GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Rozkazy w CMBB

09.10.2002
18:40
[1]

PAK [ Pretorianin ]

Forum CM: Rozkazy w CMBB

Szukałem we wcześniejszych wątkach ale nie znalazłem......
Jakie są różnice między "ADVANCE", "MOVE" a "SNEAK"?
I czy ktoś zauważył taki numer, że jak wydać rozkaz "Movement to Contact" to jednostki nie ruszają się z miejsca albo ruszają z cholernym opóźnieniem?

09.10.2002
18:46
[2]

Kłosiu [ Senator ]

PAK --> jak przy movement to contact jednostka sie nie ruszyla, to prawdopodobnie miala kontakt z wrogiem.

09.10.2002
19:00
[3]

PAK [ Pretorianin ]

Kłosiu, ale to jest pierwsza tura, cisza, spokój, nic się nie dzieje, nikt nie strzela........

09.10.2002
19:10
[4]

Kłosiu [ Senator ]

W CMBB opoznienie narasta z kazdym dodanym waypointem, moze to jest przyczyna? Jezeli nie, to juz nie wiem :-)

09.10.2002
19:32
[5]

PAK [ Pretorianin ]

Kłosiu, masz racje. Wyznaczałem długą marszrutę rozkazem "Movement to contact" (5-10 waypointów) i gra najwyraźniej dostawała świra...... Coś jest spieprzone, czemu jednostka niby dostaje takiego opóźnienia przy wyznaczeniu większej ilości waypointów? Jak niby mam wyznaczyć marszrutę po drodze która zakręca? To jest celowe ustawienie (debilne) albo błąd..... Może niech BF lepiej szybko wyda jakiegoś patcha......

09.10.2002
23:20
[6]

hitman47 [ Pretorianin ]

Nie grałem jeszcze w CMBB, ale pomyśl że w prawdziwym świecie wydajesz jednostce kilka rozkazów by się przemieściła, to zajmuje troche czasu.

09.10.2002
23:32
[7]

PAK [ Pretorianin ]

hitman47, nie do końca, mogę przecież wydać rozkaz "Poruszać sie po drodze do wioski", albo "...wzdłuż drogi", albo "osiągnąć dany rejon". Dzisiaj w drugim scenariuszu, ustawiłem ciężarówce (Elite) waypointy po drodze, żeby wyjechała poza mapę, to opóźnienie sięgnęło 140 sekund, to jakaś paranoja.......

10.10.2002
18:22
[8]

Piechur [ Centurion ]

Nie wiem gdzie to przeczytałem, ale zdaje się, że wpływ na czas wykonania rozkazu ma też bliskość najwyższego stopniem dowódcy, bo to on wymyśla, co mają robić żołnierze na mapie. Jeśli takim jest dowódca batalionu, to wydłużenie czasu wykonania rozkazu miało symulować pokonywanie przez wiadomość nie tylko dystansu, ale też szczebli dowodzenia. Gwarancji jednak nie daję, że tak rzeczywiście jest.

11.10.2002
09:23
[9]

Pejotl [ Senator ]

PAK - jaka paranoja? Przeciez musisz ludziom wytlumaczyc ze tu maja skrecic w lewo, potem za tym krzakiem (za tym? nie za tym tylko za tamtym, Aaa za tym! Nieeeeee! idioto za tamtym!) w prawo, za kosciolem przejsc na druga strone drogi i pojsc wzdluz strumienia. To trwa! Na polu bitwy najlepsze sa proste polecenia. Nie wiem czy dobrze pamietam ale jak dalem czolgowi stojacemu na drodze rozkaz ruchu tez konczacy sie na drodze ale za zakretem (bez waypointow, tylko na przelaj) to on zamiast sciac zakret, pojechal jednak po drodze), ale moze mi sie wydawalo.

11.10.2002
10:06
[10]

Bombardier [ Konsul ]

Akurat "karne" sekundy za skomplikowane marszruty to dobry pomysł, zwiększajacy realizm (bo wytłumaczenie niezbyt rozgarniętemu tankiście musiało trochę trwać), chociaż dla osób przyzwyczajonych do zachowania jednostek w CMBO moze to być nieco wkurzajace.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.