GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

<<<---/===Warcraft 3===\--->>>cz.16

22.09.2002
19:57
smile
[1]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

<<<---/===Warcraft 3===\--->>>cz.16

No mam nadzieje ze teraz wszystko dobrze.I jescze raz chcialem podziekowac Windfallowi za pomoc.

22.09.2002
20:00
[2]

Hitmanio [ KG 21 ]

A mi WIII wiesi sie po graniu z 3 minuty i do gry juz nie chce wchodzic , bo po filmiku komp sie wiesi :PPPP Jak ktos moze pomoc to THANKS :)

22.09.2002
20:11
[3]

Windfall [ Pretorianin ]

Hitmanio - Proponuję ponowną instalację gry. Jeśli nie pomoże - to jeszcze jedną. Do skutku. Zupełnie poważnie. Ja miałem kiedyś takie kłopoty - po kilku instalacjach przeszły. W jednej z następnych uzyskałem stan gry, przy którym mogę grać bez ryzyka. Fajnie. :-PPP Paranoja, że coś takiego zadziałało, ale tak było w istocie - uninstall, reinstall, ew. kilka razy, od razu lepiej.

22.09.2002
20:13
[4]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Niezapominajta o wstępniaku:) Już od dwóch wątków go nie ma... Jeśli chcecie podzielić się z innymi forumowiczami swoimi opiniami, wrazeniami, pytaniami, taktykami itp. dotyczaczącymi gry WarcraftIII - to trafiliście w odpowiednie miejsce;-) Umawiamy się tu także na gry na Battle.net - nasz kanał nosi nazwę GOL. do tej pory z naszego forum pojawiają się tam: ksywka / konto BN Mac / Moridin _Luke_ / xenomorph9 picus / TRKM Half-org / hua ainaval / Ainaval Superstar/to_sexy Rysław/Rysław skarab/skarab draco666/Draco666 JackPack/JackPack Rantri/Majin Windfall/Windfall Nivellen/Nivellen Blaster85/Blaster85 Miniu/Miniu[FSGK] passsciak/malf zapraszamy chetnych do gry KnK i teamowek na wspomniany kanal GOL :) Najlepiej okolo godziny 20:00

23.09.2002
00:33
[5]

draco666 [ Konsul ]

Mac--->widzialem twoje zdjecie z poznanskiej libacji-bede cie wypatrywal we wrocku :) Moze w przyszlym tygodniu nasz wypad na piwko dojdzie do skutku!

23.09.2002
16:21
[6]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Mac / Moridin _Luke_ / xenomorph9 picus / TRKM Half-org / hua ainaval / Ainaval Superstar/to_sexy Rysław/Rysław skarab/skarab draco666/Draco666 JackPack/JackPack Rantri/Majin Windfall/Windfall Nivellen/Nivellen Blaster85/Blaster85 Miniu/Miniu[FSGK] pasciak/malff moje sie troche zmienilo :)

23.09.2002
17:30
[7]

Blaster85 [ Konsul ]

Na BN mnie mozna spotkac jako smuv.

24.09.2002
13:29
[8]

Kalten [ Centurion ]

czesc, ja tez z wami grywam, a nie ma mnie na liscie ;) Kalten[FSGK]

24.09.2002
13:35
[9]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

W sumie to i Edtheduck[FSGK] oraz Ironman/Ironman[FSGK] tez grywaja :)

24.09.2002
14:02
[10]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Mac / Moridin _Luke_ / xenomorph9 picus / TRKM Half-org / hua ainaval / Ainaval Superstar/to_sexy Rysław/Rysław skarab/skarab draco666/Draco666 JackPack/JackPack Rantri/Majin Windfall/Windfall Nivellen/Nivellen Blaster85/Blaster85 Miniu/Miniu[FSGK] pasciak/malff Kalten/Kalten[FSGK] Ironman/Ironman/Ironman[Fsgk] Edtheduck/Edtheduck[FSGK] Gdyby jeszcze oni wszyscy bywali na battku

24.09.2002
14:05
[11]

tymczasowy67632 [ Junior ]

hej musze miec oryginal zeby grac na bnecie?????

24.09.2002
14:11
[12]

Lisek20 [ Konsul ]

Emperor ---> tak PS.Ciekawostka - w pierwszej misji undeadow trzeba uratowac akolitow. Na gorze mapy pasa sie 3 owce (zaraz za zagroda obok domu) poniewarz jestem poczatkujacym graczem WC3 chcialem sprawdzic czy wybuch owieczki zniszczy budynek (w kocnu wyglada na potezna explozje, a ze stoja tam akurat obok domu to idealna okazja na test) niestety domek pozostal w calosci ale jedna z owiec posmiertnie zamienila sie w akolite :). Moze juz to znacie ale nie o to chodzi. Mam pytanie: Czy w grze jest wiecej takich ukrytych quesciczkow ulatwiajacych (zmieniajacych) rozgrywke??

25.09.2002
13:33
smile
[13]

draco666 [ Konsul ]

Luke--->ok juz wiem wszystko co i jak.Niestety zbyt rozowo nie jest:jade dzisiaj,a ojciec dowozi mi kompa juz w ten weekend(wolalbym sobote,ale rzaczej bedzie w niedziele:),wroce byc moze na nastepny weekend,ale to juz nie bardzo ma znaczenie,bo komp zostanie we wrocku.Pozostaje tylko czekac na rozwoj sytuacji z zalozenim tam netu(mam nadzieje,ze wszystko pojdzie szybko).Narazie bede czytal gol-a z kafejki/od znajomych. Mac--->w zwiazku z powyzszym mam pytanko:w jaki sposob jestes podlaczony do netu?-jak bys mogl to napisz namiary(jakis telefon,cennik) na ta firme tutaj albo wyslij mi na maila.(mam nadzieje,ze jeszcze zagladasz do tego watku :) All--->BIG THX za wspolna gre przez ten dlugi(prawie 3 miechy juz ) czas,mam nadziejez ze szybko wroce na BN :) "Czarna Lista": Ainaval--->napisalbys chociaz od czasu do czasu,ze zyjesz :)))

26.09.2002
19:53
smile
[14]

draco666 [ Konsul ]

Hej-wroce szybciej niz myslalem,bo pewny szczeliwy zbieg okolicznosci umozliwil mi powrot do domu juz dzisiaj,a wwyjazd dopiero w niedziele.Wpadne na bn dzisiaj po 21 Luke--->na jutro mozna by sie jakos umowic-napisz Mac--->czekam...

26.09.2002
20:10
smile
[15]

LordYabol [ Legionista ]

no coz powiem jak zwykle malo i zredliwie : PO PROSTU WAR 3 jest do d... NIE MA TO JAK WAR 2 - ludziki zacznijcie grac w war 2 i bedzie bez klopotow

26.09.2002
20:14
smile
[16]

n2n [ Pielgrzym ]

TEST (sprawdzam czy dziala moj pierwszy nick :-))

26.09.2002
20:15
smile
[17]

draco666 [ Konsul ]

LordYabol--->fuj,coz za nietakt(armia fanatykow war3 wyruszyla do ciebie w celu przedyskutowania twoich szkodliwych pogladow ;)))

26.09.2002
20:16
[18]

draco666 [ Konsul ]

n2n-->nie wpadlbys dzisiaj(albo jutro) na bn???

26.09.2002
20:20
smile
[19]

n2n [ Pielgrzym ]

draco666 --> juz sporo czasu mnie nie bylo i nie wiem niestety kiedy wpadne :-( aktualnie zalatwiam nowa szkole, ostatnio troche pogrywalem tylko w BG2 a do tego doszedl jeszcze problem z kompem :/ mam nadzieje ze w ciagu tygodnia wroce :-) to_sexy

26.09.2002
20:23
smile
[20]

draco666 [ Konsul ]

n2n--->mam nadzieje,ze mnie tez uda sie szybko zalatwic net we wrocku-oczywiscie czekamy na twoj powrot :)

27.09.2002
12:19
[21]

draco666 [ Konsul ]

^UP^ speed--->zalozyles watek,a cos kiepsko o niego dbasz ;) Miniu,Luke--->bede dzisiaj o 21

27.09.2002
12:29
[22]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Ja juz bede prawdopodobnie kolo 20

27.09.2002
13:12
smile
[23]

Commandor [ Legionista ]

OOOO!!!Bardzo dobrze się składa, że masz taki problem. Dzięki temu mam już odpowiedż dla mnie. Dzięki wszystkim za te porady.

28.09.2002
12:15
[24]

draco666 [ Konsul ]

^UP^ Luke-->nie pociesze cie jek powiem,ze gdyby cie nie wywalilo to spokojnie bysmy wygrali obie te gry :) Do "zobaczenia" po 22

28.09.2002
19:09
[25]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Draco --> Ja mam SDI w Tepsie:) Instalacja 800 zł, abonament 159 zł... Postaram się dzisiaj wpaść o 22.00 na BN:)

29.09.2002
01:55
[26]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Podobno ma wyjsc jakis powazny patch :D. Luke ogladalem tego repa i miales racje tam byly 2 strefy czasowe.

29.09.2002
20:43
smile
[27]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Niestety jeśli dzisiaj będę, to dopiero o północy, a i nawet to może nie wypalić:(( Siła wyższa...

29.09.2002
22:40
[28]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

:/ bylem o 20tej na BN/GOL i nikogo nie bylo, pozniej net mi swirowal (brawa dla gownia**j kablowki) i w koncu zaczalem grac od 21tej... Malf sie wtedy pojawil. Postaram sie wpasc jeszcze o 0:00.

29.09.2002
23:51
[29]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Ja dzisiaj wyjatkowo na Battku nie bede. Jutro (poniedzialek) bede na krotko okolo 20

30.09.2002
23:42
[30]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Podniose troche watek :) Nie wiem jak Wy ale ja czekam na patcha 1.03... Tylko boje sie, ze Blizz cos sknoci i np oslabi ludzi... :P

01.10.2002
15:37
[31]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Ja mam nadzieje ze nie bedzie to zadna powazna rewolucja.

01.10.2002
17:46
[32]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Dzis na BN bede ok 22tej. Mam nadzieje, ze ktos sie zjawi...

01.10.2002
23:55
[33]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster ---> zastosowano go na razie (nie liczac pierwszego razu Mac'a, pamietasz? :P) z 3razy bezskutecznie. Najlatwiej grajac ludzmi - zrobic hero arcymaga i za pierwsza umiejetnosc dac mu blizzard (nie water elemental) - oprocz tego walisz footy i modlisz sie zeby kumpel Ci pomogl (jesli grasz w team). Ale oczywiscie najlatwiej jest niedopuscic do sytuacji w ktorej orkowi uda sie zbudowac wieze - po prostu skanujesz teren chlopkiem w poszukiwaniu orczych chlopkow wroga...

01.10.2002
23:55
[34]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

errata zastosowano tr na mnie oczywiscie :P

02.10.2002
14:54
[35]

Kalten [ Centurion ]

a wiadomo kiedy ma byc ten nowy patch?

02.10.2002
14:58
[36]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Nie wiadomo :/ plota jest, ze niedlugo ale kto to wie naprawde... Btw. gralem teraz 2/2 z n00bem :) ale lol... gral elfami - human rushowal na niego. Bylem blisko (mapa Lost Temple) i nie chcialem sie teleportowac bo akurat creepowalem... koles wyslal mi 2x "help" po czym sie rozlaczyl aaaaaaaaa :/// I co ciekawsze - gralem dalej a tu nagle: disc - od razu, bez zadnego "ale"... lamy z dh :/

02.10.2002
21:42
smile
[37]

Blaster85 [ Konsul ]

Hi mam pytanei skierowane dotych ktorzy graja Ludzmi. 1.Jak odeprzec ataki Siepaczy i Lowczyn jak sie ma piechurow na poczatku? 2.Jak peichur ma sobie poradzic z nimi? 3.Czy "obrona" od pichura dziala na "glewie" od lowczyni? 4.Czy w dalsze jgrze robicie max piechurow i kilak rycerzy czy ttez tylko rycerze na maxa?

02.10.2002
21:56
[38]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster --> 1 i 2. Mass foot + ArchMage z blizzem lub water elemental, wazne jest upgrade'owanie town hall (czyli glownego budynku) tak, zeby postawic arcane sanctum i stworzyc co najmniej 3 czarodziejki. Ich czar slow (spowolnienie) jest niezastapiony. Przy obronie bazy warto postawic z 2 wiezyczki. 3. obrona piechura dziala na ataki przebijajace wiec nie na "glewie" lowczyn 4. zalezy jak lezy :P czasem wystarczaja piechurzy... czasem nie - wtedy tylko knights, niektorzy robia (sciagneli od Tillermana) gryfy. Oczywiscie wazni sa kaplani/czarodziejki Ps. nikogo nie bylo na GOL'u na BN ok 21:30 - spoznilem sie? :/

03.10.2002
00:10
[39]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Co za debili mozna spotkac na BN... gralem z gosciem o ksywie Disc-mASTER czy jakos. Wybral random - dostal elfy. Na poczatku zapytal mnie czy umiem grac 2/1 a pozniej wyslal whispy na creepy (zginely oczywiscie) i wykorzenil glowny budynek. Po czym stwierdzil, ze idzie rushowac :D LOL. No i rushowal orka z wiadomym skutkiem :P Rece opadaja...

03.10.2002
10:45
[40]

draco666 [ Konsul ]

Witam wszystkich(niestety jeszcze z kafejki)!!! Sprawa z zalozeniem netu posuwa sie powoli,ale oglonie jest na dobrej drodze-moze w przyszlym tygodniu wszystko bedzie gotowe :) .Szkoda tylko,ze na po....ej polibudzie ciagle cos knoca(jest straszny syf z zapisami na kursy) np. z najfajniejszego kolesia z teorii obwodow zmienili mi na najwiekszego kata :) Luke--->widze,ze wspaniale podtrzymujesz watek-oby tak dalej.Musze przyznac,ze do losowania typow masz pecha(Disc-mASTER-co za qurwa jelop :/ ),ale pewno juz 10lvl przy nicku jest :))) Mac--->jakby cos z tym piwkiem to dzisiaj mam np wolne-czekam na sms-a :)

04.10.2002
15:13
smile
[41]

Blaster85 [ Konsul ]

Hi slyszeliscie o Farm bugu ,naczym on polega?

04.10.2002
15:20
[42]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Slyszalem. Polega to mniej wiecej na budowaniu farm w dziwnych, wydawaloby sie niedostepnych miejscach (nie dziala to na kazdej mapie). Budujac taka niby farme, NIE TRACIMY surowcow a mozna ja anulowac i otrzymac zwrot surowcow - ktorych tak naprawde nie zaplacilismy. Unlimited money... Trzeba to traktowac jako zwykly cheat. Wg mnie uzywanie tego grozi BANankiem na BN i jest banalne do udowodnienia - w przeciwienstwie do Map i Dischakow.

04.10.2002
16:21
[43]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Nigdy jeszcze tego o tym nie slyszalem.

04.10.2002
16:25
[44]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Miniu ---> ale jest. Wycinek z forum www.warcraftstrategy.com osobnik: Ok this bug can only be performed on Golems in the mist, the 8 player ladder map. At the 7 oclock starting position, move a peasant top right from there, until u reach the intersection of the brown road. Go directly south from there, and you'll notice a patch of not so evenly distributed forest. There will be water at the right of this, and if that is the place, there will be a small hole between the river and the forest, but nothing can fit throught it, not even your peasant. Move your peasant as near as possible, and start building a farm/tower at the tightest possible place inside that hole. When you start building the tower/farm, the peasant magically goes into the small hole, and he can never come out again, lest you chop the trees down. You will also notice that while building the farm/tower, no money was deducted. HOWEVER, WHEN YOU CANCEL THE FARM/ TOWER, YOU GET 60 GOLD AND A BIT OF WOOD BACK!!! Keep on building and cancelling a farm/tower, and you will have TONS of MONEY. Guys, what i said here is absolutely TRUE. HUMANS ARE INVINSIBLE ON GOLEMS IN THE MIST MAP!!! inna osoba: This is not restricted to golems in the mist only.. There are several ladder map you can abuse this, but I won't say where and which.. Patch is coming soon, I hope..

05.10.2002
15:17
smile
[45]

Korgan [ łoś ]

Czy moge jeszcze gdzies dostac Warcrafta 1?

05.10.2002
15:36
[46]

Kyahn [ Kibic ]

Korgan patrz niżej.

05.10.2002
15:49
smile
[47]

Korgan [ łoś ]

a oryginala dostane gdzies?:)

05.10.2002
15:52
[48]

Kyahn [ Kibic ]

Korgan---->a z tym to może być trudniej :)))

06.10.2002
19:46
[49]

paściak [ z domu Do'Urden ]

od tygodnia niegralem w wara :( 1. diablo 2 i icewind mnie wciagnely i prawie caly czas gram z kolega po kablu :-) 2. szkola sux ! :(( ale zaniedlugo powinienem wrocic wiec zycze wam (i sobie :)) maly lagow ;-)

06.10.2002
23:50
[50]

Blaster85 [ Konsul ]

Ja tak samo jak pasciak nie gralem w wara 1.W mojim przypadku StarCraft. 2.Podpisuje sie podtym szkola sux :(

07.10.2002
08:05
smile
[51]

tymczasowy71692 [ Junior ]

mam pytanko? heh mugłby ktos podac co i jak:)) z tymi wybuchowymi owieczkami??? z tego co przeczytałem to na kłopoty(sprzetowe) w singlu pomaga reinstal a jak sie sprawa ma do batle net??? ostatnio mam ciagle disconect na kilku nikach doszedłem do 9lvl i nigdy niemiałem az taaakich lagow (stałka)teraz poprostu 100%disc... nieda sie grac,wszelkie progr. uzywajace sieci mam off i nic nie pomaga??:((( kolejne pytanko z serii lamerskiej;))) jezeli wchodze do gry na bn i biore standardowa rozgrywke z łapanki;) to kto jest gospodarzem gry??? ps:za odpowiedz thx, pozdrawiam i zycze samych winow:)) i do zobaczenia na bn(na ile bogowie od laaagow pozwola:))

07.10.2002
11:14
[52]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

notasupameen ---> sprawdz ping do BN - wpisujesz w wierszu polecenia ping europe.battle.net Moze gubi pakiety albo sa duze opoznienia - u mnie jest podobnie, to wina zakichanego dostawcy netu. Choc ostatnio takze cos zlego dzieje sie z europejskim serwerem BN... Gospodarzem gry z lapanki? :P Jest osoba ktora po prostu ta gre zalozyla. Zwykly czlowiek z zewnetrznym IP. Ty tez moglbys zakladac gry - jesli masz to zewnetrzne IP i nie jestes za FireWallem.

07.10.2002
11:23
smile
[53]

PalooH [ Generaďż˝ ]

Dzieńdoberek Zrobilem mapke na 6 graczy, średnia ale gdy zaczynam grac na kompy po pewnym czasie strasznie zarywa, po prostu nie da sie grac. Zagralem na mapce z 11 kompami i nie bylo takiego prolemu :? wie ktos co moglem skopac ?

07.10.2002
16:32
[54]

Ptosio [ Legionista ]

Siemka robie mapke lotr(single)a na battle necie zagra ktos ze mna?

08.10.2002
19:38
[55]

Blaster85 [ Konsul ]

hmm trzeba jakos podtrzymac ten watek wiec cos trzeba napisac. Zauwazylem ze na BN stalo sie modne mass Szaman u orkow, normalnie jak sie nie wkurzyc jak taki gosciu zabuduje sie wierzyczkami techuje do Szamanow zrobi 2 Herow i creepuje wierzyczkami. Czy mass Piechur i Kaplani z rozproszeniem moze byc na to recepta?

08.10.2002
19:41
[56]

Blaster85 [ Konsul ]

sorki zapomnaile mdopisac ze mass piechur z wynaleziona "obrona" wtedy Szaman izadawaja male obrazenia

08.10.2002
21:58
[57]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Nie wiem czy mass footies moga byc dobre na mass szamans... Za to wiem, ze ludzie na takich orczych delikwentow buduja gryfy + paru kaplanow z wewnetrznym ogniem... Btw. Ostatnio coraz popularniejsze jest uzywanie 3 bohaterow u ludzi (i nie tylko).

09.10.2002
20:16
[58]

Kalten [ Centurion ]

do licha, juz mnie tak ze 3 razy ostatnio rozwalili tymi gryfami :( znow trza bedzie cos innego wykombinowac ;(

09.10.2002
20:54
[59]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Na razie ciezko przyzwyczaic mi sie do wczesnego wstawania ale powinienem w piatek lub sobote byc na battlu. Dzis musze dotrwac do kampani braci.

09.10.2002
20:54
[60]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Sorry " Kompani braci"

09.10.2002
21:49
smile
[61]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

AAAAAAAAAA patch 1.03!!!!!! NEW FEATURES - Each AI player can now be set to one of three different settings: Easy, Normal, and Insane. - Allied AI will teleport to human allies' towns when the towns are under attack. - Allied AI will ping the minimap to indicate where they are going to attack next. - Messages can now be sent when the "Waiting for Players" dialog is up. - Added PowerPC optimizations and MacOS X 10.2 specific acceleration to the graphics engine. FIXES - Fixed an issue with building reimbursement that could credit a player twice for canceling a building. - Fixed a crash that could occur when the system date was set to > 2038. - Fixed map loading crash that could result from custom units that sell too many items. - Fixed crash with Avance Sound cards. The fix requires a minor change to your registry. If you are experiencing this problem, please contact our technical support staff. - Fixed a crash that could occur when loading a corrupted save file. - Fixed a crash that could occur on custom maps during some unit creation events. - Fixed an issue causing localized versions of maps to be passed unnecessar- ily. - Fixed Mass Teleport crash that could result from a target unit's dying before spell completes. - Fixed save/load map interaction that could result in an unresponsive game. - Fixed an issue related to unit selection and upgrading Human towers. - Fixed an issue with Dreadlord that could cause him to not take damage from Unholy Frenzy if he had the Sleep skill. - Fixed some AI mining issues that could occur when their original town hall was destroyed. - Fixed an AMM chat message bug that could disconnect you if an AMM team game message was sent just before game launch. - Fixed an issue that allowed players to save after choosing "Continue" in a single-player mission. - Fixed a supply issue related to the Demon Hunter and his Metamorphosis ability. - Fixed Zeppelin drop exploit as a method of building locating through fog of war. - Fixed an issue with saving while "Waiting for Players" dialog was up that could result in a soft lock. - Fixed an issue that could create an invincible Mountain King. - Fixed an issue related to graphical display of auras from aura-generating items. - Fixed an issue with Anti-magic Shell so it now properly interacts with magic-immune and non-magic-immune summoned units. - Fixed disappearance of Sentinel owl in conjunction w/ AOE-targeting circle. - Fixed an issue with Huntress' bouncing missile that would allow it to hit a secondary target even if it missed the primary target. - Fixed an issue with rooted Ancients that would cause them to trigger Goblin Land Mines. - Fixed an issue related to Hero illusions' carrying a Ring of Protection. - Fixed an issue with Town Portal spell art. - Fixed an issue with hit point/mana upgrades and Polymorph. - Fixed an issue with the Abolish Magic ability and allies. - Fixed an issue with poison that could kill a unit. Poison, by itself, should only take a unit to the brink of death. - Fixed an issue related to the interaction of Shift-adding units to a group and unit deaths. - Fixed an issue related to replays, selection circles, and changing player perspective. - Fixed an issue with Cyclone and moving units creating aerial footprints. - Fixed keyboard screen scroll and "Waiting for Players" interaction. - Fixed several minor text and tooltip issues. - Fixed a few improper combat sound assignments on creeps and NPCs. - Frost Wyrm attack now also slows air units. - AI Keepers of the Grove no longer cast Force of Nature on different cliff levels. - Night Elf AI now uses the Wisp's Renew ability effectively. - Disease (Plague) and poison no longer wake sleeping units. - Moon Glaive bounce no longer hits invisible units. - Demon Hunter's attack while in Demon Form no longer damages self or allies. - Upgraded building shadows no longer update through the fog of war. - Necklace of Spell Immunity no longer drops a Blademaster's Wind Walk. - Observers no longer gain full player UI when entering a loaded game. - Observers no longer get gold/lumber/supply UI when selecting neutral buildings. - Fog of war updates properly now if you are alt-tabbed out of game. - War3 now warns you when you save game or screenshot or profile if there's not enough available disk space. - Improved "We're Under Attack" messages so they trigger at more appropriate times. WORLD EDITOR FIXES - Fixed Macintosh World Editor crash. - Added Unit Editor field for building upgrades. - Increased number of possible dialog buttons from 5 to 12. - Added blank entries for all units that don't normally have abilities or attacks, allowing a user to potentially add these through the Unit Editor. - Added Unit Editor field to set unit sounds to that of another unit type. - Reorganized limits on pre-placed neutral units. Neutral hostile buildings now count towards the "unit" limit of 512, and only passive buildings count towards the "building" limit of 96. - Fixed bug where map auto-save could bypass object limit checks. - Fixed Sound Editor bug that would sometimes delete an imported sound file from the map if it was imported from outside the War3 directory and the Test Map feature was used before the map was saved. - Fixed force issue that would cause Force 11 when you selected Force 10 for a trigger in the editor. BALANCE CHANGES Humans - Brilliance Aura has been reworked, and is no longer % based. It now adds a fixed amount of mana per second to units under its power -- .75, 1.5, and 2.25 respectively by level. While it's just as effective with mass spell- casters, players will find it is less powerful (though still exceedingly useful) with Heroes. - Divine Shield now costs 25 mana, down from 75. - Blizzard no longer goes up in radius as the level of the ability increases. - Water elementals now last 60 seconds, down from 75. Undead - Gargoyles' ground attack was substantially upgraded. They now do 21-24 damage, up from 16-18 damage. They also have less armor (3, down from 5), but also hit harder against air units, doing 51-63 damage, up from 46-57 damage. Note that they are still just as effective against air units as they were before, but their ground attack has been much improved. - Death Pact now costs 50 mana (down from 75), and can be cast twice as frequently as before (15 seconds cooldown from 30). - Lich Heroes now have far more hit points, as they now have 15 str + 2/level, up from 13 + 1.6/level. - Frost Armor is now an auto-cast spell which will target units under attack if auto-casting is enabled. Frost Armor also costs less mana -- 40 down from 50. - The Spirit Tower Upgrade now costs 160/40, up from 120/40. - Crypt Fiends' attack was slightly improved. Orcs - Headhunters have more hit points (350, up from 280), but also strike more slowly. - Stasis Trap no longer stuns friendly units, but has a shorter duration (6 seconds, down from 12 seconds). Stasis Traps, when they are set off, also destroy other Stasis Traps within their area of effect. - Kodo Beasts now have 1000 hit points, up from 790 hit points. They also attack more slowly than before. - Orc Barracks cost less lumber: 50, down from 70. - Watch Towers now do 16-18 damage, down from 19-22 damage. - Grunts now have 700 hit points, up 20 from 680. - Shaman's attack is far less powerful. They attack somewhat more slowly, and also do 11-12 damage, down from 14-16 damage. - Stasis Ward and Sentry Ward no longer inhibit movement or building construction. Night Elves - Sentinel can now be removed from a tree with various dispels (Wand of Negation, Dryads, etc.), as well by attacking the tree with a peon or siege unit (previously, the tree had to be destroyed -- now it merely has to be damaged). - Mana Burn no longer affects units with Mana Burn (Demon Hunters, Satyr Soulstealers, Felhounds, etc.). - Thorns is now a %-based ability that reflects 10%, 20% or 30% of melee damage dealt by level. - Wisp's sight radius increased by 25%. - Detonate now does 225 damage against summoned creatures, up from 150. - Non-tree buildings now have 5 armor, up from 2. - Ballistae now have an "Attack Ground" command. - Force of Nature cooldown reduced to 20 seconds, down from 30 seconds. - Treants now last 60 seconds, down from 75 seconds. - Eating trees now gives a constant, non-stacking healing effect for 10 seconds. - Moon Wells now spend mana on health and mana replenishment separately. For instance, if you sent a 0-mana, nearly dead Demon Hunter to a Moon Well, and the Moon Well had 100 mana, your DH would gain 25 mana, and 100 health. Before, the Hero would gain 200 health and 50 mana. This change does not affect the benefits of healing a unit without mana. Creeps - All melee creeps in between levels 1 and 5 are slightly more powerful. - All creeps of level 6 or higher now have Hero magic resistance. - Creeps of level 7 or higher will behave more intelligently in general. - All creeps of level 7 or higher now deal Chaos damage. - Level 10 Dragons no longer have spell immunity. - Many minor creep balance tweaks to damage and abilities. - Mercenaries are now more accurately priced in general, which in most cases amounts to price decreases. Items - Scepter of Mastery no longer will drop randomly in multiplayer maps. - Tome of Power, Mask of Death both increased in level (8 to 9 and 8 to 10 respectively). - Wand of Lightning Shield is now a level-3 item, down from level 6. - Sentry Ward item now comes with 3 charges, down from 5. - Periapt of Vitality now gives 150 hps, up from 100. - Pendant of Mana now gives 250 mana, down from 300. - Tome of Experience now gives Heroes 150 experience points, down from 200. NOTE: Replays are incompatible between major game revisions. (1.02 replays cannot be viewed with the 1.03 version of Warcraft III.)

09.10.2002
22:15
[62]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Komentarz: Jak zwykle dostalo sie najslabszym... czyli humanom. Obcieli brillance aure AM, water elementala i blizzard. Jedyny plus: aura niezniszczalnosci Palladyna - zuzywa mniej many (ale pamietac, ze cooldown (ponowne uzycie) jest takie jak bylo - czyli zmiana niby na plus ale wychodzi podobnie... Undeadzi - powerup Licha - wiecej punktow zycia i punktow sily, frost armor na autocast. Lepsze gargulce, drath pact - zapowiada sie na killer'a herosow (mniejsze opoznienie, zuzywa mniej many). Oberwalo sie wiezyczkom - podniesiono cene... Orki - wiecej punktow zycia maja trolle (cena jest wolniejszy atak), to samo bestie Kodo. "farmy" kosztuja mniej drewna. Grunty maja troszke wiecej zycia. Niewiele mniej obrazen zadaja wiezyczki. Obcieto shamanow - to pewnie graczy zaboli najbardziej... Za to dostali pulapke statyczna znachorow, ktora nie oglusza swoich jednostek, na 6 sek (z 12) - to bedzie chyba lekka przesada :/ No i Nocne Elfy... Nie ma juz niezniszczalnych ptaszkow-detektorow huntress... Whispy widza dalej, detonuja sie "mocniej". Wieksza twardosc budynkow ("nie drzewnych"). Zzeranie drzew przez budynki odnawia zycie przez pewien czas a nie od razu. Aura cierni - odbija ataki procentowo! Nie wiem czy to nie za wiele - 30% obrazen dla atakujacego od byle gownianej luczniczki... :/ Studnie zrownowazono - uzupelniaja zycie i mane osobno. Podsumowujac - nie zlikwidowano tower creepowania, tower rusha, nie obcieto hunterek. Znow nie mozna ogladac repow z poprzednich wersji (&!#@!&*!!!!). Jak zwykle nie podoba mi sie ten patch... Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Any comments?

09.10.2002
22:53
[63]

Anarki [ Demon zła ]

kto z was przeszedl wszystkie kampanie na Normal?!?! P.S. Normal to jest chyba najtrudniejszy poziom!??!

09.10.2002
22:58
[64]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Anarki ---> Ja przeszedlem wszystko (oprocz ostatniej misji Elfow) na Hard (to jest najtrudniejszy poziom).

10.10.2002
10:13
[65]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Luke --> Brillance aura nie zostało obcięte, tylko zmienione. To w sumie żadna różnica, no chyba, że poznajdujesz bohaterem pełno ksiąg inteligencji... Zywiołaki wody były zbyt silne i ta zmiana jest dobra (lepsze to niż usunięcie możliwości posiadania kilku żywiołaków jednocześnie). Polepszenie Divine Shielda - Bardzo dobrze, bo zawsze paladyna mi rozwalają podczas starć:) Powerup Licha --> również bardzo dobrze - to był najsłabszy bohater, może teraz już nie będzie.. Droższe wieżyczki umarlaków --> też świetnie.. robienie mass tower defense już nie będzie takie przyjemne... trolle --> wcześniej miały zdecydowanie za mało życia, ale mogli nie zmiejszać szybkości strzelania.. Szamani --> bardzo dobrze.. Szamani to teraz głównie enchanterzy, a nie shooterzy (wcześniej skutecznie zastępowali trolle). To nie farmy kosztują mniej drewna tylko baraki. To z pewnością bardzo przyspieszy produkcję pierwszych jednostek.. Nocne Elfy --> troszkę wzmocnione, ale mi to jakoś nie przeszkadz;) Zresztą uważam, że goście z blizzarda znają się na rzeczy i jeśli wzmacniają elfy, to znaczy że jednak nie są one takie mocarskie i jest na nie sposób:)

10.10.2002
13:00
[66]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Mac ---> fajnie, ze wpadasz czasem do tego watku :P A teraz konkrety: OBCIETO Brillance aura - moze nie jego wplyw na jednostki czarujace ale na pewno na bohaterow - nie bedzie juz ciaglego uzdrawiania, storm bolta i thuderclapa :/ Nie mowiac o tym, ze na 2 poziomie aury sa problemy z rownoczesnym przyzywaniem WaterElementali i rzucania Blizzarda (sprawdzilem to). AM jest fundamentem armi ludzi i mocno ten fundament naruszyli. Divine Shield - nie zostal ulepszony, tylko zmienjszono jego koszt - dalej trzeba czekac minute na ponowne rzucenie tego czaru - NIECH SIE BLIZZ WYPCHA Z TAKA ZMIANA! Shamani - zmiana IMO na dobre (za duzo ludzi wygrawalo majac tylko shamanow i znachorow - nawet z jednostkami tier3). I faktycznie zmiana dotyczyla koszar (barakow) :P Moj blad ;) Ciekawa jest zmiana w dzialaniu stasis trap. Grunty maja IMO za duzo zycia - rycerze maja 900 po upgrade a oni od razu 700 :( Elfy - nie wprowadzono w sumie zadnych konkretnych zmian - dalej hunty rulez. Aura cierni (mimo ze opinie sa podzielone) nie jest wcale oslabiona. Zalezy to po prostu od ataku wroga i jego szybkosci. Wzmocniono wytrzymalosc studni kosztem gorszego uzupelniania many + zycia bohaterom. Trupy - Lich teraz bedzie rzadzic. Death Pact DK - instant heal :((( (a nie killer herosow - znow blad :P) Juz wczesniej byla taka taktyka. Gargulce sa PRZESADZONE, zacznie sie ich massowanie, wraz ze smokami UD rzadza w powietrzu. I prawdopodobnie nie tylko... Dlaczego oslabiono humana nie dajac NIC w zamian? Do bani taki patch. Mogli poprawic troche footy - np dajac im drugi upgrade defensa albo zwiekszajac zycie - 440hp?? Wolne zarty. Wg mnie patch SUX.

10.10.2002
13:35
smile
[67]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

I jeszcze cos - Anti Magic Shell trupow - nie moze byc teraz rozproszony. To oznacza: calkowita odpornosc na magie np Abomination (chyba tak to sie pisze) - zero polimorfii, Blizzarda, cyklonu, spowolnienia - TRAGEDIA! Pomyslcie o dotychczasowym leczeniu AM przez Palladyna - teraz trup rzuca AntyMagie na Archmage i koles jest juz trupem - palladyn go nie leczy. Buuuuueeeee :((( ludzie sux, more then ever :(((( Ale ich nie opusze. Trudno trzeba bedzie dostawac w pupe ;)

10.10.2002
13:39
[68]

Kalten [ Centurion ]

fuck, co ja tera biedny zrobie, zalatwili mi szamanow :((((((( ;)))

10.10.2002
13:57
[69]

Kalten [ Centurion ]

lol, widzieliscie co sie zrobilo w profilu gracza? :D trochi sie poprzestawialo :D

10.10.2002
14:05
[70]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Kalten ---> widzialem... mi sie nie podoba (jak moglo byc inaczej, nie? :P). Btw. sprobuj taktyki z pulapkami statycznymi - to moze byc naprawde niezle.

10.10.2002
15:48
[71]

Miniu [ Generaďż˝ ]

No moze w koncu zaczne uzywac licha zamiats DK. Tarcza antymagi stala sie teraz swietna (wie ktos cy chroni przed starfallem?)

10.10.2002
15:57
[72]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Profil gracza w wersji polskiej jest teraz kompletnie zwalony. Wszystkie nazwy nachodza na siebie

10.10.2002
15:59
[73]

Blaster85 [ Konsul ]

Path jest do banii ludziom tylko odejmli a nic nie dodali Siepacze to jest przesada 700 na poczatku potem upgrade i maja 800!!! a nic im nie odjeto, ciesze sie ze Szamanom sie dostalo. Nieumarli tylko im ulepszono armie nie odbierajac nic w zamian,jedyny + to wierzyczki. Elfy sa na taki samym poziomie jak byly.

10.10.2002
16:03
[74]

Blaster85 [ Konsul ]

Stwierdzam jedno, przestaje grac Ludzmi przechodze na Elfy!!!

10.10.2002
17:10
[75]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Miniu - mysle (a nawet jestem pewien), ze tarcza antymagii chroni przed starfall'em. Nie wiem czy wiesz ale infernal Wladcy (lev6) jest juz odporny na kazda magie - nie mozna go juz traktowac WoN ani dispelem :/

11.10.2002
03:40
[76]

Windfall [ Pretorianin ]

Hello! Dawno mnie nie było, a tu taka niespodzianka... patch! :-DDD Nie widzę, co prawda, jak ma posłużyć wyrównaniu szans, ale mniejsza o to. :-P Jeśli uda mi się jeszcze trochę pograć w War3 (okaże się ;-)), będę mógł spokojnie pograć trupami. :-) W dodatku ze wzmocnionym 'magicznym' bohaterem. Yoopie! :-D

11.10.2002
12:17
smile
[77]

paściak [ z domu Do'Urden ]

buuu no nie oni sa nienormalni ! ludzie sa najslabsi i tak sie cieszylem ze nareszcie ich poprawia a tu gowno - wszystko co mieli dobre im obcieli ;-(((

11.10.2002
12:36
[78]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Jestem w piatym rozdziale niumarlych i musze zaatakowac to glowne miasto(z obozem sylvany latwo poszlo)noi rozwalilem jeden zamek(ta glowna budowle)zostal jeszcze drugi ale nie wiem jak pokonam te golemy ogromne.

11.10.2002
12:50
smile
[79]

n2n [ Pielgrzym ]

uff juz caly miesiac nie gralem w wc3 a tu taka niespodzianka... nowy patch... jak zwykle wiekszosc nie zadowolona czyli nic sie nie zmienilo ;-) Mac --> "Zresztą uważam, że goście z blizzarda znają się na rzeczy i jeśli wzmacniają elfy, to znaczy że jednak nie są one takie mocarskie i jest na nie sposób:)" zawsze chcialem to powiedziec ale nie wiedzialem jak ;-) mam nadzieje ze w ten weekend bede mial okazje zagrac w wc3 ! nowa szkola = calkowity brak czasu :-(

11.10.2002
13:06
smile
[80]

draco666 [ Konsul ]

Hurrraaa!!!Wzmocnili trupy dokladnie jak to sobie kiedys z Ainavalem wymarzylismy :)))) Mocniejsze pajaki,gargulce i Lisz --- chociaz musze przyznac,ze brak mozliwosci rozproszenia Anti Magic Shell to cos czego nie moglem sobie wyobrazic(co nie zmienia faktu,ze jest mocno przegiete) pasciak--->zostawili przeciez wewnetrzny ogien :P Moim skromnym zdaniem patch jest do bardzo nierowny,bo czesc zmian jest jak najbardziej na miejscu(oslabienie szamanow,skrocenie czasu zycia zywiolaka wody,podniesienie ceny wiezyczek u trupow,wzmocnienie lisza i gargulcow),a czesc jest conajmniej dziwnych(anti magic shell,wzocnienie pajakow).Martwi mnie pozostawienie bez zmiam hunterek,a przede wszystkim niezlikwidowanie tower rusha i tower creep-owania.Napiszcie jak zmiany sprawdzaja sie w grze na BN! Ciagle cos knoci sie z zalozeniem netu we wrocku :((( ,teraz probuje wykombinowac cos z netem przez kablowke,ale wszystko posowa sie bardzo powoli :/ Chyba bede musial zabrac do wrocka moj ukochany modem ;))) Nie wspominam juz o tym,ze cisna mnie na tej cholernej polibudzie-ehh myslalem,ze jak wykosili tylu ludzi(z 860 zostalo kolo 400 z czego mniej wiecej polowa jest na dziekance albo uropie zdrowotnym :) to sie uspokoja,a tu nic z tego-narazie pozostaje mi gra w war3 kompem :( Ufff-ale sie rozpisalem-to chyba moj najdluzszy post na forum :)))

12.10.2002
00:00
[81]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Yoł :) Draco ---> masz racje UD jest IMO overpowered od ver 1.03 :( Nie bede tu smucil i po prostu podam linka do pewnego repa (hu vs ud) - AMS (Anty Magic Shell) rulez :(((

12.10.2002
11:57
[82]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

^ Up ^ Nikt nie obejrzal tego repa? :/ Nieudokumentowane zmiany w patchu 1.03 (www.theinclan.com) Mana Burn cool down is up to 9 seconds, it used to be 6 seconds. Healing Wards are now only 5Hp's. Anti Magic Shell cannot be dispelled. Infernals cannot be dispelled. Sentinel is a Tier 2 Upgrade. O 2-och juz wspominalem wczesniej.

12.10.2002
12:11
[83]

paściak [ z domu Do'Urden ]

zaraz sobie zobacze tego repa dzisiaj gralem 4 razy i 4 razy udalo mi sie wygrac, moze to jakis znak ze wlasnie warcraft jest moim przeznaczeniem a nie baldurs ani diablo ? ;-)) hi wiem ze to watek o warcrafcie ale... dalem szanse baldursowi i bardzo mi sie spodobal ale znowu musialem zaczac grac do nowa bo zle rozplanowalem swoja postac wiec mam pytanie do ciebie Luke :) czy uda mi sie zlozyc taka druzyne : ja czlowiek - berserk, korgan,minsc,aerie,viconia i jan ? (moj charakter to neutralny - dobry) a jesli nie to jaka polecisz ? pozdro

12.10.2002
12:17
[84]

baziiii [ '87 ]

POMOCY !!!! klicknijcie na link

12.10.2002
12:18
smile
[85]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

w zeszłym tygodniu przeszłem wc3 heh fajne scenki wcisneli na koniec :PPPPPP

12.10.2002
12:36
[86]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

paściak ---> ja tam zadnym specem Baldursowym nie jestem ale... to byla moja waleczna druzyna: :P ja - pol-ork berserker - (dual katana, pozniej mlot - Crom Faeyr) Minsc Aerie Nalia Keldorn (dla super mieczyka czerwonego smoka ;) Yoshimo/Imoen korzystalem tez z uslug Korgana ale pozniej zrobilem sie przerazliwie dobry i ode mnie odzedl :))), pewnie tak bedzie u Ciebie (jesli chcesz byc dobry). Btw. wyczytalem jakies newsy o nowym bugu w war3 :( Mianowicie nie dawajcie w team'ie share control - moze okazac sie, ze przestaniecie moc budowac budynki... Thx. to 1.03 patch

12.10.2002
19:06
[87]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Ej cos mi slabo idzie a w sieci nie moge znalezc taktyk dla elfow.Moze napiszecie cos o nich(przeciwko nieumarlym)I nie wiem czy budowac te drzewa strzelajace

12.10.2002
19:12
smile
[88]

soze [ sick off it all ]

moze ktos cos poradzi???????bo 100%disconect po 30 sek gry mnie dobija

13.10.2002
00:39
[89]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Luke ten blad istatnieje i dzis jak gralem z Kaltenem to przez niego przegralismy (Kalten nie mogl nic zrobic)

13.10.2002
00:49
smile
[90]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Miniu ---> No to sweet :((( Super Blizz zrobil "patcha". Ehhh... Btw. myslalem, ze uporalem sie z Fatal Errorami ale niestety - moja radosc byla przedwczesna :( Znow go mialem. Szlag mnie juz trafia - nie dosc, ze zbabolili 1.03 to jeszcze nie poprawili zwisow :/

13.10.2002
17:34
[91]

Windfall [ Pretorianin ]

paściak: Aerie nie przepada za Korganem i Viconią. Albo ona, albo któreś z nich.

13.10.2002
18:10
smile
[92]

yautja [ Generaďż˝ ]

od wczoraj mam warcrafta III ;-P ........... wejde dzisiaj na kanał GOL'a i bedziecie mnie mogli troche nakopać ;P hehehe

13.10.2002
21:32
smile
[93]

paściak [ z domu Do'Urden ]

yautja --> witam cie e no jak zaczolem grac to na 9 gier mialem tylko jedna przegrana, nono to chyba moj rekord ! ;-))

13.10.2002
22:27
smile
[94]

yautja [ Generaďż˝ ]

bylem dzisiaj na kanale GOL okolo 20:00, ale nie bylo za dużo ludzi do grania :-( ale jutro gramy :P hehe

13.10.2002
22:54
smile
[95]

Mac [ Sentinel of VARN ]

ok postaram się jutro być o 22.00, a może i o 20.00:) Też mi pewnie nakopiecie, bo jeszcze nie grałem na wersji 1.3 i wogóle walec się rozłożył:/

13.10.2002
23:11
[96]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

yautja ---> bylem na GOL'u o 20tej ale Ciebie nie bylo Mac ---> jutro bede pozniej - po 22tej

14.10.2002
18:34
smile
[97]

yautja [ Generaďż˝ ]

dzisiaj wejde około 21:00, mam nadzieje, ze ktos wejdzie jeszcze....

15.10.2002
15:17
[98]

binio [ Chor��y ]

a czy ten niu pacz 1.03 dziala tez dla polskiej wersji W3?

15.10.2002
15:26
[99]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Dziala a miby czemu nie mial by

15.10.2002
16:20
smile
[100]

draco666 [ Konsul ]

Ostrze mrozu(TM) sponsoruje nowy watek :

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.