
Spytko [ Pretorianin ]
mały problem z internetowym sklepem :/
zamówiłem dziś na agito.pl pewną rzecz. Do koszyka, wybrałem rodzaj wysyłki, wszystko pięknie ale... gdy patrzę na "moje zamówienia" niczego nie ma... czy pojawi się dopiero wtedy gdy dojdzie jakiś mail z potwierdzeniem zamówienia?
Czy też mieli jakiś błąd i żadnego zamówienia nie złożyłem?? :/
Hakim [ Generaďż˝ ]
Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie
Kliknij w link zawarty w tym mailu, aby zamówienie przeszło do realizacji
Jeśli mail nie dojdzie, zamówienie można potwierdzić przez formularz kontaktowy na stronie sklepu ("Pomoc"/"Zamówienie w realizacji" - "Potwierdzenie zamówienia") Jeżeli wiadomość z linkiem do potwierdzenia nie dotarła, prawdopodobnie został podany błędny adres e-mail. Można to sprawdzić i poprawić logując się do swojego konta na naszej stronie. Czasami zdarza sie, że mimo poprawnie podanego adresu, e-mail zostaje zablokowany i nie dociera do odbiorcy. Prosimy wtedy sprawdzić skrzynkę zawierającą SPAM.
Tudzież:
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zadzwoń pod numer (0) 22 2100 300.
Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.
Więcej chyba nikt nie poradzi niż samo Agito;)
Spytko [ Pretorianin ]
a to normalne, że do czasu potwierdzenia maila ani widu ani słychu na stronce o moim zamówieniu?

Peter24 [ Konsul ]
Trudno powiedzieć, jeżeli sprawa nie jest jakoś super-pilna, lepiej poczekać na tego maila niż zamówić coś dwa razy.
Spytko [ Pretorianin ]
Peter24 -> Racja, poczekam :)
Patrol_wcg [ MK ]
Zadzwoń tam i zapytaj co i jak ...
Spytko [ Pretorianin ]
ale gdy nie potwierdzę maila to mi nie wyślą tego towaru i anulują zamówienie prawda?
Spytko [ Pretorianin ]
up?
ser pleśniowy [ Generaďż˝ ]
jak nie potwierdzisz zamówienia to nic ci nie wyślą

Spytko [ Pretorianin ]
ser pleśniowy - > aha, dzięki