GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jestem załamany :(

01.10.2002
14:40
smile
[1]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Jestem załamany :(

Witam .

Kupiłem sobie w zeszłym tygodniu płyte główną MSI KT3 Ultra zadowolony wracam do domu podłanczam wszystko i co ??? Płyta okazuje się trupem :( Dawała jakieś oznaki życia ,ale bardzo nikłe . Wyglądało to tak jakby brakowało jej jakiegoś prądu . Pojechałem więc do gościa ,który mi ją sprzedał powiedział mi ,że coś źle robie ( chyba płyta bez niczego podłączona do kompa powinna dawać jakieś znaki życia ??? ) . Po kilku nieudanych prubach wskrzeszenia jej ,nie udało mi się podłanczałem ją chyba na wszystkie możliwe sposoby :( .
Postanowiłem oddać ją na gwarancje . Powiedziano mi ,że mam czekać do 14 dni ,aż serwis zdecyduje czy uszkodzenie wynika z mojej winy czy też nie . Potem ew. będą ją naprawiać ,lub wymienią mi ją na nową .

Tu właśnie zaczynam się bać . Jeżeli serwis orzeknie ,że była to moja wina będe mógł zbierać znowu kase ,a tą płytą walnąć sobie o ściane .

Tutaj proźba do was jeżeli mieliście podobne przypadki prosze powiedzcie mi jak to się skończyło ???
Nie wiem co mam robić ??? Czy składać komputer z tą prowizorką którą udało mi się zrobić , bo nie mam szans na pomyślne dla mnie zakończenie tej niezręcznej sytułacji , czy może jest jakaś szansa ???

Na tym sprzęcie który teraz mam w kompie można się co jedynie pochlastać :((((((((

Z góry wielkie dzięki ~Łupieżca~Umysłów~

01.10.2002
14:44
smile
[2]

bles [ Pretorianin ]

nic tylko plakac ;). A tak serio to ja juz dwa razy oddawalem plyte na gwarancje najpierw ECS(lol) a potem asus a7a266 i dwa razy rozstrzygnelo sie to na moja korzysc, wiec badz dobrej mysli powinno byc dobrze.

01.10.2002
14:45
[3]

Kompoholik [ Designed by AI ]

nic poradzic...

01.10.2002
14:45
[4]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

oj Łupieżca.................moze masz 230 V a nie 220 V w domu :)))))))))))

01.10.2002
14:46
smile
[5]

wysiu [ ]

Jesli kupiles normalnie w sklepie, to musza ja przyjac z powrotem bodajrze w ciagu 5 albo 7 dni (rekojmia), nawet bez zadnego tlumaczenia z Twojej strony - i w tej kwestii nie maja nic do gadania - polskie prawo handlowe o tym mowi..

01.10.2002
14:47
[6]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Zdzisiek -----> Nie wk****** mnie mi wcale nie do śmiechu :(

01.10.2002
14:47
[7]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Kompoholik-------czy ty masz cos z glowa ? odpisujesz glupoty w kazdym prawie watku

01.10.2002
14:47
[8]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Kompoholik-------czy ty masz cos z glowa ? odpisujesz glupoty w kazdym prawie watku

01.10.2002
14:48
[9]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

wysiu -----> Ja ją już oddałem na gwarancje .

01.10.2002
14:48
[10]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Łupieżca nie nauczyles sie ze u Toska sie nie kupuje ? trzeba bylo przyjsc do mie to bym ci zalatwil

01.10.2002
14:48
smile
[11]

leszko [ Konsul ]

Jęsli nie jets spalona to spoko! inaczej by ci nieprzyjeli ! jeszcze sie niespotkałem z takim przypadkiem a wiem coś na te tematy serwisu! Niemartw się ! pewnie oddadzą tobie płyte i powiedzą że ona jest dobra że masz zepsuty zasilacz! nie potrafią sie przyznać!

01.10.2002
14:49
[12]

gereg [ zajebisty stopień ]

wysiu - nie dokladnie jest tak jak mowisz. ale byloby pieknie, gdyby tak bylo ;-)

01.10.2002
14:51
[13]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Zdzisiek -----> Teraz będe już wiedział .

01.10.2002
14:51
[14]

Iceman_87th [ Generaďż˝ ]

Rekojmia jest wtedy jezeli produkt posiadal wade ukryta ktora ujawnila sie w trakcie eksploatacji przeciagu roku od daty sprzedazy produktu. To bardzo pojemny przepis wiec na upartego mozna pod niego podciagnac wszystko co sie zepsuje ;-) Łupieżca--> jak ci nie uznaja zawsze mozesz ich postraszyc sadem. Dziala w 90 % przypadkow :)

01.10.2002
14:51
[15]

Kompoholik [ Designed by AI ]

zdzisiek ---> sorry

01.10.2002
14:52
[16]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

leszko ----> Jeżeli mi tak powiedzą to ja powiem żeby mi ją podłączył pod dobry zasilacz i pokazał ,ze toto działa

01.10.2002
14:54
[17]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Zdzisiek ----> Z jednego się tylko ciesze ,że nie opyliłem tych wszystkich części .

01.10.2002
14:55
[18]

leszko [ Konsul ]

Masz do tego prawo! Głowa do góry

01.10.2002
14:56
[19]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Kompoholik----nie przepraszaj.....tylko pomsyl zanim cos zrobisz......podejrzewam ze ludzie bardziej beda cie tutaj szanowac jezeli bedziesz odpisywal z sensem :)))

01.10.2002
14:57
[20]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Łupiezco-----a wystarczylo wpasc na plac powiedziec....poczekac i zaplacic.......i na 100 % by wszystko chodzilo......a tak to teraz musisz czekac i sie bac zeby bylo ok

01.10.2002
14:58
[21]

bartek [ ]

Gereg, a mi wydaje sie, ze Wysiu ma racje. Pamietam, ze moj ojciec calkiem niedawno oddawal do sklepu wlasnie plyte glowna, ktora coprawda chodzila ale nie spelniala jego oczekiwan.

01.10.2002
15:00
smile
[22]

Kompoholik [ Designed by AI ]

zdzisiek ---> masz to jak w banku... ;)))

01.10.2002
15:00
[23]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Zdzisiek ----> Tosiek powinien dostać pstryczka w nos

01.10.2002
15:02
[24]

spoxmaster [ główny kozak ]

ja też mam skopaną płyte główną, tyle że w moim przypadku to BETA Asusa oddawałem ją a oni mówią że wszystko jest dobrze, żadnych błędów Jak żadnych błędów skoro to beta? Sam mi sie komp restartuje i zawiesza a oni nic ja też mam dylemat, nie jesteś sam Łupieżco

01.10.2002
15:06
[25]

gereg [ zajebisty stopień ]

bartek - zapewniam Cie, ze nie ma... jezeli to przyjeli, to byla to tylko dobra wola sklepu... zapoznaj sie z odpowiednimi fragmentami kc. inna sprawa ze sprzedaza wysylkowa. tytaj precyzuje to ustawa o ochronie niektorych praw konsumenta. zaufaj mi ;-) moja branza ;-)

01.10.2002
15:10
[26]

Owen [ ]

wysiu ---> Zasmucę cię. Niestety nie jest do końca tak jak mówisz. Zasady rękojmi regulowane są przez Kodeks Cywilny ale to detal. Rękojmia oznacza, że jeżeli klient zakupi wadliwy towar, ma prawo do jego zwrotu i otrzymania w zamian dokładnie takiego samego lub zwrotu gotówki. Jeżeli sprzedawca nie może ustalić czy wada wystąpiła z winy użytkownika/klienta to ma prawo powoałać rzeczoznawcę/eksperta, który ma 2 tygodnie na orzeczenie co do przyczyn szkody. Jeżeli orzeknie, że probelmy są wynikiem złego używania towaru - rękojmia nie działa. Rzecz z rękojmią polega na tym, że mamy roszczenie do sprzedawcy a nie do producenta (tu: gwarancja). Przykład z mojego dośwadczenia. Rozsypał mi się silinik do kosiarki - poszła uszczelka i wyciekł olej. Poszedłem do sklepu i zarządałem wymiany kosiarki. Powołali eksperta. Kosiarka poszła do eksperta i ... wróciła wpełni sprawna. We wniosku napisali - "usterki nie stwierdzono". W ten sposób i kilent syty (czytaj - ja) i sklep nie zwracał kasy ani nie dawał nowego sprzętu. Takie życie.

01.10.2002
15:17
smile
[27]

PePe [ Centurion ]

W niedziele miałem podobny problem. Okazało się, że płyta nie obsługuje kart graficznych AGP zasilanych 3,3V. Gdy takowa karta jest włożona to płyta milczy, gdy wyjmę to startuje. Więc w tej chwili używam karty PCI, ponieważ nie mam karty zasilanej 1,5V. Pozdrawiam PePe PS Moja płyta to Microstar MS-6566E

01.10.2002
20:11
[28]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

PePe ----> Ale jak pisałem odpalałem ją solo bez niczego i też milczała potem tylko procek itd. i nic padaka ,trup :(

02.10.2002
11:27
[29]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

Kupujac plyte glowna nalezy zwrocic szczegolna uwage na ustawienie zworek, jezeli takowe sa.Czesto zdarza sie ze fabrycznie sa zle zalozone. Manual w reke i sprawdzanie krok po kroku. Szczytem bylo kiedy ASUS w manualu lub na plycie (nie pamietam) zle oznaczyl zworke Clear Cmos i wiekszosc ludzi odpalala plyte z tym ustawieniem powodujac oczywiscie uszkodzenie w najlepszym przypadku obwodu ladowania baterii. Spoxmaster ---->Jakim cudem kupiles bete?Poza tym latwiej jest Tobie udowodnic, ze nie dziala niz im , ze dziala. Lupiezca---> Uwazaj bo serwisy lubia kity wciskac, musisz twardo stac przy "swoim" Pozdrawiam

02.10.2002
12:10
[30]

resmedia [ Centurion ]

"Powiedziano mi ,że mam czekać do 14 dni ,aż serwis zdecyduje czy uszkodzenie wynika z mojej winy czy też nie. Potem ew. będą ją naprawiać ,lub wymienią mi ją na nową"' ---> NIE DAJ SIĘ!!! 1. Oddaj do serwisu i weź pokwitowanie (z datą przyjęcia, pieczatkami, podpisami itp. - muszą Ci wydać) 2. Odczekaj 14 dni kalendarzowych, nie roboczych. 3. Udaj się z pokwitowaniem do serwisu i poproś upszejmie o wydanie płyty. I teraz: a) serwis powiada, że jeszcze płyty nie naprawiono - od razu żądaj zwrotu pieniędzy. b) serwis powiada, że Twoja wina, ble, ble, ble... - żądaj oświadczenia na piśmie (ekspertyzy) i oświadcz, że kierujesz sprawę do sądu konsumenckiego. To są Twoje prawa. Najważniejsze - jak będą ściemniali załóż sprawę w sądzie konsumenckim (wpisowe ok. 15,- zatem nie majątek). (!) Zapoznaj się z lekturą: https://www.benchmark.pl/porady.html

02.10.2002
12:39
[31]

gereg [ zajebisty stopień ]

resmedia - jezeli uderza z garancji, a nie rekojmi, to wcale takie roszczenia nie musza byc zgodne z tym, co mozesz otrzymac... co do sadu konsumenckiego, to jest pewien knif - sprzedawca musi wyrazic zgode na toczenie sie takie srawy przez sadem konsumenckim. a wcale nie musi! a normalny sad to juz inn bajka...

09.10.2002
20:52
smile
[32]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Siemanko :) Sprawa zakończyła się na moją kożyść :) Dostałem nową płytke i już na niej latam :) Huraaaaaaaaaaa !!! :))))))))))))))))))))))))))

09.10.2002
20:56
[33]

nassal [ Pretorianin ]

No to gratulacje.

09.10.2002
23:24
smile
[34]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

nassal ----> Dzięki :) KONIEC Z ECS !!! :)

10.10.2002
04:43
smile
[35]

volvo95 [ Legend ]

Ja teraz mam płyte ECS K7VTA3 i jak ją podpiąłem miałem podobny problem.... Nie zgadniesz czego to była wina : CD-ROM nie był podpięty - jak go podpiąłem to wszystko ruszyło bez problemów :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.