Samurai at dojo [ Konsul ]
Mass Effect - Shader Model 2.0?
Szukałem w necie informacji, czy Mass Effect ruszy na komputerze, z kartą graficzną z shaderami 2.0 i nie mogłem znaleźć żadnej konkretnej informacji, oprócz oficjalnych wymagań, w które z doświadczenia nie wierzę do końca. Trafiłem w końcu na pewną stronę, na której podane były wymagania mówiące, że na karcie z shaderam w wersji 2.0 gra powinna ruszyć, lecz pod spodem był dopisek "Na dzień dzisiejszy gra nie odpali bez grafiki z Shader Model 3.0".
Więc jak to w końcu jest? Odpali się na karcie z shaderami 2.0, czy nie? Ktoś próbował tę grę na takiej karcie uruchomić?
remekra [ Horonrzy ]
ME jest na Unreal Engine 3, a ten nie działa na kartach z shaderami 2.0, więc nie zadziała.
Samurai at dojo [ Konsul ]
ME jest na Unreal Engine 3, a ten nie działa na kartach z shaderami 2.0, więc nie zadziała.
Bulszit, UT3 i Frontlines: Fuel of War mi działały. Tylko niektóre gry na tym silniku nie chodzą na kartach z SM 2.0 (np. Bioshock [chociaż po "spatchowaniu" rusza], Splinter Cell Double Agent, Stranglehold).
EDIT:
Icm [ Konsul ]
Próbowałem na PS 2.0... Nie działa;/
mirencjum [ operator kursora ]
Obsługiwane karty graficzne:
1. ATI Radeon: X1300-X1950 (poza X1550 i X1600 Pro), HD2xxx (poza HD2400), HD3xxx
2. Nvidia GeForce: 6800, 7xxx, 8xxx, 9xxx
Wersje laptopowe powyższych kart nie są oficjalnie obsługiwane, mimo iż gra może na nich działać poprawnie.
Lista nieobsługiwanych kart graficznych:
1. Nvidia - serie: GeForce 2, GeForce 3, GeForce 4, GeForce FX, Modele: GeForce 6100-6600
2. ATI - serie: Radeon 7xxx, 8xxx, 9xxx, modele: X300-X1150, X1550, X1600 Pro, HD2400
3. Intel - wszystkie modele
4. VIA - wszystkie modele
5. SIS - wszystkie modele
6. Matrox - wszystkie modele