Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]
SE K850i - reklamacja
Sytuacja przedstawia się tak: Kupiłem w lutym w salonie ERY telefon SE K850i... Od tego momentu był w serwisie co najmniej 5 razy. Łącznie nie miałem go chyba z 2 miesiące. Dziś mija np. 16 dzień odkąd zostawiłem go w serwisie. Psuje się wszystko - przycisk od aparatu, przyciski dotykowe się zawieszały, klapka się nie otwierała, samoczynnie się wyłączał, raz wyłączył się tak, że nie dało rady włączyć, zawieszał się, pojawiły się jakieś luzy w środku... Gdzie mam udać się i ZAŻĄDAĆ reklamacji? Ja już nie odpuszczę, bo nie po to kupuję telefon, żeby w serwisie był częściej niż u mnie.
.:Jj:. [ Legend ]
Na początek przeczytaj warunki gwarancji telefonu, następnym krokiem może być wizyta w autoryzowanym serwisie SE i wypytanie się o szczegóły. Ja nigdy nie byłem zmuszony do takich kroków.
W SE k750i 3 razy zepsuł mi się joy, poza tym musiałem wymienić obudowę i miałem zgrzyty z softem, z k800i nie mam na razie problemów (mam go już jakiś czas).
Co do reklamacji- jeśli faktycznie ten egzemplarz ma tyle wad to powinni Ci go wymienić, jednak jeśli konkretne problemy się powtarzają- możesz mieć pretensje do serwisu w którym był naprawiany. Najprawdopodobniej wyślą Ci go de centrali, poczekasz, przyślą Ci albo naprawionego, albo nowy egzemplarz.
Nigdy nie byłem w takiej sytuacji, ale myślę że na GOLu ktoś jeszcze Ci pomoże.
Good Luck.
Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]
Teoretycznie on będzie naprawiony, bo mam zamiar wybrać się do ERY, kiedy dostanę telefon z powrotem. Facet w serwisie mówił, że musi być ileśtam wymian części. Ale tak naprawdę to mam to gdzieś i zamierzam wykłócić sobie nowy telefon, bo nie zamierzam latać do serwisu częściej niż na uczelnie :| A co do serwisu, to od kilku napraw nie robią tego na miejscu, tylko wysyłają do centrali do Warszawy ;>
Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]
up ;)