godfather15 [ Pretorianin ]
wasz ulubiony film??
Mój ulubiony to 13 dzielnica i godfather1.A wasz??
Volk [ Legend ]
Bardzo oryginalny pomysl na watek.
tomazzi [ Episode: 3 ]
Mój to "13 dzielnica 2" i "Godfather: Początek"
raphunder [ Konsul ]
Mój to "Hause of 9" . Bardzo polecam.
Behemoth [ Kruk ]
Mulholland Drive
Lost Highway
Inland Empire
Trio Davida Lyncha. A dlaczego? Pisałem miliard razy odkąd zobaczyłem te filmy. Inland Empire doszedł trochę później, bo przecież dopiero niedawno wyszedł na ekrany, ale jest równie świetny co Mulholland Drive i Lost Highway. Jeśli Ci zależy to sobie poszukaj moich wypowiedzi o filmach i sprawdzisz dlaczego, a podejrzewam, że nie będzie Ci się chciało toteż napiszę tylko, że te wymienione filmy potrafią przewartościować życie.
Poza tym: Jackie Brown, Miasto Boga, Pulp Fiction, Lśnienie i The Wall to także potężne pozycje, a z polskich filmów bardzo podobały mi się: Człowiek z Marmuru, Człowiek z Żelaza, Dług, Dzień Świra, Wszyscy Jesteśmy Chrystusami (najbardziej), Psy i Psy II.
FunMen [ FunMan forever ]
Helikopter w Ogniu.
shame_on_you [ Guilty as charged ]
Fight Club ;]
zelka [ 95th Rifles ]
Bravo Two Zero
When Saturday Comes
Sharpe's Challange
Sharpe's Waterloo
Sharpe's Justice
Sharpe's Revenge
Sharpe's Mission
Sharpe's Siege
Sharpe's Regiment
Sharpe's Sword
Sharpe's Battle
Sharpe's Gold
Sharpe's Honour
Sharpe's Enemy
Sharpe's Company
Sharpe's Eagle
Sharpe's Rifles
COBRA-COBRETTI [ Generaďż˝ ]
Bez chwili namysłu mogę wymienić Szklaną Pułapkę 1 a z seriali to Prison Break miażdży.
Azerko [ bleee ]
Mnie sie bardzo podobały:Apocalypto, Transformers :) aaa i jeszcze Rasa ^^
Max_101 [ Pretorianin ]
Bez wątpienia "Skazani na Shawshank".
orzinn [ Last Hope ]
LOTR all części
Job ostatnia szara komórka
28 tygodni później
Piła 4
kosik007 [ FreeLancer ]
13. Dzielnica ;)
promilus1 [ Człowiek z Księżyca ]
Naga Broń
Tomasij ZaYceV [ Konsul ]
1. "Szeregowiec Ryan"
2. "Wróg u bram"
3. "Casino Royale"
Wiem, że pytasz o filmy, ale jeśli chciałbyś obejrzeć jakiś serial to tylko "Oficer".
"Prison Break" to szmira :/. Takie moje zdanie. Pozdrawiam.
simson_ [ Konsul ]
Oczywiście, Star Wars, najbardziej stara trylogia :)
Lolter [ African Herbman ]
Rocco's Initiations 9
ppaatt1 [ Trekker ]
Pierwsze filmy spod znaku Star Trek, czyli II-VI + serial TOS (dopiero co zaczynam TNG, więc tylko wypowiadam się na temat filmów jeszcze z Williamem Shatnerem.
Następnie lubie także Szeregowca Ryana (czy jak to się tam pisze). Na uwage zasługuje też np. trylogia Władcy pierścieni.
A seriale??
Zacznijmy od tego czego nie cierpie czyli wszystkiej maści Lostów, Pirsonów czy innych Dexterów. A lubie np. Dead Zone, Star Treki, 4400, Supernatural, X-files, CSI, Numb3rs, Uśpiona komórka i kilka jeszcze innych.
songo93 [ Marduk ]
teksańska masakra :początek
casino royale
i standard 13 dzielnica
bartos9 [ Pretorianin ]
American Pie 1,2,3,4.
I sporo innych, ale te wymiatają.
DscMati [ Centurion ]
Jak dla mnie
2Fast 2Furious-Za szybcy za wściekli
Pierwsza część jest też nawet dobra-Szybcy i wściekli
N2 [ negroz ]
Oj, kurcze mnóstwo ich.
Nie wymienię jednego bądź dwóch bo się po prostu nie da. Mam swoje ulubione tytuły w w każdym gatunków, a jako, że lubię thillery, horrorki i mocne kino akcji to tego typu produkcji na mojej liście jej najwięcej.
Ot, krótki spisik ulubionych
czekers [ Turbojugend ]
2 girls 1 cup
Halucyn89 [ Show Must Go On ]
Pulp Fiction
Szeregowiec ryan
symetria
głupi i głupszy
wożonko
requiem for a dream
matirixos [ BLAUGRANA ]
Bez wątpienia "Skazani na Shawshank".
bartoniu [ Konsul ]
Ciezko jest mi okreslic ale seria Ojciec Chrzestny Skazani na Shawshank to sa bestsellery