XMR [ Hohner ]
Red Alert 3 Multiplayer Beta :)
na fileplanet pojawila sie beta RA3, kazdy kto ma konto moze dostac klucz i sciagnac bete, spieszcie sie :)
mam nadzieje ze nie było :)
_MaZZeo [ Senator ]
dzięki wielkie, cd-keya mam, zaraz bedzie sie sciągać.
Hehe a wczoraj sobie zainstalowałem Red Alert 2 :)
Swink [ Wiedźmin ]
o... dzięki :)
legrooch [ MPO Squad Member ]
Ciekawe, czy bardziej wybalansowali nacje. Z trzy tygodnie temu grało się dziwnie przeciwko japońcom....
XMR [ Hohner ]
no a teraz 800MB pacz na 1.3 i zalozenie konta w EA :[
legrooch - teraz jest wersja 1.3 bodaj, sprobuj
_MaZZeo [ Senator ]
kurwa, pacz do bety o_O
fajnie że w menu leci muzyka z Red Alert 2, ale mogli sie bardziej postarać... liczyłem na jakiś Hell March 3.
legrooch [ MPO Squad Member ]
_MaZZeo ==> kurwa, pacz do bety o_O
Nie, grasz w kółko z tymi samymi bugami....... Przecież jasne, że do każdego testu MP/SP są patche...
Edit:
Puściłem update, może wieczorem pogram trochę. Rzeczywiście spora aktualizacja :)
pawel020 [ Carnivale ]
dzieki wielkie
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Już w nocy ściągnięte i od razu mam pytanie. Gdzie raportować bugi? W końcu to beta i nie mam zamiaru brać w niej udziału tylko dlatego że jest za darmo. U mnie jest tak, że z AA gra nie działa bo pojawia się jedna nieruchoma textura i widać tylko kontury budynków, paski przewijania tworzą takie dziadowskie połączenia, można otworzyć więcej pasków niż 1, na dodatek cudzych, nie wiadomo po co. No a sama gra wykrzaczyła mi się raz po ładowaniu.
A pacz dodaje.
==================================================================
Command & Conquer(tm) Red Alert(tm) 3 Public Beta
Version 1.3 Patch Notes - August, 2008
==================================================================
This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta
brings the beta fully up to date with the development branch. It
contains a large number of bug fixes and balance changes. Here are
the most notable balance changes:
<Balance Changes>
Global Changes:
• Wall health increased to 300 from 100.
• Bridge health decreased to 1000 from 6000.
• All MCV’s now can crush light vehicles.
• Garrison Range Bonus increased to 200% from 125%
• Infantry vulnerability to PRISM weapon increased to 100% from
30%.
• All ships should now slow down by 25% when REALLYDAMAGED.
• Standard surface ship armor vulnerability to Rocket damage
reduced to 100% from 150%.
• Amphibious Ground Units should no longer be crushing infantry on
water.
• Heroic Veterancy now grants a 25% rate of fire increase.
• Heroic infantry are now immune to Bark-Stun.
• T1 base defenses now require line of sight. Check your firing
lanes!
• Air Superiority Fighter attack ranges increased to 300 from 200.
• Aircraft are now twice as vulnerable to CANNON and GUN damage.
This should only affect how quickly ground units can kill them
while they’re docked.
• Anti-Ground Aircraft will now reveal themselves to their victims
if they’re shooting from up on a plateau.
• Bark / Roar stun duration increased to 10 seconds from 6. (15s
if you have Advanced Tech)
• Frozen Units are no longer insta-gibbed by RADIATION damage.
• Prism, Tesla, and Wave Force weapons no longer “thaw” frozen
units.
• Repair Drone leash range increased by 50.
• Refineries now have a 30s infiltration delay, to prevent players
from spamming infiltrators at refineries and getting mo money, mo
problems.
Allied Changes:
• Peacekeeper health reduced to 150 from 200.
• Peacekeeper now does more damage when up close than when far
away.
• Peacekeeper damage reduced to 40 at point blank, from 60, and 25
at max range, from 30.
• Peacekeepers are no longer immune to RADIATION damage when their
shield is active.
• Engineer now gets a big armor boost when he’s in his (presumably
Kevlar) medic tent. He’s also immune to bark stun in this mode.
• Multigunner Turret now has a unique weapon for the Imperial
Warrior.
• IFV / Multigunner Turret + Dog/Bear range increased to 300 from
150.
• IFV now has a unique weapon when garrisoned by an Imperial
Warrior
• IFV + Dog bark-stun duration increased to 5s from 3s.
• IFV + Peacekeeper should now be doing AUTO_CANNON damage.
• IFV + Tesla Trooper rate of fire doubled.
• Guardian Tank target painter reload time increased to 2 seconds
from 0.
• Cryocopter cryo-beam range decreased to 150 from 300.
• Cryocopter freeze damage DPS reduced by half.
• Mirage Tank invisibility field radius decreased to 175 from 200.
• Mirage Tank mirage field toggle reload time decreased to 2
seconds from 10.
• Assault Destroyer Black-Hole Armor armor buff reduced to 25%
from 75%.
• Athena Cannon shield HP reduced to 2000 from 4000. Duration
increased to 20s from 10s. Reload time reduced to 20s from 60s.
• Dolphin’s can now damage multiple targets per shot.
• Century Bomber bomb damage radius reduced to 25 from 50.
• Surgical Strike now strikes much faster, although no more
precisely.
• Surgical Strike damage reduced against Harvesters.
• Time Bomb 1 damage reduced against Harvesters.
• Cryo Satellite powers now have a pre-attack delay time of 5
seconds. In addition to making the power more balanced, it also
horribly broke the visual FX!
Soviet Changes:
• Bear ground speed reduced to 85 from 100. Bear water speed
increased to 85 from 75. Bear health increased to 190(!) from 50.
• Flak Trooper magnetic mine range decreased to 20 from 75.
• Soviet Ore Collector reactive armor buff increased to 75% from
50%.
• Terror Drones will now damage aircraft in the air. Previously
they would stop damaging an aircraft once it became airborne.
• Terror Drone damage against Eggs reduced by 40%.
• Apoc Tanks can now grind large vehicles (MCV’s) and even
structures(!) using its harpoon + grinder.
• Heroic Apoc tank damage type changed to EXPLOSIVE from CANNON.
• Heroic Apocalypse Tanks now fire high explosive rounds that
detonate in an eerily similar fashion to that of V4 rockets.
• Soviet Bunkers now refund half their cost when sold. Soviet
Bunkers no longer spawn a conscript when sold.
• Natasha’s bombing run reload time decreased, she should now be
able to immediately paint a new target when she’s done with the
old one.
• Soviet Power Tree reorganized.
• Toxic Corrosion can only be used against friendly targets. Toxic
Corrosion death weapon explosion damage increased to 500 from 300,
radius increased to 80 from 50. Length of the active radiation
trail increased.
• Desolator Airstrike field damage increased by 4x.
• Desolator Airstrike will now clear garrisons.
• Desolator Airstrike time to target reduced by 5 seconds for all
levels.
• Orbital Refuse time to target increased for all levels.
• Magnetic Satellite now has a 2 second pre- attack delay, giving
you time to GTFO of the way. Beam duration increased by 3 seconds
per level. Beam Speed increased to 50 from 30. Doubled effective
radius.
• Magnetic Satellite now only affects units that are of roughly
equivalent size / tech to its level. This means that a level 1 mag
satellite will only pick up light vehicles (sickles, IFV’s,
Tengu’s, etc); level two can pick up larger vehicles such as
artillery, T2 ships, Harvesters, and Main Battle Tanks; level 3
(or “Trip”, as his friends call him) can pick up any vehicles,
even Apoc Tank’s and MCV’s.
Empire of the Rising Sun Changes:
• Burst Drone attached speed penalty increased to 50% from 25%.
• Burst Drones received a 40% damage scalar against Nano-cores.
• Burst Drones (of the currently attached variety) are now
directly targetable.
• Imperial Warrior is now immune to Bark-Stun while bonsai
charging.
• Tank Buster: A burrowed tank buster can no longer attack. You
must first unburrow them before giving an attack command.
Essentially this cuts the middle “down in the hole but half way up
and shooting” state of the tank buster.
• Japanese Refineries now grant enough buildability to allow you
to wall in your harvesters.
• Japan Base Defense now has a 15 second cool down time on its
weapon toggle.
• Mecha Tengu ground speed increased to 125 from 100. Water speed
increased to 100 from 80.
• Transformers are no longer receiving that a massive shroud clear
buff when in the air.
• Yari Mini Sub Kamikaze attack damage reduced against Harvesters.
• Seawing water speed increased to 125 from 100.
• Tsunami tanks are now buildable from the Japanese Naval Yard.
• Tsunami Tank secondary ability armor buff changed to 50% across
the board and now increases your Tsunami’s speed by 25%.
• Chopper VX speed increased to 140 from 120.
• Chopper VX should now have an easier time attacking moving
units.
• Rocket Angel paralyze whip range decreased to 250 from 300.
• Rocket Angels Paralysis Whip no longer works against air
targets.
• Waveforce Artillery can no longer fire while moving.
• Shogun Battleship: Changed the Ramming Speed ability from a
toggle to a location-targeted ability. Reduced duration of ramming
speed to 5 seconds from 10. Ramming Battleships now have
noticeable acceleration.
• Final Squadron aircraft will now attack enemy aircraft while in
flight.
• Final Squadron spread reduced for all levels. Number of planes
per target increased for level 2 and 3.
• Final Squadron attack damage reduced against Harvesters.
• Emperor’s Resolve status effect changed from a damage boost to a
rate of fire boost. Overall DPS increase should remain the same.
• Point Defense Drones are no longer castable on infantry
• Balloon bomb spread decreased. Level 1 now drops 6 bombs, up
from 4. Level 2 drops 10 bombs, up from 8. Level 3 drops, get
this, 14 bombs up from 12.
• Balloon Bomb damage halved. Balloon Bomb damage reduced against
Harvesters.
• Balloon bombs now move twice as fast. They however fall at the
same old speed.
• Balloon Bombs are immune to Magnetic Satellite. Apparently
they’re made out of ceramics or wood or something.
==================================================================
Version 1.2 Patch Notes - August, 2008
==================================================================
This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta fixes
one bugs.
<Bug Fixes>
• Fixed an error with the online lobby chat window text getting
corrupted.
==================================================================
Version 1.1 Patch Notes - July, 2008
==================================================================
This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta fixes
several bugs and makes one other minor change.
<Bug Fixes>
• Fixed an error with the online lobby chat window text getting
corrupted.
• Fixed graphical bug in main menu screen where Statute of Liberty
was missing and there was a green square at the bottom right of
the screen.
• Fixed a bug which allowed hacking the game to allow LAN play.
<Other Changes>
• Removed "v1.0" from the main menu screen.
==================================================================
End of Patch Notes File
==================================================================
_MaZZeo [ Senator ]
no mnie sie podoba jak narazie... tylko oczywiście jak w każdym RTSie, na multi dostaje takie bęcki ze nie wiem co sie dzieje i odechciewa się grać :|
narazie jeszcze nie ogarnąłem jednostek, moze to przez to.
narmiak [ nikt ]
Podładuję tylko baterię i pędzę ściągać klienta i patcha. Mam w okolicy hotspot 4 Mbit :)
XMR [ Hohner ]
tylko oczywiście jak w każdym RTSie, na multi dostaje takie bęcki ze nie wiem co sie dzieje i odechciewa się grać :|
witam w klubie...
Podładuję tylko baterię i pędzę ściągać klienta i patcha. Mam w okolicy hotspot 4 Mbit :)
ta a potem 800MB pacz ;P
narmiak [ nikt ]
A właśnie. Ten update to z poziomu gry czy może można ściągnąć łatkę oddzielnie? Bo tak, to bym sobie od razu dodał do kolejki we FlashGet.
_MaZZeo [ Senator ]
z poziomu gry niestety.
Stalker1 [ wkurzający typ ]
Screeny! Pokazywać jak wygląda interfejs, jednostki ;)
Narmo [ nikt ]
M@rine -->
Tosser [ Generaďż˝ ]
dajcie seriala :P
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Narmo
Tak idzie z fileplaneta do flashgeta dać. Sam tak zrobiłem.
Swink [ Wiedźmin ]
tosser --> se weź :P
Narmo [ nikt ]
M@rine --> Ale mi o patcha chodzi :P
A jeżeli mam darmowe konto to też tak mogę zrobić?
M@rine [ Mariner of the Inet ]
No mówię o paczu.
Tosser [ Generaďż˝ ]
ok serial mam , dajcie linki :D
ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]
Za 45 minut zacznę ściągać :)
Dawajcie jakieś screeny, opisujcie swoje wrażenia.
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Ok to włącze frapsa i zapodam.
Tosser [ Generaďż˝ ]
tutaj link do patcha,
zapodalbym ktos linka do flashgeta do betki samej
XMR [ Hohner ]
idzie ktos zagrac 1v1 ale tak zbey nie sie zabijac tylko porobic screeny? ;P Jak najwiecej jednostek obok siebie a poem mega wojna i screeny ;P
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Jak się już kapłem z Xfire się wykrzacza.
Ok XMR tylko podaj nick i spotkmy się na casual 1.
XMR [ Hohner ]
casual 1 nick axl2000 czy cos w ten desen ;) ide
XMR [ Hohner ]
7
koniec spamu, screeny detale max + AAx8 (ktore sie chyba nie zalaczylo)
Narmo [ nikt ]
Strasznie wolno mi szło z tego darmowego FP więc poszukałem na torrentach i znalazlem. Za 10 minut bedę miał grę. Patcha juz mam ściągniętego :)
Tosser [ Generaďż˝ ]
No mi szlo 500 , teraz 100 ...
Woda wyglada zajebiscie ladnie !
link do darmowego serwera , teraz znowu leci 560 ( 10mbit mam )
Tosser [ Generaďż˝ ]
ok juz instaluje , ktos bedzie chetny do zagrania ?
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Następne, trochę spóźnione screeny.
Glob3r [ Tots units fem força ]
Ja chcę pełniaka... :O.
Tyle wieczorów przed RA2... :)
XMR [ Hohner ]
idzie ktos zagrac? :)
Narmo [ nikt ]
Ja najpierw muszę sprawdzić jak działa, do czego służą poszczególne jednostki, co się gdzie buduje... ;]
Hm. Podobno beta już zamknięta. Biedny Maev. A tak chciał pograć... ;]
XMR [ Hohner ]
Narmo to wpadaj na Casual 1 czy jak to sie tam nazywa, zaloze serw (Gry-Online.pl), hasło GOL i sobie sprawdzaj :) i tak sie nie da chyba samemu grac
Narmo [ nikt ]
Tylko bez rusha na samym początku ;)
To jak się będzie nazywała gra? Gol pewnie? :P
XMR [ Hohner ]
nie mam zamiaru rushowac ;P poporstu tez sie ucze co i jak :D
_MaZZeo [ Senator ]
zagrajmy we 3 :P
ja tez moge
hohner załóż na casualu 1 grę we 3 z nazwą i hasłem gol.
XMR [ Hohner ]
Casual 1, serwer Gry-Online.pl, hasło GOL
jesli nie dziala wam klawiatura to zrestartujcie gre xD
_MaZZeo [ Senator ]
nie widze serva ;(
spróbuje ja założyć, dane te same co u ciebie.
EDIT: Done, narmiak dołączył.
XMR [ Hohner ]
m@rine widzial :[ wrr zalozylem jeszcze raz jako GOL
nie idzie chyba :(
Narmo [ nikt ]
Czekamy i czekamy...
XMR [ Hohner ]
na co? na gwiazdke? sami zalozcie skoro mojego serwa nie widac, stoi od 15 minut...:)
Narmo [ nikt ]
Ale my już założylismy swój i czekamy, aż dołączysz :P
XMR [ Hohner ]
Qwa to mowcie xD
XMR [ Hohner ]
oczywiscie ja sie bawilem w podchody z mazzem to narmian narobil rozowych spedalonych transformersow i nas rozwalil, pff...
BTW powazny blad to moim zdnaiem "victory" jak sie rozwali budynki.....a jednostki same wtedy wybuchaja i koniec :/
Narmo [ nikt ]
Nie mogłem w swoich jednostkach znaleźć ani jednej przeciwlotniczej. Wystarczy wybudować helikopterki i po mnie :/
_MaZZeo [ Senator ]
no, najpierw my sie walilismy a potem Narmiak armie transformersów wysłał :/
wszystko przez to że ja NIE WIEM jak budować rafinerie daleko od bazy, Narmiak dasz jakąś wskazówkę? bo miałes ich od groma.
Narmo [ nikt ]
Hm? Mi się budowały normalnie.
Szkoda, że nie można filmików nagrywać.
XMR [ Hohner ]
Narmo - fraps ;P
zmien neta i zniem kompa OMG jak mozesz tak grac ;D
mi pod koniec sie kasa skonczyla ;P
_MaZZeo [ Senator ]
no a mi wskazywało czerwone pole, kiedy chce sie zbudowac rafinerie blisko złoża to pojawia się jakieś zielone miejsce w którym niby mozna budować, ale cos nie teges z tym...
ide grac dalej, moze jakos to ogarnę.
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
_MaZZeo -> Japońce stawiają budynki gdzie mogą. Ruscy budują sputnika (bodaj druga jednostka w menu fabryki) i go rozstawiają. Aliańce budują natomiast Prospectora (ten sam co zbiera zasoby) i też go rozstawiają. W 3 przypadku jest tylko taki pech, że USA robi ulepszenia Tier (te high i max clearence) tylko dla danego MCV (lub Prospectora). Tzn. jeśli ktoś rozłoży nową bazę i postawi baraki to i tak nie będzie mógł robić lepszych jednostek dopóki nie wynalezie tier w sercu bazy.
Narmo -> Musi być AA, nie ma bata by nie było. Tylko musisz szybko dojść do War Factory. Jeśli grasz Japonią to kilka jednostek do Transformersi, z czego jeden robot zmienia się w myśliwiec. Poszukaj, a znajdziesz :).
Wieczorem chętnie do was dołącze, jeśli będziecie grać jeszcze :).
Narmo [ nikt ]
Dowodca_Pawel --> Chyba wiem które.
I jeszcze jedno. Nie mogłem niszczyć murów wcale. Chciałem się dostać do akademii na środku mapy i otoczona była murem. Nie wiem, jak tam się dostać inżynierem. Jak zaatakował mnie _MaZZeo tam, to trafiał przy okazji i mury, ale ich do końca nie zniszczył :P
M@rine [ Mariner of the Inet ]
To gramy 2v2? Tylko już na poważnie bo chcę wypróbować pewną taktykę USA.
XMR [ Hohner ]
ja nie teraz, teraz ogarniam pokoj i rozgrzewam TV na Kubice ;P i jem sniadanie, i biore prochy na bol glowy i sie ide kąpać itp. ;P
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
Narmo -> Musiałbym wejść do gry, by ci dokładnie powiedzieć, ale zrób tak:
jak wybierzesz jakąś ciężką jednostkę (bo karabinem raczej tego nie rozwalisz ;)), kliknij strzałkę w prawym dolnym rogu. Rozwinię ci się mini-menu z komendami. Jest tu np. możliwość sekwencjonowania poleceń (jakby nie mogli tego zrobić pod Shift... no ale specyfika C&C) czy też ataku wybranego miejsca (a przynajmniej powinna być). Później tylko wskazujesz, który kwiatek twoje ciężkie działa mają ostrzelać i tadam... Powinno zadziałać też na mury.
Arxel [ Legend ]
Chce ktoś kupić klucz? Mam jeden :D ;-)
A na serio - może jutro do was dołącze jak tylko zrobie miejsce na dysku.
Ile zajmuje gra po instalacji?
Narmo [ nikt ]
Z patchem? 1.79 GB
_MaZZeo [ Senator ]
hehe, teraz to jzu wiem :) spytałem gościa na czacie i mi powiedział ze trzeba zainwestować w sputniki :D
przed chwilą pierwszy raz wygrałem :D dreadnoughty na morzu + kirovy w powietrzu i jazda.
gramy? :D
Tosser [ Generaďż˝ ]
ja wiem , ze juz nie zagram poki nie podepne myszki :P
Blaster85 [ The Truth Is Out There ]
gra ktos moze teraz i moze zakaldac bo nie chce rzucac sie na pierwszy ogien w gry "rankingowe" ;]
Reavek [ Tukan ]
kurde nie wiem co jest, mam konto (darmowe) loguje się, przepisuje validation key i nie dostaje maila, trzeba czekać, czy po prostu ja mam coś nie tak?
Narmo [ nikt ]
Reavek --> Ja maila dostałem po kilkunastu minutach, ale grać można od razu po rejestracji. W mailu nie ma żadnej validacji ani nic takiego.
Reavek [ Tukan ]
a chyba już wiem
The multiplayer beta for Command & Conquer Red Alert 3 is closed.
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
Będzie ktoś grał o 22? :)
Reavek [ Tukan ]
jak ktoś ma key i nie korzysta to chętnie przyjmę ^^"
Narmo [ nikt ]
Ja będę mógł zagrać.
Narmo [ nikt ]
A moze teraz są chętni?
M@rine [ Mariner of the Inet ]
No ja chętnie zagram. Taktyka czeka:P
Narmo [ nikt ]
No to zakładaj serwer. Bo pewnie masz lepsze łącze niż ja :P
Chociaż teoretycznie wszystkie gry odbywają sie na ich serwerach.
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Narmo
Kurde a ja myślałem że od generalsów jest P2P :P
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
Na screenach strasznie przypomina Tiberium Wars. Wszedzie te blyski i swiatelka kolorowe. Przypomina to Red Alerta 2? Sa psy i piechota? Moj ulubiony element z RA2 ;D.
Narmo [ nikt ]
Grr. Nerwozdrada nie miała się kiedy rozłączyć :/
ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]
Moje spostrzeżenia z pierwszego dnia testowania:
-gra jest wolniejsza od C&C 3, mi to osobiście pasuje :)
-jednostki wodne mają tutaj wiele do powiedzenia, zwłaszcza, że część może poruszać się po lądzie
-grafika jest trochę komiksowa, ale w czasie rozgrywki nie zwraca się na to uwagi, nie ma czasu :)
-last but not least czyli grywalność, jest wysoka, czas bardzo szybko mija przy rozgrywce i ogólnie granie sprawia sporą przyjemność, a to jest przecież najważniejsze :)
XMR [ Hohner ]
Moim okiem:
- muszą zdjąć lub powiedzieć jak zdjąć ogranicznik (?) 30fps...co to ma byc :|
- MUSZĄ poprawić kod sieciowy bo to co sie dzieje to padaka, mam stałe 30fps (no, przy duuuzym wybuchu i sieczce potrafi spasc do 20fps na sekunde) a przeskoki i zwolnienia jakbym mial 10...(co prawda gram na max maxów i AAx4 ale bez przesady...)
- grafika jest OK ale nie nazwalbym juz tego red alertem, za bardzo sie swieci, zbyt kiczowato-plastikowe...ŚP Westwood powinien to robic a nie EA :(
- rozgrywka jest powolna, mozliwe oddalenie obrazu jest STANOWCZO ZA MAŁE...na ekranie miesci sie za mało (1440x900) i bardzo to utrudnia granie i planowanie
- transformersy...nc xD
- zje...kijowe menu, stanowczo za duze, zaslaniajace za duzo ekranu, wg mnie mimo ze podobne do calej C&C serii to niestety malo intuicyjne...
- rozgrywka przynosi frajde (mi) przez max 30 minut, potem 2-3h odpoczynku i znowu moge 30 minut popykać...
jak narazie gra jest TYLKO ok...musza duzo nad tym popracowac. Nie mowie ze mi sie nie podoba, jednak to co wyzej wymienilem narazie mnie lekko odrzuca.
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
No mnie wlasnie te wszechobecne neony przestraszyly :(. Damn, a pieski wkoncu sa? I czy piechoty sie duzo produkuje czy przewazaja maszyny?
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
BBlacKK102 -> Jak się umie wykorzystać to się produkuje dużo. Tylko trzeba umieć i przeciwnik musi nie umieć temu przeciwdziałać. Niedawno miałem grę z "japończykiem", który posadził baraki wprost pod bazę przeciwnika i go zalał bazookami. Za długo zajęło wrogowi połapanie się o co chodzi i wypadł z gry.
XMR ->
-Może i powinni, ale co to zmieni? Wychwycisz różnicę? Przy FPS nagły spadek ze 100 do 20 daje się odczuć, owszem, ale to głównie zasługa spadku, a nie ilości klatek. A tak przynajmniej ochraniasz drzewka przed niepotrzebnym poborem energii! (zresztą w C&C3 nie było podobnego ograniczenia?)
- Grafika na początku też mnie denerwowała, ale teraz po kilku dniach mnie zachwyca. Nawet te świecenie (choć w przypadku japońskich budynków jest przegięte) jest piękne. Co do Westwood, nie zdziwiłbym się, gdyby po porównaniu creditsów RA2 i RA3 wiele nazwisk by się powtórzyło.
- Rozgrywka jest wolna, ale dzięki temu jest to gra, która różni się od C&C3 czymś więcej niż realiami. Bardziej mi przypadła do gustu :). Ekran jak na RTS jest ok. Choć sądzę, że pod groźbą bolesnej śmierci obowiązkiem wszystkich developerów RTSów powinno stać się dodanie pełnoekranowej mapy z jednostkami i możliwością wydawania rozkazów jak w CoH.
- Transformersi? Przynajmniej mieli pomysł chłopaki :P.
- Za duże? I tam, i tak mniejsze niż w RA2. Przynajmniej w długości :).
- Mimo że nie lubię tego typu RTSów, to RA3 miło mnie zaskoczył. Najgorsze jest to, że znowu jesień-zima jest pełna super premier...
No nic, wracam grać ;).
narmiak [ nikt ]
Jutro od samego rana (czyli od ok 10 ;P ) do 17 mogę bez problemu grać więc jeżeli ktoś w tym czasie będzie miał ochotę to możecie dać znać. Najlepiej na maila. Maila dostaniecie, jak napiszeci mi na gg (automatycznie). Lub też mozecie odezwać się tu:
M@rine [ Mariner of the Inet ]
Już znam 3 maksymalnie wkurwiające i skuteczne taktyki. Pierwsze 2 zastosowałem z powodzeniem.
1.
Na mapie round~ startujesz, budujesz baraki, 1 defa i colectora i mcv plyniesz na wysepke maxymalnie na ukos. Zajmujesz wszystkie surki na twojej polowie i budujesz swoj arsenal navy i air. Za ten czas powinni już ci znisczyć bazę, ale spoko bo są w dupie. AA przeciw nalotom, twoja flota niszczy ich doki a potem tylko bombowce, niszczyciele i jazda. Jak się pospieszysz i będziesz miał w miarę dobrego kompana wygrasz. Najlepiej działa transformerami. Budujesz ile wlezie heli i angelow. W połączeniu z flotą bez szans.
2.
Sowieci i USA a zwłaszcza sowieci. Taktyka prosta. Usa budujesz autka i 2 transporty wyładowujesz bazookami i jazda na wroga. Autka od lądu a transport od wody. Jak przeciwnik zrobił jakieś przeciwpiechotne pojazdy autka si nimi zajmą a jak nie to i tak przegrywa. Tylko trzeba być szybkim bo jak zdąży zrobić cokolwiek co broni od wody to cały atak na nic. Dla burżuazji jeszcze doqalić lotniskiem.
Sovieci mają bullfrogi więc trzeba oprócz flaków zaopatrzyć się w piechote albo miśki. Taktyka taka sama z tą trudnością że jak przeciwnik ma dobre jednostki przeciwpiechotne to nic cię nie uratuje.
3. (dla maksymalnych noobow)
Tylko mapa roud~ głównie Japońce. Budujesz 2 baraki na zejściu między wrogimi bazami i zalewasz wroga piechotą, w międzyczasie budujesz nastepne baraki już u siebie zalewasz wroga piechotą. Bez teamworku przeciwna drużyna nie ma szans. No ale w końcu ty też masz kompana :P Wersja dla ludzi: Budujesz baraki, stawiasz miśki, psy pod barakami wroga i zalewasz piechotą. To jest nr1 na mojej liście noobstwa.
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
Eh, ale bym pogral. Niestety na wakacjach bylem w momencie wypuszczenia tej bety. Jesli ktokolwiek ma dostep do niej, a nie bedzie gral to bylbym niezmiernie wdzieczny za udostepnienie cd keya. Moge tez dac cdkey do QuakeWars (mam 2 albo 3 z kart graficznych).
Reavek [ Tukan ]
BBlacKK102 - bylem pierwszy :P
lol :)
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
To sie podzielimy :P. Ja i tak bede gral w godzinach wieczornych, a z racji tego, ze mieszkam w usa to beda beda to dla was 2 - 6 rano :P.
Narmo [ nikt ]
Ktoś chce zagrać?
Narmo [ nikt ]
Hop, hop. Jest tam ktoś? Jakoś wolę oberwać od kogoś znajomego, niż od zupełnie obcej osoby z 2 końca globu :P
XMR [ Hohner ]
Narmo - niektorzy sa w pracy w ciagu tygodnia miedzy 8 a 16 :]
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
A ktoś teraz chce grać? :)