hubercik015 [ Nasza-Plotka ]
Heyah
Witam ma problem z doładowaniem z Heyah gdyż mam błąd i proszą o kontakt z BOU więc wpisuję w Google to co oni mi piszą i czytam że powinienem napisać maila...nie mogę zrobić tego porpzez Samoobsługę gdyż nie mam puku...i tu pytanie.czy Heyah "siedzi" w centrali i na mailu 24/24 czy jak to jest?...Proszę o odp. z góry dziękuje.
rzaba89nae [ WTF!? ]
Tel BOK-u to automatyczna sekretarka, ale możesz też z konsultantem, na mailu chyba nie siedzą 24h, choć wysyłać możesz, odpowiedzą na pewno najszybciej, jak potrafią.
PUK jest na tej plastikowej obwódce od karty SIM
hubercik015 [ Nasza-Plotka ]
Wiem wiem tylko wiesz mi nie zależało zbytnio na tej karcie i ją po prostu potraktował niezbyt miło...no i już nie posiadam go...dobra dzięki będę czekał na Odp.
sebekg [ Senator ]
zadzwon pod *2222 do BOK-a tam siedza 12/12 wiec wszystko od reki wyjasnisz