GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 31

23.10.2002
18:09
[1]

Gryffin [ Entil'Zha ]

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 31

Witamy

Co to jest TDZK? Jest to jedna z wielu, bardzo wielu gier on-line przez WWW.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to gra s-f, rozgrywająca się w kosmosie. Gracz posiada statek kosmiczny należącego do jednego z 9 typów, od frachtowca do pancernika. Co można robic w tej grze? Mozna handlować i zbierać surowce, co jest naszym podstawowym zajęciem na początku gry. Po kolejnych awansach na wyższe poziomy i uzbieraniu dostatecznej ilości gotówki możemy przesiąść się na okręt wojenny i napadać na porty, walczyć i polować na innych graczy lub NPC. Ostatecznym celem może być zdobycie i rozbudowa planety, jednek tego celu nie da się osiągnąć samotnie. Trzeba przyłączyć się do jednego z wielu sojuszy i dzięki temu będzie mozna osiągnąć ten cel.

Gra oferuje ona bardzo bogaty świat, w którym jest 26 systemów słonecznych, 6675 sektorów, 376 portów i 55 planet. Do wyboru jest 6 ras.


Sojusze zrzeszające graczy z GOL'a
GOL Silver Horde
Pełny - zapisywać się do drugiego:)

GOL Bronze Horde
hasło: hyper123

Silver Horde
Commander:
Jego Wielka Koronność Gryffin
Sub-commanders:
Hetman Koronny Gambit
Treasurers:
Podskarbi Wielki Koronny Danielfrompoland, czyli MOD

Przymierza:
GOL Bronze Horde - Full Alliance


Bronze Horde
Commander: Molok
Sub-commanders: Hetman Koronny Gwiezdny Pako
Treasurers:

Przymierza:
GOL Silver Horde - Full Alliance

Zasady:
- Nazwa statku powinna zawierać na początku S.H.S. czyli Silver Horde Ship. lub B.H.S. czyli Bronze Horde Ship
- przed zakończeniem gry powinno się wpłacić na konto sojuszu conajmniej 5-10% dziennego dochodu.
- pożyczki udzielamy obecnie w wysokości do 100 mln, na 25%


***********************************************
UWAGA: RESET PIERWSZEGO LISTOPADA - nowa wersja gry, i gra od początku
***********************************************

Adres gry: https://216.128.73.12/
Strona sojuszu KAOS - tipsy, opis stacji itp: https://www.cherryredexpress.ca/sm/
Strona beta Siver Horde by Looz : https://www.sikretia.xo.pl/sh/
Kalkulator upgrade'ów: https://tdzk.madox.net/upgrade.php
Kanał IRC: #silverhorde

Poprzedni wątek:

23.10.2002
18:11
[2]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Z ostatnich wiadomości: Udało nam się najechać port. Niestety wynik finansowy był niezbyt zadowalający, zarobiliśmy 4mln:( Poza tym straciliśmy 2 statki: battleshipa i carriera:( Drugi battleship zdołał szczęśliwie uciec:) I czuje się dobrze:)

23.10.2002
18:12
[3]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Jak są chętni do ataku to zgłaszajcie się. Ja teraz mogę. Czyli znowu potrzeba conajmniej jeden battle i carrier. Atak podobnie jak wczoraj w 26

23.10.2002
18:15
[4]

Bunia [ Pretorianin ]

JA Carrier Ale Slaaaby jest ;]

23.10.2002
18:26
[5]

Bunia [ Pretorianin ]

LOL BUHEHEH widzieliscie co zrobilam ???? You managed to recover 1156770 credits from the zolack. 10/23/02 12:22:58 EDT You obliterated zolack in Sector 15336!

23.10.2002
18:28
[6]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Bunia --> no to już i podpakować go:)

23.10.2002
18:29
[7]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Bunia --> Gratulacje, ale co to znaczy? Co zrobiłaś?

23.10.2002
18:31
[8]

vieko [ Pretorianin ]

battle gotowy do ataku :-) stoje w 15286

23.10.2002
18:32
[9]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> to zapraszam do 25:)

23.10.2002
18:32
[10]

Bunia [ Pretorianin ]

DO 25 lol myslalam ze w 16 GRRR ;)

23.10.2002
18:36
[11]

Gryffin [ Entil'Zha ]

chętnych do wzięcia udziału w ataku zapraszam na GG

23.10.2002
18:50
[12]

Gryffin [ Entil'Zha ]

No to po ataku:( Jakiś hunter nas przed portem dorwał:(

23.10.2002
19:08
[13]

vieko [ Pretorianin ]

Nie wszystkich :-) Na szczescie tym razem nie bylem kapany w tak goracej wodzie jak wczoraj i udalo mi sie przezyc :-)

23.10.2002
19:47
[14]

Bunia [ Pretorianin ]

Potrzeba Carrierow naprawczych i Batlow na jutrzejszy Atak po godzinie 18 Kto moze sie stawic zapraszam na gg W imie Hordy !!!!!!!!!

23.10.2002
20:02
[15]

Droll [ Centurion ]

vieko --> co do tego wczorajszego pytania to tak na prawdę tylko odświeżałem sobie stronę i przy większych zniszczeniach naprawiałem się sam jeśli carrier mnie wcześniej nie naprawil. Widoków żadnych nie miałem, nie atakowałem portu tylko Gryffin, a mój statek automatycznie się włączał w akcję więc widziałem tylko zniszczenia swojego statku i nic po za tym, nawet informacji żeby mnie ktoś ostrzelał czy coś podobnego nie miałem. Bunia --> ostatnio mam coraz mniej czasu w dzień, może mi się udać jutro ok 18 zjawić. Mam carriera naprawczego, ale dokuję w 21 więc jeśli atak miałby być na drugim końcu galaktyki to dajcie znać wcześniej żebym mógł dolecieć jak by co. Jaki masz numer gg ???

23.10.2002
20:16
[16]

Bunia [ Pretorianin ]

Atak bedzie raczej napewno w 25 moj numer : 4323457 aha i to bedzie raczej po 19 ;)

23.10.2002
20:16
[17]

vieko [ Pretorianin ]

Jak Gryffin napisal, dzisiaj z ataku nic nie wyszlo, bo 2/3 zalatwil jakis palant tuz po wyjsciu z portu. Zostalo malo tur, wiec atak powtorzymy jutro. Miejsce zbiorki -> 25 (Cryos) tylko NIE w JEDNYM miejscu - kazdy w miare mozliwosci w innym porcie. poza tym po przybyciu do tego portu nalezy sie wylogowac z gry. Logowanie dopiero przed samym atakiem (chodzi o to, aby nie stac dlugo online w porcie, bo to sygnal dla hunterow). atak -> gdzies w 26 (Cryptos) czas -> jutro (czwartek, 23.10.02) po 18. Szczegoly beda na forum lub Gryffin da znac przez GG. Atkualnie chetni: Gryffin, Bunia i vieko (3 x battleship). poszukiwani: 2 x carrier (naprawczy, ale nie wiem czy oba). poza tym, pewnie przydalby sie ktos z destroyerem albo czyms innym do rozwalenia potencjalnych gosci wyrzuconych z portu, ponadto ktos moze miec ladownie, bo po rajdzie mozna ukrasc towary z portu. Naturalnie nic nie jest przesadzone i podzielone (tzn. ze moze kogos nie byc i wystartuje ktos inny). Poza tym nie jest to jedynie sluszny termin i miejsce. Jak ktos chce zebrac grupe gdzie indziej, to nie ma problemu. Po prostu nasza trojka na razie sie ustawila tak jak napisane wyzej.

23.10.2002
20:32
[18]

vieko [ Pretorianin ]

Droll --> dzieki za info. O to mi chodzilo. W sumie to nawet bez twojej inf. wykoncypowalem sobie strategie ataku podobna do tej, ktora podales, niestety dopiero po ataku :-))) Troche mnie zmylilo, to ze nie bylo zadnej inf. np. ze jest atak lub cokolwiek. Ale teraz juz wiem. Siedziec, odsiezac i naprawiac (w miedzyczasie zmiana broni z secondary (cluster) na primary (triad) po rozwaleniu dronow). Proste, az za proste :-))) Jeszcze raz dzieki. Napad planowany jak powyzej. Twoj carrier na pewno sie przyda :-))) Do zobaczenia jutro po 18.

23.10.2002
22:46
[19]

darkomen2 [ Konsul ]

Coz ciezko jest wspolzawodniczyc z innymi majac tak malo kasy jak my. Klient ktory do mnie pierwszy strzelal mial lev 30 destrojera lev 240, defens cos 50 a atak cos kolo 230, drugiego nawet nie widzialem. Smutne jest to ze bylem w maskowaniu, wiec jako wrait 125, on mial skaner wiec -25, w sektorze stalu ich 2 skauty i mimo wszystko mnie widzieli, wniosek jezeli nie ma sie niewidzialnosci rownej 100 to maskowanie gowno daje. Dzis jest zdecydowanie pechowy dzien, ale czlowiek uczy sie na bledach, mam jeszcze troche kasy wiec kupie jakis lekki statek i polatam po galaktyce, puki mnie nie rozwala. Czas na turystyke :))

23.10.2002
23:19
[20]

Rav_s [ Konsul ]

Juz wiem co mozemy jeszcze przetestowac przed restartem. Jeden z nas - ktos o wysokim levelu (czyli raczej nie ja, bo mam 20) powinien wystapic z hordy i czekac na propozycje jakiegos dobrego sojuszu. Dzieki temu mozna by sie czegos dowiedziec jak to wszystko wyglada od ich strony, zeby moc to wykorzystac po restarcie. Najlepiej zeby ten ktos dostal sie do KAOS-u i zobaczyl co za tajne informacje maja na stronie.

23.10.2002
23:32
smile
[21]

yyy_yasne [ Konsul ]

Myslisz, ze do kaosu biora kazdego?:)))

23.10.2002
23:33
[22]

Rav_s [ Konsul ]

yyy_yasne --> Nie kazdego, dlatego to musialby byc ktos z levelem 30+, to moze by sie nim zainteresowali.

24.10.2002
08:43
[23]

Bunia [ Pretorianin ]

Jak by zmienil Ksywke i wogole! ;) U mnie chyba nici z tego Ataku ;( bo musze sie uczyc ;( ale zobaczymy ( mam przeciez Cala noc ;]

24.10.2002
09:14
[24]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Uff... włąśnie odkryłem że przeżyłem atak Phoenix Fleet :-) Wczoraj atakowali port w którym stacjonowałem, i dziś obudziłem się w kosmosie, ale nie w Escape Podzie tylko we własnym statku :-))) Nie zauważyli mnie, ale z drugiej strony, zdziwiłbym się gdyby tak było, widoczność była 25%, a ja jestem Wraithem z włączonym Cloakiem (125%), więc w symie było to 200% niewidoczności, jeśli tak to można określić :-) Wychodzi na to, że ataki na porty warto planować w takich układach jak 26 gdzie większość portów jest słabo widoczna, i potencjalni hunterzy będą mieli utrudnione zadanie z zobaczeniem nas. Z drugiej strony, jak w porcie będzie stał jakiś statek Wraitha, to musimy się liczyć z tym, że go nie obrobimy z kasy, bo nie będziemy mogli go zobaczyć :-(

24.10.2002
09:57
[25]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

mała poprawka do poprzedniego posta --> nie jestem wraithem (przynajmniej nie ta postać ;-) więc miałem tylko 175% ukrycia. Ale drugie spostrzeżenie -> będąc Derivianem wykrywam statek Wraitha w pustym kosmosie (100% widoczności) w ok. 26% przypadków (przeprowadziłem próbę 50 odświerzeń) :-) Może ktoś wie, czy do wykrywania innych statków liczy się poziom pilota, czy nie? I jeszcze jedno pytanko, jak w kosmosie jest więcej statków, nie są pokazane wszystkie obecne (trzeba kliknąć link żeby zobaczyć wszystkie). I jak ktoś teraz wleci do sektora, to w którym miejscu listy (po odświerzeniu) pojawi się notka o nim, na początku, na końcu, czy gdzieś w środku?? Wie ktoś???

24.10.2002
10:15
[26]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Marcamper --> po kolei. Jak wyliczyłeś 200% niewidzialności, jeżeli sektor ma 25%, a ty jako Wraith masz -125% to w sumie jest to -100%. Przynajmniej tak mi się wydaje:) Co do ataków, to wystarczy, że jedna osoba nie będzie miała Cloacka, bo po zaatakowaniu biorą udział w walce wszystkie statki sojuszu:( Do ukrycia liczy się tylko cloack i visibiliy sektora. Statki na liście są pokazywane według poziomu pilotów, od najwyższego do najniższego

24.10.2002
10:23
[27]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> Wyliczyłem to tak: sektor ma widoczność 25% (visibility 25%) a więc jesteś w 75% niewidoczny. Więc nawet jak nie masz cloaka ktoś może mieć problemy aby cię zobaczyć - przeciwnik bez odpowiedniego sprzętu (skaner, skauty) ma tylko 25% szansy aby cię zobaczyć. Z Cloakiem twoja niewidoczność wzrasta - o 125% jako wraith (100% dla innych). Ja to tak rozumiem.

24.10.2002
10:27
[28]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Ja na to patrzę inaczej. W normalnym sektorze widoczność jest 100%. Jako Wraith z Cloackiem masz -125%, czyli w sumie -25%. Przy 25% visibility sektora w sumie masz -100%. Niby na to samo wychodzi, ale moim zdaniem lepiej brzmi widoczność -100% niż niewidoczność 200%:)

24.10.2002
10:35
[29]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Więc w sumie się zgadzamy, tylko inaczej to nazywamy :-))))

24.10.2002
10:50
[30]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

mam jeszcze jedno pytanko, ma ktoś jakieś doświadczenia jako hunter? Jaka taktyka, jaki statek, jaka broń?

24.10.2002
11:55
[31]

Tiamath [ Konsul ]

Mar Camper: Wersje są różne. Zasadniczo dla wszystkich ras (oprócz Tamaran) nadają się wszystkie statki (oprócz frigate,frighter i resourcer) w zależności od tego ile chcesz mieć man. ile masz kasy jaki chcesz mieć equipment, bronie, shieldy i armor. Z tego co widziałem to ci najlepsi wyjadacze walą z destroyerów lub battleshipów. Dla tamaran ogólnie poleca się cariery jako że ta rasa ma minusy i do shield/armor i do trafienia (więc najlepiej zalewać przeciwnika cdronami , zniszczą mu shieldy, potem walić z broni zadających dużo na armor, a w odwodzie trzymać bronie anti-dron jak by się napatoczył jakiś kolo z dronami to wtedy mu je skosić jako pierwsze). Nie powiem ci nic więcej bo nie wiem (gram tamaran).

24.10.2002
13:05
[32]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Co powiecie o takim niszczycielu poniżej? Główny cel --> niszczenie obcych okrętów, obstawa przy ataku na port (nie bierze bezpośredniego udziału w akcji) Koszt: $ 845,170,525 Blyskawica ----- Level 160 Wraith Destroyer Rating: 202/40 Speed : 6 Manoeuvrability : 8 CDrones : 0 Shields : 1000 Armour : 3000 Power : 625 AI : 5 Self Rates Power Recharge Rate :275 Shield Recharge Rate :275 Armour Repair Rate :25 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 58/137 Shields: 830/1730 Armour: 1255/2255 EMP: 0 *Weapons will use 83 power each combat turn *You can fire a total of 6 salvos *Your ship can regenerate 138 shields per combat turn ----- 2 x Secondary Hardpoint 4 x Primary Hardpoint 20 x Armour Upgrade ----- Subspace Jump Drive Cloaking Device Internal Repair Module Cloaking Device (Racial) ----- 2 x Doomsday Fusion Cannon 2 x Heavy Beam Cannon 2 x Plasma Projectile Weaver 2 x 80mm Sabot Cannon 2 x Heavy Fusion Cannon 2 x 120mm Sabot Cannon 2 x Fusion Torpedo (1) 3 x Resonance Rift Missile (20) 1 x Resonance Disruptor Missile (30)

24.10.2002
14:22
[33]

vieko [ Pretorianin ]

MarCamper --> pewnie mozna jeszcze sporo pokombinowac, ja bym moze podniosl AI blizej 10, tak zeby cdrony nie powodowaly zbytnich uszkodzen (max 10).

24.10.2002
14:29
[34]

vieko [ Pretorianin ]

A tak w ogole, to wydaje mi sie, ze uzbrojenie trzeba dostosowac do potencjalnego celu. Jak np. chcesz atakowac battleshipy, to bron na armor i shields + ew. emp. A jak na carriera, to trzeba bron na drony (bo battle z reguly ma malo dronow lub wcale, a carrier ma sporo). Mozna zrobic cos uniwersalnego, ale na to pewnie trzeba sporo kasy. Mozna tez pokombinowac z kolejnoscia broni i podzialem na strefy - np. secondary na drony a primary na armor/shield (podobnie jak w battle do rajdow). Dzieki temu mozna prawdopodobnie zwiekszyc efektywnosc wykorzystania broni (tzn. np. nie walic w drony bronia do niszczenia armor). Oczywiscie to wszystko teoretycznie, bo nie jestem hunterem. Poki co staram sie wyszkolic w rajdach.

24.10.2002
14:36
[35]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Vieko --> ja chciałbym się wyszkolić na huntera, dlatego pytam. Potem się wymienimy doświadczeniami :-) Myślę że nie będę atakował dronów ani carrierów, raczej battle i destroyery (i gorsze oczywiście). Przed dronami chciałbym się tylko umieć obronić, jak przypadkiem wpadnę na jakieś stadko agresywnych. Głównie starałem się dawać broń na armour i shields.

24.10.2002
15:02
[36]

Tiamath [ Konsul ]

MarCamper: Ja wywalił bym PPW, bo z tego co czytałem to chyba tylko na porty i stacje się nadaje

24.10.2002
15:04
[37]

Tiamath [ Konsul ]

Mar: Poza tym jak nie będzie dronów to sabot canon tylko power ci będzie zrzerał a niewiele zrobi

24.10.2002
15:14
[38]

Tiamath [ Konsul ]

Mar: I wywal drugiego Cloaking'a. Jak już kupujesz Beam weapons to zamiast Clo. dev. wrzuć beam regulatrors (cy cuś w tym stylu). Najlepiej by było jak byś się zdecydował na jeden typ broni w php i dał im busta poprzez odpowiedni equipment. To samo z shp

24.10.2002
15:19
[39]

vieko [ Pretorianin ]

Jesli chodzi o ochrone przed cdronami to wystarczyc powinno podniesienie AI (armor integrity, na stacji do kupienia jako armor strenght). Kazdy combat dron zadaje potencjalnie 10 obrazen, od tego odejmuje sie poziom AI zaatakowanego statku. Czyli przy 10 AI cdrony nie powinny stanowic zagrozenia. Co innego miny, te zadaja 50 obrazen (czyli 40 przy AI=10). Przy okazji, cdrony maja celnosc 40%, a miny 50%. Ten wspolczynnik jest modyfikowany przez roznice poziomow -- 1,5% na kazdy poziom roznicy (w gore lub w dol, w zaleznosci czy zrzucajacy drony ma wiekszy czy nizszy poziom pilota niz broniacy sie przed dronami). Przy duzej roznicy poziomow np. 30 (zrzucajacy drony 10 lvl, ty 40 lvl) radykalnie zmniejszasz szanse trafienia tymi dronami (o 45%). Niestety miny maja dodatkowy feler, bo pomimo iz bazowo maja acc 50%, to maja tez minimum: 30%. Czyli zawsze jest szansa, ze mina cie trafi. Te szanse mozna jeszcze probowac zniwelowac na dwa sposoby: 1. evasion czyli unik --> maksymalnie pakowac manewrowosc i wylaczyc wszystkie bronie (evade only -- 4xman.) - wtedy do roznicy poziomow dochodzi jeszcze bonus za manewrowosc i czasem (przy wysokiej man.) jest ogromna szansa na unik. Niestety, manewrowosc kosztuje jak armor i drozeje jak kazdy upgrade wraz ze wzrostem lvl statku. Poza tym wysoki bonus z manewrowosci moze byc za maly, gdy bedziesz mial zbyt niski poziom w stosunku do drugiego gracza (po prostu jego zysk z roznicy poziomow moze byc wiekszy lub zblizony niz twoj z manewrowosci). Ponadto aby miec maksa trzeba wylaczyc bron. Czyli opcja raczej nie dla hunterow. 2. Drone Transpoder --> z tym masz szanse 50% na ominiecie agresywnych dronow zrzuconych w danym sektorze. Dodatkowo dla statkow do wielkosci do 3 (np. fregata, resourcer) dochodzi bonus +1% na kazdy 1 lvl gracza. Czyli trader na 10 lvl w resourcerze ma 60% skutecznosci drone transpodera. Niestety destroyer czy battle sa za duze i maja max 50% szansy na unikniecie ataku. To z grubsza tyle, jesli chodzi o agresywne drony i nie tylko.

24.10.2002
15:21
[40]

Tiamath [ Konsul ]

Mar: I fusion torpedo to broń specjalna (to chyba oznacza że nigdzie jej nie kupisz bo występuje tylko na określonych statkach lub portach/ stacjach i NIE jest na sprzedaż. Tak mi się przynajmniej wydaje bo Defenderów też nie można kupić a dostajesz od nich za każdym razem jak atakujesz port-nawet 1 lev.)

24.10.2002
15:25
smile
[41]

Nyhos [ Droogie ]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Panowie,dość,mam dość,kasa sojuszu po restarcie pusta,więc chcę pożyczyć trchę kasy na battle shipa.Znowu mnie rozwalili. :( Ci piepszeni IGR :(

24.10.2002
15:26
[42]

Tiamath [ Konsul ]

vieko: 3. każdy scout drone zwiększa szansę uniku min (tylko nie wiem o ile) i wydaje mi się że mine drones zadają tylko 25 a nie 50

24.10.2002
15:27
[43]

Tiamath [ Konsul ]

vieko: 3. każdy scout drone zwiększa szansę uniku min (tylko nie wiem o ile) i wydaje mi się że mine drones zadają tylko 25 a nie 50

24.10.2002
15:27
[44]

Tiamath [ Konsul ]

sorry za dubla

24.10.2002
15:49
[45]

Tiamath [ Konsul ]

vieko: Zwracam honor. Jednak 50

24.10.2002
16:56
[46]

vieko [ Pretorianin ]

Nie wiem dokladnie, jak scouty wplywaja na agresywne drony, ale wydaje mi sie, ze raczej w mysl zasady "czego nie widzisz tego nie mozesz ominac". Czyli po prostu dzieki scoutom mozesz w sektorach z mniejsza widocznoscia (tzn. ponizej 100%) zauwazyc miny czyli dzieki temu masz szanse na ich ominiecie. Idac dalej, jesli jakiejs miny nie wykryjesz (tzn pozostanie ukryta) to na nia wpadniesz... Oczywiscie nie moge tego powiedziec na 100%, po prostu tak mi sie wydaje (gdzies cos tam czytalem i tak mi sie po glowie blakalo).

24.10.2002
18:31
[47]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Hej I jak tam, jest ktoś chętny do rajdu:)

24.10.2002
18:33
[48]

Droll [ Centurion ]

Jestem w 25 carrierem naprawczym, jak by się coś działo to jestem chętny.

24.10.2002
19:19
smile
[49]

Urdaz [ Konsul ]

no bravo , widze że wam sie udało ale milem was na celowniku a bylem w manchari jak zobaczylem news o ataku

24.10.2002
19:49
[50]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Oto wyniki dzisiejszych rajdów:) Drugi port w 26109 był level 3, a ten w 26526 level 1 . Z lv 1 mamy 136mln 10/24/02 13:45:11 EDT Port 26109 was successfully raided by members of GOL Silver Horde. 10/24/02 13:30:43 EDT MAYDAY MAYDAY MAYDAY! Port 26109 is under attack by members of GOL Silver Horde. 10/24/02 13:14:58 EDT Port 26526 was successfully raided by members of GOL Silver Horde. 10/24/02 13:08:56 EDT MAYDAY MAYDAY MAYDAY! Port 26526 is under attack by members of GOL Silver Horde.

24.10.2002
19:52
[51]

Gryffin [ Entil'Zha ]

W ataku udział wzieli: Battleship - Bunia Battleship - Gryffin Battleship - Vieko Repair Carrier - Droll W sumie zysk wyniósł 170 mln. Strat własnych brak:)

24.10.2002
19:58
[52]

Tiamath [ Konsul ]

Gryffin: Congratz vieko: z helpa " Każdy scaut drone powiększa szansę zauważenia wrogich jednostek o 1% a także pomaga w omijaniu mine drones dodając 5 do checka" (w wolnym tłumaczeniu)

24.10.2002
20:12
[53]

Bunia [ Pretorianin ]

Yeah to bylo niezle

24.10.2002
20:16
[54]

vieko [ Pretorianin ]

Bylo super -- nastepnym razem ja dowodze :-)))) moze bede mial mniejsze lagi niz Bunia ;-)

24.10.2002
20:19
[55]

vieko [ Pretorianin ]

Tiamath --> no troche to dziwne. wyglada na to, ze miny maja oprocz armor (5) damage (50) i acc (50%, min. 30%) jeszcze jedna wartosc, czyli check. Tylko ile wynosi ten check? Kazdy scout daje ci +5 do tego sprawdzenia, ale ile trzeba, zeby w zupelnosci ominac miny?

24.10.2002
20:20
[56]

Rav_s [ Konsul ]

Gratulacje!!! Wreszcie jakies wymierne korzysci z ataku.

24.10.2002
20:25
[57]

Droll [ Centurion ]

Rozwaliłem dziś pierwszego gościa :) . Level 34 o ile dobrze pamiętam, był resoucerem (level 170) a ja carierem i 160 combat dron. No i Bunia ze swoim Battleshipem stała w obwodzie, oddała salwe, więc gość nawet nie zdążył strzelić :). Najgorsze jest to że jego sojusz jest na 17 miejscu w rankingu :( Aha gość wypad z portu po ataku, a nie jakiś taki przypadkowy.

24.10.2002
20:33
[58]

LooZ^ [ be free like a bird ]

GRATULUJE :)))

24.10.2002
20:37
[59]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Wyobrzacie sobie taka sytuacje : Port w Nexusie, kupa kasy... Atakuje 5 super statkow, chroni 25 innych statkow z silver i gold w sasiednich sektorach... Zysk : 400mld :PPP A potem sie obudzilem :PP

24.10.2002
21:26
[60]

vieko [ Pretorianin ]

Dla chetnych strategia rajdu na port. Powstala na bazie ostatnich doswiadczen, w ktorych uczesniczylem jako battleship. Jest dosc szczegolowa (moze nawet za bardzo lopatologiczna miejscami), niemniej nie jest w pelni kompletna, ale moze Droll, Gryffin i Bunia uzupelnia i powstanie prawdziwy faq. Potrzeba: 1. battleship (albo kilka, lepiej kilka :-) 2. carrier naprawczy (wystarczy jeden z zapasem tur) ad. 1. nasze battle mialy: 3000 armor, 500 shields (albo 625 dla zallun), 500 power (albo 400 z IRM), AI 10 (domyslne), po 8 PHP (triady) i SHP (clustery). Dodatkowo engine 8-9, proximity warheads (dla cluster), jump drive oraz opcjonalnie IRM (Internal Repair Module). Ogolem rating ok. 212/37, lvl ok. 150-170 (w zaleznosci od rasy). Koszt od ok. 0,8 do 1 mld. ad. 2. tu nie wiem, bo to droll obslugiwal, w kazdym razie chyba 200 repair dronow i external repair module. Uwagi wstepne: 1. na pojedynczy atak battle potrzebuja ok. 100 tur + ok. 50 na dolecenie i ucieczke. 100 tur potrzebne jest na naprawy wlasne (shd, pow, emp), bo carrier naprawia tylko armor. 2. carrier potrzebuje ok. 50 tur na transport (tak jak battle) + tury na naprawe (nie wiem ile) 3. te 50 tur na transport obejmuje: skok do jump noda, przeskok do drugiego systemu, skok do miejsca ataku, powrot do jump noda, skok powrotny, skok do portu noclegowego (nalepiej lvl 9-10). Razem 52 tury (z dokowaniem w porcie). Reszta tur na atak. 4. oczywiscie po kazdym ataku nie trzeba wracac do bazy, tylko mozna od razu atakowac inny port w danym systemie, po prostu te 50 tur to zelazny zapas przed atakiem, przy zalozeniu ze baza i cel ataku sa w sasiadujacych systemach (jezeli w tym samym, to wystarcza 22 tury "transportowe"). Przygotowanie statku i ataku: 1. wybrac system noclegowy (u nas byl 25) z pobliskim systemem docelowym (u nas 26). Moze to byc jeden system, tyle ze w naszym przypadku w 26 sa raczej niskie lvl portow (do ataku), a w 25 wyzsze (bezpieczniejsze do spania). 2. zrobic statki (battle jak w opisie Gryffina, pare watkow wczesniej, ogolnie statsy jak powyzej) czyli battleship i carrier. Zeby budowa poszla szybko i bezbolesnie nalezy wykorzystac jump drive przy pomocy navigation, tj. kupic statek oraz jump drive na poczatku, potem zaplanowac dalsza trase budowy statku (od stacji do stacji) i wpisac kolejne waypointy w navigation. Potem wystarczy tylko wyjsc ze stacji i w zoltym prostokacie pod bannerem reklamowym (na samej gorze) bedzie od razu wpisany sektor dla jumpa. Uwaga, jesli po zakupy trzeba skakac po roznych systemach, to zamiast "add waypoint" lepiej uzyc "navigation comp." (od razu dodaje jump nody). 3. Po zrobieniu statku leciec do portu lub stacji bazowej (noclegowej) wybranych w pkt. 1 przy uzyciu metody 2. :-))) 4. W miare mozliwosci kazdy nocuje w innym porcie - mniejsze ryzyko przy ewentualnym raidzie. 5. Wylogowujemy sie z gry i zbieramy tury off line (zwlaszcza przed atakiem). Tuz przed atakiem. 1. Laczymy sie na GG lub innym komunikatorze, w trybie grupowym (zeby wszyscy sie widzieli). U nas bylo gg, dlatego pojawia sie w dalszym opisie. 2. Logujemy sie do gry tuz przed atakiem (zeby dlugo nie siedziec online w porcie w battleshipie, bo to daje do myslenia hunterom lub ich sprzymierzencom np. z pokrewnych sojuszy handlowych). 3. wybieramy ostatecznie cel ataku 4. programujemy navigation (zasady jak przy zakupie statku) najlepiej od razu do celu i z powrotem 5. wszyscy leca do celu, carrier robi "deploy", battleshipy ustawiaja bron na "Secondary Weapons Only and Evade (2x Maneuverability)" bo najpierw rozwala sie drony przy uzyciu cluster bomb (secondary weapon). Wszystko gotowe? No to atak. Atak 1. dowodca atakuje port i pisze w gg np. "atak" (mozna to pominac, ale porzadkuje nieco sprawy) 2. reszta stoi, nic nie wciska i czeka (automatycznie atakuja z dowodca) 3. dowodca daje na gg sygnal np. "naprawa" 4. carrier naprawia po kolei wszystkie statki (najlepiej miec otwarte tyle okien przegladarki z "current sector" ile statkow do naprawienia i po kolei szybko jeden po drugim naprawiac) 5. po naprawie carrier daje na gg sygnal, ze naprawil (u nas bylo "poszlo") 6. kazdy wchodzi do repair i daje "repair all" (naprawi sie wszystko poza armor, ktory zostal naprawiony przez carriera) 7. po naprawie wlasnej kazdy daje sygnal na gg np. "ok" 8. dowodca czeka, az wszyscy potwierdza, ze sa naprawieni powtarzamy 1-8 az do rozwalenia dronow portowych. 9. po rozwaleniu dronow portowych dowodca daje sygnal do zmiany broni na primary only (triady, do rozwalenia armor i shields) znowu powtarzamy 1-8, az do zdobycia portu. Jak wszystko poszlo szybko i sprawnie to da sie zdobyc port przed przybyciem hunterow :-))) Przepraszam za lopatologie, a z drugiej strony miejscami brak inf. (np. o carrierze, bo sam latalem battleshipem). Kto moze, niech uzupelni. Pozdrawiam i powodzenia. Have Fun! Ku Chwale Hordy!!! v.

24.10.2002
21:50
smile
[61]

MOD [ Generaďż˝ ]

Congratulations!Widze ze z was niezli wymiatacze sie zrobili,jak ktos chce to jako repair carrier moge teraz sie na rajd zglosic.

24.10.2002
21:54
[62]

LooZ^ [ be free like a bird ]

To moze teraz na jakas planete ? Zbieramy obowiazkowo wszystkich z silver i bronze (:P) i jadymy na jakas slaba planete :) Wiem ze zginiemy, ale moze czegos sie nauczymy :)

24.10.2002
23:05
[63]

darkomen2 [ Konsul ]

W koncu jakies dobre wiadomosci, gratulacje dla wszystkich uczestnikow :))

25.10.2002
06:29
smile
[64]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Ja także przyłączam się do gratulacji.W sumie to pierwszy atak w którym wszyscy przeżyli:)No i kasy nawet sporo:) BTW A co z expem?Dużo tego sie dostaje?:)

25.10.2002
07:49
[65]

Bunia [ Pretorianin ]

RAczej mniej niz Wiecej... :|

25.10.2002
08:25
[66]

kastore [ Troll Slayer ]

You sold 1575 Luxury Items for 19057500 Credits! You gain 31500 Experience. heheheheheh

25.10.2002
09:31
[67]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Kastore --> kasy sporo, ale expa nienajwiecej ;) Gryyfin, Vieko, Bunia --> a ile konkretnie expa sie dostaje za udany atak? All --> moze ktos bawil sie w huntera - ile dostaje sie expa za rozwalenie statku?

25.10.2002
09:32
[68]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

WOW! Gratuluję zwycięstwa! W przyszłym tygodniu wybiorę się może z wami na rajd, dziś zaczynam kompletować mojego niszczyciela :-) Tiamath --> co do PPW masz rację, to za wolna broń na statki, nadaje się tylko na porty i planety :-( Sabot cannona zamienię na Doomsday Fusion Cannon. Do tego dojdzie Shaped Charges polepszający skuteczność broni typu fusion (+10 do trafienia :-). Fusion torpedo można kupić (wg. Madoxa) w 26 układzie na stacji o aligment -200 (gorzej będzie z tym co mam kupić na "dobrych" stacjach, ja tez mam aligment -200 ;-)

25.10.2002
09:59
[69]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> po pierwszym ataku przybyło mi 80k expa. Po drugim nie wiem:( Tylko rajdy to się chyba przeprowadza dla kasy a nie dla expa. Zresztą to, że w tej chwili mało zdobywamy związane jest z tym w jakim sysetmie latamy. W 26 praktycznie nikogo nie ma, także porty nie mają skąd brać kasy:)

25.10.2002
10:30
[70]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> dzieki za info. Jak zauwazylem z powodzeniem zaatakowaliscie port lev 3. W 21 jest taki przynajmniej jeden. W razie co pisze sie na kolejny najazd, tylko niestety jestem ograniczony czasowo szybkim dostepem do netu :(

25.10.2002
10:40
[71]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mamy w planach jeden atak po 20:30 dzisiaj w takim składzie jak wczoraj:) Ale jeżeli znalazłoby się więcej chętnych, tzn np 1 battle i 1 carrier to można zaatakować wcześniej (czyli dzisiaj atakowałyby 2 zespoły)

25.10.2002
11:20
[72]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> niestety wieczorem nie mam dostępu do szybkiego lacza :( To moze w przyszlym tygodniu jakis atak ok. 8.30?

25.10.2002
11:32
[73]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Droll --> a ile expa dostales za tego rozwalonego lebka?

25.10.2002
12:15
[74]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Heh, wypróbowałem dziś pierwszy raz mojego niszczyciela, na razie nie jest jeszcze skończony (właściwie dopiero co rozpoczęty), brakuje mu pancerza, dodatkowych slotów, itd. Prawie podstawowa wersja, nawet dziala ma jeszcze tymczasowe (cannon 25). A więc atakuję carriera, wypasiony skurczybyk, miał chyba z 80 lev. ale bez uzbrojenia i dronów bojowych. Pilot na 32 lev. Pierwszy atak - kaszanka, trochę mu zabrało, ale za mało, przeżył. Drugi atak - dalej żyje skubany. Trzeciego już nie było bo zwiał do portu :-))) Heh, jednak jak się nie rozwali wroga w pierwszym czy drugim ataku, to zwieje (jeśli jest online). Ale to dopiero początek :-) Po weekendzie będzie lepiej :-))))

25.10.2002
17:34
[75]

vieko [ Pretorianin ]

MarCamper --> hehe, wiem cos o tym... sam kiedys jako trader uciekalem przed kolesiami na nizszym lvl, ktorzy nie potrafili rozwalic mnie pierwsza salwa :-))) i mialem wielka satysfakcje z tego :-)) Oczywiscie nie mialem zamiaru Cie obrazic, ze nie potrafisz kogos rozwalic. Chodzi mi raczej o ogolne wrazenia z drugiej strony barykady (tzn. z pozycji ofiary, nie huntera). Z perspektywy dotychczasowych doswiadczen czlonkow hord, opisywanych na tym forum, wynika ze bez odpowiedniego przygotowania bardzo ciezko byc zarowno w pozycji ofiary jak i huntera :-)

25.10.2002
19:37
[76]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Przypowminam, że dzisiaj po 20:30 atakujemy po raz kolejny:)

25.10.2002
19:53
[77]

vieko [ Pretorianin ]

Wiemy i czekamy na gg :-)))

25.10.2002
19:54
[78]

vieko [ Pretorianin ]

mowilem za siebie i za Bunie (sorry Bunia, ze stawiam Cie przed faktem dokonanym :-)))

25.10.2002
20:14
[79]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> wiem, widziałem:) Ale mamy na razie tylko battle, czekamy na carriery:)

25.10.2002
20:25
[80]

Droll [ Centurion ]

Sharky ---> nie mam pojęcia ile dostałem expa bo mi nie napisało nigdzie, a nie pamiętam ile miałem przed tym zanim go rozwaliłem. Gryffin --> no to jeden carrier już jest :)

25.10.2002
21:15
[81]

Rav_s [ Konsul ]

Gratulacje kolejnego udanego ataku tzn. tego z dzisiaj. ogladalem was w news'ach. Napiszcie tylko ile kasy i expa z tego bylo, no i wogole opiszcie te ataki. Ale zaraz, zaraz atakujecie 3 raz???

25.10.2002
21:25
[82]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Dzisiaj grupa: Battleship - Bunia Battleship - Vieko Battleship - Gryffin Carrier - Droll zaatakowała pomyślnie 3 porty (jeden 3lv, dwa 1lv) W wyniku przylotu huntera po ostatnim ataku chwalebną śmierć na polu bitwy poniósł Droll. Bunii i mnie udało się uciec z sektora tracąc tylko po połowie armora:)

25.10.2002
21:40
[83]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko - 1 tura walki

25.10.2002
21:41
[84]

vieko [ Pretorianin ]

a vieko nawet sie na huntera nie napatoczyl, bo zaraz po ataku musial leciec do lazienki :-)) i profilaktycznie usunal sie znad portu :-))) jak wrocil z klopa, to w gg bylo strasznie i drolla juz nie bylo :-((( Ale przynajmniej na Polu Chwaly i w ogole :-)))

25.10.2002
21:41
[85]

Gryffin [ Entil'Zha ]

a tu końcówka dzisiejszego mojego ataku, czyli rozwalanie armora:)

25.10.2002
22:05
[86]

vieko [ Pretorianin ]

Dla porzadku: Screeny Gryffina pochodza z pierwszego w historii ataku Hordy, nie tych dzisiejszych. Po drugie jesli ktos jeszcze nie dowodzil rajdem, to radze sie przyjrzec jak to wyglada: 1. po wydaniu komendy raid (albo potem contiunue attack) port atakuje pierwszy (jak w kazdej walce broniacy strzela pierwszy) i zadaje obrazenia po kolei, zaczynajac od dowodcy (czyli tego kto inicjuje atak) co pokazuja statystyki ataku 2. ponizej statystyk strzalow portu pokazane sa kolejno statystyki strzalow oddanych przez kolejne statki atakujace. Jak w tych statsach przestana pojawiac sie inf. o ilosci zniszczonych dronow, to trzeba sie przelaczyc na bron primary, bo znaczy ze tych dronow juz nie ma :-)) Drony gina pierwsze, a dalsze obrazenia powinny isc na portowe armor i shiedls i do tego sa triady :-) Sorry, ze sie madrze, ale dzisiaj pierwszy raz dowodzilem i sie sam pogubilem :-) Ogolnie walka jest malo widowiskowa, bo tylko dowodca widzi jakakolwiek interakcje (czyli te statystyki). Niestety dowodca ma odpowiedzialna role, bo jak najszybciej musi dac na gg. odpowiednie sygnaly np. do naprawy. Dlatego najlepiej miec dwa okna: jedno do walki, drugie do naprawy wlasnej, bo inaczej mozna sie pogubic, trudniej obserwowac statsy i w ogole traci sie szybkosc, zwlaszcza przy kiepskim laczu i stresie przed hunterami. Tyle moich uwag. Mam nadzieje, ze sie komus przyda ;-)

25.10.2002
22:16
[87]

vieko [ Pretorianin ]

Jak wspomnialem w walce grupowej wazny jest dowodca, bo on wydaje decyzje w czasie walki (np. na gg), dlatego tez ma te wszystkie statystyki, ktore widac na sreenach Gryffina. Niestety, reszta niewiele widzi --> rola sprowadza sie do stania w miejscu i czekania :-))) Malo widowiskowe i wciagajace :-))) BTW, jak zobaczycie ze dowodca daje znak do naprawy (czyli carrier za chwile powinien naprawic armor) to odswiezcie sobie przegladarke (jak ktos lubi to moze odswiezac co chwila :-))) zobaczycie, czy macie straty w EMP, jesli tak, to po znaku od carriera, ze naprawil armor sami sie naprawcie, bo ktoras z broni nie bedzie skuteczna. Przy ataku Primary Weapon wazny jest tez poziom power (zeby bylo z czego strzelac). Stanem shields nie trzeba sie specjalnie przejmowac. To juz chyba wszystko odnosnie ataku na port, co przychodzi mi do glowy. Jesli ktos uwaza, ze troche za duzo sie produkuje, to powiedzcie. Wczesniej (na etapie handlu) bylo sporo pytan, niemal ciagle powracajacych, dlatego teraz staram sie na biezaca i w miare lopatologicznie (oczywiscie jak sam sie czegos dowiem i jestem tego pewnien), tym bardziej, ze widmo huntera krazy i w czasie ataku na prawde nie ma co zwlekac i zastanawiac sie "co teraz?".

25.10.2002
23:19
[88]

vieko [ Pretorianin ]

Jeszcze pare slow o korzysciach z ataku na port. Z moich obserwacji wynika, ze bezposrednio z rajdu mozna zyskac tylko kase. Ilosc kasy zalezy od tego, jak dawno port byl zdobyty. Teoretycznie kasy powinno byc przynajmniej kilkaset mln., ale nam sie zdarzylo, ze raz bylo nawet 6,3 mln. Tylko 6 mln, a nie obiecane 400 :-)) Co do expa, to wydaje mi sie, ze za zdobycie portu nie ma (moze sie myle, ale nie zauwazylem wzrostu zaraz po rajdzie). Exp z ataku pochodzi prawdopodobnie wylacznie z napraw (tzn. kazdy napadajacy ma exp za naprawy samego siebie, a carrier za naprawe napadajacych). Jesli by nawet byl, to prawdopodobnie dostaje go i tak tylko dowodca, podobnie jak kase po napadzie. Jesli chodzi o naprawy, to jesli ktos chce, to moze sobie zalozyc IRM (Internal Repair Module). Przydatny jest bardziej dowodcy, bo on wykonuje jakies akcje (tzn atak) a IRM automatycznie naprawia podczas wykonywania jakiejkolwiek standardowej akcji (ruch, walka). Ponadto IRM zwieksza mozliwosci naprawy (automatycznej i recznej): a. zwieksza wydajnosc ladowania shields i power oraz naprawy EMP; szczegolnie szybkosc naprawy EMP jest istotna, Gryffin bez IRM naprawial 5 EMP Dmg na ture, a ja z IRM moglem 10. Przy 50 EMP po jednej turze ataku (co nie jest takie wyjatkowe) musial stracic 10 tur na naprawe, a ja tylko 5. b. IRM pozwala na samodzielna naprawe armor, nawet bez repair dronow. Niestety tylko 25 na ture (strasznie malo, zdarza sie oberwac nawet ponad tysiac), ale zawsze jest to jakas rezerwa na wypadek gdyby cos sie stalo z repair carrierem. Jak ktos chce rajdowac w pojedynke, to IRM tylko wspomaga repair drony, ale na pewno sam ich nie zastapi (bez nich samonaprawa to jest ogromnie "turochonna"). Tak czy inaczej na samodzielny atak trzeba miec wiecej tur niz na grupowy z repair carrierm, bo trzeba sie samemu naprawiac, albo latac do stacji. Oczywiscie nie namawiam do IRM, mozna bez niego spokojnie sobie poradzic, zwlaszcza przy grupowych atakach. Zamiast niego mozna sobie wsadzic scanner albo co tam sie komu podoba :-)) Wiecej nie wejdzie, bo battle, jak wiekszosc statkow ma 3 miejsca na equipment, a 2 zajmuje juz jump+proximity. Z reszta, z IRM, czy bez to i tak carrier wskazany. Do naszych rajdow wystarczyl taki, ktory mial ok. 200 repair dronow i external repair module. Dzieki temu nawet znaczace obrazenia naprawial kosztem 1 tury carriera (max 400 armor). Gdyby tak zakupic jeszcze energry transfer module, to moznaby rowniez carrierem ladowac shields i power (ale sam siebie carrier w ten sposob nie naprawi, musi samego siebie naprawiac, jesli w ogole zajdzie taka potrzeba). Ale czy jest sens? Byc moze, ale i tak EMP trzeba samemu naprawic (jednoczesnie powodujac naprawe przynajmniej 100 shields i 100 power na ture). No to teraz chyba wszystko jasne i niedlugo powinnismy miec juz cala bande rajdersow :-)))

26.10.2002
07:45
smile
[89]

Qna [ Konsul ]

Qwa, jakiś ^%$&%* postawił kombat drony na minerałach i rozwaliły mnie. Ale zemściłem się kupiłem sobie destroyera, podpakowałem i cała 50tka pieprzonych dronów zamieniła się w gwiezdny pył. Szkoda mi tylko 2 lvl expa, które straciłem.

26.10.2002
07:47
[90]

Qna [ Konsul ]

Robimy jakiś rajd?

26.10.2002
13:25
[91]

Droll [ Centurion ]

Qna --> z tego co wiem to dopiero jutro się coś szykuje w Elanna (21) więc jak masz ochotę to bądź gdzieś w tamtej okolicy żebyś w razie czego nie miał za daleko.

26.10.2002
19:38
[92]

Qna [ Konsul ]

Droll ---> będę tu zaglądał jutro, więc jakby coś to będę pod ręką. I wolałbym zostać przy moim destroyerku, wydałem na niego już 600mln, a jeszcze 1G czeka na koncie i tylko lenistwo nie pozwoliło mi wydać tej kasy na upgrady. :-)

26.10.2002
19:42
[93]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Atak to chyba jutro rano, co? Tak koło 10. Ja w każdym razie mogę do około 15, później niestety już nie.

26.10.2002
22:59
[94]

darkomen2 [ Konsul ]

Jak ten czas do restartu powoli uplywa, a jeszcze przez zmiane czasu trzeba bedzie czekac godzine dluzej :))

27.10.2002
00:05
smile
[95]

yyy_yasne [ Konsul ]

Ile kasy dostaliscie za te 3 ostatnie porty? Reset sie zbliza... hihi

27.10.2002
00:22
smile
[96]

Qna [ Konsul ]

Gryffin ---> ja mogę o 10, a nawet wcześniej. Później w zasadzie tesh. Więc czekam tylko na umówiony znak-sygnał. :-))

27.10.2002
08:21
[97]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Witam. Reset przesunięty o tydzień:( A poza tym jak ktoś jest chętny do rajdu to przypominam, że lecimy do 21.

27.10.2002
09:08
[98]

darkomen2 [ Konsul ]

Gryffin --- znajac zycie jak wystartuja 1 grudnia to bedzie dobrze :)

27.10.2002
10:05
[99]

Qna [ Konsul ]

To atakujemy? Jeśli tak to gdzie?

27.10.2002
10:07
[100]

Droll [ Centurion ]

Jestem chętny do rajdu, ale rajdnąć portu to nie mogę bo mam carriera naprawczego. Jestem w 21 i czekam na battle do naprawy :)

27.10.2002
10:10
[101]

Qna [ Konsul ]

Droll---> a może być destroyer? :-)

27.10.2002
10:17
[102]

Droll [ Centurion ]

Qna --> czemu nie, jeśli tylko da się naprawić to może to być nawet escape pode :)

27.10.2002
10:20
[103]

Qna [ Konsul ]

Droll ---> to lecę.

27.10.2002
10:31
[104]

Qna [ Konsul ]

Droll ---> gdzie cumujesz?

27.10.2002
10:32
[105]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Qna --> jeżeli nie będziemy mieli conajmniej jeszcze jednego battleshipa to nie ma poco atakować. A co do cumowania, to nie zbierajcie się w jednym porcie, bo to jest b. poderzane:)

27.10.2002
10:34
[106]

Droll [ Centurion ]

Qna --> wejdź na gg

27.10.2002
10:43
smile
[107]

Qna [ Konsul ]

Czas na nowy wątek.

27.10.2002
10:45
[108]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Chętnych do rajdu zapraszam na GG i do systemu 21:)

27.10.2002
11:45
[109]

Gryffin [ Entil'Zha ]

kolejna część -->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.