Mariano Italiano [ Pretorianin ]
Lancer vs Corolla
No własnie mam dylemat
Czy kupic Lancera w wersji INVITE za 1,8 (143KM) - za 66190 PLN
Z tego co widze ma automatyczna kilme i kontrolę trakcji
Czy Corrolle w wersji PREMIUM za 1,6 VVti (124KM) 65300 PLN
klima maualna i bez WSC+TRC - co mniemam odpowiada za kontrolę trakcji.
Wiadomo najpierw pójde do salonu i sie przejade tymi modelami.
Ale czy ktoś ma jakąś opinie na temat w/w modeli ?
Tosser [ Generaďż˝ ]
zaraz przyjdzie stanson i bedzie pier*** jaka to corolla super
Mariano Italiano [ Pretorianin ]
Żadnych opini ?
Caine [ Książę Amberu ]
no cóż, ponoć jeśli Lancer, to tylko evo.
stanson_ [ Szeryf ]
Tosser --> i jak zwykle, nie będę tego argumentował, tak?
No ale - jak lancer to tylko Evo :)
zbm [ do your worst ]
Do wyjścia nowego lancera podobała mi się corolla:)
teraz wybrałbym Lancera (o ile nie wadzi Ci spalanie, które raczej nie zamknie się w 8-10L :)
sprawdź jeszcze czy są jakieś testy zderzeniowe, bo toyka na pewno ma 5 * a lancer nie wiem:)
gacek [ FISHKI dot NET ]
Łyczek [ Legend ]
gacku czy to ma być Twój komentarz ?
kiowas [ Legend ]
Lancer za wygląd :)
Jaworczyk96 [ Generaďż˝ ]
Kancer rządzi to jest samochód
provos [ Clandestino ]
Caine [ Level: 61 - Książę Amberu ]
no cóż, ponoć jeśli Lancer, to tylko evo.
O proszę, tyle czasu na forum i niejakiemu Caine wreszcie udało się sformułować sensowny post. Czyżby progres?
Boroova [ Gwiazdka ]
A ktos wie jak sprawa wyglada z plastikami wewnatrz Lancera? (Oczywiscie nie mowie o EVO, tylko wersji cywilnej)
Poprzednia wersja miala deske rozdzielcza niczym Deawoo Matiz, platiki trzeszczace az milo. Mam nadzieje ze teraz to poprawili.
Jesli chodzi o nowego Lancera, to design jest DUZO lepszy. Auto wyglada rewelacyjnie nawet w wersji cywilnej, czego nie mozna powiedziec o nowym Subaru.
Corolla jest chyba lepszym wyborem, choc z drugiej strony jest to dosc popularne auto i szybko sie "opatrzy" na ulicach.
kiowas [ Legend ]
Nie za specjalnie...
stanson_ [ Szeryf ]
Wnętrze - taniocha, chińszczyzna, oszczędności, zarówno Corolla jak i Lancer. Typowe wykończenie samochodu XXI wieku klasy średniej. Na pewno lepszych materiałów używano w latach 80-tych i 90-tych.
Mariano Italiano [ Pretorianin ]
Poczytałem troche na forum mistsu
Podobno strasznie głośny wewnątrz powyżej 130
Brak wygłuszenia bagaznika, same blachy
No i 1.8 w miescie podobno cięzko zejśc poniże 10 l, no to juz masakra
massca [ ]
Tylko Mitsu !
Toyota jest juz za popularna i legendarna jakość nalezy do przeszłości. Znajomy kupil niedawno nowy model w salonie i od trzech tygodni jezdzi po serwisach bo mu elektronika glupieje. jeden przyklad, ale zawsze.
Poza tym mitsu w II WW robiło najlepsze myśliwce Zero ;)
stanson_ [ Szeryf ]
Toyota jest juz za popularna i legendarna jakość nalezy do przeszłości. Znajomy kupil niedawno nowy model w salonie i od trzech tygodni jezdzi po serwisach bo mu elektronika glupieje. jeden przyklad, ale zawsze.
Tak to jest jak się opiera opinię o marce na podstawie jednego przykładu. Mam we flocie niecałe 900 Toyot od 5 lat i nie przypominam sobie, aby ktokolwiek z ich użytkowników zgłaszał problem z elektroniką.
Jakość Toyoty nie jest tylko legendarna. Niektóre modele, na przykład Avensis obecnej generacji, przed liftingiem miał kilka niedoskonałości (które zostały porpawione, ale o tym w prasie już się nie pisze). Corolla utrzymywała wysoki poziom, teraz jest nowa, jeszcze mniej awaryjna generacja. Na Yarisa oraz Rav4 pod względem niskiej usterkowości nie było, nie ma i nie będzie mocnych, przynajmniej w najbliższym czasie. Toyota jest nadal w zdecydowanej człówce, a będzie jeszcze lepiej, podjęte juz zostały odpowiednie kroki w tym kierunku.
"Toyota jest juz za popularna"
A dzięki czemu zyskała tą popularność? I co w tym złego? No chyba, że ktoś potrzebuje samochód, żeby podbudować swoje ego względem sąsiada. Do tego faktycznie, Toyota się nie nadaje.
"Argumenty w stylu "znajomy kupił, i..." to można sobie co najwyżej między bajki wkładać.
kiowas [ Legend ]
Toyota jest nadal w zdecydowanej człówce, a będzie jeszcze lepiej, podjęte juz zostały odpowiednie kroki w tym kierunku.
Zachowujesz się jak Kaczyński zachwalający swoja partię
iNfiNity! [ NSX ]
Nie wiem na ile DEKRA jest obiektywna, ale w raporcie z 2008 toyota znalazła się tylko raz na podium (co jak na "legendarną" jakość to trochę słabo):
In 14 out of the total 21 categories, German brand cars were rated as the most reliable ahead of their foreign rivals' offerings.
The 2008 DEKRA reliability study rates a total of 150 car models. Rated as the most reliable vehicle overall, the BMW 1-Series passed 97.8% of DEKRA certification tests without any problems.
Interestingly, DEKRA's 2008 figures were adjusted to the cars' mileage rather than their age, as was the case before, in a bid to provide customers with the most accurate vehicle reliability data possible.
The DEKRA 2008 top cars for reliability are:
MINI/SMALL CARS
- Mitsubishi Colt (mileage up to 30,000km)
- Mazda2 (mileage 30,000-60,000km)
- Honda Jazz (mileage 60,000-90,000km)
COMPACT CARS
- BMW 1 -Series(mileage up to 30,000km)
- Skoda Octavia (mileage 30,000-60,000km)
- Volkswagen Golf V (mileage 60,000-90,000km)
MEDIUM CARS
- Peugeot 407 (mileage up to 50,000km)
- Toyota Avensis (mileage 50,000-100,000km)
- Audi A4 (mileage 100,000-150,000km)
UPPER MEDIUM/EXECUTIVE CARS
- Audi A6 (mileage up to 50,000km)
- Audi A8 (mileage 50,000-100,000km)
- BMW 5-Series (mileage 100,000-150,000km)
SPORTS CARS/COUPES
- Mercedes SLK (mileage up to 50,000km)
- Audi A4 Cabrio (mileage 50,000-100,000km)
- Mazda MX-5 (mileage 100,000-150,000km)
SUV
- Hyundai Tuscon (mileage up to 50,000km)
- BMW X3 (mileage 50,000-100,000km)
- BMW X5 (mileage 100,000-150,000km)
MPV
- SEAT Altea (mileage up to 50,000km)
- Volkswagen Touran (mileage 50,000-100,000km)
- Volkswagen Touran (mileage 100,000-150,000km)
stanson_ [ Szeryf ]
kiowas --> nie przeginaj :>
kiowas [ Legend ]
stanson ---> bo wiesz, to zabrzmiało jak groźba :))