GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

modem i granie przez neta

26.09.2001
16:46
[1]

zulu [ Konsul ]

modem i granie przez neta

Pytanie do posiadaczy zwykłych analogowych modemów (56 kbps): czy grając przez internet w Quake 3 lub inne gry wykorzystujące zaawansowaną grafike i przejawiające dynamiczną akcję zauważyliście zjawiska tj: obraz staje i pojawia sie napis "connect" itd,itd...Zas wasz ping jest wiekszy niż 200 (w tych chwilach kiedy wszystko chodzi "sprawnie")?

26.09.2001
17:11
[2]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

Modem 56K to wspaniala rzecz i nie mowie tego z przekory. Osobiscie gram po sieci tylko i wylacznie w Falcona 4.0 (od 3 lat juz prawie) i szczerze mowiac wole modem od SDI, ktorego uzywam tylko do IRC'ow, ICQ, sciagania plikow i wszedzie tam, gdzie utrata pakietow nie prowadzi do lagow czy zawieszen danej aplikacji. Grajac w f4.0 zawsze uzywamy RogerWilco lub Battle Comma i grajac np z Anglikami mam na SDI okropne lagi ktore na modemie nie wystepuja w ogole. jakims cudem (ale podobno to kwestia lacz i samego SDI) podczas takiej zabawy trace srednio od 40 do 70 % pakietow co oznacza, ze gra musi ponawiac request co nie tylko powoduje lagi ale takze obciaza procesor. To co ustawisz w opcjach gry (ustawienia grafiki) i tak zazwyczaj nie ma wplywu na plynnosc samej gry przez siec a jedynie na plynnosc wyswietlania grafiki. Jest to spowodowane tym, ze przeciez gry nie sla w pakietach grafiki lecz informacje o pozycji gracza, czy sie porusza czy strzela, natomiast potem program wykorzystuje te dane do okreslenia trafien czy pozycji, natomiast grafika zajmuje sie twoja karta graficzna.

26.09.2001
17:27
smile
[3]

Priest [ Generaďż˝ ]

Iceman 416th EU ------> " grajac np z Anglikami mam na SDI okropne lagi ktore na modemie nie wystepuja w ogole" ja mam ten sam problem tyle ze w Rogue Spear. Dawniej jak mialem modem to grajac w Zone z Amerykancami w nocy nie bylo zadnego problemu. Teraz 4 osoby w grze a ja mam cos podobnego do laga (postacie mi znikaja i pojawiaja sie w innych miejscach). Amerykance mowia ze ktos warpuje czy cos tak (sry za pisownie). Troche mnie to dobija bo myslalem ze majac SDI nie bedzie zadnych problemow. Fakt, ze jak gram z ludzmi z Polski to ping jest super i nawet nie mam co porownywac do modemu.

26.09.2001
18:31
[4]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

Wiesz, moze nie bylioby problemu, gdybysmy nie uzywali RW czy BC do komunikacji glosowej, bo nawet na SDI z 60% zgubionymi pakietami mozna grac ale wyglada to jednak odrobine gorzej niz na 56K, jednakze jezeli w BC czy RW mam 20-30 % zgubionych pakietow i jakies 10% ktore sie spoznily, to rozmowa wyglada jak szwajcarski ser- dziury sa przeolbrzymiaste a o zrozumieniu chocby intencji rozmowcy nie mowiac juz o dokladnym uslyszeniu kompletnej transmisji nie ma nawet mowy. Nie wiem jak to jest u innych, ale wg mnie to wina SDI i tylko niego (nie zadnych lacz!!), dlatego jak tylko w mojej kablowce beda mieli polaczenie do netu ze stalymi IP, zmieniam natychmiast. Cale szczescie ze SDI ciagne od kumpla, nie placilem tysiaka wpisowego a rachunki place w granicach rozsadku. Juz sie przyzwyczailem do ciaglego dostepu do netu, ale ciagle trzymam umowe z Netiia na 100 godzin polaczen za 69 zl, bo o prostu o grze po sieci musialbym zapomniec.

26.09.2001
18:44
[5]

Infernoo [ Pretorianin ]

Wszystko zależy od Operatora i od położenia serwera. Ja mam modem w Dialogu i : - w UT pingi na dobrych serwerach mam w granicach 150-200 bez packet lossów. - w Age Of Empires na MSN 200-300, ale to zupełnie nie przeszkadza

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.