GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ArmA: Armed Assault [część 27]

09.04.2008
12:51
[1]

Mateck [ Senator ]

ArmA: Armed Assault [część 27]

• Armed Assault •

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

• FAQ:

• Wymagania:
Minumum
Procesor - 2Ghz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB zgodna z DX9

Zalecane:
Procesor - 3Ghz
1 GB RAM
karta graficzna 256 MB zgodna z DX9

• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- blog informacyjny:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:

- zapowiedź [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- recenzja [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3739
- recenzja Queen's Gambit [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4547

• Spis graczy GOL'a:

foxx.....................T_Bone.................Buby..................matchaus
Robcio1222...........Tygrys205............Dekert................Matts
zuromil.................adamb6................Karac
eJay.....................Wozu...................[]Robert
Mateck..................Garbol.................Lechman76

• Serwer Ventrilo
Do komunikacji głosowej używamy programu o nazwie Ventrilo ( )

Hostname: v30.darkstarllc.com
Port: 4156

Status serwera:

Serdecznie zapraszamy nowych graczy.

• Prywatny serwer Crazy Hussars
Hostname: GameServers.net - Crazy Hussars
IP: 82.192.78.75
Port: 2302

Status serwera:

Zainstalowane addony (potrzebne do rozegrania niektórych misji na naszym serwerze):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HWM -
GROM -
Air Pack (v 1.08) -
MAP_Misc (v 1.05) -
RHS T-64 -
RHS Hind -
Russian Federation Units -
Be 32K -
USAF F-16C Falcon -
F/A-18E/F Super Hornet -
PKW Pilots -
RACS M60A3 (v 1.2) -
AimPoint Desert Weapons (v 1.1) -
Sakakah Al Jawf 1.0 - (wymaga Queen's Gambit!!!)
Desert US Vehicle Pack (v 1.1) -
OPFOR Desert Pack -
SLA Desert Troops (v 1.2) -

CH M1A1 Abrams beta1 -
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ECS Status - Enabled
Aktualna wersja - 10151

Kolejność instalacji:
1) ECS Client HD version 10150 -
2) ECS Client patch version 10151 -
3) ECS Themis compatibility component 1.0 -
4) Extended eventhandlers -
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• ArmA video:
Gorąco polecamy najnowszy film autorstwa T_Bone'a.
"Red Storm Rising" - Battle of Alfeld -

And now for something completely different...
ArmA - Vodka! -


Patch 1.08 - (przedtem należy spatchować grę do wersji 1.05!)
Patch 1.05 -

Newsy:
- aktualna wersja gry - 1.08
- znamy wymagania sprzętowe ArmA II
- Codemasters zapewnia, że OFP2 zostanie wydana zimą 2008 roku
- nadchodzi Advanced Combat Environment :>
- dostępna jest wersja beta patcha 1.12 ( )

O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o pojedynku OFP2 vs ArmA2
- o staruśkim, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o modyfikowaniu Evolution
- o sztuce tworzenia addonów


Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7581761&N=1


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
09.04.2008
18:28
[2]

eJay [ Gladiator ]

Ten Nimitz to chyba przecieka, bo gdy wchodze na mostek to wypadam przez okno:D Mnostwo niedorobek, ohydne tekstury (konwert)... Narazie wstrzymuje sie przed uzyciem addonu.

09.04.2008
19:13
[3]

T_bone [ Master Sergeant ]

On nie jest do spacerowania po mostku tylko do startu i lądowania.

09.04.2008
19:16
smile
[4]

eJay [ Gladiator ]

To po kiego grzyba dali mostek:) Mogli go zamknac, wzbogacic ladniejsza tekstura i nie mialbym pretensji.

09.04.2008
19:24
[5]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja się cieszę że umieszczenie go w grze nie kończy się crashem ;p Addon jaki by nie był jest na razie jedyny w swoim rodzaju i nie budzi mojego obrzydzenia, fajnie że jest.

09.04.2008
19:32
[6]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mówisz tak tylko przez to, że będziesz miał w końcu gdzie ustawiać te swoje cziterskie Hornety ;p Poza tym wydaje mi się, że będą problemy z respawnem samolotów na pokładzie, bo będą wysyłane w kosmos po respie. I po tym, co napisał eJay jakoś nawet nie bardzo chce mi się to coś ściągać. Jak będzie po ludzku wyglądać i działać to proszę bardzo - można wrzucić. Ale tak...

BTW: Dźwięki jakoś nie doszły :>

09.04.2008
19:35
[7]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ja go nigdzie nie wrzucam, pomarzyć można. Autor napisał że zrobił z tym lotniskowcem co mógł i ja mu wierzę.

"Jak będzie po ludzku wyglądać..."

Będę wredny i zapytam jak tam tekstury w teciaku ? :>

Jak jesteś gotowy to chodź na małego CoHa.

09.04.2008
19:37
[8]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Ale Teciak przynajmniej normalnie działa, ha! :>

Dobra, dobra chodź na CoHa. Pojeżdżę sobie po Tobie znowu ;p

09.04.2008
20:10
smile
[9]

Hansvonb [ 640KB should be enough ]

Gdybym zaryzykował kupno tego super symulatora walki bez magicznych kątów (copyright by Tygrys) to należy atakować Queen's Gambit czy podstawka wystarcza ?

09.04.2008
20:22
smile
[10]

eJay [ Gladiator ]

Hansvonb--->Jezeli myslisz nad zakupem to radze najpierw sprawdzic demko gry. Natomiast w razie decyzji o zakupie to lepiej zaopatrzyc sie w QG - niektore addony go wymagaja.

Panienki do boju:D ---->


ArmA: Armed Assault [część 27] - eJay
09.04.2008
20:28
[11]

T_bone [ Master Sergeant ]

Hans---> My już gramy z QG.

09.04.2008
20:39
[12]

Garbol [ Konsul ]

Żeby nie było potem niedomówień QG nie jest dodatkiem samodzielnym :)

09.04.2008
20:59
[13]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

A może by tak zamiast pisać farmazony na forum zjawić się na Vencie i grać? :>

EDIT

Macie wejść, bo Bone się coraz bardziej bulwersuje ;p

09.04.2008
21:03
smile
[14]

T_bone [ Master Sergeant ]

Nie prawda :D Get a life hyhy :P

09.04.2008
21:04
smile
[15]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - bullshit. Sam nie wierzysz w to, co piszesz :>

09.04.2008
21:07
smile
[16]

Mateck [ Senator ]

Siedzą razem na Vencie, a piszą do siebie na forum :D.

Ja jeszcze dzisiaj nie zagram. Może jutro, a najpewniej w piątek się zjawię ;).

EDIT. Hansvonb --> Tak.

09.04.2008
21:07
[17]

Hansvonb [ 640KB should be enough ]

QG nie jest dodatkiem samodzielnym

znaczy trza mieć ArmA (w sensie podstawki) + QG.

09.04.2008
21:08
[18]

T_bone [ Master Sergeant ]

Hans---> Tak.

Tiger---> To może zagramy w CoHa... Albo już nie :D

09.04.2008
21:09
smile
[19]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - dobra. Nie gramy już dzisiaj chyba w CoHa.

09.04.2008
21:15
[20]

eJay [ Gladiator ]

Ja mam dzisiaj sporo roboty.

09.04.2008
21:17
smile
[21]

T_bone [ Master Sergeant ]

Lechu zaraz idzie do roboty ale nas odwiedził :>

09.04.2008
21:18
smile
[22]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Powiem to tak - WTF is going on?!


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
09.04.2008
21:20
[23]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jutro mnie nie będzie, może będę w piątek... Skoro już się umawiamy :P :D


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
09.04.2008
21:25
[24]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Aha. Te skriny to rzecz jasna z dzisiejszych walk są.

09.04.2008
21:30
[25]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger wyjeżdża z bazy w Evo Blue.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
09.04.2008
21:32
[26]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone razem ze swoim AI odprowadza oficera do bazy


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
10.04.2008
09:09
smile
[27]

Mateck [ Senator ]

WIP ---->
Brakuje tylko modelu wieżyczki, cała reszta jest już skonfigurowana. Wszystko obraca się jak należy, strzela i w ogóle ;).

Przydałyby się jakieś szczegółowe zdjęcia wieżyczki ładowniczego, żebym miał się na czym wzorować. Jak ktoś coś ma to niech zapodaje ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
10.04.2008
10:01
[28]

Trael [ Mr. Overkill ]

Mateck---> W wersji M1A1 to jest po prostu pierścień na którym przesówa sie karabin. Niczego więcej tam nie ma.


10.04.2008
10:14
[29]

Mateck [ Senator ]

Głównie chodzi o konstrukcję na jakiej osadzony jest karabin, tudzież konstrukcję samej M240stki.

Bone --> Pstryknij kilka fotek wieżyczki Abramsa w Combat Mission. Powinno wystarczyć ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
10.04.2008
11:58
[30]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> As you wish :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
11:58
[31]

T_bone [ Master Sergeant ]

2 --->


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
11:59
[32]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ciekawy stuff na wieży ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
12:14
[33]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jeszcze parę fotek Abramsa :)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
12:24
smile
[34]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pobrudzony ;p


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
12:25
smile
[35]

eJay [ Gladiator ]

Ten ogien to taki troszke sfotoszopowany:)

A teraz pytanie do znawcow militariow i historii. Wczoraj w ramach robocizny uczelnianej bawilem sie programem do obrobki zdjec satelitarnych. Ogolnie fajny bajer, ma ogromne mozliwosci. Natknalem sie na takie zdjecie ->

Konkursik - co ono przedstawia i w ktorym roku:)

10.04.2008
12:33
smile
[36]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Zdjęcie ledwo dziś wyszło a ty że sphotoshopowane :D:D

10.04.2008
13:41
[37]

Trael [ Mr. Overkill ]

Trzymadełko na MG, jakość średnia bo z Ospreya, ale może pomoże ;)

10.04.2008
14:48
smile
[38]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wielka draka w małej Syrii -->


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
14:50
[39]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wynik mówi sam za siebie, dużo strzelania do kaczek aczkolwiek jedna BMPa otworzyła do nas ogień za co spotkała ją sroga kara... Zanim do tego doszło raniła jednak jakiegoś żołnierza ;P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
14:53
smile
[40]

Mateck [ Senator ]

Ujdzie w tłoku ;) ---------------->
Dopracuje się materiały, resztę lodów i można wydawać :D.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
10.04.2008
17:17
[41]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tygrys musisz zrobić takiego BRDMa :D:D

Ściągnąłem sobie fanowską kampanie do CM:SF i o zgrozo gierka mnie wciągnęła, bardzo fajnie wyważone bitwy :>


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
10.04.2008
17:29
[42]

Mateck [ Senator ]

Fajne koło zapasowe :D.

10.04.2008
18:03
[43]

T_bone [ Master Sergeant ]

Dobry filmik prezentujący SWAT w ArmA:

10.04.2008
18:30
smile
[44]

Mateck [ Senator ]

Słusznie zatytułowali go The Heat, bo kojarzy się i to bardzo. Chociaż muzykę mogli miejscami całkiem wyłączyć.
Bardzo fajnie wyszły creditsy, w których pokazane są wszystkie użyte addony.

11.04.2008
11:13
smile
[45]

Mateck [ Senator ]

Nowy M1A1 Abrams -

Dostępne są dwie wersje. Jedna to stara wersja, bez miejsca dla ładowniczego (używana jako replacment). Druga ma dodatkowe miejsce dla ładowniczego i M240 na wieżyczce.

Tiger --> Przepis na stworzenie poprawnych Shadow LODów -

11.04.2008
11:47
smile
[46]

eJay [ Gladiator ]

Panowie, jesli chcecie moge wam wydzielic na ArmA-Zone.pl FTP na wasze addony, tak abyscie wrzucali je i nie obawiali sie o rzeczy typu "File not found, download file expired":)

Aha i czolg miodzio:) ładowniczy jest super:>

11.04.2008
12:11
smile
[47]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Dzięki, przyda się jak będę chciał wydać ten addonik dla szerszej publiki :). W sumie może to nastąpić już niedługo, ale chcę jeszcze rozwiązać problem ze światłami i logiem ;). Do tego czasu wystarczy, że będę wrzucać wersje testowe na sendspace.

Jeszcze raz dzięki za propozycję :).

11.04.2008
12:15
smile
[48]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> "Coś" przed wypuszczeniem addonu będzie trzeba zrobić z tymi czarnymi strefami ;p

P.S Mógłby zarzucić promo screenem w wątku combat photography na forum BIS ?? :) Zrobiłem ładny żywy kolor na fotce ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
12:23
smile
[49]

Mateck [ Senator ]

Zobaczę co da się zrobić z tymi czarnymi strefami. Z tym co pod wieżą nie będzie problemu. To co pod lufą też powinno dać się zrobić ;).

Mała reklama nie zaszkodzi :D.

EDIT. Nie zapomnij opisać tych screenów jako WIP ;).

11.04.2008
12:37
smile
[50]

T_bone [ Master Sergeant ]

Spoko, zrobione :P Ja się nie zdziwię jakby odezwali się kolesie od Iraqi Wafare mod czy mogą skorzystać z tego addonu :D

11.04.2008
12:43
[51]

MANOLITO [ Generaďż˝ ]

t_bone, gdzie można znaleźć tą kampanię do CMSF?

11.04.2008
13:33
[52]

T_bone [ Master Sergeant ]

Manolito---> Miłej zabawy:

11.04.2008
13:34
[53]

Mateck [ Senator ]

Powiedz "AAAaaaa" ----------->

Uploaduję poprawioną wersję...

Link -

BTW. Peryskop loadera ustawiłem nieruchomy i nie wiem czy słusznie (?). Sądzę, że tak, ale wolę się upewnić. Jest też drobny błąd z karabinem, bo loader może obracać M240stke mimo, że jest zamknięty :P. Ograniczenie ArmA, albo jest jakaś ukryta opcja żeby to wyłączyć.

Jeszcze jedno... Znalazłem opcję odpowiadającą za włączanie się silnika po ruszeniu wieży. Na razie wyłączyłem tą opcję dla wszystkich wieżyczek. Chociaż może faktycznie silnik musi być odpalony, żeby obracać główną wieżą (?) ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
11.04.2008
14:02
[54]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tak myśląc na chłopski rozum, gdyby nie można obracać wieżą po wyłączeniu silnika to jego uszkodzenie wyłączałoby czołg zupełnie z akcji co jest niedopuszczalne...
Problem jak widać poważny dlatego Abrams ma bateryjki do awaryjnego zasilania tzw. APU (Auxiliary Power Unit).

11.04.2008
14:09
smile
[55]

T_bone [ Master Sergeant ]

Aha Mateck zapomniałem zapytać czy planujesz jakieś zmiany w configu ?? I czy to czarne przy błotnikach pod światłami to ma takie pozostać :P

11.04.2008
14:23
[56]

Mateck [ Senator ]

Zmiany w configu poczyniłem już spore, tzn. przygotowałem go tak, że większość opcji można dowolnie zmieniać ;). Na razie wyłączyłem ten silnik i zmieniłem nieco widok dowódcy, teraz można obracać głową na boki bez konieczności ruszania M2.
Jestem otwarty na wszelkie sugestie :). Nowa amunicja? No problemo :).

O jakie czarne chodzi? Najlepiej zaznacz na screenie ;).

11.04.2008
15:46
[57]

Mateck [ Senator ]

Ok, już chyba wiem o jakie czarne chodzi. Faktycznie chyba nie powinno takie być ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
11.04.2008
15:48
[58]

T_bone [ Master Sergeant ]

No chodzi mi głównie o amunicje i pancerz. Nie ma za bardzo co dodawać jakiś cudacznych pocisków bo ArmA to kiepsko symuluje więc skupiłby się głownie na stosunku "Skuteczność ===> odporność celu". Jeśli mimo to interesują cię szczegóły to zapraszam pod link:


Ważne żeby pancerz był również odpowiednio odporny, tak na wyczucie (3-4 RPG na klatę ? :P).

P.S Może upchniesz na wieżę Abramsa parę plecaków zwykłych żołdaków z ArmA :D:D


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
15:57
[59]

Mateck [ Senator ]

"Mrok", zabrzmiało złowieszczo :D.
Jak zauważyłeś jeszcze jkaieś niedoróbki na teksturze to pisz. Na razie poczekam z uploadem poprawionej wersji.

P.S Może upchniesz na wieżę Abramsa parę plecaków zwykłych żołdaków z ArmA :D:D
Hehe, wpadłem na ten sam pomysł oglądając screeny nowego Strykera ;). Może później coś pokombinuje.

11.04.2008
16:07
smile
[60]

Mateck [ Senator ]

OMG!!! ------>

11.04.2008
16:08
smile
[61]

eJay [ Gladiator ]

OMFG, Mateck pisz do Gameservers!

11.04.2008
16:09
smile
[62]

T_bone [ Master Sergeant ]

Praise the lordaaa an put your hands into the airaaa !!!

Koniec wywał, mgły, przeszkadzającego javelina, AI analfabetów, lagów FPS... I teraz to wszystko u nas :>

11.04.2008
16:33
smile
[63]

Mateck [ Senator ]

Mail poszedł, ale pewnie do poniedziałku nie odpowiedzą :P.

11.04.2008
18:55
smile
[64]

eJay [ Gladiator ]

Haha, ide sobie do Biedronki, patrze a w poliskim sklepie RTV/AGD wyprzedaż. Wchodze, stówka w dłoni i co robic? Zainwestowalem w jakies glosniki Creativa 2.1. Nie dosc, ze mniejsze od moich poprzednich (niejakie Polar Bear:P), to lepiej graja. I kufel z piwem teraz sie miesci na biurku:D

11.04.2008
18:58
smile
[65]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mam chyba te same głośniki :D Jeśli chodzi o dźwięki z kompa to jestem mało wymagający ;p

11.04.2008
19:06
smile
[66]

Mateck [ Senator ]

Skoro już chwalimy się głośnikami, to ja mam też zestaw 2.1, ale Logitecha (Z3e) i na nic bym ich nie zamienił ;). Szkoda tylko, że ostatnio nie mam okazji, żeby je pomęczyć, bo jak już w coś gram, to w multi ze słuchawkami :P. Muszę jakiegoś CoDa kupić :D.
Chociaż do muzy też są bardzo, bardzo dobre ;).

EDIT. To jak, gramy coś dzisiaj? :>

Może na szybko wrzucę nowego Abramsa na Sakakah, żebyśmy zrobili beta testy w multi? ;)

11.04.2008
19:14
smile
[67]

T_bone [ Master Sergeant ]

A no gramy ;p Może nawet zaraz wejdę na venta.

11.04.2008
19:38
smile
[68]

Mateck [ Senator ]

Wrzuciłem wersję 4.23b Evo Sakakah i nowego M1A1 na serwer.

No to jeszcze raz M1A1 Abrams by Crazy Hussars -

To jest najnowsza wersja (usunięty "mrok" między reflektorem a błotnikiem ;)).
Evo Sakakah 4.23b wymaga już tego addonu! Aczkolwiek kto dzisiaj go ściągał to nie musi tego robić jeszcze raz. Różni się jedynie drobnymi zmianami kosmetycznymi ;).

11.04.2008
22:05
smile
[69]

Robcio1222 [ Ubinator ]

Mateck-->polecam CoD'a 4, było by miło gdybyś dołączył do naszego noobSQuadu.

11.04.2008
22:52
[70]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zamierzchłe czasy Egipcjan :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
22:53
[71]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wróg położył ogień zaporowy tak mocny że praktycznie stałem się schodami :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
22:56
[72]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pojedynek dnia T-72 vs Abrams, i to jaki :D Teciak oddał kilkanaście strzałów jadąc i podobnie zrobił Tiger, ostatecznie zwycięzcą okazał się... T-72 :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
22:57
[73]

T_bone [ Master Sergeant ]

Typowa scenka z akcji, przeczesywaniem miasta przerywane od czasu do czasu ostrzałem snajperów... To zadziwiające jak niektóre dźwięki mogą się wyryć w pamięci.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
22:59
[74]

T_bone [ Master Sergeant ]

M1A1 HA (Heavy Armor) lub HC, być może taką wersją będzie ostatecznie ten czołg... ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
23:02
[75]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck i ofiary wojny ;p


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
23:03
[76]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak wspominałem strzały snajperów wywoływały zgodne reakcje ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
23:03
[77]

T_bone [ Master Sergeant ]

Początek akcji z UH-60 która zakończyła się katastrofą.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
23:04
smile
[78]

T_bone [ Master Sergeant ]

I na koniec improwizowana grupa uderzeniowa. Misja została wykonana w pełni, hooah jak wołają marines :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
11.04.2008
23:06
[79]

Mateck [ Senator ]

To był najdramatyczniejszy moment pojedynku ------->
M1A1 i T-72 oddają równoczesny strzał z małej odległości. Nikt nie trafia.

BTW. Dzięki za grę ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
11.04.2008
23:22
[80]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Whatha hell...


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
12.04.2008
11:11
[81]

Mateck [ Senator ]


Very interesting :).

12.04.2008
11:52
[82]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Ciekawe aczkolwiek podejrzewam że znacznie lepszy jest mando missile script jako że w nim flary nie są zawsze skuteczne... Te od Horneta to dla mnie wciąż zagadka.

Wracając do Abramsa, odpowiadam na wczorajsze pytanie "WKM może być obsługiwany z wnętrza przez dowódcę czołgu", tak jest też w Combat Mission:SF, co ciekawe w starym M-1 Tank Platoon 2 tak nie było :P

Teraz parę propozycji stuffu na wieżę, oczywiście na normalnych zdjęciach też jest tego sporo...

W CM mamy różne skrzynki, plecaki, ammo, zbiorniki paliwa i kółko zapasowe ;p


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
11:55
[83]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zbiorniki paliwa można zabrać ze stykera :>


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
11:56
[84]

T_bone [ Master Sergeant ]

I oczywiście powszechnie znana fotka którą nazywam "wywóz śmieci :P".


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
12:01
[85]

T_bone [ Master Sergeant ]

Update SWATu, może by tak replacment pack na "szturmowców OS" ;)

12.04.2008
13:03
smile
[86]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Da się zrobić ;).

Wieści z prac nad M1A1...
Światła działają już jak należy :D ----------->


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
12.04.2008
13:34
[87]

T_bone [ Master Sergeant ]

Prawie jak ArmA :P

P.S Nie ma nic bardziej frustrującego niż stracić Abramsa od jakiegoś RPG, człowiek sobie myśli "Cholera co robię źle, aż taki kiepski jestem ? :P".


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
22:36
[88]

T_bone [ Master Sergeant ]

This is not ArmA niestety bo dziś ludzie pouciekali :P

Zagraliśmy z Tygrysem w PR i cóż, tak sobie się grało ;p


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
22:37
[89]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na ten czas Tiger przebrał się w strój ludowy.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
22:38
[90]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tygrys strzela do LAVa tylko po to żeby ze smutkiem odkryć że pocisk nie robi na nim wrażenia... Wytłumaczenie może być tylko jedno, tandetna chińska podróbka.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
12.04.2008
23:20
[91]

adamb6 [ Pretorianin ]

Szkoda, że mi Battlefield 2 nie działa :(

12.04.2008
23:23
[92]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Nie ma czego żałować. PR suuuuxxx :>

12.04.2008
23:40
smile
[93]

Mateck [ Senator ]

[90] - Ja mam drugie wytłumaczenie - z wyrzutni w PR trzeba umieć strzelać :>.

BTW. Wrzuciłem dzisiaj trochę śmieci na Abramsa ---------->


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
13.04.2008
00:03
[94]

Garbol [ Konsul ]

Trochę nie na temat ale:

- cud, miód i orzeszki :)

13.04.2008
09:23
smile
[95]

eJay [ Gladiator ]

Tej gry juz nic nie uratuje:) Red Orchestro - umieraj! :p

13.04.2008
11:13
[96]

T_bone [ Master Sergeant ]

Frontline grywa w Red Orchestra co wieczór praktycznie, gra jaka by nie była trzyma przy sobie zacne grono ludzi więc oby żyła dobrze, a jak nie to niech znajdzie godnego następce :P

Mateck---> Nice, jeszcze kółko zarzucić będzie idealnie ;) W CMie prawie każdy Abrams różni się rozplanowaniem śmieci na wieży, to robi wrażenie...

13.04.2008
11:24
smile
[97]

eJay [ Gladiator ]

Widzieliscie pack wysp od ACEmod team?:)

13.04.2008
11:31
[98]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Wczoraj ściągnąłem, ale nie miałem okazji przetestować, zaraz sprawdzę ;). Jestem bardzo ciekaw Nogova. Może się na nią przeniesie Evo :>.

W CMie prawie każdy Abrams różni się rozplanowaniem śmieci na wieży, to robi wrażenie...
I to da się zrobić w ArmA :). Przynajmniej tak mnie się wydaje. Jak uda mi się zrobić modyfikowalne oznaczenia to zabiorę się za bagaż.

13.04.2008
11:33
[99]

eJay [ Gladiator ]

Nogova imho srednia, lepszy jest Kolgujev:) Slyszalem ze zrodel iz Nogova pod CWR miażdzy nerki i przyczynia sie do płaskostopia:) Takie jest dobre. A tymczasem - Mozna przetestowac modul do ustawek:P

13.04.2008
12:29
[100]

Garbol [ Konsul ]

To jeszcze z innej beczki bo ostatnio sobie po moddb buszuje :P

13.04.2008
13:08
[101]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck--->Pytałeś co trzeba zrobić aby zrobić z M1A1 wersję A2, cóż mówiąc z pamięci że rozwodzi się głównie o tzw. CITV (commanders independent thermo viewer) nie myliłem się :P Jest to nowy system obserwacji pozwalający dowódcy obserwować wszystko w zakresie 360 stopni i błyskawicznie wskazywać cele dla strzelca.
Specjalnie dla ciebie wyciągnąłem z M1 Tank Platoon 2 film-przewodnik po M1A2 gdzie system jest pokazany:



Stanowisko dowódcy w M1A2 i wyświetlacz pozwalający przełączać obserwację między CITV a GPS --->

O innych zmiana w M1A2 (głównie wewnętrznych i samym CITV):

M1A2 Enhancements:
With the basic design element of crew survivability relatively well
addressed by the M1A1, the primary focus of the M1A2 upgrade was to
increase both the reliability and operability of the tank. The Inter-Vehicular
Information System (IVIS) is the centerpiece of the new upgrade.
Incorporating parallel circuitry, redundancy in micro-processing and bus
transmission capabilities, and built in diagnostic functions, the IVIS is battle
hardened to withstand shock, battle damage, and environmental extremes.
IVIS drastically improves situational awareness, an essential component of
survivability and mission effectiveness (see the U.S. Army Doctrine section).
Situational awareness is improved because the electronic sensors and
subsystem components of the IVIS simplify target identification, driving, and
navigation functions, all of which can detract from the crewÕs primary focus
of using the tank to fight (sometimes referred to in military circles as
fighting the tank). These improvements free commanders and gunners to
spend more time with their eyes outside the tank, scanning for targets,
instead of focusing on where they are in relation to other friendly units or
other administrative functions.
Observational capability is further enhanced by the addition of the
Commanders Independent Thermal Viewer (CITV). This system affords the
commander an all-weather 360-degree view of the battlefield and the ability
to designate targets and pass them off to the gunner. In other words, while
the gunner is engaging a previously designated target, the commander can
queue up the next target, so that the turret slews to it automatically when
the current engagement is completed. The M1A2 upgrade also includes
dual axis stabilization for the gunners sight, as opposed to only elevation
stabilization on the M1A1. This greatly increases the speed at which he can
focus on any new target. In a target-rich environment, a well disciplined
M1A2 crew can get off six to eight accurate shots a minute using these
systems.
Additional features of the M1A2 block include preconfigured wiring and
accommodation for other ECPs that will be part of the M1A3 production run,
but which either were not funded or were not completed in time to be part
of the M1A2 run. These include the Multi-purpose Integrated Chemical
Agent Detection system (MICAD), the Battlefield Combat Identification
System (BCIS), and other modifications designed to improve both
survivability and combat effectiveness.
for additional detail on situational awareness).


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
15:37
smile
[102]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->Odbierz maila i w miare mozliwosci przkaz info Tajgerowi oraz innym zainteresowanym:)

13.04.2008
20:27
smile
[103]

T_bone [ Master Sergeant ]

Wielka szkoda... Wielka.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
21:06
[104]

Garbol [ Konsul ]

Mateck -> dawaj do tego jakieś mirrory bo mi wywala że "Sorry, the free service is at full capacity." - Jawny spisek!

13.04.2008
21:08
[105]

T_bone [ Master Sergeant ]

Właśnie, jak coś jest wrzucone na nasz serwer to niech ma przyzwoitego linka.

13.04.2008
22:16
[106]

Mateck [ Senator ]

Dzięki eJay, jutro wrzucę coś na naszego FTPa i prześlę namiary dalej :).

Garbol, Bone --> eJay już się postarał o hosting dla naszych addonów :).
Kto wie, może jutro wydam addon na BI forum :>.

Dzisiaj już niestety nie zagram, a żałuję, bo z tego co widać na trackerze jakaś ekipa się jednak zebrała ;).

13.04.2008
23:02
[107]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zwątpiłem to od razu ludzie przyszli ;)

Zagraliśmy Sakakah, wprowadziłem w życie pomysł ataku pancernego.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:05
[108]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przygotowanie do ataku ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:05
[109]

T_bone [ Master Sergeant ]

Samo natarcie...


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:06
smile
[110]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tiger stracił dowódcę w czołgu :D


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:08
[111]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jakieś przegrupowanie ;P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:10
[112]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak Tygrys stwierdził że Sakakah jest nudne i ciągle je gramy to poszedł :> Zapuściliśmy więc misję SimHQ i pod wodzą Volta wykonaliśmy krótkie natarcie ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
13.04.2008
23:51
[113]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Zanim wydasz addon pamiętaj o tych podpisach ".BISsign" ;) I jeszcze parę sugestii/uwag:
- czy nie lepiej wydać wersję z wieloma oznaczeniami lub dynamicznymi o ile się da ? Ten element znacznie go urozmaica.
- co z samym configiem, amunicją ?
- AI może się przesiadać na loadera ale nie może na niego wsiadać.
- wciąż warto się zastanowić nad wpływem loadera czy aby nie zwiększyć jego zastosowania (ładowanie specjalnych pocisków ? heh nie wiem) ;p

Ja bym się z wydawaniem jeszcze nie spieszył ale na pewno warto by założyć wątek promocyjny (PR to podstawa, dobre screeny wzbudzają apetyt hehe) ;P Zrobisz jak uważasz.

14.04.2008
01:03
smile
[114]

Mateck [ Senator ]

- czy nie lepiej wydać wersję z wieloma oznaczeniami lub dynamicznymi o ile się da ? Ten element znacznie go urozmaica.
To już jest praktycznie gotowe ;). Tzn. na razie mam numerki zrobione, reszta oznaczeń to kwestia czasu.

- AI może się przesiadać na loadera ale nie może na niego wsiadać.
Powinien wsiadać na loadera jak nie ma wolnych pozostałych miejsc (opcja "gdziekolwiek"). Jeżeli chodzi o to, że nie ma opcji "wsiądź na loadera" w menu rozkazów to raczej nie ma możliwości jej dodania. Kiedyś to zbadam.

W sumie wątek WIP można założyć. Jak jutro wydam dla nas najnowszą wersję i nie będzie żadnych wizualnych błędów, to będziesz miał zadanie zrobić sesję zdjęciową nowego Abramsa ;).

P.S. Jeżeli ktoś ma jakieś fajne czcionki, które mógłbym użyć do stworzenia oznaczeń niech da znać ;).

14.04.2008
10:45
smile
[115]

eJay [ Gladiator ]

Tropic Thunder nadchodzi :)


ArmA: Armed Assault [część 27] - eJay
14.04.2008
11:25
[116]

Mateck [ Senator ]

Coś czuję, że będzie sporo custom soundów z tej super produkcji :D.

BTW. Ok, już wiem o co chodzi z tym wsiadaniem na loadera :P. Tylko, że jeszcze nie wiem jak to rozwiązać ;).

14.04.2008
13:00
smile
[117]

Mateck [ Senator ]

Problem z AI wsiadającym na loadera rozwiązany ;).

Wrzuciłem już nową wersję na ftp ale link stworzony według wskazówek eJaya nie chce coś działać. Zerknij jak możesz eJay czy wszystko dobrze wrzuciłem ;).
Tymczasem podaję jeszcze raz na sendspace...

CH M1A1 beta1 -

Kto ma ochotę niech popstryka fotki, żeby było co wrzucić na forum BIS.
Jeżeli ktoś ma ochotę stworzyć taki wątek, to byłbym bardzo wdzięczny za wyręczenie mnie. Ja na parę dni robię całkowitą przerwę od ArmA i nie będę miał głowy do pisania na forum BIS.
eJay, Bone, może wyświadczycie mi przysługę ;)?

14.04.2008
13:11
[118]

eJay [ Gladiator ]

Kurcze nie wiem co jest, ale problem rozwiaze po poludniu jak wroce z zajec. Narazie wstrzymajcie sie, potestujcie czy all dziala:)

14.04.2008
13:27
[119]

Mateck [ Senator ]

Jeszcze jedno...

Na razie dodałem losowe numerki i napisy na lufie. Z czasem będę dodawał więcej takich miejsc.
Czcionka dla napisów na lufie nie jest fenomenalna, wiem ;). Każdy napis używa tej samej czcionki, ale w przyszłości nieco je urozmaicę.
Cyfry wyciągnąłem od T-64 i pomalowałem je na czarno. Niektóre cyfry mają widoczne jasne obramowanie. Kiedyś to poprawię ;).

14.04.2008
13:41
[120]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - napisz albo daj namiary, jak dodaje się dodatkowe proxy w configu i odpowiednie animacje do nich, bo chcę kilka dodać :> A i cienie w końcu działają jak trzeba. Nie wiem tylko dlaczego karabiny słychać przez całą wyspę. Spróbuję jeszcze zmienić, ale trochę mi szkoda, bo PKM akurat dobrze brzmi IMHO.

14.04.2008
14:00
[121]

Mateck [ Senator ]

Rozumiem, że chcesz dodać miejsca dla pasażerów? Jeżeli tak, to po pierwsze trzeba dodać odpowiednie cargo proxy w samym modelu. W configu chyba wystarczy dodać
transportSoldier = x; (gdzie x to liczba pasażerów)
do klasy pojazdu, a zostaną oni automatycznie przydzieleni do cargo proxies. Animacje ustawia się poprzez
cargoAction[] = ‹"ManActM113Medic","ManActM113Medic","ManActM113Injured"›; (ustawione przykładowe animacje). UWAGA, zamiast < > powinny być klamerki. Nie wiem czemu się podmieniają :P.
Liczba animacji musi (bądź nie :P) odpowiadać liczbie pasażerów ustawionej w opcji transportSoldier.

Co do dźwięków broni to może to być wina opcji jakie zostały użyte do zakodowania plików dźwiękowych. Może to jest wina użytego programu. Ja do przeróbki na .ogg używam oggdropXPd (programik jeszcze z czasów OFP ;)) z Encoding ustawionym na standard 5. Nie wiem czy on będzie dizałać na Vista, ale nie zaszkodzi spróbować :>.
Link -

14.04.2008
14:08
[122]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - gut, gut danke. Wracając do dźwięków, to ja właśnie używam OGG Dropa, ale może rzeczywiście coś jest nie tak z konwersją w samym programie. Popróbuję jeszcze i zobaczymy.

14.04.2008
14:14
smile
[123]

Mateck [ Senator ]

Dostałem odpowiedź od gameservers odnośnie update'u naszego serwera. Piszą, że tego nie zrobią, bo to beta. Tak jakby obecna wersja nie była betą :P. Napisali też, że mogę sam uaktualnić serwer i tak bym zrobił gdyby beta nie używała innego exe :P.

BTW. A jak tam serwer FKB?

14.04.2008
14:54
[124]

T_bone [ Master Sergeant ]

Heh tak jak podejrzewałem, becie mówią nie, BIS sobie w kulki leci i robi rozłam w community. FKB jak FKB... Gdybyś Mateck miał osobisty dostęp do tego serwera to może by się udało postawić jak trzeba.

Dziś nie wiem czy uda mi się założyć wątek na forum BIS ale jak znajdę chwilę to to zrobię.

14.04.2008
15:43
[125]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Najnowsza wersja Teciaka -

Dodałem cienie i zmieniłem dźwięki.

Mateck - jak możesz, to wrzuć nową wersję na serwer, bo chciałbym sprawdzić, czy te dźwięki w końcu poprawnie działają. No i w końcu nie byłoby trzeba w te cholerne Sakakah grać :> (chociaż są takie osobniki, co to by tylko w to grali, bez względu na addony czy cokolwiek innego).

14.04.2008
16:20
[126]

Mateck [ Senator ]

Wrzuciłem nowe wersje teciaka i abramsa.

14.04.2008
16:46
smile
[127]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Żeby nie było, że ktoś czegoś nie ma.

Najnowsze wersje czołgów obowiązujące na serwerze:

CH M1A1 beta1
CH T72 SDPR (ciągle pod starą nazwą)


Dziękuję za uwagę ;p

14.04.2008
16:59
[128]

T_bone [ Master Sergeant ]

Filmik promocyjny:


Mateck---> Zanim założę wątek na forum BIS parę pytań :P
- czy konfig jest nowy ? Bo mnie właśnie T-72 Tygrysa rozwaliło jednym strzałem ;)
- Wybierz nazwę dla czołgu bo głównie takie A1 są w linii:

M1A1 (HA) Heavy Armor
The first M1A1 HA was completed in 1988. This is a M1A1 with depleated uranium armor. DU is two and a half times denser then steel and when sealed inside the tanks steel outer armor is not dangerously radioactive. The suspension was upgraded to handle the increased weight. This version also introduced the T-158 track.

M1A1 (HC) Heavy Common
The M1A1 HC is a M1A1 HA with a new Digital Electronic Control Unit for the engine. This improved engine performance and fuel economy.

- Rozumiem że planujesz Abramsa w wersji A2 i "Tusk", czy w planach jest też stary M-1 lub M-1 IMP z pierwszych serii z działem 105 mm M68 w kamuflażach woodland ??

14.04.2008
17:16
[129]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - mój Teciak ma oryginalnie działo z ArmA (D81). Nic w nim nie grzebałem, także jak już ktoś coś, to Mateck ;p

14.04.2008
17:29
smile
[130]

Mateck [ Senator ]

Filmik po prostu mega wypasiony :).

Configu jeszcze nie zmieniałem ;). Jak zmienię config to i nadam odpowiednie nazwy. Na razie jednak wstrzymuje się z pracami na co najmniej tydzień, niestety :P.
A2 i Tusk będę chciał zrobić (wkręciło mnie tworzenie nowych addonów :>). M-1, M-1 IMP, w sumie nie wiem co to jest i czym się różnią od M1A1, ale jak tylko powiesz mi co i jak, to oczywiście :).

14.04.2008
18:00
smile
[131]

eJay [ Gladiator ]

Problemy z FTP postaram sie rozwiazac jeszcze dzisiaj (kwestia checi admina:P). Tymczasem zrobie kilka promocyjnych zdjec Abramsa:)

14.04.2008
18:01
[132]

T_bone [ Master Sergeant ]

Założyłem:

14.04.2008
18:08
smile
[133]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Good deal, thanks :).

Tymczasem zrobie kilka promocyjnych zdjec Abramsa:)
Do it :). I wrzuć je do ArmA photography skoro Bone już założył wątek ;).

P.S. Ciekawe do czego ludziska będą się przyczepiać :D.


EDIT. Co to jest thermal sleeve? :>

14.04.2008
18:10
[134]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mamy pierwszy koncert życzeń ;)

" fix the thermal sleeve"

Rozumiem że chodzi o to --->


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
14.04.2008
18:15
[135]

T_bone [ Master Sergeant ]

Chociaż nie, to chyba ma coś wspólnego z działem :P Ale osłony GPS i tak są zbyt rozwarte.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
14.04.2008
18:39
[136]

Mateck [ Senator ]

A to dlatego wydawało mi się, że działo jest inne niż na wszystkich zdjęciach ;). Do tego przez to coś się "męczyłem" z dopasowaniem napisów.

Da się zrobić ;).

14.04.2008
18:40
smile
[137]

eJay [ Gladiator ]

Fotki w CP dodane:)

Mateck nie wiem czeu ale ta wersja Abramsa co wlasnie zassalem to nie ma pakunku na gorze ani innych bajerow. Tak ma byc?:)

14.04.2008
18:52
[138]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> Nie masz nawet numerów po bokach, to stara wersja.

14.04.2008
18:53
[139]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Nie powinno tak być ;).

Ściągałeś z tego miejsca?
Tutaj raczej jest dobra wersja, bo w przeciwnym wypadku Bone nie miałby dobrej wersji. A może ściągnąłeś z FTPa? Możliwe, że tam wrzuciłem starą wersję, zaraz sprawdzę.

14.04.2008
18:56
[140]

eJay [ Gladiator ]

Juz wiem co jest nie tak :( damn it :P

14.04.2008
18:59
[141]

T_bone [ Master Sergeant ]

Pewnie masz tyle rarów tego czołgu na dysku że już ci się mylą ;p

14.04.2008
19:05
smile
[142]

Mateck [ Senator ]

Pewnie masz tyle rarów tego czołgu na dysku że już ci się mylą ;p

Tak, teraz postaram się wydawać nowe wersje w większych odstępach i z większymi zmianami :>.

14.04.2008
19:14
smile
[143]

eJay [ Gladiator ]

Nie, po prostu nie wrzucilem ich do tego folderu co trzeba:) Mea culpa. Jutro wrzuce kolejne fotosy. Pijarowcem chcialem byc tra la la:D

14.04.2008
20:01
[144]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zsumujmy co warto jeszcze poprawić:
- model działa... Szczerze to wcześniej mi już nie pasowało ale sądziłem że może w jakiejś odmianie to działo tak wygląda :P
- włazy przy GPS, post 134 (ogólnie można go dopieścić).
- dowódca może kontrolować M-2 wewnątrz pojazdu ale aby przeładować musi się wychylić, jest to o tyle ważne że właśnie dlatego w TUSKu pojawiła się nowa platforma strzelecka. Panowie od strykera mają to w planach dla swoich pojazdów więc to chyba możliwe aby opcja reload pojawiała się po wychyleniu.
- gadałem wczoraj z Garbolem na temat "sabot up" (badania rynku lol) i powiedział że nie widziałby nic złego w samym "up". Jeśli pojawiliby się nowe rodzaje amunicji to wtedy warto to zmienić.

15.04.2008
12:08
[145]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ładny model Abramsa:

15.04.2008
12:14
[146]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na przyszłość, leśny Abrams Combata --->

Byłoby fajnie gdyby Psikus użyczył swoich skilli w teksturowaniu ;) Wydałoby się potem bonusowego leśnego Abramsa hehe.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
15.04.2008
12:54
[147]

T_bone [ Master Sergeant ]

Na forum BISu już niezły ruch w wątku :D Staram się trochę ostudzić oczekiwania co poniektórych hehe. eJay napisał że loader działa i ma rolę przy ładowaniu pocisków... Jakoś nie zauważyłem :D

15.04.2008
13:01
smile
[148]

eJay [ Gladiator ]

Napisalem to, zeby ich uspokoic. A Mateck ma kolejne wyzwanie:D

15.04.2008
13:16
smile
[149]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Wielkie dzięki :D.

Bone --> Mam plan jak zrobić, żeby dowódca i ładowniczy musieli się wychylać z włazu w celu przeładowania mg. W przyszłym tygodniu się z tym pobawię ;). Niestety nie ma takiej opcji w configu, więc będzie trzeba się pobawić w napisanie skryptu :P.

Dla tych co chcą się spróbować w tworzeniu nowego malowania dla naszego Abramsa, przygotowałem projekty .psd, które powinny to znacznie ułatwić ;). W archiwum umieściłem "ReadMe" :P.

Download -

Może wspólnymi siłami stworzymy jakiś dość pokaźnych rozmiarów pack ;).

15.04.2008
14:30
[150]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - nic się nie stanie jak dodam do Teciaka osłonę na DszKę? :>

15.04.2008
17:54
smile
[151]

eJay [ Gladiator ]

Uprzejmie informuje iz FTP juz dziala:) Przed chwila testowalem. Smiga jak nalezy.

15.04.2008
23:25
smile
[152]

Mateck [ Senator ]

Potwierdzam. Uaktualniłem link do Abramsa we wstępniaku.

16.04.2008
07:42
smile
[153]

matchaus [ sturmer ]

Bone ---> Przypominam się tutaj w temacie Kelera :)
(On będzie jechał bodajże z Tobą i z Dekertem, prawda?)

Mateck ---> Wspominałem o tym swojego czasu, ale nie wiem pamiętasz - Gruppenführer T_Bone zjawi się w naszych 'ziomalskich' stronach już w piątek :) A więc jest okazja poznać się nieco bliżej :)
Zainstalujemy się na 'hucie' już w ten piątek około południa (będziemy do niedzieli).
Masz ochotę, to zapraszamy na małe randez-vous :)
(mamy wynajęte 3 duże bungalowy)

16.04.2008
11:09
smile
[154]

Mateck [ Senator ]

Matchaus --> Pamiętam, pamiętam. Już zarezerwowałem sobie czas, żeby wpaść do Mikorzyna w piątek, a może w sobotę wieczorkiem :).

16.04.2008
11:19
[155]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Wyślij mi na maila swój numer telefonu :) Ściągnąłem tekstury i jak znajdę czas to spróbuje coś pokombinować.

Mat---> Tak, wszystko zgodnie z planem.

eJay---> Co do newsa na arma zone to się trochę przeraziłem jak przeczytałem że w skład paku wejdą 4 wersje czołgu :D Kiedy pisałem "planned" to na myśli miałem odległą przyszłość :D:D

16.04.2008
11:26
smile
[156]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Lubi stawiać wyzwania :D.

BTW. Na szybko zmodyfikowałem działo Abramsa ---->


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
16.04.2008
11:29
smile
[157]

matchaus [ sturmer ]

Mateck ---> Jeśli planujesz piątek wieczór, to weź tel. do Bona - możemy być albo na kolacji (około 19:00), albo na... basenie :D (około 20:00 - 21:00).
(radzę wobec tego zabrać kąpielówki :>)

Bone ---> To zapodaj mi imię i nazwisko Kelera na maila :)
(muszę dać listę w związku z rezerwacją)

16.04.2008
11:39
[158]

T_bone [ Master Sergeant ]

Trzeba się zastanowić nad paroma kwestiami, pomysłami.

Skoro ma być działający loader to ja to widzę tak...
Wrzucamy do gry realistyczne rodzaje amunicji, po każdym strzale to loader musi wybrać jaki pocisk zostanie załadowany z typowego rozwijanego menu-szybkiej akcji (może nawet ładnego menu :D). Oczywiście jest kwestia wykonywania tej funkcji przez AI, można by zrobić w takim wypadku zrobić jedną wersję czołgu taką jak wyżej a drugą z dopisanym AI loader działającym tak jak teraz.

Skoro amunicja ma być realistyczna to trzeba zrobić badania na ten temat :P Jak przyjdzie czas to napiszę co trzeba.

16.04.2008
11:50
[159]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ah byłbym zapomniał, Tygrys zrobisz jak uważasz, to twój addon :P Trudno mi go przyrównywać do rzeczywistości z racji braku źródeł.

P.S Słowackie T-72 mają nawet dwa działka 20 mm po bokach wieży hehe ;)

16.04.2008
12:50
[160]

T_bone [ Master Sergeant ]

Uwielbiam tak statsować ;p

Mateck---> Wysłałem ci na maila nowe dźwięki ładowania pocisku. Główny powód jest taki że masa ludzi kojarzy obecny dźwięk właśnie z BF2 (komentarze do filmiku, na Arma.info), a do tego jest zbyt "automatyczny".

16.04.2008
13:32
[161]

T_bone [ Master Sergeant ]

Tylko czemu w photoshopie mam wszytko innego koloru niż w realu ?? :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
16.04.2008
13:47
[162]

Mateck [ Senator ]

Ok, mogę zmienić dźwięki ;).

Ściągnąłem NWD's TankFCS, żeby zobaczyć jakie tam jest uzbrojenie. Można będzie się na nim nieco wzorować przy dodawaniu nowej amunicji, zmienianiu wytrzymałości czołgu, etc. Podobno jest tam to realistycznie odwzorowane :>. Zastosowany jest tam też specjalny system namierzania, ale ze względu na poziom skomplikowania, w sensie skryptów, nie będę go na razie implementował.

Co mnie najbardziej zaciekawiło, to M2 dowódcy. Zmieniony został jego model i normalnie strzelać można tylko będąc schowanym. Po wychyleniu się z włazu nie można przymierzyć normalnie tylko jest jakiś specjalny "celownik".

Obadaj to Bone ;).




Co do kolorków. Możliwe, że ustawienia widoczności warstw się nie zapisały. Tak one powinny wyglądać ----------->
Warstwa Background musi być wyłączona.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
16.04.2008
16:57
[163]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak otwieram GIMPem to mam normalne kolory, można edytować to GIMPEM ??

Po wyłączeniu "color manager" czy czegoś takiego mam wszystko normalnie :)

16.04.2008
17:15
[164]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jeszcze ostatnie pytanie, czym malować w Photoshopie aby nie zamalować detali ?
Replacement color niezbyt działa jak trzeba bo czarny jest szary :P

16.04.2008
17:37
[165]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Pierwszej warstwy nie ruszaj. Jeżeli namalujesz cokolwiek na warstwie "Layer 1" będzie to przenikać na warstwę "Layer 3" bez utraty detali. Odpowiada za to opcja Multiply (Mnożenie).
Pod folderem "Group 1" możesz dodawać tyle warstw ile chcesz. Liczy się tylko ich kolejność. Te warstwy, które są niżej są przesłaniane przez warstwy, które są wyżej.
Żeby malować na konkretnej warstwie trzeba ją zaznaczyć i musi ona być widoczna (ikona oka przy warstwie).

Można używać Gimpa. Sprawdziłem przed chwilą czy wczytuje dobrze .psd i okazuje się, że tak :). Głównie chodzi o to, że warstwy są zachowane. Żeby włączyć okno warstw w Gimp wciśnij Ctrl+L. Zasada jak malować w Gimpie bez utraty detali jest taka sama jak w Photoshopie ;).

Warstwy są o tyle ważne, że będzie mi łatwiej wprowadzać zmiany podstawowej tekstury.

16.04.2008
17:42
smile
[166]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->Tak wiem, ze jestem upierdliwy, ale czy mozna jakos dokleic blache ochronna z M113 do Humvee?:) - >

Jak uporam sie z obowiazkami na uczelni to cos tam sprobuje przeteksturować :)


ArmA: Armed Assault [część 27] - eJay
16.04.2008
17:48
[167]

Mateck [ Senator ]

eJay --> Da się bez problemu ;).

16.04.2008
18:02
[168]

T_bone [ Master Sergeant ]

Znalazłem kolory NATO i MERDC tutaj:


A oto mój work in progress --->


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
16.04.2008
18:24
smile
[169]

Mateck [ Senator ]

Już mi się podoba :).

16.04.2008
18:36
[170]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - gut. Powiem więcej - sehr gut! ;p Ale byłoby też miło, gdybyś spróbował się pobawić z teksturami Teciaka (tyle, że Mateck musiałby zrobić template'y do PSa, bo nie mam przy sobie PSa). Baaaaardzo by się przydały nowe kolorki na czołg :>

A tymczasem - test, czy wszystko siedzi na miejscu


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
16.04.2008
18:40
[171]

eJay [ Gladiator ]

Tajger - ta ochrona loadera jest jakas nie teges bo wyglada jakby zaslaniala pole widzenia graczowi:) Mozesz zrobic jakies wciecie?

16.04.2008
18:44
[172]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - da się. Jednak to wszystko tak dziwnie wygląda, bo Komandir w Teciaku tak wysoko siedzi, ale zrobię, żeby było więcej widać :)

16.04.2008
18:48
smile
[173]

eJay [ Gladiator ]

Ja bym to nawet zrobil tak (gdybym umial,psia mać:D) ->


ArmA: Armed Assault [część 27] - eJay
16.04.2008
18:55
[174]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Rozumiem że boki czołgu maluje się tylko raz a one są dublowane na obie strony ? Bo oprócz lewej strony nie mogę znaleźć drugiej :P

P.S Nie wiem jak wy ale ja dziś gram :P

16.04.2008
19:01
[175]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Tak, boki są dublowane.

Ja może wpadnę dzisiaj, ale tak koło 22 :P.

16.04.2008
19:09
[176]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Na szybko troszkę to zmieniłem i teraz tak to wygląda


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
16.04.2008
20:01
[177]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mały test :P przydałby się brud i takie tam. Myślałem że będzie gorzej.


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
16.04.2008
20:02
smile
[178]

eJay [ Gladiator ]

Tiger a mozesz wywalic ten gorny mostek i poszerzyc blaszki w bok? Wtedy byloby elegancko:>

T_bone--->miodzio:)

16.04.2008
20:10
[179]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - aaa no chyba, że tak. To da się rzecz jasna zrobić. Ale nie teraz, bo już siedzę na Vencie z Bonem i czekam na większą ilość ludzi.

16.04.2008
23:29
smile
[180]

T_bone [ Master Sergeant ]

Przy dalszym malowaniu się trochę gubie bo nie wiem co jest co :D Nie mogę znaleźć lufy :P


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
09:55
smile
[181]

eJay [ Gladiator ]

Tiger--->Niestety vilas nie uzyczy swojego karabinku:)

17.04.2008
10:29
smile
[182]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

eJay - trudno. Będzie Teciak z DszKą ;p

17.04.2008
10:46
smile
[183]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Dostałem takiego oto PMa:
"Hello T_Bone. I am ProPilot, The webmaster for IMW. I would like to invite you and your team to work with IMW. You have displayed some absolutely amazing work. If you reject this offer. Could we perhaps include the M1A1 into IMW? "

:DDDDDD

17.04.2008
11:31
smile
[184]

Mateck [ Senator ]

OMG :D. Wszystko przez to miejsce dla loadera? Nawet jeszcze nie wydaliśmy tego Abramsa :D.

Odpisz im, że z powodu braku wolnego czasu nie chcemy się angażować w tworzenie większej modyfikacji. Przynajmniej na razie ;). Przy czym, jak wydamy tego M1A1 to będą mogli go wykorzystać w swoim modzie. Oczywiście pod warunkiem, że umieszczą odpowiednie creditsy ;).

EDIT. Tekstura lufy jest pod wieżyczką. Takie długie, poziome, w jednym miejscu przedzielone czarną przestrzenią ;).

17.04.2008
13:08
smile
[185]

T_bone [ Master Sergeant ]

Kolejne W.I.P malowanie NATO ===>

W pewnym momencie się przeraziłem bo jak wrzuciłem teksturę z tą bardziej pomarańczową warstwą to mnie aż oczy rozbolały :D Tak waliło zabawką, już zwątpiłem że jestem w stanie to odpowiednio zrobić...


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
13:24
smile
[186]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Wygląda czadowo :). Jak kiedyś się doda zabrudzenia to już będzie idealnie. Mam nadzieję, że uda się zrobić je też w stylu random, ale to kiedyś ;). Na razie obędzie się bez nich.

17.04.2008
13:52
[187]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - gute Arbeit! W końcu ten czołg jakoś wygląda a nie to coś ze zwykłej ArmA ;p

17.04.2008
14:39
[188]

T_bone [ Master Sergeant ]

Skończyłem :P Zrobiłem co było w mojej mocy, malowanie jest trochę ciemne, jak słońce rzuca cień i działa HDR to cóż, mroczny ten czołg ;)

Trzeba jeszcze przemalować podstawę M-240 ale do tego nie mam dostępu ;p


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
14:41
[189]

T_bone [ Master Sergeant ]

2 --->


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
14:42
[190]

T_bone [ Master Sergeant ]

Zaraz go spakuje i wyślę w ręce Matecka aby go dopieścił :>


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
15:15
smile
[191]

T_bone [ Master Sergeant ]

A oto link do tekstur:

17.04.2008
15:20
smile
[192]

Mateck [ Senator ]

Wygląda świetnie. Pobawię się trochę jasnością i kontrastem, bo faktycznie jest trochę ciemny.

BTW. Jak będę dodawał nową wersję do edytora to jak nazwać w końcu te Abramsy?

Może tak:
M1A1 HA (Desert)
M1A1 HA (NATO)

17.04.2008
15:33
[193]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Nazewnictwo cacy :)

17.04.2008
15:51
[194]

T_bone [ Master Sergeant ]

Ludziom się podoba ten odcień :D Wiesz może Mateck jak zrobić ten "colour swatch" ?

17.04.2008
16:10
[195]

Mateck [ Senator ]

Prawdopodobnie chodzi o takie coś jak wybieranie tekstury bez konieczności zmieniania modelu. Jest to możliwe i opiera się na tej samej zasadzie jak oznaczenia na pancerzu. Będę to próbował zrobić, ale jako, że trochę będzie z tym roboty, to raczej nie umieszczę tego w pierwszej wersji ;).

17.04.2008
16:18
smile
[196]

T_bone [ Master Sergeant ]

No chodzi o coś takiego:


Tylko Mateck nie rozjaśnij za bardzo tej tekstury bo mi ludzie przestaną słodzić :D:D:D Ktoś się tam ciebie pyta o contrast/jasność jakiej używasz (chyba w grze ?).

17.04.2008
16:27
[197]

Mateck [ Senator ]

W grze chyba nie ma takich ustawień ;). A jeżeli są to standardowych.
Abramsa postaram się rozjaśnić na tyle, żeby wyglądał jak na zdjęciach. Przykładowo na tym, przy podobnym oświetleniu --------------->
Trochę nawet będzie ciemniejszy niż na zdjęciu.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
17.04.2008
16:36
smile
[198]

eJay [ Gladiator ]

Panowie to wyglada wrecz zajebiscie:) Chyle czoła przed wami.

BTW. W sobote prawdopodobnie wezme udzial w IC Campaign (team Polska). Ktos chce dolaczyc?

17.04.2008
16:47
smile
[199]

Mateck [ Senator ]

W sobotę jest impreza :D.

Właśnie Bone, najprawdopodobniej odwiedzę was w sobotę wieczorkiem. Po kolacji :>.

17.04.2008
16:49
smile
[200]

eJay [ Gladiator ]

Ach to zapmnialem o tej mordowni w Mikorzynie:D W takim razie nie bylo pytania.

17.04.2008
18:14
[201]

T_bone [ Master Sergeant ]

eJay---> IC arma ?? Cool, może kiedyś wezmę udział.
Apeluję także o zwarcie szeregów jeśli chodzi o nasze rozgrywki, robienie addonów swoją drogą ale pograć coś konkretnego też trzeba będzie.

Mateck---> W wątku na forum BIS xnodunitx zarzucił wartymi obejrzenia fotkami.

17.04.2008
22:12
[202]

T_bone [ Master Sergeant ]

No i kolesie pokazali swojego Abramsa :P

17.04.2008
22:25
[203]

T_bone [ Master Sergeant ]

I korespondencja z IWM :D Wychodzi na to że my mamy jakiś "team" a oni mogą się od nas uczyć lol.

"Because we dont have enough of free time we decided not to participate in any big mod, but you can feel free to use our addon in IWM with proper credits included after our release.

T_bone



Alright, Thank you for taking time to review the offer. Would the IMW team be able to keep in contact with your team for learning purposes?"

17.04.2008
22:41
smile
[204]

Mateck [ Senator ]

No i kolesie pokazali swojego Abramsa :P
Allah damn it! :D

Chyba trochę pojechaliśmy z tymi planowanymi wersjami Abramsa i wszyscy myślą, że my jesteśmy doświadczeni w tych sprawach :D.

No nic. Myślę, że po weekendzie wydam tego M1A1 HA. Przynajmniej może będziemy pierwsi :D.

17.04.2008
22:47
[205]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Spoko, popracujemy nad swoim na spokojnie (heh) i wydamy z konfigiem jak trzeba. Potem możemy się wziąć za starego M1 i IPM-1 z lat 80tych co zmotywuje kolesi z P85 żeby tym razem oni pokazali swoje zabawki :D
Druga sprawa to to że oni (ACE) zrobili M1A2 ;p

P.S Trzeba przyciemnić karabiny, i jeśli możesz to chciałem zrobić ostatnie kółko napinające całe czarne (niestety wyszły czarne boki i zielony środek).
Jak już zrobisz swoją robotę na czołgu to prześlij mi go ponownie, może usprawnię rozłożenie plamek malowania.

P.S 2: Tekst tygodnia na forum BISu w wątku ACE:
"Is that Matecks M1A1?".


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
17.04.2008
23:13
[206]

Jackobss [ Pretorianin ]

Mamy nowe filmiki z ArmA II



Jeszcze nie oglądałem, ciekawe co już zdążyli ulepszyć?

17.04.2008
23:18
[207]

T_bone [ Master Sergeant ]

Odbicie się śmigłowca przy starcie świadczy że możemy się spodziewać naszej ulubionej fizyki ;) This is ArmA a to będzie ArmAaaaaa ohh yee ;)

17.04.2008
23:20
[208]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Jak nie będzie latających Teciaków, to to już nie będzie ArmA :>

17.04.2008
23:22
smile
[209]

Jackobss [ Pretorianin ]

Dokładnie, jak odpalił tego Hinda, to jakoś mi się flaszka przypomniała :D. Ale za to jest ładna szczegółowa trawa, piękne AI (patrzcie jak się zachowuje na filmiku z perspektywy oczy) i ładne animacje wsiadania.

17.04.2008
23:25
[210]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Akurat AI nie jest takie genialne. Pierwszy filmik - droga - kręcą się w kółko jakby mieli siano zamiast mózgu (to samo dzieje się w ArmA). Mam nadzieję, że tego nie zobaczę w finalnej wersji.

17.04.2008
23:28
[211]

Jackobss [ Pretorianin ]

A jak wam się podoba rozwalanie budynków? Bo moim zdaniem zbyt sztuczne. Powinny kawałki lecieć, a nie strzał - upadek ściany - koniec.

17.04.2008
23:30
[212]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Tłumaczyli na ostatniej prezentacji - za trudne i za bardzo zasobożerne. Poza tym to tylko silnik ArmA (a raczej jeszcze OFP), także i tak jest dobrze. I lepiej ciesz się, że COKOLWIEK takiego robią i nie przeszkadza, ponoć, to AIom.

17.04.2008
23:35
smile
[213]

Jackobss [ Pretorianin ]

No tak, BISowi ja mam dziękować, za to, że narobili mi nadziei Game 2, a potem szopkę odstawiają. Ale dobra, ja się już pogodziłem. Kupuję ich gry po kilka egzemplarzy, ale jako konsument i gracz mam prawo do narzekania, bo wielokrotnie im dawałem zarobić, więc nie muszę się cieszyć, że cokolwiek robią :).

18.04.2008
00:11
[214]

Mateck [ Senator ]

Lekko zmodyfikowana tekstura Bone'a ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
18.04.2008
09:10
[215]

T_bone [ Master Sergeant ]

Jak się ją wymęczy żeby straciła trochę kolory, pobrudzi tu i tam to będzie cacy ;) Ty spec jesteś od tych metod teksturowania na pewno (weathering ;)), wierzę w ciebie :D

18.04.2008
09:39
[216]

Pytoniec [ Chor��y ]

Flashpoint lepszy moim zdaniem:)klimat lepszy,tu podobno czołgiem jeździ się jak Hamerem:P brat mi tak mowił:p

18.04.2008
09:56
[217]

T_bone [ Master Sergeant ]

Moje eksperymenty z brązową farbą i efektem "noise" ;)


ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
18.04.2008
11:32
smile
[218]

eJay [ Gladiator ]

Troche zmobilizowaliscie tych chlopakow z ACE:D Dobrze dobrze, moze do wakacji wyjdzie choc jeden ciekawy addon-pack:>

Dzisiaj ze wzgledu na zjazd w Micro-szynie zagram dla odmiany w BF2:)

18.04.2008
11:45
[219]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

A ja ciągle bawię się w O2 :> Teciak wygląda teraz tak

Dodałem też w końcu Fire Geometry, dzięki czemu pociski nie będą przelatywać przez osłonę stanowiska dowódcy.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
18.04.2008
12:20
[220]

Mateck [ Senator ]

Dobrze Tiger, ćwicz się ćwicz w modelowaniu, to będziemy się uzupełniać ;).

Abrams mi się ubrudził --------->
Muszę go zaprowadzić na myjnie :D.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
18.04.2008
13:23
smile
[221]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - ja, ja, will do...

A jeszcze tak przy okazji - mógłbyś zrobić dla mnie template'a na Teciaka, co bym mógł go sobie pomalować (a raczej spróbować)? :>

19.04.2008
12:31
smile
[222]

Mateck [ Senator ]

Padłem i nie mogę wstać :D ---->

Tiger --> Może kiedyś ;).

19.04.2008
12:47
[223]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->Niezle:D Ale to lepsze (nie do smiechu)

19.04.2008
23:11
smile
[224]

eJay [ Gladiator ]

Frenchpoint zawital:)

20.04.2008
01:21
smile
[225]

Jackobss [ Pretorianin ]

Wybaczcie mi mój brak skromności, ale po prostu musiałem. Dzisiaj dotarła do mnie edycja specjalna Armed Assault. Wcześniej posiadałem jedynie zwykłą i byłem strasznie nie zadowolony z tego powodu. Po negocjacjach z Niemieckim producentem, udało mi się kupić u nich ostatni egzemplarz. Było tylko 500 egzemplarzy wydanych, więc miałem wielkie szczęście, że udało mi się jeszcze ostatni kupić. W skład wchodziły - Soundtrack, książka do edytowania, koszulka, naszywka, najprawdziwsze pudełko na amunicję oraz sama gra (kolejna, tym razem w lepszym pudełku) oraz dodatek Queens Gambit.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Jackobss
20.04.2008
01:21
[226]

Jackobss [ Pretorianin ]

Następne ujęcie.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Jackobss
20.04.2008
01:22
[227]

Jackobss [ Pretorianin ]

Oraz na tle innych gier. Wybaczcie mi to chwalenie się, ale moja radość jest ogromna :).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Jackobss
20.04.2008
09:11
[228]

FunBreaker [ I will fall ]

Jak tam beze mnie sie gra?? :)

20.04.2008
09:36
[229]

eJay [ Gladiator ]

Jackobss--->Super to wyglada. Szkoda, ze LEM nie sprowadzil tej edycji do nas.

Frenchpoint przetestowany. Eryx - miód. Famasy - niezle, nowe PKMy - srednio na jeza. Snajpy niezbalansowane (rozne zoomy dla kazdej), Mortar - tzeba go rozpracowac, ale moze byc ciekawym dodatkiem do naszego Evo:)

20.04.2008
13:45
smile
[230]

Buby [ Senator ]

Panowie!

Czy patch 1.12 jest wymagany do grania z wami ?

20.04.2008
17:41
[231]

Mateck [ Senator ]

Buby --> Nasz serwer działa nadal na 1.08, niestety :P.

Może dzisiaj większa ekipa się zbierze na granie?

eJay --> Jak tam IC Campaign?

20.04.2008
17:47
smile
[232]

T_bone [ Master Sergeant ]

Trudno powiedzieć ;p

mateck--> Mogę prosić o ostatnią betę czołgu na sendspace ? I te tekstury do malowania ;)

20.04.2008
17:50
smile
[233]

eJay [ Gladiator ]

Mateck--->Niestety musialem spasowac, wybilem sobie palec:P

20.04.2008
17:50
[234]

Mateck [ Senator ]

Jeszcze muszę parę rzeczy dopracować, ale dzisiaj powinienem wydać nową betę ;).

20.04.2008
17:55
smile
[235]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

I jak tam cholerni balowicze? Znowu 50 butelek poszło? A może tym razem więcej? :>

Jeśli chodzi o granie, to będzie pewnie to samo - 3 góra 4 osoby. Chociaż kto wie... ;p

20.04.2008
23:39
[236]

adamb6 [ Pretorianin ]

Mamy nowy czołg :)


ArmA: Armed Assault [część 27] - adamb6
21.04.2008
14:21
[237]

Mateck [ Senator ]

Wrzucam na FTP nową betę Abramsa.

Zmieniłem w nim nazwy klas pojazdów, przez co nie będą działały misje ze starymi Abramsami. Jak uaktualnię Evo to dam znać.

Ważna zmiana, którą chciałbym żebyście dogłębnie przetestowali wymaga szczegółowego omówienia ;). Otóż zmodyfikowałem system oznaczeń tak, że teraz można sobie ustawić konkretne oznaczenia.
Żeby to zrobić należy użyć następującej komendy:

CH_Markings = [<nazwa pojazdu>, "<1a>", "<1b>", "<2>", "<3>", "<4>", "<5>", "<6>"] execVM "\ch_m1abrams\scripts\markings.sqf";

<nazwa pojazdu> - po prostu nazwa pojazdu, może być this jeżeli komenda została użyta w polu init pojazdu

<1a> i <1b> to odpowiednio lewa i prawa cyfra, dopuszczalne są następujące opcje: 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, empty i random
<2> - oznaczenie widoczne na obrazku, dostępne opcje: apocalypse, bad_boys, boom_stick, crusader, damn_right, eat_this, hardcore, iron_maiden, spearhead, sudden_death, empty i random
<3>, <4>, <5>, <6> - oznaczenia widoczne na obrazku, dostępne opcje (w przyszłości będzie ich więcej): 01 i empty

Teoretycznie można nadać dowolną teksturę w te miejsca, nie koniecznie takie jakie ja umieściłem, ale na razie nie będę mieszał zbytnio ;).

Domyślne ustawienia (użyte w config.cpp) są następujące:
CH_Markings = [this, "random", "random", "random", "01", "01", "empty", "01"] execVM "\ch_m1abrams\scripts\markings.sqf";

Przykładowo, żeby całkowicie wyłączyć oznaczenia można użyć takiego kodu w polu init Abramsa:
CH_Markings = [this, "empty", "empty", "empty", "empty", "empty", "empty", "empty"] execVM "\ch_m1abrams\scripts\markings.sqf";

W następnej wersji dodam opcję losowego wyposażenia na wieży ;).

Jak skończę upload na FTP, to podam linka do bety 2.


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
21.04.2008
14:37
[238]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - gut, gut :)

Ale lepiej dawajcie foty tobołów i innych śmieci na wieżę. Bo bez tego to ani rusz...

spoiler start
Pamiętajcie o naszym dealu :>
spoiler stop

21.04.2008
14:40
[239]

Mateck [ Senator ]

Oto link do bety 2 -

Przed zainstalowaniem nowej wersji usuńcie starą (replacment pack nie będzie działać). Przez jakiś czas beta 1 będzie na FTP na wszelki wypadek. Później ją usunę.

Tiger --> Na forum BIS, ludzie nas zasypują fajnymi zdjęciami ;).
Aha, Ty i Bone oczywiście musicie ściągnąć beta 2 z ftp, bo to nie jest ta z wczoraj ;).

21.04.2008
14:43
smile
[240]

matchaus [ sturmer ]

Tygrys ---> A dlaczego od razu cholerni? ;)

Co do ilości butelek (które sobie poszły), to nie doceniasz prawdziwych frontowców.
Osuszyliśmy przeszło 100 butelczyn dużej wersji Heiniego.
Że o innych trunkach nie wspomnę :)

I powiem nieskromnie, że to raczej średni wynik :)

21.04.2008
14:46
smile
[241]

Mateck [ Senator ]

Mat --> Kiedy wpadniesz na ArmA? :>

21.04.2008
15:10
[242]

Mateck [ Senator ]

Bone mówił, że wstyd dawać screeny z PR, a ja mówię nie :P. Wczoraj mieliśmy Dream Team w czołgu. Przez całą rundę straciliśmy tylko jednego Typ 98 i zniszczyliśmy chyba 5 albo i więcej Challengerów. Prawdziwi ownatorzy z nas :D.
Szkoda, że w kolejnej rundzie były problemy ze spawnami na rally pointach ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
21.04.2008
15:11
smile
[243]

matchaus [ sturmer ]

Mateck ---> Nic nie umiem powiedzieć... Chciałbym, ale mam za mało czasu.
Już samo RO i CC zabiera mi go za dużo.
Do tego Wasze pacze, dodatki... jestem już nieźle zagubiony w tych addonach.

Niemniej - wszak mam cały czas Arma, może mi się uda któregoś wieczoru wygospodarować więcej czasu. Oby...

21.04.2008
15:13
[244]

Mateck [ Senator ]

Mat --> Addonami się nie przejmuj. My się dostosujemy ;). No ale prawda jest taka, że frekwencja ostatnio na ArmA jest mizerna :P.

21.04.2008
15:58
smile
[245]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mat - a no wiesz - jakoś tak mi się stworzyło ;p

A co do następnego Parteitagu - robicie go w Mikorzynie czy mogę już przygotowywać obóz treningowy (i przedszkole SS :D)?

BTW: Mateck - wyśle Ci najnowszego Teciaka i jak będziesz miał czas, to dodaj te Cargo Proxies, bo nie wiem jak mam się do tego zabrać ;)

21.04.2008
16:42
[246]

T_bone [ Master Sergeant ]

Mateck---> Ten napis "Today Baghdad..." może wywołać konsternacje u king homera może lepiej zmienić :P Niektóre napisy wydają się zbyt wyraźne.

Plan:
Tygrys robi śmieci na Abramsa, fotek jest masa

;p
Mateck robił jakąś podstawową teksturę, ja mogę pomalować ;p
Mateck wydłubuje teksturę T-72 Tygrysa, ja maluje ;p

Trochę tych oznaczeń, ciężko o dobre--->

P.S Zamiast uaktualniać evo proponuje wyrzucić tego nowego Abramsa i T-72 z misji i dodać je do osobnego "evo test".

Napisów już mamy dużo, chciałem aby pojawiały się one też w tym grubszym miejscu lufy ;P





ArmA: Armed Assault [część 27] - T_bone
21.04.2008
16:54
[247]

Mateck [ Senator ]

Bone --> To jest wersja testowa. Miałem narysować kwiatek w tym miejscu, żeby pokazać, że tam można umieścić jakieś oznaczenie ;)? Jakie to wtedy uczucie by wywołało u King Homera? :D.
A z resztą na razie tylko ten napis przyszedł mi do głowy.

P.S Zamiast uaktualniać evo proponuje wyrzucić tego nowego Abramsa i T-72 z misji i dodać je do osobnego "evo test".
No to przecież jest starsza wersja bez naszych abramsów i teciaków. Numerek niżej ;).


ArmA: Armed Assault [część 27] - Mateck
21.04.2008
17:43
[248]

T_bone [ Master Sergeant ]

Aha :)

Tygrys---> W combat photography zrobiłem małe "cameo" :>

21.04.2008
17:55
[249]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Pliki .psd tekstur NATO -
Jeżeli chodzi o wyrazistość oznaczeń, to jeszcze je się dopasuje, ale wpierw trzeba mieć ostateczną wersję podstawowych tekstur.

Możesz pokombinować coś z dodaniem lekkich zadrapań na pancerzu, bo w niektórych miejscach tekstura jest zbyt gładka. Szczególnie na wieży. Pamiętaj tylko, żeby zachować umiar ;).
W sieci możesz poszukać jakichś specjalnych pędzli (brushes), albo filtrów.

21.04.2008
18:11
smile
[250]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - gut, gut, ale wątpię, żeby ktoś zwrócił uwagę :)

21.04.2008
18:20
[251]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Bone - może dodaj komentarz do tego pierwszego skrina: "What is that misterious tank in the background?" i skrin mniej więcej takiego pokroju (trzeba by jeszcze trochę przyciemnić :>)


ArmA: Armed Assault [część 27] - Tygrys205
21.04.2008
18:26
smile
[252]

Mateck [ Senator ]

Chyba raczej: "What is that misterious peace of shit in the background?" :D

BTW. Tiger, masz złą ścieżkę do tekstury nowej osłony. Prowadzi ona do folderu \Gry\blablabla.

Zaraz zapodam nową część.

21.04.2008
18:29
[253]

Mateck [ Senator ]

*****NOWA CZĘŚĆ*****

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7658714&N=1

21.04.2008
18:29
[254]

Tygrys205 [ Tank Commander ]

Mateck - it's not funny!

Wracając do tekstury - zmienię ścieżkę, jak będzie odpowiednia tekstura. A teraz jest ona w folderze Teciaka i stamtąd ją bierze. Nie wiem tylko, czy działa to u kogoś innego, nawet po binaryzacji, więc jak Ci się będzie chciało, to zrób tam te swoje magie :>

BTW: Dobre zdjęcie w nowej części ;p

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.