GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. 86)

14.10.2002
12:46
smile
[1]

Adamus [ Gladiator ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. 86)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI". Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

Poprzedni wątek:

14.10.2002
12:50
smile
[2]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> Nie ma za co :-))) Natomiast DD jest naprawde niezła. Przypomina Diablo jedynke z dużą ilością questów, świetna muzyką i spora grywalnością.

14.10.2002
12:51
smile
[3]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No.. na szczęście z przyzwyczajenia robię refresh strony zanim ukończę tworzenie wątku;-))

14.10.2002
12:53
smile
[4]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> Co by nie powiedzieć, chyba byłem pierwszy ;-))). Nawet nie widziałem Twoich postów jak zakładałem nowy wątek. A co do tego, czy wiem, to mam pewne podejrzenia ;-))))

14.10.2002
12:54
[5]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Adamus --> czyli mam motywację do ściąania tych 3 płyt:) Mam nadzieję, żę pełna wersja mi pójdzie, bo w demie wyskakiwał błąd po uruchomieniu i zwis:/

14.10.2002
12:54
[6]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Mac ----> Blade of Darkness jest super :) Musisz sie przygotowac na ciezki orzech do zgryzienia ;) Gra jest trudna i wymagajaca ale... przyjemnosc z siekania przeciwnikow jest zaprawde wielka :D

14.10.2002
12:58
smile
[7]

Mac [ Sentinel of VARN ]

_Luke_ --> Witam:) Ty się dzisiaj pojaw na BN, bo istnieje spora szansa, że i ja się pojawie, o ile dyktatatorzy mi w tym nie przeszkodzą;-)) Adamus --> no jeśli myślisz o tym, o czym ja myślę, to twoje podejrzenia są słuszne;-))

14.10.2002
13:01
[8]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Mac ---> Hi :) pojawie sie ale dopiero po 22tej :(

14.10.2002
14:48
[9]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> Ja też sobie chciałem przypomnieć WoXa, ale cały czas mi sie zawiesza :-(((. Cholerny świat, żebym jeszcze miał pirata (@#$@$!$%%^@#!)

14.10.2002
14:53
[10]

Mastyl [ Legend ]

Adamus- własnie jestm rozdarty miedzy dwoma wielkimi grami - z których każda zajmuje aż 3 CDeki- jedna to Mafia, druga Divine... chyba wybiorę Divine'a ... ale nie jestem pewnien czy to co sciagne nie będzie po niemiecku... i tego sie obawiam. A kiedyż wreszcie doczekam sie oryginału Neverwinter- toż to skandal co wyprawia ten CDP...

14.10.2002
15:04
[11]

MichuR [ Junior ]

Mam pytanie czy M&M 9 pójczie mi na PIII 450 z 128 RAM i TNT2?? (demo Alien vs Predator II strasznie się zacinało)

14.10.2002
15:19
[12]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mastyl --> Deamon Toolem można odtworzyć bin, iso, itp. nawet jeśli nie zostało ono do końca ściągnięte. Ściągnij sobie 50MB kawałek pierwszej płyty, odczytaj go deamon toolem, a wtedy powienien się już uruchomić autorun i zobaczysz w jakiej jest wersji językowej:) Michur --> W zasadzie powinno chodzić.. mam tylko wątpliwości co do tego TNT2... Adamus --> Ja sobie konstruję na boku starego PC'ta z płytą 486, na któej wszystkie starocie mi pójdą (poprzednio miałem 8086, ale na tym to nawet staroci nie odpalę;-) Mimo wszystko dziwne, że ci się wiesza.. Ja uruchomiłem WOXa prosto z Windowsa, bez żadnych zabaw z configiem, autoexeciem, pamięcia.. i wszystko pięknie mi poszło:/

14.10.2002
15:29
[13]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

MichuR -->pójdzie i myśle ze bez wiekszych problemów Natomiast mam pytanie o M&M VIII - kolega zwrócił sie o pomoc, a ja nie wiem - w jedym z głównych miast jest miejsce zwane Vault of Time: jak sie tam wchodzi i ewentualnie w jakim celu ???

14.10.2002
15:34
smile
[14]

Mastyl [ Legend ]

Mac- dziękuje. Nie wiedziałem tego... bardzo mi się to przyda, zwłaszcza ze mój 10 GB limit na ściaganie w chello zbliża się szybko i nie moge marnować łącza na szwabski język :)

14.10.2002
15:49
[15]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Baltazar --> Z tego co pamiętam Vault jest questem z obelisków. Któregoś tam dnia (chyba ekwinokcjum, ale nie pamiętam) w Murmurwoods w pewnym miejscu pojawia się Król Jednorożców, po którego zabiciu dostajesz klucz do Vault of Time...

14.10.2002
15:55
[16]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Dokładnie chodzi o 24 czerwca rano przy studni na północy..

14.10.2002
16:11
smile
[17]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Mac --> Dzięki

14.10.2002
19:44
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

AF jest juz w sprzedazy na rynku zachodnim - 40$ Za RPGDot... Arx Fatalis UK Cover ... or Sex Sells? "JoWood has released the DVD Inlay for the UK release of Arkane Studios' Dungeon Crawl Arx Fatalis (to be released this friday). The cover totally differs from the German version and you instantly start to think, they want to attract more buyers with the snakewomam on the cover...despite the game's quality does not really need such a strategy, it is a nice cover :) "

14.10.2002
19:47
smile
[19]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Zeby nie bylo smutno proponuje taniec. Zasady - kto kogo pierwszy obejmie w talii... M : Tribunal

15.10.2002
07:31
smile
[20]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

A u nas oczywiscie nikt, mimo apeli, nie zainteresował sie tą produkcją. Brzeszczot --> chyba ze masz jakies przecieki na ten temat.

15.10.2002
08:39
smile
[21]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

O Kurdę, ale postów przybyło ;-O Niby dawno mnie nie było :)) brzeszczot --> Czekam na M: Tribunal, zapowiada sie obiecująco :)) Adamus -> No widzisz już jestem :)) Mac -> Apropos wdzięczności, Nie ma sprawy - Anytime !

15.10.2002
10:11
smile
[22]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu --> Już wczoraj zauważyłem twoją obecnośc (chwilową ;-)))

15.10.2002
10:17
[23]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No! Tribunal zapowiada się znakomicie. mam nadzieję że gra będzie gdzieś tak o 500% trudniejsza i że wreszcie będą porządne zakręcone lochy. Nie muszą być tak pokręcone jak w MM6 (cuda się zdarzają ale raz na sto lat), ale przynajmniej takie jak w mm7;-))

15.10.2002
10:25
[24]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witam wszystkich! Baltazar - moze CD-Project a moze nie. Trudno powiedziec. Faktem jest ze ostatnio podpisal umowe z JoWood (czy jakos tak : )) na wydawanie gier tejgo dystrybutora w Polsce. ale czy tak bedzie tez z AF - tego nie wiadomo.

15.10.2002
12:13
smile
[25]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Oj bedą zakrecone, jest tam prawdopodobnie naprawde kilka potężnych lochów nad, którymi bedzie można spedzić kilka godzin, tak czytałem, to też zapowiada sie niezła gratka ;-))

15.10.2002
14:57
smile
[26]

scorpion [ Centurion ]

Witam, mam pytanie dotyczące Wizardry 8. Jestem na cmentarzu na drodze z Arniki do Trynton. Gdzie mogę dostać wodę święconą aby "uzdrowić" duszę zamkniętą na cmentarzu. I po drugie - uaktywniłem wszystkie płyty nagrobne (niebieskie) wiem, że mam wbić sztylet w jeden z rogów cmentarza. Ale jak to zrobić? Pozdrawiam, Scorpion

15.10.2002
15:08
[27]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

scorpion --> sztylet wbijasz biorąc go do ręki i klikając w miejscu wskazanym na mapce (link ponizej). Wode świeconą znajduje sie od czasu do czasu, mozna tek kupic w Arnice (u tego goscia w światyni, nie pamietam jak mu tam bylo), albo u Fuzzfaza w Tryntonie.

15.10.2002
15:09
smile
[28]

Adamus [ Gladiator ]

scorpion --> Tu Masz porady do W8

15.10.2002
15:09
[29]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Oto link, zapomnialem w poprzednim poscie

15.10.2002
15:10
smile
[30]

Adamus [ Gladiator ]

Baltazar --> :-)))))

15.10.2002
15:11
smile
[31]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Adamus --> bylbym szybszy , gdbym linku nie zapomnial wkleic

15.10.2002
18:17
smile
[32]

Katane [ Useful Idiot ]

Chyba wreszcie udało mi się "wgryźć" w Morrowinda... :)

15.10.2002
18:44
smile
[33]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Katane - a co nie mogles sie przemoc ??? Nie raczej grales w cos innego...

15.10.2002
18:47
smile
[34]

Katane [ Useful Idiot ]

Brzeszczot --> Tak, IWD2.. :) I dalej gram :) A Morrowind - da się grać dopiero po pościąganiu pluginów z sieci :)

15.10.2002
18:59
[35]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

tzn - jakich, co usprawniaja, moglbys powiedziec -nie jestem na biezaco - czekam na M: PL

15.10.2002
19:01
[36]

Katane [ Useful Idiot ]

Np. adventurers - ogólnie balansuje rozgrywkę. A z M PL mogą nie działać niektóre mody.

15.10.2002
19:02
[37]

Katane [ Useful Idiot ]

Albo Giants - +80 nowych potworków :D

15.10.2002
19:19
[38]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Katane - ID2 - ile godzin gry ? Jutro premiera PL - wacham sie czy kupic - warto ?

15.10.2002
19:57
smile
[39]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Patrzcie jakie cuda dzieja sie na tym swiecie....

15.10.2002
20:29
[40]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> Niestety z tego co widzę, ta gra ne ma wiele wspólnego z EOB'em na PC'ta.. a szkoda.. bo bym się jeszcze skusił na GBA;-))

16.10.2002
09:08
smile
[41]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Katane --> chodzić to bedą tylko nowe rzeczy mogą być w wersji angielskiej :)) czyli nie przetłumaczone :))

16.10.2002
09:10
smile
[42]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Katane -->> Aha i jeszcze o Giants, to oczywiście tylko Giants 2.0 :)))

16.10.2002
09:16
smile
[43]

Katane [ Useful Idiot ]

Bodziu --> Tak, tak, tylko że pliczek waży 25 mega, a na modem to dużo :-/ Brzeszczot --> Godzin? Hmmm... ze 30-40?

16.10.2002
11:27
[44]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Hoho! - poszukalem tego Giantsa -i jestem pod wrazeniem : 16 nowych potworow i kazdy w kilku odmianach co daje w sumie cos okolo 80 nowych straszydel (mowa o Giants 1.0) Powiedzcie czy ladnie narysowane, zaanimowane - jak to wyglada w praktyce ????

16.10.2002
12:55
smile
[45]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot --> Giants 2.0 ma ~25Mb i jest naprawde fajny, nowe straszydła są i nawet niektóre pojawiają sie tylko o odpowiedniej porze :))) Wiecej powiem jak pogram i coś zaobserwuję :)

17.10.2002
09:09
smile
[46]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu --> To w tym dodatku są tylko nowe potwory, czy też coś więcej?

17.10.2002
09:57
smile
[47]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Czesc Adamus - fajna recka.... A o Gianst ponizej... This Mod adds several new creatures to fight in Morrowind. *Giants - Enormous savage primitive-Humans the size of dinosaurs...good archers and wield a massive weapon of their own making - a huge metal club that destroys pretty much everything it crashes on! *Pack Nix-Hounds - The aggressive young of Nix-Hounds and -NO- they wont carry your luggage. ;P ...They attack in packs!! *Killer Netch - Highly aggressive young of Netches and live that period of their lives only in the water. *Harpies - Look like Winged Twilights but are bigger (8 feet tall), super fast, fly waaaay up in the air and use magic as an attack! *Sea Devils - An enormous variety of Slaughterfish as big as a Great White Shark and just as deadly!! *Gorgos - dinosaur-like, armor-plated, bipedal walking reptiles the size of a T-Rex! They spit poison FAR and like to suck your very "essence" first before they kill you to make themselves stronger! updated: 10/10/02 ALL previous creatures have been re-textured and/or modified in some way. Added Mummies - 10 types Added Zombies - 2 types Added Titans - Think "The Krakon" from Clash of the Titans and you get some idea. Some throw boulders! 5 types Added Shades - Exclusively made for this mod by "Intelligentsia" (The Marksman Mod) 8 types. Added Wild Vampires - 15 types of Vampires that walk the contryside only at night in search of blood! Added Vampire Ancients - 39 Nocturnal types roaming indoors and out, are to vampires what Lich are to skeletons. Added Field Haunts - Ghosts that haunt the Morrowind countryside only at night - some glow! 6 types. Added Golems - 4 types. Earth, Glass (glows in the dark), Ebony and the mysterious "Automaton". Added Spriggans - Like in Daggerfall; part plant, part mineral. 4 types. Added Phantasms - Weapon weilding Poltergiests! 4 types Added Nymphs - The fairies of Daggerfall. 10 types. (warning: full female nudity used) Added Trolls - You've seen and used their tough bones now see were they come from. 8 types Added Imps - Daggerfall's bat-winged daedra! Added Night Sprites - Nocturnal, bat-like, dark creatures with glowing red eyes. 3 types Added Giant Skeletons - Giant weapon weilding fossils! 2 types Added Giant Spiders - Like in Dagg baby! 6 types Added Shalk "Stalkers" - You wont know which way they're coming from untill its too late! 4 types 80+ individual creatures in all! A breakthrough - NOCTURNAL monsters!! Now the NIGHTS of Morrowind will fill you with DREAD! Gaurds will finally attack all of GIANTS' Npc-creatures these include; Giants, Gorgos, Lich, Seducers, Trolls, Shades, Nymphs, Phantasms, Vampires and Titans. Many other fixes and improvements.

17.10.2002
10:37
smile
[48]

scorpion [ Centurion ]

Witam wszystkich, mój problem się nie skończył: jak wbić ten cholerny sztylet w rogu cmentarza w Wizardry 8? Tracę już cierpliwość! Próbowałem chyba wszystkich sposobów a sztylet nie chce się wbić. Jak to zrobić? Czy ktoś mógłby wyjaśnić mi to łopatologicznie? Będe bardzo wdzięczny!!! Pozdrawiam, Scorpion

17.10.2002
10:44
[49]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

scorpion --> ponadto co napisałem wczesniej nie wiem o co moze chodzic. Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy - na pewno próbujesz wbić zwykły sztylet,nie moze to byc dagger jakis tam, do rzucania; musi byc zwykły, najprostszy. Innego wbic sie nie da.

17.10.2002
10:48
smile
[50]

scorpion [ Centurion ]

Baltazar-----------------> takim właśnie próbuję. I nic. A robię to tak: - wybieram tryb walki - klikam na sztylet u danej postaci, - pojawia się kółko z kwadratem (taki kursor), - klikam na ziemi I nic!!! ALBO: - upuszczam sztylet na ziemię, - biorę go w rękę - i upuszczam jeszcze raz I nic!!! O CO TUTAJ CHODZI?

17.10.2002
10:48
smile
[51]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

brzeszczot --> na pewno te Mody będą działały z wersją PL???

17.10.2002
10:51
[52]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

scorpion --> nie robisz tego w trybie walki. Z tego co pamietam: bierzesz sztylet w rękę, wychodzisz z panelu postaci (ekwipunek) i kursorem z trzymanym sztyletem klikasz we wskazane miejsce. Do tego spróbuj klikną zza muru cmentarza, nie z obszaru gdzie są groby.

17.10.2002
10:53
smile
[53]

scorpion [ Centurion ]

Baltazar-----------> dzięki Spróbuję tak jak mówisz.

17.10.2002
10:58
[54]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Baltazar - szczerze mowiac mysle ze bedzie problem, moze przetlumacza kilka lepszych jako bonus, ale moze byc bajzel - zreszta podobnie jak w przypadku NWN

17.10.2002
11:08
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

tam tez jest multum modow - a calkiem sporo o statusie oficjalnym - zrobionych przez Bioware...

17.10.2002
11:12
[56]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Brzeszczot --> moze CDP wezmie pod uwage ich istnienie podczas prac nad lokalizacją. Szkoda by bylo zeby nie dzialaly, kilkadziesiąt potworków to jest coś, szczególnie ze w kilku recenzjach narzekano na ich male urozmaicenie

17.10.2002
11:17
[57]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Problem w tym ze ludzie caly czas cos robia w edytorze zarowno w M jak i w NWN - zalozmy ze na poczatku przetlumacza co najlepsze (ale pewnosci nie mamy, nie ; ) -w przyszlosci moze wyjsc jakies wielkopomny add-on a my obekdziemy sie ze samkiem - no coz trzeba sie pogodzic z ograniczeniami lokalizacji... Chyba ze wymysla jakis patent...

17.10.2002
11:28
[58]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Właśnie o taki patent mi chodzi, tylko nie wiem czy to jest technicznie wykonalne. DObrze by bylo dogrywac mody nie zaleznie od wersji językowej jaką sie posiada.

17.10.2002
11:30
smile
[59]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oczywiscie - najlepiej jest polegac na sobie samym, co tez czynie szlifujac angielski....

17.10.2002
11:40
[60]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Baltazar - zajrzyja na forum CD-Projectu - tam jest taki temat o lokalizacji NWN - oto co przeczytalem Wiele osób pytało, czy moduły dodane do polskiej wersji NWN będą tłumaczone, otóż udało mi się dowiedzieć iż najprawdopodobniej NIE będą. Istnieje możliwość, że kilka z nich będzie przetłumaczone, ale jest to informacja nieoficjalna i nie ma jeszcze potwierdzenia. Na dzień dzisiajszy nalezy zakładać, że dodatkowe moduły dołączone do NWN PL będą w wersji oryginalnej, czyli angielskiej. (tako rzecze moderator)

17.10.2002
12:07
smile
[61]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Brzeszczot --> jak tylko będą działały to najwazniejsze, a język juz mi tak bardzo nie przeszkadza,no chyba ze będą to moduly z poł. Chin.

17.10.2002
12:22
[62]

Adamus [ Gladiator ]

Baltazar --> A z zach. i środkowych, to mogą byc? ;-)))) Skorpion --> Musisz zrobic jak napisał Baltazar, ale kursor umieścić na kulumnie (o ile jeszcze dobrze pamietam)

17.10.2002
12:23
smile
[63]

Adamus [ Gladiator ]

KOLUMNIE oczywiście ;-))), kalumniami, to mnie możecie obrzucić, za takie literówki ;-)))

17.10.2002
13:02
[64]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Adamus --> ze środkowych owszem, ale reszty dialektów nie znam. Poza tym wszystko wygląda extra tylko ze na moim komputerku Morrowinda nie odpale, a przed nadejsciem wiosny raczej nie przeprowadze jakiejs znaczącej modernizacji. Dlatego kwestia modów czy dodatków na razie mnie szczególnie nie zajmuje. Dobrze ze ta gra za szybko sie postarzeje.

17.10.2002
13:04
[65]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

errata: nie postarzeje

17.10.2002
13:28
[66]

Katane [ Useful Idiot ]

Zna ktoś jakiegoś Mirrora do giants 2.0, bo z Morrowindfiles.com nijak nie chce ciągnąć?

17.10.2002
13:31
smile
[67]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Katane --->

17.10.2002
13:40
smile
[68]

Katane [ Useful Idiot ]

Luke --> Thx!

18.10.2002
09:08
smile
[69]

Adamus [ Gladiator ]

Ja jeszcze wrócę do modów do Morrowinda. Na pewno znajda sie pasjonacj, którzy pokuszą sie o przetłumaczenie co niektórych, przynajmniej tych najlepszych i raczej nie powinno byc z tym problemów.

18.10.2002
12:16
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus --> JA sobie sam przetłumaczę co niektóre Mody :))

18.10.2002
14:03
smile
[71]

Artoor [ Legionista ]

Bodziu --> Niczego innego po Tobie nie oczekiwałem :-)))). A jak Ci idzie FF9? Ja w Divine Divinity doszedłem do 25 poziomu i zrobiłem ponad 30 questów z na razie dostepnych 50. Musze powiedziec, że mnie ta gra wciagnęła. Muzyka jest w niej boska. Ostatnio żona się ze mnie narywała, bo siedziałem w karczmie krasnoludów (i popijając piwo) słuchałem bardzo skocznej i wpadającej w ucho melodyjki :-)))

18.10.2002
14:34
smile
[72]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Artoor --> W FF9 mi idzie dosyć dobrze jestem na 2CD ale nie wiem kiedy skoncze testy znowu mam tym razem NWN PL :)))

18.10.2002
16:39
[73]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Jak donosi rpgdot.com premiera Arx Fatalis troche sie przesunęła w czasie. "I hate to be the bringer of bad news, but actually RPGFan was right and Arx Fatalis will be released in the US on november 15th only and not next week; the UK release date is still pending but shall be around mid november latest - we'll keep you updated..." Niestety u nas dalej nie wiadomo czy ta zapowiadająca sie super produkcja w ogóle zostanie wydana. Bodziu --> z jednej strony masz dobrze, grasz w nowosci jeszcze przed premierą, z drugiej zawsze taki test jest zobowiązaniem. Nie wiem czy kiedykolwiek bym sie zdecydował.

18.10.2002
17:42
[74]

Adamus [ Gladiator ]

Artoo --> Wreszcie tu wpadłeś. Widzę, że DD wciągnęło Cię, tak jak mnie, zeby tylko Gosia to wytrzymała. Bo i mnie sie oberwie, ze Ci ją poleciłem. Bodziu --> To kiedy sie bierzesz NWN?

18.10.2002
23:02
[75]

JackSmith [ ]

To może ja teraz troszeczkę przystatsuję i pozdrowię ekipę :-)

19.10.2002
08:58
smile
[76]

Adamus [ Gladiator ]

Jack!!!! Witaj :-))). Co się z Tobą działo???? Ty podpora tego wątku, zniknąłeś nagle na pół roku :-((. Mam nadzieję, że nic sie nie stało?

19.10.2002
16:33
[77]

JackSmith [ ]

Podpora wątku :-) he he he żarty się Waści trzymają - ot zdażyło mi się parę wtrętów i tyle :-) . Tak po prawdzie to chciałem się dowiedzieć czy jest już Morro w "spulszczonej" wersji, zatem oczywiście modemik i heja na GOLa, a skoro już tu byłem to aż żal nie przywitać się ze "starymi" znajomymi :-)

19.10.2002
17:31
smile
[78]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus --> Już niebawem ! :)) Jack -> Witaj !!! Mam nadzieje ze na dłużej ;-))

19.10.2002
17:34
smile
[79]

Katane [ Useful Idiot ]

Jack --> I ja Cię serdecznie witam :)

19.10.2002
17:36
smile
[80]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Baltazar --> Byc może, ale ktos to musi robić a jak jeszcze za to jest kasa, dobrze ze w Morro juz sobie pogralem b jak teraz bym miał testy to wiele bym stracił :(( Poza tym zobacz jaka satysfakcja Cie czeka po wykonaniu w tym jai wkład w to wnosisz, że przez Ciebie jest gra lepsza, pozbawiona błędów ;-))

19.10.2002
19:04
[81]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Sorry za OT Baltazar ---> Napisales, ze uzywasz Opery. Na prawde nic Ci sie nie przesuwa w glownym menu forum? Ja mam Opere 6.05 - wersje angielska. Dalbys screen'a, prosze :) Bodziu ---> dziala juz net?

19.10.2002
19:30
[82]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Poszperałem trochę w internecie i znalazłem ciekawostkę, która może ci pomóc w pobiciu rekordu poziomu MM6. Otóż w Kriegspire znajduje się ponoć studnia/fontanna dodająca czasowo +30 do którejś ze statystyk. Okazuje się, że ponoć oprócz tego, studnia ta przywołuje jednocześnie 8 energy drake'ów w okolicy obelsiku. Podczas jednego respawnu krain można użyć tej studni 400 razy:) Jack --> Witam z powrotem:) Do pełnego składu brakuje nam już chyba tylko Vostoka.. Ktoś wie co z nim?? Miał robić stronę o Wiz8...

19.10.2002
19:34
[83]

Katane [ Useful Idiot ]

Mac --> Ani widu ani słychu. Zapewne studia...

20.10.2002
09:11
[84]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

_Luke_ --> nie dalem rady odpisać Ci wczoraj. Na pewno nic mi sie nie przesuwa i mogę to udowodnić odpowednim screenem, niestety nie mogę w Operze zapisac głównej strony GOL-a , o zmianie na jpg nie mówiąć. Szczerze mówiąc nie wiem jak to zrobić, jak daje "zapisz" to mie wychodzą jakieś krzaczki. Help. Sorry za tekst zupelnie nie w temacie wątku.

20.10.2002
10:59
smile
[85]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

_Luke_ --> screen. Wreszcie doszedlem jak to zrobic. Coz czlowiek uczy sie cale zycie. Jeszcze raz przepraszam ze to robie w tym wątku.

20.10.2002
12:14
[86]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ostatni post OT Baltazar ---> z tego co widze u Ciebie jest tak samo jak u mnie z malym przesunieciem ;) Wlacz jakas skorke i zobaczysz ze jest jeszcze gorzej. Na IE6 glowna strona tak wyglada (prawidlowo) ---> Przepraszam za OT - wiecej sie to nie powtorzy :/

20.10.2002
23:32
smile
[87]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

_Luke_ --> Juz działa !!! :))) Mac-->> Dzięki bo powoli zaczynałem miec problemy z wrogiem, ale za to w Hive co 7 dni sie respawnuja tylko ze to az 7 dni :((

21.10.2002
18:57
[88]

Katane [ Useful Idiot ]

Coś mały tu ruch ostatnio :) Bodziu, widze, że dalej bijesz rekord :)

21.10.2002
19:07
[89]

Adamus [ Gladiator ]

Katane --> Rzeczywiście, bardzo mały. Bodziu --> Witam na pokładzie ;-)))))

21.10.2002
19:09
smile
[90]

Adamus [ Gladiator ]

No to na rozruszanie towarzystwa screen z Divine Divinity :-))))). Popatrzcie na dialog :-))))

21.10.2002
19:09
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No i zagrałem sobie wreszcie w Divine Divinity:) Świństwo nie chce mi chodzić pod Direct3d, ale i tak gra się bardzo dobrze. Nareszcie powstał jakiś dobry action crpg od czasów dark stone:))

21.10.2002
19:14
smile
[92]

Katane [ Useful Idiot ]

No to ja rzucę linka na rozluźnienie :)

21.10.2002
19:15
[93]

Katane [ Useful Idiot ]

No to ja rzucę linka na rozluźnienie :)

21.10.2002
19:20
smile
[94]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> Moim zdaniem bardzo dobry, z nieliniowym scenariuszem i cała masą ciekawych questów.

21.10.2002
19:45
[95]

Mastyl [ Legend ]

Adamus -rewelacyjny screen...odpowiedź LOL , a i grafika w tle niczego sobie- lubie takie staromodne izometryczne 2D. A jak juz żescie sobie pograli, powiedzcie co nieco o Divine... czy jest duzy swiat, czy jest duzo questow, czy mozna narozrabiac w miescie- tzn zaatakowac straze i NPC, i wreszcie czy to prawda ze kazdy przedmiot w grze mozna na kilka sposobow użyć (przesunąc, zniszczyć, podnieśc itd ) - takie bowiem były przechwałki na stronie twórców- Laian Studios.

21.10.2002
19:54
[96]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witam Panowie... Wracam wlasnie z Miedzygorza pod Śnieznikiem gdzie zglebialem rzadkie zjawisko pomrocznosci jasnej. Obserwowalem także watahy bialych gorskich trolli (jeden z efektow pomrocznosci jasnej) podchodzacych pod sam dom i grzebiacych w smietnikach... Przetrzebiwszy nieco stado wracam teraz pogwizdujac dziarsko z ID 2 pod pacha... Widze ze na tapecie DD... Ja odswiezylem sejwy z ID... i wciagnelo mnie jak odkurzacz....- zgroza ~ ! [Katane ;-))]

21.10.2002
19:54
smile
[97]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus --> Welcome to a Board ! ;-)) BTW. Divine, to tekst Eye of Beholder to jest to ! Popieram Mastyla - LOL ! ;-DDDD

21.10.2002
20:02
smile
[98]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bedzie offtopicowo i w dodatku nie ma 23.00... ale co tam... Ufam ze wam rowniez szybko do kufelka jak i do miecza... Odkrylem cud prawdziwy, nektar Bogow : "Lipa na miodzie - 40% smaku lipy i miodu" : )) Lipa byla podwojna, bo nie 40 ale 15 (w porywach) i nie miod a karmel.... Tak czy siak poszlo w smak - "dla zdrowotnosci" rzecz jasna.... Na pluche i zimno w sam raz...

21.10.2002
20:08
smile
[99]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Arx Fatalis definite and confirmed release date! Arkane Studios' Julien Roby just sent us a mail with the following content: ARX FATALIS OFFICIAL RELEASE DATE: USA: October 30th UK: November 1st So after a week of ups and downs reg the release date, it is finally settled!

21.10.2002
20:13
smile
[100]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot --> W koncu sie doczekałeś na tę gierkę - Arx Fatalis ! No to bedzie w co pograć tej jesienio-zimy ;-))

21.10.2002
20:13
[101]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

zapraszam do nowego watku...

21.10.2002
20:20
smile
[102]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Linka zapomniałeś:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.