GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mass Effect - Shader Model 2.0?

20.09.2008
01:22
[1]

Samurai at dojo [ Konsul ]

Mass Effect - Shader Model 2.0?

Szukałem w necie informacji, czy Mass Effect ruszy na komputerze, z kartą graficzną z shaderami 2.0 i nie mogłem znaleźć żadnej konkretnej informacji, oprócz oficjalnych wymagań, w które z doświadczenia nie wierzę do końca. Trafiłem w końcu na pewną stronę, na której podane były wymagania mówiące, że na karcie z shaderam w wersji 2.0 gra powinna ruszyć, lecz pod spodem był dopisek "Na dzień dzisiejszy gra nie odpali bez grafiki z Shader Model 3.0".

Więc jak to w końcu jest? Odpali się na karcie z shaderami 2.0, czy nie? Ktoś próbował tę grę na takiej karcie uruchomić?

20.09.2008
01:24
[2]

remekra [ Horonrzy ]

ME jest na Unreal Engine 3, a ten nie działa na kartach z shaderami 2.0, więc nie zadziała.

20.09.2008
01:31
[3]

Samurai at dojo [ Konsul ]

ME jest na Unreal Engine 3, a ten nie działa na kartach z shaderami 2.0, więc nie zadziała.

Bulszit, UT3 i Frontlines: Fuel of War mi działały. Tylko niektóre gry na tym silniku nie chodzą na kartach z SM 2.0 (np. Bioshock [chociaż po "spatchowaniu" rusza], Splinter Cell Double Agent, Stranglehold).

EDIT:

20.09.2008
03:30
[4]

Icm [ Konsul ]

Próbowałem na PS 2.0... Nie działa;/

20.09.2008
08:33
[5]

mirencjum [ operator kursora ]

Obsługiwane karty graficzne:

1. ATI Radeon: X1300-X1950 (poza X1550 i X1600 Pro), HD2xxx (poza HD2400), HD3xxx
2. Nvidia GeForce: 6800, 7xxx, 8xxx, 9xxx

Wersje laptopowe powyższych kart nie są oficjalnie obsługiwane, mimo iż gra może na nich działać poprawnie.

Lista nieobsługiwanych kart graficznych:

1. Nvidia - serie: GeForce 2, GeForce 3, GeForce 4, GeForce FX, Modele: GeForce 6100-6600
2. ATI - serie: Radeon 7xxx, 8xxx, 9xxx, modele: X300-X1150, X1550, X1600 Pro, HD2400
3. Intel - wszystkie modele
4. VIA - wszystkie modele
5. SIS - wszystkie modele
6. Matrox - wszystkie modele

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.