GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Auto na gaz

22.10.2002
16:45
[1]

Bartold [ Chorąży ]

Auto na gaz

Jeżdże sporo Seicento 900. I sporo bylę na paliwo. Chcę ciąć koszty.
Zastanawiam się na przerobieniem go na gaz.
Czy ktoś z Was jeździ autem zasilantym gazem?
Co może powiedzieć o praktycznych wadach i zaletach zasilania gazem?
Pozdrawiam ;)

22.10.2002
16:47
[2]

wysiu [ ]

900 cc na gaz? To w ogole da rade ruszyc z miejsca?;)

22.10.2002
16:51
[3]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

zerknij tutaj.../s043.

22.10.2002
17:58
[4]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Zalety-oszczednosci Wady-Mniejszy "zryw"(nie ruszysz ze swiatel z piskiem;) Mniejsza pojemnosc bagaznika ktory w seicento i tak jest maly.chociaz nie wiem bo tam jest z przodu nie?

22.10.2002
18:33
[5]

Wisien [ Generał ]

ja mam Poldka na gaz, to samochód stworzony do zasilania gazem. Jeśli jeździsz dużo swoim autem ( chociaż instalacja gazowa w tak małym wozie , hmm ) to szybko zwróci się to co byś wydał na instalację. U mnie to trwało chyba 3 m-ce. Jeden większy wydatek ale potem naprawdę zajebista jazda, po bardzo niskich kosztach.

22.10.2002
18:57
[6]

mos_def [ Generał ]

ale mi w temata trafiles, 2 tygodnie temu zalozylem sobie instalke (renault 19 1,4 l) pomykam treraz az milo , tankowanie do pelna wynioslo mnie 37 zl slownie " trzydziesci siedem .". ;) ale jest jedna kwestia , warunkiem zalozenia jest odpornosc psychiczna pozwalajaca ci zniesc widok wyprzedzajacego cie byle gowna podczas ruszania i wogole z niskich biegow, pozniej jak juz sie bujnie to juz jest spox ;) spalanie jest troche wieksze , ale przy tych cenach wahy i gazu to i tak nie rzutuje. jeszcze proponuje zakladac u jakiejs dobrej firmy, najpierw obejzyj sobie jak u innych zakladaja a pozniej oddaj autko , bo odwala ci kiche jak u mnie, zaplacilem stowke taniej ale mikser mam jakas samorobke .. ;) ogolnie BARDZO polecam

22.10.2002
21:15
[7]

Michmax2 [ Legionista ]

mos--> poważnie jak ruszasz ze światełek to wszystko Cię może "wziąść"? Bo jeżeli tak to ja chyba nie założe bo lubię zaszaleć (ale ostrożnie:-))

22.10.2002
21:17
[8]

wysiu [ ]

Michmax --> A jakie auto? Bo przy mocnym silniku nie bedzie AZ TAKIEJ roznicy..:)

23.10.2002
01:06
[9]

Bartold [ Chorąży ]

Z tym ruszaniem ze zrywem to chyba dla fanatyków nie jest problem. Z tego co słyszałem w każdej chwili można przełączyć na benzynę i z powrotem. Interesuje mnie ile benzyny oprócz gazu spala samochód. Przy ruszaniu kawałek trzeba przejechać na benzynie, a dopiero potem przełącza się na gaz. Zawsze trochę benzy spali. Jak bardzo dużo jeżdżę po mieście na niedużych odcinkach to gra może nie być warta zachodu. A spalanie grubo powyżej 7 litrów mnie wkurza (jak na takiego małego bączka). Wcześniej jeździłem dieslem, palił o ok 2 litry mniej. Za 90 zyli robiłem 600 km, a teraz za ponad 100 cieszę się jak wyjeżdżę 450.

23.10.2002
04:59
[10]

Rendar [ Senator ]

Osobiście bardzo polecam przerobienie auta na gaz. To naprawde duza przyjemność gdy do pełna tankujesz za 35 zeta a nie za 130 zeta (polonez). Oczywiście przy klasycznej instalacji gazowej auto ma mniejszego kopa niż na benzynce. Jednak jest możliwość zamontowania "gazowni" z bezpośrednim wtryskiem gazu. Wówczas osiągi praktycznie nie ulegają zmianie. Ta instalacja ma jednak bardzo poważną wadę - cena. To kosztuje ok 4000 PLN. Bartold---> w Twoim przypadku to proponuję zamontowanie instalacji sterowanej 100% manualnie. Wówczas będziesz sam sterował na czym jedziesz i kiedy. Zreguły zimne auto (np. po całonocnym parkowaniu) powinno yć odpalone na benzynie, potem możesz już odpalać na gazie. Jeśli zdecydujesz się na instalację automatyczną lub półautomatyczną to auto samo steruje jakie dostaje papu. Automaty są sterowane na 2 sposoby: na temp. silnika lub na obroty. Te na obroty są do dupy - koleś tak ma i się strasznie wkurza. Te na temp. są ok. Auto jest automatycznie odpalane na benzynie a gdy silnik sie odrobinę podgrzeje przełącza się na gaz.

23.10.2002
08:44
smile
[11]

Mr_Baggins [ Senator ]

Gaz do Seicento? Nie opłaca się :) A jak chcecie ruszać z piskiem załóżcie instalację nitro , a'la Mad Max. Opisywali coś takiego w którymś starszym Auto Świecie :))) Seicento odstawiało na światłach wszystkie wozy :)

23.10.2002
10:16
smile
[12]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bez obrazy ,ale Seiciento i bez gazu nie ma siły , a z gazem to już w ogóle będzie padaka . Moim zdaniem to nie ma sensu to tak jakby założyć klime do malucha :) Słyszałem o przypadku kiedy ktoś założył gaz do Tico :) ... Bez komentarza .

23.10.2002
10:18
smile
[13]

Pamir [ Generał ]

Wiec sprawa wyglada poprostu extra :), jezdze nissan'em primera pali mi ok 11 litrow gazu na 100km benzyny palil raptem ok 1 litra mniej. Jesli chodzi o dynamike, to wszystko zalezy od instalacji i regulacji. U mnie dzieki temu ze pali wiecej dynamika rosnie, i jest nawet wyczuwalna roznica w stosunku do benzyny- na korzysc gazu!!! Nie wiem wiec o co chodzi ludziom ktorzy mowia ze spada dynamika i ze nie mozna rwac gumy na swiatlach, zaprzeczam wiec i gwarantuje ze jak sie depnie to (przynajmniej u mnie) to bedzie rwal jeszcze na 2 biegu. Jesli wiec masz pewnosc ze beziesz jeszce troszke jezdzil tym autkiem to smialo zakladaj im predzej tym lepiej szybciej sie zwruci. Pozdrowienia Pamir

23.10.2002
20:09
[14]

Bartold [ Chorąży ]

Odwiedziłem dzisiaj kilka punktów, gdzie zakładają gaz. Ceny dla mojego modelu waha się w granicach 1,7 - 2 tys. Po roku spoko powinno się zwrócić. Ciekawe jak ze zużyciem silnika? Sądziłem, że głównie przerabia się na gaz polonezy, daewoo i stare modele samochodów zachodnich. Zdziwienie moje było duże. Nie widziałem żadnej z w/w pojazdów (chyba te co miały być przerobione, już zostały). To co stało na podnośnikach lub na kanałach, to były dobre samochody (golf, polo, primera, mondeo, 306, corolla) o wieku ok. 5 lat. I to mnie przekonało. Teraz pozostaje podjąć decyzję gdzie. Dzięki za podpowiedzi => (mos_def, Rendar). Wiedziałem na co zwrócić uwagę i o co pytać, Pozdrawiam i życzę ostredo "gazowania";)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.