GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: CMBB i predkosci.

11.10.2002
17:42
[1]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Forum CM: CMBB i predkosci.

Panowie podajcie jezeli komus dobrze i plynie dzial CMBB na kartach z procesorach graficznych NVIDA z procesorach AMD i winXP jakich sterow uzywacie.
Poz RM

11.10.2002
18:05
[2]

PAK [ Pretorianin ]

Ja co prawda jadę na Intelu i WinME ale mam najstarszego GF, GF-256 z 32 mega vRAM, sterowniki 4.13.01.3082, gram w 1024x768 i jest w miarę ok.

11.10.2002
18:28
[3]

koxbox [ ]

Tobie tez zle chodzi na XP!! Haha, a myslalem ze jestem sam. Stary nie ma na to zadnego lekarstwa...... pozostaje tylko wywalenie win xp do kosza(tam jest jego prawidlowe miejsce) i instalacja starego , dobre i szybkiego win 98. To jest juz sprawdzone rozwiaznie, wiele gier chodzi mi kiepsko na Win Xp, a na win 98 hulaja jak burza.

11.10.2002
20:19
[4]

woland_ [ Pretorianin ]

Mam A1000 i GeForca 2 32 mb MX 400 i chodzi świetnie do momentu pojawienia się zasłony dymnej :( Wtedy zaczyna trochę przycinać.. :((

11.10.2002
20:20
[5]

woland_ [ Pretorianin ]

i........... winzgrozę 98 SE :)))

11.10.2002
21:59
[6]

Idaho [ Centurion ]

Ja mam Celerona 1.2, 512 mb RAM (od rana), GForce 2 mx 200 64 mb, i Win XP i gra działa zupełnie płynnie dopóki nie włączę maximum drzew - wtedy trochę zwalnia. Zanim dokupiłem RAM działała tak samo :(. Nie wiem, czy jest to wina XP, ale ja tam uważam go za najlepszą z wind. Przynajmniej się nie wiesza.

12.10.2002
16:48
[7]

dw4rf [ Generał ]

Celeron 700, Płyta ASUS (nie pamiętam jaki chip), 256 RAM, Geeforce 2 MX 32 MB, Windows XP - gra chodzi płynnie na małych scenariuszach z full detail. Zaczyna zacinać przy scenariuszach pow. 1000 pkt. W sumie z grafiką żadnych problemów (zauważyłem tylko białą siatkę na wodzie - ale nie zawsze). Gorzej z przeliczaniem tury - przy scenariuszach ok 2000 pkt można wypalić fajkę po kliknięciu GO :(

12.10.2002
18:54
[8]

Paco [ Centurion ]

Ludkowie1 Zmiłowania! Skąd wy macie CM BB?

12.10.2002
21:06
[9]

Bombardier [ Konsul ]

A ja mam K6-2 450MHz, kartę Ati Rage 128 Ultra 32MB, 192MB RAM i Win98SE. zyli w zasadzie poniżej wymagań minimalnych. Ale scenariusze small oraz quick battle do 1000pkt chodziły bez najmniejszego problemu - płynne wyświetlanie filmu przy pokryciu terenu full i przeliczanie sceny w czasie ok. 1 minuty. Natomiast problemy pojawiły się przy mapach z dużą liczbą budynków, ale poradziłem sobie zmniejszając dwukrotnie tekstury budynków i podłoża, które pierwotnie miały absurdalny rozmiar ponad 700kb, a po zmianie już tylko 192kb. Przy czym nie nastąpiła absolutnie zadna utrata jakości. Po tych zmianach jestem w stanie zagrać (z przyjemnością) takze w część scenariuszy medium (tzn. zagrać mogę w kazdy scenariusz, to tylko kwestia cierpliwości, przyjemne granie kończy się, gdy przeliczanie trwa dłużej niż ok. 3 minuty, a film zaczyna się rwać). Do zmiany rozmiaru tekstur użyłem programu IrfanView 3.70. Bardzo prosty w obsłudze, do tego darmowy, można go znaleźć w każdej gazecie komputerowej. Ma wbudowaną funkcję dwukrotnego zmniejszenia rozmiaru obrazka, więc cała operacja sprowadza sie do pojedyńczego kliknięcia.

13.10.2002
00:36
[10]

Gaurdian [ Legionista ]

Bombardier---> dzięki jak będe miał CM BB to se ściągne ten program, bo w każdej gazecie nie ma tego programu np. CD-Action

13.10.2002
03:47
[11]

oskarm [ Future Combat System ]

bombardier-----> to wrzuć ta bitmapy na stronkę i wszyscy sobie ściągną. Chyba, że w programiku wrzuciłeś wszystkie BMP i nie zwiększyło ci wielkości mniejszych bitmap.

13.10.2002
11:06
[12]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Dołaczam sie do prosby oskarma. Ps wysoij mi tez na maial jesli mozna prosic.

13.10.2002
11:34
[13]

Trael [ Konsul ]

Jak ktoś chce ten program to jest tu : https://web.reporter.pl/ftp/app/iview370.exe

13.10.2002
13:46
[14]

Bombardier [ Konsul ]

Dobra, mogę udostepnić zmniejszone tekstury, ale niech odezwie się jakiś admin tej strony i przekaze mi szczegóły techniczne, jak tu umieścić te obrazki (chyba w dziale Download). Jest ich ponad 1000, wie wysyłanie ma maila raczej nie ma sensu, nawet po spakowaniu.

13.10.2002
13:50
[15]

Bombardier [ Konsul ]

Albo udostępnię na KaZaA. Być może już jutro po południu - mogę to zrobić tylko w pracy, gdzie mam stałe łącze. A kto chce, niech kupi ostatniego PC World Komputer, jest tam IrfanView 3.75 z polskim interfejsem. Pewnie można też go pobrać z ich strony. Aha, to jedno kliknięcie dotyczy jednej bitmapy, czyli trzeba kliknąć około 1000 razy.

13.10.2002
14:16
[16]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Bombardier spakuj to i nadaj jakas dziwna nazwe i udostepnij przez kaze ;> I podziwiam wysilek. Poz RM

14.10.2002
14:17
[17]

stary [ ZiP ]

nie wiem do jakich prędkości się przyzwyczailiście w oryginalnym CMBO, ja mam wersję polską i prędkość nie różni się znacząco między polskim CMBO i amerykańskim CMBB, są oczywiście jakieś drobne potknięcia, ale do przejścia (mam PIII-500, 128MB RAM, win98)

15.10.2002
00:08
[18]

tymczasowy72654 [ Junior ]

Mam athlona 1.2, 512 Ram, GeForce 4200 Ti wszystko pod XP - nigdy nie miałem żadnych problemów ani z tą, ani z żadną inną grą - dodatkowo komp może działac non stop np 7 dni = 0 zwisów...

15.10.2002
09:03
[19]

Pejotl [ Senator ]

CMBB wydaje sie byc lepiej zoptymalizowana niz CMBO. Mimo wiekszych rozmiarow tekstur gra na moim rezerwowym sprzecie przycina mniej niz CMBO. Ale niestety przycina. I to na Duronie 800 + Radeon 64 DDR!!! Wina leży chyba po stronie pamięci (tylko 128 MB SDRAM) albo twardego dysku (mam kilkuletni zlomik 6GB) bo ciagle cos sie w nim miesza. Zmniejszylem rozmiar tekstur podloza ale to jeszcze nie pomoglo.

15.10.2002
11:47
[20]

maras [ Pretorianin ]

a pod win 2000 działa?

15.10.2002
11:48
[21]

Bombardier [ Konsul ]

Pejotl -> zmniejsz jeszccze tekstury nieba, budynków (absolutna konieczność, z oryginałami w ogóle na słabym sprzęcie nie da się grać) i wszystkie tekstury pojazdów, które mają 385kb i 769kb. Ja mam komputer poniżej wymagań minimalnych, a po tych zmianach film jest plynnie wyświetlany nawet, gdy na mapie znajduje się 90 jednostek (w sumie po obu stronach), co odpowiada scenariuszom medium.

15.10.2002
12:04
[22]

propor [ Pretorianin ]

maras-> U mnie działa na windzie 2000

15.10.2002
16:14
smile
[23]

RMATYSIAK [ Konsul ]

BOMBARDIER powiedz jak zasac twoje pliki do CMBB Poz. RM

16.10.2002
08:41
smile
[24]

Pejotl [ Senator ]

Bombardier -> ales mi doradzil... teraz mam niebieskie drzewa a gra jak przycinala tak przycina (ciagle doczytuje cos z dysku). Pora chyba wylozyc 4 setki na dysk ATA/100 (albo moze powiekszyc RAM?)

16.10.2002
09:52
[25]

Power [ Konsul ]

Pejotl - uzyj prgramu xnview i nie zmieniaj tekstur nieba :)

16.10.2002
11:43
[26]

Bombardier [ Konsul ]

Pejotl -> fakt, zapomniałem dodac, że drzewek lepiej nie zmieniać, to samo dotyczyć tekstur z podwoziami gąsienicowymi. Pojawiają się brzydkie niebieskie przebarwienia, szczególnie widoczne na drzewach, przy gąsienicach nie są już tak dokuczliwe.

16.10.2002
14:31
[27]

Pejotl [ Senator ]

Bombardier -> teraz mi to mowisz? :) Ale najsmieszniejsze jest ze nie przypominam sobie zebym te drzewa zmienial (widocznie gdzies sie zaplataly). Przy podwoziach nie zauwazylem przebarwien, ale zmieniajac je nie uzywalem juz komendy Resample tylko Resize, gdyz po nauczce z drzewami obawialem sie ze resamplowanie moze cos mieszac z kolorami na krawedziach (a zwykle Resize nie) Smieszne jest to ze moj system w zasadzie odpowiada ustawieniom _optymalnym_!!! ze strony Battlefrontu (tylko AMD Duron zamiast PIII :) ale tez 800MHz, 128 MB RAM, karta graficzna 64 MB itd. a gra sie tnie rowno :)

17.10.2002
08:59
smile
[28]

Pejotl [ Senator ]

Poszlo!!!, ale tekstury ziemi i duzych budynkow musialem zmniejszyc az czterokrotnie (do 128x128)

17.10.2002
09:58
smile
[29]

albi_ [ Legionista ]

Panowie, może ktoś z Was wrzuci gdzieś te zmniejszone tekstury, może na CMHQ ? To ułatwiłoby życie pozostałym.

17.10.2002
10:58
[30]

Wally [ Pretorianin ]

Ja mam celerona 366, 8 megową karte i 320 MB pamieci. Gra chodzi pod 1024*768 w win98 i jedyne co można jej zarzucić to lekkie przycinanie się przy dużych mapach oraz długie wczytywanie.

17.10.2002
12:17
[31]

Pejotl [ Senator ]

Pewnie ratuje cie ta duza ilosc pamieci

05.11.2002
13:33
[32]

jp2 [ Generaďż˝ ]

obecnie cmbb testuje na 'niemoim' pIII 733mhz, ati rage pro 32mb, 256 ram w scenariuszu assalut 1000pkt gierka zaczyna troche skakać (zwłaszcza przy eksplozjach i wystrzalach) troche mnie to niepokoi niedlugo kupjue sprzecik i zdaje sie ze za 2 tysiaczki moge miec problem z zaspokojeniem apetytu cmbb

05.11.2002
13:46
[33]

adam [ Generaďż˝ ]

ja mam pII400, GeF 256 32MB, ale za to 384 ramu. Sama grafika jest OK, może tylko na duzych mapach jak włącze ładny "Smoczek"i jest go dużo zaczyna skakać. Moze warto zainwestwać w pamięc? Problem mam z czekaniem na ture, ale to już procek.

05.11.2002
14:05
[34]

Kłosiu [ Senator ]

jp2 --> zdaje sie, ze najwazniejsza jest ilosc pamieci graficznej na karcie graficznej. Mam celka633, ale karte z 64MB i CMBB chodzi dokladnie tak samo szybko jak CMBO, tylko tura sie troche dluzej liczy.

05.11.2002
14:46
[35]

Pejotl [ Senator ]

Klosiu -> wazniejsza jest ilosc pamieci RAM. Mam Radeona 64MB i gra skakala, zmniejszylem tekstury i jeszcze lekko przycinala. Wlozylem 256 MB DDR zamiast 128 MB SDRAM i gra chodzi jak zloto!

05.11.2002
17:16
[36]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

nyo,Pejotl prawde mówi,ale widze że to chyba bardziej zależy od typu pamięci niz ilosci,bo ja mam 128 MB DDR i przy 1500pkt ME chodzi jak złoto,reszta sprzętu to d850 MHz i GF 2 GTS/Pro 32MB

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.