GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kiedy wyjdzie Gothic 4 i dubbing do dodatku Mroczne Tajemnice?

27.10.2008
10:11
[1]

W@d@$ [ Legionista ]

Kiedy wyjdzie Gothic 4 i dubbing do dodatku Mroczne Tajemnice?

News 23.09.08
Mam garstkę świeżych informacji, po pierwsze udało się skontaktować z Koordynatorem dubbingu, ten z powodu studiów i problemów ze sprzętem rezygnuje ze stanowiska, na szczęście ma wszystkie potrzebne dialogi.
Jest już nowy koordynator który w tym momencie powinien ściągać wszystkie dialogi od poprzedniego. A ja mam nadzieję że wszystko szybko ruszy do przodu i dubbing będzie wydany najszybciej jak to możliwe i co ważne na najwyższym poziomie.


dodał: Zdunek


Na razie tyle mi wiadomo na temat dubbingu do tego dodatku do Gothic I


Kiedy wyjdzie Gothic 4  i dubbing do dodatku Mroczne Tajemnice? - W@d@$
27.10.2008
10:14
[2]

W@d@$ [ Legionista ]

Zapowiedź Gothic 4: Arcania
Napisał: Kacperex
piątek, 18 lipiec 2008

Na początku ukazały się w sieci informacje o Gothic 4: Genesis. wielu fanów było oburzonych tym co chcieli nam zaoferować twórcy. Dziś w kilka miesięcy po pierwszych zapowiedziach wiemy natomiast, iż czwarta część serii będzie nosić nazwę Arcania. Otrzymaliśmy także całkiem nowe fakty dotyczące produkcji. Jesteście ciekawi czym przywita nas klasyk gatunku? Zapraszamy do przeczytania nowej zapowiedzi Gothic 4.Pierwszą



rzeczą o której muszę wspomnieć to data wydania gry. Otóż według informacji jakie IGN wyciągnął od Spellbound, Gothic 4 ukaże się na naszym rynku prawdopodobnie jesienią 2009 roku. Twórcy czwartej części stawiają ogromny nacisk na optymalizacje kody gry, by nie dopuścić do sytuacji jaka miała miejsce w Gothic 3, gdzie do dziś gra jest niestabilna a jej poprawne działanie graniczy z cudem. Prócz premiery na PC możemy spodziewać się wersji na konsole Xbox 360 oraz PS3 jednak nie jest to jeszcze w stu procentach pewne.

Bezimienny, a raczej jego brak?


Już w momencie pisania pierwszych zapowiedzi wiadomym faktem był brak naszego heroicznego bohatera – Bezimiennego. Deweloperzy za wszelką cenę postanowili oderwać się od korzeni tym samym serwując nam ciekawą przygodę nowym bohaterem, wysyłając starą postać na zasłużoną już emeryturę. Bezimienny pełni teraz rolę króla tyrana, w którego zmienił się po przeżyciu wydarzeń zaprezentowanych w częściach poprzednich. Los który zawsze był mu przychylny odwrócił się od niego. Król postanawia zwiększyć swoje królestwo udając się tym samym do Arcani. Wspomnianej krainie żyje sobie nasz nowych bohater, prawdopodobnie jest on rybakiem, i w wyniku wielu dziwnych okoliczności zostaje rzucony w wir epickiej przygody. Nasz nowy Bezimienny będzie miał za zadanie zaprowadzić spokój w krainie wyzwalając ją z pod rąk tyrana. To w jaki sposób dokonamy tego zależeć będzie tylko i wyłącznie od nas. Otóż jak zapowiadają deweloperzy nowa postać będzie mogła zabić starego króla tym samym zajmując tron, zachęcić Bezimiennego do zmiany swojego zachowania, bądź po prostu nie przejmować się sytuacją. To jak zakończymy naszą przygodę będzie zależeć tylko i wyłącznie od nas.

27.10.2008
10:16
[3]

W@d@$ [ Legionista ]

Od zera do bohatera!



Istota rozgrywki znana nam z poprzednich części nie uległa jednak wielkiej zmianie. Nadal nasza postać przemierza wyspę, wykonując różne zlecenia, które mają wpływ na świat i nastawienie postaci niezależnych w stosunku do nas. Za każde zadanie, zabicie człowieka lub stwora, nasz bohater otrzymuje punkty doświadczenia, a te po przekroczeniu danego progu będą zamieniać się na punkty nauki, które będziemy musieli przeznaczyć na rozwój umiejętności. Gothic 4 zaoferuje nam bardzo rozbudowany system umiejętności w stosunku do poprzednich części. Ogromny nacisk twórcy położyli na system magii, oraz alchemii, które bądź co bądź zostały wcześniej solidnie zaniedbane. Prócz tego nasza postać będzie mogła samodzielnie tworzyć elementy ekwipunku takie jak zbroje, bronie, czy mikstury magiczne.




Pierwszą rzeczą podczas grania, która rzuci nam się w oczy, to zmieniony interfejs użytkownika. Spellbound postanowił uporządkować menu tak, by był jak najbardziej przyjazny Graczowi, prócz tego łatwiej będzie nam poruszać się po menu zadań. W praktyce wygląda to następująco: klikając na daną misję, otrzymujemy jej opis, zaznaczony obszar na mapie, gdzie mamy szukać rozwiązania, i podane przedmioty potrzebne do wykonania zadania. Zabieg ten ma pozwolić nam szybko i trafnie szukać rozwiązań, a nie jak to miało miejsce w poprzednich częściach, kiedy danego elementu szukaliśmy po całej mapie, gdyż pomoc w wykonaniu nie była zbyt trafnie sprecyzowana. Gothic mode - taką nazwę będzie nosić wspomniany pomocny interfejs. Nic jednak straconego każdy Pro Player, będzie mógł zrezygnować z udogodnień aplikacji, poprzez wyłączenie wspomnianego trybu. Co ciekawe, pomoc w postaci tego modułu została wrzucona do gry na prośbę niemieckich graczy…

27.10.2008
10:17
[4]

W@d@$ [ Legionista ]

System walki ma być podobny do tych, które znamy z poprzednich części. Im większy poziom doświadczenia naszej postaci, tym większe obrażenia zadajemy. Prócz tego otrzymamy szereg nowych combosów, parowań mieczem jak i tarczą, czy też różne rodzaje ciosów specjalnych. Deweloperzy postarają się położyć ogromny nacisk, na to by gracz nie czuł się znużony ciągłym wciskaniem tych samych kombinacji klawiszy.

Na początku wspomniałem o magii jednak nie opisałem co tak naprawdę będzie nam dane robić. Bezimienny będzie posiadać moc zmieniania pogody, wpływu na porę dnia, rzucania kul ognia oraz innych czarów. Niestety tak naprawdę musimy na razie wierzyć deweloperom na słowo, gdyż umiejętności te nie zostały jeszcze zaprezentowane. Spellbound przy tworzeniu zbroi oraz broni do Gothic 4, udał się do zbrojowni w Austrii, gdzie wykonali wiele zdjęć ekwipunku. Dzięki czemu podczas gry w czwartą część sagi otrzymamy realistyczne uzbrojenie, a element taki jak tarcza będziemy mogli udekorować herbem swojej frakcji. Prawda, że brzmi ciekawie?




Akcja gry będzie się działa 10 lat po wydarzeniach z trzeciej części produkcji. Nie zabraknie różnego rodzaju lokacji w tym pustyni, stepów, gęstych lasów itd., zmian warunków atmosferycznych, cyklu nocy i dnia oraz tak kochaną przez graczy... magicznej bariery, niestety nie wiemy co ona obejmie. Nie zabraknie także postaci, który pojawiały się w poprzednich częściach w tym starych znajomych naszego bohatera. Prawdopodobnie świat będzie na tyle duży, że do transportu wykorzystamy zwierzęta wierzchowe, co będzie nowością serii. Nie zabraknie także nowych przeciwników do zabicia, mówi się także o tym, że stare potwory nieco zostaną udoskonalone od strony wyglądu, a prócz tych znanych Gothic 4 zaoferuje nam pokaźną liczbę całkowicie nowych bestii.

Gothic 4 zamierza nawiązać audio-wizualizacją do poprzednika. To oznacza, że grafika i jakość muzyki oraz zsynchronizowani spikerzy będą tacy, jakich ich zapamiętaliście z części trzeciej. Możemy zatem liczyć na bardzo realistyczną grafikę, świeży powiew wiatru, liście spadające z drzew. Gra ma wykorzystywać w pełni biblioteki DX10.

Więcej szczegółów dowiemy się z pewnością na tegorocznych targach Game Convention, gdzie Gothic 4: Arcania zostanie zaprezentowany. A jak na razie pozostaje nam czekać. Gothic 4: Arcania rokuje dobrze na przyszłość i widać, iż zmiana dewelopera wcale nie musi wyjść na gorsze. Pomysłów i ciekawostek jest masa, jednak zobaczymy jak Gothic 4 będzie wyglądać w praktyce. Pozostaje nam czekać na rychłą premierę aplikacji.

27.10.2008
10:18
[5]

W@d@$ [ Legionista ]

Arcania: Gothic 4: A Gothic Tale - nowy Bezimienny ?!
Napisał: Kacperex
czwartek, 22 maj 2008
Jak wiadomo Arcania: A Gothic Tale to czwarta część słynnej serii Gothic. Od pewnego czasu w obozie deweloperów jest spore zamieszanie, które następnie rodzi plotki oraz niedomówienia. Nowy projekt wciąż jest w fazie projektowania, a co za tym idzie wiele rzeczy ulega zmianie, pojawiają się nowe pomysły i znikają stare rozwiązania.

Na łamach strony Gamespot.com pojawiło się kilka dni temu pierwsze spojrzenie na projekt studia Spellbound. Redakcja wspomnianej witryny zdobyła szereg ciekawych informacji, a wśród nich także kolejne strzępy fabuły. Wcześniej wydawało się, że głównym bohaterem Arcania: A Gothic Tale będzie znany z poprzednich edycji Bezimienny. Jak się okazuje domysły te były nieprawdziwe.

Bezimienny pełni teraz rolę króla tyrana, w którego zmienił się po przeżyciu wydarzeń zaprezentowanych w częściach poprzednich. Wiedźmy przeznaczenia, które wcześniej go wspierały, teraz postanowiły go zlikwidować. Aby to osiągnąć znalazły nowego Bezimiennego bohatera, prawdopodobnie rybaka, którego zadaniem będzie zaprowadzenie pokoju w krainie będącej pod rządami okrótnego króla. Jako, że gra nie narzuci nam jednej poprawnej ścieżki progresji, gracz będzie mógł zniszczyć króla, namówić go do zmiany sposobu życia, lub po prostu samemu zasiąść na tronie. Deweloperzy obiecują, że wszystko będzie możliwe!

Czy dotrzymają obietnic...? No cóż, tego dowiemy się dopiero po premierze, która planowana jest na koniec 2009 roku!

27.10.2008
10:19
[6]

W@d@$ [ Legionista ]

I jeszcze coś dodam zaraz.

27.10.2008
10:23
[7]

W@d@$ [ Legionista ]

Tu macie pokaz screenów z G4

27.10.2008
10:24
[8]

W@d@$ [ Legionista ]

Na dziś to tyle.
Jutro dodam więcej informacji o G4:)

27.10.2008
11:07
[9]

W@d@$ [ Legionista ]

Oficjalna strona grupy Poziomkaz:

27.10.2008
11:15
[10]

W@d@$ [ Legionista ]

Jeśli ktoś czuje nie dosyt informacji , niech pisze do mnie na pocztę.

29.10.2008
20:24
[11]

birkut_k [ Pretorianin ]

Informacje może i ciekawe tylko po co rozbijasz to na kilkanaście postów - nabijasz sobie statystyki czy co???

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.