Qri$ [ Pretorianin ]
Czy w NWN można tworzyć voice-packi?
Czy w NWN można nagrać swój głos i używać do jako voice packa?
Navarro[HR] [ Centurion ]
Ni jest to łatwe ale możliwe. Zobacz na oficjalna polską strone o NwN (nwn.cdprojekt.com) tam jest opic jak
Qri$ [ Pretorianin ]
Dzięki :)
Navarro[HR] [ Centurion ]
Ależ nie ma sprawy :)
Qri$ [ Pretorianin ]
Navarro albo inni --> Gdzie to jest napisane albo jak to zrobić?
Navarro[HR] [ Centurion ]
"Poradnik ten ma na celu pokazanie, w jaki sposób można dodawać własne dźwięki do modułu z użyciem Hak Paków. W tekście użyliśmy przykładowego modułu Dance Club (do ściągnięcia z naszej strony). Kroki wymagane do dodania dźwięku: Umieszczenie swojego pliku .wav w Hak Paku. Dodanie Hak Paku do modułu. Dodanie dźwięku do modułu przy pomocy własnego projektu. Dodanie pliku Wave do Hak Paku Pierwszym krokiem będzie dodanie swojego pliku (plików) do Hak Paku, którego później użyje się w module i przekaże innym graczom. Hak Pak Editor to plik “nwhak.exe” z katalogu “Utils” w folderze z zainstalowanym Neverwinter Nights (domyślnie C:\NeverwinterNights\NWN\utils). Kliknij dwukrotnie plik, by uruchomić edytor. Dodaj nowy dźwięk .wav do edytora poleceniem Resource -> Add. Wybierz właściwy plik i kliknij Open. Ujrzysz teraz informacje o swoim dźwięku. Nadaj jej tytuł i opis. Następnie zapisz ją w folderze “hak” w katalogu z grą (domyślnie C:\NeverwinterNights\NWN\hak). Dodanie Hak Paku do modułu Skoro Hak Pak znajduje się już w katalogu “hak”, czas dodać go do modułu. Otwórz istniejący lub nowy moduł w Zestawie Narzędziowym. W menu “Edit” wybierz polecenie “module properties”, następnie wybierz zakładkę “Advanced”. W polu “HAK File” wybierz swój Hak Pak. Uwaga: W ten sposób umieszcza się Hak Pak w module. Pamiętaj, że inni gracze także muszą umieścić ten sam pakiet we własnych katalogach “hak”, by mogli grać. Upewnij się, że dołączyłeś Hak Pak do swojego modułu zanim go udostępnisz innym ! Kiedy już Hak Pak z nowymi dźwiękami został dodany, można przystąpić do umieszczenia dźwięków w module. 1. W menu Zestawu Narzędziowego wybierz Wizards -> Sound Wizard. 2. Przypisz paletę kategorii. Wybierz kategorię, pod jaką ma się pojawić twój projekt. W naszym przykładzie dźwięk umieściliśmy pod Special -> Custom 1. 3. Wybierz czas dla swojego dźwięku: Seamlessly looping (Ciągłe powtarzanie) albo Single-Shots (pojedyncze). Tworzymy podkład muzyczny, więc zaznacz opcję zapętlenia. 4. Wybierz pozycję swojego dźwięku. Ponownie przypominam, że zajmujemy się podkładem muzycznym, więc wybierz Area-wide (obszar). 5. Kliknij przycisk “Add Sounds...”, by przywołać listę plików .wav w grze i w twoim Hak Paku. Wybierz “Hak Pak Resources Only”, aby pokazały się tylko te z Hak Paku. Zaznacz potrzebny dźwięk i kliknij OK. Następnie kliknij Next i przejdziesz dalej. 6. Wpisz nazwę swojego projektu (nasz przykładowy nazywa się Moozik) i odznacz pole “Launch Properties Dialog”. Kliknij Finish. 7. Dźwięk pojawi się teraz pod Paint Sounds -> Custom -> Special -> Custom 1. Wybierz swój dźwięk i nanieś go na swój moduł. W naszym przykładzie wybraliśmy dźwięk obszarowy, więc nie ważne, gdzie go umieścimy. Postępując według powyższych wyznaczników, możesz dodawać własne dźwięki w formacie .wav do swoich modułów, by wzbogacić obszary interesującymi efektami. " Oto cytat ze strony cdprojektu
Qri$ [ Pretorianin ]
Ale chodziło mi o dźwięki postaci, a nie do modów. Np. żeby mój woj mówił moim głosem.
Navarro[HR] [ Centurion ]
No to odnajdujesz takowy plik konwertyujesz sprawdzasz jaki to i nagrywasz swój nazywasz go tak samo i konwertujesz i zamieniasz :)