taka skalna polka ktora prowadzi na pieterko. Mozna na nia wskoczyc. Na pieterku sa drzwi, za nimi gostek do rozwalki, a na szawce lezy dwemer puzzle box:) Puynny ---> Sorry ale wiesz, ostatnimi czasy trudno bylo sie polapac kto to kto:))))

26.10.2002
18:55
[66]

ssjmichal [ Pretorianin ]

do jakiego arth... gdzie to ??

26.10.2002
18:57
smile
[67]

Puynny [ Generaďż˝ ]

DarkStar -> nie ma problema:)))) wiem ze sie mieszalo, jak dwie osoby siedza przy jednym kompie, to czasem nie wiadomo kto jest zalogowany ( a nie chce sie na dol strony spojrzec) I zeby mnie to bylo po raz ostatni !!! :))))))

26.10.2002
19:02
smile
[68]

Puynny [ Generaďż˝ ]

ssjmichal -> ech chlopie... no dobra, to jedziemy: jak wychodzisz z Balmory w strone Fortu, to na rozdrozu przed fortem lecisz w lewo, przechodzisz przez most (na moscie wysylasz do krainy wiecznych lowow maga) Po przejsciu przez most widzisz ruiny Arthganthand (czy jakos tak) po lewej masz te korbke, przekrecasz i lecisz do wrot, przez ktore przechodzisz, potem zchodzisz na dol i dalej wg. wczesniejszych wytycznych... powodzenia

26.10.2002
19:43
[69]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> "pinda" w Vivec, to pewnie Tanusea Veloth, która ma corprus,a Ty musisz ją przekonać, żeby opuściła miasto :) No więc znajdziesz ją w Arena Pit (czyli na górze w dzielnicy Arena:); spraw, żeby jej stosunek do Ciebie był minimum 80, potem grzecznie ją poproś, aby opuściła Vivec (GRZECZNIE!); zgodzi się na to tylko dlatego, że ładnie ją poprosiłeś; Ot, cała filozofia :)

26.10.2002
19:54
[70]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> i jeszcze raz wyjaśnie enchant: W gemy możesz łapać dusze stworzeń; gemy sklasyfikowane są (podaję rosnąco): petty, lesser, greater i grand; do pierwszych dwóch złapiesz pomniejsze stwory, jak szczury, kagouti, cliff r., itp. do greater wejdą Ci np. atronachy, do grand - ascended sleepery, hungery, golden sainty... Tylko grand soul gem z duszą golden sainta albo ascended sleepera da Ci możliwość zenchantowania przedmiotu tak, by posiadał on constant efect (czyli efekt nieograniczony czasowo:); Praktyka łapania duszy: rzucasz czar soultrap na delikwenta (ten musi jeszcze być żywy!), zabijasz go, zanim skończy się działanie czaru (zazwyczaj jest to 60 sec.) i otrzymujesz komunikat "you have captured the soul", czy coś w tym rodzaju; Praktyka enchantowania: bierzesz napełniony gem i klikasz na wizerunku swojej postaci (w trybie ekwipunku, oczywiście:); pojawia się okienko wyboru, wybierasz opcję "make an enchanted item", potem wybierasz przedmiot; i voila !:) nie zawsze Ci się uda (im wyższy poziom skilla, tym większa szansa); Uffff......:)))

26.10.2002
20:19
[71]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

.... no to kupuje kamsztory, pare scrolli i ruszam na dusze :)

26.10.2002
20:21
[72]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

....a jeszcze przed polowaniem trza (trzeba) znaleźć Tanusea Veloth....

26.10.2002
20:22
[73]

wampirusek [ Legionista ]

Waterhouse --> Ten quest się opłaca jeśli lubisz kraść dostajesz za niego pierścień 10-30% chameleon, a jeśli chodzi o postać to ja miałem 7-poziomowego złodzieja/łucznika i poradziłem sobie razem z kilkoma scrolami i artefaktami (amulet of the shades oraz Meduza's Gaze Ring)

26.10.2002
20:27
smile
[74]

zorek_pj [ Chor��y ]

Czy znacie jakąś strone z poradnikiem do TES construction seta? Może być po angielsku. Gdzie można kupić jakieś scrolle z open 100 pts.?

26.10.2002
20:32
[75]

AQA [ Pani Jeziora ]

zorek_pj ---> jest scroll tego typu : Ekas'h Lock splitter (czy jakoś tak:); ciężko go zakupić, ale zazwyczaj można znaleźć po kilka sztuk w różnych grotach, gdzie swoje siedziby mają bandyci; Jeśli chcesz, podeślę Ci plik poradnika (udostępniony mi przez szanownego Longa:); to takie kompendium wiedzy o TESCS;

26.10.2002
20:36
[76]

zorek_pj [ Chor��y ]

AQA--> Podeślij. Mój mejl [email protected]

26.10.2002
20:37
[77]

AQA [ Pani Jeziora ]

zorek_pj ---> po spakowaniu plik waży 3,3 MB, ale ślę :)

26.10.2002
20:42
smile
[78]

zorek_pj [ Chor��y ]

AQA --> Dzięki!

26.10.2002
20:45
[79]

zorek_pj [ Chor��y ]

Teraz inna spraw. Ściągnąłem sobie plugina Sige of Firemooth v1.1 i wszystko jest OK, aż do wejścia do Tomb. Gdy próbuje przejść przez drzwi wychodzi mi do Windowsa. Czy ktoś też miał ten problem?

26.10.2002
20:56
[80]

Long [ Generaďż˝ ]

zorek_pj --> Zainstaluj patch'a. Ale TESM i tak ma skłonność do wyskakiwania - próbuj do skutku, może za ktorymś razem się uda :) Ja nie miałem w tym modzie problemów. Plik, ktory zamierza ci przesłać AQA jest poradnikiem opracowanym przez Dragonson'a. Więcej poradników znajdziesz na Morrowind Summit w hostowanym tam Tamriel Rebuilt.

26.10.2002
21:00
[81]

AQA [ Pani Jeziora ]

zorek_pj ---> poszło :) Long ---> mam nadzieję, że nie nadużyłam praw autorskich ?:P

26.10.2002
21:02
[82]

zorek_pj [ Chor��y ]

Long --> Próbowałem ze 30 razy, ale poradziłem sobie inaczej. Zrobiłem plugina, który tworzy tą tarcze w Seyda Neen i pszeszedłem questa, tylko szkoda że nienormalnie.

26.10.2002
21:05
[83]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

long->>> ciekawa sprawa z tym modem bo na serwerze teoretycznie go nie ma ale chyba liczba sciagniec wzrasta;)))

26.10.2002
21:06
[84]

zorek_pj [ Chor��y ]

AQA --> Ściągam

26.10.2002
21:58
[85]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

-Opłaca sie mieć gre z modami i patchami ? Boje sie że moge później nie odpalić save'a ... -Wniosłem pare zmian w krainie ale nie wiem jak włączyć je do życia... -Ten construction set jest bardzo trudny do opanowania; nawet ciężko jest sie poruszać...

26.10.2002
22:00
[86]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Jakie mody czy patche polecacie, gdzie one są i co wnoszą w świat?

26.10.2002
22:06
[87]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

ja modami zongluje od dawna i jakos nigdy nie mialem problemow z savami, ale zawsze warto skopiowac sobie w bezpieczne miejsce savy, potem to mozna probowac do woli.

26.10.2002
22:10
[88]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

polecic trudno, zalezy co chcesz zmienic w morro, mozesz np uprzyjemnic sobie rozgrywke dodajac dzwieki gotowe moczar czy lasow, albo ulepszone odglosy stawiania krokow, z uwzglednieniem szelestu ubrania.lub zupelnie nowa rasa, ktorej norm nie ma pograc, nowe lokacje, podziemia, salon magicznych tatuazy, mozliwosci jest wiele;)chociaz obecnie gram postacia ktora nie korzystam z wszelkich modow;)

26.10.2002
22:55
smile
[89]

ThePunisher [ Chor��y ]

Hi! Wiecie gdziie mozna zakupic scroll "icarus flight"? bo jestem tym arcyzaciekawiony jak to mniejwiecej wyglada ;D Aha jeszcze jedno , błakal sie ktos po Dren Plantation? mmmm polecam , lezy tam armor daedric spodenki okolo 160 chyba armoru dodaja i koszuleczka ebony (106) warte kupe siana i niezle na mnie pasuja ;) sa oczywiscie heavy. Proocz tego prawie wszyscy posluguja sie Daedric bronia a o niej chyba nic nie musze moowic bo wymiata nieziemsko (mamo jak mam ukrasc temu panu daedric claymore?? ;D) jezeli ma ktos informacje na temat miejsc z innymi armorami/broniami bardzo bym prosil. szukam czegos co ma lepszy armor niz daedric stuff ;) albo przynajmniej uzupelnienie do moich spodenek.Ponadto na plantacji znajduje sie klucz to kajdan tych biednych niewolnikoof (jak uratujecie sto to jakis tam bonus sie ukazuje[nie jestem pewien co do ilosci uratowanych]).Mam nadzieje ze nikt wczesniej tego nie napisal bo bylaby siara gdybym powiedzial cos co bylo dawno powiedziane ;). niedawno to odkrylem i jestem taki tym podekscytowany hehehe ze sie kcem z wszystkimi tymi odkryciami podzielic ;).A wlasnie widzialem ze niektoorzy nie maja dosc siana , jest na to prosty sposoob a dokladnie zabijanie ordynatoroow czy jak oni tam maja w vivec , ich armor i bron jest warta qpe siana, a jezeli ktos sie boi ze wyleci z temple to najpierw cos ukradnijcie na ich oczach czy cus i problem z glowy ;D

26.10.2002
23:15
smile
[90]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

j.w

26.10.2002
23:16
[91]

AQA [ Pani Jeziora ]

ThePunisher ----> z tego, co pamiętam, na czar (scroll) "Icarian Flight" natknęłam się tylko raz; zdjęłam go ze zwłok kolesia na jednej z wysepek koło Seyda Neen (nie mylić z poborcą podatkowym); Nie używałam go:) Generalnie nic nie ma większej mocy niz daedricka broń :) Nie ma sensu zabijać ordinatorów; polataj po kontynencie, odwiedzaj wszelkie możliwe twierdze, a szczególnie ich podziemia :) Ja nie zabiłam dotąd nikogo bez powodu (chyba, że zmusiły mnie do tego względy polityczne :))) i kasy mam tyle, że mogę sobie nią "wykleić" chałupę, generalnie nie ma co z nia robić (w tej chwili kole 89 tys:))) To kwestia odwiedzania ruin daedrickich i wszelkich mozliwych twierdz :)

26.10.2002
23:29
[92]

AQA [ Pani Jeziora ]

Kmineq0000 ---> do niedawna wzbraniałam sie przed MODami, ale doprowadzona do wściekłości brakiem własnego kąta w "mojej" własnej twierdzy, postanowiłam "zmodować" grę poprzez dodanie przyjemnj "chałupy" z mnogością skrzynek, szafami, regałami na książki (tak skrzętnie przeze mnie zbierane - żeby nie było, że mój bohater jakims głupkiem jest :)))) Więc pokusiłam się o Private Tower w Balmorze:) Są jeszcze różniste mody "kombinujące", np. giełda "papierów wartościowych", tudzież nieruchomości; MODy utrudniające (dodają nowe kreatury - nie pikusie :)))), itd. :) O sejwy się nie martw (hehe, jakbym ja się na początku nie martwiła :)))); na początku sejwuj na nowy i skopiuj poprzednie sejwy gdzieś indziej na dysk :) Generalnie, MODy, to niezła zabawa; TESCS, choć wkurza nieźle, jeśli chodzi o "zrozumienie" grafiki 3D :)), jest piękny !:) Long podał gdzieś w tej części wątku, skąd możesz "zassać" angielki poradnik do CSa :) Tam jest krótko. ale na temat i prowadzi Cię od tworzenia prostego pokoju "z klocków" do modyfikowania ustawień broni i kombinowania z resztą parametrów :) to chyba ta linka :) Pobierz Dragonsong'a :) To, co ja mam, waży koło 4 MB (ma screeny i dokładne opisy, co i jak :) Właściwie, prowadzi " za rączkę" :)

27.10.2002
02:12
smile
[93]

Chupacabra [ Senator ]

Teraz pare glupich i wertowanych pewnie wiele razy pytan, ale jakos nie mam czasu by wertowac 40 watkow;) : -Jak zadawac rozne ciosy? Mam ustawiona domyslna opcje use best attack, ale i tak odkrylem ze jest tylko podstawowy i troche mocniejszy po przytrzymaniu lpm -Czy jest mozliwosc wyboru do jakiego soul gema trafia dusza? Czy jest to przypadkowe, czy do jakiegos potwora trzeba miec odpowiednie gemy? -Gdzie moge znalezc jakiegos kupca ktory mialby ponad 10k< zlota i kupowal rozne rzeczy? Mam kilka przdmiotow wartych ponad kilka tysiecy ,a nawet soul gema wartego 60k i szkoda go sprzedawac za 1/30 ceny -Jak przyzadzac wlasne potiony? Do czego moge uzyc serca ubitej daedry? -gdzie szukac krasnoludzkich ruin? A czy ruiny dunnerow na W od balmory maja jakies zastosowanie? pelno tam nowoczesnej techniki -po jakim czasie zostawione przedmioty i ciala znikaja z gry? -Czemu za kazdym razem jak dostaje level up mam rozne bonusy do cech? Jest to losowe ? To tyle pytan na dzis;) Moze jutro jeszcze cos znajde

27.10.2002
07:56
[94]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

jesli wylaczysz opcje use best attac to zaleznie od tego ktora strzalke ruchu bedzeisz trzymal taki zada cios, np idac do przodu bedziesz dźgał wroga, idac w bok bedzei cos jak forhand, a stojac z gory takie miazdzace udezenie,jednak kazda bron ma podane w damagu ile przy jakim zyc zabierze wiec najlepiej zostaw ta opcje;).do soul gema to bylo chyba tak ze te kazdym zlapiesz okreslone potworki tzn jak chcesz szczura to automatycznie do najslabszego wskoczy, nie lepszego. jak chcesz dremora lord, winged twilight to te lepsze.gra automatycznie zlapie go do odpowiedniego gema.z kupcem to nie pamietam;)gdzeis chyba byl jakis co kupowal nawet po rzeczywistej wartosci.ja to jak zbiore np po wyprawie na ruiny krasnoludzkie albo do jakis shrinow cacka rozne ktorych nawet nie bede uzywac to ide do swojej chalupy ((moda sobie instalnalem i mam)) skladuje to wszystko na polkach i na stojakach na zbroje i bardzo duza satysfakcje mi daje taka galeria;).potiony-kupujesz, znajdujesz, kradniesz rozne narzedfzia do przyzadzania np.mortar and pestle, retort, calcinator.jeden z nich (obojetnie ktory) przeciagasz na wyglad postaci w ekwipunku i jak juz nim klikniesz na postaci to pojawia ci sie okienko z twopimi alchemickimi maszynkami i 4 miejsca na skladniki, klikajac na nie mozesz wybrac sobie jaki skladnik wrzucasz, jak juz dasz te jakie chcesz, to mozesz wlasna nazwe dac;).klikasz w prawym dolnym rogu na napis, make it czy cos takiego i gotowe, oczywiscie zalezy powwodzenie od skilla w alchemii.a do czego serce deadry sluzy to nei wiem;).o ile dobrze pamietam to ciala i przedmioty nie znikaja.przynajmniej w pomieszczeniach przedmiot nie zniknie-tego jestem pewien.a z levelem to tak ze uzywajac danej umi podczas levelu bedziesz mogl zwiekszyc ceche ktora jest napisana przy umi. np. machajac short swordami bedziesz mogl o wiecej punktow zwiekszyc speeda, alchemia zwieksza inteligencje itd.

27.10.2002
09:04
smile
[95]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Jak własnoręczne zmianki w mapkach wnieść do życia?????????

27.10.2002
11:59
smile
[96]

ThePunisher [ Chor��y ]

najlepszym kupcem jakiego widzialem to chyba jest ten creeper w Calderze(ma 5k) a co do ikarus flight aqa mozesz wyproobowac bo slyszalem ze unosi cie niemalze w kosmos a potem bum w dool ;D wlasnie sprawdzil ktos ta lokacje co napisalem? ;) bo naprawde wartoo ;D. Aha padlo pytanie jak sprzedawac stuff za 60k to proste(no moze nie do konca) musisz ciagle znosic stuff temu creeperowi w calderze , jak dasz mu stuffu za okolo 55 k to potem tylko dajesz mu kamien i zabierasz mu ten caly stuff, czekasz 24 h , siano mu sie odnawia i powoli sprzedajesz te rzeczy. I jeszcze konqrs : ile uratowaliscie dotychczas niewolnikoow? ;D

27.10.2002
12:28
[97]

DarkStar [ PowerUser ]

Da sie jakos zalatwic tych gosci w Council Club bez placenia za bounty?

27.10.2002
13:01
[98]

ThePunisher [ Chor��y ]

darkstar hmmm a cooz to nie masz siana? ;D ukradnij cos na ich oczach malo wartosciowego , poczekaj az kazdy cie uderzy po razie i pozabijaj , bedziesz mial bounty tylko za skradziony przedmiot , ktoore mozesz usunac idac do gildi zlodziei i zaplacic polowe ceny za bounty :)

27.10.2002
13:15
[99]

AQA [ Pani Jeziora ]

DarkStar ---> spróbuj obrażać każdego po kolei (największy problem miałam z babką na dole :) Z resztą, tym sposobem oszczędzisz, bogu ducha winnego, barmana, no i kasę za bounty :) Acha, zakładam nową część:)

27.10.2002
13:21
[100]

AQA [ Pani Jeziora ]

następna:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.