GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

serial wiedźmin - pdcinek 3

07.10.2002
09:41
smile
[1]

albi_ [ Legionista ]

serial wiedźmin - pdcinek 3

Aż dziwne że jeszcze nie ma wątku na temat 3 odcinka. Czyzby już wszyscy się zniechęcili.

Muszę przyznać, że niektóre elementy pozytywnie mnie zaskoczyły.
1. Walka.
Wciąz jest wolna i stytyczna, ale walka przy odbijaniu Renfri, była calkiem OK. Przynajmniej w porównaniu do przewracanek z 2 częsci. I tak dać sie zaskoczyć z tym sznurem, ale jest lepiej, widać że Geralt się uczy.
2. Wij - ta duża gąsienica
Całkiem, całkiem, dużo lepiej niż mantikora z prologu. Calkiem fajnie zrobiony (czy wam tez kojarzy się z czerwiem z Diuny).
3. Karzeł - jak na polskie warunki to wygląda jak najprawdziwszy dwarf.
4. Charateryzacja Geralta po eliksirach.

Jednak to wszystko na nic, gdy zestawi to się z wadami.
Dialogi - np. kto mi powie jaki był sens wypowiedzi przywódczyni driad. Wiem jaki powinien być - znam z opowiadania. Ale o co chodziło w filmie, czy ona prosiła Gealtażeby został, czy kazał mu odejśc

Brak scenariusza - jaki był przewodni watek tego odcinka !? Tułający się wiedźmin to naprawdę mało. My (znający opowiadania) możemy sobie dopowiedzieć watki, ale osobom, nie znającym oryginału trzeba tłumaczyć, kim są Driady, dlaczego ktoś chce atakować na Brookilon .

Gra aktorska - sztywno i sztucznie zwłaszcza te dwie dziewczynki (Renfri i Ma.. Me... - no ta Driada)

I na koniec: Pólnagie, nastoletnie, nimfomanki - czy to jest film dla pedofili ?!!!






07.10.2002
10:02
smile
[2]

Attyla [ Legend ]

Bogom dziekowac moje oczy tego nie widzialy. Widzialem kawalek 2 odcinka. Kawalek, bo wytrzymalem akurat tyle, zeby naprawic gniazdo telefoniczne. W kazdym razie po filmie kinowym byli jeszcze naiwniacy, ktorzy mieli nadzieje, ze serial bedzie lepszy. Wydawalo sie zreszta, ze nie bedzie to trodne zadanie. Znowu Polacy mnie zaskoczyli. Serial jest jeszcze gorszy. Zastanawiam sie tylko po co telewizja publiczna placi za takie g****. Pewnie nie maja juz na co wydawac pieniedzy z abonamentu. Wiecie, ze chyba bym mniej zalowal, gdyby ta kasa byla wydana na nowy car dla prezesa?

07.10.2002
10:24
[3]

Garbizaur [ CLS ]

Jak można zwalić taką wspaniałą ksiązkę? Chyba tylko Polacy to potrafią. Szkoda gadać. Film kinowy nie załamywał, natomiast serial - szkoda gadać.

07.10.2002
10:25
smile
[4]

Owen [ ]

Miełem poważny zamiar obejrzeć. Obejrzałem 5 minut i z niesmakiem przełączyłem. Dialogi na poziomie przedszkola. "Geralt, jestem zmęczona. Polubiłam cie. Geralt, pocałuj mnie..." Gra aktorów - dramat. Stopień wierności w stusunku do opowiadań na których opera się serial - zerowy. Nie zamierzam tegao czegoś oglądać więcej.

07.10.2002
10:25
smile
[5]

Owen [ ]

Miełem poważny zamiar obejrzeć. Obejrzałem 5 minut i z niesmakiem przełączyłem. Dialogi na poziomie przedszkola. "Geralt, jestem zmęczona. Polubiłam cie. Geralt, pocałuj mnie..." Gra aktorów - dramat. Stopień wierności w stusunku do opowiadań na których opera się serial - zerowy. Nie zamierzam tegao czegoś oglądać więcej.

07.10.2002
10:25
smile
[6]

Owen [ ]

Sorry za dubla :-/

07.10.2002
10:27
smile
[7]

Attyla [ Legend ]

Ciekawe czy istnieje na tym swiecie ktos, komu sie to "cos" podobalo?

07.10.2002
10:29
[8]

garrett [ realny nie realny ]

co za gówniany serial....fajne było nawiązanie do krasnoludków i królewny śnieżki :))))

07.10.2002
10:43
[9]

Dagger [ Legend ]

Nie wiem co wy chcecie od serialu - jest lepszy od nasmieszniejszego sitcomu (o ile sitcomy potrafia byc smieszne) Jesli oglądac to tylko razem z GOLem - efekty w linku ponizej

07.10.2002
10:50
smile
[10]

yacub [ Legionista ]

to ALBI: "3. Karzeł - jak na polskie warunki to wygląda jak najprawdziwszy dwarf. " Sorry, ale krasnolud majacy 170cm wzrostu i bary jak u elfa mnie nie przekonuje.... moze "He was sick!" :)

07.10.2002
10:55
[11]

Roko [ Generał ]

Sceny walki w Wiedzminie są bardzo przeciętne. Tak się złożyło że wczoraj obejrzałem na kasecie Braterstwo Wilków. Porównanie wypada jak między syrenką ( i to zardzewiałą, ) a mercedesem. Dobrze by było gdyby polscy reżyserzy i operatorzy musieli przed każdą swoją "produkcją" przymusowo obejrzeć ten film, może by coś się nauczyli

07.10.2002
10:59
[12]

Patrokles [ Konsul ]

Gdzie się podziały pieniądze wyłożone na ten film? Scenografia i krajobrazy są beznadziejne. Wszystko zrobione minimalnym nakładem kosztów. nawet Brokilon wygląda jak park. Przecież to był dziki nieprzebyty gąszcz lasu, przez który tylko znający teren mogli się przedrzeć. A widok równiutkisz szeregów sadzonek świerkowych czy innych rozbawił mnie do łez. Wyobrażacie sobie driady z sadzonkami przemykające na skraju lasu. Bo przecież ludzie tylko wyrąbywali. Obecnie ten film oglądam tylko dla Żebrowskiego, którego bardzo lubię. We wczorajszy,m odcinku był jeden rodzynek. Postać, która postanowiła zmierzyć się w walce na miecze z Wiedźminem. Grał ją o ile mnie wzrok nie mylił (99%) Jacek Wysocki najbardziej utytuowany instruktor Aukido w Polsce. Zraesztą 2/3 statystów to ludzie z jego sekcji.

07.10.2002
11:02
[13]

Patrokles [ Konsul ]

Gdzie się podziały pieniądze wyłożone na ten film? Scenografia i krajobrazy są beznadziejne. Wszystko zrobione minimalnym nakładem kosztów. nawet Brokilon wygląda jak park. Przecież to był dziki nieprzebyty gąszcz lasu, przez który tylko znający teren mogli się przedrzeć. A widok równiutkich szeregów sadzonek świerkowych czy innych rozbawił mnie do łez. Wyobrażacie sobie driady z sadzonkami przemykające na skraju lasu. Bo przecież ludzie tylko wyrąbywali. Obecnie ten film oglądam tylko dla Żebrowskiego, którego bardzo lubię. We wczorajszym odcinku był jeden rodzynek. Postać, która postanowiła zmierzyć się w walce na miecze z Wiedźminem. Grał ją o ile mnie wzrok nie mylił (99%) Jacek Wysocki najbardziej utytułowany instruktor Aikido w Polsce. Zresztą 2/3 stat

07.10.2002
11:08
[14]

Attyla [ Legend ]

Coz... de gustibus... Choroba, jak na moje nerwy - gdzie sie ten patalach nie pokarze, tak straszna krewa... Gdyby zrobic konkurs na najbardziej smrodliwy z cicha pekl, to mysle, ze Zeberek mialby duuuuuuuuze szanse. W kazdym razie po wiedzminie na pewno wiem tylko jedno: jak wiedzmin wygladac NIE POWINIEN.

07.10.2002
11:14
smile
[15]

D'P'G [ Chorąży ]

hehe, i jeszcze Kaje P. tu wstawili, no tego to sie nie spodziewalem:) Czekam jeszcze na Czarka Pazure, Zaka (tego z miodowych) o i norka...Beda? Tak mnie zawsze zastanawia, szkol aktorskich chyba mamy troche , wiec co sie dzieje z ich absolwentami? Rzygac mi sie chce jak widze ciagle te same twarze :(

07.10.2002
11:16
[16]

Przezdzieblo [ Konsul ]

O ile do obejrzenia II odcinka mogły zachęcić DWA podowy, to w tym już nie było nic wartego zawieszenia oka... Ale nieważne, emocje jeszcze będą ;) Z drugiej strony na większość aktorów nie ma co narzekać. Charakteryzacja też nienajgorsza. Tylko ten scenariusz i dialogi, ech... Ale reszty można bronić, choć bez specjalnej zaciekłości i uporu.

07.10.2002
11:37
[17]

Diplo [ Generał ]

Heh powiem wam tak, gdy przestalem czepiac sie na sile to serial zacza mi sie podobac. Wystarczy sobie uswiadomic ze oni na serio mieli skromny budrzet to juz bedzie dobrze. Zastrzezenia mam tylko co do dialogow, ale jak mowie, serial fantasy na przecietnym poziomie ktory spoko mozna obejrzec. W 3 odcinku nie podobaly mi sie driady bo inaczej je sobie wyobrazalem ale coz... ksiazki maja to do siebie ze kazdy widzi je inaczej. Nie wiem czego wy sie spodziewaliscie? Przeciez to bylo oczywiste ze nie powstanie film taki jak Wladca Pierscieni... przestancie sie na sile czepiac a film da sie obejrzec...

07.10.2002
12:21
[18]

albi_ [ Legionista ]

-> Diplo - nikt rozsądny nie spodziewał sie arcydzieła na miarę LotR , bo nie ten budżet. Ale w wiedźminie zostało zepsute to co nie wymaga pieniędzy tylko głowy - czyli scenariusz i teksty. Jak na ironię efekty i charakteryzacja sa nienajgorsze. Scenografii prawie nie ma - ale też nie ma potrzeby aby była - las to las, a karczma to karczma. W niedzielę był także inny polski serial - Sfora - także można sie czepiać paru rzeczy, ale przynajmniej ten film ma jakąś treść, a dialogi brzmią naturalnie - czyli jak widac można.

07.10.2002
13:29
[19]

atari800 [ Pretorianin ]

co tu dużo mówić gdyby to był dobry serial, to by nikt sie nie _zmuszał_ do jego oglądania, tylko każdy by go oglądał z przyjemnością mimo wszystko, choć to szmira koszmarna, wole ze TVP zmarnotrawiła nasze pieniadze na ten serial a nie kolejny Klan

07.10.2002
13:40
[20]

-27fps- [ Konsul ]

e tam nie ma to jak książka i wyobraźnia ... a może <gra wyobraźni> :)

07.10.2002
13:41
[21]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

ponieważ większosć tego, co sam mógłbym powiedzieć, została już wypowiedziana, więc dodam tylko, ze moim zdaniem scenariusz byłby o wiele lepszy, gdyby popracowało nad nim pospolite ruszenie fanów... Jeśli chodzi o klimat: niewielki nakład środków nie bolałby gdyby scenariusz był naprawdę dobry, zresztą - akurat sceneria nalezy do nielicznych elementów, które w serialu są dobre ( rzecz jasna, wyjąwszy równe szeregi drzewek i kilka takich detali).

07.10.2002
14:07
[22]

darkomen2 [ Konsul ]

Coz tak to jest jak za ekranizacje kultowej ksiazki fantasy biora sie goscie ktorzy sf i fantasy nie rozumieja a byc moze i nie lubia. Dla nich dla stworzenia klimatu starcza gosc z blizna, koniem i mieczem, no i niech sie krew leje, a ze aktorzy gadaja i zachowuja sie jakby wpadli na plan z jakiejs telenoweli to juz male piwo. Nie wiecie czy ktos pisal do rezysera zeby mu co nieco wytlumaczyc, bo moze dla dobra polskiej kinematografii trzeba mu taki list wyslac.

07.10.2002
14:11
[23]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

heh, zastanawiam się, tak bardziej na poważnie: jakie są szanse, że ktoś inny może zabrać się za ekranizację wiedźmina. Jeśli kwestia praw do produkcji nie jest przesądzona negatywnie, to może taki projekt mógłby odpalić?

07.10.2002
14:27
[24]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Najfatalniejsza jest gra aktorska - niestety Żebrowski nie jest wyjątkiem. Fatalny scenariusz, wszystko rwie się, nie wiadomo o co chodzi. Bardzo zła reżyseria - nie da się Sapkowskiego zronbić niskobudżetówką, te wciąż cięte kadry (oby tylko kamera nie pojechała za wysoko) są po prostu męczące. Mimo wszystko staram się nie odchodzić od szklanego okienka.

07.10.2002
14:47
[25]

Adamss [ -betting addiction- ]

dla mnie texty ktore mowil zebrowski (zreszta nie tylko on) wydaly mi sie bardzo nowoczesne ale moze to tylko moje odczucie ;)

07.10.2002
14:53
smile
[26]

Astrea [ Genius Loci ]

07.10.2002
14:53
[27]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

jak dla mnie serjal zabijają głównie denne teksty pisane przez jakiegośdupka na kolanie ; (( przez to stracil icały dowcip i polot z jakim była napisana książka, mam nazdieję że jak dojda do odcinków które były faktycznie nakręconwe na podstawie opowiadań to będzie lepiej ; /

07.10.2002
15:01
[28]

Eliash [ Generał ]

darkomen2 --> O ile wiem reżyser wiedzmina zna dobrze i ceni twórczość Andrzeja Sapkowskiego, niestety nie można tego powiedzieć o autorze scenariusza i producencie p. Szczerbcowi którego radosną twórczośc można teraz podziwiać w telewizorze.

07.10.2002
15:37
smile
[29]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

szkoda ze co tydzien bedzie nowy watek dot tego serialu..... :/

07.10.2002
22:01
[30]

darkomen2 [ Konsul ]

Eliash --- jak by cenil to wzial by Sapkowskiego na konsultanta, moze by sie tak nie wyglupili. Pewnie w wywiadzie oglosil jak to ceni Sapkowskiego no bo co mial powiedziec dziennikarzom, ze nie wie czemu ludziska sie o takie bzdury w ksiegarni zabijaja. No ale jak sie zabijaja to pewnie starczy nakrecic i bedzie hicior.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.