GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

gwarancja

21.10.2008
19:16
smile
[1]

metalowe gacie [ Centurion ]

gwarancja

Popsuła mi sie gitara (wada fabryczna skapowałem sie teraz po zakupie w czerwcu:D). Niedługo idę do sklepu w jej sprawie. W jakiej sytuacji sklep wymieni mi ją na inną ale taki sam model/inny model/odda kasę. Gitara wygląda jak nówka. Jak nie dać sie zrobić w balona ładnej pani sprzedawczyni...

21.10.2008
19:19
[2]

Triple_X [ Pretorianin ]

Jeśli naprawa będzie niemożliwa bądź nieopłacalna to gwarant wymieni sprzęt na nowy.

21.10.2008
19:21
[3]

metalowe gacie [ Centurion ]

Najchętniej chciałbym kasę z powrotem kupiłbym sobie lepszą.

21.10.2008
19:26
[4]

Slasher11 [ Scharfschütze ]

Na kasę raczej nie licz, naprawią lub wymienią

21.10.2008
19:27
[5]

HumanGhost [ Senator ]

Nie ma tak dobrze. Najpierw naprawa lub wymiana.

21.10.2008
19:30
[6]

wlodzix (odmieniony) [ Centurion ]

Slasher ma rację,kasy raczej nie oddadzą

metalowe gacie --> spoczox nick,widać lubisz hard/rock music:)

21.10.2008
19:34
[7]

Maytwor [ Legionista ]

wlodzix (odmieniony)-fajne tak sobie nabić posta co nie?

21.10.2008
19:37
smile
[8]

Megera_ [ Konsul ]

Przy okazji:
A to ten sam sklep, co ze wzmacniaczem gitarowym?

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8284518&N=1

Więc wcale nie chodziło o sprzęt, tylko o ładną panią sprzedawczynię! Wydało się, ciuś ciuś.

21.10.2008
19:40
[9]

metalowe gacie [ Centurion ]

Megera_ nie to nie ten sklep. Wzmacniacz jest z internetowego. Właśnie przez mój nowy wzmacniacz okazało sie ze moja gitara ma wadę.

21.10.2008
20:36
smile
[10]

metalowe gacie [ Centurion ]

up

21.10.2008
20:48
smile
[11]

wlodzix (odmieniony) [ Centurion ]

Maytwor ---> nie nie łatwo:pA może nie ma racji?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.