Blugkolf [ Centurion ]
Oryginalny Battlefileld 1942 nie działa mi w sieci czy ktoś ma podobny problem?
Kupiłem sobie wczoraj Battlefield 1942 i okazało się że gra zachowuje się jakby nie zauważała mojego połączenia z netem, dziwne tym bardziej że demo tej gry nie ma takich problemów, instalowałem juz patcha 1.1 ale nic to nie zmienia (instalowałem poza tym grę juz dwukrotnie) nic z tego ciągle nie wyrzuca listy serwerów, poza tym za każdym razem jak wpiszę ręcznie ip serwera albo próbuję się połączyć używając GameSpy zawsze pasek postępu łączenia się dochodzi do tego samego miejsca (nie jest to nawet 1/20 całości) i wyskakuje komunikat "failed to connect to server" :( Z serwisu Cenegi otrzymałem odpowiedź cytuję :
Witam
Błąd ten jest sprawdzany.
Z poważaniem
Serwis Cenega Poland
02-234 Warszawa ul. Działkowa 37
Tel. 0(prefix)22-868-52-61
A gdy zadzwoniłem dowiedziałem się że nie mają pojecia dlaczego tak jest ale może to wina tego że nie mam stałego ip (tylko dlaczego w takim razie demo gry działa!), poza tym kazali oddzwonić za tydzień to moze się coś wyjaśni. Jak dla mnie takie zachowanie dystrybutora świadczy raczej o olaniu problemu (choc moze się mylę) dlatego chciałem wiedzieć czy może tez ktoś ma podobny kłopot jak ja, wtedy miałbym przynajmniej nadzieję że sprawa się jakoś wyjaśni a nie zostanie zapomniana.
artexx [ Centurion ]
Mój BFik działa bez problemu, natomiast czy zostawiłeś sobie paragon zakupu? Zastanawiałem się jak ja bym zrobił i zacząłbym od sprawdzenia mojego egzemplarza na kompie kumpla. Jeśli działa to problem pozostaje, ale szukam go już tylko u siebie, jeżeli nie biorę paragon, gierkę i idę reklamować do sklepu. Jest to jak dla mnie towar niepełnowartościowy i masz prawo do kilku dni oddać go albo zamienić na inny egzemlarz.